výměna výfuku - strana 21
Počet nalezených inzerátů VÝMĚNA VÝFUKU: 1000 - strana 21
Prodám nový laděný výfuk COBRA CR2 Hexagon v karbon provedení pro motorky KAWASAKI.
Výfuková sada COBRA CR2 HEXAGON Carbon obsahuje tlumič výfuku s propojovacím potrubím (mezisvod) pro konkrétní typ motorky, montážní materiál a DB Killery.
- ruční výroba Made in Germany
- rychlá a snadná montáž
- plný a hluboký zvuk
- šestiúhelníkový tvar
- karbonová koncovka
- výkon
- prémiová kvalita
- Homologace EU
Výfuky pro modely:
ER5 ER6 Ninja ZX-10R ZX-6R Z1000 a další
Více výfuků na VESTORE CZ
Prodám karburátory na sněžný skútr Yamaha RS Venture, RS VIKING, Nytro, VK10 a další a pružný díl výfuku. Vše nové nepoužité
Nabízím k prodeji sportovní koncovku ULTER SPORT - celonerezovou matnou černou. Koncovka je NOVÁ nikdy nemontovaná.
Průměr: 90 mm
Délka: 190 mm
Vstup: 50,55,60,65mm
Cena za kus: 1190,-Kč
Elektrocentrála 8,2kW
je určena k používání ve stavebnictví a při montážních pracích, ale také jako záložní zdroj elektrické energie pro mobilní servisní střediska a rekreační účely. Stroj je vybaven jednotkou AVR, která vyrovnává výstupní napětí. Proto je možné použít je k napájení jemných elektronických přístrojů, za předpokladu dodržení správného postupu používání. Sklopitelné madlo a pevná gumová kola, která jsou součástí dodávky, umožňují snadný převoz elektrocentrály na místo potřeby podobným způsobem jako cestovní zavazadlo s madlem a kolečky. Centrála je vybavena třemi 16A a jednou 32A zásuvkou s 230V, které umožňují připojit jak běžné spotřebiče, tak spotřebiče s vysokým odběrem (až 7,5kW) jako jsou např. svařovací invertory, stolní pily, velké kompresory... Dále je vybavena 12V/8,3A zásuvkou se stejnosměrným proudem a součástí příslušenství jsou rovněž nabíjecí kabely, díky nimž lze elektrocentrálou dobíjet 12V autobaterie. Díky elektrickému startu nastartujete a vypnete centrálu stiskem tlačítka jedním prstem. Tento start je zajišťován AGM bezúdržbovou baterií s dlouhou životností dobíjenou chodem elektrocentrály. Pro příjemnější práci blízko elektrocentrály jsme ji vybavili novým typem výfuku s nižší hlučností a příjemnějším zvukem.
sklopitelné madlo a pevná gumová kola pro snadnou manipulaci
tři 16A a jedna 32A zásuvka pro připojení 230V spotřebičů s příkonem až 7,5kW
digitální multifunkční měřič
regulace výstupního napětí systémem AVR chrání vaše elektrospotřebiče před poškozením
nižší hlučnost díky novému typu výfuku
elektrický start elektrocentrály zajišťuje AGM bezúdržbová baterie
počet fází: 1f
výkon maximální: 8,2kW
výkon provozní: 7,5kW
max. odběr z 230V zásuvky:
napětí/frekvence: 230V/50Hz
účiník: 1
obsah válce: 460ccm
max. výkon motoru: 12,6kW (17HP)/4000min-1
startování: ruční, elektrické
spotřeba: min. 0,5l/kWh
objem nádrže: 28l
typ generátoru: synchronní
AC jmenovitý proud: 32,6A/230V
DC jmenovitý proud: 8,3A/12V
krytí: IP23
příslušenství: kabel + svěrky k 12V zásuvce, klíč na svíčku
rozměry (všh): 60x71x61cm
rozměry s podvoz. (všh): 69x86x62cm
hmotnost s el.startem: 97kg
Prodám rezonátory vlastní výroby z kvalitní nerezi. (20 let praxe s konstrukcemi výfuku)
Masivní nezničitelné provedení.
Sníží hlučnost výfuku. (zabasuje zvuk)
Použití také jako náhrada katalyzátoru pro sportovní účely za účelem zvýšení výkonu.
Možno opratřit koncovkou a použít jako koncový výfuk.
Mohu navařit závitový vstup na lambda sondy.
Plně průchozí konstrukce, ale účinné tlumení díky kvalitní keramické tlumící vatě.
Vzhledem k tomu, že používám mnohem kvalitnější materiály (a materiálem neštetřím na úkor kvality a zvuku) než komerční výrobci, jako Magnaflow, Dynomax, Turboworks apod. , poskytnu kupujícímu doživotní záruku.
- materiál nerez (síla stěny 1,5mm zaručuje bezkonkurenční tuhost a eliminuje nežádoucí rezonance)
- keramická tlumící vata dlouhodobě odolná teplotám přes 1200 °C
- povrchová úprava broušená nerez nebo mohu vyleštit do zrcadlového lesku. (na foto broušené provedení)
Vyrábím libovolné rozměry dle požadavků bez omezení na výkon motoru.
Cena:
Na foto průměr těla 100mm, 700mm délka těla, 100mm délka vstupu a výstupu (tzn celková délka 900mm, průměr vstupu a výstupu 60mm - cena za provedení na foto 3800,-Kč
Průměr těla 100mm, délka těla 500mm, délka vstupu a výstupu 100mm, průměr 60mm cena 3400,-Kč
Průměr těla 100mm, délka těla 300mm, délka vstupu a výstupu 100mm (celková délka 500mm), průměr 60mm - cena 3000,-Kč
Pokud potřebujete jiný rozměr, spočítám cenu na dotaz.
Je možná také montáž, výroba celého výfukového systému, nebo úprava popř oprava stávajícího výfukového systému.
Mám skladem V band spony, klapky, vlnovce, potrubí, tlumiče, koncovky, silentbloky, spony atd.
Leštím nerez.
Zasílám PPL do celé evropy popř osobně v obci Horní Datyně (Severní Morava).
Není problém vystavit doklad o koupi.
Dobrý den,nabízím k prodeji tento hezký hothatch značky Ford Fiesta MK7 ve verzi hatchback a 3 dveřovou karoserií.Svižný a úsporný atmosferický benzínový motor o obsahu 1.6TI-VCT s výkonem originálních 88KW.Rok výroby 4/2009.Plní emisní normu Euro 4-tedy bez ekopolatku.Najeto 155xxxkm(servisní kniha do 7/2020-137xxxkm+poslední 2 protokoly z Nemeckých TUV.Nový TUV v Německu(4/2022) a olej při 151123km,nové zapalovací svíčky a kabely.Jedná se o čerstvý dovoz z Německa od soukromého majitele..Aktuálně bez investic.Motor,převodovka,spojka,podvozek tuhý,vše naprosto v pořádku.Na voze snížené pružiny,koncovky výfuků,lipy a nastavce prahu,17(letní pneu) alu kola Brock atd-vše schválené.Originál pružiny+koncovka výfuku k vozu.Vůz bez koroze.Nyní bude na voze provedena nová dovozová STK+Emise..S vozem po dohodě lze ihned odjet,převozní značku vystavim.K vidění v Kolíně.BAZARY NEVOLAT ANI NEPSAT!
Kontakt:
tel.: 476175
email: vehicle.company@
Instagram: sport_specific_cars
Prodám AdBlue emulátory pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
ČESKÝ NÁVOD !!!
Emulator je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla:
► DAF LF, CF, XF
► Iveco Stralis, Eurocargo, Trakker
► Scania R, G, P
► Man TGX, TGS, TGA, TGL, TGM
► Mercedes Actros, Axor, Atego
► Volvo FE, FL, FM, FMX, FH (ne FH4)
► Renault Magnum, Premium, Midlum, Kerax
► TATRA Phoenix
► AVIA
Autobusy IVECO Irisbus, SOR, Scania, Man, Mercedes, SETRA, BOVA a další... Pro více informací nás kontaktujte.
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla IVECO:
► EuroCargo
► Stralis
► Trakker
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla DAF:
► LF
► XF
► CF
► TATRA Phoenix T158 Euro 5
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Renault:
► Midlum
► Premium
► Magnum
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
Střední tlumič výfuku MTS 01.50108 na vozy Opel Movano A 1,9 59 kW 2000- 2001, 2,5 59 kW 1998- 2000. Renault Master 2,5 59 kW, 1997- 2003
Nové nepoužívané. Český manuál.
Dálka obsahuje baterii a je spárovaná z displayem. Výkon 1-8kw Kapacita nádrže 5L.
Malé rozměry š25×v25(bez madla)×d37cm . Grafický displej dálkové ovládání.
Lze nastavit 2x čas spínání a 2x čas vypínání.
Spotřeba 0,1 až 0,4L Nafty na 1 hodinu.
V balení je i tlumič výfuku.
Tento model topení má vedení nafty v provedení pancéřových hadiček nikoli v obyčejných gumových.
Dá se použít do auta lodě do garáže jen se připojí na 12v baterii a nalejete do nádrže naftu.
Topí moc pěkně na malé rozměry a je přenosný.Lze zaslat na dobírku.
V nabídce mám 3 barevné provedení Bílé-Červené-Černé
K topení mohu prodat prodloužení výfuku 120cm 500kč nebo 150cm 600kč viz poslední fota.
Prodám velice hezké, zachovalé, poctivě udržované a servisované BMW 320d E91 po faceliftu.
rok výroby: 2008
najeto: 285tkm
motor: 320d 130kw
převodovka: automatická
Auto je rovněž solidně vybaveno a já osobně ve skladbě výbavy nic nepostrádám. Některé prvky jsem dodělával. Co však na autě miluji nejvíce je nezávislé topení webasto ovládané dálkovým ovladačem, což je nyní přes zimu nejvíc nejlepší věc, když Vás auto každé ledové ráno přivítá teplem ihned po otevření dveří.
Dále je ve výbavě zahrnut CIC infotainment, v kombinaci s originální Combox bluetooth jednotkou = přehrávání filmů na DVD, muzika přes Spotify jako u moderních aut není problémem.
Předělával jsem i palubní desku s držáky nápojů, černou stropnici a volant z /// M-paket verze, dále tempomat, který chyběl, atd...
Pokud potřebujete občas zapřáhnout vozík a něco odvézt, určitě potěší i elektronicky ovládané vyjížděcí tažné zařízení.
Servisně - v 230tkm, cca před dvěma roky prodělal velký servis, který zahrnoval důležité úkony - výměnu rozvodů, olej v automatické převodovce, komplet oem brzdy. V 255tkm bylo preventivně vyjmuto a vyčištěno DPF. Poté už jen klasicky olejové servisy po 15tkm. Nikdy nebyl žádný problém ani porucha. O skvělé kondici motoru a komponent (turbo, vstřikovače, apod. ) svědčí naprosto čistá koncovka výfuku a také to, že z výfuku nevychází jakýkoliv smrad - a to ani při ranních studených startech, až si někdy říkám, že to auto je snad bez-emisní.
Po optické stránce se jedná o auto bez jakýchkoliv kosmetický vad. Na autě nenajdete žádnou korozi a to ani na klasických místech sužující tyhle modely. Je to zapříčiněno výborným stavem, který udržuji - dutiny dveří, kapoty, víka kufru, které vystříkávám voskem, na povrchu karoserie nanesena keramická ochrana.
Interiér, jak je zřetelné z fotografií, je rovněž velice zachovalý, čistý, udržovaný, prvky ovládání neošahané.
Čerstvě zaplacený dálniční poplatek s platností do 02/2024.
K autu dám letní i zimní pneumatiky.
Asi mě už nenapadá nic více, co bych chtěl zmínit. Určeno pro zájemce, kteří nehladají nejlevnější vrak, ale E91čku v dobré kondici :). každopádně v případě jakéhokoliv dotazu mě neváhejte kontaktovat.
Kryt kolene výfuku KTM EXC, XC, XCW 250/300, Husqvarna TE 2008 - 2023
BETA RR 250/300 2020 - 2023 cena 3000Kč
Vyrobeno z 8 mm nerezového drátu.
Všechny spojovací prvky jsou v ceně.
Kryt nezadržuje kameny a bláto, snadno se čistí výfuk a spodní část motoru.
Nevyžaduje žádné úpravy ani vrtání děr.
Velmi snadná a rychlá montáž.
Může být namontován samostatně, s alu artafon kryt motoru,
nebo s plastovými kryty pro motor jako KTM six days, acerbis atd.