vag diagnostika - strana 9
Počet nalezených inzerátů VAG DIAGNOSTIKA: 982 - strana 9
Prodám dílenskou příručku verzi 5.2 2015 nebo verzi 5.3 2016 nebo verzi 6.0 2017 pro vozy Škoda, Volkswagen, Seat, Audi v českém jazyce. V nabídce také dílenská příručka Škoda do 2018. Příručka je určena jak pro domácí kutily, tak i pro autoservisy. Najdete v ní široké množství informací a detailní popisy např: k motorům, převodovkám, podvozkům, karosářským pracím, práce v interiéru, postupy údržby atd. Návody obsahují například postupy k pracím jako jsou výměna rozvodů, opravy motorů a převodovek, výměna nebo oprava spojky/setrvačníku, výměna vstřikovacích trysek, utahovací momenty, podrobná el. schémata a další užitečné informace. Příručka je funkční na Win XP , Vista , 7 , 8 , 10 , 11. Balení obsahuje : externí disk s autodaty, podrobný video návod k instalaci.V nabídce i diagnostika pro koncernová vozidla a diagnostika pro ostatní osobní a nákladní vozidla. Osobní převzetí nebo pošlu na dobírku i na Slovensko.
Kabel K+DCAN díky vestavěnému přepínači podporuje dvojitou linii K, takže na rozdíl od svého předchůdce (bez přepínače) nejsou problémy s většinou modulů v automobilech BMW. Díky tomuto řešení je spolehlivý a ideální pro profesionální použití.
KLine - Jedná se o diagnostickou linku používanou v automobilech od roku 1996 do roku 2007. V zásuvce OBD2 probíhá přenos dat na pinech 7 a 8. E6x, E70, E87, E9x do roku 2007 probíhá přenos informací z modulů na linii 7. Také BMW e38, e39, e46, e53, e83 fungují na linii 7, jsou tak posílány informace z motoru a automatické převodovky. Ale ostatní moduly jsou však načteny z linie 8. Proto je zapotřebí aby piny 7+8 byli spojeny.
D-CAN - To není nic jiného než „modernizovaná“ diagnostická linie, která se objevila v automobilech BMW řady E v roce 2007. Zásuvka OBD2 v těchto vozech je umístěna na kolících 6 (Low-Speed CAN) a 14 (High-Speed) CAN). Od roku 2007 všechna auta BMW používají tuto linku k odesílání všech dat z modulů.
Shrnutí: Automobily BMW řady E do roku 2007 používají pro diagnostiku linky K (piny 7 a 8), zatímco od roku 2007 byly stejné informace zasílány na novější linku s názvem D-CAN. Tak že pro modely BMW řady E po roce 3/2007 postačí kabel K+DCAN bez přepínače.
Proč je tedy nutností „přemostění“ pinů 7 a 8? Protože novější modely je nepoužívají a tyto linky jsou vůči nim lhostejné, ale starší modely potřebují obě linky pro plnou diagnostiku. Linka 8 v některých autech také slouží jako port ETHERNET, pomocí kterého můžete diagnostikovat multimediální moduly CIC a NBT. Spuštění tohoto vedení společně s vedením 7 způsobí, že se na něm objeví napětí, což má za následek odpojení veškeré diagnostiky. Ano, pro tuto malou skupinu automobilů je tento spínač důležitou funkcí, bez které by žádná diagnostika nebyla možná. V ostatních případech je nejvhodnější nastavit přepínač do polohy, kde jsou připojeny piny 7 a 8.
Toto rozhraní je plně kompatibilní s komunikačním standardem OBD2 / CAN. Kromě motoru podporuje všechny moduly dostupné v automobilu, jako jsou: ABS, systém řízení trakce DSC, airbagy SRS, centrální zamykání, alarm, automatická převodovka, čítače a kontrolky, klimatizace, parkovací asistent PDC, seřízení dosahu světlometů (xenon) ), multifunkční volant, rádio, navigační systém, televize, nezávislé topení, střešní okno a mnoho dalšího.
Příklady podporovaných modelů BMW (1996–2015):
KLine MODELY D-CAN MODELY
BMW 1 Series E87 BMW E60, E61 3 / 2007
BMW 3 Series E46 E9X BMW E83 9 / 2006
BMW 5 Series E39 E60 E61 BMW E84
BMW 6 Series E63 E64 BMW E81, E87 3 / 2007
BMW 7 Series E38 E65 E66 BMW E90, E91, E92, E93 3 / 2007
BMW X Series E53 (E83 do 09/2006) BMW E70 (New X5), E71, E72
BMW Z Series E52 E85 R56 (New Mini)
MINI R50, R52, R53, R55, R56 R57, R58, R59, R60, R61
ROLLS ROYCE
Poznámka: U modelů vyrobených před rokem 2000 je vyžadován adaptér ze zásuvky OBD2 na zástrčku BMW 20 PIN (kulatá).
Nestartuje Vám Audi? Nereaguje na vložení klíčku? Je kompletně zablokovaná a neodemkne volant? Nabízím řešení za zlomek ceny autorizovaného servisu!
Nabízím deaktivaci problémového zámku řízení (zámku volantu) na vozech:
Audi A6 (r.v. 2004 - 2011)
Audi Q7 (r.v. 2005 - 2014)
Audi A8 2003-2010
Porsche Cayenne 2003-2010
VW Touareg / Phaeton 2004-2010
Bentley Continental 2004-2010
Závada se projevuje následovně:
- po vložení klíče do zapalování není slyšet odemknutí volantu
- po otočení klíčem se nerozsvítí kontrolky ani přístrojová deska
- vůz nereaguje na start
- diagnostika hlásí chybu jednotky 05 popř. se diagnostika s vozem vůbec nespojí
- uložená chyba v diagnostice např. 00288 - steering column lock actuator (n360) Defective
- 00288 akcni clen zamykani sloupku rizeni(N36)
- hláška na displeji: "take load off steering"
4F0905852B
4F0905852D
4F0905852G
Střešní nosič 3kol 500kč, Gumová podložka 4měs. do kufru 380kč jde odstřihnout,do mobil..diagnostika 250kč,Vše z octávie 1
Prodám novou ORIGINÁLNÍ a INOVOVANOU Multiair jednotku na Fiat Alfa Romeo a Jeep Multiair 0.9 + 1.4
čísla: 46342822 , 55226, 55266123, 55228221, 55236341
Jedná se o modernizovaný typ jednotky Multiair po roce 2017, rv. této jednotky je 2022 tedy letošní model
Pokud máte vadnou vaší jednotku, diagnostika hlásí chybu zápalu na válci, je nutné jednotku demontovat a dát novou.
Stará multiair jednotka se nedá repasovat - dojde k vybroušení závitů v hliníku (jedině komplikovaným navařením materiálu a vyřezání nového závitu)
Důvodem proč dojde k poškození jednotky na motoru je dodržování long life intervalů výměn oleje, proto důrazně doporučuji měnit olej po 8-10 tis km a nevytáčet motor za studena
Diagnostika většinou píše tyto chyby
P0300
P0301
P0302
P0303
P0304
P1061
P1062
P1063
P1064
ALFA ROMEO - MITO, GIULIETTA
FIAT - 124 SPIDER, 500, 500L, 500X, BRAVO II, NUOVA PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO MY
JEEP - RENEGADE
LANCIA - DELTA III
ABARTH - 124 SPIDER, PUNTO, PUNTO EVO
cena 23.000 Kč za MA jednotku je pevná + 2000 za sadu s těsněním víka ventilů, cívek, těsnění jednotky MA + sítko Multiair jednotky
Cena Fiat 42.588,- (pouze za samostatnou jednotku bez těsnění a filtrů, ke dni 15.12.2022)
Nová hlava tuningového čerpadla pro vstřikovací čerpadlo VP37 v motorech VAG
Hlava čerpadla 12mm tuning 4 válec pro VW Audi Seat Škoda 1.9 TDI 90 110 PS
Vhodné pro všechny motory 1.7 / 1.9 SDI / TDI s 64/68/75/90/110 HP - s mechanickým vstřikovacím čerpadlem
Vhodné pro kódy motoru: AEY, AFF, AFN, AGD, AGP, AGR, AHB, AHF, AHG, AHH, AHU, AKU, AKW, ALH, AQM, ASV, ASX, ASY, AVG, AYQ
Vlastnosti položky:
Průměr pístu 12mm / 4 válce
Přesně padnoucí a připravené k instalaci jako náhradní / volitelný díl
Větší rychlost dodávky díky většímu průměru pístu (takže znatelný zvýšený výkon)
Vhodné pro vstřikovací čerpadlo VP37
Originálně zabalené nové zboží v OEM kvalitě
Opotřebené hlavy čerpadla se projevují jako špatné chování při teplém startu a ztráta výkonu.
Tyto příznaky lze odstranit výměnou hlavy čerpadla.
V případě extrémních úprav tuningu je nutné přizpůsobit i software!
Dobrý den, prodám Audi A5 2.0TDI 105KW
Audi je dovezená z Lucemburska po první majitelce, v ČR jsem druhý majitel (dva roky) , první byl příbuzný (čtyři roky)
Rok výroby: 2011
Výbava: Multifunkční volant, barevný maxidot, tempomat, vyhřívané sedačky, samozatmavovací zpětné zrcátko, dvouzónová klimatizace, světelný senzor, dešťový senzor, parkovací senzory, bi-xenony, LED denní svícení, zadní LED světla, atd..
Co je na Audi udělané: Nové přední kompletní ramena (Meyle HD), nové přední destičky a kotouče (ATE), zadní kotouče a destičky (ATE), přední ložiska (FAG), přední a zadní pružiny (EIBACH), přední a zadní tlumiče (KYB).. ke všemu mám fotodokumentaci a našel bych i faktury.. vše na autě tři měsíce.. Rozvody mají čas ještě 32 000km, ale klidně sadu rozvodů dám k autu.
Co je na Audi chyba, tak přední nárazník, kterému se vlivem odlétávajících kamínků loupe lak viz. fotka..
Audi je v hezkém stavu, po technické stránce za ní dám ruku do ohně! DPF funkční, koncovky krásně čisté! Minimum popílku, možno zkontrolovat pomocí diagnostiky VAG-COM, možnost zvednutí auta na sloupovém heveru.
Najeto: 320 000km (Dálniční km!)
3x klíč + veškerá dokumentace
Dálniční známka platná do 1.3.2024
letní pneu na dvě sezóny, zimní pneu jsou nové!
Prodám Seat Leon Cupra ST 300 DSG FWD. Výkon 415ps a 520Nm, úpravy v hodnotě více jak 500.000 Kč (viz rozpis). Auto je ideální kompromis se kterým se dá jezdit každý den do práce, na rodinné výlety a o víkendu trackdays na okruhu (Most za 1:53). Směšné náklady a spotřeba. Rok 2017 facelift model (origo bez OPF filtrů). O auto bylo vždy pečováno nadstandardně, skoro až fanaticky – např. olej měněný max po 6.000km, náplň DSG a samosvoru max 15.000km, použity vždy extra prémiové díly atd. Každý rok profi detailing. Jsem druhý majitel od nového v ČR. Vše doložitelné servisní knížkou. Tankováno pouze N98+, vždy pouze ruční mytí.
100-200kmh: 8.6s, Vmax 300kmh, spotřeba v klidu 8.5l. V roce 22 vyměněny všechny náplně a filtry. Nikdy nebourané, nikdy nelakované, žádné otlučeniny z parkoviště.
Standardní výbava: DCC tlumiče, Adaptivní tempomat ACC, Lane assist, jízdní režimy (Comfort, Sport, Cupra, Individual), samosvor, přední a zadní park senzory; LED světla přední a zadní, příplatkové Performance vyhřívané sedačky, Carplay/Android Auto, Seat Sound system, atd.
Úpravy:
Exteriér: Komplet Rieger – plast s homologačním štítkem a TUV. Světla, nárazník a kapota v průhledné PPF fólii. Mřížky a znaky lakováno černá lesk. Hagusy černá lesk fólie. Keramický potah Gyeon se záručním listem. Fólie na oknech s homologací. Investice cca: 87.000kc
Interiér: Vytlumeno – kufr, dveře, tapecy, v podstatě vše co u Seatu standardně vrže a rezonuje. Zadní strana sedaček lakovaná do barvy auta plus PPF fólie. Pádla pod volantem, integrovaná dashcam, atd. Investice cca: 45.000kc
Motor: Sání Racingline R600, turbo inlet a outlet VAS, hadice hliník DO88, intercooler DO88, svíčky VAG RS7, výfuk: downpipe Milltek se sport katem, catback Milltek non-resonated. Software Revo – motor i převodovka. Přídavné externí chladiče Racingline – motor a DSG. Vše koupené nové 2021-2022. Ježděno od nového na 5W-40 olej (Motul 300V/Millers NT+). Investice cca: 214.000kc
Podvozek: Kola Motec Ultralight 8.5x19” (dodatečně lakované do černé lesklé), pneu Michelin PS4s, brzdy Alcon 6 píst, pancéřové hadice Hel, destičky Ferodo DS2500, brzdovka RBF660, pružiny ST, oba stabilizátory ST, uložení Powerflex. Přenastavená geometrie. Investice cca: 167.000kc
Najeto 117.000km (stav vozu odpovídá třetině). Převodovka&svor najeto cca 30.000km –měněno za nové z důvodu výrobní vady, nájezd jde jednoduše ověřit diagnostikou. Poslední 3 roky ježděno pouze v létě, mám další 3 auta.
Nedostatky – na předku je místy vidět pár oděrek od kamínků; přední kotouče na 40%– k vozu dám zdarma komplet nové v hodnotě 30tkc! Dále k autu sériové díly. Údržba prováděna buď ve vlastním servisu, složitější věci jsou od Autowerks/RSR Performance/Carstudio/Carsfolie.
Cena: Sleva na .990kc (puvodne 749.990 kč) (/BTC,USDT), odpočet DPH není možný. Pokud chcete slevu, můžeme sundat kola, brzdy atp. Výměna za jiné zajímavé auto možná. K vidění Praha-východ. Lepší
Spolehlivě a rychle ( na počkání) opravuji závadu elektrického modulu podvolantové jednotky (kroužek pod volantem, kroužek airbagu) 5K0 953 569 . Typické závady jsou nefunkční klakson, nefunkční tlačítka na volantu nebo závada airbagu řidiče VAG 00588 N95 001 apod.
VW Passat B7, B8 ,B6 FL , Passat CC, Jetta, Tiguan, Touran , Scirocco, Golf 6, Škoda Octavia 2 FL, Superb 2 fl, Yeti, Caddy , Transporter, Caravela, T5 , T6,
T4, Seat, Audi A1,...
Opravu provedu "na počkání" do cca 1h včetně montáže a diagnostiky, nebo je možnost poslat vaší jednotku poštou a do druhého dne vám opravenou odešlu zpět. Dávám osobní záruku 12 měs. na opravu.
Opravuji všechny indexy jednotek (A,AB, H, J, T....)
5K0953569AL
6C0959653
5Q0953569
5K0953569R
5K0953569A
5K0953569B
5K0953569H
5K0953569J
5K0953569R
5K0953569K
5K0953569AB
5K0953569T
5Q0953569
5KO953501
5KO953501 BA
1K0959653
5K0953549 .....
5Q0953549
5Q0953569B
5Q0953569A
8R0 953 568
Cena kompletní opravy je 3000kč .
Více informací na tel.
Nová hlava tuningového čerpadla pro vstřikovací čerpadlo VP37 v motorech VAG
Hlava čerpadla 11mm tuning 4 válec pro VW Audi Seat Škoda 1.9 TDI 90 110 PS
Vhodné pro všechny motory 1.7 / 1.9 SDI / TDI s 64/68/75/90/110 HP - s mechanickým vstřikovacím čerpadlem
Vhodné pro kódy motoru: AEY, AFF, AFN, AGD, AGP, AGR, AHB, AHF, AHG, AHH, AHU, AKU, AKW, ALH, AQM, ASV, ASX, ASY, AVG, AYQ
Vlastnosti položky:
Průměr pístu 11mm / 4 válce
Přesně padnoucí a připravené k instalaci jako náhradní / volitelný díl
Větší rychlost dodávky díky většímu průměru pístu (takže znatelný zvýšený výkon)
Vhodné pro vstřikovací čerpadlo VP37
Originálně zabalené nové zboží v OEM kvalitě
Opotřebené hlavy čerpadla se projevují jako špatné chování při teplém startu a ztráta výkonu.
Tyto příznaky lze odstranit výměnou hlavy čerpadla.
V případě extrémních úprav tuningu je nutné přizpůsobit i software!
Nová hlava tuningového čerpadla pro vstřikovací čerpadlo VP37 v motorech VAG původní velikostí - 10mm píst čerpadla
Jako náhradní díl bez zvýšení výkonu
Hlava čerpadla 10 mm 4 válec pro VW Audi Seat Škoda 1.9 TDI
Vhodné pro všechny motory 1.7 / 1.9 SDI / TDI s 64/68/75/90/110 HP - s mechanickým vstřikovacím čerpadlem
Vhodné pro kódy motoru: AEY, AFF, AFN, AGD, AGP, AGR, AHB, AHF, AHG, AHH, AHU, AKU, AKW, ALH, AQM, ASV, ASX, ASY, AVG, AYQ
Vlastnosti položky:
Průměr pístu 10 mm / 4 válce
Přesně padnoucí a připravené k instalaci jako náhradní / volitelný díl
Větší rychlost dodávky díky většímu průměru pístu (takže znatelný zvýšený výkon)
Vhodné pro vstřikovací čerpadlo VP37
Originálně zabalené nové zboží v OEM kvalitě
Opotřebené hlavy čerpadla se projevují jako špatné chování při teplém startu a ztráta výkonu.
Tyto příznaky lze odstranit výměnou hlavy čerpadla.
Hlava čerpadla 11mm tuning 4 válec pro VW Audi Seat Škoda 1.9 TDI 90 110 PS
Nová hlava tuningového čerpadla pro vstřikovací čerpadlo VP37 v motorech VAG
Vhodné pro všechny motory 1.7 / 1.9 SDI / TDI s 64/68/75/90/110 HP - s mechanickým vstřikovacím čerpadlem
Vhodné pro kódy motoru: AEY, AFF, AFN, AGD, AGP, AGR, AHB, AHF, AHG, AHH, AHU, AKU, AKW, ALH, AQM, ARL, ASV, ASX, ASY, AVG, AYQ
Vlastnosti položky:
Průměr pístu 11mm / 4 válce
Přesně padnoucí a připravené k instalaci jako náhradní / volitelný díl
Větší rychlost dodávky díky většímu průměru pístu (takže znatelný zvýšený výkon)
Vhodné pro vstřikovací čerpadlo VP37
Originálně zabalené nové zboží v OEM kvalitě
Opotřebené hlavy čerpadla se projevují jako špatné chování při teplém startu a ztráta výkonu.
Tyto příznaky lze odstranit výměnou hlavy čerpadla.
Upozorňuji, že v případě extrémních úprav tuningu je nutné přizpůsobit i software!
Obsah [litr]: 1
Typ obalu: láhev
Typ převodovky: 6-stupňová převodovka
Typ převodovky: 08D
Balení: 1 l
Olej: syntetický
Prodám použitý vypínací kroužek pod volant, originál Audi A4 (06-09), A6 (05-12), se sběrným kroužkem a čidlem úhlu řízení
VAG 4E0953541
Cena pouze: 500kč!! Cena je pevná!!
Nejlépe osobní převzetí Náchod a okolí!!
Prodám originál navigaci VW RNS 510 / Columbus, novější LED verze v perfektním stavu!
Plně aktualizována, nejnovější mapa 8555 nebo 8557.
LOGO může být na přání nahrazeno.
- DVD Video, Audio, MP3
- Odblokován obraz za jízdy
- Zobrazení parkovací kamery, parkovacích senzorů, klimatronic, výhřev sedadel
- PIN samozřejmostí
- Mapa VÝCHODNÍ Evropy na HDD, na přání lze nainstalovat západní
- nainstalovány pozice stacionárních radarů v Evropě
- databáze Free WIFI v celé Evropě
- čte SD karty do velikosti 32GB
- umí Škoda Sound System
- plná podpora autonomního parkovacího systému
- plná CAN komunikace, zobrazení navádění na Maxidot budících (červené, bílé, barevné i 3D)
- plná komunikace s multifunkčním volantem
Jasný původ, nepochází z trestné činnosti.
Po dohodě mohu navigaci do Vašeho vozu nainstalovat vč. GPS antény a případných redukcí na dvou anténovou zástavbu.
Kódování výbavy vozu pouze originální diagnostikou VAG.
Pokud je inzerát zobrazen, je aktuální.
Prodám novou diagnostiku Delphi verze s bluetooth s NTB.Bere skoro všechny značky včetně WV/škoda, nebo japonců i Felicii mi to kdysi vzalo. Otestoval na Honda CRVIII, Fabia 1 a Toyota Rav4 viz foto .Nová verze softwaru 2020!!! pro osobní a nákladní automobily.Notebook čerstvě po servise vyčištění,nová teplovodivá pasta na CPU+chladící folie na čipy ,nainstalován Windows, Office a další programy pro práci a různých programů pro diagnostiku,LPG + VAG programů. Notebook je v zachovalém stavu, držák od Intelu,ještě poctivý kousek a ne čína, žádý papír, který se vám zlomí pod rukama, šlape velmi pěkně. Baterie je také funkční, jen jsem netestoval výdrž i když windows píše cca 2,5h tak bez záruky . Cena 5999.- za komplet tak jak je na fotce. Samostatně delphi neprodávám!!! Cena je pevná.Mohu dovést za 4.-/km, při cestě do OV zdarma a osobní vyzvednutí Hlučín.Na dobírku posílám jen po předem zaplaceném poštovném a jen přes GLS a zásilkovnu.Inzerát platí do smazání.Jedná se o soukromý inzerát bez záruky a platí do smazání.
Nové!Originál! Vstřik, vstřikovač Audi,VW 3,0 TDI.
Pouze 6ks.
059130277CR-4800kč/ks
059130277ED-4800kč/ks
059130277FC-4800kč/ks
059130277CP-4800kč/ks
059130277EM-4800kč/ks
059130277CC-5800kč/ks
059130277EH-5800kč/ks
059 130 277 AB-4500kč/ks
059 130 277 AH-4500kč/ks
059 130 277 BD-4500kč/ks
059 130 277 AA-4500kč/ks
059 130 277 Q-4500kč/ks
Možno dodat nové naftové čerpadlo:
AUDI
059 130 755 BB
059 130 755 BD
059 130 755 BL
059 130 755 AH
059 130 755 BK
059 130 755 BS
VAG
059 130 755 BL
059 130 755 BB
059 130 755 BS
059 130 755 BK
059 130 755 BD
059 130 755 AH
958 110 316 21
958 110 316 22
059 130 755 CD
059 130 755 CB
059 130 755 BJ
059 130 755 BG
059 130 755 AK
AUDI
059 130 755 CD
059 130 755 BG
059 130 755 AK
958 110 315 11
958 110 315 10
Predám rotačné vstrekovacie čerpadlo vhodné na projekt zvyšovania výkonu motora VAG 1.9 TDi 66/81 kW. V čerpadle je 11 mm rozdeľovacia hlava origo BOSCH, lepší presuvník predvstreku, axiálna vačka de110, kratšie pružiny na hlave. Presuvník v čerpadle chodí po maximálne konštrukčne prípustnú hodnotu 29 ° BTDC, vo vydretých čerpadlách urobí horko-ťažko 10 ° BTDC kvôli vydretému hliníkovému obalu od rolničiek axiálnej vačky. Všetky diely v čerpadle boli pri stavbe skontrolované. Čerpadlo má všetky nové tesnenia vrátane plechových tesnení na krytoch presuvníku a gufera na hriadeli. Čerpadlo dokáže dodať naftu na približne 310 koní s tryskami o veľkosti 0,330 μm s rezervou na ventile predvstreku pri požiadavke 20 ° BTDC. Čerpadlo s prehľadom zvláda otáčky nad 6000 ot/min (otáčkomer). Nájazd od stavby je približne 8 tis km, čerpadlo staval na mieru Milan Vojčiniak. Záruka na funkčnosť je samozrejmosťou, cena 350 €.
11mm 12mm race520 race 520 gtb gtd vklr holset tuning tdi