výměna tlumičů octavia 2 - strana 20
Počet nalezených inzerátů VÝMĚNA TLUMIČŮ OCTAVIA 2: 1000 - strana 20
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavní
K prodeji Citroën Berlingo Multispace Rv 2012, Servisní knížka, Dovoz Německo, Nové dovozové STK, Černá metalíza, ABS, ESP, Klimatizace, Tempomat, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, el. sklopna zrcátka, 6x Airbag, Parkovací senzory, Mlhová světla, Dálkové centrální zamykání, 2x klíč, Originální radio, CD přehrávač, Isofix, Dělená zadní sedadla, Palubní počítač, tónovaná skla, Posilovač řízení, Vůz je v naprostém pořádku TK bez závad. Vše funkční, s minimem kosmetických vad. Hezký čistý interiér. Auto se na cestě chová výborně nic neklepe. Nyní po výměně motorového oleje, filtru, vzduchového filtru, zapalovacích svíček, předních tlumičů včetně uložení tlumičů. Nyní bez dalších investic.
Citroën Peugeot
Prodám závodní olej do tlumičů Motorex (viskozita 2,5W). Balení obsahuje 1 litr.Mám více flašek.Původní cena je 390 Kč.Důvodem prodeje je zranění.
Prodám zvyšovací podložky pro vozy fabia první generace. Tedy Fabia I. Jedná se o podložky na přední tlumiče pro montáž nad horní uložení (neovlivňuje funkci tlumiče). Aktuálně k dostání velikosti 3cm a 5cm.
Zvýšení vozu vhodné na rallycross, rally, polní cesty a různé úpravy. Cena uvedena za sadu. Možnost vyrobit výšku i dle vašeho přání.
Prodám podložky předních tlumičů do Felicie. Namontuje se nahoru na tlumič. Podložka 4 nebo 6cm. Zvýšení vozu vhodné na rallycross, rally, polní cesty a různé úpravy. Cena uvedena za sadu. Možnost vyrobit výšku dle vašeho přání. Nově i možnost podložky na zadní tlumič cca 2,5cm z důvodu délky závitu zadního tlumiče.
K prodeji dokonale zábavné auto 1:8 !
V sestavě:
s vysílačkou Tactic vysílač TTX300 2.4GHz 3-kanálový,
profi nabíječkou SKY RC e680 nabíječ 80W,
2x baterie Sport Racing 50C - 5400mAh - 3S - 11,1V - T-DYN - Hardcase,
obal na baterie a olej do tlumičů.
Původní cena Auto 20000,- 2x baterie 3000,- obal a nabíječka 2000,- (cca 25.000,-!)
Hezký stav viz foto, něco odjeto, ale v pořádku.
Moderní, lehce ovladatelná hračka, kterou nebudete chtít dát z ruky, právě to je Arrma Talion 6S BLX 1:8 4WD RTR červená. RC auto je zhotoveno přesně v měřítku 1:8. Charakteristiku jízdních vlastností tvoří náhon na všechna čtyři kola nebo zapojení olejových tlumičů. Stačí se chopit ovladače a rozjet zábavu. Auto na dálkové ovládání Arrma má v balení dálkový ovladač a model.
Prodám šasí z E-Reva 1/10 použité, funkční, bez větších známek opotřebení
šasi + dvířka baterií + držáky tlumičů + kryty serv
Použitelné i na Summit 1/10
Cena 490kč
Prodám stahovak na pruziny tlumičů,nyní nevyužitý, více info po tel nebo emailu.
Pokud nezvedam tel. prosím sms zavolám zpět.
Dekuji
Dobrý den,
Prodáme uložení předních tlumičů (miska, misky) na audi a4 b6 2000-2004. JEDNÁ SE O ORIGINÁLNÍ FUNKČÍ DÍL. Stav viz foto.
INZERÁT PLATÍ DO SMAZÁNÍ.
PASUJE NA VŠECHNY MOTORIZACE
CENA: 1 000,00 Kč ZA SADU
VOLEJTE NA , NEBO PIŠTE NA volkswagenparts@ OSOBNÍ ODBĚR MOŽNÝ I V SOBOTU.
SKLADEM DALŠÍ DÍLY NA RŮZNÉ VOZY
Osobní odběr, nebo zaslání POŠTOU, DPD a TOPTRANSEM. ZASÍLÁME I DO ZAHRANIČÍ. Zasíláme motory i karosářské díly atd.
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Prodám podložky předních tlumičů do Felicie. Namontuje se nahoru na tlumič. Podložka 4 nebo 6cm. Zvýšení vozu vhodné na rallycross, rally, polní cesty a různé úpravy. Cena uvedena za sadu. Možnost vyrobit výšku dle vašeho přání. Nově i možnost podložky na zadní tlumič cca 2,5cm z důvodu délky závitu zadního tlumiče.
Aktuálně skladem:
2 sady - 6cm
2 sady - 5cm
1 sada - 3cm
2 sady - zadní 2,5cm
Nabízím univerzální rozpěrnou tyč zadních tlumičů zn. JOM
Rozsah nastavení 820-960mm
Tyč je hliníková, kotvící prvky ocel.
Nepoužitá, jen rozbalená a složená.
Při rychlém jednání dohoda možná.
Profesionální hydraulický stahovák určený pro montáž a demontáž pružin/tlumičů.
INFO: Cena s DPH, plátce DPH.
Lze zaslat/ osobní odběr.
Doprava 250,- na dobírku.
Kdy se to bude hodit?
Tento stahovák pružin je určen k výměně pružin a tlumičů. Vše, co musíte udělat, je nastavit nožní páku do požadované polohy - jedna z nich je zodpovědná za zvedání pístu ovladače a druhá za spouštění.
S jakými pružinami si poradí?
Průměr pružin, které tento stahovák zvládne, jsou:
od 90 mm (vnitřní) do 170 mm (vnější)
Dokonalé zabezpečení:
Stahovák pružin je dokonale odolný proti přetížení. Nehrozí tedy, že se při intenzivním používání poškodí.
V sadě najdete:
2 velikosti kotoučových hlav.
silný řetěz
PARAMETRY
Max. pracovní rozsah: 440 mm
Průměr pružin: 90 mm (vnitřní) až 170 mm (vnější)
Zdvih pohonu: 305 mm
Rozměr základny: 320 x 400 mm
Celková výška: 1060 mm
Soulad se směrnicí 2006/42 / ES: ano
Maximální tlak: 1 tuna
Hmotnost: 28 kg