vada motoru - strana 2
Počet nalezených inzerátů VADA MOTORU: 1000 - strana 2
Prodám díly z motoru z Multivan T5 Facelift rok 2013 4x4 (Syncro, 4motion), najeto 110 000km.
Detailní foto dílů zde (na fotkách chybí setrvačník, ale mám ho taky):
Prodáno:
- celý motor se svody, turbem, sáním, rozvody, hlavou a vstřiky.
- klimakompresor
- servo pumpa
- EGR/AGR (Chladič zpětného vedení spalin)
- držák motoru se silentblokem 7E0199343 (7E0 199 343)
- alternátor Valeo
- ventil EV-700, 1T0.820.036D (1T0820036D)
- startér Bosch 02M911024
K dispozici:
- škrtící klapka Continental/VDO 03L128063S (03L 128 063 S V100), A2C32356700 - Cena 2500Kč
- spojka bez setrvačníku LUK 03L 141 031B (03L14103B), B8080, 03L 141 025 (03L141025), 1L07II LU4HU - Cena 1900Kč
- pumpa podtlaku čerpadla BOSCH (Tandemové čerpadlo Bosch) 03l145100 (03L 145 100) - Cena 1500Kč
- držák na kabeláž/ hadice 7H0 971 858 (7H0971858) - 200Kč
- hadice na vodu 100Kč/ks
- bazmeky na hadicích:
vodní čerpadlo, asi na bufíka 5N0 965 561 (5N0965561), 7.01713.08.0, 12T 011/2830 12V - 800Kč
- 2x držák motoru:
03L199207B (03L 199 207B)- 600Kč
7E0199370A (7E0 199 370A) - 500Kč (bohužel při demontáži byla uražena jedna packa viz foto).
Mám servisní knížku, technický průkaz. Můžeme sepsat kupní smlouvu, kde budu ručit za najeté kilometry a že jsou díly v pořádku. Nejsou z havarovaného vozidla...
Typ motoru: CCH
Výkon motoru: 103kW
2.0TDI
103kW
140HP/140 koní
Pasuje do Transporter, Multivan, Caravelle T5 a T6
Blok motoru 03L021AP
Všechny díly na motoru jsou originál prvovýroba. Auto jezdilo pouze do autorizovaného servisu, mělo pravidelnou údržbu...
O3L
Prodám veškeré náhradní díly z motoru Octavia III 3 RS 135 kW
Kod motoru: CUNA
Rok výroby: 10/2015
Díly mají naprosto legální původ. Mohu doložit.
► DPF FAP filtr ŠKODA Octavia III 5E0 2,0 TDI CUN 04L131765CC 04L131648S
► Vysokotlaké vstřikovací čerpadlo VAG 04L130755E 04L 130 755 E 04L130755D 04L 130 755 D
► vstřikovací čerpadlo ŠKODA VW 5N0 Passat 3C0 3C9 2,0 TDI CBB 03L130755
► vstřiky vstřikovače - sada 4 ks ŠKODA Octavia III 5E0 2,0 TDI CUP CUW 04L130277AE 04L 130 277 AE
► turbodmychadlo ŠKODA Octavia III 5E0 2,0 TDI CUP 04L253010H
► INTERCOOLER sání ŠKODA VW AUDI 2,0 TDI 04L129766AB 04L129711L
► alternátor Škoda VW Golf VII 5G0 CUNA CRK CXM 03L903023K
► Spodní víko motoru s otvorem pro čidlo stavu oleje, určeno pro vozidla s motory 1.6TDI 66kW/77kW/81kW/85kW/88kW, 2.0TDI 81kW/105kW/110kW/135kW/140kW.
► EGR ventil + chladič ŠKODA Octavia III 5E0 1,6 TDI CLH 2,0 TDI CKF 04L131512D 04L131501C
► Hlava motoru - otlakovaná
► POLOMOTOR - BLOK s KLIKOU A olejovou Vanou
Vačky, setrvační, klimakopresor prodány jinak veškeré díly stále k dispozici
Bude v prodeji i blok motoru a hlava
K motoru jsou všechny hadice držáky krytky. pro další dotazy piště nebo volejte do zpráv. jsou to díly z kompletního funkčního motoru. Veškerá motorová elektrika a konektory
Nejsou to X ové díly to znamená, že nepotřebuji Vás starý díl zpět.
Volat a psát kdykoliv
Nabízím velice pěkný Volkswagen phaeton 3.0 Tdi 180 kw naj 203 tis km r.v 2014,alu orig. R 19, nové brzdy p+z,stk do 2024. ,- vada motoru
Nabízím na prodej nákladní automobil AVIA DAEWOO, r.v.2000, vada motoru, doklady jsou uloženy v depozitu, v TP je napsáno "nosič kontejnerů". Rozvor 3400. Motor typ D421.85
Prodám Nissan Primera P12 kombi r.v.2004, najeto 216 000 km, STK 10/2023, vhodné na náhradní díly - vada motoru, buď vadné těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava, motor běží. Dvoje disky , letní + zimní pneu.
Rok 2009, 1.9 CDTi - vada motoru
Velmi pěkný stav
Prohlídka kdykoli po předchozí telefonické dohodě, 20 km od Třebíče
!BAZARY A PŘEKUPNÍCI NEVOLAT!
Cena dohodou
V nabídce také stejný model - na náhradní díly, motor v chodu
Bohužel s lítosti prodán svoji Yamahu včetně 3 kufru a nějakých dalších doplňku 2x klíče i od kufru sám sem na ni najel asi okolo 40 000km bez poruchy
bohužel na ni už z rodinných důvodu nemám čas ji dat dohromady ale určitě se najde kdo si ji opraví v loni dělaná STK rok výroby 2000 najeto 72 500km vada motoru nejspíš asi klika ale nejsem si jist
Cena 33 000 dohoda
Těl 258648
VIDEO
**** Pro kutila, mechanika, Na ND, Vada motoru. Kouří, smrdí jako stará avie, po zahřátí se trochu srovná, do provozu bez opravy nelze... Viz níže...
**** Bez koroze!!!! Podvozek nepoznal žádnou sůl, žádný sníh, absolutně žádná rez.
CLIMATRONIC, Digitalni klimatizace
2/2004, Dovoz Španělsko, na přihlášení, ES Doklady (jen import a ES odhlašovací poplatky 1.000Euro + 200Euro náklady na ES Doklady v ceně)
! Auto z dálky vypadá dobře, je ale kompletně lakované amatérským lakem... španělé neřeší
1. Auto jelo skvěle, nezabíralo dobře turbo, byl vadný podtlakový solenoid turba/podtlak turba, ten propojili... Opraveno, super, auto jelo, táhlo, šlo za plynem nádherně... Testovacích 500m, po testu/přidání plného plynu motor/turbo/obecně tahal skvěle, vypálil z výfuku černé saze... při tom snad nasál karbon... od té doby, jakoby pokulhává.
2. Externí servis poslal preventivně na kontrolu čerpadlo i vstřikovače, ty jsou po kontrole a OK.
3. Zdá se, že na třetím válci je horší tlak a špatně spaluje.
O autě víc nevím, je jedno z desítek...
Cena pevná!
K autu je koupený nový PP blinkr (chybí mu sklíčko) a nová LZ stahovačka (vyměněná, původní byla spadlá).
Baterka je dobrá, nafta v autě je + čističe paliva.
Velké Přílepy
Náhradní díly motoru IRISBUS C950,CROSSWAY, Cursor F2B,C930 Renault
Dobrý den nabízím k prodeji náhradní díly motoru Cursor F2B, pro autobusy Karosa IRISBUS a Crossway, pár věcí je také na C934 motor Renault. Níže v popisu najdete také objednací čísla jednotlivých dílů. Pokud není uvedeno jinak u konkrétního dílu, je vše nové, nepoužité,
Držák filtru paliva, jemný filtr K950- 5504070791 3ks á 850,-, izolace pružná výfukového potrubí CROSWAY 5006100210- 5504122787 1ks 3500,-, kroužek VYFUKU TLUMIČE KONEC K930- 4429004119 3ks á 100,-, kroužek těsnící výfuku -k930 80mm 6ks á 60,- kryt filtru odvětrání klik skříně- 5006013859 2ks á 700,-, kryt průhledný předfiltru PHM 950 miska filtru- 5006016233 2ks á 250,-, olejoznak - měrka oleje motoru K950- 5006028858 1ks 400,-, páska NORMA 075 17642 spona hadice sání K950- 504047548 2ks á 220,-, páska NORMA 104 48829- 0516-610596 1ks 180,-, páska NORMA 108 10454 2ks á 330,-, páska NORMA ND108 104-112W2 1ks 330,-, řemen motoru K950 centrální 10PK2050HD, 8021787549621, 295135, 1ks 220,-, řemen vodního čerpadla 4PK1025 Dayco CROSSWAY-5001858211, 3ks á 100,-, řemen alternátoru 6PK1570 Dayco CROSSWAY- 5001858121 2ks á 150,-, silenblok motoru K930 2ks á 80,-, snímač zanesení vzduch. Filtru 60 mBar- 5801117925 1ks 150,-, šroub krytu filtru klikové skříně- 5001860064 25ks á 40,-, šroub výfuku(RENAULT) K930- 5000694852 6ks á 20,-, šroub výfuku(IVECO) dlouhý- 5006028002 11 ks á 110,-, pouzdro šroubu výfuku- 5006028003 15ks á 40,-, těsnění výfuku(RENAULT)- 5000681242 3ks á 180,-, tryska vstřikovací Renault K930- 5000694852 6ks á 500,-, válec M.B. motorové brzdy 50 01 018 964 K930- E5001859444, E5001018964 1ks 1000,-, víko ventilů RENAULT K930- 5000658553, 1ks 800,- víčko nalévacího hrdla oleje motoru K950- 5006014861 1ks 550,-
Některé díly na fotkách nejsou dostupné, hlavně filtry a malé červené ovládací válečky motorové brzdy. Platí to, co je v textu.
Cena za vše: 11000,-
Dobrý den,
nabízím na prodej svého medvěda.
Nájezd: 333.000 KM, výměna motoru ve 320.000 KM na motor co měl 230.000 KM. Z 90% jezdím převážně dálnice.
LPG - Landi Renzo, 50l
R.V. - 2000
Původ: Italie
Provedení: manuál
Bez koroze: jediný co se najde tak je zadní lem, který je obouchaný od kamínků, laicky jsem to zatím ošetřil, ale bude se tomu potřeba v budocnu trochu pověnovat. Jinak karoserie i nosné části absolutně zdravé viz. foto + ošetřené. Z provozu klasické oděrky, auto má 23 roků.
Auto na zimních r17 225/45, 8mm.
Z výbavy jen 2 zonové klima.
Co se dělalo:
1.) 305.000KM
- rozleštění předních světel,
2.) 310.000KM
- výměna čepů řízení (LEMFÖRDER) + geometrie,
- výměna předních kotoučů (ATE PowerDisc) + destičky (Brembo),
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
3.) 315.000KM
- výměna předních vrchních ramen (LEMFÖRDER),
4.) 320.000KM
- výměna motoru za motor s 230.000KM + olej a filtry v motoru,
- spojková sada - vysouvací ložisko, přitlačný talíř, spojková lamela (Sachs),
- výměna všech 3ks uložení na kardanu (Febi Billstein)
- repas alternátoru,
5.) 325.000KM
- výměna zadních destiček (RIDEX),
- výměna vodní pumpy (MAPCO) + nová chladící kapalina
- výměna čelního skla,
6.) 330.000KM
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
- repas kompressoru motoru,
- repas termostatu za origo s nájezdem 130.000 KM
- výměna silentbloků motoru (LEMFÖRDER) a převodovky (MEYLE)
7.) 333.000KM
- 4x nové originál pružiny (Sachs)
- 2x zadní originál tlumiče (Sachs)
Díly, které přidám k autu:
2x nové originál přední tlumiče (Sachs), nový palivový filtr (MANN-FILTER), kompletní motor 137KW na díly (fouklé tesnění)
Spotřeba na LPG:
na r16 - 8,7l
na r17 (na autě) - 9,2-9.4l
na r18 - 10l
O auto jsem se snažil vždycky dobře starat a dopřávat mu to nejlepší. Přišel čas ale jít dál.
Možnost za příplatek v 25.000Kč přidat originální sadu dvojrozměrných R18 AMG Monoblock Aero II s dobrými pneu.
Kontaktovat prosím nejdříve přes SMS nebo mail, né vždycky mám na telefon čas.
Děkuji
Sada na opravu bloku motoru TDI
Běžným problémem u motorů 1.9 a 2.0 TDi PD / PPD ,, BMP, BMM, BMN, BMR, BXE,BXF,BKC, BKP, BKD.
Obvykle jediný způsob, jak to opravit, je vyjmout motor z auta a svařit blok
Tato konzola se přišroubuje k zadnímu rohu bloku motoru pomocí otvorů již zalitých v bloku a činí tuto část montážního systému motoru pevnější než standardní
,prasknutí držák bloku motoru
Vezměte prosím na vědomí - toto se hodí pouze pro motory 1.9 VE / PD & 2.0 TDi PD / PPD ,vlastní mám ještě zdokonalen pro lepší podezření držáku lze namontovat bez demontáže motoru a dodatečného vrtani není nutná ani demontaz turba jen sací části
Prodám původní vazby časopisů.
1) Svět motorů 1957
2) Svět motorů 1958
3) Svět motorů 1959
4) Svět motorů 1959
5) Svět motorů 1968
6) Svět motorů 1969
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.
Prodám řídící jednotky motoru na Ford Transit, Fiat Ducáto, Iveco Daily, Renalt Master, Peugeot Boxe.
---------------------------------------------
PC15-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AN 9DDM
PC16- Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-CN 4CFN
PC17-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AP 4DDN
PC18- Řídící jednotka Ford Transit 2,2 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AG 9DCF
PC19- Řídící jednotka motoru Peugeot Boxer 2,2 Bosch 1329214080 0281010484 D22
PC20- Řídící jednotka motoru Ford Transit 2,0 r.v 2000-2006 1C1A-12A650-LE Cena 2000kč.
PC21- Řídící jednotka motoru Fiat Ducato 2,3JTD 0 281 010 489 FM Cena 2000kč.
PC22- Řídící jednotka motoru Ford Transit AC11-12A650-BA Cena 5000kč
PC23- Řídící jednotka motoru Ford Transit 1C1A-12A650-NE Cena 2000kč.
Osobní odběr- možnost přepravní společností.
Prodám nafukovací člun Intex Mariner 3
Skládací pevná podlaha, celkově skladný, vejde se do jedné tašky.
Set s držákem na motor a elektro motorem turbo, vesla, taška, 2x držák prutu,
Na člunu jsme jezdili i 3 dospělí a 1 dítě, Dojezd s auto baterií 70Ah jsme měli na moři ve vlnách tři dospělí 15km, S kvalitní trakční baterií budete mít podstatně větší dojezd.
Člun i motor naprosto v pořádku.
Důvod prodeje: pořídili jsme si vodní skútr.
Cena za komplet: 9500,- (původní cena 14.500,- komplet)
MOTOR:
Zico elektromotor ET 50 TURBO
Jedny z nejspolehlivějších závěsných motorů na našem trhu. Výtlak 1650kg, voltmetr.
Tato nová řada motorů TURBO šetří Vaši baterii (menší spotřeba), navíc Vám ukazuje stav napětí (V) vašeho připojeného akumulátoru.
Počet rychlostí vpřed: 5
Počet rychlostí vzad: 2
Maximální výtlak váha lodi: 1650kg nosnost
Výška tyče: 1,05m
Délka bateriových kabelů: 2m
Hmotnost motoru: 9,5 kg.
Elektrické lodní motory vytvářejí na vrtuli rozdílný tah, který se obvykle udává v librách (1lbs odpovídá 0,48kg). Označení motorů TURBO obsahují vou hodnotu, která udává tah právě v librách, například TURBO ET50 má tah na vrtuli 56lbs. Předpokladem maximálního využití tohoto tahu a tím docílení i největší rychlosti je ideální umístění a
nastavení motoru na vašem člunu. To znamená aby se vrtule eotvl a hladinu a pokud možno osa otáčení vrtule byla rovnoběžná s pohybem lodi. Kromě výkonu elektrického motoru je dalším velmi důležitým faktorem jeho spotřeba. Na pohon nám v tomto případě stačí jedna 12V baterie.
ČLUN
Je určený pro 3 dospělé osoby.Nová technologie SUPER-TOUGH konstrukce z vysokomolekulárního PVC, které je zcela odolné vůči benzínu, oleji, slunci a slané vodě. Dvě vnější vrstvy materiálu tvoří vysokomolekulární PVC a vnitřní zpevňující vrstvou je velmi pevná laminovaná polyesterová síť pro co největší pevnost stěn a životnost člunu. Umožňuje maximální nafouknutí dvou bočních komor člunu, což zvyšuje jeho pevnost. Spodek člunu je tvořen plastovým zpevňujícím nástřikem, které ochraňují spodní část člunu a zajišťují větší celkovou stabilitu člunu.
Člun Mariner 3 Set má 3 vzduchové komory a 2 nafukovací sedáky. Člun má extra silné 0,75 mm stěny. Ve člunu na boční vnitřní straně je vak na nářadí. Uvnitř člunu za zadním sedákem je pouzdro na baterii.
Člun je vybaven praktickými dvěma držáky pro snadné uchopení a přenášení (jedním držákem na přídí a jedním držákem na zádi). Člun Mariner 3 Set má dva držáky rybářských prutů. Člun má přivařené zámky vesel s kloubem.
Technický popis:
- rozměry: 297 x 127 x 46 cm
- ventil pro rychlé nafouknutí a vyfouknutí
- doporučené maximální obsazení: tři dospělí
- nosnost 400 kg
- rotační oko na pádla
- držáky pádel na každé straně
- dva držáky rybářských prutů
- dvě rukojeti pro snadný přenos člunu po obvodu
- pásky proti odření člunu
- úchyty pro připevnění motoru (motor není součástí balení)
K750 m72 mv750 dnepr Ural MT9 mv650
Veškeré náhradní díly nové a použité…..
Mikroprocesorove zapalováni,kondenzátor,svíčky, fajfky CCCP,uhlíky dynama,uhlíky alternátoru,klakson ,těsnění, gufero, ložisko, světlo,žárovka 6V 12V blinkr blinkry kabeláž 6V kabeláž 12V muniční bedna s držakem vojenská bedna plachta na sajdu sajdkaru ventily silentblok simerink kolo kola špice dráty Pašek pod duši duše pneu 3.75-19 blatnik nádrž světa světlo boční stojan hlavní stojan silentblok zadní vidlice tlumiče kryt náboje kola silentblok sedla silentblok čepu sedla gardy spojky pružiny spojky disk spojky šrouby spojky ložisko spojky motor diferenciál převodovka váčka vačkova hřídel Rozvadova kola Klíkovka klikova hřídel ozubené kolo držák kulometu držák rezervy nosič dřevěný rošt do sajdy kontrolka patici žárovky spodní brýle sloupek řízení sedačka sedlo odrážka písty pístní kroužky segrovky pístní čep těsnění válce zapalování cívka spínací skříňka klíček držák na kanistr sklo předního světla rámeček světla parabola gumové pruchodky přední vidlice sada těsnění přední vidlice sada těsnění převodovky sada těsnění diferenciálů sada těsnění motoru karburátory K37 K301 K302 PZ28 K68 K65 K63 zrcatko střed hlavního převodu stred kola soukolí 8/37 9/35 10/35 čep brzdové pakny brzdový štít brzdové pakny brzdový klič klič brzdy táhli zadní brzdy manzeta zadní brzdy kryt kardanu kryt kloubu kardanu kardanova tyč pojistný kroužek kardanu klinek kloubu kardanu klinek startovací Paky startovací segment hlavní hřídel převodovky zadní světlo guma sedla guma pod zadní světlo prerusovač blinkrů zástěrka gumová rukojeť gumové kuzelikove ložiska krku řízení guma stupacek řidiče guma stupaček spolujezdce doraz startovací Paky startovací páka guma startovací Paky řadicí páka guma řadicí Paky madlo spolujezdce řiditka ptáčka předstihu lanko předstihu pačka spojky pačka přední brzdy páka zadní brzdy osa kola páka ruční brzdy tachometr pojistka lanko tachometru lanko přepínání světel lanko přední brzdy lanko spojky lanko předstihu lanko brzdy sajdy zadní tlumiče přední tlumiče výfuky objimky výfuku doutníky rybiny výfukové kolena relé dobíjení PP302 PP330 PP31 hlava hlavy stefty benzinový kohout sitko do nádrže víko nádrže boční gumy na nádrž fitr sací potrubí sací trubki těsnění sací trubki prsa motoru víko motoru obal motoru blok motoru tělo motoru olejové čerpadlo vodítka ventilu zdvihatka ventilu ventily pružiny ventilu stelovaci šrouby ventilu kladivka zapalování palec zapalování setrvačník těsnění karburatoru opravna sada karburatoru sedla ventilu olejová vana hliníková olejová vana IŽ JUPITER IŽ PLANETA IŽ 49 IŽ 350 DKW
K750 m72 mv750 dnepr Ural MT9 mv650
Veškeré náhradní díly nové a použité…..
Mikroprocesorove zapalováni,kondenzátor,svíčky, fajfky CCCP,uhlíky dynama,uhlíky alternátoru,klakson ,těsnění, gufero, ložisko, světlo,žárovka 6V 12V blinkr blinkry kabeláž 6V kabeláž 12V muniční bedna s držakem vojenská bedna plachta na sajdu sajdkaru ventily silentblok simerink kolo kola špice dráty Pašek pod duši duše pneu 3.75-19 blatnik nádrž světa světlo boční stojan hlavní stojan silentblok zadní vidlice tlumiče kryt náboje kola silentblok sedla silentblok čepu sedla gardy spojky pružiny spojky disk spojky šrouby spojky ložisko spojky motor diferenciál převodovka váčka vačkova hřídel Rozvadova kola Klíkovka klikova hřídel ozubené kolo držák kulometu držák rezervy nosič dřevěný rošt do sajdy kontrolka patici žárovky spodní brýle sloupek řízení sedačka sedlo odrážka písty pístní kroužky segrovky pístní čep těsnění válce zapalování cívka spínací skříňka klíček držák na kanistr sklo předního světla rámeček světla parabola gumové pruchodky přední vidlice sada těsnění přední vidlice sada těsnění převodovky sada těsnění diferenciálů sada těsnění motoru karburátory K37 K301 K302 PZ28 K68 K65 K63 zrcatko střed hlavního převodu stred kola soukolí 8/37 9/35 10/35 čep brzdové pakny brzdový štít brzdové pakny brzdový klič klič brzdy táhli zadní brzdy manzeta zadní brzdy kryt kardanu kryt kloubu kardanu kardanova tyč pojistný kroužek kardanu klinek kloubu kardanu klinek startovací Paky startovací segment hlavní hřídel převodovky zadní světlo guma sedla guma pod zadní světlo prerusovač blinkrů zástěrka gumová rukojeť gumové kuzelikove ložiska krku řízení guma stupacek řidiče guma stupaček spolujezdce doraz startovací Paky startovací páka guma startovací Paky řadicí páka guma řadicí Paky madlo spolujezdce řiditka ptáčka předstihu lanko předstihu pačka spojky pačka přední brzdy páka zadní brzdy osa kola páka ruční brzdy tachometr pojistka lanko tachometru lanko přepínání světel lanko přední brzdy lanko spojky lanko předstihu lanko brzdy sajdy zadní tlumiče přední tlumiče výfuky objimky výfuku doutníky rybiny výfukové kolena relé dobíjení PP302 PP330 PP31 hlava hlavy stefty benzinový kohout sitko do nádrže víko nádrže boční gumy na nádrž fitr sací potrubí sací trubki těsnění sací trubki prsa motoru víko motoru obal motoru blok motoru tělo motoru olejové čerpadlo vodítka ventilu zdvihatka ventilu ventily pružiny ventilu stelovaci šrouby ventilu kladivka zapalování palec zapalování setrvačník těsnění karburatoru opravna sada karburatoru sedla ventilu olejová vana hliníková olejová vana IŽ JUPITER IŽ PLANETA IŽ 49 IŽ 350 DKW
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm
Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva.
Technické údaje:
Průměr pilových kotoučů - 500 mm
Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm
Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm
Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm
Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm
Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru
Průměrná díra na kotouči - 60 mm
Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw
Otáčky motorů - 1 450 obr./min.
Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw
Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0-20 m / min.
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon stroje - do 10m³\h
Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA]
Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA]
Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm
Váha stroje - 1 200 kg
Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw