výbrus motoru - strana 4
Počet nalezených inzerátů VÝBRUS MOTORU: 1000 - strana 4
GO motoru Babetta 210/215/207/225. Zvětšený výbrus 41.25mm, balotina valce, centrovani klikové hřídele, japonská loziska, značková gufera. Zapalování a spojky naceníme po rozebrání Vašeho motoru. GO do 3 pracovních dní. Více na squirreldesign cz.
Prodám motor po GO na Jawa 555 v krásném stavu viz foto. Kartery krásné neulámané, nová ložiska a gufera. Na motoru výbrus + píst kroužky atd. Na válci je původní stříbřenka, neulámaná žebra, válec krásný – nechal jsem schválně v originálu. Klika po GO, horní pouzdro mosaz – ne jehličky. Spojka nová korková + nový řetízek spojky. Na motoru je převodovka vybraná z pěti převodovek – neodrbaná. Dle mechanika se nové převodovky druhovýroby serou. Půlměsíc startovací originál jak nový. Kartery na těsnění + nový olej. Motor kompletně odmočen od nečistot - žádná prasečina. Motor není chemicky čištěn ani leštěn – stejně se to nedělalo. Nastartovat jde rukou. Prodávám s řadičkou a našlapovačkou (vše originál včetně gumy na řadičce) a karburátorem. Motor běžel ve stolici cca 3 hod. Olej při záběhu 1 : 25 M2T. Vždy jsem zajížděl alespoň 1000 km. Vzhledem ke stáří motoru bez záruky. V případě zájmu nabídněte cenu. Případně výměna za motor na Jawa 250 + doplatek dle dohody. Vychcánci nevolat - nemám náladu. Mohu nabídnout rám na Jawa 555 + 1500 Kč.( vhodný jako začátek k renovaci).SMS nebo mail
Prodám z důvodu nevyužití toho Transita.
R.V 2007
Motor 2.2tdci 81kw po G.O z důvodu zadření na spodní části motoru.(k vozu předám fakturu)
Opravy v roce 2022:
Repas turba 7000kc
Nová ventilová lišta 10 000kc
Vstřikovače repasované 16 000kc
Egr ventil 6500kc
Čepy na přední nápravě 3000kc
Při opravě motoru nová rozvodová sada,spojková sada,výbrus motoru apod.Rád pošlu foto faktury která se vyčíslila na 63 683kč.
Stk do 11/2024.
Stav tachometru 259 xxx km.
Povrchová koroze jinak je vůz ve stavu sednout a jezdit,Řízení bez vůlí,řadí krásně a převodovka nehučí,čistý a nezničený interier,v nákladovém prostoru výdřeva.bourané zadní dveře(otec nacouval do sloupku) možná výměna za velkou dodávku typu Iveco Daily nebo Fiat Ducato L4H3.vůz neodjede bez vaší ověřené plné moci a evidenční jakýkoliv dotaz mě neváhejte psát či volat po 10.h ranní.Děkuji
Nabízím generální opravu motoru babetta.
Generální oprava zahrnuje (nemusí): výměna všech ložisek, gufer, nové těsnění, šrouby motoru, výbrus válce ( + pístní sada), svíčka, gumová průchodka elektroinstalace, podložky (pod rozběhový buben, podložky rozběhového bubnu, podložky unašeče, podložka prohnutá (k řetězovému kolečku), podložka pod hnané kolo, podložka pod volnoběžku, pružiny startovacích a řadících čelisti, rozpěrka výstupní hřídele a volnoběžky, výměna pouzder, segerovky, vymezení vůlí na hřídeli a na volnoběžce, repase klikové hřídele (popř. nová), všechny čelisti jsou zkontrolované, repase karburátoru, chemické čištění karterů,…
Cena GO je individuální. Cena se odvíjí od toho, co chce vše zákazník udělat, vyměnit.
Krom toho nabízím i celkové zprovoznění/opravu. Stačí zavolat a domluvit se.
[ hledané výrazy: babetta, pionýr, fichtl, moped, babetta 210, babeta]
Prodám díly motoru do Mitsubishi Pajero 3,2DiD 118kW, viz foto... víko ventilů, vstřikovače 8000,-Kč, klikovka se všemi ložisky 3000,-Kč, blok motoru na výbrus, písty, ojnice, zánovní olejové čerpadlo, olejová vana, zánovní rozvody, těleso olejového filtru, setrvačník, výměník, ...
Měnilo se :
Spojka
Filtr pevných částič
Komletní repas podvozku -tlumiče ,brzdy , silentbloky předních ramen
chladič klimatizace
Baterie
kompletní generálka motoru .
V motoru se před 300 km dělalo :
Výbrus válců
Ojniční ložiska
Výměna jednoho pístu zbytek překroužkován
Zrepasovaná hlava
Rozvodová sada včetně napínacích kladek a plochého drážkového řemenu
Nové náplně
Turbo zkontroláno a je bez vůle
Vyčištěný egr ventil
Výměna jednoho vstřikovače za nový zbytek vstřikovačů zkontrolovány a přetěsněny
Úplně nová olejová vana
Vozidlo nyní na nových plechových discích s novými šrouby a na nich obuté nové zimní pneu . Vpřípadě zájmu mohu doprodat i originální 18" ALU kola Zenith .
K autu přidám fotodokumentaci z generálky motoru .
Interiér poničený není pouze mírně špinavý
Co se karoserie vozu týče jdou na ni vidět oděrky z běžného používání .
Vozidlo je bez dalších nutných investic .
!!!PROSÍM AUTOBAZARY NEVOLAT ANI NEPSÁT !!!
Náhradní díly motoru IRISBUS C950,CROSSWAY, Cursor F2B,C930 Renault
Dobrý den nabízím k prodeji náhradní díly motoru Cursor F2B, pro autobusy Karosa IRISBUS a Crossway, pár věcí je také na C934 motor Renault. Níže v popisu najdete také objednací čísla jednotlivých dílů. Pokud není uvedeno jinak u konkrétního dílu, je vše nové, nepoužité,
Držák filtru paliva, jemný filtr K950- 5504070791 3ks á 850,-, izolace pružná výfukového potrubí CROSWAY 5006100210- 5504122787 1ks 3500,-, kroužek VYFUKU TLUMIČE KONEC K930- 4429004119 3ks á 100,-, kroužek těsnící výfuku -k930 80mm 6ks á 60,- kryt filtru odvětrání klik skříně- 5006013859 2ks á 700,-, kryt průhledný předfiltru PHM 950 miska filtru- 5006016233 2ks á 250,-, olejoznak - měrka oleje motoru K950- 5006028858 1ks 400,-, páska NORMA 075 17642 spona hadice sání K950- 504047548 2ks á 220,-, páska NORMA 104 48829- 0516-610596 1ks 180,-, páska NORMA 108 10454 2ks á 330,-, páska NORMA ND108 104-112W2 1ks 330,-, řemen motoru K950 centrální 10PK2050HD, 8021787549621, 295135, 1ks 220,-, řemen vodního čerpadla 4PK1025 Dayco CROSSWAY-5001858211, 3ks á 100,-, řemen alternátoru 6PK1570 Dayco CROSSWAY- 5001858121 2ks á 150,-, silenblok motoru K930 2ks á 80,-, snímač zanesení vzduch. Filtru 60 mBar- 5801117925 1ks 150,-, šroub krytu filtru klikové skříně- 5001860064 25ks á 40,-, šroub výfuku(RENAULT) K930- 5000694852 6ks á 20,-, šroub výfuku(IVECO) dlouhý- 5006028002 11 ks á 110,-, pouzdro šroubu výfuku- 5006028003 15ks á 40,-, těsnění výfuku(RENAULT)- 5000681242 3ks á 180,-, tryska vstřikovací Renault K930- 5000694852 6ks á 500,-, válec M.B. motorové brzdy 50 01 018 964 K930- E5001859444, E5001018964 1ks 1000,-, víko ventilů RENAULT K930- 5000658553, 1ks 800,- víčko nalévacího hrdla oleje motoru K950- 5006014861 1ks 550,-
Některé díly na fotkách nejsou dostupné, hlavně filtry a malé červené ovládací válečky motorové brzdy. Platí to, co je v textu.
Cena za vše: 11000,-
Dobrý den,
nabízím na prodej svého medvěda.
Nájezd: 333.000 KM, výměna motoru ve 320.000 KM na motor co měl 230.000 KM. Z 90% jezdím převážně dálnice.
LPG - Landi Renzo, 50l
R.V. - 2000
Původ: Italie
Provedení: manuál
Bez koroze: jediný co se najde tak je zadní lem, který je obouchaný od kamínků, laicky jsem to zatím ošetřil, ale bude se tomu potřeba v budocnu trochu pověnovat. Jinak karoserie i nosné části absolutně zdravé viz. foto + ošetřené. Z provozu klasické oděrky, auto má 23 roků.
Auto na zimních r17 225/45, 8mm.
Z výbavy jen 2 zonové klima.
Co se dělalo:
1.) 305.000KM
- rozleštění předních světel,
2.) 310.000KM
- výměna čepů řízení (LEMFÖRDER) + geometrie,
- výměna předních kotoučů (ATE PowerDisc) + destičky (Brembo),
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
3.) 315.000KM
- výměna předních vrchních ramen (LEMFÖRDER),
4.) 320.000KM
- výměna motoru za motor s 230.000KM + olej a filtry v motoru,
- spojková sada - vysouvací ložisko, přitlačný talíř, spojková lamela (Sachs),
- výměna všech 3ks uložení na kardanu (Febi Billstein)
- repas alternátoru,
5.) 325.000KM
- výměna zadních destiček (RIDEX),
- výměna vodní pumpy (MAPCO) + nová chladící kapalina
- výměna čelního skla,
6.) 330.000KM
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
- repas kompressoru motoru,
- repas termostatu za origo s nájezdem 130.000 KM
- výměna silentbloků motoru (LEMFÖRDER) a převodovky (MEYLE)
7.) 333.000KM
- 4x nové originál pružiny (Sachs)
- 2x zadní originál tlumiče (Sachs)
Díly, které přidám k autu:
2x nové originál přední tlumiče (Sachs), nový palivový filtr (MANN-FILTER), kompletní motor 137KW na díly (fouklé tesnění)
Spotřeba na LPG:
na r16 - 8,7l
na r17 (na autě) - 9,2-9.4l
na r18 - 10l
O auto jsem se snažil vždycky dobře starat a dopřávat mu to nejlepší. Přišel čas ale jít dál.
Možnost za příplatek v 25.000Kč přidat originální sadu dvojrozměrných R18 AMG Monoblock Aero II s dobrými pneu.
Kontaktovat prosím nejdříve přes SMS nebo mail, né vždycky mám na telefon čas.
Děkuji
Sada na opravu bloku motoru TDI
Běžným problémem u motorů 1.9 a 2.0 TDi PD / PPD ,, BMP, BMM, BMN, BMR, BXE,BXF,BKC, BKP, BKD.
Obvykle jediný způsob, jak to opravit, je vyjmout motor z auta a svařit blok
Tato konzola se přišroubuje k zadnímu rohu bloku motoru pomocí otvorů již zalitých v bloku a činí tuto část montážního systému motoru pevnější než standardní
,prasknutí držák bloku motoru
Vezměte prosím na vědomí - toto se hodí pouze pro motory 1.9 VE / PD & 2.0 TDi PD / PPD ,vlastní mám ještě zdokonalen pro lepší podezření držáku lze namontovat bez demontáže motoru a dodatečného vrtani není nutná ani demontaz turba jen sací části
Prodám původní vazby časopisů.
1) Svět motorů 1957
2) Svět motorů 1958
3) Svět motorů 1959
4) Svět motorů 1959
5) Svět motorů 1968
6) Svět motorů 1969
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.
Prodám řídící jednotky motoru na Ford Transit, Fiat Ducáto, Iveco Daily, Renalt Master, Peugeot Boxe.
---------------------------------------------
PC15-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AN 9DDM
PC16- Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-CN 4CFN
PC17-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AP 4DDN
PC18- Řídící jednotka Ford Transit 2,2 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AG 9DCF
PC19- Řídící jednotka motoru Peugeot Boxer 2,2 Bosch 1329214080 0281010484 D22
PC20- Řídící jednotka motoru Ford Transit 2,0 r.v 2000-2006 1C1A-12A650-LE Cena 2000kč.
PC21- Řídící jednotka motoru Fiat Ducato 2,3JTD 0 281 010 489 FM Cena 2000kč.
PC22- Řídící jednotka motoru Ford Transit AC11-12A650-BA Cena 5000kč
PC23- Řídící jednotka motoru Ford Transit 1C1A-12A650-NE Cena 2000kč.
Osobní odběr- možnost přepravní společností.
Prodám nafukovací člun Intex Mariner 3
Skládací pevná podlaha, celkově skladný, vejde se do jedné tašky.
Set s držákem na motor a elektro motorem turbo, vesla, taška, 2x držák prutu,
Na člunu jsme jezdili i 3 dospělí a 1 dítě, Dojezd s auto baterií 70Ah jsme měli na moři ve vlnách tři dospělí 15km, S kvalitní trakční baterií budete mít podstatně větší dojezd.
Člun i motor naprosto v pořádku.
Důvod prodeje: pořídili jsme si vodní skútr.
Cena za komplet: 9500,- (původní cena 14.500,- komplet)
MOTOR:
Zico elektromotor ET 50 TURBO
Jedny z nejspolehlivějších závěsných motorů na našem trhu. Výtlak 1650kg, voltmetr.
Tato nová řada motorů TURBO šetří Vaši baterii (menší spotřeba), navíc Vám ukazuje stav napětí (V) vašeho připojeného akumulátoru.
Počet rychlostí vpřed: 5
Počet rychlostí vzad: 2
Maximální výtlak váha lodi: 1650kg nosnost
Výška tyče: 1,05m
Délka bateriových kabelů: 2m
Hmotnost motoru: 9,5 kg.
Elektrické lodní motory vytvářejí na vrtuli rozdílný tah, který se obvykle udává v librách (1lbs odpovídá 0,48kg). Označení motorů TURBO obsahují vou hodnotu, která udává tah právě v librách, například TURBO ET50 má tah na vrtuli 56lbs. Předpokladem maximálního využití tohoto tahu a tím docílení i největší rychlosti je ideální umístění a
nastavení motoru na vašem člunu. To znamená aby se vrtule eotvl a hladinu a pokud možno osa otáčení vrtule byla rovnoběžná s pohybem lodi. Kromě výkonu elektrického motoru je dalším velmi důležitým faktorem jeho spotřeba. Na pohon nám v tomto případě stačí jedna 12V baterie.
ČLUN
Je určený pro 3 dospělé osoby.Nová technologie SUPER-TOUGH konstrukce z vysokomolekulárního PVC, které je zcela odolné vůči benzínu, oleji, slunci a slané vodě. Dvě vnější vrstvy materiálu tvoří vysokomolekulární PVC a vnitřní zpevňující vrstvou je velmi pevná laminovaná polyesterová síť pro co největší pevnost stěn a životnost člunu. Umožňuje maximální nafouknutí dvou bočních komor člunu, což zvyšuje jeho pevnost. Spodek člunu je tvořen plastovým zpevňujícím nástřikem, které ochraňují spodní část člunu a zajišťují větší celkovou stabilitu člunu.
Člun Mariner 3 Set má 3 vzduchové komory a 2 nafukovací sedáky. Člun má extra silné 0,75 mm stěny. Ve člunu na boční vnitřní straně je vak na nářadí. Uvnitř člunu za zadním sedákem je pouzdro na baterii.
Člun je vybaven praktickými dvěma držáky pro snadné uchopení a přenášení (jedním držákem na přídí a jedním držákem na zádi). Člun Mariner 3 Set má dva držáky rybářských prutů. Člun má přivařené zámky vesel s kloubem.
Technický popis:
- rozměry: 297 x 127 x 46 cm
- ventil pro rychlé nafouknutí a vyfouknutí
- doporučené maximální obsazení: tři dospělí
- nosnost 400 kg
- rotační oko na pádla
- držáky pádel na každé straně
- dva držáky rybářských prutů
- dvě rukojeti pro snadný přenos člunu po obvodu
- pásky proti odření člunu
- úchyty pro připevnění motoru (motor není součástí balení)
K750 m72 mv750 dnepr Ural MT9 mv650
Veškeré náhradní díly nové a použité…..
Mikroprocesorove zapalováni,kondenzátor,svíčky, fajfky CCCP,uhlíky dynama,uhlíky alternátoru,klakson ,těsnění, gufero, ložisko, světlo,žárovka 6V 12V blinkr blinkry kabeláž 6V kabeláž 12V muniční bedna s držakem vojenská bedna plachta na sajdu sajdkaru ventily silentblok simerink kolo kola špice dráty Pašek pod duši duše pneu 3.75-19 blatnik nádrž světa světlo boční stojan hlavní stojan silentblok zadní vidlice tlumiče kryt náboje kola silentblok sedla silentblok čepu sedla gardy spojky pružiny spojky disk spojky šrouby spojky ložisko spojky motor diferenciál převodovka váčka vačkova hřídel Rozvadova kola Klíkovka klikova hřídel ozubené kolo držák kulometu držák rezervy nosič dřevěný rošt do sajdy kontrolka patici žárovky spodní brýle sloupek řízení sedačka sedlo odrážka písty pístní kroužky segrovky pístní čep těsnění válce zapalování cívka spínací skříňka klíček držák na kanistr sklo předního světla rámeček světla parabola gumové pruchodky přední vidlice sada těsnění přední vidlice sada těsnění převodovky sada těsnění diferenciálů sada těsnění motoru karburátory K37 K301 K302 PZ28 K68 K65 K63 zrcatko střed hlavního převodu stred kola soukolí 8/37 9/35 10/35 čep brzdové pakny brzdový štít brzdové pakny brzdový klič klič brzdy táhli zadní brzdy manzeta zadní brzdy kryt kardanu kryt kloubu kardanu kardanova tyč pojistný kroužek kardanu klinek kloubu kardanu klinek startovací Paky startovací segment hlavní hřídel převodovky zadní světlo guma sedla guma pod zadní světlo prerusovač blinkrů zástěrka gumová rukojeť gumové kuzelikove ložiska krku řízení guma stupacek řidiče guma stupaček spolujezdce doraz startovací Paky startovací páka guma startovací Paky řadicí páka guma řadicí Paky madlo spolujezdce řiditka ptáčka předstihu lanko předstihu pačka spojky pačka přední brzdy páka zadní brzdy osa kola páka ruční brzdy tachometr pojistka lanko tachometru lanko přepínání světel lanko přední brzdy lanko spojky lanko předstihu lanko brzdy sajdy zadní tlumiče přední tlumiče výfuky objimky výfuku doutníky rybiny výfukové kolena relé dobíjení PP302 PP330 PP31 hlava hlavy stefty benzinový kohout sitko do nádrže víko nádrže boční gumy na nádrž fitr sací potrubí sací trubki těsnění sací trubki prsa motoru víko motoru obal motoru blok motoru tělo motoru olejové čerpadlo vodítka ventilu zdvihatka ventilu ventily pružiny ventilu stelovaci šrouby ventilu kladivka zapalování palec zapalování setrvačník těsnění karburatoru opravna sada karburatoru sedla ventilu olejová vana hliníková olejová vana IŽ JUPITER IŽ PLANETA IŽ 49 IŽ 350 DKW
K750 m72 mv750 dnepr Ural MT9 mv650
Veškeré náhradní díly nové a použité…..
Mikroprocesorove zapalováni,kondenzátor,svíčky, fajfky CCCP,uhlíky dynama,uhlíky alternátoru,klakson ,těsnění, gufero, ložisko, světlo,žárovka 6V 12V blinkr blinkry kabeláž 6V kabeláž 12V muniční bedna s držakem vojenská bedna plachta na sajdu sajdkaru ventily silentblok simerink kolo kola špice dráty Pašek pod duši duše pneu 3.75-19 blatnik nádrž světa světlo boční stojan hlavní stojan silentblok zadní vidlice tlumiče kryt náboje kola silentblok sedla silentblok čepu sedla gardy spojky pružiny spojky disk spojky šrouby spojky ložisko spojky motor diferenciál převodovka váčka vačkova hřídel Rozvadova kola Klíkovka klikova hřídel ozubené kolo držák kulometu držák rezervy nosič dřevěný rošt do sajdy kontrolka patici žárovky spodní brýle sloupek řízení sedačka sedlo odrážka písty pístní kroužky segrovky pístní čep těsnění válce zapalování cívka spínací skříňka klíček držák na kanistr sklo předního světla rámeček světla parabola gumové pruchodky přední vidlice sada těsnění přední vidlice sada těsnění převodovky sada těsnění diferenciálů sada těsnění motoru karburátory K37 K301 K302 PZ28 K68 K65 K63 zrcatko střed hlavního převodu stred kola soukolí 8/37 9/35 10/35 čep brzdové pakny brzdový štít brzdové pakny brzdový klič klič brzdy táhli zadní brzdy manzeta zadní brzdy kryt kardanu kryt kloubu kardanu kardanova tyč pojistný kroužek kardanu klinek kloubu kardanu klinek startovací Paky startovací segment hlavní hřídel převodovky zadní světlo guma sedla guma pod zadní světlo prerusovač blinkrů zástěrka gumová rukojeť gumové kuzelikove ložiska krku řízení guma stupacek řidiče guma stupaček spolujezdce doraz startovací Paky startovací páka guma startovací Paky řadicí páka guma řadicí Paky madlo spolujezdce řiditka ptáčka předstihu lanko předstihu pačka spojky pačka přední brzdy páka zadní brzdy osa kola páka ruční brzdy tachometr pojistka lanko tachometru lanko přepínání světel lanko přední brzdy lanko spojky lanko předstihu lanko brzdy sajdy zadní tlumiče přední tlumiče výfuky objimky výfuku doutníky rybiny výfukové kolena relé dobíjení PP302 PP330 PP31 hlava hlavy stefty benzinový kohout sitko do nádrže víko nádrže boční gumy na nádrž fitr sací potrubí sací trubki těsnění sací trubki prsa motoru víko motoru obal motoru blok motoru tělo motoru olejové čerpadlo vodítka ventilu zdvihatka ventilu ventily pružiny ventilu stelovaci šrouby ventilu kladivka zapalování palec zapalování setrvačník těsnění karburatoru opravna sada karburatoru sedla ventilu olejová vana hliníková olejová vana IŽ JUPITER IŽ PLANETA IŽ 49 IŽ 350 DKW
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm
Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva.
Technické údaje:
Průměr pilových kotoučů - 500 mm
Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm
Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm
Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm
Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm
Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru
Průměrná díra na kotouči - 60 mm
Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw
Otáčky motorů - 1 450 obr./min.
Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw
Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0-20 m / min.
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon stroje - do 10m³\h
Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA]
Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA]
Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm
Váha stroje - 1 200 kg
Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej
Prodám opravnou sadu na vylomený držák (závitu) bloku motoru ze strany rozvodů. Levnější varianta než pořizovat nový blok. K poškození většinou dochází při velkém předním nárazu, nebo stržením závitu při montáži držáku motoru (např. při dělání rozvodů).
Držák lze využít na veškeré motorizace od koncernu VW u motorů 1.9 či 2.0 TDI ( vyráběných od roku 1997 - 2017) například u Škody - Octavia první generace s motorem vybaveným rotačním čerpadlem až do konce Octavií druhé generace s palivovým systém PumpeDiesel.
Tudíž lze namontovat na veškeré motory s tímto typem bloku motoru. (Tento držák např. jezdí i ve VW Touran s typem motoru BLS s vodním chladičem výfukových spalin, Octavia II - BXE...
Jsou k dispozici 3 varianty - záleží na počtu poničených závitů.
Po domluvě jak přes telefon tak emailem dořešíme, který držák pošleme či přivezeme. Součástí balení je i návod na montáž s utahovacími momenty a sadou potřebných šroubů.
Po domluvě není problém osobní montáž samozřejmě za příplatek.
Blok motoru BXE, Volkswagen, Škoda, 1.9TDI, 2.0TDI, BJB, BLS, ALH, AGR,AXR, ASZ
Prodám veškeré náhradní díly z vozu Škoda Superb 2 kombi r.v. 2012 seda metalíza kód barvy naftový motor commonrail 2.0TDI 125KW 16V s DPF kód motoru CFG CFGB šestistupňová automaticka převodovka kód převodovky MFM najeto 180tis km
Motor,blok motoru,olejova vana,gufero,hlava motoru,viko hlavy valcu,chladic vodni, vodni cerpadlo,kryt motoru,pisty,setrvacnik,klikovy hridel,remenice,ojnice,tandemove cerpadlo,turbodmychadlo,intercooler,tlakova hadice,ulozeni motoru a převodovky,zpetne vedeni zplodin,AGR,EGR,vstřiky,cerpadlo,nadrz,plovak paliva,vstrikovaci tryska,rozdelovac paliva, ventil N75,N80,N18,N239 , spojka,pritlacny talir,setrvacnik,spojkova lamela,spojkova sada,spojkovy valec,převodovka,diferencial,predni naprava,napravnice,poloosy a klouby,pruziny perovani,rameno,stabilizator,tycka stabilizatoru,tehlice,tlumice perovani,horni ulozeni zadniho tlumice,drzak ulozeni lozisek,hlavni brzdovy valec,lanovod rucni brzy,nádobka brzdove kapaliny,podtlakove cerpadlo,posilovac brzd,brzdovy kotouc 312mm,288mm, drzak trmenu,trmen kotoucove brzdy,brzdove desticky,katalyzator, filtr pevnych castic DPF, drzak vyfuku,svody parohy vyfuku,brzdovy plnyvovy spojkovy pedal,paka rucky, DPF filter, EGR ventil, Elektrika, Filtrbox, Intercooler, Kapota, Kastlík, Katalyzátor, Klimakompresor, Koberec, Kožené sedačky, Komfortní jednotka, Kryt motoru, Kufr, Motor, Maska, Mlhovka
- original navigace
- original odnímatelné tažné zařízení
- elektrický kufr
- plně elektrické paměťové sedačky černá kůže v kombinaci s alcantarou airbagy výhřev + roletky
- SOUND SYSTEM
- FULL zrcátka
Motor
- vstřiky 03L130277Q
- vysokotlaké čerpadlo 03L130755D
- vstřikovací lišta 03L130089P
- chladič zpětného vedení spalin 03L131512CF
- podtlakové čerpadlo 03L145100J
- turbo 03L253010F
- DPF filtr pevných částic 1K0254706F
- klimakompresor 1K0820859Q
- ABS 1K0614517DE
- alternátor 03G903023 021903026L
Spojka
- dvouhmotnostní setrvačník 03L105266DM
- lamela + přítlačák 03L141016N
Přední náprava
- řízení 1K1423055M
Elektrika
- multifunčkní volant 3T0419091K
- čerpadlo v nádrži 1K0919050AC
- řídící jednotka parkovacích senzorů 1Z0919475E
- řídící jednotka palubní sítě 1K0937087AB
- gateway 7N0907530H
- MF volantový kroužek 5K0953569H
- řídící jednotka motoru 03L906018CK
Mám 2ks. Mám na chalupě, možno k vyzvednutí kousek od Vlašimi, nebo dovezu do Prahy, os.odběr Hovorčovice(Praha-východ). Poštovné 89,-, zásilkovna 69,-. Našla jsem na půdě, po tátovi, třeba se bude někomu hodit, cenu nabídněte.. Modul slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla. Elektronické obvody modulu zajišťují kontrolu pohybu okna a při dosažení krajní (uzavřené) polohy automaticky odpojí pohon, takže nedochází ke zbytečnému zatěžování motorů. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky vdráze okna. Pokud je zapnuto zapalování, je funkce modulu deaktivována.Modul je určen pro nejběžnější typ elektrických oken s uzemněnými motory ovládanými kladným napětím.Ovládání modulu se provádí zápornými nebo kladnými impulsy. Popis vodičů:šedý – kladnývýstup při zavíráníze spínače k 1. motoru hnědý– kladný silový impuls pro zavření k1. motorumodrý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 2. motoru zelený –kladný silový impuls pro zavření k2. motoružlutý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 3. motoru žlutočerný–kladný silový impuls pro zavření k3. motoru fialový –kladný silový impuls pro zavření k4. motoručervený–napájecí napětí +12Včerný– zem růžový- kladnývýstup při zavírání ze spínače k 4. motoru oranžový - +12V zapalování bílý – negativní aktivace automatického dovírání bíločerný – pozitivní aktivace automatického dovíráníUpozornění: pokud jsou elektrická okna ve vozidle již vybavena přídavnými elektronickými moduly je nezbytné připojovat modul SE 075 vždy přímo před elektromotor a nikdy ne mezi ovládací spínače a elektronické moduly. Modul je vybaven potenciometrem pro nastavení max. proudu elektronické ochrany motorů. Pokud se okna nedovírají úplně, pootočte potenciometr jemně proti směru chodu hodinových ručiček. Pokud je zavírací čas moc dlouhý, pootočte potenciometr na opačnou stranu.Technické parametry:napájecí napětí: 12 VSSspotřeba vklidovém stavu: 0 mAproudová zátěž výstupů: max. 10 A zavírací čas: max. 10s