vem klukům které jsem milovala 4 - strana 25
Počet nalezených inzerátů VEM KLUKŮM KTERÉ JSEM MILOVALA 4: 1000 - strana 25
Prodám polštář pro těhotné, či na kojení.
Délka 180 cm.
Používala jsem hlavně, když jsem byla těhotná a po sléze na kojení.
Je měkký.
Polštář jsem neprala. Je bez vad!
Ušila jsem si k tomu dva povlaky se sovami (viz foto), ty jsem samozřejmě prala na 60°.
Zasílám přes zásilkovnu.
Prosím kontaktujte mě mailem veru06@
Pouze prodej ne výměna. Mondeo 1.8 TDCI 92kw, QYBA r.v. 2008. Auto je pojízdné, ale spíš na náhradní díly nebo na opravu. Nejspíš špatný těsnění pod hlavou nebo termostat, asi i někde něco prasklo protože se voda začla vytrácet rychleji. V září 2022 byla dělaná technická a měl najeto 282xxx od tý doby mi displey neukázal víc jak pul displeje (oprava cca 1000kč) tak nevim kolik jsem za tu dobu najel ale jezdim jen město a už v ty dobe jsem věděl ze je neco spatne tak jsem žádné dálky nejezdil.. Výbava ghia a vše jinak funguje.. vyhřívaný předni i zadní sklo, sklopné zrcátka, parkovací senzory, senzor deště, kožený sedačky v el., stmívatelný zpětný zrcátko, tempomat, bt hansfree volání, hlasové ovládání, atd. V listopadu 2022 kupovaná nová baterie mohu doložit záručním listem. Na autě jsou origo ford 17 kola z kugy na zimních a 16 na letních co jsem kupoval s autem + rezerva v kufru. Chtěl bych to prodat komplet i s kolama. Při rychlém jednání jsem ochotný o ceně jednat
Sedan, 5ti stupňová převodovka v manuálu. Všechny čtyři okýnka v elektrice, na autě mám kola na léto. Nejradši bych si je vzal, ale pokud nebudeš mít svoje, tak ti je tam samozřejmě nechám. Nějaké kosmetické vady to má především že se místy loupe lak, nejvíce na kapotě, ale za mě nic až tak strašného a bohužel mi prasknul spodek předního nárazníku, jen ta spodní lišta. Chtěl jsem to vyměnit, ale zatím nebyl čas, mohl bych sehnat nějaký a přidat to k tomu, ale teďka už jsem to, jak píšu, neřešil. Auto jezdí pěkně, motoricky je v pořádku, nechcípá. STK jsem dělal v listopadu minulého roku, takže ještě dlouho bys od toho měl klid. Chci to prodat, protože jsem koupil jiné a tohle mi teď už jen stojí u domu a s autem by se prostě mělo jezdit. Interiér je v pěkném, zachovalém hlavně původním stavu a věř mi, že když už to má všechny různé přihrádky a kastlíky, tak je výjimečné a tohle to tu přesně všechno má. Spotřeba není zlá, jezdil jsem 7l/100km po městě a opravdu se to pohubyje mezi 6-8. Má nové zadní brzdy, novou ruční brzdu, novou expanzní nádobu i její těsnění a víčko. A takový detail, na kufru se měnil emblém za nový. K autu jsou dva klíčky s dálkovým centrálem. Automatická klima, výhřev zadního okna, zrcátka v elektrice fungují.
Shrnutí:
- BMW E46 320d
- 100kw
- 5ti stupňový manuál
- rok výroby 2000
- najeto 312k km
Cena pevná není a sleva je jistá, pokud budeš mít vlastní kola. Kontaktuj mě prosím raději přes SMS nebo WhatsApp.
Prodám vymazlený a velmi pěkný,pravidelně udržovaný,servisovaný a nevyužitý Mercedes SLK 230,výkon 142 kw /200 HP z roku 1999
Super zátah,výkon,jízdní vlastnosti.
Servisně jednoduché auto
Velmi spolehlivé,nikdy žádný problém
Za mě průměrná spotřeba cca kolem 8 litrů.
Najeto průkazných 135000 km.STK do 5/2024
WIN:
Manuální převodovka!!
Výbava: Klima-funkční (ještě originálně naplněná od výroby!!!),vyhřívané sedačky,ABS,ASR,elektrika okna,zrcátka,střecha atd.=vše plně funkční
Vlastním ho 12 let,ježděno sporadicky jen za pěkného počasí,jinak parkováno vždy naleštěné a připravené v garáži pod plachtou.
Interier absolutně perfektní,bez poškození,vždy jsem si dával na to pozor,kdo zná tyto auta,tak ví že koupit toto auto s nepoškozeným interierem je skoro nemožné
Pravidelný servis každý rok.Nikdy jsem nenajel víc jak 500-1000 km za rok,přesto vždy každý rok byla výměna oleje,filtrů,brzdovky atd.
Vše funguje jak má,naprosto žádný problém se střechou nebo tak něco.Vše funguje na 100%
Naprosto bez koroze=nikdy ani v dešti nejelo
Dovoz z DE od prvního majitele v roce 2006,potom majitel od Prahy,ten s tím jezdil do Mercedes servisu s každou blbostí,veškeré faktury k dispozici.Potom majitel já od roku 2012 do ted
Kilometry lze doložit servisní knihou,návštěvami v MB servisu nebo z STK (všechny protokoly z STK až do ted mám také)
Nikdy nebouráno,nekytováno atd.Pouze na pravé straně zástřik do výšky lemu kvuli škrábancům do výšky laku 180.Nic,co bybylo vidět,dělalo se to v autorizovaném servisu.Žádný kit nebo tak něco,jen vizuální oprava škrábanců
Karoserie bez chyb,škrábanců nebo dulků,jen lehká odřenina na lemu střechy.(cca 2cm nic velkého=někdo oteviral střechu v nízké garáži asi).Lak perfektní originál.(krom zminovaného zástřiku napravo)
Podvozek bez vůlí,vše naprosto v pohodě.
Pneu jsem kupoval nové v roce 2014 a neojel jsem je ani o 25%,takže sice starší pneu,ale v podstatě nové,ale nehučí.
Nevím,co víc k tomu napsat...prostě to chce vidět....po domluvě jsem doma teměř pořád...
Nic se nesnažím skrývat,píšu vše jak vím a spousta dokumenty mohu doložit.Nevím o ničem co by bylo špatné.Byl to můj mazel...prodávám proto,že těch aut mám více a s tímto od začátku skoro vůbec nejezdím(za mě celkem najeto cca 15 tis km pouze) a mám jen jednu prdel a děti do toho také nedám...Prostě pojištění,udržba něco stojí a auto tu stojí bez užitku,nic víc v tom není
K vidění jak psáno PSČ 39804
Klidně pište na email,ale žádné blbosti typu nafotte mě každý šroub nebo za kilo beru hned.Finanční nouzí netrpím a hlady také neumřu když ho neprodám letos
Pro někoho kdo ocení stav,pravidelný servis a malý nájezd km.Na své roky výkonný a pěkný youngtimer a roadster s pevnou stahovací střechou
Dobrý den.
Prodám velmi zachovalé vozidlo Škoda Superb III 2,0 TDI 110 KW. Rok výroby je 12/2015 - aktuálně najeto 160178 km.
Vozidlo jsem si před 3 lety dovezl z německa od 1, majitele - byl to manažer společnosti DHL. Vozidlo je ve výbavě STYLE PLUS- velmi bohatá výbava. Stále servisováno ve značkovém servise .
Já jsem z vozem najel cca 20 000 km.
Jsem vedoucí značkového servisu Škoda- tudíž vozidlo z mé strany dostávalo plný servis.
Nechal jsem udělat chip motoru na 140 KW, olej měněn každým rokem , při 157 000 km nové rozvody + vodní čerpadlo a mnoho dalších úprav.K dispozici pochopitelně i letní pneu-nyní obuto na zánovních zimních pneumatikách. Více info rád sdělím po telefonu - nemám co tajit.
Rázně upozorňuji - nevolat bazary , překupníci a společnosti typu AAA, auto ESA atd - tam vozidlo jistojistě neprodám.
Auto parádně poslouží normálním lidem. Na prodej nespěchám - vozidlo bude k prodeji od 1.4.2023.
Vůbec bych neprodával , ale koupil jsem si jiné
Prodám motorku z důvodu koupi auta…
Rok výroby 2021
Najeto má 10 074km
Spotřebu jsem měl většinou okolo 3-3,5l/100km
Je pravidelně servisovaná viz.foto
Nikdy jsem s motorkou neměl žádný problém, vždy jezdila jak měla. Nemá vůbec problém s jakoukoli lesní nebo polní cestou.. Každou cestu jsem si na ní užil a doufám, že to tak bude mít i její následující jezdec. Jediná věc na kterou jsem si musel zvyknout je bezkontaktní klíček, ale jak říkám je to jen o zvyku. Na ceně se bude dát ještě dohodnout, stačí se jen rozumně domluvit;)
Může se stát, že v odpoledních hodinách, nebudu zvedat telefon, to protože jsem ve škole, takže hned jak to bude možné ozvu se zpět.
Zdravím, chtěl by jsem prodat mojí milovanou pc sestavu, celá sestava je kupovaná v CZC za 32000,- , používaná zhruba rok a půl, sám jsem přidal navíc 2 další disky kvůli místu ( 1x SSD a 1x HDD ) k pc přidávám prohnutý monitor značky AOC 32” původně kupovaný z Alzy za 7800,- ideální na hraní her, sám jsem pc na hraní používal a nikdy jsem neměl žádné problémy ani s novými tituly, kdyby měl někdo o pc zájem, klidně se na cokoliv ptejte, případně při rychlém jednání, jsem ochotný slevit. Před prodejem bude pc kompletně vyčištěný a připravený k dalšímu používaní.
Ford Focus 2009 AUTOMATIC
2.0 Benzin+LPG
auto je v dobrym stavu. Staral jsem se o autě velmi dobre. Velmi spolehlivý a komfortní auto. S důvodu zdražení paliva, jsem tam přidal LPG, což na automatu má velmi malou spotřebu. LPG má platnost do 2028 roku
Pravidelní servis, olej měnil jsem každý 10-12tis, za poslední půl roku, krok za krokem, měnil jsem přední kotouče, přední a zadní destičky, svíčky, nová Batterka, všechny veškerý filtry.
A takže jsem měnil, levý a pravý manzety řízení, zavěšení motoru a draskovy elasticky řemen.
Stačí jen přepsat auto, si sednout a jezdit.
rok:2009
najeto: 147 tis
paliva: benzin+LPG
objem: 2.0
prevodovka: automat
bazary prosim nevolat
+420 nebo +420
Saty site na miru, avsak nakonec nepouzite. Podlehla jsem jinym z pujcovny.
Miry: prsa 86, pas 75, boky 93, delka 140
Do satu jsem pocitala s tehotenskym briskem, jsou diky vazani velmi variabilni velikosti.
Prsa uz do nich na fotkach bohuzel nyni nemam.
Jsem postavy 160 cm a nepocitala jsem s podpatky.
Sukne je bohata, ma nekolik vrstev.
Vyzkouseni je mozne v ulici Podebradka (u nas), pripadne v okoli Mlade Boleslavi a Jilemnice.
Pri rychlem jednani jsem ochotna domluvit se na slusne sleve.
Prodám Peugeot 207 Hatchback, 1.4 54 kW benzín, r. v. 2008, najeto 115 000 km, STK do 08/2024, základní výbava (nemůže se nic pos*at), koupeno nové v ČR, .
V TP jsem jako 3. majitel, ale auto bylo celou dobu v naší rodině a znám celou jeho historii.
V autě byl pravidelně měněn olej a filtr v předepsaných intervalech. Rozvody jsou původní.
S autem nikdy nebyly problémy a měnily se jen běžné věci (kotouče, desky, brzdová kapalina, čepy, tyčky řízení, lanko ruční brzdy, vzduchový filtr, kabinový filtr vzduchu, zavaření výfuku). Veškeré výměny jsem zapisoval do servisní knížky.
Nyní se rozbil termostat - zasekl se v otevřené poloze a motor se tak nezahřeje na provozní teplotu, je pořád naplno ochlazován. Kupuji si nové auto a už se mi to nechce řešit, proto Peugeot prodávám se sníženou cenou.
Auto je plně pojízdné, nikde nic neklepe, vše jde lehce. V srpnu 2022 jsem dělal STK. Nesvítí žádná varovná kontrolka, diagnostika neukazuje žádnou chybu. Jen ten termostat by to chtělo v brzké době vyměnit.
Na pravém boku je několik promáčklin a škrábanců od střetu s cyklistou. Škrábance jsem retušoval opravným štětečkem s originál barvou Peugeot. Na dveřích kufru se na levé straně loupe lak, také toto místo jsem pravidelně opravoval. Auto není nikde lakované. Kromě té nehody s cyklistou se jiná nestala.
K autu jsou také 4x litá kola s letními pneumatikami viz foto. Dvě pneu jsou nové z loňského roku a dvě jsou staré 4 roky. Na autě jsou plechová kola s původními zimními pneumatikami, stav viz foto.
Prohlídka je možná po domluvě v Ostrově u Karlových Varů.
Dobrý den, prodávám svoje BMW E60 525D 130kw R.V. 2007 před facelift.Nájezd 309067KM.
Hned do začátku, vozidlo je momentálně v depozitu z důvodu nevyužití (mám ještě 3 auta a firemní vozidlo). Jinak je plně pojízdné
Něco k autu a servisu - Pravidelně měněný olej v motoru po 10 - 15.000KM + filtry, výhradně značky MAN.
Parkovací senzory, ve předu i vzadu
WEBASTO s dálkovým ovládáním
Dojezdové kolo, hever, nářadí, tažné oko a prakticky snad vše, co tam má být
Obuto na pneu zn. NEXEN Nfera 245/40ZR18 - mají tak 70-80%.
Mám ještě sadu kol co jsem měl na zimu, obyčejné r16, ale pneu na výměnu. Po domluvě mohu nechat k vozu.
Před rokem a půl dělané komplet brzdy vrtané ZIMMERMAN.
Na podvozku dělané čepy řízení + geometrie.
Měněny oba termostaty
Měněny žhavící svíčky + jednotka a kabel co jde k alternátoru
Dodělávaný CUP HOLDER, bez jakéhokoliv zásahu nebo jakéhokoliv poničení
DPF FUNKČNÍ.
Tankována prémiová nafta a když nebyla k dispozici, pokaždé jsem lil do nafty aditiva.
Na vozidle jsou neoriginální zadní “tuning” světla (origo klidně přidám k vozu)
Místo originální obrazovky android (orig. obrazovku taktéž klidně nechám k vozu)
Dále měněné mřížky (origo také nechám k vozu)
Tohle + natřené třmeny a výztuha chladičů na žluto je jediný “tuning” zásah na vozidle a nic z toho není nijak nenávratné a poničené.
S vozem se nedriftovalo a podobně.
Vozidlo je původem z německa a já jsem celkově druhý majitel. Servisní kniha k vozidlu je.
Samozřejmě má i kosmetické vady, viz foto a na požádání mohu detailněji nafotit.
-Vylitá zpětná zrcátka
- Zpuchřelá guma zadního okna
- Na spodku je přední nárazník trochu sedřený
- Zadní nárazník malinko naprasklý
Nic netajím, co vím, to jsem napsal. Jednám na rovinu, není problém si vozidlo připojit na diagnostiku. Určitě nějaké chyby má, ale nic závažného. O vozidlo bylo pěkné postaráno, není to úplná voňavka, ale za svou cenou si + - stojím.
Samozřejmě jsem ochoten se u vozidla pobavit o ceně a v případném zájmu mohu dopředu vyndat vozidlo z depozitu.
Prodám notebook Lenovo ThinkPad Yoga 260. O cenně jsem ochoten diskutovat.
Yoga 260 je svižný pracovní noťas vhodný na kancelářskou práci, surfování na internetu, filmy, poznámky integrovaným stylusem. Hodí se pro studenty - sám jsem ho využíval místo sešitu, na psaní protokolů, úpravu fotek, lehký edit videí, jako multimediální stanici díky vysoké konektivitě a sem tam nenáročné hry.
K noťasu přidám OneLink dock, který kromě dalších šesti USB konektorů, 2 Display portů, VGA konektoru a 3,5 mm jacku přinese halvně RJ-45 konektor pro připojení LAN kabelu. Kromě toho lze přes něj notebook i další zařízení napájet.
Samozřejmě součástí je i originální zdroj k notebooku.
Parametry:
CPU: i7-6500U
RAM: 16 GB DDR4
SSD: 240 GB NVMe
Display: 1920x1080 FHD, klasicky dotykový + stylus
Výdrž baterie: 4 hodiny psaní poznámek stylusem s rezervou cca 20% při úsporném režimu.
Konektivita: 2xUSB 3.0, HDMI, mini Display port, kombinovaný 3,5 mm jack, OneLink konektor (pro dock - součástí inzerátu), čtečka na karty, micro SD čtečka, slot pro SIM kartu a slot pro stylus (nabíjí se přímo v notebooku).
Výborná ThinkPad klávesnice, která se zasune při používání notebooku jako tablet atd.
Vady: Naprasklý display - v rámečku a ulomený rožek - viz foto.
Display mi praskl, když jsem zavřel do noťasu papíry secvaklé sponkou a rožek se ulomil při čištění. Během běžného používání nejde prasklina moc vidět, sám jsem si ji několik dní nevšiml, musí se na ni člověk dívat z úhlu, při přejíždění prstem cítit nejde. Je to tedy především kosmetická záležitost, jelikož nezasahuje přímo do obrazu.
Noťas má už něco za sebou, ale ThinkPady vydrží věčně, vydržel se mnou velkou část vysoké, teď posílám dál - ideálně nějakému studentovi co ho taky využije.
Pokud máte jakékoliv dotazy, ozvěte se prosím na e-mail.
Preferuju osobní předání v Brně, případně někdy mám možnost být v okolí Vsetína - hlavně z důvodu vyzkoušení si notebooku. Pokud by byl zájem, jsem ochoten zaslat jakoukoliv rozumnou službou na dobírku, či s platbou předem.
Nabízím k prodeji HybridChyp(koupil jsem dva)
Jeden jsem ihned použil.... ++
Nový - rozbalený (pro focení)
Jednoduchá montáž na vozy Peugeot 3008-5008 Hybrid.
(poze odpojíte baterii a připojíte Chip)
Přidána nová funkce :
Režim klouzání znamená,
že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte
Popis od výrobce:
100 % původního sortimentu menší zátěž pro baterii
Vylepšeno rekuperační brzdění
Nový pracovní režim - klouzání !!!
HYbridChip je prodlužovač dojezdu a úspora paliva založený na změně dynamiky zatížení motoru a motoru EV prostřednictvím ovládání plynu. Žádné problémy se zárukou – nezjistitelné prodejcem. Snadno se instaluje, protože používá tovární zástrčky. Do standardního vozu HYbrid4 dodává následující rozšíření:
převodovka při mírné jízdě škube a zápolí. Vyřešeno (hodně vylepšeno)
Úspora paliva (nafty) osciluje kolem 1l/100 km. Rozsah ZEV je asi o 15 % lepší. Jak to funguje? Původně zde nebyl klouzavý režim (N-režim na vyžádání). Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte, jako byste neměli zařazený žádný rychlostní stupeň. Vzhledem k tomu, že jakákoli přeměna energie (z kinetické na elektrickou a zpět) trpí 80% účinností, přidal jsem klouzavý režim (když uvolníte pedál acc, ale držte ho trochu sešlápnutý – snadno se to naučíte) a výsledkem je obrovský nárůst dosahu v čistém režimu EV (režim ZEV) – jak je pozorováno u všech ostatních vozů EV a PHEV.
využití EV je v automatickém režimu slabé. Automobil využívá příliš mnoho vznětového motoru, i když baterie (1,3 kWh) má energii. To je také vyřešeno společnou korekcí křivky spotřeby energie a režimu klouzání. Nyní vůz při klouzání nepoužívá žádný vznětový motor a také se zvýšilo používání režimu EV při typické jízdě (automatický režim na voliči HYbrid4).Úroveň regenerace je závislá nejen na poloze pedálu acc, ale také na rychlosti uvolnění pedálu acc (odvození polohy pedálu). Toto řešení se zdá být protézou normálního regen systému s ovládáním brzdového pedálu, známého z Outlanderu PHEV. Ale u Peugeotu 508 RXH je rekuperační brzdění nezávislé na brzdovém pedálu a takový způsob použití rekuperace to simuluje (pokud rychle vytáhnete nohu – znamená to, že chcete brzdit/regenerovat rychleji. Pokud pomalu – tak méně rekuperace). Opravil jsem to úplným odstraněním tohoto chování. Stačí, když vezmete nohu z acc pedálu (při jakékoli rychlosti) – to znamená nyní – plná regenerace. To zvyšuje dojezd EV a šetří palivo. Funguje perfektně spolu s klouzavým režimem.
Žádné jednoduché tlačítko „nabíjení“ pro dobití baterie. Přidal jsem automatické polohování zátěže do sportovního režimu, takže přepnutí do sportovního režimu bude fungovat víceméně jako tlačítko „nabít baterii“ – rychle nabít baterii, dokud není plná.
Možnost: +15 hp pro dieselový motor.
Jsem Sagi, Sagvánek, mám 11 let, ale jsem ve skvělé kondici. Kdyby můj věk nebyl potvrzen v očkovacím průkazu, veterináři by mi odhadovali daleko méně.
Jsem přátelský, mazlivý, užívající si lidskou přítomnost s tlamkou od ucha k uchu. Ve všem Vám budu asistovat. Dle dočasné paničky jsem „zlatíčko, dobrá duše, která touží být se svým člověkem“. Hygienické návyky dodržuji, o samotě neničím, zprvu pláču, ale po chvíli se uklidním. Na vodítku umím, procházek si užívám, ale i dalších aktivit, i v autě jezdím rád. Manipulaci snesu. Psy i feny snesu, kočky proháním. Domov hledám pouze uvnitř.
Jsem kastrovaný, čipovaný, přeočkování mě čeká. Krev i srdíčko mám v pořádku. Užívám kloubní výživu. Podepisuje se smlouva a hradí poplatek.
Volejte na , od pondělí do soboty v čase 10 – 19 hodin. Neposílejte SMS ani jiné zprávy.
Dočasná péče Psí senioři v nouzi z.s. - Jesenice u Prahy.
Octavia Gt
najeto 378 000
rok výroby 2005
6. stupňová převodovka
Výbava:
Dešťový senzor
zadní parkovací senzory
tažné
rádio s CD měničem
alu Spider 17
vyhřívaná přední sedadla
automatická klimatizace (funguje a tlak neklesá)
xenony
Černý strop
Alcantara
ABS
ASR
ESP
AUX
Palubní kamera
vyhřívaná zrcátka
4x okna v el.
Dovezené z D, jsem druhý majitel a kupoval jsem ji v 220 000, oct. dostávala vše co potřebovala, v 300 spojková sada Sachs + jsem dával obložit lamelu HDS 57. V 320 dávané originál nové turbo z Leona 110kw, staré mužů dát k vozu, nic mu není, myslel jsem že dám chip, nakonec jsem se k tomu nedostal... V 350 daná jiná převodovka, stará měla jak to bývá u šesti kvaltů vůli, aktuálně daný úplně nový výfuk v celé délce, brzdy a pneu 50%, přední náprava měněna před rokem, zadní náprava před dvěma, olej i chladící kapalina se neztrácí. Minulý rok nové přední sklo. Co se kufru týče, je bez koroze. Na fotkách není auto nijak umyté ani vyčištěné, vše zařídím při případném zájmu.
Nabízím k prodeji Bmw e61 530xda 170kw. najeto 419 xx
bixenony, dvouzónová klima, kůže, Tažné Zařízení, ABS, DSC, centrál s dálkou, navigace stačí sehnat instalační cd, USB, bluetooth, multifunkční volant, tempomat, el volant, el. sedačky,čeština v rádiu,dofuk sedaček. DPF off. M paket zadní i přední nárazník.
Auto má v únoru udělanou novou technickou.
Pravidelně servisované, rok nové turbo, vstřiky, kabely k 5 dveřím, olej v převodovce.
instalovaná čeština do rádia, nové destičky a kotouče. tento rok jsem nechal přidělat nové tažné zařízení.
Auto je po technické stránce v dobrém stavu.
Vady:
Bude potřeba udělat Ramena. po přejetí hrbu to jde slyšet.
Nefungují parkovací senzory.
Na autě je už 10 let bílá folie. není to od pohledu poznat ale z blízka už ano. je to hlavní důvod proč auto prodávám za 110 000,-
Celkově jsem se o auto staral, používal jsem ho k práci, jezdili jsme se stánkem po festivalech. a nemohl jsem si dovolit aby mě někde nechalo.
důvod prodeje je ten, že jsem se rozhodl stánek prodat a nyní auto nevyužiju.
při rychlém jednání je sleva jistá.
Přepis požaduji.
Prodám zrenovované kolo Favorit s Favorit Special brzdami. Kolo je pojízdné, vše je na něm funkční. Kolo jsem rozebral až na rám, vyměnil co bylo potřeba (zadní náboj, zapouzdřené středové složení...), všechna ložiska jsem namazal a po pár jízdách jsem zjistil, že na mou postavu (190 cm) je ten rám příliš malý... Favorit má původní lakování, rám nebyl pískovaný, při rekonstrukci jsem chtěl zachovat původní ráz kola. Kolo je bez další investice, momentálně ale stálo asi rok ve sklepě (koupil jsem si jiné na ježdění).
Přibližné rozměry podle posledního obrázku (±1 cm):
Top tube: 57 cm
Head tube: 16 cm
Seat tube: 56 cm
V případě zájmu mě prosím kontaktujte prostřednictvím formuláře pod inzerátem, tel. číslo je vymyšleno. Upřednostňuji osobní odběr v Brně.
Koupeno v ČR 2007, 1. majitel do 204.000 km, 2. majitel do 205.000 km, já jsem 3. majitel, stav 314.000 km. 4 místné, původní lak, klimatizace, redukční převodovka, 5. st. manuál, žádný tuning - pouze výměna disků. Roleta do zavazadl. prostoru, vyhřívané přední sedáky. Lak má řadu nedokonalostí, levý př. blatník pomačkaný. Evidence všech oprav. Parkováno na ulici, karoserie bez údržby, o vše ostatní pečováno. Vyjma výměny pravého ramene zavěšení kola výhradně servisováno u p. Emberta ve Fryčovicích/Sviadnově, po dohodě Vám jistě sdělí o autě vše. Pořád v provozu, ale dostal jsem jiné auto a Impreza je už 4. autem v rodině a není pro ni využití. Ve zhruba 250.000 km nová spojka. Mnou tankováno jen na zn. benzinkách, občas jsem dolíval aditiva VIF. Původní 16 disky - jedno mělo trhlinu, koupil jsem sadu STI. Dvě sady pneu 215/45 R17 - Nokian A4 a letní Contin. Prem.Contact 6. Ve VTP zapsány všechny možné rozměry disků a pneu.
Za poslední půlrok nové zadní kotouče+destičky, zadní díl výfuku, kola řádně otryskána a lakována práškem (základ + svrchní). Na podzim nové čelní sklo a důkladně jsem vytepoval čalounění. Rezervním kolem je jeden původní 16" disk s plnohodnotnou zimní pneumatikou. K vidění v Olomouci, po dohodě jinde. Cena vč. DPH činí 84.700,- Kč. Fotografií mám víc, mohu poslat emailem.
Jmenuji se Herkules vom Försterrain (s kvalitním rodokmenem a PP). Jsem dovezen z Německa. Ale jsem tu již od mala tak jsem si zvykl a rozumím české řeči. Dokonce jsem složil spousty zkoušek poslušnosti. Mám za sebou i skvělou výstavní kariéru. Jsem klidné, vyrovnané povahy, miluju děti proto mám i další kurz canisterapie. Zároveň dokážu pohlídat barák a vyčenichat lumpa. Mám aktivní život, plný zážitků. Na potomky předávám svojí krásnou černou uhlovou srst. Výstavní úspěchy i svojí chytrost. S krytím mám zkušenosti. Klouby špička, oční pozadí negativní. Volat můžete kdykoliv . sarka.vachova@
Zdravím, prodávám svého custom dirt'aka
Postavil jsem ho konečně cca 2 měsíce předtím, některé součásti jsou používané díl (na mým starém kole) takže mají malé škrábance. Záruku ještě pořád mám na skoro každý detail + krabičky taký.
! Plášť a sedlo budou jak v popisu (vic. Posledni foto) !
Rám: Marin Alcatraz Long (koupená novou v listopadu)
Vidlice: RockShox 35 výška 110mm(koupena novou v lednu 2022)(byl udělán servis(3x) v lednu/červenci/prosinci + má 20mm bushingi nahoře a dolů. Standardní výška je 150mm)
Kliky: Truvativ Descendant 6K Eagle DUB 175mm(koupené v listopadu novými)
Střed: Sram DUB BB BSA 68/73 (koupen novým v listopadu)
Pedály: OneUp Aluminium Large(koupené novými v listopadu)
Řidítka: Rental FatBar 31.8 730mm šířka (koupená v červnu novou, standardní šířka byla 800mm)
Představec: Rental Apex 40mm(mám ho už 3 roky, stav dobrý, skoro žádné škrábance)
Brzdy zadní: TRP G-Spec Trail-s 4 písty (jedná z nejlepších modulace)(koupene v listopadu novými)
Rafky: Alexrims PD(šířky 24/19) sundal jsem jich s Specialized P.2 novými (používal jsem jich cca 2 roky, dobrý stav, rovné, pár škrábanců)
Dráty: Neřež černá 260/262mm
Přední naboj: Úplně custom, ložiska nové SKF(koupené v červnu), hliníkové podložky mezí ložiskama a pro boost vidlice(jsou eloxované mnou) a tělo bmx naboje Code Blood. Konečná váha 110 gramů (celého naboje)
Zadní náboj: NS Rotary SS 2014 roků, nove SKF ložiska (koupené v červnu), hliníková osa. Váha naboje ze šrouby 345 gramů.
Kotouč: Shimano XT-SM-RT76 160mm(koupen v listopadu novým)
Sedlovka: MAX1 30.9mm (nova, koupena cca v červnu)
Sedlo: DDK(nevím jaké, mám ho už 3 roky)
Plášť: Maxxis Ikon 2.2 kevlar
Duše: Maxxis Ultralight 26 ve předu (žádná díra) + Continental 26 obyčejná (bohužel)
Prodávám kvůli tomu, že jsem si zlomil páteř a konečně se toho vzdávám...
Chci aby to kolo se dostalo v dobré ruce.
Bohužel moc fotek nemám, nestihl jsem pořádně zajezdit na kole. Když bude potřeba, odešlu jakékoliv foto.
Da se dohodnout o cene, potřebuju peníze...