válec jawa 50 - strana 2
Počet nalezených inzerátů VÁLEC JAWA 50: 1000 - strana 2
Prodám Babettu z nedostatku času.
Má kartičku k provozu.
Jednou za čas projetá, jinak stojí, což je škoda.
Motor je po generálce. Ložiska, kolečka,volnoběžka,gufera.
Opravdu noho nových dílu včetně spojek,unašeču,bubnu atd.
Přehonovaný válec a vyměněný píst.
Cena 10.000 kč
S karburátorem Dellorto 11.200kč
Jawa,jawa,moped,babeta,babetta,jawa 207, jawa 210, jawa 21, jawa 20, pionýr, jawa 23, mustang, simson, korádo, puch, sachs, fichtl,simson skutr, simson S50, S51, S53..
Pracovní válec PV90K Sigma + na pracovní válec napojené táhlo délky 3m.
Prodám pracovní válec k ruční pumpě PV90K Sigma, pumpa pravidelně užívaná, bez závad, plně funkční, původně napojená na Sigma standard II.
Naposledy použit únor 2023, demontáž 3/2023.
Ruční pumpu ruším, protože přecházíme na čerpadlo.
Osobní předání Praha 9
Pište SMS nebo na WhatsUp. Děkuji
Platí do smazání
Odkazy:
- nový pracovní válec 3175 Kč, stále dostupné náhradní díly
- táhlo nové 3m 869 Kč
- youtube kanál sestavení -
ruční pumpa, pracovní válec, sigma, táhlo, čerpadlo
Nabízím originální válce s novým nikasilem, pro motocykly Aprilia 125. Kvalitní Italský nikasil, válce mají zarovnané hrany a jsou připravené k montáži, k válcům dodávám jednokroužkové písty Rotax (popř. Asso Werke nebo Athena), k dispozici jsou:
válec 220H, pro Rotax 122, modely Aprilia RS, RX, MX, Tuono...
cena za válec s novým Nikasilem 5800,- (při dodání vašeho starého je cena 4500,-)
Rotax píst s kroužkem, pojistkama a čepem 2950,-
válec 220D, pro Rotax 123, modely Aprilia AF1, Tuareg, RX...)
cena za válec s novým Nikasilem 5800,- (při dodání vašeho starého je cena 4500,-)
Rotax píst s kroužkem, pojistkama a čepem 2950,-
Válec Gilardoni na motor Rotax 123 bez pomocných výfukových kanálů (boosterů), modely RX, Tuareg, Red Rose a další...
cena za válec s novým Nikasilem 5800,- (při dodání vašeho starého je cena 4500,-)
Rotax píst s kroužkem, pojistkama a čepem 2950,-
K montáži válce doporučuji i sadu těsnění, cena 380,-
Po dohodě je možné zařídit opravu vašeho válce, popř. vzít váš válec výměnou za již hotový, nebudete tak muset čekat na opravu. Více informací po telefonu nebo mailu, zasílám i na dobírku.
Nabízím PISKOVÁNÍ/tryskani/LAKOVÁNÍ auto moto dílu (nápravy, blatniky,brzdiče,ALU kola ,plechy na motorky,kastliky,masky,rámy motorek..plechové disky, jemne čistěni hliníkových dílu - bloky motoru, hlavy…)
možnost nalakovat jen do epoxidoveho základu nebo i do vrchní 2k barvy , jakékoli RAL barvy.
více fotek a info na webu
nebo telefonu.
skoda octavia skoda Felicia skoda favorit skoda Fabia , vw golf golf 4 golf iv golf mk4 audi , seat , Naprava , octavia 1 octavia 2 4x4 4x100 4x98 5x100 5x112 5x130 4x130 Bmw Zigul Lada vaz Veteran veteráni
škoda 100 Škoda 110r Škoda 120 Škoda 130 Škoda Rapid 130 Škoda Rapid 136 Škoda 130lr Škoda 130rs Škoda tuning , závodní, rally , úpravy , tryskani , piskovani , renovace , lakování auto moto , renovace , jawa ,jawa pionyr , jawa mustang, jawa kyvacka, jawa panelka, jawa 50, jawa 250, jawa 20 jawa 21 , stadion s11 stadion s22 apod.
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Limitovaná edice: 28/105ks
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Původní stojany v nálezovém stavu.
Lze použít pro:
ČZ 125 typ 453
ČZ 175 typ 450
ČZ 250 typ 455
Jawa - ČZ 125 typ 351
Jawa - ČZ 125 typ 355
Jawa - ČZ 150 typ 352
Jawa - ČZ 175 typ 356
JAWA 250 typ 353 (Kývačka)
JAWA 250 typ 559 (Panelka)
JAWA 350 typ 354 (Kývačka)
JAWA 350 typ 360 (Panelka)
Akorát je potřeba zkontrolovat, na které straně máte očko pro pružinu viz foto. Cena za kus 550,-Kč u dvou horní a dolní za 450,-Kč.
Podívejte se i na moje další nabídky.
Při odběru více věcí sleva!
prodam nove ulozenkove přední světlo na Jawa CZ kyvacka 125 175 250 350 atd.. nebo třeba CZ 175/502 Skutr
originální nový díl, včetně patice a žárovek
Jawa 500/15 OHC, Jawa ČZ 125/351, Jawa ČZ 150/352, Jawa ČZ 125/355, Jawa ČZ 175/356, Jawa 250/353, Jawa 350/354, ČZ 125/453 (473), ČZ 175/450 (470), Skútr ČZ 175/501, Skútr ČZ 175/502, ČZ 175/505 rikša, přívěsný vozík Druzeta.
cena za kus, mám 2ks
Lze použít pro:
ČZ ČZ 250 typ 471 - dvouválec
ČZ ČZ 350 typ 472 - dvouválec
JAWA 250 Bizon typ 623
JAWA 350 Bizon typ 633
JAWA 350 typ 362 (Californian)
JAWA 350 typ 634
JAWA 350 typ 638 TS
JAWA 350 typ 639 TS
JAWA 350 typ 640
JAWA 350 typ 640 Tramp
Originální díl. Původní zachovalý chrom. Dráty vyčištěny, odrezené, přetřeny základem a lakem na disky. Jediný flek na ráfku ošetřen barvou, viz detail. Cena za kus + poštovné. Nebo vyměním za 16 palcové na Panelku v podobném stavu.
Predám kvalitné České ráfiky na motocykle JAWA a ČZ rozmery:14x1,6 na skútre Manet a Tatran-2900Kč za kus,16x1,6B na malú kývačku ČZ125,175,250-2900Kč za kus,16x1,6A na polbubon JAWA-ČZ125,150-2900Kč za kus,16x1,6 na JAWA550,555,20,21,23-2900Kč za kus,16x1,6 surový bez chrómu k nalakovaniu na JAWA550,555,20,21,23-1700Kč za kus,16x1,85A na polbubon JAWA-ČZ,16x1,85B na malú kývačku ČZ125,175,250,veľkú kývačku JAWA250,350,panelku,športku,Velorex-2900Kč za kus,18x1,6 na JAWA90,18x1,85 na JAWA90,ČZ125,175/476,477,487,488,ČZ250,350/471,472-2900Kč za kus,18x2,15 na ČZ125,175/476,477,487,488,JAWA250,350Bizon,JAWA350Californian,JAWA634-640-2900Kč za kus,19x1,6 na JAWA perák,JAWA175,250 predvojnová,ČZ125B,T,C,ČZ150C,Manet90-2900Kč za kus,19x1,6 surové bez chrómu k nalakovaniu na JAWA perák,JAWA175,250 predvojnová,ČZ125B,T,C,ČZ150C,Manet90-1700Kč za kus,19x1,85 na predvojnovú ČZ175,250-2900Kč za kus a 19x1,85 na motocykle JAWA500 OHC typ 01,02,JAWA perák,športka,Californian a ČZ150C,ČZ470,473,475-2900Kč za kus.Jedná sa o ráfiky od Českého výrobcu,žiadna Čína,Taiwan,India ani Turecko!Sú to ráfiky s kvalitným chrómom s podkladom medi a nikel chrómu.Ráfiky sú vyrobené presne podľa originálu pôvodnou technológiou na pôvodných originálnych lisovacích strojoch továrne JAWA s dodržaním presného tvaru a rozmeru.Kto chce ráfik,ktorý mu niečo vydrží,je identický s originálnym ráfikom,je pevný,bez ovality a hádzavosti a nezačne mu hrdzavieť po roku po dvoch,ako väčšina Indických a Taiwanských ráfikov,tak pre toho sú určené tieto ráfiky.Cena chrómovaných špíc manet,tatran,perák,pionier, panelka,kývačka,športka JAWA a ČZ,Californian,Bizon,JAWA634-640-30Kč za kus.Cena chrómovaných matíc špíc M4x16-11Kč za kus.Zašlem aj na dobierku.
Prodej plastů na soutěžní Jawy od roku 1972-1989.
Jawa Trubka
Jawa Sadílek
Jawa Tramvaj zadní tlumiče Hydrocross, Marzocchi
Jawa Tramvaj zadní tlumiče ČZ
Jawa Bitrak
Jawa Unitrak
Jawa Rotax 125, 560
Jawa Vodník 1986-1989
Materiál plast ABS přesně jako originály. Cena po telefonu, nebo emailem.
Zasílám poštou, nebo přes zásilkovnu i do zahraničí.
prodám valec na jawa pijonýr
cena 200-500kč
valec je pěkný foto pošlu pokud by byl zajem
valec je bez pístu
valec je nový ještě zkonzervovaný vazelínou
volejte pište na email či whatsap
Dobrý den měl bych tu na prodej 1 válec 70ccm
Kompletní sada
Válec 70ccm 2kanal
Hlava upravena pro válec 70ccm
Nová pístní sada
Pist kroužky těsnění saigrovky čep pozdro 1 krát pro klasickou ojnici 1x pro crk nové štefty sání
Válec i hlava pískované balotinou
Prodám zduvodu upuštení od projektů motoru 70ccm
Prodám pěkné, původní katalogy Jawa a ČZ.
ČZ 125/516 Motocross 1800kc
ČZ 488 a 487 1500kc
ČZ 125 a 150 C neodpružená 1700kc
Cizojazyčné:
Jawa 353.04 a 354.04 (1962) 800kc
Jawa 559.07 a 360.00 (1972) 800kc
Jawa 559.04 a 360.00 (1974) 800kc
Jawa 559.07 a 360.00 (1974) 800kc
Jawa 350/638-5 500kc
Jawa 350/634-7 500kc
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.
nejlépe psát na whatsapp
zasílám na výdejní místa zásilkovna
Kompletní kabeláž - součástí balení je i pojistková skříňka, vodiče CYA 1,5 - tedy silnější než originál, všechny kontakty jsou strojně nalisovány a zaizolovány, stačí zapojit, součástí balení je i schéma zapojení, popřípadě i návod
JAWA 125/355,175/356,250/353 a 350/354 Kývačka (spínací skříňka v nádrži) cena 370 Kč/kus
JAWA a ČZ (450,453,473,455,475 Sport) se spínací skříňkou v masce 350 Kč/kus
JAWA 125/351 a 150/352 Kývačka 370 Kč/kus
verze pro VAPE:
Jawa kývačka verze s ampérmetrem 370 Kč
JAWA Kývačka verze se spínací skříňkou v masce 370 Kč (použitelné i pro ČZ 450-475, JAWA Sport 250 a 350)
kabeláž sidecar Velorex (verze bez blinkru) 200 Kč/kus
kabeláž JAWA,ČZ,SIMSON a TATRAN
Po letech ruším červený projekt, na který jsem měl připravené díly v top původním stavu. Díly jsou stavem hodně podobné a pasují k sobě. Preferuji osobní předání na trase JH-Praha. Při osobním odběru všeho najednou cena 22 000 Kč. Nebráním se výměně za díly v obdobném stavu na Jawa Californian 350 362 nebo Jawa sport 361 (červený, černý i bílý odstín). Více fotografií se sem nevejde, ale není problém cokoliv dalšího nafotit.
Přední tlumiče vidlice na jawa 250 350 361 360 590 599 592 panelka, sport, kluzáky na jeden šroub. Kluzáky nemají doprasené závity úchytů blatníku jako běžně. Chrom slušný. Brýle nevymlácené. Chybí vrchní brýle a matky. Cena 7 000 Kč.
Podsedlové plechy kryty na Jawa 350 361 360 354 panelka, Sport, kývačka. Značeno 350. Dokonce zachovalá linka uprostřed. PRODANÉ.
Nepoužitý kryt řetězu na Jawa panelka 250 350 599 592 360. Původní zásoba mototechny. Bohužel hůře skladováno. Cena 6 500 Kč.
Zimní výbava – Kryty výplně zadního kola blatníku včetně linek na Jawa 350 250 353 354 360 592 599 panelka kývačka. Cena 4 000 Kč
Boční kryty motoru na Jawa ČZ včetně linek. Cena 1 600 Kč
Patnáctá stříbrná mince České mincovny z cyklu Na kolech vzdává hold motocyklu JAWA 50/550 Pionýr, který se stal ikonou a získal si srdce generací motoristů.
Na konci 30. let 20. století na domácím trhu s motocykly zcela dominovala společnost JAWA. Do řad věrných zákazníků jí zbývalo získat už jen mládež. Osoby starší čtrnácti let bez řidičského průkazu mohly podle tehdejšího československého zákona řídit jednostopá motorová vozidla vybavená pedály k pohonu zadního kola, jejichž motor měl objem nanejvýš 100 cm3. V souladu s touto definicí vznikl populární motocykl JAWA 100 Robot, který si oblíbili nejen mladí motoristé, ale také ti, kteří si netroufli na větší a silnější stroj. Ve snahách o výrobu jednoduchého dopravního prostředku, který by byl dostupný širokým vrstvám zájemců, JAWA pokračovala i v 50. letech, ale nově vznikající moped byl nakonec přepracován na malý motocykl s obvyklou nožní spouštěcí pákou. Po změně zákonů se totiž motokola nově posuzovala podle výkonu a maximální rychlosti, a pedály tudíž pozbyly významu. Výroba malého nekapotovaného motocyklu lehké konstrukce JAWA 50/550 Pionýr byla zahájena v červenci 1955. Koncepce a konstrukce tohoto stroje ve své kategorii daleko předběhla konkurenci. S hmotností 54 kg dosahoval maximální rychlosti 45 km/h. Tvarové řešení jednomístného sedadla bylo natolik prominentní, že Pionýr rychle získal výstižnou přezdívku Pařez. Do ukončení výroby v létě roku 1958 bylo zkonstruováno celkem 106 111 kusů Pařezů, jejichž nástupcem se stal model JAWA 50/555, který disponoval výkonnějším motorem. Nový Pionýr se na první pohled odlišoval protaženou kapotáží zadního kola, která za sedadlem vytvářela nosič zavazadel, a zcela tak měnila charakteristickou siluetu motocyklu. Výroba Pionýrů pokračovala, ale Pařez zůstal jenom jeden…Reverzní straně mince, která je dílem medailéra MgA. Martina Daška, vévodí vyobrazení motocyklu JAWA 50/550. Doplňkovým motivem reliéfu je rozeta s řetězem, která pohání zadní kolo. Protože mince České mincovny vycházejí v licenci zahraničního vydavatele, kterým je ostrov Niue, nese averz ještě jeho nezbytné náležitosti – portrét a jméno královny Alžběty II., nominální hodnotu 1 DOLLAR (NZD) a rok emise 2022. V návaznosti na název sběratelského cyklu je obvod averzu tvořen výsečemi kol různých dopravních prostředků.Nedílnou součástí mince je výpravné balení v podobě leporela, které obsahuje doprovodný text a dobové fotografie.
SpecifikaceSběratelská série Na kolechČíslo 76065-711Emitent NiueNominální hodnota 1 NZDAutor averzu MgA. Martin DašekAutor reverzu MgA. Martin DašekČíslovaná emise NeCertifikát NeMateriál StříbroRyzost 999 / 1000Váha 31,1 gPrůměr 37 mmBalení BlistrBalení kapsle Ano
Predám nové sedlá do motocyklov Jawa 350/634.Sedlá ponúkam s čiernym poťahom s bielym kédrom,bez kédra,prešívané s logom Jawa a prešívané bez loga.Cena sedla Jawa 634 bez prešitia a bez kédra:3050Kč za kus.Cena sedla Jawa 634 bez prešitia s kédrom:3200Kč za kus.Cena sedla Jawa 634 s prešitím bez loga Jawa:3300Kč za kus.Cena sedla Jawa 634 s prešitím s logom Jawa:3750Kč za kus.Cena sedla s vypáleným vzorom na sedáku a s vypáleným logomJAWA-6000Kč.Zaslema aj na dobierku.