víko motoru - strana 12
Počet nalezených inzerátů VÍKO MOTORU: 1000 - strana 12
Litinová souprava vysoké kvality ROSSNER AUSTRIA 3v1 na pečení, dušení nebo grilování.
8L kotlík + víko + stojan.
Smaltovaný kotlík i víko s bílou glazurou.
DOKONALÝ PRO PŘÍPRAVU různých specialit: gulášových polévek, perkelty, zvěřiny, leča, vepřového kolena na pivu, žebírek v zelí apod.
Kotlík se rychle a rovnoměrně ohřívá a udržuje teplo po dlouhou dobu.
ZDRAVÁ PŘÍPRAVA POKRMŮ dušením, pečením nebo grilováním.
ODOLNÝ VŮČI VYSOKÝM TEPLOTÁM.
PLOCHÝ SPODEK.
Víko i s funkcí grilování.
Vhodný do ohně a do každé kuchyně (včetně indukční).
Otočení víka můžeme využít pro grilování na páře během přípravy jídla v kotlíku.
CELKOVÁ výška soupravy: 35cm.
Výška kotlíku: 18cm.
Kapacita kotlíku: 8L.
PRŮMĚR nahoře: 26cm, spodek: 17,5cm.
HMOTNOST: 8kg.
ROZMĚRY STOJANU:
výška: 17cm.
průměr: 24cm.
hmotnost - 2,5kg.
Kotlík se MUSÍ PRAVIDELNĚ namazat olejem.
PŘED POUŽITÍM SE MUSÍ kotlík POŘÁDNĚ vypálit !
1. Kotlík a víko omyjte vodou. Nepoužívat saponátové prostředky na mytí nádobí.
2. Důkladně vysušte a pak namažte tukem. Všechny jedlé oleje jsou vhodné na mazání. Po namazání ho nechte působit 30-60 minut, aby kotlík absorboval co nejvíce tuku. Pak přebytek setřete. Takto připravený by měl být ohříván dokud se nestane tmavohnědým (pálení je možné i v troubě na 250 stupních Celsia v dobře větrané místnosti).
3. Souprava se nesmí mýt v myčce nádobí.
4. Po použití je dobré kotlík znovu namazat a správně uložit až do dalšího použití.
5. Za žádných okolností nesmíte do horké nádoby nalévat studené tekutiny.
Při správné údržbě bude kotel sloužit mnoho let. Litina je jako dobré ročníkové víno.
Nová nepoužitá souprava v originál krabici.
Uvedená cena je konečná - včetně přepravy, zasíláme na dobírku kurýrem.
.
Nabízím k prodeji pozinkovanou stříšku na styrodurové plemenáče. Rozměry bez komůrky: 530x290x30mm - cena 265,- Kč. Rozměry s komůrkou: 650x290x30mm - cena 290 Kč. Plechová víka: plechové víko o rozměrech 51 x 51 cm a výškou 6 cm - 390 Kč, plechové víko na úl o rozměrech 470 x 470 mm a výškou 50 mm - 390 Kč, sololitové víko na úl - dřevěná kostra víka se Sololit deskou a uteplením 2 cm širokým polystyrenem. Víko je nutné chránit proti povětrnostním vlivům. Cena 165 Kč.
Víko nerez ke gastronádobám GN 1/9 - 40 Kč
Víko nerez ke gastronádobám GN 1/6 - 57 Kč
Víko nerez ke gastronádobám GN 1/3 - 74 Kč
Víko nerez ke gastronádobám GN 1/4 - 74 Kč
Nerez gastronádoba 1/6 65 mm - 74 Kč
Nerez gastronádoba 1/4 65 mm - 82 Kč
Nerez gastronádoba 1/9 100 mm - 98 Kč
Nerez gastronádoba 1/2 40 mm - 107 Kč
Nerez gastronádoba 1/3 65 mm - 107 Kč
Nerez gastronádoba 1/2 65 mm - 115 Kč
Nerez gastronádoba 1/1 20 mm - 131 Kč
Nerez gastronádoba 1/6 150 mm - 131 Kč
Nerez gastronádoba 1/3 100 mm - 148 Kč
Nerez gastronádoba 1/1 40 mm - 156 Kč
Nerez gastronádoba 1/2 100 mm - 164 Kč
Nerez gastronádoba 1/6 200 mm - 181 Kč
Nerez gastronádoba 1/1 65 mm - 189 Kč
Nerez gastronádoba 1/3 150 mm - 198 Kč
Nerez gastronádoba 1/4 200 mm - 198 Kč
Nerez gastronádoba 1/2 150 mm - 222 Kč
Nerez gastronádoba 1/1 100 mm - 239 Kč
Nerez gastronádoba 1/3 200 mm - 255 Kč
Nerez gastronádoba 1/2 200 mm - 288 Kč
Nerez gastronádoba 1/1 150 mm - 330 Kč
Nerez gastronádoba 1/1 200 mm - 437 Kč
Bez DPH
CENA BEZ DPH!!! +21% = S DOKLADEM. DOPRAVA V CENĚ.
Maxima Soup Kettle 10L je profesionální polévková konvice, ve které udržíte až 10 litrů polévky v teple. Tato polévková konvice je velmi pěkně dokončena a má vnitřní pánev z nerezové oceli a sklopné víko, což z ní činí přínos pro vaši kuchyni. Tato varná konvice od Maxima je také ideální pro použití. Víko má malé vybrání pro lžíci, takže můžete vždy snadno udržet lžíci uvnitř, aniž by zmizela v polévce nebo se příliš zahřála. Rukojeť vám také pomůže při používání této polévkové konvice. Níže naleznete všechny vlastnosti Maxima Polévkové konvice 10L:
Profesionální varná konvice
Velmi pěkné zakončení
Nerezové nádoby a víko
Víko s rukojetí a otvorem pro lžíci
Konstrukce s vodní lázní
Odolné práškové lakování
Nastavitelný termostat: 30 °C až 90 °C
Indikátor teploty
Včetně různých štítků
Kapacita: 10 litrů
Stojí na třech gumových nohách
Snadné čištění
Čistá hmotnost: 4.8 kg
Rozměry: Ø 330 mm x V360 mm
230V/50Hz/1fázový 400 W
Prodám nové zateplené včelí úly 39x 24 , varroa dna zasíťované( nerez) s výsuvnou podložkou, otvor na fumigaci , nástavky zateplené 2 cm ovčím rounem- perfektní mikroklima , sololitové odvěratelné víko + plechové falcované víko .Ošetřeno Profi olejovou lazurou. Možnost jednotlivě i kompletní úlové setavy. Poradenství a konzultace samozřejmostí. Doprava po celé ČR ZDARMA . Varroa dno 650Kč, nástavek 590 Kč, sololit víko 200Kč, plechové víko 270Kč . Cena za úlový komplet se 3 nástavky 2.890,-Kč . Možnost vybavení rámky, přířezy, mat.mřížkou a strůpkovou folií.
>
Prodám Víko Spojky na Jawu Pionýr/Mustang 05/20/21/23.
Nečisteno,po trošce péče,bude krásné víko.Viz.Foto.
Poslat není problém.
zdravím , nabízím víko kufru bez koroze
víko kufru je bez koroze v barvě Montreal blau
víko kufru s odtrhovou lištou 2500,-
bez odtrhové lišty 2tis
osobní předání Hradec králové nebo dpd
Prodám spojkové víko na Yamaha R1 rok 04-06 a víko rozvodu bez požkození nikde není prasklé nebo svařované je připravené k nalakování. Možnost osobní odběr nebo zaslat na dobírku.
Spojkové víko 1600kč
Víko rozvodu 700kč
Velmi hezký patinový stav, ultrazvukem vyčištěné, plně funkční. Víko zapalování mám i na dolní spojku. Podívejte se na mé další inzeráty.
Víko zapalování 2100 Kč
Víko spojky 1100 Kč
Nabízím víko karburátoru JIKOV SEDR na vozy škoda 105/120 (označení 2931 odpovídá karburátoru š105,ale víko na š120 je naprosto stejné).
Víko je demontováno z nepoužitého karburátoru.
V případě zájmu volejte prosím mezi cca 18. až 20. hodinou. O víkendu i přes den
Prodám víko kufru na Volvo XC90 II řady. Víko je originální, použité a má důlek viz foto, ale nic co by nešlo jednoduše opravit. stav viz foto
Prodám víko kufru z vozu Seat Cordoba - model 2/2002-7/2008.
Barva: červená metalíza - LS3X / 5M5M (v TP)
Víko je v pořádku, levé světlo má malou prasklinku (viz foto)
Cena za víko se světly je 650Kč
Je možné osobní vyzvednutí, případně zasíláme přepravní službou.
Víko nádrže Renault Scenik I
Prodám víko nádrže Renault Scenik I
1999-2003
OE: 1
Víko je nové
Cena 380Kč
Platí pořad
Poštovné u platby na účet 75Kč, dobírka dle ceníku Č.pošty
Pozor u Zásilkovny neposílám na dobírku jen platba předem na účet
U objednávky napište způsob platby /na účet předem nebo dobírka/, doručovací adresu a telefonní číslo.
Tel.
email. : czbispocz@
Dobrý den,
nabízím na prodej svého medvěda.
Nájezd: 333.000 KM, výměna motoru ve 320.000 KM na motor co měl 230.000 KM. Z 90% jezdím převážně dálnice.
LPG - Landi Renzo, 50l
R.V. - 2000
Původ: Italie
Provedení: manuál
Bez koroze: jediný co se najde tak je zadní lem, který je obouchaný od kamínků, laicky jsem to zatím ošetřil, ale bude se tomu potřeba v budocnu trochu pověnovat. Jinak karoserie i nosné části absolutně zdravé viz. foto + ošetřené. Z provozu klasické oděrky, auto má 23 roků.
Auto na zimních r17 225/45, 8mm.
Z výbavy jen 2 zonové klima.
Co se dělalo:
1.) 305.000KM
- rozleštění předních světel,
2.) 310.000KM
- výměna čepů řízení (LEMFÖRDER) + geometrie,
- výměna předních kotoučů (ATE PowerDisc) + destičky (Brembo),
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
3.) 315.000KM
- výměna předních vrchních ramen (LEMFÖRDER),
4.) 320.000KM
- výměna motoru za motor s 230.000KM + olej a filtry v motoru,
- spojková sada - vysouvací ložisko, přitlačný talíř, spojková lamela (Sachs),
- výměna všech 3ks uložení na kardanu (Febi Billstein)
- repas alternátoru,
5.) 325.000KM
- výměna zadních destiček (RIDEX),
- výměna vodní pumpy (MAPCO) + nová chladící kapalina
- výměna čelního skla,
6.) 330.000KM
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
- repas kompressoru motoru,
- repas termostatu za origo s nájezdem 130.000 KM
- výměna silentbloků motoru (LEMFÖRDER) a převodovky (MEYLE)
7.) 333.000KM
- 4x nové originál pružiny (Sachs)
- 2x zadní originál tlumiče (Sachs)
Díly, které přidám k autu:
2x nové originál přední tlumiče (Sachs), nový palivový filtr (MANN-FILTER), kompletní motor 137KW na díly (fouklé tesnění)
Spotřeba na LPG:
na r16 - 8,7l
na r17 (na autě) - 9,2-9.4l
na r18 - 10l
O auto jsem se snažil vždycky dobře starat a dopřávat mu to nejlepší. Přišel čas ale jít dál.
Možnost za příplatek v 25.000Kč přidat originální sadu dvojrozměrných R18 AMG Monoblock Aero II s dobrými pneu.
Kontaktovat prosím nejdříve přes SMS nebo mail, né vždycky mám na telefon čas.
Děkuji
Sada na opravu bloku motoru TDI
Běžným problémem u motorů 1.9 a 2.0 TDi PD / PPD ,, BMP, BMM, BMN, BMR, BXE,BXF,BKC, BKP, BKD.
Obvykle jediný způsob, jak to opravit, je vyjmout motor z auta a svařit blok
Tato konzola se přišroubuje k zadnímu rohu bloku motoru pomocí otvorů již zalitých v bloku a činí tuto část montážního systému motoru pevnější než standardní
,prasknutí držák bloku motoru
Vezměte prosím na vědomí - toto se hodí pouze pro motory 1.9 VE / PD & 2.0 TDi PD / PPD ,vlastní mám ještě zdokonalen pro lepší podezření držáku lze namontovat bez demontáže motoru a dodatečného vrtani není nutná ani demontaz turba jen sací části
Prodám původní vazby časopisů.
1) Svět motorů 1957
2) Svět motorů 1958
3) Svět motorů 1959
4) Svět motorů 1959
5) Svět motorů 1968
6) Svět motorů 1969
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.
Prodám řídící jednotky motoru na Ford Transit, Fiat Ducáto, Iveco Daily, Renalt Master, Peugeot Boxe.
---------------------------------------------
PC15-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AN 9DDM
PC16- Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-CN 4CFN
PC17-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AP 4DDN
PC18- Řídící jednotka Ford Transit 2,2 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AG 9DCF
PC19- Řídící jednotka motoru Peugeot Boxer 2,2 Bosch 1329214080 0281010484 D22
PC20- Řídící jednotka motoru Ford Transit 2,0 r.v 2000-2006 1C1A-12A650-LE Cena 2000kč.
PC21- Řídící jednotka motoru Fiat Ducato 2,3JTD 0 281 010 489 FM Cena 2000kč.
PC22- Řídící jednotka motoru Ford Transit AC11-12A650-BA Cena 5000kč
PC23- Řídící jednotka motoru Ford Transit 1C1A-12A650-NE Cena 2000kč.
Osobní odběr- možnost přepravní společností.
Prodám nafukovací člun Intex Mariner 3
Skládací pevná podlaha, celkově skladný, vejde se do jedné tašky.
Set s držákem na motor a elektro motorem turbo, vesla, taška, 2x držák prutu,
Na člunu jsme jezdili i 3 dospělí a 1 dítě, Dojezd s auto baterií 70Ah jsme měli na moři ve vlnách tři dospělí 15km, S kvalitní trakční baterií budete mít podstatně větší dojezd.
Člun i motor naprosto v pořádku.
Důvod prodeje: pořídili jsme si vodní skútr.
Cena za komplet: 9500,- (původní cena 14.500,- komplet)
MOTOR:
Zico elektromotor ET 50 TURBO
Jedny z nejspolehlivějších závěsných motorů na našem trhu. Výtlak 1650kg, voltmetr.
Tato nová řada motorů TURBO šetří Vaši baterii (menší spotřeba), navíc Vám ukazuje stav napětí (V) vašeho připojeného akumulátoru.
Počet rychlostí vpřed: 5
Počet rychlostí vzad: 2
Maximální výtlak váha lodi: 1650kg nosnost
Výška tyče: 1,05m
Délka bateriových kabelů: 2m
Hmotnost motoru: 9,5 kg.
Elektrické lodní motory vytvářejí na vrtuli rozdílný tah, který se obvykle udává v librách (1lbs odpovídá 0,48kg). Označení motorů TURBO obsahují vou hodnotu, která udává tah právě v librách, například TURBO ET50 má tah na vrtuli 56lbs. Předpokladem maximálního využití tohoto tahu a tím docílení i největší rychlosti je ideální umístění a
nastavení motoru na vašem člunu. To znamená aby se vrtule eotvl a hladinu a pokud možno osa otáčení vrtule byla rovnoběžná s pohybem lodi. Kromě výkonu elektrického motoru je dalším velmi důležitým faktorem jeho spotřeba. Na pohon nám v tomto případě stačí jedna 12V baterie.
ČLUN
Je určený pro 3 dospělé osoby.Nová technologie SUPER-TOUGH konstrukce z vysokomolekulárního PVC, které je zcela odolné vůči benzínu, oleji, slunci a slané vodě. Dvě vnější vrstvy materiálu tvoří vysokomolekulární PVC a vnitřní zpevňující vrstvou je velmi pevná laminovaná polyesterová síť pro co největší pevnost stěn a životnost člunu. Umožňuje maximální nafouknutí dvou bočních komor člunu, což zvyšuje jeho pevnost. Spodek člunu je tvořen plastovým zpevňujícím nástřikem, které ochraňují spodní část člunu a zajišťují větší celkovou stabilitu člunu.
Člun Mariner 3 Set má 3 vzduchové komory a 2 nafukovací sedáky. Člun má extra silné 0,75 mm stěny. Ve člunu na boční vnitřní straně je vak na nářadí. Uvnitř člunu za zadním sedákem je pouzdro na baterii.
Člun je vybaven praktickými dvěma držáky pro snadné uchopení a přenášení (jedním držákem na přídí a jedním držákem na zádi). Člun Mariner 3 Set má dva držáky rybářských prutů. Člun má přivařené zámky vesel s kloubem.
Technický popis:
- rozměry: 297 x 127 x 46 cm
- ventil pro rychlé nafouknutí a vyfouknutí
- doporučené maximální obsazení: tři dospělí
- nosnost 400 kg
- rotační oko na pádla
- držáky pádel na každé straně
- dva držáky rybářských prutů
- dvě rukojeti pro snadný přenos člunu po obvodu
- pásky proti odření člunu
- úchyty pro připevnění motoru (motor není součástí balení)
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm
Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva.
Technické údaje:
Průměr pilových kotoučů - 500 mm
Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm
Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm
Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm
Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm
Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru
Průměrná díra na kotouči - 60 mm
Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw
Otáčky motorů - 1 450 obr./min.
Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw
Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0-20 m / min.
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon stroje - do 10m³\h
Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA]
Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA]
Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm
Váha stroje - 1 200 kg
Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw