uprava motoru - strana 9
Počet nalezených inzerátů UPRAVA MOTORU: 1000 - strana 9
![Lodní motor 2takt 62 ccm 5 HP](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
ZÁVĚSNÝ LODNÍ MOTOR Works SPECIAL
Cena: 4 500 Kč
KONĚ úprava walbro Lodní motor 62 ccm Nabízíme Vám nový 2-taktní závěsný motor s výkonem 3,5 HP. Chlazení vzduchem odstraní problémy s oběžným kolem vodního čerpadla a přehřátí. Výkon je předáván jednoduchým způsobem odstředivou spojkou a zpětného tahu je dosaženo tím, že obtočíte motoru o 180 stupňů. Mnoho let zkušeností má za následek perfektní kombinaci nízké ceny a vysokou kvalitou splňující veškeré evropské standardy. Motor nevyžaduje žádnou velkou údržbu v autorizovaných dílnách. Specifikace: - Hmotnost: cca 11,5 kg - Maximální výkon: 3,5 HP - Typ motoru: 2-taktní - Způsob startu: zatáhněte za startovací šňůru - Směs olej + natural 95: poměr 1:50 - Obsah nádrže: 1,2 l - Poměr převodů: 2.08 - Odstředivá spojka - Průměr vrtule: cca 150 mm - Celková výška: 900 mm - Výška bez motoru: mm - Hmotnost: cca 11,5 kg - Rozměr balení: 95x32x33 cm
![Tloušťkovací frézka A 630, 7,5kW HOUFEK](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám NOVOU tloušťkovací frézku A 630 HOUFEK
Technické parametry:
Výkon motoru 7,5 kW
Hmotnost 1 110 kg
Délka pracovního stolu 1 200 mm
Šířka pracovního stolu 650 mm
Rozměry stroje (D/Š/V) 1450x1200x1250 mm
Počet nožů 4 ks
Maximální šířka hoblování 630 mm
Otáčky motoru 2 880 Ot./min
Výkon motoru posuvu 0,8 kW
Rychlost posuvu obrobku 4 - 19 m/min
Univerzální průměr odsávací hubice 150 mm
Minimální délka tloušťkovaného materiálu 310 mm
Průměr nožového hřídele 120 mm
Délka nožového hřídele 650 mm
Počet otáček nožového válce 4 600 m/min
Rozměry hoblovacích nožů 650x35x3 mm
Rychlost odsávaného vzduchu 19 m/s
SKLADEM v konfiguraci:
AAC Tloušťkovací frézka A 630, 7,5kW (11HP)
P95-33 Povrchová úprava prac.stolů hoblováním
P95-75 Spirálový frézovací válec s břitovými destičkami pro A 630
K vidění v showroomu v Kostelci nad Orlicí.
Původní cena: 340.300 Kč bez DPH
Akční cena: 323.285 Kč bez DPH na skladový kus
![BMW 525d F11 xdrive Mpaket 2013](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám BMW F11 525d xDrive Automat 2013 M-paket. Najeto 274 tis. km. Šedivá metalíza s černými doplňky.
Výbava: M-paket zvenku i uvnitř. Hnědý kožený (kůže Dakota) interiér s hliníkovým dekorem a černou stropnicí. Vyhřívané sedačky, velká navigace(bluetooth audio, aux), parkovací senzory vpředu, vzadu s kamerou, elektrické viko kufru, elektricky sklopná vnější zrcátka, všechny zrcátka automaticky zatmavována, sluneční clony v zadních oknech, bi-xenony s natáčením, přísvit do zatáček. Ambientní osvětlení. Nastavování jízdních režimů, tempomat, m paket volant s multifunkcí a řazením pádly. A spousty dalších drobností.
Servis: 189000km dělané rozvody, výměna oleje s proplachem v převodovce. Olej v motoru dělán po 15000km. Servis a opravy v nedávné době: Poloosy(prava i levá)s homokinetickým kloubem, z důvodu cvakání homokinetáku. Výměna plastové příruby chladící kapaliny u vstupu do motoru(častý problém). Kompletní oprava vzduchového podvozku zadní nápravy. Hlavně oba měchy a kompresor. Ale je nový i rozdělovací ventil a relé kompresoru(měchy jsou také častý problém). Výměna víka ventilů, celý díl včetně tesnění(únik oleje, častý problém). Již vyřešeno egr a saní s klapkami.
Úpravy: oproti originálu jsou vpředu vyměněny pružiny, za snížené. Na zadní nápravě jsou vyměněny tyčky snímačů polohy za stavitelné z důvodu snížení. Mam původní díly a není problém si nastavit auto do původního, originálního stavu. Úprava softwaru motoru na 185kw od David Šimonek(jede slušně a spotreba 6-9, záleží na stylu jízdy) Součástí prodeje jsou i kola s letními pneu R20 černé. Nebo možnost prodeje na origo m paket kolech se zimní R19 pneu. 2x klíč, povinna vybava a drobnosti navíc.
Kompletně rozleštěný a keramikou ošetrený lak, kola i okna.
Auto je v opravdu velice dobrém stavu, jak opticky, tak i technicky. Žádný dojetý krám, do kterého je nutno investovat a nebo se za něj stydět, to naopak. Osobne jsem na aute najel 70 tis. km.
Rád se s někým rozumným setkám u auta a nějaké domluvě se nebráním. Nikomu ale nic po telefonu neslibuji ani nerezervuji.
Dotazy rád zodpovím.
zde krátké video(akruální stav):
k vidění Praha - Pankrác(připadne dle domluvy v okolí)
![Nový Podavač SKLADEM](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodam nový podavač italské výroby
3 podávací kola, 4 fixní rychlosti vpřed a vzad (prvních dvou rychlostí se docílí záměnou ozubených kol uložených za krytem převodovky a další dvě rychlosti změníme otočením páčky vypínače na motoru s dvojitým vinutím, 1400 – 2800 ot./min)
výkon motoru zajistí posun každého materiálu
povrchová úprava práškovou barvou je velmi odolná
vyměnitelná ozubená kola jsou odlita, vytvrzena chemickou reakcí a zakalena
cementovaná a broušená šneková hřídel motoru garantuje perfektní převod bronzového kola v hliníkové převodovce (BR/AL UNI 5275)
používaný mazací olej v převodovce (typ Mellana 150 IP nebo podobný) zajišťuje optimální mazání po celou dobu životnosti.
Podavač je k vidění v Brně na našem showroomu.
Cena bez DPH
![Malotraktor](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám traktůrek domácí výroby. Je něco jako tera nebo vari, jen má větší šípová kola, takže zvládne zorat i tvrdou udusanou hlínu. Používaný ve vinohradu a na zahrádce. Vhodné i na práci do lesa. Je tam převodovka myslím tatra 603, takže má i zpátečku. Táhla řazení vyvedena až k řídítkám, viz. foto. Traktor je bez motoru. Byl na něm motor z CZ 250 tourist. Po nasazení jakéhokoli motoru bude opět plně pojízdný. Usazení motoru je nachystáno, ale možná bude nutná malá úprava. Tera má délku cca 90cm bez řídítek, řidítka cca 130cm, šířka tery je cca 76cm. K traktoru přidám nekompletní motor jawa cz 175, typ 502 (prase, jednovýfuk). Traktor má zánovní pneu, které mají rozměry 6.00-16. Dále dám k traktoru motor Briggs Stratton z rotavátoru (může posloužit jako náhradní). Je funkční, jen bude potřeba trochu pročistit. K traktoru je sulka - nosič nářadí, na které je tažné zařízení. K sulce přidám náhradní kolo, které je buď ze Škoda 105, 120 nebo 130. Disk s pneu má rozměr 165/80 R13. Středová díra průměr cca 8cm. Na sulce je funkční nožní i ruční brzda. Na traktor se přichytí např. radlice, obracák, kypřič, hrobkovač a další nářadí jako na klasickou teru. K sestavě daruji zdarma brány, ke kterým je potřeba pouze navařit uchycení. Ostatní příslušenství rozdáno. Maloraktor již nevyužiji.
DOPLNĚNÍ: tera samostatně 4400,-Kč, brány samostatně 500,-Kč, motor Briggs Stratton samostatně 1200,-Kč, náhradní kolo samostatně 400,-Kč, motor čz175 samostatně 1500,-Kč.
SULKA JE JIŽ PRODANÁ!!!
PŘI ODBĚRU VŠEHO NAJEDNOU CENA 6500,-Kč.
![ZÁVĚSNÝ LODNÍ MOTOR Fighter SPECIAL](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
ZÁVĚSNÝ LODNÍ MOTOR Fighter SPECIAL
Cena: 4 200 Kč
KONĚ úprava walbro Lodní motor 62 ccm Nabízíme Vám nový 2-taktní závěsný motor s výkonem 3,5 HP. Chlazení vzduchem odstraní problémy s oběžným kolem vodního čerpadla a přehřátí. Výkon je předáván jednoduchým způsobem odstředivou spojkou a zpětného tahu je dosaženo tím, že obtočíte motoru o 180 stupňů. Mnoho let zkušeností má za následek perfektní kombinaci nízké ceny a vysokou kvalitou splňující veškeré evropské standardy. Motor nevyžaduje žádnou velkou údržbu v autorizovaných dílnách. Specifikace: - Hmotnost: cca 11,5 kg - Maximální výkon: 3,5 HP - Typ motoru: 2-taktní - Způsob startu: zatáhněte za startovací šňůru - Směs olej + natural 95: poměr 1:50 - Obsah nádrže: 1,2 l - Poměr převodů: 2.08 - Odstředivá spojka - Průměr vrtule: cca 150 mm - Celková výška: 900 mm - Výška bez motoru: mm - Hmotnost: cca 11,5 kg - Rozměr balení: 95x32x33 cm
![lodní motor - 2-taktní 5,0 HP Works 62 ccm](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
lodní motor - 2-taktní 5,0HP
Cena: 4 400 Kč
MOTOR LODNÍ Demon SPECIAL 5,0 KONĚ ZÁVĚSNÝ LODNÍ MOTOR 5,0 KONĚ úprava walbro Lodní motor .
Nabízíme Vám nový 2-taktní závěsný motor s výkonem 5,5 HP. Chlazení vzduchem odstraní problémy s oběžným kolem vodního čerpadla a přehřátí. Výkon je předáván jednoduchým způsobem odstředivou spojkou a zpětného tahu je dosaženo tím, že obtočíte motoru o 180 stupňů. Mnoho let zkušeností má za následek perfektní kombinaci nízké ceny a vysokou kvalitou splňující veškeré evropské standardy. Motor nevyžaduje žádnou velkou údržbu v autorizovaných dílnách. Specifikace: - Hmotnost: cca 9,5 kg - Maximální výkon: 5,5 HP - Typ motoru: 2-taktní
Způsob startu: mechanické
- Směs olej + natural 95: poměr 1:50 - Obsah nádrže: 1,2 l - Poměr převodů: 2.08 - Odstředivá spojka - Průměr vrtule: cca 180 mm - Celková výška: 900 mm - Výška bez motoru:
![Gladiator X850 V-Twin EPS - šedá](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
![Gladiator X850 V-Twin EPS - oranžová](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
![Gladiator X850 V-Twin EPS - camo](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
![450 SR (stačí řidičák A2) - Skladem](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Dotek velkého světa
FEM analýza, aerodynamický tunel, magnézium, výrazy spojené se supersportovními motocykly nyní dostupné v kategorii A2. Hmotnost a ovladatelnost třístovek v ergonomii a designu nejvyšší ligy a na maximální možné hranici omezení třídy s poměr výkonu a hmotnosti 0,2.
450SR přináší maximum možného pro každý den.
Motor
2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem
449,5 ccm
Vrtání / zdvih
72 x 55,2 mm
Kompresní poměr
11,5: 1
Výkon
34,5 kW / 10 000 ot./min.
Kroutící moment
39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost
168 kg
Motor
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
5″ TFT displej
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5″ neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou.
U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Aerodynamika
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
![Variátor k motorové koloběžce Crosco - Nový update](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Variátor k přídavnému motoru na jízdní kolo (náhradní díl ke koloběžce Crosco) CZ úprava. Prostřednictvím unikátního designu variátoru je přenášen výkon motoru na vozovku. Variátor nahrazuje plně 5-stupňovou automatickou převodovku, udržuje motor v stálém tahu bez prodlev potřebných pro řazení a optimálně využívá hnací sílu motoru.
V praxi se efektivní přenos výkonu projeví rychlejšími rozjezdy, rychlejší jízdou do kopce, nižší spotřebou a celkově plynulejší a pohodlnější jízdou.Spojením variátoru se 4-taktním benzínovým motorem vznikne celek vyznačující se unikátními vlastnostmi a širokou škálou využití.
Převodový poměr vstup / výstup: 3:1
Hmotnost variátoru: 2 452g Prosím nepište - volejte po-pá 8-16hod.
![Volkswagen Multivan 2,5 TDI](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Multivan r.v. 2004
2,5 TDI automat, v kůži, plná výbava, v elektrice vč. posunu bočních dveří, tovární úprava ABT + doplňky karoserie, výkon motoru 144 kW, max. rychlost 191 km/hod., navigace, přídavné topení, aut. klimatizace, 2 baterie, 7 míst, prostřední sedačky otočné + servírovací stolek, 18" kola OZ Racing, možno aktivovat vyhledávání aktuální polohy vozidla na mapě, stav dveří, chod motoru, deaktivace motoru po zastavení vozidla na dálku atp., zařízení pro indikaci radarů měřících překročení max. povolené rychlosti, STK do 08/2024, najeto 264 000 km, servisní knížka, garážované.
tel.:
![Křovinořez sekačka vyžinač BÄUMR-AG 5,2HP +XXL příslušenství](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Křovinořez ve ZLATÉ edici.
Německá kvalita BÄUMR-AG 5,2 HP - jeden z nejvýkonnějších křovinořezů dostupných na trhu!
Vše, co potřebujete, je součástí této sady!
+ 0,5L 2T OLEJ do benzínu pro míchání palivové směsi - speciální vysoce kvalitní červený polosyntetický olej pro přípravu palivové směsi ve 2-taktních motorech. Olej je dokonale mísitelný s palivem, což zajišťuje vysokou ochranu před usazeninami uhlíku.
Záběh motoru je rozhodující !
+ NÁHRADNÍ STARTÉR !
Pevná antivibrační rukojeť, odolnější, nepřenáší vibrace.
Hlavní trubka je se zvýšenou pevností a největším dostupným PRŮMĚREM 28,8mm.
Hnací hřídel je 9 zubová.
Použití 2 kroužků na pístu poskytuje dodatečné těsnění a také zlepšuje výkon motoru, zvyšuje účinnost při současném snížení spotřeby směsi a následně i výfukových emisí.
TECHNICKÁ DATA:
Značka: BÄUMR-AG
Motor - 2-taktní vzduchem chlazený
Válec - pochromovaný
Maximální výkon motoru: 5,2 HP
Objem motoru: 51,7 ccm
Pohon: odstředivá spojka
Maximální otáčky motoru - 11000 ot./min.
Volnoběžné otáčky: 3500 ot./min
Hmotnost - cca 7,8 kg
Záběr struny průměr - 42 cm
Doporučená tloušťka struny - 2,4 mm
Míchání palivové směsi benzin:olej - 25:1 (do 1L benzínu přidat 40ml oleje)
Objem palivové nádrže: 1,2 L
Hlučnost: 93,7 dBA
Hmotnost křovinořezu: 7,8 kg
Délka křovinořezu: 185 cm
VLASTNOSTI:
Hrubá a pevná obložení na spojce (100% přenos síly bez prokluzování)
Spiro kroužek na kuželovém převodu ( zabraňuje kroucení trávy )
Dva kroužky na pístu a jehlové ložisko v ojnici.
Kuželový převod má tvrzené převody (bezporuchový provoz)
Profesionální přenos síly na pevném hřídeli a ložiskách (ne lanko a pouzdra)
Chromované obložení válce (neopotřebovávací plocha)
Membránový karburátor nové generace (zapalování nebylo nikdy tak jednoduché)
Nový design startéru usnadňuje startování
Multifunkční vypínač
Pevný držák postroje s 5-úrovňovým nastavením vyvážení
Robustní a odolné nastavení rukojeti
Nůž na zkrácení délky struny
Kalamitka na mazání kuželového převodu
Příslušenství:
ochranný štít se síťkou
chránič na uši
2ks profesionální strunové hlavy
zastřihovací hlava se strunou pro nízkou trávu
10m pletené struny o průměru 2,4mm
3-ramenný nůž na vysokou a suchou trávu
pilový kotouč 255 mm x 1,6 mm x 25,4 mm
nádoba s měrkou na míchání palivové směsi
2-ramenný popruh
sada nářadí
Baleno ve 2 krabicích.
Nový s dokladem.
Uvedená cena je konečná včetně poštovního.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.
![Stroj na vytahování mědi/hliníku z elektromotorů](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Stroj na recyklaci statoru motoru je určen k regeneraci měděného drátu v různých šrotových motorech. Stroj dokáže efektivně demontovat různé šrotové statory motorů o průměru 6cm-50cm. Použitím stroje na recyklaci statoru motoru lze efektivně recyklovat měděné dráty a pouzdro z křemíkové oceli, což výrazně zlepšuje ekonomické výhody. Stroj je vhodný pro dávkové zpracování ve společnostech zabývajících se recyklací kovů a ve výrobě motorů.
Kleště hydraulicky vytáhnu měď ze statoru elektromotoru.
Měď spadne do nádoby pod strojem.
Hydraulická plošina na kterou pracovník umístí stator slouží ke zvedání el. statoru do požadované úrovně kleštin na vytahování mědi pro nenáročnou práci.
Umím zaslat video procesu
Možnost dokoupit sekací lis na sečení, rozpůlení statoru elektromotoru (lis se sekacím nozem) + 2500 Eur
stroj se nachází na Slovensku a je možnost zaslat kurýrní službou
Pro více info volat:
0948 297 597
Možnost použít na:
Recyklace, recycling, vytahování mědi, sběrny suroviny, odpad, zpracování odpadu, med, železo, sběrnedvor, recyklace, cnc freza, cnc soustruh, jeřáb, mechanická. Hydraulická ruka, kontejner, kontejnerovi nosic, kleště na dřevo, drapak separování, vykupzeleza, vykupkovov, mechanic, mechanicky stroj, kovosrot, likvidace, sběr, vykupkovov, zpracování kovu, motoru DESTA, LINDE, BELET, HYSTER, BALKANC Linde, Jungheinrich, Hyster, Yale, Toyota, Heli, Still, HC, Hangcha, Lonking, Desta, Balkancar, Hyundai, BT, EP, Clark, TCM, Komatsu, TEU, Hangzou, Genie, JLG, JCB, Manitou, UNC, Nissan, Mitsubishi, Perkins, Yanmar, Kubota vzv, lžíce, lzici, vzv, bagr, nakladač, příslušenství na vozek, lyzka, benzin, nafta, diesel, pluh, 5t, 3t, 2,5t, 7t, 4x4, prodloužené vyd kubota, lpg, vrtací zařízení, sbíječek kladivo, rychloupínák, paletový vozík, stihl, podkop, lešení, plosina, Hitachi, Caterpillar, Kaiser, Atlas, Komatsu, Menzi Muck, Gradall, Liebherr, O&K, Ditch Witch ,Bobcat,Fuchs,Hansa ,Huddig,IHC,JCB,Kamaz,Kobelco,Lännen,MAN,Mecalac,New Holland,recyklace, recyklace, Powerfab,Riverland,SM,Takeuchi,Wacker Neuson, Vac-Tron,XCMG,desta
traktor bagr vařečka radlice odhrnovač jescerka, jcb, minibagr, bagr, caterpillar, Mitsubushi…. Atd
![Gladiator X625](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
SKLADEM NA PRODEJNĚ ČTYŘKOLKY BAVOROV
5 let záruka.
CFMOTO Gladiator X625, velice oblibená jednoválcová čtyřkolka s posilovačem řízení. Provedení je v dlouhé a krátké verzi. V ceně zahrnut posilovač řízení (EPS) či kompletního LED osvětlení
Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky
Variator CVTech (Canada)
EPS - progresivní posilovač řízení v ceně
Vstřikování BOSCH (Made in Germany)
Kompletní LED technologie
4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu
Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami
Nové ergonomické ochranné kryty řidítek
Luxusní 12 “duralové disky kol
Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem
Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A)
Zadní úložná schránka
Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...)
Typ motoru:
4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru (offroad):
41 Hp (30,0 kW)
Točivý moment (offroad):
49,2 Nm / 4750 ot./min
Vrtání x zdvih:
91 x 89,2 mm
Objem motoru:
580 cm3
Startování:
Elektrickým startérem
Chlazení motoru:
Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:
S mokrou skříní
Plnění motoru:
Elektronické vstřikování Bosch
Zapalování:
ECU Bosch
Palivo:
Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
Varianty
X625 - 206.990,- CZK (EU5)
X625-A - 216.990,- CZK (EU5)
X625 T3B-196 990 ,- CZK (T3B)
X625-A T3B - 206 990,- CZK (T3B)
Dostupné barvy: stříbrná (bez příplatku), oranžová (+1.000 CZK), listová kamufláž (+5.000 CZK)
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.
Skladem v oranžové verzi.
![POLO V - FABIA III, 2015/2016 1.4 TDI CUSB/A - MOTOROVÉ DÍLY](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
K prodeji veškeré motorové díly z Volkswagen Polo 5 (VW) a Škoda Fabia 3 (III)
DÍLY MOTORU 1.4 TDI CUSB CUSA CYZA CUTA (Comonrail) - 55Kw, 66Kw, 77Kw
✔ ZDA DÍL PASUJE OVĚŘÍME PODLE ORIGINÁL ČÍSLA, NEBO NÁM ZAŠLETE VIN VAŠEHO VOZU
✔ VĚTŠINU DÍLŮ MÁME DETAILNĚ NAFOCENÝCH, ZAŠLEME NA PŘÁNÍ
✔ ZÁRUKA NA VYZKOUŠENÍ
✔ ODESÍLÁME NA ADRESU
Kompresor klimatizace 5Q0 820 803 D - 2500,-
Ventilové víko 04B 103 469 K - 1500,-
Vačkový hřídel sada 04B 103 044 A - 4900,-
Vysokotlaké čerpadlo CR 04B 130 755 F 4000,-
Chladič plnícího tlaku 04B 145 749 K 2500,- (ODZKOUŠENÉ, TLAKOVANÉ)
Filtr pevných částic DPF vč. katalyzátoru 04B 131 733 4900,- (nájezd 165tis km., můžeme zaslat vyčištěný +3500,-)
Hlava válců komplet vč. ventilů - 5900,- (ODZKOUŠENÁ, TLAKOVANÁ)
Startér 02Z 911 021 C 500,-
Chladič EGR 04B 131 512 D 1000,-
EGR ventil 04B 131 425 - 2900,-
Vstřikovač 3Ks 1500,-/ks
Rozdělovač paliva Rail 04B 130 093 1500,-
Alternátor 04B 903 023D (1 pin) 1000,-
Škrtící klapka 04B 131 501 D 3000,-
Škrtící klapka 04B 128 063 K 1500,-
Vedení plnícího vzduchu vč. plastové příruby 04B 145 762 B 1000,-
Držák rozvodu hliníkový 04B 130 379 A 500,-
Držák motoru 04B 199 207 500,-
Kryt rozvodu 04B 109 107 250,-
Převodovka 4900,-
Hnací hřídel poloosa dlouhá 6C0 407 272 G 2000,-
Hnací hřídel poloosa krátká 6C0 407 271 E 1500,-
Kryt motoru horní 04B 103 925 E B C 1000,-
Kryt motoru spodní 6R0 825 235 E 500,-
Výfuková klapka 5Q0 253 691 H 1500,-
Filtrbox 500,-
Silentblok motoru 6C0 199 262 A 500,-
A další drobné díly
Volat/psát na 338 755
![QS Activ 605 SUNDECK + MERCURY F 115 EFI EXLPT](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
KAJUTOVÁ LOĎ
Celková Délka: 6,45 m
Délka na vodorysce: 5,75 m
Šířka: 2,40 m
Celková výška: 2,02 m
Výška nad hladinou: 1,59 m
Ponor: 0,44 m
Palivová nádrž: 160 l
Vodní nádrž: 45 l
Počet osob: 7
Počet osob na spaní: 2
Hmotnost bez motoru: 970 kg
Maximální hmotnost motoru: 239 kg
Typ nohy motoru: XL
CE kategorie: C
PŘÍPLATKOVÁ VÝBAVA:
SMART EDITION (Bimini, Stereo, sprcha v kokpitu, lyžařská tyč.mooring kit)
Krycí kotevní plachta
Prodloužení záďové platformy
DÁREK ZDARMA VesselView Link
DÁREK ZDARMA PŘIHLÁŠENÍ NA PLAVEBNÍM ÚŘADĚ SPS PRAHA
DÁREK ZDARMA SERVIS PAKET: MONTÁŽ MOTORU, SERVIS VČ. VŠECH NÁPLNÍ, PRVNÍ START MOTORU, VRTULE, BATERIE
DÁREK ZDARMA PRVNÍ SPUŠTĚNÍ NA VODU, ZAŠKOLENÍ,ZKUŠEBNÍ PLAVBA (SLAPY NEBO PRAHA 4 - BRÁNÍK)
Příklad financování:
přímá platba 40%: 458.312,- CZK
84x měsíčně: 10.515,- CZK
RPSN: 7,83%
úroková sazba p.a.: 7,55%
výše úvěru: 687.468,- CZK
![Benzínový motor LEX 170F 4-takt 7HP 5,2kW hřídel 19mm + olej](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
BENZÍNOVÝ MOTOR LEX 170F + 0,6L motorový olej SAE 10W30.
Náhrada - kopie motoru HONDA GX 160.
4-takt, vzduchem chlazený, ruční startování, zapalování TCI tranzistorové.
Výkon motoru - max. 7 KM / 5,2 kW / 3600 ot./min.
Průměr hnacího hřídele: 19 mm.
Délka hřídele se závitem: 57 mm.
Objem motoru: - 223 cm3.
Max. točivý moment - 17 Nm.
Startování - manuálně.
Elektrické zapalování tranzistorové.
Objem nádrže - 3,6 L.
Druh paliva - benzín.
Spotřeba paliva - max. 2,2 L / hod.
Olej do motoru: SAE 10W30.
Kapacita olejové nádrže - 0,6 L.
Šroub - 157 x 82 mm.
Rozměry - 405 x 450 x 443 mm.
Hmotnost - cca 17 kg.
Vhodný na: generátor, vodní čerpadlo, pila, motokáru a mnoho dalších stavebních strojů + zahrádkářství apod.
NOVÝ s dokladem + ZÁRUKA.
POZOR !
Motor je dodáván bez oleje, proto před prvním spuštěním je třeba nalít motorový olej 10W-30 cca 0,6L.
BEZ OLEJE NEBO nízké hladině oleje MOTOR NELZE nastartovat !
SVÍČKA NEDÁVÁ jiskru !
První výměna oleje se musí uskutečnit po 8 hodinách provozu. Každá další výměna oleje po 25 hodinách provozu. Před každým nastartováním motoru třeba dodržet správnou hladinu oleje!
Když se díváte přímo na osku - hřídel, směr otáčení je doleva - proti směru hodinových ručiček.
V případě zájmu NOVÁ odstředivá spojka:
135/19 mm s 2-mi řemenicemi na 2 klínové řemeny, cena: 2340 Kč
115/19 mm s jednou řemenicí na jeden klínový řemen, cena: 2280 Kč
Uvedená cena je konečná - včetně přepravy, zasíláme kurýrem.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.