válec motoru - strana 6
Počet nalezených inzerátů VÁLEC MOTORU: 1000 - strana 6
Prodám veškeré náhradní díly z vozu Audi Q7 4.2 FSi , 257kW kód motoru BAR, rok výroby 2007
ABS modul - 3500
Air box - 1500
Airbag řidič - 3500
Airbag spolujezdec - 3000
Airbag stropní - 3000
Alternátor - 3500
Alu kola - 18000
Brzdič zadní - 4 pístek -
Brzdič přední - 6 pístek - 2ks - 10000
Brzdoví kotouč zadní -
Diferenciál přední - 8000
Diferenciál zadní - 5000
Dveře boční přední - kompletní bez zrcátka a tapece -
Dveře boční zadní - kompletní bez tapece
EGR ventil -
Expanzní nádoba - 1000
Hlava motoru - 15000
Hlavní brzdový válec - 1500
Chladič klimatizace –
Chladič vody -
Kardan přední - 3000
Kardan zadní - 6000
Klima kompresor - 4000
Komfortní jednotka -
Kryt motoru –
Mmi displej - 3000
Motor -
Motorek stěrače zadní -
Motorek stěračů přední - 2000
Náboj –
Nádrž - 2000
Náprava zadní - 2000
Nápravnice přední - 2000
Nárazník přední -
Nárazník zadní - 5000
Okno / sklo bočních -
Okno / sklo zadní - 6000
Ovládání světel - 800
Ovládání topení / klimatizace - 2000
Palubní deska - 8000
Páčka stěračů, světel, tempomat -
Plovák + podávací čerpadlo -
Poloosa přední - 2500
Poloosa zadní – 2500
Pružina , tlumič kompletní - zadní - 2000
Pružina tlumič kompletní - přední - 2000
Převodovka - automat - HPH 18000
Přístrojová deska / budíky - 3000
Roleta kufru –
Řídící jednotka motoru –
Sahara -
Sedačky komplet - 7 míst + tapece, loketní opěrka - 10000
Servo řízení - 5000
Startér - 2500
Světlo zadní - 1300
Táhla stěraču přední - 2000
Těhlice + přední náboj s ložiskem -
Váha vzduchu - 1500
Vana motoru - 1500
Víko kufru / dveře se sklem / zadní - 10000
Volant - 1500
Vstřik - 1500
Výfuk -
Zrcátko - 5000
ATD
Ceny dle dohody.
Na díly poskytujeme záruku a je možné zaslání poštou na dobírku.
Vice info na tel:
Prodám veškeré náhradní díly z vozu Volkswagen Touareg. 2.5 TDi 128 kW , R5, kod motoru BAC , rok výroby 2004
Air box - 1500,-
Airbag řidič - 2500,-
Airbag spolujezdece s palubní deskou - 5000,-
Airbag sada - 10000,-
Airbag stropní - 2000,-
Autorádio - 2000,-
Brzdič zadní - 1000,-
Brzdič přední - 1500,-
Brzdový posilovač - 2000,-
Diferenciál přední - 8000,-
Diferenciál zadní - 6000,-
Dveře boční přední - 4000,-
Dveře boční zadní - 4000,-
EGR ventil - 2000,-
Expanzní nádoba - 800,-
Hlava motoru - 13000,-
Hlavní brzdový válec - 1500,-
Chladič klimatizace – 3000,-
Chladič vzduchu / Intercooler - 4000,-
Chladič auomatu - 1500,-
Chladič serva - 1000,-
Chladičova stěna kompletní - 9000,-
Kapota přední - 6000,-
Kardan přední - 2000,-
Kardan zadní - 6000,-
Kryt motoru – 800,-
Nádrž - 2000,-
Nápravnice přední - 2000,-
Nárazník zadní - 4000,-
Okno / sklo přední - 2000,-
Okno / sklo bočních dveří přední - 1500,-
Okno / sklo bočních dveří zadní - 1500,-
Okno / sklo zadní - 6000,-
Ovládání světel - 400,-
Ovládání topení / klimatizace - 1500,-
Páčka stěračů - 500,-
Plovák + podávací čerpadlo - 3000,-
Poloosa přední - 2500,-
Poloosa zadní - 2000,-
Pružina, tlumič kompletní přední - 1500,-
Pružina, tlumič komplení zadní - 2000,-
Převodovka - Automat - 15000,-
Rameno přední - 1500,-
Rozvodovka - 8000,-
Řídící jednotka motoru – 3000,-
Sahara - 3500,-
Startér - 2500,-
Světlo zadní - 800,-
Těhlice + přední náboj s ložiskem - 1500,-
Těhlice + zadní náboj s ložiskem - 1500,-
Váha vzduchu - 1500,-
Vana motoru - 1500,-
Volant - 1500,-
Vstřik - 3000,-
Vstřikovací líšta / Vysokotlaký zásobník sys. CR - 2000,-
Zrcátko pravé -poškozený obal - 1500,-
Zrcátko levé- poškozený blikač - 1500,-
ATD
Ceny dle dohody.
Na díly poskytujeme záruku a je možné zaslání poštou na dobírku.
Vice info na tel:420
Prodám veškeré náhradní díly z vozu Volkswagen Touareg R5 2.5 Tdi, 128 kW, r.v. 2004, kod motoru BAC
Air box - 1500,-
Airbag řidič - 2500,-
Airbag spolujezdece s palubní deskou - 5000,-
Airbag sada - 10000,-
Airbag stropní - 2000,-
Autorádio - 2000,-
Brzdič zadní - 1000,-
Brzdič přední - 1500,-
Brzdový posilovač - 2000,-
Diferenciál přední - 8000,-
Diferenciál zadní - 6000,-
Dveře boční přední - 4000,-
Dveře boční zadní - 4000,-
EGR ventil - 2000,-
Expanzní nádoba - 800,-
Hlava motoru - 13000,-
Hlavní brzdový válec - 1500,-
Chladič klimatizace – 3000,-
Chladič vody - 3500,-
Chladič vzduchu / Intercooler - 4000,-
Chladič auomatu - 1500,-
Chladič serva - 1000,-
Chladičova stěna kompletní - 9000,-
Kapota přední - 6000,-
Kardan přední - 2000,-
Kardan zadní - 6000,-
Kryt motoru – 800,-
Nádrž - 2000,-
Nápravnice přední - 2000,-
Nárazník zadní se senzory - 5000,-
Okno / sklo přední - 2000,-
Okno / sklo bočních dveří přední - 1500,-
Okno / sklo bočních dveří zadní - 1500,-
Okno / sklo zadní - 6000,-
Ovládání světel - 400,-
Ovládání topení / klimatizace - 1500,-
Páčka stěračů - 500,-
Plovák + podávací čerpadlo - 3000,-
Poloosa přední - 2500,-
Poloosa zadní - 2000,-
Pružina, tlumič kompletní přední - 1500,-
Pružina, tlumič komplení zadní - 2000,-
Převodovka - Automat - 15000,-
Rameno přední - 1500,-
Rozvodovka - 8000,-
Řídící jednotka motoru – 3000,-
Sahara - 3500,-
Startér - 2500,-
Světlo zadní - 800,-
Těhlice + přední náboj s ložiskem - 1500,-
Těhlice + zadní náboj s ložiskem - 1500,-
Váha vzduchu - 1500,-
Vana motoru - 1500,-
Volant - 1500,-
Vstřik - 3000,-
Vstřikovací líšta / Vysokotlaký zásobník sys. CR - 2000,-
Zrcátko pravé -poškozený obal - 1500,-
Zrcátko levé- poškozený blikač - 1500,-
ATD
Ceny dle dohody.
Na díly poskytujeme záruku a je možné zaslání poštou na dobírku.
Vice info na tel:
Dobrý den,
nabízím na prodej svého medvěda.
Nájezd: 333.000 KM, výměna motoru ve 320.000 KM na motor co měl 230.000 KM. Z 90% jezdím převážně dálnice.
LPG - Landi Renzo, 50l
R.V. - 2000
Původ: Italie
Provedení: manuál
Bez koroze: jediný co se najde tak je zadní lem, který je obouchaný od kamínků, laicky jsem to zatím ošetřil, ale bude se tomu potřeba v budocnu trochu pověnovat. Jinak karoserie i nosné části absolutně zdravé viz. foto + ošetřené. Z provozu klasické oděrky, auto má 23 roků.
Auto na zimních r17 225/45, 8mm.
Z výbavy jen 2 zonové klima.
Co se dělalo:
1.) 305.000KM
- rozleštění předních světel,
2.) 310.000KM
- výměna čepů řízení (LEMFÖRDER) + geometrie,
- výměna předních kotoučů (ATE PowerDisc) + destičky (Brembo),
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
3.) 315.000KM
- výměna předních vrchních ramen (LEMFÖRDER),
4.) 320.000KM
- výměna motoru za motor s 230.000KM + olej a filtry v motoru,
- spojková sada - vysouvací ložisko, přitlačný talíř, spojková lamela (Sachs),
- výměna všech 3ks uložení na kardanu (Febi Billstein)
- repas alternátoru,
5.) 325.000KM
- výměna zadních destiček (RIDEX),
- výměna vodní pumpy (MAPCO) + nová chladící kapalina
- výměna čelního skla,
6.) 330.000KM
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
- repas kompressoru motoru,
- repas termostatu za origo s nájezdem 130.000 KM
- výměna silentbloků motoru (LEMFÖRDER) a převodovky (MEYLE)
7.) 333.000KM
- 4x nové originál pružiny (Sachs)
- 2x zadní originál tlumiče (Sachs)
Díly, které přidám k autu:
2x nové originál přední tlumiče (Sachs), nový palivový filtr (MANN-FILTER), kompletní motor 137KW na díly (fouklé tesnění)
Spotřeba na LPG:
na r16 - 8,7l
na r17 (na autě) - 9,2-9.4l
na r18 - 10l
O auto jsem se snažil vždycky dobře starat a dopřávat mu to nejlepší. Přišel čas ale jít dál.
Možnost za příplatek v 25.000Kč přidat originální sadu dvojrozměrných R18 AMG Monoblock Aero II s dobrými pneu.
Kontaktovat prosím nejdříve přes SMS nebo mail, né vždycky mám na telefon čas.
Děkuji
Sada na opravu bloku motoru TDI
Běžným problémem u motorů 1.9 a 2.0 TDi PD / PPD ,, BMP, BMM, BMN, BMR, BXE,BXF,BKC, BKP, BKD.
Obvykle jediný způsob, jak to opravit, je vyjmout motor z auta a svařit blok
Tato konzola se přišroubuje k zadnímu rohu bloku motoru pomocí otvorů již zalitých v bloku a činí tuto část montážního systému motoru pevnější než standardní
,prasknutí držák bloku motoru
Vezměte prosím na vědomí - toto se hodí pouze pro motory 1.9 VE / PD & 2.0 TDi PD / PPD ,vlastní mám ještě zdokonalen pro lepší podezření držáku lze namontovat bez demontáže motoru a dodatečného vrtani není nutná ani demontaz turba jen sací části
Prodám původní vazby časopisů.
1) Svět motorů 1957
2) Svět motorů 1958
3) Svět motorů 1959
4) Svět motorů 1959
5) Svět motorů 1968
6) Svět motorů 1969
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.
Prodám řídící jednotky motoru na Ford Transit, Fiat Ducáto, Iveco Daily, Renalt Master, Peugeot Boxe.
---------------------------------------------
PC15-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AN 9DDM
PC16- Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-CN 4CFN
PC17-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AP 4DDN
PC18- Řídící jednotka Ford Transit 2,2 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AG 9DCF
PC19- Řídící jednotka motoru Peugeot Boxer 2,2 Bosch 1329214080 0281010484 D22
PC20- Řídící jednotka motoru Ford Transit 2,0 r.v 2000-2006 1C1A-12A650-LE Cena 2000kč.
PC21- Řídící jednotka motoru Fiat Ducato 2,3JTD 0 281 010 489 FM Cena 2000kč.
PC22- Řídící jednotka motoru Ford Transit AC11-12A650-BA Cena 5000kč
PC23- Řídící jednotka motoru Ford Transit 1C1A-12A650-NE Cena 2000kč.
Osobní odběr- možnost přepravní společností.
Prodám nafukovací člun Intex Mariner 3
Skládací pevná podlaha, celkově skladný, vejde se do jedné tašky.
Set s držákem na motor a elektro motorem turbo, vesla, taška, 2x držák prutu,
Na člunu jsme jezdili i 3 dospělí a 1 dítě, Dojezd s auto baterií 70Ah jsme měli na moři ve vlnách tři dospělí 15km, S kvalitní trakční baterií budete mít podstatně větší dojezd.
Člun i motor naprosto v pořádku.
Důvod prodeje: pořídili jsme si vodní skútr.
Cena za komplet: 9500,- (původní cena 14.500,- komplet)
MOTOR:
Zico elektromotor ET 50 TURBO
Jedny z nejspolehlivějších závěsných motorů na našem trhu. Výtlak 1650kg, voltmetr.
Tato nová řada motorů TURBO šetří Vaši baterii (menší spotřeba), navíc Vám ukazuje stav napětí (V) vašeho připojeného akumulátoru.
Počet rychlostí vpřed: 5
Počet rychlostí vzad: 2
Maximální výtlak váha lodi: 1650kg nosnost
Výška tyče: 1,05m
Délka bateriových kabelů: 2m
Hmotnost motoru: 9,5 kg.
Elektrické lodní motory vytvářejí na vrtuli rozdílný tah, který se obvykle udává v librách (1lbs odpovídá 0,48kg). Označení motorů TURBO obsahují vou hodnotu, která udává tah právě v librách, například TURBO ET50 má tah na vrtuli 56lbs. Předpokladem maximálního využití tohoto tahu a tím docílení i největší rychlosti je ideální umístění a
nastavení motoru na vašem člunu. To znamená aby se vrtule eotvl a hladinu a pokud možno osa otáčení vrtule byla rovnoběžná s pohybem lodi. Kromě výkonu elektrického motoru je dalším velmi důležitým faktorem jeho spotřeba. Na pohon nám v tomto případě stačí jedna 12V baterie.
ČLUN
Je určený pro 3 dospělé osoby.Nová technologie SUPER-TOUGH konstrukce z vysokomolekulárního PVC, které je zcela odolné vůči benzínu, oleji, slunci a slané vodě. Dvě vnější vrstvy materiálu tvoří vysokomolekulární PVC a vnitřní zpevňující vrstvou je velmi pevná laminovaná polyesterová síť pro co největší pevnost stěn a životnost člunu. Umožňuje maximální nafouknutí dvou bočních komor člunu, což zvyšuje jeho pevnost. Spodek člunu je tvořen plastovým zpevňujícím nástřikem, které ochraňují spodní část člunu a zajišťují větší celkovou stabilitu člunu.
Člun Mariner 3 Set má 3 vzduchové komory a 2 nafukovací sedáky. Člun má extra silné 0,75 mm stěny. Ve člunu na boční vnitřní straně je vak na nářadí. Uvnitř člunu za zadním sedákem je pouzdro na baterii.
Člun je vybaven praktickými dvěma držáky pro snadné uchopení a přenášení (jedním držákem na přídí a jedním držákem na zádi). Člun Mariner 3 Set má dva držáky rybářských prutů. Člun má přivařené zámky vesel s kloubem.
Technický popis:
- rozměry: 297 x 127 x 46 cm
- ventil pro rychlé nafouknutí a vyfouknutí
- doporučené maximální obsazení: tři dospělí
- nosnost 400 kg
- rotační oko na pádla
- držáky pádel na každé straně
- dva držáky rybářských prutů
- dvě rukojeti pro snadný přenos člunu po obvodu
- pásky proti odření člunu
- úchyty pro připevnění motoru (motor není součástí balení)
K750 m72 mv750 dnepr Ural MT9 mv650
Veškeré náhradní díly nové a použité…..
Mikroprocesorove zapalováni,kondenzátor,svíčky, fajfky CCCP,uhlíky dynama,uhlíky alternátoru,klakson ,těsnění, gufero, ložisko, světlo,žárovka 6V 12V blinkr blinkry kabeláž 6V kabeláž 12V muniční bedna s držakem vojenská bedna plachta na sajdu sajdkaru ventily silentblok simerink kolo kola špice dráty Pašek pod duši duše pneu 3.75-19 blatnik nádrž světa světlo boční stojan hlavní stojan silentblok zadní vidlice tlumiče kryt náboje kola silentblok sedla silentblok čepu sedla gardy spojky pružiny spojky disk spojky šrouby spojky ložisko spojky motor diferenciál převodovka váčka vačkova hřídel Rozvadova kola Klíkovka klikova hřídel ozubené kolo držák kulometu držák rezervy nosič dřevěný rošt do sajdy kontrolka patici žárovky spodní brýle sloupek řízení sedačka sedlo odrážka písty pístní kroužky segrovky pístní čep těsnění válce zapalování cívka spínací skříňka klíček držák na kanistr sklo předního světla rámeček světla parabola gumové pruchodky přední vidlice sada těsnění přední vidlice sada těsnění převodovky sada těsnění diferenciálů sada těsnění motoru karburátory K37 K301 K302 PZ28 K68 K65 K63 zrcatko střed hlavního převodu stred kola soukolí 8/37 9/35 10/35 čep brzdové pakny brzdový štít brzdové pakny brzdový klič klič brzdy táhli zadní brzdy manzeta zadní brzdy kryt kardanu kryt kloubu kardanu kardanova tyč pojistný kroužek kardanu klinek kloubu kardanu klinek startovací Paky startovací segment hlavní hřídel převodovky zadní světlo guma sedla guma pod zadní světlo prerusovač blinkrů zástěrka gumová rukojeť gumové kuzelikove ložiska krku řízení guma stupacek řidiče guma stupaček spolujezdce doraz startovací Paky startovací páka guma startovací Paky řadicí páka guma řadicí Paky madlo spolujezdce řiditka ptáčka předstihu lanko předstihu pačka spojky pačka přední brzdy páka zadní brzdy osa kola páka ruční brzdy tachometr pojistka lanko tachometru lanko přepínání světel lanko přední brzdy lanko spojky lanko předstihu lanko brzdy sajdy zadní tlumiče přední tlumiče výfuky objimky výfuku doutníky rybiny výfukové kolena relé dobíjení PP302 PP330 PP31 hlava hlavy stefty benzinový kohout sitko do nádrže víko nádrže boční gumy na nádrž fitr sací potrubí sací trubki těsnění sací trubki prsa motoru víko motoru obal motoru blok motoru tělo motoru olejové čerpadlo vodítka ventilu zdvihatka ventilu ventily pružiny ventilu stelovaci šrouby ventilu kladivka zapalování palec zapalování setrvačník těsnění karburatoru opravna sada karburatoru sedla ventilu olejová vana hliníková olejová vana IŽ JUPITER IŽ PLANETA IŽ 49 IŽ 350 DKW
K750 m72 mv750 dnepr Ural MT9 mv650
Veškeré náhradní díly nové a použité…..
Mikroprocesorove zapalováni,kondenzátor,svíčky, fajfky CCCP,uhlíky dynama,uhlíky alternátoru,klakson ,těsnění, gufero, ložisko, světlo,žárovka 6V 12V blinkr blinkry kabeláž 6V kabeláž 12V muniční bedna s držakem vojenská bedna plachta na sajdu sajdkaru ventily silentblok simerink kolo kola špice dráty Pašek pod duši duše pneu 3.75-19 blatnik nádrž světa světlo boční stojan hlavní stojan silentblok zadní vidlice tlumiče kryt náboje kola silentblok sedla silentblok čepu sedla gardy spojky pružiny spojky disk spojky šrouby spojky ložisko spojky motor diferenciál převodovka váčka vačkova hřídel Rozvadova kola Klíkovka klikova hřídel ozubené kolo držák kulometu držák rezervy nosič dřevěný rošt do sajdy kontrolka patici žárovky spodní brýle sloupek řízení sedačka sedlo odrážka písty pístní kroužky segrovky pístní čep těsnění válce zapalování cívka spínací skříňka klíček držák na kanistr sklo předního světla rámeček světla parabola gumové pruchodky přední vidlice sada těsnění přední vidlice sada těsnění převodovky sada těsnění diferenciálů sada těsnění motoru karburátory K37 K301 K302 PZ28 K68 K65 K63 zrcatko střed hlavního převodu stred kola soukolí 8/37 9/35 10/35 čep brzdové pakny brzdový štít brzdové pakny brzdový klič klič brzdy táhli zadní brzdy manzeta zadní brzdy kryt kardanu kryt kloubu kardanu kardanova tyč pojistný kroužek kardanu klinek kloubu kardanu klinek startovací Paky startovací segment hlavní hřídel převodovky zadní světlo guma sedla guma pod zadní světlo prerusovač blinkrů zástěrka gumová rukojeť gumové kuzelikove ložiska krku řízení guma stupacek řidiče guma stupaček spolujezdce doraz startovací Paky startovací páka guma startovací Paky řadicí páka guma řadicí Paky madlo spolujezdce řiditka ptáčka předstihu lanko předstihu pačka spojky pačka přední brzdy páka zadní brzdy osa kola páka ruční brzdy tachometr pojistka lanko tachometru lanko přepínání světel lanko přední brzdy lanko spojky lanko předstihu lanko brzdy sajdy zadní tlumiče přední tlumiče výfuky objimky výfuku doutníky rybiny výfukové kolena relé dobíjení PP302 PP330 PP31 hlava hlavy stefty benzinový kohout sitko do nádrže víko nádrže boční gumy na nádrž fitr sací potrubí sací trubki těsnění sací trubki prsa motoru víko motoru obal motoru blok motoru tělo motoru olejové čerpadlo vodítka ventilu zdvihatka ventilu ventily pružiny ventilu stelovaci šrouby ventilu kladivka zapalování palec zapalování setrvačník těsnění karburatoru opravna sada karburatoru sedla ventilu olejová vana hliníková olejová vana IŽ JUPITER IŽ PLANETA IŽ 49 IŽ 350 DKW
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm
Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva.
Technické údaje:
Průměr pilových kotoučů - 500 mm
Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm
Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm
Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm
Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm
Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru
Průměrná díra na kotouči - 60 mm
Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw
Otáčky motorů - 1 450 obr./min.
Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw
Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0-20 m / min.
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon stroje - do 10m³\h
Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA]
Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA]
Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm
Váha stroje - 1 200 kg
Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw
Prodám opravnou sadu na vylomený držák (závitu) bloku motoru ze strany rozvodů. Levnější varianta než pořizovat nový blok. K poškození většinou dochází při velkém předním nárazu, nebo stržením závitu při montáži držáku motoru (např. při dělání rozvodů).
Držák lze využít na veškeré motorizace od koncernu VW u motorů 1.9 či 2.0 TDI ( vyráběných od roku 1997 - 2017) například u Škody - Octavia první generace s motorem vybaveným rotačním čerpadlem až do konce Octavií druhé generace s palivovým systém PumpeDiesel.
Tudíž lze namontovat na veškeré motory s tímto typem bloku motoru. (Tento držák např. jezdí i ve VW Touran s typem motoru BLS s vodním chladičem výfukových spalin, Octavia II - BXE...
Jsou k dispozici 3 varianty - záleží na počtu poničených závitů.
Po domluvě jak přes telefon tak emailem dořešíme, který držák pošleme či přivezeme. Součástí balení je i návod na montáž s utahovacími momenty a sadou potřebných šroubů.
Po domluvě není problém osobní montáž samozřejmě za příplatek.
Blok motoru BXE, Volkswagen, Škoda, 1.9TDI, 2.0TDI, BJB, BLS, ALH, AGR,AXR, ASZ
Mám 2ks. Mám na chalupě, možno k vyzvednutí kousek od Vlašimi, nebo dovezu do Prahy, os.odběr Hovorčovice(Praha-východ). Poštovné 89,-, zásilkovna 69,-. Našla jsem na půdě, po tátovi, třeba se bude někomu hodit, cenu nabídněte.. Modul slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla. Elektronické obvody modulu zajišťují kontrolu pohybu okna a při dosažení krajní (uzavřené) polohy automaticky odpojí pohon, takže nedochází ke zbytečnému zatěžování motorů. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky vdráze okna. Pokud je zapnuto zapalování, je funkce modulu deaktivována.Modul je určen pro nejběžnější typ elektrických oken s uzemněnými motory ovládanými kladným napětím.Ovládání modulu se provádí zápornými nebo kladnými impulsy. Popis vodičů:šedý – kladnývýstup při zavíráníze spínače k 1. motoru hnědý– kladný silový impuls pro zavření k1. motorumodrý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 2. motoru zelený –kladný silový impuls pro zavření k2. motoružlutý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 3. motoru žlutočerný–kladný silový impuls pro zavření k3. motoru fialový –kladný silový impuls pro zavření k4. motoručervený–napájecí napětí +12Včerný– zem růžový- kladnývýstup při zavírání ze spínače k 4. motoru oranžový - +12V zapalování bílý – negativní aktivace automatického dovírání bíločerný – pozitivní aktivace automatického dovíráníUpozornění: pokud jsou elektrická okna ve vozidle již vybavena přídavnými elektronickými moduly je nezbytné připojovat modul SE 075 vždy přímo před elektromotor a nikdy ne mezi ovládací spínače a elektronické moduly. Modul je vybaven potenciometrem pro nastavení max. proudu elektronické ochrany motorů. Pokud se okna nedovírají úplně, pootočte potenciometr jemně proti směru chodu hodinových ručiček. Pokud je zavírací čas moc dlouhý, pootočte potenciometr na opačnou stranu.Technické parametry:napájecí napětí: 12 VSSspotřeba vklidovém stavu: 0 mAproudová zátěž výstupů: max. 10 A zavírací čas: max. 10s
Yamaha Fzs 600 fazer,r.v. 1999-2003.Motor na dily(špatná převodovka) Plasty,přední kolo,nádrž,světlo,budiky,vidlice,řiditka PRODANÉ!!!!!!!!!!!!
Kastlik boční
klakson
Brzdič P/L
Pumpa přední brzdy
Pumpa zadní brzdy
Stupačka predni P/L
Páka nožní brzdy
Řadicí paka
Stupačky spolujezdce L/P
Vrchní brýle
Pal.kohout
Klika
Rotor
Spodek motoru
Hlava motoru
Blok motoru
Vačky
Písty
Spojka kompletní
Plovák
Osy kol
Kryt řetezu +držak spoj. Lanka
Spoj.lanko
Brzdič zadní
Olejova pumpa
Snímač kliky
Napínak retezu rozvodu
Viko rozvodu
Vodní pumpa
Víko motoru pravé
Start.rele
El.svazek
Drzak stupacek ridice
Brzd.trubky predni
olejova vana Název dílu
Kastlik boční
klakson
Brzdič P/L
Pumpa přední brzdy
Pumpa zadní brzdy
Stupačka predni P/L
Páka nožní brzdy
Řadicí paka
Stupačky spolujezdce L/P
Vrchní brýle
Pal.kohout
Klika
Rotor
Spodek motoru
Hlava motoru
Blok motoru
Vačky
Písty
Spojka kompletní
Plovák
Osy kol
Kryt řetezu +držak spoj. Lanka
Spoj.lanko
Brzdič zadní
A PLNO DALŠICH DÍLU
Prodám motor Volkswagen Crafter 2.0 TDI Common Rail najeto 0KM
Písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů
Kód motoru CKT
Kód motoru CKTA
Kód motoru CKTB
Kód motoru CSLB
Kód motoru CSN.
Plně repasovaný motor 2.0 Tdi Volkswagen Crafter Re-con s kódy motoru vw: CKTA,CKTB,CKTC.
Motor máme skladem, doprava v rámci ČR .
Motor je kompletně repasovaný písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů.
Typ vozidla: Osobní vůz, dodávkový vůz, autobusy
Typ motoru: Diesel
Číslo dílu: 2.0 TDI CKT CKU CSH CNE CSL ČSN
Čísla náhradních dílů: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL
Číslo originálního dílu: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL CSN
Prodám veškeré díly z tohoto motoru.
Motorizace 1.6TDI 66/77KW
Kody motoru: CLHCLHAB,CXXA,DDYB,CRKA
Škoda,Volkswagen,Seat atd.......
04L 103 603- OLEJOVÁ VANA
04L 145 208 T- OLEJOVÉ ČERPADLO
03N 115 388 K- DRŽÁK OLEJOVÉHO FILTRU
04L 103 292 F- MODUL ROZVODOVÉ HŘÍDELE(VAČKY)
04L 103 373 E- HLAVA MOTORU
04L 130 755 D- VYSOKOTLAKÉ RAILOVÉ ČERPADLO
04L 089 B- RAIL LIŠTA
04L 906 054- ČÍDLO TLAKU PALIVA
057 130 764 AB- VENTIL REGULATORU TLAKU PALIVA
04L 130 277 G- VSTŘIKOVAČE,VSTŘIKY
04L 130 277 AJ- VSTŘIKOVAČE, VSTŘIKY
5G0 253 691 N- VÝFUKOVÁ KLAPKA
5G0 971 230 BA- EKETRIKA MOTORU
04L 972 627 R- MOTOROVÁ ELEKTRIKA
03L 103 469 S- VENTILOVÉ VÍKO
04L 128 063 P- ŠKRTÍCÍ KLAPKA MOTORU
04L 131 512 D- CHLADIČ ZPĚTNÉHO VEDENÍ VÝFUKOVÝCH PLYNÚ S KLAPLKOU
04L 131 501 C- EGR VENTIL
04L 199 207- DRŽÁK MOTORU
5G0 127 389 AK/5G0 127 400 E- OBAL PALIVOVÉHO FILTRU
04L 109 107 E-KRYT ROZVODŮ
04L 109 147 E- KRYT ROZVODŮ
04L 131 M- DPF FILTR
04L 906 262 A- LAMBDA SONDA
04L 906 088 B- ČIDLO TEPLOTY SPALIN
Veškerých dílu mohu zaslat více foto..........
Účinné, šetrné a ekologické čištění motorů osobních a lehkých užitkových automobilů, motocyklů, zejména odstraněním uhlíkových usazenin ve spalovacím prostoru na základě HHO-technologie.
HHO-technologie čištění motorů (do spalovacích prostorů motorů se přes sání vzduchu sacími ventily vhání oxyhydrogen / HHO směs plynů vodíku a kyslíku získaná elektrolýzou molekul vody v přístroji, tato směs se ve spalovacím prostoru smíchá se vzduchem a palivem, když se tato směs zapálí, HHO shoří při mnohem vyšší teplotě než konvenční palivová směs, uhlíkové usazeniny ve spalovacím prostoru se takto atomizují do plynné formy a jsou odvedeny do výfukového systému.
Revoluční HHO-technologie čištění je mnohem účinnější, šetrnější a ekologičtější než tradiční chemické metody čištění.
Krátká doba čištění, většina motorů do 1 hodiny, netřeba nic demontovat, pouze přístup do sání (vzduchový filtr).
Vyčištěním motoru se sníží jeho spotřeba paliva, výkon se vrací na původní hodnotu a sníží se škodlivé emise, pozitivní efekt se projeví rovněž u EGR/AGR ventilů, turbodmychadla a filtru pevných částic (DPF, FAP), vyčištěním dojde k redukci opotřebení motoru, který pracuje klidněji, s menšími vibracemi a s menší hlučností.
do 1500ccm 1490
do 2000ccm 1990
do 3000ccm 2490
do 4000ccm 2990
Blansko, ale přijedeme i za Vámi.
VOLAT
Prodám díly z motoru Škoda Octavia III 2.0 TDI kód: CRM rok výroby 2016, také Audi, Seat, VW 2,0 TDI CR CRM. Najeto pouze 65 000 km.
Vysokotlaké čerpadlo vstřikovací čerpadlo 0445010537 , 0 445 010 537 , 04L130755D , 04L 130 755 D
Turbo, turbodmychadlo 04L253010B / V350 , 04L 253 010 B
04L130277AE / 0445110471 , 04L 130 277 AE / 0 445 110 471 - vstřiky
uložení vaček a vačky už nemám (04L103308F V306 , 04L 103 308 F)
hlavu motoru už nemám (04L103373E, 04L 103 373 E)
04L130277AC / 0445110469 B008 – 4x vstřik
vstřikovací čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo 2,0 TDI
Další kódy motoru: CXX / CXXA / CXXB / CLH / CLHA / CRV CRK / CUP / CRM / CRL / CRG .
04L128063T V100 – škrtící klapka sání 04l128063 t / 04L 128 063 T náhrada 04L128059T / 04L128 059 T. Číslo dílu hrdla klapky 04L128687E / 04L 128 687 E – záruka 1 měsíc.
04L1231501S V102 – EGR ventil 04L131501S / 04L 131 501 S , záruka 1 měsíc.
03N115389A - Filtrbox olej, obal , držák olejového filtru a chladiče
03N117021 – chladič oleje na držáku olejového filtru.
04L199207 - držák motoru alu
04L131425A – držák na motoru litina
DPF filtr pevných částic a katalysátor:
04L131CT , DOC: 5Q0166AF , DPF: 5Q0181 EC , 04L131669E , 04L131733D
04L131512 – chladič pro zpětné vedení spalin
04L131501C / V070 – EGR ventil
Kabelový svazek motoru CRM - 2.0 TDI