válenda ale - strana 20
Počet nalezených inzerátů VÁLENDA ALE: 1000 - strana 20
Prodám Subaru Impreza 2.0 92 kW, 2005, 159 000 km. Vozidlo je bez zásahu tunera nebo domácího kutila. Z viditelné koroze se zatím lehce klube pouze levý lem viz fotografie. Prahy a další náchylné části karoserie jsou zdravé. Motoricky je vozidlo zcela bez problému: Motor za 10000 km spotřebuje méně než litr oleje. Katalyzátor není vykotlaný, lambda sonda je na svém místě, nikdo se nepokoušel přidávat kW závodním volantem z Globusu a ani ložiska v kolech nepamatují skoky a drifty na polních cestách ještě z dob, kdy Rumunsko vstupovalo do EU. Proto, ač mnoho hlubokých znalců motorismu tvrdí, že je to u Subaru normální, nesvítí kontrolka emisí, ABS, ani airbagu. STK do 9/2024.
Výbava je standardní: Automatická jednozónová klimatizace, všechny okna v elektrice, centrální zamykání na DO, pětistupňová manuální převodovka s redukcí, permanentní pohon všech kol, autorádio s CD a kazetovou mechanikou (vše funkční a displej nevysvícený). Dané provedení nemá přední mlhová světla.
Plusy:
• Na podzim nová přední ramena, čepy a ošetřena přední nápravnice. Před rokem měněny náplně v převodovce a obou diferenciálech.
• K vozidlu jsou letní i zimní pneu ve velmi dobré kondici spolu se dvěma sadami originálních hliníkových kol.
• Na podvozku instalovány nerezové kryty motoru a zadního diferenciálu.
• Vozidlo má krásný sportovní interiér - nevím, zdali je předchozími majiteli přehozený z WRX, nebo jde o originální limitovanou edici, ale vzorek prošívání předních sedadel, zadních sedadel i dveří se shoduje a jedná se o originální Subaru díly.
• Vozidlo má před několika lety měněny tlumiče, test na podzim vyšel na 100%, výborné jízdní vlastnosti.
Známé mínusy:
• Netěsnost systému klimatizace – nezjišťoval jsem, zdali je vadný chladič, nebo je to jen nějaká prkotina. Nutno dořešit.
• Na začátku zimy jsem měl s vozidlem čelní nehodu. Koupil jsem kapotu a nárazník „v barvě“, ale je to jiný odstín. Nechám na novém majiteli, zdali to nebude řešit, vyřeší karbonovou fólií, anebo třeba stejně pro design sežene kapotu s nasávačem. Rozbitý původní nárazník ve stylu WRX STI mám schovaný a mohu dát k vozu. Šikovný kutil jej může ještě opravit.
Důvod prodeje:
Auto jsem koupil před rokem pro přítelkyni. Během zimy dostala nový služebák. Jako hlavní auto máme Levorga, a tak Impreza už měsíc v podstatě jen zabírá parkovací místo a počítá šrámy na sídlišti. V aktuální životní situaci je pro nás třetí auto nesmysl a v plánované budoucnosti přítelkyně uvítá spíše něco nudnějšího, ale zánovního.
Závěrem bych rád ještě zdůraznil, že vozidlo prodávám. Vozidlo tedy přenechávám na základě přepisu a kupní smlouvy za peníze v hotovosti, nebo okamžitým převodem. Nemám zájem o komisní prodej autobazaru a nejsem poskytovatel úvěru. Uvítám, pokud naše komunikace může začít frází jako "Dobrý den, mám zájem o Vaše vozidlo. Máte jej ještě k dispozici?", nikoliv "Auto mas jeste? Chci moc ale ted mam 20". Děkuji.
Prodám Microsoft myš plně funkční ale chybí kryt na baterku ale baterka tam drží takže se nemáte čeho bát že vypadne ale myš je jak nová ale jak říkám chybí kryt na baterku
Zdravím prodám rádio android mě jsem ho v rapidu údajně tohle podle rámečku pasuje i do fabie ,yeti a octavia ale nevím měl jsem v rapidu stav pár šrámů má od používání lcd je sklo žáden plast možnost nastavení podsvícení tlačítek atd. Ram 2gb rom 32 gb má gps,volání přes microfon,apple carplay,parkovací kamera je součástí za příplatek mohu vyměnit za kameru s madlem do kufru,umí číst auto ze sběrnice can-bus,dvě usb pokud si budete přát přední kameru mohu dodat ale zapojuje se do jednoho usb
V případě jakéhokoli dotazu ozvěte se
prodávám z důvodu prodeje auta a majitel chtěl původní rádio tak mi zůstalo
Bylo užíváno v autě bez multifunkce na volantu ale jde to i na multifunkční volant ale potřeba dokoupit kabeláž na internetu jej nabízí cca okolo 500kč
Prodám uvedený skútr, dovezený před cca 10ti lety Itálie, u nás nikdy nepřihlášen, italský tp k němu mám ale nevím zda to půjde ještě dohlasit. Po dovozu uděláná oprava motoru( rozvody, ventily, těsnění...) Poté najeto tak 50km. Od té doby stojí, pořád se jen přestrkává z jednoho rohu do druhého.. změnily se priority a nemám na něj čas a ani náladu. Teď vyčištěná palivová soustava, v karburátoru nová akcelerační pumpa origo Yamaha.. bohužel skútr chytne ale nemá sílu na rozjezd... Potřebuje tudíž doladit.. prodám v celku buď na díly nebo dodělání a buď jestli to půjde dohlasit anebo na jiné doklady na přestavbu (s tím ať si nový majitel dělá co chce) má spousty odřenin, ale žádný plast není prasklý.. sedlo je pěkné bez prasklin. Pěkné pneu.. závady: nejde ukazatel rychlosti a najdete vzdálenosti(takže nevím kolik má najeto), vylomený zámek nádrže, zpousty oděrek, není baterie a chybí plasty na nášlapech a kryt baterie.. nema sílu na rozjezd,nemá cz tp ani SPZ.. 9 let stál! Možnost výměny za nějakou 125 pouze plně funkční, klidně i čínu. Ale raději prodam. neprodam jen nějaký díl. Pouze celek! Vhodné pro kutila nebo kdo tomu rozumí, jezdil velmi pěkně, pohodlný velký.. o ceně se s rozumným a hlavně rychlým kupujícím dohodnu.
Prodáme chatu v osobním vlastnictví na vlastním pozemku. Katastrální území Ivančice - Budkovice, okr. Brno - venkov. Asi 35 km od Brna. Spojení autobus a vlak. Občanská a sociální vybavenost v obci.
Celková plocha pozemku je asi 744 m2 a jedná se převážně o zarostlý prostor náletovými dřevinami (možnost úprav, vykácení), umístění chaty je 100 m od řeky, možnost vody z řeky. Je to samota, vedle asi 50 m ale je další chata, do vesnice asi necelé 2 km. K chatě vede nezpevněná komunikace. V zimě nevhodné pro běžné auto.
Chata je o rozloze asi 40 m2 (jedná se o obestavěný mobilheim, taková unimobuňka se střechou do špičky), plocha samotné chaty je menší, asi 15 m2, ale kolem chaty je relativně velká dřevěná terasa, chata je také dřevěná, v přízemí je jedna místnost a po schodech nahoru v podkroví je druhá místnost na spaní. V přízemí je i malinké zázemí - kuchyňka s plynovým sporákem a pod schody je lednice.
Suché WC, voda v řece k užívání, jinak bez vody, ale lze si vykopat studnu, plynová bomba, sporák na propan butan, elektřina není, ale lze zavést (v okolí je), rozvod elektřiny v chatě na baterku, bez koupelny. Chata v dobrém stavu, standard bez úprav, delší dobu neobývaná.
PENB G.
CENA: 1.500.000 Kč + provize RK.
Kontakt K-REAL tel.
Modrá ohlávka waldhausen- nová, 2-3x na koni velikost cob - 220kč
Černá Fouganza ohlávka - nová, párkrár na koni, velikost full - 100Kč
Modrá podsedlovka Busse VS- používaná, jsou na ní chlupy, ale je bez vad - 350Kč
Červená podsedlovka HKM VS- známky používaní (viz foto), jinak bez vad - 200Kč
Kamaše Waldhausen- používané na teplokrevníka, poškrábané (viz foto), jinak funkční a bez vad - 200Kč
Kentaur podbřišník- s paměťovou pěnou 110cm, používaný, ale bez vad, jsou na něm chlupy - 400Kč
Hackamore nánosník i s rameny- používaný, bez vad, trochu otlačený, umyla jsem ho a namazala :)- 600Kč
Quick knot od pinkhorse - jsou všechny, koupila jsem si je na závody ale nikde jsme nebyli. 180Kč
Věci jsou vyprané a ceny jsou bez poštovného.
Můžeme se domluvit na předání v Praze (Ořech, metro B atd…), ale kvůli škole nemám tolik času.
Prosím nevolat
Dobry den
Uvazuji nad prodejem mého patrola. Nejety v terenu, pouzivan jako daily, auto na cestudo prace a zpatky.
2,8 D, 85kw, bez uprav motoru ci podvozku.
Koupil jsem si ho z nostalgie(mel jsem stejny ale 4,2D v Sudanu). Puvodne jako zdravotnicke zachranarske velitelske vyjezdove vozidlo v Jihlave. Komplet fotodokumentace. Proto mel technickou á 1 rok jako kazda sanitka. Najeto mel 63000tis.km v dobe koupy. Pak jsem delal komplet nove brzdove rozvody- v medi, repas nekolika brzdicu a trmenu, vymena interieru sanitky za original sedacky (v technicaku jeste neni, neni cas, ale povoleni od Nissan CR mam - dokument). Minimalni koroze zadniho praveho prahu..stejne obe zadni casti prahu a lemu vymeneny a vyvareno, komplet osetren podvozek, dutiny...ram zcela puvodni bez koroze. Chybi dodelat vnitrek horniho tapecirungu..Nove zhavice, relatka, 1 rok stara baterka, repas alternatoru etc etc,na miru delane autokoberce vcetne kufru..spis jsem to ladil do original civilniho stavu.
Auto ma zevni zasuvku a invertor..tak jako sanitky..chtel jsem auto na vylety s rodinou, ale je mensi nez se zda, spis pujdem cestou VW transporter. Byl to COVID projekt. Dokud jsem jezdil do prace par km, nevadilo, t.c
jezdim min.50km denne..na to to auto neni.
aktualne najeto pres 78500km denne v provozu ! jizdva krat menene oleje a filtry vcetne diferaku,promazavane maznice a vse potrebne.
Idealne pro mlade dobrodruzne pary na expedice a prestavbu, pro nekoho kto oceni klasiku a dobre zakonzervovany kus, takovy jiz v CRneni, ceny navic stoupaji. Nebo oceni movitejsi myslivec.
Nebranim se rozumnemu jednani, ale vim, co mne auto stalo, co to dalo prace ho sehnat a dat do stavu, ve kterem je (vsechny prace delane v servisu, ja nemam kapacitu pripracise do toho poustet svepomoci)
Mam k nemu origo berany, zadni sedacku. Zakonna poistka jenom 4000kc.
První majitel(eko neplacené EURO2 tzn +3000kč), má to LPG (dá se jezdit za 1,3kč/km) před třemi lety nová LPG bomba, v 250 000 se měnil motor, stávající má aktuálně najeto údajně 220 000, běží ale bezchybně. Auto bylo několikrát vyvařováno (prahy ok, ale lemy už zase chytají - pravý přední, ale nic vážného), tažné zařízení, dodělávané dálkové odemykání, budík na tlak paliva, palubní počítač (Raspbery pi 3) - dají se na něm pouštět filmy :), po startu se hned zapne na dashboard, kde lze vidět otáčky, teplotu( software je custom ) Vše je zabudované a nijak neruší, autorádio stále přítomno. K auto mám spoustu dílů, které mohu dodat. Součástí jsou letní litá kola v perfektním stavu, bez škrábance, vyvážená a k tomu plecháče s novým obutím na zimu. Nová autobaterka, nekuřád, interiér v top stavu. Je to miláček takže bych byl rád kdyby ještě nějakou dobu někomu posloužil :)
Zápory:
- prošlá technická - mohu domluvit
- důlky po kroupách (částečně opraveno), viditelné jen na střeše
- mírná koroze na lemech viz foto ale nic zásadního
Auto neodjede bez přepisu !!
Vynikající karbonovy model Atomic Backland carbon v černé edici s oranžovýma botickama.
Bota,která váží 1214 gramů!!!včetně odnímatelných plastových jazyků,které se používají ne na stoupání,ale pouze s zesílení flexe skeletu pro sjezd.
Obrovský rozsah komínu skeletu pro chůzi a absolutně perfektní ovládání zadního přepínání chuze- sjezd.
Bota je vyrobena z lehčeného plastu v kombinaci s karbonem na komínů a patří mezi luxusnější a dražší modely.Na českých horách ji neuvidíte.Cena nového tohoto modelu Byla v Rakousku 630 euro...cca 16.000 kc....boty jsou chozené ,ale ve slušném stavu,na botickach jsou otlačené místa od skeletu od pouzivani,ale poslouží lehce pár sezón.Pod jazyky,které se dají na stoupání sundat je látková manžeta protisněhova,která byla na několika místech od špatného zapnutí boty natrzena- vyřešil jsem speciální černou paskou( opraveno,zalepeno)- je to podlepeno- teoreticky by tam ta látková manžeta nemusela být,má jen funkci proti vodě,pokud by šel někdo v hlubokých kalužích 10 cm hlubokych,aby horem nezatékalo do boty.Tyto boty jsou absolutně pohodlné a jsou schopny zvládnout i atypické nohy noveho majitele.Vim,jaké mají lidi problémy s vítána na skialp.Prodavam více modelů a tenhle je pro lidi velice pohodlný.V ČR se moc nedal koupit,Atomic u nás prodával jednodušší a levnější modely,které neměly karbonové casti.Nejlepsi variantou je přijet je vyzkoušet,pokud jste z Ostravska. Jinak pošta možná po případné domluvě.Botička má velikost 27/27,5 a odpovídá velikosti nanejvýše EUR 43 ale možno i pro lidi s nohou Eur 42( Atomic botičku dělá pro dvě velikosti a lze dopasovat půl cisla vlozkami.Skelet boty je 298 mm dlouhý.Vlozka v boticce je origo Atomic a meri přesně 27,5 cm,pokud změřím délku botičky ,pak je to 28 cm....já mám boty velikosti EUR 43 a chodím natěsno.Myslim ,že ji může mít i člověk s nohou EUR 42....
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje.
Motor v 700CL-X je novinkou a jeho management hned nabízí 2 styly řízení ECO / sport se znatelným výkonovým i zvukovým rozdílem. Výkon 70 Hp je plynule dávkovatelný, přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou bosch. Při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u cfmoto léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Motocykl disponuje funkcí "Limp Home Mode", která je pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale přece jen, dopraví až do servisu, či domů. „X“-ko se se svojí váhou pouze 184 kg (pohotovostní hmotnost je 198 kg) ideálně nechá ovládat v různých pasážích užívání. Luxusně zpracované a pohodlné sedadlo je ve velmi sympatické výšce 800 mm, vhodné pro všechny typy postav. Díky všem elektronickým asistentům se na motocyklu budete cítit nejen bezpečně, ale také bezpochyby pohodlně. Majitele také jistě potěší velmi jednoduchý přístup např. k vzduchovému filtru, olejovému víčku a v neposlední řadě potěší i servisní interval 9000 km.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
Modelem cfmoto 700CL-X heritage začíná další éra motocyklů cfmoto, následovat budou další dva modely, CL-X sport a CL-X adventure. 5-let záruky!
Rozárka je dvouleté rozkošné stvoření. Z jednoho boku puntíkovaná,na druhém boku má zajímavou kresbu a jako ozdobu nosí na přední tlapce černý proužek. Prostě okatá parádnice.Ale není to žádná pyšná princezna, spíš to skromná, hodná a něžná kočička, spíše bojácná a lekavá, ale v poslední době v socializaci dělá veliké pokroky. Je to jedna ze čtyř kočiček, které zůstaly v opuštěném bytě po zemřelé panič na té své skupince hodně závislá, především na statečné mámě Macince.Ideální by bylo, kdyby mohly do nového domova odjet spolu.Byla by to výhra nejenom pro obě kočičky, ale i pro nové páníčky, Rozárka by si na nový domov zvykla mnohem rychleji a bez problémů a páníčci by měli o radost a potěšení víc. Pozorovat ty dvě spolu je lepší zábava než koukat na televizi.Pokud by nevyšel společný domov, je důležité, aby měla Rozárka jinou kočičí společnost, rozhodně nemůže zůstat jako kočičí jedináček, to by se trápila.Bude potřebovat hodně lásky a i trpělivosti, než se v novém domově zabydlí, Venek nezná, žila jenom v bytě a tak jí hledáme domov opět jenom v bytových podmínkách. Rozárka je zdravá, kastrovaná, plně očkovaná a vzorně čistotná.
email: cetlova@ , tel.
Prodám chovnou skupinu. Nebo po kusech ale jen do chovu. Potřebuji předělat ubikaci a nemám, kde je mít. Na zimu je ve stávajícím výběhu nechci mít. V deštích ubikace po třech letech ukázala své nedostatky a je v dezolátním stavu. Samice jsou ve věku 1-cca 3-4 roky, jsou hodné. Se samcem jsou pořád, ale nevím, jak je to s nimim teď s případnou březostí. Nepříbuzný samec už dosluhuje, zůstane už tady. Ale je tam 1 roční samec, syn jedné ze samic. Kdyby ho chtěl někdo se skupinou samic. Cena za 1 ks: 800 Kč samice, samec 600 Kč (ale jen s větším počtem samic). Cena za 5 samic 3500 Kč. Foto je z loňska. Samic mám cca 8 kusů. Borová u Poličky, okr. Svitavy. Můžete i volat na 006 486.
Dobrý den chtěl bych prodat svou airsoft zbraň
a sní i nějaké doplňky.
Důvod: Airsoft už nehraji a nemám na to čas.
Zbraň je jako nová, byla maximálně tak 5x použitá , její stav je jako nový.
k zbrani mám i krabici.
odkaz na zbraň:
K zbrani mám i akumulátor (baterka) kterou jsem nekoupil se zbraní jak můžete vidět v odkazu ale zvlášť , cena baterie je 711kč ale jestli jí budete chtít spolu se zbraní prodám za 600kč (viz. foto)
Mám k zbrani i pás který stojí 300kč ale prodám za 150 kč (viz. foto)
+přidám zdarma ke zbrani kuličky 0,25g otevřené ale plné (viz. foto)
Inzerát není myšlen tak že je vše dohromady , můžete si vybrat co se vám hodí:
děkuji za pochopení.
Brno a okolí
Pište na email prosím.
děkuji
Ellie
APH - bay solid
Ahoj jsem Ellie narodila jsem se 1.6.2016 na Wanted ranči a můj otec je krásný Maximum blues master.
Od svých 8 měsíců žiji v Jeseníkách. Bydlím 24/7 a vyhovuje mi to. Zatím bohužel nic neumím a nejsem obsedlá , jen se s kamarády procházím po pastvině. Jsem ale připravena být někomu dobrým parťákem do života, někomu zkušenému kdo mě vše v klidu naučí. Mám APH certifikát i 5panel test. Pokud tě zajímá víc a chtěl bys mě jako parťačku do svého života napiš o sobě víc na email.
A kdyby ti nestačila jedna krásná APh klisna tak mám strakatou modrookou kamarádku se kterou jsem od hříběte a také hledá nový domov jmenuje se ROSE
Rose je APH ale bohužel nemá certifikát a není ani zapsána jako APH. Její táta je skvělý hřebec EMH Magic Chatan. Rose je moc hodná, ale potřebuje menší stádo hodných koní je to takový flegmatický "otloukánek". Není také obsedlá a potřebuje zkušeného člověka co jí vše naučí.
Také má 5panel test a je zdravá. Narodila se 3.8.2016 takže jsme skoro stejně staré. Pokud by jsi nás chtěl/a obě tak napiš, nebo pokud máš skvělé podmínky pro Rose tak se nám ozvi na email.
Jsme na prodej z nedostaku času našich majitelů a na nový domov hledáme co nejdříve, jelikož se ruší naše ustájení. ALE BUDEME SI VYBÍRAT!
Dobrý den. Jsme malá, rodinná firma a rádi bychom přijali do našeho kolektivu nového kolegu nebo kolegyni na pozici řidiče/řidičky kamionu na hlavní pracovní poměr. Jedná se zejména o pravidelnou práci mezi mladou Boleslaví a Mělníkem. Tedy práce hlavně mezi dvěma místy, nakládka/vykládka z části zadem, z části bokem, při nakládkách/vykládkách v Mělníku pro urychlení řidič pomáhá paleťákem. Jezdí se denně většinou 2 jízdy, časově to zabere průměrně okolo 12-13 hod denně, někdy ale i více. Na tuto pozici hledáme slušného, samostatného a hlavně spolehlivého člověka, požadujeme řidičský průkaz skupiny C+E, profesní průkaz, kartu do tachografu. Ideální bydliště Mladoboleslavsko, nebo na trase do Mělníka. (není ale podmínkou); vozidlo standardně parkujeme v Dolním Bousově 29 404, ale po dohodě je možné parkovat v místě bydliště (preferujeme ale hlídaný areál). Nabízíme slušné a seriózní jednání, práci v rodinné firmě, jistou mzdu, vozidlo v dobrém technickém stavu. Mzdu uvádím pouze orientačně – více upřesním v telefonické/osobní komunikaci.
Věk: 7 let. Nar.: 10/2015. Lancaster je sedmiletý pejsek, kterého někdo vyhodil na ulici. Toulal se ve vesnici, bál se lidí. Odchytili jsme ho a první dny byl i u nás bázlivý. Po krátké době Lancaster zdomácněl, už se cítí dobře s lidmi, které zná, ale venčili ho i úplně cizí lidé a stejně měl radost. Lancaster je velký pes, proto jej doporučujeme zejména na zahradu k rodinnému domu, který by uměl i pohlídat. Lancaster je vhodný do rodiny bez malých dětí. Je středně aktivní. Je snášenlivý s fenkami, ale se samci se u nás kamarádit nechce.
Připraven na adopci - odčervený, odblešený, očkovaný, čipovaný a kastrovaný.
Momentálně se nachází v útulku na Slovensku. Při adopci do ČR je zajištěn převoz do Brna či Prahy.
Adopcí nejenže poskytnete domov tomuto opuštěnému psíkovi, ale zároveň se uvolní místo pro další záchranu.
Občanské sdružení Pomoc psíkom na východním Slovensku ve Veľkých Kapušanech doslova zachraňuje zvířata před týráním, hladem, smrtí. Situace v tamních romských osadách je velmi zlá. Psi se zde nekontrolovatelně množí, žijí v otřesných podmínkách – na řetězech, bez vody a jídla, bez přístřešku. Zvířata jsou týrána a zabíjena. Řešením by byl jen zákaz chovu zvířat v těchto osadách, za který se stále bojuje. Ale dokud nezakročí ti, kteří situaci můžou změnit, nezbývá, než stále dokola odchytávat další a další ubohá zvířata, zachraňovat je a hledat jim domovy. Kapacita útulku je však omezená, proto jsou další záchrany možné jen, pokud se podaří najít nové domovy pro zvířata, která v útulku jsou.
Adopční poplatek 3.000 Kč zahrnuje očkování, čipování, odčervení, odblešení, EU pas; U dospělých psů kastraci.
Poplatek za dopravu do ČR je 1.000 Kč. Trasa je většinou - východ Slovenska - Bratislava - Brno - a polovina cest i Praha.
Podmínkou adopce je podepsání adopční smlouvy a u štěňat kastrace ve vhodném věku.
Kontakty:+420 352 132 (tel. nebo WhatsApp), +421 918 799 176 (telefon SK - majitelka útulku), e-mail: inzeratypsikov2@
FB:
Myslel jsem si, že ten rozdíl nepoznám, ale tohle uslyší každý. Někdo může říkat, že je to duchařina, ale ten zvuk a prostor, který umí prostě nadchne. Mě hodně bavili, ale půjdou zase o dům dál. Ideálně osobní převzetí, ale mohu i poslat.
Prodám úžasného miniponíka, hřebečka.
Je mu 7 let, je úžasně účenlivý a hlavně svůj. Nudit se sním nebudete. Je hodný, respektuje El. Ohradnik i plot.
Miluje zapřahaní do kočáru a hrátky ze země. Na nového člověka si musí, ale zvyknout, je obezřetný. Ale jinak velice hodný a miluje mazlení. Děti respektuje, ale nemá rád psi. Nic jim neudělá, ale vyhání je ze svého osobního prostoru.
90 cm v kohoutku.
Mohu k němu dát i nějaké věci, ohlávky, podsedlovka atd...
Bonusová výbava:
Kryt řetězu CFMOTO
Designová rozeta CFMOTO
Sportovní zrcátka CFMOTO
Ochranná mřížka chladiče CFMOTO
Plotna stojanu CFMOTO
Brašna SHAD včetně držáku
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje.
Motor v 700CL-X je novinkou a jeho management hned nabízí 2 styly řízení ECO / sport se znatelným výkonovým i zvukovým rozdílem. Výkon 70 Hp je plynule dávkovatelný, přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou bosch. Při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u cfmoto léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Motocykl disponuje funkcí "Limp Home Mode", která je pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale přece jen, dopraví až do servisu, či domů. „X“-ko se se svojí váhou pouze 184 kg (pohotovostní hmotnost je 198 kg) ideálně nechá ovládat v různých pasážích užívání. Luxusně zpracované a pohodlné sedadlo je ve velmi sympatické výšce 800 mm, vhodné pro všechny typy postav. Díky všem elektronickým asistentům se na motocyklu budete cítit nejen bezpečně, ale také bezpochyby pohodlně. Majitele také jistě potěší velmi jednoduchý přístup např. k vzduchovému filtru, olejovému víčku a v neposlední řadě potěší i servisní interval 9000 km.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
Modelem cfmoto 700CL
NOVÁ, NEČTENÁ, VHODNÁ I JAKO DÁREK!
Kategorie: Romány pro ženy
Počet stran: 288, pevná vazba
PC: 298,-kč
Zásilkovna: 69,-Kč, pošta: 99,-Kč
Ellie Knightová je stejná jako ty. Její život se nevyvíjí zrovna podle jejích představ. Někteří lidé by o ní asi řekli, že je sexy chaotička, ale kdo z nich má život doopravdy v pořádku?
Je den svatého Valentýna a Ellie, po schůzce, na kterou její partner nedorazil, pojídá ve skladu za barem nutellu. Ale single nemusí být ten nejosamělejší počet, že ne? Vrátí se domů ke svým divným spolubydlícím. Je v pořádku, že je všude černá plíseň? Ale když ten byt je tak levný. S kocovinou se vydá do práce, ze které chtěla už dávno odejít. Všichni přece nenávidí svoje zaměstnání! Ellie možná neplní „oficiální životní plán“, ale přesnost se přeceňuje.
Vtipný příběh o dozrávání hrdinky, s nímž se ztotožní každá single dívka z generace mileniálů – zábavná Bridget Jonesová pro novou generaci.