utahovací moment roubů kol koda - strana 24
Počet nalezených inzerátů UTAHOVACÍ MOMENT ROUBŮ KOL KODA: 1000 - strana 24
Keeway V302 C ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 300 ccm
Výkon: 22 kW
Původ: CZ
Cena 129 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Cruiser Keeway V302 C, je nezaměnitelný pro svůj ostrý styl, výkonné komponenty a výkonný dvouválec do V.
Keeway V302 C je vybaven 298cc čtyřdobým kapalinou chlazeným dvouválcovým V motorem s 8 ventily s vynikajícím točivým momentem 26,5 N·m, který V302 C odpovídajícím způsobem produkuje při 6500 otáčkách za minutu, díky čemuž je okamžitý zátah řemenem poháněného zadního kola dostupný v širokém pásmu výkonu. Přesná šestistupňová převodovka spolu se svalnatým zvukem výfuku 2 v 1 umocňují touhu vyskočit na sedadlo a užít si dobrodružný zážitek z jízdy.
Nízká stavba motocyklu Keeway V302 C, je výsledkem funkčních komponentů které poskytují solidní vizuální dopad a jízdní vlastnosti. Nízkoprofilové blatníky se zařezávají do silných předních pneumatik 150/80-15 a zadních pneumatik o rozměru 120/80-15 které jsou obuty do designovaných kol z lehké slitiny ve tvaru hrotu. Velké úchyty na předním blatníku přinášejí vizuální pozornost obráceným vidlicím se zdvihem 115 mm, zatímco vzadu jsou dva Tlumiče s progresivně vinutými pružinami se zdvihem 46 mm. Jízdní vlastnosti jsou vynikající a to I díky kotoučovým brzdám vpředu a vzadu, přičemž přední třmen je radiálně namontován. Jízdní pozice na V302 C je přirozená a pohodlná přesně taková jakou očekávají motocyklisté milující tento styl. Široká dobře tvarovaná řidítka dobře ladí s decentními zpětnými zrcátky a na pohodlné sedadlo navazuje 15l palivová nádrž.
Přímo pod řídítky je namontován digitální informační panel: kulatý otáčkoměr obklopující centrální rychloměr.
Výjimečný design motocyklu podtrhuje osvětlení – Přední LED světlomet s 3D efektem a zadní minimalistické kulaté světlo podtrhuje štíhlou záď.
Motor 2válec do V, 4takt, 8ventilů 298 cm3 , SOHC
Vrtáníx Zdvih 58*56,4
Chlazení kapalinou
Výkon 22 kW při 8500ot/min
Max toč. moment 26.5 Nm /6500 ot/min
kompresní poměr 11,5: 1
Vstřikování EFI
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řemen
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -16
zadní kolo 150/80 -15
pření pružení upside-Down vidlice, 115 mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 300 mm s ABS
zadní brzda kotouč 240 mm s ABS
Suchá hmotnost 167 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 15 L
Popis
【800W*48V*12,8ah】 48V*800W bezkomutátorový motor, silný výkon přidá zábavu do vaší cesty. Maximální rychlost motoru je 45 km/h a stoupání může dosáhnout 35° za běžných jízdních podmínek. Motor má funkci omezení rychlosti (volitelně 25 km/h až 45 km/h) Baterie LG Li 48V*12,8Ah dokáže splnit vaše potřeby při jízdě na dlouhé vzdálenosti. Baterie podporuje přibližně 900krát nabíjecí cyklus.
【POHODLNÝ design bezpečnosti jízdy】 Rám z hliníkové slitiny je rám vyrobený z vysoce pevné hliníkové slitiny 6061, která je lehká a pevná. Hydraulické kotoučové brzdy zajišťují bezpečnost při jízdě, pneumatiky 26 x 2,0 palce mohou učinit jízdu stabilnější za všech silničních podmínek, jako je sníh, silnice, pláž a hory MTB. Silná odpružená vidlice z uhlíkové oceli s vysokou pevností a 21rychlostní systém řazení zajišťují pohodlnou a bezpečnou jízdu.
【3 PRACOVNÍ REŽIMY】 ❶Režim podpory pedálu: Motor vám pomůže s mírným výkonem, jako pedál jízdního kola. V tomto režimu můžete ujet 90-120 km (v závislosti na zatížení) před dobitím. ❷Plně elektrický režim: otočte plyn v libovolných krocích výkonu, které chcete napájet motor vašeho motocyklu. Ve svém režimu má dojezd na baterii asi 40 km. ❸Manuální režim: Šlápněte na kole normálně jako na kterémkoli kole.
Motor: 48V 800W vysokorychlostní bezkomutátorový motor
Převodovka: 21-rychlostní
Řetězový kroužek: třípolohové řetězové kolo Haomeng AC49
Materiál rámu: slitina hliníku
Velikost kol: 26 palců
Nejvyšší rychlost: 45 km/h
Napětí: 48V
Napájení: vestavěná lithiová baterie 48V18650
Brzdový systém: Dvojité kotoučové brzdy
Růst: pět rychlostních stupňů růstu
Přístroj: LCD přístroj S866
Tlumení: přední a zadní odpružení
Maximální zatížení: cca 180 kg
Točivý moment: >100 Nm
Doba nabíjení: >5 hodin
Umístění motoru: Motor zadního náboje
Umístění baterie: hrudník
Certifikáty: CE
Skládací: ano
Další vlastnosti: klakson, světlomety, tempomat
Snadno ovladatelná juniorská čtyřkolka pro věk 8-16 let.
Benzinová nádrž: 5,5 litrů
Délka: 1570 mm
Šířka: 1020 mm
Výška: 1030 mm
Rozvor: 1120 mm
Hmotnost stroje: 145 kg
Světlá výška: 150 mm
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / převody H/N/R
Náhon kol: Řetězem
Přední pneu: 10" AT20*7-10, ráfky 10*5.5AT-4/110 90
Zadní pneu: 9" AT19*10-9, ráfky 9*8.0AT-4/110 90
Brzdový systém:
Brzdy: Diskové
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Tlumiče 310mm (nelze nastavit)
Zadní: Tlumič 280mm (stavitelný)
Motor:
Typ motoru: 4-taktní jednoválec
Výkon motoru: 9 kW/8000 ot.
Točivý moment: 7.35 kw/7500 ot.
Objem motoru: 175 cm3
Startování: Elektrickým startérem / ruční
Karburátor: Standard karburátor
Prodám motorovou sekačku W50P RS v záruce,nepoužívanou.
Motor: Briggs & Stratton 675 Ready Start
Zdvihový objem: 190 cm3
Kroutící moment: 9,2 Nm
Výkon: 6 HP
Šíře záběru: 51 cm
Skelet: ocel
Pojezd: ano
Rychlost: 3,6 km/hod
Výška sekání v mm: 30 - 90 mm
Nastavení výšky sečení: centrálně 6 poloh
Průměr kol: 203 mm / 280 mm
Výhoz: koš + boční + zadní
Objem koše: 75 litrů
Mulčování : ano, v ceně
Sklopná nastavitelná řidítka: ano, 3 polohy
Indikátor naplnění koše: ano
Ložiska v kolech : ano
Hmotnost: 39 kg
P.C.64000,- NYNÍ 59990,-
Kayo 180 Sport - skvěle ovladatelný, živý a kvalitní stroj pro juniorské závodníky! Nabídka sportovních čtyřkolek Journeyman se rozrostla o další mimořádně povededený juniorský model od značky Kayo. Tato precizně zpracovaná čtyřkolka je ideální volbou pro juniory ve věku 8-16 let a je dalším mezikrokem k postupu do světa velkých sportovních čtyřkolek.
Kapacity:
Benzinová nádrž: 5,5 litrů
Délka: 1570 mm
Šířka: 1020 mm
Výška: 1030 mm
Rozvor: 1120 mm
Hmotnost stroje: 145 kg
Světlá výška: 150 mm
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / převody H/N/R
Náhon kol: Řetězem
Přední pneu: 10" AT20*7-10, ráfky 10*5.5AT-4/110 90
Zadní pneu: 9" AT19*10-9, ráfky 9*8.0AT-4/110 90
Brzdový systém:
Brzdy: Diskové
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Tlumič 310mm (nelze nastavit)
Zadní: Tlumič 280mm (stavitelný)
Motor:
Typ motoru: 4-taktní jednoválec
Výkon motoru: 9 kW/8000 ot.
Točivý moment: 7.35 kw/7500 ot.
Komprese: 10.0:1
Objem motoru: 175 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Karburátor: Standard karburátor
Zapalování: CDI - elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
Homologace: ne
P.C. 46000,-, NYNÍ 39900,-Kč
Kayo 110 není homologován pro silniční provoz.
Výkonný a osvědčený 110 ccm motor
Jednoduché ovládání
Agresivní moderní vzhled závodního stroje
Odolná ocelová konstrukce stroje
Nízké těžiště a kvalitní odpružení
Vyztužený přední nárazník
Velkoplošné podlahové stupačky
Vynikající diskové brzdy
Kvalitní odolné pneumatiky s univerzálním vzorkem
Benzinová nádrž: 2,1 litru
Délka: 1360 mm
Šířka: 870 mm
Výška: 910 mm
Rozvor: 900 mm
Hmotnost stroje: 93 kg
Světlá výška: 80 mm
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická s manuálním řazením / převody H/N/R
Náhon kol: Řetězem
Přední pneu: 8"
Zadní pneu: 8"
Brzdový systém:
Brzdy: Kotoučové
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Tlumič (nelze nastavit)
Zadní: Tlumič (stavitelný)
Motor:
Typ motoru: 4-taktní jednoválec
Výkon motoru: 5,1 kW / 8000 ot.
Točivý moment: 7,2 Nm / 5000 ot.
Komprese: 9.0:1
Objem motoru: 107 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Karburátor: Standard karburátor
Zapalování: CDI - elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
Homologace: ne
18.2.2023 - Dlouho očekávaná novinka je konečně zde. Od uvedení menších verzí bugin jsme byli často dotazování, kdy konečně vymyslíme také něco pro dospělé – tak aby mohli doprovázet své ratolesti při svých vyjížďkách. A je to konečně tu: Cheetah 200X! Od základu navrženo, tak aby se mohl svézt teenager i dospělý člověk (bugy plnohodnotné velikosti).
Délka: 2340mm
Šířka: 1400mm
Výška: 1480mm
Rozvor kol: 1800mm
Vzdálenost pedálů od sedačky: 920-1060mm
Rozměr balení: 2300x1200x660mm
Technické informace
Motor: 4-taktní, jednoválec o objemu 170cc
Chlazení: vzduchem
Vrtání válce: 61mm
Kompresní poměr: 9.2:1
Karburátor: PD24J
Výkon motoru: 8KW/7500RPM
Točivý moment: 11Nm/5000RPM
Startování: Elektrické
Olej: SAE 10W/40
Baterie: 12V 10Ah
Max. rychlost: 60km/h
Přední pneu: 22x7-10
Zadní pneu: 22x10-10
Brzdy: hydraulické, kotoučové
Odpružení: dvojité vpředu + zadní dvojité odpružení
Váha: 240kg
Váha balení: 295kg
Max. zatížení: 227kg
Zcela nový a unikátní design.
NA SMS neodpovidam
vyrobeno 2009 záruka do-stav perfektní
prověřit technikem tachometr 219 800 km
zobrazit historii vozidla STK 03/2025
motor
objem 1 390 ccm výkon 92 kW (125 PS)točivý moment-palivo benzin
prodejní cena
139 999 Kč , nelze odečíst DPH
možnosti financování
leasing, spotřebitelský úvěr reklama
karoserie
karoserie hatchback počet dveří 5 počet míst 5 barva modrá metalíza
doplňující údaje
kombinovaná spotřeba-maximální rychlost-zrychlení 0-100 km/h-emise CO2-
výbava
pohon
6 rychlostních stupňů
tempomat
přední pohon
airbag
6x airbag
aktivní bezpečnost
ABS
stabilizace podvozku (ESP)
parkovací senzory zadní
senzor opotřebení brzdových destiček
řízení
posilovač řízení
nastavitelný volant
chlazení, topení
dvouzónová klimatizace
aut. klimatizace
osvětlení
xenonové světlomety
denní svícení
senzor světel
ostřikovače světlometů
mlhovky
exteriér
alu kola
emise
plní 'EURO V'
přístroje
palubní počítač
venkovní teploměr
okna
senzor stěračů
el. okna
zadní stěrač
tónovaná skla
komunikace
hands free
zrcátka
el. zrcátka
vyhřívaná zrcátka
zabezpečení
imobilizér
dveře
centrál dálkový
sedadla
isofix
výškově nastavitelné sedadlo řidiče
dělená zadní sedadla
startování
start-stop systém
el. startér
audio, video
USB
AUX
CD přehrávač
poznámka
koupeno v D, servisní knížka, AUO JE PO SERVISE + ZIMNI SADA KOL!!!
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J.Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů.
CFMOTO 800MT důkladně prověřuje v rámci dlouhodobého předprodukčního testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V terénu pak 800MT řádně vyzkoušel i Pepa Sršeň! Dlouhodobý test CFMOTO 800MT můžete sledovat přímo ve speciálním playlistu na Youtube.
5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
ECU Bosch (GER)
Jízdní režimy motoru
Antihoppingová spojka
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Podsvětlené ovladače
Přídavní světla
Hliníkové ráfky kol, bezdušové pneu
Pneumatiky Maxxis Maxventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Zadní nosič TopCase
Boční nosiče kufrů ( za příplatek)
Kompletní sada 3 vodotěsných hliníkových kufrů (volitelně, příplatek, barva hliník nebo černá za příplatek)
Centrální stojan (volitelně, příplatek)
9.2.2023 - Dlouho očekávaná novinka je konečně zde. Od uvedení menších verzí bugin jsme byli často dotazování, kdy konečně vymyslíme také něco pro dospělé
Cheetah 200X je naprostou nutností pro všechny nadšence, kteří začínají s jízdou v terénu. Tento stroj nema SPZ.
Velmi silný a robustní design, který si může užít celá rodina. Jedná se o bezpečnější variantu k motorkám a čtyřkolkám, kterým chybí ochranný rám.
Záruka 2 roky.
Dětské buggy, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené
Rozměry:
Délka: 2340mm
Šířka: 1400mm
Výška: 1480mm
Rozvor kol: 1800mm
Vzdálenost pedálů od sedačky: 920-1060mm
Rozměr balení: 2300x1200x660mm
Technické informace
Motor: 4-taktní, jednoválec o objemu 170cc
Chlazení: vzduchem
Vrtání válce: 61mm
Kompresní poměr: 9.2:1
Karburátor: PD24J
Výkon motoru: 8KW/7500RPM
Točivý moment: 11Nm/5000RPM
Startování: Elektrické
Olej: SAE 10W/40
Baterie: 12V 10Ah
Max. rychlost: 60km/h
Váha: 240kg
Váha balení: 295kg
Max. zatížení: 227kg
Na SMS neodpovidam
2.3.2023 - Nová značka Dorado s velmi dravým potenciálem na kvalitních základecTechnické specifikace:
Motor: ZongShen 140ccm, čtyřtaktní jednoválec
Výkon: 7kW
Max. kroutící moment: 9.5Nm/5500r/min
Max. rychlost: 90 km/h
Chlazení: vzduchem
Řazení: manuální, 4rychlosti (řazení vše nahoru)
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Zadní brzda je nožní, přední klasická na řidítkách
Rám: trubkový, vysokopevnostní ocel
Vidlice: olejové, upsidedown
Kvalitní zadní centrální tlumič (monoshock) – nastavitelná tuhost, výška
Kola: 19" a 16" (vypletené ráfky)
Typ pneu: off road
Motorka je vybavena rychlopalem
Motorový olej: SAE 10W-40
Startování: nožní
Řetěz: H428
Palivo: Natural 95
Objem nádrže: 5.4l
Váha: 81kg
Max. dlouhodobé zatížení: 85kg
Doporučené krátkodobé zatížení: 95kg
Rozměry:
Celková délka: 185.5 cm
Rozvor kol: 126 cm>
Šířka řídítek: 77 cm
Výška sedla - od země: 88 cm
Výška sedla - od stupaček: 52 cm
Výška stupaček od země: 35 cm
Hmotnost balení netto / brutto: 77 / 87 kg
Na SMS neodpovidam
Nový model buggy pro děti i dospělé.
Speciální výbava:
Světelná LED lišta
Rezervní kolo
Hliníkové ráfky
Zpětná zrcátka
Praporek
Čelní plexi sklo
Ukazatel rychlosti
polohovatelné sedadla (možnost nastavení vzdálenosti od pedálů)
Automatická převodovka – 1 rychlost vpřed a zpátečka
Celkové odpružení stroje
bezpečnostní rám se stříškou
Bezpečnostní pásy
Léty oveřený motor koncepce GY6
MIRA Tested a CE approved!
Rozměry:
Délka: 2340mm
Šířka: 1400mm
Výška: 1480mm
Rozvor kol: 1800mm
Vzdálenost pedálů od sedačky: 920-1060mm
Rozměr balení: 2300x1200x660mm
Technické informace
Motor: 4-taktní, jednoválec o objemu 170cc
Chlazení: vzduchem
Vrtání válce: 61mm
Kompresní poměr: 9.2:1
Karburátor: PD24J
Výkon motoru: 8KW/7500RPM
Točivý moment: 11Nm/5000RPM
Startování: Elektrické
Olej: SAE 10W/40
Baterie: 12V 10Ah
Max. rychlost: 60km/h
Přední pneu: 22x7-10
Zadní pneu: 22x10-10
Brzdy: hydraulické, kotoučové
Odpružení: dvojité vpředu + zadní dvojité odpružení
Váha: 240kg
Váha balení: 295kg
Max. zatížení: 227kg
Přepravu až k vám lze zajistit.
INFORMACE
Pohonná jednotka
Objem motoru: 1 198 cm3
Palivo: benzin
Převodovka: manuální 6st.
Nejvyšší výkon: 130 koní při 5 500 ot./min Největší točivý moment: 205 Nm od 2 000 ot./min Zrychlení z 0 na 100 km/h: 11 sekund
Nejvyšší maximální rychlost: 197 km/h
r.v. 2017
Najeto:83 000,-
Značka : RENAULT
Model : MEGANE IV BREAK
Interiér : Tmavý interiér
Čalounění : Kombinace látkového čalounění s koženkou, tmavě šedé / černé Intens
Typ paliva : BENZIN
Verze : Intens Energy TCe 130
AKTIVNÍ A PASIVNÍ BEZPEČNOST :
Boční airbagy vpředu, hlavové airbagy v první a druhé řadě
ABS s elektronickým rozdělovačem brzdné síly a asistenčním systémem brzd
Rozsvícení výstražných světel v případě nouzového brzdění nebo nehody
Čelní airbag na straně řidiče a spolujezdce
Deaktivace airbagu spolujezdce
Systém kontroly tlaku v pneumatikách
Asistent rozjezdu do kopce
Systém ISOFIX
Tempomat s omezovačem rychlosti
VIDITELNOST A OSVĚTLENÍ :
Dešťový a světelný senzor
LED denní svícení Edge Light
Přední mlhové světlomety
Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, vyhřívaná a sklopná, s osvětlením nástupního prostoru
Zatmavená zadní okna
VZHLED :
Střešní lišty
Kombinace látkového čalounění s koženkou, tmavě šedé / černé Intens
Disky kol z lehké slitiny 17", design Exception
KOMFORT :
Dvouzónová automatická klimatizace
Elektrické ovládáních zadních oken s impulzním ovládáním
Elektrické ovládání předních oken s impulzním ovládáním
Welcome Scenario
Zadní sedadla s děleným opěradlem 1/3 - 2/3 s funkcí Easy Break
Sed. řid. a spol. man. nast. v 6 sm., sed. řid. s man. nast. bed. op.
Volant potažený kůží
ŘÍZENÍ :
Zadní parkovací senzory
Systém Renault Multi-Sense
Rezerva
MULTIMÉDIA :
Mapové pokrytí celé Evropy
Multimediální systém R-Link 2, displej 7" (Arkamys, 8repro, MP3, 2xUSB Jack, Bluetooth hands-free)
Funkce zrcadlení smartphone pro R-Link
Přístup k online aplikacím
Prosím komunikace pro zatím přes odpověď,neboli emailem
Byla provedena vymena oleje,filtru,remenu,kladek a kompletni kontrola u autorizovaneho dealera Renaul Louda auto. Doklad samozrejmosti.
Kontrola provedena-vse ok
k autu jsou dve karty,zaplacena dalnicni znamka na tento rok a zaplacena prodlouzena zaruka.
Pokud by mel nekdo opravdu vazny zajem jsem ochoten samozrejmne neco i slevit
Děkuji
Prodáme Renault ARKANA Intens TCe 140 EDC
Skladový vůz !
ZÁKLADNÍ PARAMETRY
Verze: Intens TCe 140 EDC
Výbava: ✅ SKLADEM - IHNED K ODBĚRU ✅
Barva: Červená Flamme
Metalíza: Ano
VIN / Evid. číslo / ✅ SKLADEM - IHNED K ODBĚRU ✅
Země původu Česká republika
TECHNICKÉ ÚDAJE
Karoserie: Coupé
Počet míst: 5
MOTORIZACE
Druh paliva: Benzín
Objem: 1 332 cm3
Výkon: 103 kW
Točivý moment: 260 Nm
Tachometr: 5 km
VÝBAVA
Výbava ABS, 6x airbag, 7 rychlostních stupňů, Automatická klimatizace, Automatická převodovka, Autorádio, AUX, Bezklíčové odemykání a startování, Dálkové centrální zamykání, Deaktivace airbagu spolujezdce, Dělená zadní sedadla, Denní svícení, Elektrická přední okna, Elektrická zadní okna, Elektricky sklopná zrcátka, Elektrická zrcátka, Hlídání jízdního pruhu, Hlídání mrtvého úhlu, Imobilizér, Litá kola, Nastavitelný volant, Palubní počítač, Parkovací asistent, EURO VI, Přední světla LED, ASR (protiprokluzový systém kol), Senzor stěračů, Senzor světel, ESP (stabilizace podvozku), Startování tlačítkem, USB, Venkovní teploměr, Vyhřívaná sedadla, Vyhřívaná zrcátka, Výškově nastavitelná sedadla, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Zadní světla LED, Zásuvka na 12V, Tónovaná skla, Isofix, Rezerva, MP3, Bluetooth, Výškově a hloubkově stavitelný volant, Kožený volant, Přední loketní opěrka, Rádio s odděleným displejem, Rádio s ovládáním pod volantem, Denní svícení LED, Multimediální a navigační systém, Asistent rozjezdu do kopce, Hands free, Otáčkoměr, Parkovací kamera, Tlačítko SOS, Digitální příjem rádia (DAB)
Poznámka Doplňková výbava:
pack city (Easy Park Assist, přední, zadní, boční park.senzory, zadní park.kamera);
pack winter (vyhřívaný volant, vyhřívaná přední sedadla);
rezervní kolo;
Easy Pilot - asistent pro jízdu po dálnici a v koloně
Pro více info volejte
Dobrý den, nabízím k prodeji:
Jeep Compass 2.2 CRD 4WD 6st MANUÁL
, v provozu od 23/10/2012, stav velmi dobrý, tachometr 159 218 km, objem 2 143 ccm, výkon 120 kW (163 PS), točivý moment 320 Nm, palivo nafta, počet míst 5, spotřeba 6.6 l/100 km, Vmax 201 km/h, barva stříbrná metalíza
nehavarované, vůz k vidění v Praze - Západ - Chrášťany, v případě zájmu volejte , garance kilometrů a původu, kontrola vozu Vaším mechanikem samozřejmostí, pravidelný servis, 2 x klíčky, dovoz na přihlášení, v případě zájmu vyřídím CZ STK + registrační značky, vůz po servisní prohlídce, nový olej v motoru + filtry
provozní informace:
klidný a vyrovnaný chod motoru s plynulým zátahem v celém spektru otáček, přesná kulisa řazení, spojka zabírá jak má, brzdy bez vibrací při brzdění, čistý a zachovalý interiér po nekuřákovi, neprosezená sedadla, pocitově pevný podvozek bez tlukotu na nerovnostech, parkovací čidla funkční, vůz jede rovně - nikam netáhne, neosahané ovladače, nevysvícené světlomety, vůz bez koroze
výbava:
originál alu kola 17´´, kožený volant, zásuvka 12 V, make-up zrcátka ve slunečních clonách, stahování okna řidiče jedním kliknutím, hodiny, kompas, originál rádio CD MP3 DVD mechanika, sound systém 6 x repro, loketní opěrka, originál koberečky, chrom paket, zadní roletka v kufru, aut. zamykání po rozjezdu, check control, návody, příslušenství
AUX
bluetooth handsfree
centrál dálkový
imobilizér
4 x el. okna
tónovaná skla
zadní stěrač
zatmavená zadní skla
el. zrcátka
vyhřívaná zrcátka
samostmívací zrcátka
střešní nosič
mlhovky
střešní spoiler
rezervní kolo
klimatizace
dělená zadní sedadla
výškově nastavitelné sedadlo řidiče
výsuvné opěrky hlav
isofix
multifunkční volant
nastavitelný volant
posilovač řízení
4 x airbag
palubní počítač
venkovní teploměr
hlasové ovládání palubního počítače
ABS
protiprokluzový systém kol (ASR)
stabilizace podvozku (ESP)
parkovací senzory zadní
manuální převodovka
6 rychlostních stupňů
pohon 4x4
tempomat
plní Euro V
54 fotek na níže uvedeném odkazu ( překopírujte a přejít na adresu / vyhledat / otevřít v novém okně )
19.2.2023 - Dravá a spolehlivá volba pro malé jezdce, kteří se nebojí rychlosti. Zcela nová koncepce 2T motoru s 60cc objemem mu dodává specifický zvuk a výkon, který u 4T verze nenajdete. Motor je plně automatický – stačí tedy přidat plyn a jet.
Výška sedla je pouze 630mm. Toho bylo dosaženo díky 10“ kolům vředu i vzadu. Tento stroj je opravdu lehoučký a díky tomu skvěle ovladatelný. Váha je pouze 35kg.
Technické specifikace:
zaruka
Motor: MiniRocket 60cc 2T
Jedno rychlostní automat
Max. výkon: 2.75kW / 7500(ot./min.)
Max. kroutící moment: 3.82 N.m/ 5500 (ot./min.)
Max. rychlost: 50km/h – záleží na terénu a jezdci
Vidlice: USD hydraulické
Zadní tlumič: hydraulický
Kola: 10”/10”, odlehčené SDG slitinové středy, nerezové výplety kol
Brzdy: přední i zadní hydraulické brzdy, pevné krátké páčky – dětské provedení na menší ruku
Pneumatiky: motokrosové pneumatiky, přední 2.50 – 10“ / zadní přední 3.00 – 10“
Startování: ruční, poloautomatické
Na SMS neodpovidam
Motor, převodovka, podvozek
Typ motoru: Benzinový
Objem: 3 123 ccm
Palivo: Natural 95/91
Výkon: 188 kW (255 PS)
Točivý moment: 330 Nm
Maximální rychlost: 250 km/h
Zrychlení (0-100 km/h): 6,8 s
Převodovka: Automatická
Pohon: quatro 4x4
Emisní norma: Euro 4
Řízení emisí: třícestný katalyzátor
Brzdy: Přední diskové, zadní diskové
Výbava vozu
Bezpečnostní systémy:
ABS, ESP, Hlídání mrtvého úhlu, Protiprokluzový systém kol (ASR)
Asistenční systémy:
Parkovací senzory, Tempomat, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní
Zabezpečení vozidla:
Alarm, Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání, Imobilizér
Vnitřní výbava a komfort:
Vzduchový podvozek, nastavitelný podvozek – COMFORT, DYMYMIC, AKTIV, Deaktivace airbagu spolujezdce, Obložení CARBON - polep, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. ovládaný kufr, El. sklopná zrcátka, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Pádla řazení na volantu, automatická převodovka normál a SPORT, Posilovač řízení, Senzor opotřebení brzd. destiček, Senzor stěračů, Informace stavu nabití baterie, Venkovní teploměr, Vyhřívaná zrcátka, Zadní loketní opěrka
Nezávislé topení webasto, dálkové ovládání.
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Prodám automobil Rosengart LR4. 14kW.
Vozidlo má najeto: 17.546km.
Provoz od: 06/1938
Manuální
Dvoudveřový čtyřmístný Tudor, s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Benzínový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozdělovač SV, objem 747 cm3, vrtání 55,9 mm, zdvih 76,2 mm, dva ventily/válec, karburátor Solex, bez přeplňování, výkon 14,0 kW (19,0 k) při 3800 ot/min, kroutící moment 38 Nm při 2500 ot/min, mechanická třístupňová převodovka. Vozidlo se nachází před renovací viz foto. Více info k vozidlu na uvedeném telefonním čísle.
Peugeot 106 Electrique, Francie 2002 (1996-2003)
Pětidveřový čtyřmístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Elektromotor, výkon 20 kW (27 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 127 Nm, automatická jednostupňová převodovka, rozvor náprav 2385 mm, vnější rozměry: délka 3680 mm, šířka 1590 mm, výška 1375 mm, pohotovostní hmotnost 1050 kg, maximální rychlost 95 km/h.
Vozy Peugeot 106 Electric vyráběla přímo automobilka Peugeot. V letech 1994 až 2003 jich postavili asi 2500 kusů. Vůz měl nezávislé benzínové teplovodní topení, vestavěný nabíječ 220 V/16 A, regulaci elektromotoru zajišťoval mosfetový měnič s rekuperací, funkci převodovky zastával reduktor s diferenciálem (převod 1:7,2). Spotřeba přibližně 15 kWh/100 km. Napájení ze dvaceti vodou chlazených NiCd akumutátorů 6 V, 100 Ah. Dojezd 80 až 150 km. Při použití externí rychlonabíječky bylo možno akumulátory dobít za 1 až 4 hodiny. V ČR bylo asi 50 těchto vozů, cena od 240 000 Kč. Stejnosměrný derivační elektromotor měl trvalý výkon 15 kW kW, maximální byl 20 kW.
Niní je peugeot prestavěn s puvodnich NI-CD na Li-ion baterie typu 18650 poskladane do dvaceti 2S modulu celkem je v automobilu 3640 článku typu 18650. S kapacitou 182Ah. Cca 26kwh stoho realně dostupnych 20kwh.
Vzhledem k pořizovací ceně převyšujicí cenu automobilu, možnost prodeje auta i bez baterie. Pro svou vlastni prestavbu. Automobil pojede na jakoukoliv baterii v rozmezi 120V až 160V. Vice informaci po telefonu.
Auto bes baterie: 145 000kč
Auto s baterii 26kw: 195 000kč