utahovací moment roubů kol koda - strana 13
Počet nalezených inzerátů UTAHOVACÍ MOMENT ROUBŮ KOL KODA: 1000 - strana 13
Nabízím k zapůjčení nosič jízdních kol Thule EuroRide (940) a Thule EuroRide (942). Jedna se o praktické nosiče pro přepravu jízdních kol splňujících všechny základní požadavky. Nosiče snadno připevníte ke kulové hlavici tažného zařízení, stačí vám k tomu pár otáček madlem pro rychle upevnění. Nosiče disponují jak odnimatelnými držáky kol s měkkými pásky, tak stabilními držáky rámů, které uchytí ram kola do průměru 70 mm. Díky ručně ovládanemu sklápěcímu mechanismu nebude nosič omezovat váš přístup do zavazadlového prostoru vozidla, i když na něm budou nasazena kola.
EuroRide 940
počet jízdních kol 2
průměr rámu 22-70 mm
hmotnost 14,2 kg
nosnost 36 kg
max. hmotnost kola 20 kg
EuroRide 942
počet jízdních kol 3
průměr rámu 22-70 mm
hmotnost 17 kg
nosnost 45 kg
max. hmotnost kola 20 kg
Možnost zapůjčení adaptérů na 7 pólové zásuvky.
Cena půjčeni EuroRide 940 120,-/ den vratná kauce 7000,- Kč
Cena půjčeni EuroRide 942 150,-/den vratná kauce 10000,- Kč
Další dotazy na e-mail.
Prodám Nosič 2 kol na tažné Thule VeloCompact 924 má systém upínání na tažné zařízení pomocí aretačního šroubu a následným stlačením páky směrem dolů
Max.počet jízdních kol: 2
Nosnost: 46kg
Hmotnost: 14,2kg
Zamykání jízdních kol k nosiči kol: ✓
Zamykání nosiče kol k tažnému zařízení: ✓
Sklopná funkce s naloženými koly: ✓
Nosic jízdních kol na tažné zařízení - Menabo Project Tilting 2 sklopný
S možností využití připevnění na oj karavanu s použitím ,,koule na oj karavanu"
Nosič je minimálně používaný
Technické parametry:
• Max.počet jízdních kol: 2
• Nosnost:30 kg
• Montáž nosiče: pomocí nářadí
• Uchycení k tažnému zařízení: hlavice s maticí
• Sklopná funkce: Ano
• Uchycení jízdního kola: plastové šroubovací hlavice za rámy / ližina
• Uzamykání kola v nosiči: ne
• Uzamykání nosiče k tažnému zařízení: ne
• Materiál: trubková konstrukce z pozinkované oceli / ližiny aluminium
• Hmotnost balení: 11,8 kg
• Délka ližiny: 134 cm
• Šířka plášťů jízdních kol: max. 45 mm
• Zásuvka elektrické instalace: 13-pólová
• Rámy jízdních kol: kulaté 20–70 mm / oválné max. 70×70mm
• Max. cestovní rychlost: 130km/h
• Držák registrační značky: ano / integrovaný
• Osvětlení vozidla: ano / integrované
Všeobecné vlastnosti:
• Univerzální pro jakékoli tažné zařízení, snadná a rychlá montáž.
• Jízdní kola je nutné zvedat pouze do malé výšky nad zem.
• Vysoká odolnost vůči aerodynamické turbulenci při rychlé jízdě.
• Kompletní montáž na vozidlo včetně montáže jízdních kol je po nacvičení možná během 2–3 minut.
• 13-pólová zástrčka pro připojení elektrické instalace, včetně kompletních zadních světel a držáku registrační značky (SPZ).
• Kombinace vysoce odolné pozinkované ocelové trubkové konstrukce a aluminiových ližin zajišťující vysokou pevnost, nízkou hmotnost a důkladnou ochranu proti povětrnostním vlivům.
• Celková nosnost až 30kg, hmotnost 11,8 kg, možnost montáže až 2 jízdních kol.
• Certifikát kvality TÜV:
o TÜV jako inspekční a certifikační orgán provádí celý komplex technických, inženýrských, zkušebních, poradenských, verifikačních a certifikačních činností, směřujících k zajištění bezpečnosti výrobků, technických zařízení, jejich částí a materiálů, a to v různých technologických oborech. U výrobků označených tímto certifikátem je zajištěno kvalitní zpracování dle nejpřísnějších (většinou německých) norem, bezpečné používání dle posledních norem bezpečnosti práce a ostatní vlastnosti.
•BMW středy kol 68mm. Modro-bílé, Černo-bílé, Celočerné
•BMW středy kol 56mm. Modro-bílé, Černo-bílé
Cena za sadu 300kč(4ks).
•M znaky do kol : 100kč (4ks)
Při koupi středů kol/emblémů/logo do volantu : 80kč.
•BMW emblémy 82mm/78mm/74mm (kapota/kufr), Modro-bílé, Černo-bílé, Celočerné : 200kč (1ks)
•BMW loga do volantu 45mm. Modro-bílé, Černo-bílé, Celočerné : 100kč (1ks)
(Lepí se na původní logo v airbagu. Nic se nerozebírá.)
MOHU POSLAT:
•ZÁSILKOVNA na pobočku/ZBOX : dobírka +102kč, platba předem +79kč
•ZÁSILKOVNA na adresu : dobírka +132kč, platba předem +109kč
•PPL na adresu : dobírka +120kč, platba předem +100kč
•PPL na pobočku/PBOX : dobírka +84kč , platba předem +65kč
tel. :
Nový, skládací, na 3 kola
Původní cena 18500kč
Nosič kol na tažné zařízení - Atera Strada Vario 3 - pro 3 kola
Největší předností a výhodou tohoto nosiče je možnost jeho složení na minimální velikost, čímž jej lze převážet i v zavazadlovém prostoru menšího vozu. Mezi další patří moderní aerodynamický design a indikátor správné montáže na tažné zařízení. Velmi rychlá montáž, která zabeze pouze 10 vteřin. Upevnění nevyžaduje žádné přednastavení, stačí nasadit na tažné zařízení a jednoduše utáhnout montážní páku. Nosič je perfektně přizpůsobený pro všechny běžné druhy tažných zařízení. Přístup do zavazadlového prostoru vozidla je možný i s naloženými jízdními koly. Zajištěn proti krádeži je jak samotný nosič k tažnému zařízení, tak i samotné kolo v nosiči. Pro uchycení ráfků slouží pevné a kvalitní plastové řemínky. Použitelný je pro většinu jízdních kol, resp. s průměrem rámové trubky 25-80mm. Nosič má vlastní integrované osvětlení s krytem světla. Připojení na 13-pólovou zásuvku. Má pevnou konstrukci z ocele a eloxovaného hliníku, je kompaktní.
Počet jízdních kol: 3 (bez možnosti rozšíření na 4 kola)
Vhodnost pro elektrokola: velmi dobrý
Konstrukce nosiče: výsuvný (i s naloženými koly)
Rozměry: 1160 x 760 x 710 mm
Rozměry složeného nosiče: 640 x 760 x 480 mm
Hmotnost: 20.9 kg
Max. zatížení nosiče: 63.8 kg
Max. zatížení 1 kolejnice: 30 kg
Velikost rámu kola: 16-29"
Šířka pneumatik kola: do 2.4" (možno dokoupení pásku pro pneu až 4")
Průměr rámu kola: 25-80 mm (i atypické profily)
Osová vzdálenost kolejnic (os. vzdálenost mezi rámy kol): 19 cm
Zajištění nosiče a kol proti krádeži
Uchycení jízdního kola za rám a za ráfky
Integrované osvětlení s ochranným krytem světla
El. přípojka: 13-pólová (na 7-pólovou zásuvku lze pomocí redukce 092869)
Základní rám: ocel / eloxovaný hliník
Materiál kolejnic pro jízdní kola: eloxovaný hliník
Nosič je vhodný pro všechna běžná tažná zařízení evropských norem ISO-50X (DIN 74058, ISO 1103)
Homologace pro provoz na komunikacích v ČR i celé EU
V balení:sestavený nosič
Nabízím do prodeje tato krásná silniční duralová kola Campagnolo, jsou nová, nejetá - jezdil jsem na letních FFWD (prodány s kolem, přechod zpět na MTB). Kola jsou velmi lehká, oproti karbonovým skoro nelze poznat rozdíl. Dural je opravdu velmi propracovaný, lehký a přesto tvrdý na jarní, podzimní vyjížďky. Kazeta má najeto na jiném kole 500 km. Připraveny jsou kola pro plášťě. Vaky mají silné polstrování a kapsy uvnitř. Za kola jsem včetně vaků dával 18.990,-
Rychloupínky orig. jsou součástí k oběma kolům v kapse vaků :-)
Ke kolům nádherné originální vaky s logy CAMPAGNOLO = specialita. PC=3.890,-.
Rád poskytnu veškeré další informace.
Zapletená kola Campagnolo nabízejí vždy ty nejnovější technologie.
DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
35 mm RIM PROFILE - ráfek vysoký 35 mm je ideálním kompromisem mezi nízkým a vysokým ráfkem zapletených kol, kola s tímto ráfkem si zachovávají dobré akcelerační vlastnosti a zároveň jsou dobře ovladatelné i při silném bočním větru
MEGA G3 SPOKE PATTERN -zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
SPOKES WITH AERODYNAMIC PROFILE - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodinamické vlastnosti a umožňuje efektivnější přenos síly, rozdílný průměr drátů zajišťuje dosažení požadovaného předpětí výpletu s rovnoměrným zatížením jednotlivých drátů
ALUMINIUM AXLE - duralové oversize osy nábojů zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů
OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
SEALED BEARINGS - náboje kol jsou osazeny průmyslovýmo ložisky která zajišťují vysokou životnost a nízké servisní náklady
Prodám dvě značková horská kola ,, Rock Machine,, nádherně fabricky zpracovaná a originálně a vyjímečně nalakovaná. Stav kol = jako nová,( neškrábnutá) najeto ccá 10 - 15 km. Velikost 16'' dámské, CATHERINE-70-27 se speciálním dám. sedlem a sníženou horní rámovou trubkou(pro lepší nasednutí) na výšku post.
ccá 155 -175 cm a pánské 19" HEATWAVE 70-27 na v. post. ccá 170-190 cm, pláště u obou kol, 27,5x2.1" (nejlepší současný trend) také, náhr.měnitelný představec do řídítek (pro obě kola) (sport + cestovní ) hydraulické brzdy, řazení je kvalitní Shimano, viz foto, gelové potahy na sedla, odpružená a řízená přední vidlice, blatníky, počítač, brašny s hodnotným vybavením, osvětlení, stojany kol, tzn : maximálně dovybavena základními i nadstandardními doplňky. Nezávazná prohlídka kol. Garantuji kvalitu i stav kol! Cena za jedno kolo, po slevě je 15. 000 kč servisní knížka, doklady a manuál vše o údržbě v češtině. Obě kola seřízená a připravená v servisu na sezónu. Po telefonické dohodě, převezu kolo(a) včetně osob(y) nazpět do místa bydliště.Při zakoupení obouch kol ještě sleva na,,dopravu,, Pozn: volat jen seriózní zájemci!!
Jednou použitý 2xStřešní nosič kol HAKR SPEED ALU se zámkem.
Popis
Hliníkový nosič na kolo nejvyšší třídy.
Hliníkový střešní nosič kol Hakr Speed Alu s nejvyšší bezpečností a nejrychlejším upevnění kol do nosiče.
Nosič jízdních kol je univerzální pro všechny typy rámů kol.
Součástí balení je montážní sada k upevnění na ocelové i hliníkové tyče (do "T" profilu).
Vlastnosti produktu
Váha 3,6 kg
Maximální zátěž 17 kg
Materiál ALU
Možnost upevnění rámu v mm všechny typy
Uzamčení kola ANO/ANO
Použití t-adaptéru ano, ID 0602
Maximální rychlost 130 km/h
City crash test Ano
Dekra Ano
Prodám dětskou elektrickou driftovací motokáru vyrobenou z masivní konstrukce. Přední kola jsou gumová EVA, zadní kola jsou plastová hladká pro driftování. V motokáře je spínač pro driftování po nastavení přepínače "High speed" na vyšší rychlost 13km/hod. Pro menší rychlost 10km/hod. se přepíná spínač do polohy "Low speed"
Speciální hladké Drift kolečka pro extra klouzání
Masivní konstrukce pro vyšší bezpečnost
Přepínač do DRIFT režimu pro extra klouzání s vysokou rychlostí
Bezpečnostní pás
Sportovní design
Délka: 118cm
Šířka vzadu včetně kol: 77cm
Šířka vpředu včetně kol: 69cm
Výška: 56cm
Průměr předních kol: 21,5cm (měkčená EVA kola)
Šířka předních kol: 8,5cm
Průměr zadních kol: 27cm (plastová hladká kola na dritování)
Šířka zadních kol: 11cm
Práh od země: 8,5cm
Šířka plastové sedačky: 30cm
Výška opěrky: 39cm
Vzdálenost pedálu od kraje sedačky: 50cm
Vzdálenost pedálu od opěrky: 69cm
Výkon motorů: 2x350W/24Volt (25000 ot./min.)
Nosnost: 70kg
Váha: 25kg
Baterie: 2x12V/7Ah (spojené do série na 24V)
Nabíječka: 24V/1A
Doba jízdy: 1-2h, při jízfě v modu Drift: 45min.
Rychlost: 10-13km/hod.
Věk: 8-12let (max. do 70kg)
Pro představu o velikosti motokáry, přikládám foto s naší 3letou holčičkou výšky 90cm.
Ahoj, Bávo vlastním od roku 2010,za poslední rok prošlo velkým servisem-
Nové jsou DPF,Turbo,Termostaty,Žhaf.svíčky,Jednotka Žhavení,Kompletní spojka,brzdy,Oleje a filtry.
Motor je malinko upraven-má zvednutý kroutící moment+ výkon na cca 140kw
Jede jak hovado.
Najeto: 258 735 km
Vyrobeno: 9/2006
V provozu od: 10/2006
Klimatizace: Dvouzónová automatická
Počet airbagů: 6
Převodovka: Manuální
Převodový stupeň: 6 stupňová
Pohon:
Pohon zadních kol
Průměrná spotřeba:
STK:
10/2024
Výbava vozu
Bezpečnostní systémy:
ABS, ESP, Protiprokluzový systém kol (ASR)
Asistenční systémy:
Parkovací senzory, Parkovací senzory zadní
Zabezpečení vozidla:
Imobilizér, Zaslepení zámků
Vnitřní výbava a komfort:
El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, Klimatizovaná přihrádka, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Senzor opotřebení brzd. destiček, Senzor tlaku v pneumatikách, Venkovní teploměr, Vnitřní teploměr, Vyhřívaná zrcátka, Zadní loketní opěrka, Otáčkoměr
Palubní systémy a konektivita:
CD přehrávač, Originální autorádio, Palubní počítač
Sedadla:
Dělená zadní sedadla, Isofix, Nastavitelná sedadla, Podélný posuv sedadel, Vyhřívaná sedadla, Výškově nastavitelná sedadla, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Výsuvné opěrky hlav
Světelná technika:
Mlhovky
Vnější výbava:
Ski box
Prodám krásného veterána Dacia 1310TX . Rok výroby 1989, bílé barvy, najeto poctivých 83.835km. Zakoupeno jako nové Československu v Mototechně. K vozu je původní dobový technický průkaz a původní SPZ. První majitelé od roku 1985 - 2019, druhý majitel v soukromé sbírce od roku 2019 - doposud. Velmi zachovalý vůz, nehavarováno, pravidelně servisováno. Velice zachovalý interiér, dobové potahy, autorádio. Po celou dobu garážováno.
Jedná se o čtyřdveřový pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec, rozvod OHV, objem 1289 cm³, vrtání 73,0 mm, zdvih 77,0 mm, komprese 5,5, dva ventily / válec, karburátor Solex, bez přeplňování, výkon 40 kW (54 koní) při 5250 ot/min, točivý moment 88 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2441 mm, rozchod kol 1312/1312 mm, vnější rozměry: délka 4348 mm, šířka 1636 mm, výška 1434 mm, pohotovostní hmotnost 920 kg, maximální rychlost 140 km/h, zrychlení na stovku za 17,1 sec. Vpředu dvojité příčné závěsy a vinuté pružiny, vzadu tuhá náprava a vinuté pružiny, přední brzdy kotoučové, zadní bubnové.
Vhodné jako alternativa k veteránům značek : Lada , Moskvič , Olcit , Polski Fiat , Simca , Škoda , Tatra , Trabant , VAZ , Volga , Wartburg , Zastava atd.
Více foto zašlu v případě zájmu na e-mail. Cena 125.000kč / 5.000€.
Zdravím, prodám malotraktor s motorem Honda v dobrém a funkčním stavu
Včetně příslušenství co je na fotkách
Typ motoru
HONDA GCV 160
Zdvihový objem
160 cm3
Výkon motoru při zatížení
4,1/3600/5,5 (3,3/3600/4,4)* kW/rpm
Objem olejové náplně v motoru
0,55 l
Jakost oleje v motoru
SEA30,15W-40
Objem palivové nádrže
1,1 (0,91)* l
Typ převodové skříně
T-20/S
Počet rychlostí
2+1R
Objem olejové náplně v převodovce
1,16 l
Jakost oleje v převodovce
SAE90,80W-90 API / SAE
Kroutící moment
11,4/2500 (9,4/2500)* N.m/rpm
Palivo bezolovnaté
91-95 okt.č.
Typ spojky
odstředivá
Řídítka nastavitelná výškově
ano
Řídítka nastavitelná stranově
ano
Standartní příslušenství
závěs Z-01
Nastavené otáčky motoru
max 3600(+/-100) rpm
Rozměr kol zadních
5.00 x 12 mm
Rozchod kol
610 mm
Délka x šířka x výška
1490 x 660 x 1380 mm
Hmotnost
153 kg
Dobrý den, nabízím k prodeji:
Volkswagen Polo CROSS 1.9 TDi
, v provozu od 05/11/2004, stav perfektní, tachometr 163 778 km, STK do 03/2025, objem 1 896 ccm, výkon 74 kW (100 PS), točivý moment 240 Nm, palivo nafta, stříbrná metalíza, spotřeba 5.1 l/100 km, Vmax 182 km/h, počet dveří 5, počet míst 5
koupeno v D, nehavarované, servisní knížka, vůz k vidění v obci Nučice, Praha - Západ, v případě zájmu volejte , soukromý prodej, výměny - nevolat, kontrola Vaším mechanikem samozřejmostí, limitovaná edice FUN, model 2005, 2. majitel, 2 x klíčky, nová STK, vůz bez koroze, pravidelný servis, garance kilometrů, garance původu, kompletní dokumentace k vozidlu, protokol Dekra Německo, na svůj věk velmi pěkný a udržovaný stav, rozvody dělané ve 160 000 km
provozní informace:
klidný a tichý chod motoru s plynulým zátahem v celém spektru otáček, spojka zabírá jak má, přesná kulisa řazení, pocitově pevný podvozek bez tlukotu na nerovnostech, čistý interiér po nekuřákovi, neprosezená sedadla, nevysvícené světlomety, neosahaný volant a ovladače, klimatizace chladí, brzdy bez vibrací při brzdění, dvouhmota není slyšet
výbava:
poloautomatická klimatizace - Climatic s udržováním nastavené teploty, alu kola Platin 15´´, slušný vzorek pneu, rádio Alpine MP3 BT, sound systém 4 x repro, kožený volant nastavitelný ve dvou osách, kožená řadicí páka + madlo ruční brzdy, originál velurové koberečky, držáky nápojů, zásuvky 12 V, make-up zrcátka ve slunečních clonách, zrcátka + kliky dveří v laku karoserie, hodiny, stahování oken jedním kliknutím, hliníkový dekor, stěrače aerotwin, odkládací paket - dvojité dno kufru - šuplíky pod sedadly, interiérový chrom paket, hliníkový dekor, originál hliníkové sportovní pedály, střešní nosiče v laku karoserie, bezpečnostní klíč kol, návody, příslušenství
CD přehrávač
USB
AUX
bluetooth
centrál dálkový
imobilizér
4 x el. okna
tónovaná skla
zadní stěrač
el. zrcátka
vyhřívaná zrcátka
mlhovky
sportovní sedadla
výškově nastavitelné sedadlo řidiče
výsuvné opěrky hlav
isofix
4 x airbag
deaktivace airbagu spolujezdce
plnohodnotné rezervní kolo
aktivní bezpečnost
senzor opotřebení brzdových destiček
ABS
protiprokluzový systém kol (ASR)
stabilizace podvozku (ESP)
manuální převodovka
5 rychlostních stupňů
přední pohon
plní 'EURO IV'
hands free
posilovač řízení
venkovní teploměr
48 fotek na níže uvedeném odkazu ( překopírujte a přejít na adresu / vyhledat / otevřít v novém okně )
vyrobeno2015
stav velmi dobrý
tachometr 50 936 km
STK12/2024
motor objem 1 242 ccm výkon51 kW (69 PS)točivý moment-palivo benzin
koupeno v SK, nehavarované, servisní knížka, Servis- oleje, filtry 30.8.2022
Náhradní sada ALU kol - letní, viz foto
CENA UVEDENA BEZ DPH
výbava
pohon
manuální převodovka
airbag
10x airbag
aktivní bezpečnost
ABS
brzdový asistent
stabilizace podvozku (ESP)
protiprokluzový systém kol (ASR)
parkovací senzory zadní
senzor tlaku v pneumatikách
řízení
posilovač řízení
chlazení, topení
man. klimatizace
exteriér
alu kola
emise
plní 'EURO VI'
komunikace
hands free
audio, video
bluetooth
USB
autorádio
okna
el. přední okna
střecha
panoramatická střecha
zabezpečení
imobilizér
dveře
centrál dálkový
centrální zamykání
základní informace
záruka do06/2026stavperfektní
prověřit technikemtachometr18 500 km
zobrazit historii vozidlaSTK-
motor
objem3 996 ccmvýkon442 kW (600 PS)točivý moment-palivobenzin
prodejní cena
3 360 000 Kč včetně DPH 21%
V ceně vozu komplet ,,homologované,, sportovní výfuky v ceně 150.000Kč - Milltek a polep folii přední části vozu. ( original RS výfuky jsou k vozu ) Po dohodě možnost druhé sady R23 kol v ceně 150.000Kč
výbava
pohon
pohon 4x4
adaptivní tempomat
tempomat
podvozek
sportovní podvozek
regulace výšky podvozku
regulace tuhosti podvozku
adaptivní regulace podvozku
řízení
posilovač řízení
aut. stavitelný volant při nástupu
nastavitelný volant
multifunkční volant
vyhřívaný volant
řazení pádly pod volantem
chlazení, topení
čtyřzónová klimatizace
aut. klimatizace
man. klimatizace
nezávislé topení
osvětlení
LED adaptivní světlomety
LED matrixové světlomety
natáčecí světlomety
denní svícení
automatické přepínání dálkových světel
senzor světel
přední světla LED
zadní světla LED
ostřikovače světlometů
mlhovky
exteriér
alu kola
emise
plní 'EURO VI'
přístroje
dotykové ovládání palubního počítače
digitální přístrojový štít
volba jízdního režimu
elektronická ruční brzda
otáčkoměr
komunikace
satelitní navigace
hands free
Android Auto
Apple CarPlay
startování
bezklíčové startování
startování tlačítkem
start-stop systém
dveře
bezklíčové odemykání
el. víko zavazadlového prostoru
el. dovírání dveří
centrál dálkový
centrální zamykání
okna
senzor stěračů
el. okna
el. přední okna
vyhřívané přední sklo
zadní stěrač
zatmavená zadní skla
roletky na zadních oknech
airbag
deaktivace airbagu spolujezdce
audio, video
bluetooth
USB
AUX
autorádio
digitální příjem rádia (DAB)
střecha
ski box
zrcátka
el. sklopná zrcátka
el. zrcátka
vyhřívaná zrcátka
zabezpečení
alarm
sedadla
sportovní sedadla
potahy kůže
vyhřívaná sedadla
el. seřiditelná sedadla
odvětrávaná sedadla
výškově nastavitelná sedadla
výškově nastavitelné sedadlo řidiče
paměť nastavení sedadla řidiče
dělená zadní sedadla
zadní loketní opěrka
interiér
ambientní osvětlení interiéru
síťka mezistěny zavazadlového prostoru
digitální přístrojová deska
wifi hotspot
vyhřívaná zadní sedadla
aktivní bezpečnost
aktivní kapota, ABS, brzdový asistent, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), nouzové brzdění (PEBS), regulace rychlosti při jízdě ze svahu, asistent rozjezdu do kopce (HSA), ukazatel rychlostního limitu (SLIF), hlídání jízdního pruhu, hlídání mrtvého úhlu, asistent jízdy v koloně, asistent jízdy v jízdním pruhu, sledování únavy řidiče, au
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Ideální motocykl pro mladé motorkaře, nízká váha, úzká stavba a lehká ovladatelnost doplňuje moderní design, který je k nepřehlédnutí.
Nový výkonější motor 11kW se vstřikováním Delphi a 6-ti stupňovou převodovkou vám dopřejí skvělý zážitek s každou jízdou.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12:1
Max. výkon (kW) 11 kW při 9.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 11,4 Nm při 7.500 ot./min
Palivový systém Delphi EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Obrácená teleskopická vidlice, průměr 30 mm
Zadní zavěšení Monoshock, nastavitelné předpětí
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, 290 mm kotouč
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, 220 mm kotouč
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 110/60-17
Zadní pneumatika 140/60-17
ROZMĚRY
Délka 1920 mm
Šířka 760 mm
Světlá výška 150 mm
Rozvor kol 1320 mm
Výška sedla 825 mm
Hmotnost bez náplní 139 kg
Kapacita palivové nádrže 13 l
Can-am Renegade 1000R int. USA verze (ne T3b) bez omezení a hlavně bez ABS. Nemusí na STK. Kompletní servisní historie. Přidám sadu jetých ITP Holeshot.
Rok 2019 najeto 3540km 124.mth.
Can am prodávám protože na něj není čas.
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.
První registrace: 2008
Najeto km: 194xxx
Výkon:103kw/140hp
STK: 11/2023
Servisní historie
Druhý majitel
Původ Německo
Nehavarované (pouze dva ťukance)
-Výbava:
tempomat, multifunkční volant, automatická klimatizace, dešťový senzor, polokožená sedadla, 4x el. okna, bezklíčové zamykání a startování + start tlačítko, 2x klíč, + sada zimních kol (jedno z kol je ťuknuté).
Opravy v posledním roce:
- olej a filtry měněné na 190tis
- nová spojka, výfuk a přední tlumiče
Závady:
- nefunkční stahování střechy
- nefunkční vyhřívání zrcátek a okna (závada se nejspíš váže na střechu, jelikož přestalo jít ve stejný moment, jako střecha)
- kosmetické vady v zadní části vozu a sedadle řidiče
Více fotek či informací mohu naposílat.
Ideální auto pro někoho šikovného, co ho dá dohromady nebude to finančně náročné, spíše časově. Já na to bohužel nemám čas a už potrebuji větší auto.