uprava motoru - strana 25
Počet nalezených inzerátů UPRAVA MOTORU: 1000 - strana 25
Prodám KTM 125sx rv.2020, 125mth, 0 mth po kompletní G.O. motoru a velkém servisu.
Úprava pérování a motoru D.C. racing Na motorce jsou nové pneumatiky,destičky,řetězová sada. Kompletně namazané přepákování, kyvná vidlice a krk řízení
Na motorce je protiskluzový potah sedadla.
K motorce nerezové stupačky Mx711pegs, sada plastů navíc, kryt pod motor, originál příbal s pumpičkou na tlumiče.
Motorka dostávala tu nejlepší péči - píst po 30mth, olej po 5-8mth pravidelná údržba tlumičů, přepákování, krku řízení.
S motorkou nebyl nikdy problém, vždy bylo vše děláno preventivně.
Motorka po velké investici stačí sednout a jezdit. Více informací sz nebo telefonicky a možno zaslat fotodokumentaci servisu.
Dohoda o ceně možná u motorky
Motorka je na původních plastech a podvozku 0mth
potah sedla guts
Úprava motoru
kryty motoru, rámu, zapalování, spojky
široké stupačky p.n.a
výměna oleje kaýždych 5mth
připravena na další sezónu.
více info na telefonu
S těžkým srdcem nabízím tuhle předělanou krásku.Pár informací co bych k ní mohl na férovku říct:Narodila se v roce 2005 a to 29.dne v 6 měsíci.Má nalítáno krásných poctivích 35 *** km a hrdě o sobě muže říct,že díky všem majitelům kteří ji dávali stejnou péči jako já,měnili pravidelně olej (za mě Castrol Power 1 Racing 10W-40 4T)Netahali za studena po plynu do úžasných maximálních 16tis otáček(Taky když ráno vstáváš s postele v momentě neskáčeš zrovna 2metry vysoko a k tomu nehulákáš jak na lese)Říct že má motor v Topové kondici,a její vychloubání se zakládá ,na dnes spíše nesetkatelné ,beznulové ztrácení se oleje z 600cm3 motoru o výkonu 86kw s přímým vstřikováním.Co se týká její váhy,tu má někde okolo 175kg(papírově 182kg)Úprava celkového vzhledu je zapsána ve VTP.Technicky je zdatná podle našich zákonů brouzdat na pozemních komunikacích do 4.3.2023,samozřejmě až na ten čas přijde,ve své skvělé kondici přijede pro novou STK na další 4 roky,kterou získá na první dobrou bez sebemenších pochybností.Její dokonalý podvozek a obutí od Pirelli které má víc jak 80% dezénu,na silnici drží v každé ostré zatáčce,přesně tak ,jak je od něj očekáváno.Nové přední brzdy od Bremba brzdí její rychlost parádně.Klíček je používán pouze k odemknutí nádrže a úložného prostoru pod spolujezdcovým sedákem,jinak má bez klíčové startování.Zamykání startu na dálkové ovládání vč.zvukového alarmu ji dodává větší překážku pro lidi ,kteří by si ji chtěli ,třeba nechtěně nenávratně vypůjčit.Má nějaké malinké kosmetické oděrky jako každá královna silnic a dálnic.Zvuk zahřátého motoru v 10-12tis otáčkách ,doprovázen střílením z výfuku je neodolatelný..Na vyžádání pošlu video,do inzerátu přidávat bohužel nejdou.Po celou dobu má doma vlastní garážové místo.V případě že by si ji chtěl vzít pod křídlo jezdec který ještě nevlastní oblečení,přilbu,boty,rukavice a byl postavy 178cm, 77kg,velikostí bot 42,5-43,za adekvatní cenu bych mohl též nabídnout.Vše je barevně sladěno s moto.Více info případně po tel.
Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
Prodám land rover defender TD5 110 + expediční výbava, rok výroby 1999 najeto 206000.
Zvedly výkon o 30%, tempomat, zadní vzduchová uzávěrka, vyhřívané čelní sklo, nezávislé topení, předehřev motoru 230V, střešní stan, vějířová markíza, dual battery systém, solar, 230v čistá sinus., zásobník na vodu 46l v podběhu+ tlaková voda, výstup tlak. vzduchu. Hi-lift, nájezdy, navijak, CB, Tv ve stanu, airline příchyty, sekera, rýč, pila, plíce na dveřích pro vařič, úprava pro spaní i vevnitř.
Auto je teď po větší opravě. Počítal jsem s tím že mi zůstane navždy podle toho jsem nechal vše opravit, bohužel osud tomu chtěl jinak. Vyvážen rám+ nástřik, vyměněný klouby, ložiska v kolech, oprava brzd, nová ruční brzda.Motor po GO- zabroušená hlava i blok motoru, rozvody, pístní kroužky, vyleštění válců, ložiska na klikovce, nová viskózní vrtule. Druhy motor na díly s podfouklou hlavou. Výměna všech náplní. Před dvěma lety vyměněn zadní díl rámu, vyměněná spojka, tlumiče, go přídavné převodovky. Auto jede naprosto úžasně, ale není to žádná leštěnka má své šrámy a větší korozi bočních dveří.
Prosím preferuji další informace po telefonu
Prodám Škodu Octavia RS druhé generace s výkonem přes 400 koní.
Auto má mnoho úprav. Byla provedena GO motoru, kované písty a ojnice ZRP, kit olejového čerpadla pro vyšší tlak oleje - odstranění vyvažováků. Dále byla provedena GO hlavy motoru - ventily Supertech a tvrdší pružiny, zaslepení kanálů po vířivích klapkách.
Dále v autě: turbodmychadlo Loba LOCO K04, vstřiky z Audi S3, pumpa v nádrži z Audi RS3, úprava řídící jednotky APR stage 3, vysokotlaká pumpa Loba, otevřené sání Revo, oil catch tank, intercooler HG motorsport, blow off ventil, výfuk BCS Powervalve,
stavitelný podvozek H&R, přední 8 pístkové brzdy Brembo s kotouči Zimmerman 380 mm, kola Fondemetal 9rr r19,pneu Michelin pilot sport 4s.
Co se týče výbavy, jsou v autě sedačky, volant a řadící páka z Octavie 3 RS. Jinak výbava víceméně klasická RS- el.okna a zrcátka, šíbr, dvouzónová klima, palubní počítač, xenony, rádio Columbus...
Auto je v celopolepu od 3M který se místy lehce loupe - mohu zaslat detailní foto, originální barva červená.
Auto má najeto 134xxx km a na výše zmíněné úpravy cca 20000 km.
Ježděno pouze na Millers oils 5w40 a Verva 100.
Cena k jednání na místě u auta.
Pro více info tel. nebo mail.
Prodám BMW E93 335i.
Manuální převodovka, rok 2007, multifunkční volant, sportovní elektrické a vyhřívané sedačky s pamětí, bezklíčový přístup, M sportovní paket, zrcátka s aut. stmíváním, velká navi, otvor s přepravním vakem, parkovací senzory, xenony, automatická klimatizace, světelný paket, M sportovní podvozek, M kožený volat atd..
Najeto 224 XXXkm, původ Švýcarsko, spoustu záznamů k vozu z historie až do roku 2020.
Vozidlo prošlo lehkými úpravami:
- sání, chlazení vzduchu, filtrace, průchodnost výfuku a úprava řízení motoru, blow off ventil - velmi hezky zvuk vozu.
Nyní cca 400hp, podvozek tuhý a funkční, moc hezké svezení. Samozřejmě lehké známky opotřebení z běžného provozu se na voze najdou jak v interiéru, tak exteriéru, ale v zásadě nic hrozného.
Občas se ozve jedna lambda - buď do prodeje vyřeším nebo dam slevu a klasicky jak je u těchto motorů zvykem, tak už jdou trošku slyšet westgaty.
Kola na fotkách nejsou součástí prodeje, více info prosím volat 7.3.0.8.7.0.6.2.6.
DLOUHOTOČNÝ AUTOMAT K'MX 413 + PODAVAČ IEMCA BOSS 338 HD
Stroj byl provozován minimálně - pouze cca 3 měsíce na jedné zakázce.
Doba běhu - 886 hod. – prakticky nový stroj.
Stroj byl jet pod olejem.
Stroj pod proudem a ve funkčním stavu stále nastaven pro výrobu na stisk tlačítka
Řídící systém: FANUC 0i
Maximální průchod tyče: 16 mm
Max. délka obrábění na jeden zdvih: 130 mm
Výkon motoru elektrovřetena (100%/30 min): 3,7 /5,5 kW
Maximální otáčky vřetene: 12 000 rpm
Rychloposuv: 25 m/min
Rozměr nože pro vnější operace: 12 x 12 mm
Počet nástrojových poloh pro vnitřní operace: 3 + 3
POHÁNĚNÉ NÁSTROJE
Počet poháněných nástrojů 3
Velikost kleštiny Kleština ER 11
Maximální otáčky: 8000 RPM
SEKUNDÁRNÍ VŘETENO
Maximální průchod tyče: Ø 16 mm
Maximální otáčky sekundárního vřetene: 12 000 rpm
Výkon motoru elektrovřetena (100%/30 min): 2,2 /3,7 kW
CHLAZENÍ
Objem nádrže: 120 l
Průtok: 63 l / min
držáky pro nástrojové nože pro vnější obrábění 12 x 12: 6 ks
držák pro nástrojové nože pro vněší obrábění 12 x 12 s posunutím (5mm): 1 ks
blok se 3 polohami pro nástroje na vnitřní operace: 1 ks
otočné vodící pouzdro včetně unašeče: 1 ks
kleštinový upínač pro kleštiny F20 (136E): 2 ks
blok pro poháněné nástroje se 3 polohami: 1 ks
vyhazovač obrobků: 1ks
interface pro připojení podavače: 1ks
IEMCA BOSS 338 HD - automatický podavač tyčí pro tyče Ø 5 až do 13 (16) mm pro délku tyčí 3,2 metrů 1
C osa na hlavním vřetenu
C osa na sekundárním vřetenu
úprava vřetene pro 16mm tyč bez nutnosti úpravy konce tyče
pojistná vana pod stroj
pevné závitování na hlavním a vedlejším vřeteni
kulatá kleština F20 (136E) Ø 12,7 mm do hlavního vřetene
kulatá kleština F20 (136E) Ø 8,9 mm do protivřetene
kulaté vodící pouzdro Ø 12,7 mm
kleština do podavače Ø 12,7 mm
tlačník tyče Ø 16mm
vodící kluzné pouzdro Ø 17 mm
sada kanálů Ø 17 mm včetně odpovídajícího tlačníku
příčná vrtací/frézovací poháněná jednotka ER 20, d=1-13mm - tužší verze včetně sady klíčů 12.000rpm 10 Nm
WT 20 Příčná vrtací/frézovací poháněná jednotka s rychlovýměnnou hlavičkou, 108,5 mm 410120004-00 (sada klíčů 006575000525) 12.000rpm 10 Nm
sada kanálů k podavači BOSS 338 HD Ø 17 mm, odpovídající tlačník
dodací podmínka: ExW Havířov
Rád bych nabídl své vozidlo k prodeji.
Jedná se o Volkswagen Vento 2.8 vr6 128kw z roku 1993.
Auto je v bídném stavu co se týče karosařiny. K auto přidám pěkný přední nárazník, kapotu a masku.
Auto mi už skoro rok stojí. Byl jsem ho občas startovat ale nejezdil, protože ma propadlou stk.
Auto hůř startuje - důvodem je že se s nim nejezdi a je tam starý benzín.
V předu sedačky origo. Recaro. K vozu přidám sedačky z mk3 co se davali do jahre edice.
Na motoru jediná úprava sportovní filtr, který táhne maximálně tak teplej vzduch od motoru. Chtělo by to předělat a udělat odstínění, ale aspoň to má hezkej zvuk.
Na výfuku je celoprůchozí výfuk, obal od katalyzátoru a rezonátor.
Co se týče výbavy jsou tam všechny včetně střešního okna v el. ( fungují pouze přední ) budíky s MFA. Posilovač a ABS.
Určitě jsem hodně věcí zapomněl, takže se neváhej zeptat.
Kola co jsou na autě jsou Borbet 5x100 9j. Kola jsou zapsány v TP spolu se sníženým podvozkem.
Nájezd cca 260 000km.
Upozornění!!
Není to nový auto ani top stav, zachovalé Venta vr6 se prodávají za úplně jiné častky. Takže prosím špekulanty a smlouvače ať ani nepíšou…
Na ceně jsem schopnej se domluvit podle toho, co vše dám k autu.
Prodám VW Golf V 1.6i 75kw edice GOAL MK5
Rok výroby 2006
Najeto:234tis.
Barva oranžová metalíza, výbava GOAL, parkovací asistent vzadu, automatická klima, vyhřívané sedačky, palubní počítač, tempomat, El. okna+zrcátka, Android DVD rádio, dálkový centrál, dva klíče, servisní kniha, přední tmavá světla, dynamické blinkry v zrcátkách, sportovní stavitelný podvozek TA-technix, GTI přední nárazník, R32 zadní nárazník, alu kola R17, k autu zimní sada kol, vše je zapsané v německém Tp.
Za posledních půl roku v DE majitel měnil: výfukový systém včetně sběrného potrubí a katalyzátoru, zcela nový odpředu dozadu včetně čepů na motoru. Ložiska kol na obou stranách vzadu nová s novými senzory ABS a ESP.
Těsnění hlavy válců, víko ventilů s těsněním, sada ozubeného řemene "Gates" s vodní pumpou, odvětrávání klikové skříně (sací můstek), pomocný spojkový válec, zapalovací svíčky, výměna oleje + filtry, Přední + zadní brzdy.
Nějaká kosmetika se najde, jinak pěkné auto, zajímavá barva+úprava.
Vady: trhlý bok řidičova sedačka, odlupuje se stropnice, interiér by zasloužil vytepovat, Vysoká spotřeba motorového oleje! S největší pravděpodobností vadné stírací pístní kroužky! Auto je normálně pojízdné, jen trochu víc kouří. Určeno k opravě a přihlášení na CZ papíry - veškeré doklady pro přihlášení mám.
Cena 70 000kč.
Neměním!!! Pouze prodám!
Pokud se mi nedovoláte zanechte prosím SMS ozvu se zpět.
Golf 6R:
Rok výroby: 2012
Počet najetych km: 76301 tis km
Počet míst: 5
Palivo: Benzín 98/100 octane
Motor: 2.0TFSI 258 Kw 502Nm EA113
Převodovka: Manual 6st. 4x4 Haldex 4. Gen
O auto bylo dobře postaráno, má komplet udělanej motor a vyřešeny všechny neduhy motoru ea113, na aute jsem udělal spoustu věcí ale má teď spíš kosmetické neduhy jinak auto bez koroze v zimě nejezedilo, olej menen každých 5 tis km (Miller Oils 5W40)
Vždy se poctivě zahrival a dochlazoval.
Co se delalo na aute (Úpravy):
— Komplet vyfuk APR RSC cena: 120tis. Kč
— Přední brzdy Brembo 6 pist. cena: 35tis. Kč
— Filtr Box Passat R36 cena: 15tis. Kč
— Prestavba baterky do kufru OEM cena: 15tis. Kč
— Vedení vzduchu Bartek cena: 10tis. Kč
— Wagner Intercooler cena: 30tis. Kč
— Rozvodovy Kolo nastavitelný Bartek cena: 3tis. Kč
— Odlehčené kolo na řemen Bartek cena: 3.5tis. Kč
— Ventilovy titanovy pružiny Bartek cena: 12tis. Kč
— Vysokotlake Cerpadlo Loba Motorsport 175bar cena: 30tis. Kč
— Svíčky NGK BKR8EIX cena: 2.5tis. Kč
— Civky APR cena: 5tis. Kč
— Tepelný štít CTS Turbo cena: 1tis. Kč
— OEM Racing Line Pružiny cena: 8.5tis. Kč
— Přestavba pistku vysokotlake pumpy na rolničku cena: 20tis. Kč
— Vyřazení vyvazovacích hrideli pomocí kolečka Víš Motorsport cena: 5tis. Kč
— Zesilena spojka PTB-Racing Dvoulamelova Organika + Ceramika Jednohmota cena: 35tis. Kč
— PRV Rail Ventil 165bar cena: 8tis. Kč
— Nový Gumy Michelin Pilot Sport 4 Na kolech Omanyt R18 Golf R32
— Uprava Stage 2+ cena: 15tis. Kč
Naladěn na 258kw 502Nm omezovač posunutej na 7400 otáček. K04 běží v optimálním režimu tlačí 1.0 Bar což není maximum, auto je připravené na Stage 3 TTE 480 Jen dodat turbo a výsledek bude 310Kw 550Nm ~
— Pop and Bangs
— Launch Control
— Hard Cut Limiter
Zrychlení:
— 0-50: 1.36s
— 0-100: 4.4s
— 100-200 10.87s
Motor G.O: cena: 60 tis. Kč
— Nový Ventily
— Nový Hydrostely
— Nový komplet těsnění
— Nový komplet vačky
— Nový komplet šrouby
— Nový komplet rozvody
— Nový komplet řetízek a napinak
— Nový nastavovač vacky
— Mechanická dekarbonizace motoru
— Vyčištění saciho koše
Cena je pevná, v auto jsem investoval přes 400 tisíc Kč což je skoro cena Golf 6R.
Vše je pořádně udělaný šlape jak hodinky
Na prodej auta nespěchám.
Auto ESA, AAA Auto a další prosím nevolat!
Pište když tak mi na Email mám hodně fotek co na tom autě se dělalo na víc než 10 fotek nemůžu dat.
Email: Wargaming.id.28121999@
Možná i výměna za něco zajímavého jako 1 generace Audi RS3 8P, 2 generace Audi TTRS 8J, nebo TTS 8J / TT 3.2 VR6 8J z vašim doplatkem.
Golf R, Cupra R, S3, RS3, TTS, TTRS, Golf GTI.
// Informace o vozidle //
PRODEJ MOŽNÝ BEZ ÚPRAV VOZIDLA
První majitel, Koupeno v ČR, Do provozu 1/2020, Nájezd cca 55000km, Možnost doložení ocenění vozu Cebia, Zimní Pneu 17" v ceně, Převodovka 6st. Manuál, Bílá Moon metalíza, Mobilita Plus, Interiér Dynamic černý strop, Sportovní sedadla, El. nastavitelné sedadlo řidiče, Zimní paket II, Bezdrátový SmartLink+, Virtuál kokpit 10,25", Panorama střecha, Front Assist, Side Assist, Bezklíčové odemykání, zamykání a startování, Světelný a dešťový asistent, Asistent dálkových světel, El. víko kufru, Příprava pro tažné, Asistent rozjezdu do kopce, Kontrola tlaku v pneu, Sportovní podvozek s volitelnou tuhostí
// Úpravy na vozidle //
PRODEJ MOŽNÝ BEZ ÚPRAV VOZIDLA
Jednotka motoru upravena od BSR a naladěna přibližně na 150kw. Na motoru nainstalován Blow-off ventil a Vzduchový filtr od firmy Forge. Od BSR byl odborně navrhnut a nainstalován zakázkový duplex výfukový systém s karbon koncovkami, katalyzátory zachovány. Sníženo pomocí sportovních pružin Eibach Pro Kit. Zadní nárazník upraven a přidán maxton difuzor. Okolo panoramy je střecha polepena firmou AS Performance do černé folie.
// Podrobně rozepsané pakety //
Paket Tech
– Front Assist včetně adaptivního tempomatu
– Adaptivní tempomat do 210 km/h (ACC)
– Asistent rozpoznání únavy řidiče
– Asistent změny jízdního pruhu (Side Assist)
– Parkovací senzory vpředu a vzadu
– Zadní parkovací kamera
Paket Navi
– Virtuální kokpit 10,25"
– Bluetooth s dobíjením a anténou LTE
– DAB digitální radiopříjem
– Hlasové ovládání pro Infotaiment Amundsen
– Infotainment Amundsen 9,2" s navigací
– Sound System ŠKODA
– ŠKODA Connect, Care Connect + Infotainment Online (3 roky)
– Rezervní kolo ocelové dojezdové
Paket Sport
– Ambientní LED osvětlení – červené,
– Dekorační lišta na přístrojové desce „Black Dots“ + Hot-stamping chromový
– Sportovní podvozek s volitelnou tuhostí tlumičů (SPORT CHASSIS
CONTROL)
– Hliníkové pedály
– Kožený sportovní multifunkční volant
– Sportovní sedadla
– Sunset zatmavená zadní okna
– Černý strop
Nabízím k prodeji svého golfa. Troufnu si říct, že auto má nadstandardní péči. Před zimou provedeno rozleštění + keramika. Interiér nezničený.
Základní info:
Rok výroby 2010
Kód motoru CCZB
Manuál
Výkon 155kw
Nájezd 205 xxx (daily auto)
Výbava:
Interiér v kůži
Výhřev předních sedadel
Řidičova sedačka v elektrice (nepoškozený bok)
Multifunkční volant
DCC podvozek (sport / normal / komfort)
Parkovací senzory přední + zadní
Parkovací asistent (auto samo parkuje)
Rádio RNS 510 s navigací
Bluetooth (přehrává hudbu a telefonuje)
Paket zrcátka
Klimatizace 2 zóny
4x okna v elektrice
Tempomat
Úpravy:
Ve 150k kompletní generálka motoru včetně novych vaček, vanosu, kované písty + ojnice, odstraněné vířivé klapky, nové ventily, porting hlavy, racing ložiska na kliku, revize kliky, revize olejoveho čerpadla
KN vložka filtru
Olejový chladič
Nerezový výfuk INVIDIA (střední + koncový díl) - auto je stále komfortní, žádná uřvaná svině
Snížené pružiny racingline
Maxton přední lipo + zadní difuzor
Iridiové svíčky
APR cívky
Olej 15w50 v300
Úprava softwaru na 211kw / 425Nm
Decentní pop & bangs
Kompletně osazené LED (interiér / exteriér)
R19 Pretoria včetně novych pneu hankook
Nedostatky:
Začíná padat stropnice (nic hrozného, odlupuje se u pouzdra na brýle)
Jeden parkovací senzor zlobí
Dovoz DE v minulosti pojistná událost na přední část vozu. Dle carvertikal škoda 500 - 1500e.
Opravy motorů sněžných skútrů . náhradní díly na tyto stroje, GO opravy těchto strojů , Go motorů ROTAX , motorů sněžných skútrů Buran RMZ 640 , Tajga RMZ 500 ,Tajga RMZ 550 .Přestavby motorů Buran na bezkontaktní zapalování , montáž úsporných karburátorů Mikuni.
Zvonky 130 Kč/ks
Tachometr 400 Kč až 1 200 Kč
Řadicí buben 550 Kč
Rozběhový buben 600 Kč
Unašeč lehkých čelistí PRODÁN
Unašeč těžkých čelistí PRODÁN
Startovací buben 500 Kč
Hnací kolo (z motoru) 120 Kč
Hřídel výstupní (z motoru) 150 Kč
Ochranný kryt řadicích čelistí 30 Kč
Ozubené kolo hnané (z motoru) 150 Kč
Předlohová hřídel - volnoběžka (z motoru) 550 Kč
Ozubený řemen 200 Kč
Válec s pístem a kroužky - Babetta 210 - 1 200 Kč
Hlava válce 700 Kč
Válec na jednorychlostní Babettu 900 Kč
Hlava válce na jednorychlostní Babettu 800 Kč
Řadicí čelisti lehké PRODÁNY
Řadicí čelisti těžké PRODÁNY
Brzdové čelisti 80 Kč/pár
Startovací čelisti 180 Kč/pár
Karburátor (bez plastového krytu sání a kolínka) 600 Kč
Kartery TYP 210 sada 1 000 Kč až 1 200 Kč
Kliková hřídel 900 Kč až 1 300 Kč
Rotor - magneto 500 Kč
Řidítka holá s platličkou pro uchycení 300 Kč
Řidítka holá, pro uchycení k vidlici s vnějšími pružinami 500 Kč
Rychlopal včetně hliníkových koncovek 250 Kč
Třmeny pro uchycení řidítek 200 Kč/sada
Brzdový štít zadního kola 250 Kč
Brzdový štít předního kola s převodem pro tachometr 1 100 Kč
Brzdový štít předního kola bez převodu pro tachometr 250 Kč
Zpětné zrcátko 280 Kč/ks
Hliníkové těleso sání 30 Kč
Kryt řetězu levý 70 Kč/ks
Kryt řetězu pravý 250 Kč
Plastové kryty schránky nářadí 200 Kč/pár
Plastové kryty rámu 300 Kč/pár
Krytka pumpičky 80 Kč
Indukční cívka 150 Kč
Tyristor 200 Kč
GYT zapalování 300 Kč
Hřídel šlapadel 100 Kč
Sedlo prodloužené PRODÁNO
Sedlo klasické - více kusů cena 400 Kč až 1 200 Kč
Stojan 150 až 300 Kč
Nádrž na dvourychlostní Babettu, bez kohoutku, bez víčka - mám více kusů - cena 500 až 1 400 Kč
Palivový kohoutek 260 Kč
Nosič chromový, 250 až 500 Kč
Přední vidlice s prachovkami 1 000 Kč
Přední vidlice s vnějšími pružinami PRODÁNA
Rám 700 Kč
Přední světlo 900 Kč
Zadní světlo 300 Kč
Výrobní štítek typ 210 - 250 Kč až 400 Kč
Záchyt reakce zadního kola 50 Kč
Napínáky řetězu 15 Kč/ks
Zadní blatník 200 Kč až 400 Kč
Přední blatník 300 až 450 Kč/ks
Držák pro uchycení sedla 20 Kč
Držák nádrže 15 Kč
Výfuk - 300 Kč až 900 Kč
Kladka malého řetězu pro napnutí řetězu 20 Kč
Šlapadla, včetně nových klik šlapadel 500 Kč/pár
Přední kolo 600 až 1 200 Kč
Zadní kolo 1 000 až 2 000 Kč
Tlačítko - chcípák 400 Kč
Tlačítko - klakson 500 Kč
Podívejte se na všechny mé inzeráty
Velmi pěkný stav .
Využíván jako rotavátor .
Malotraktor PONY IIA je multifunkční systém pro hobby použití. Je k němu možné připojení rotačního kypřiče (místo pojezdových kol), zametacího kartáče, shrnovací radlice, návěsu a pasivního nářadí na půdní práce. Kroutící moment motoru je do převodové skříně přenášen pomocí klínového řemene a napínací kladky, která je ovládána pákou z rukojeti stroje. V převodové skříni je šnekový převod pracující v olejové lázni. Výška vodících rukojetí je nastavitelná pomocí kloubu na rukojetích, které se také dají vyklápět stranově. Pojezdová kola mají traktorový desén a mají v ráfku zabudované volnoběžky pro jednouduchou manipulaci při práci (např. otáčení, couvání ). Tyto volnoběžky lze i odaretovat pro snadný transport stroje bez běžícího motoru. Změna pojezdové rychlosti se provádí manuálně přehozením klínového řemene na jiné řemenice .
Nastavené otáčky motoru 3200
Typ motoru HONDA GCV 160
Zdvihový objem 160 cm3
Osobní odběr : Louny , možno i zaslat . Možnost doručení až domů : Louny , Teplice , Bílina . Most.(Ostatní města dohodou).Volejte či pište 239 678 Platí do smazání
Prodám nový spolehlivý jednofázový 2-taktní generátor, ideální pro napájení ruznych druhů zařízení.
Vhodné pro napájení v dílně, domácnosti, kanceláři, kempování, staveništi, lodi atd.
Na rozdíl od tradičních generátorů, které běží s pevnou rychlostí/ot/min, je tento generátor vybaven mikroprocesorem řízenou technologií Smart Throttle, která upravuje otáčky motoru přesně podle zatížení.
Pokud generátor nenapájí mnoho zařízení, běží pomaleji. Tímto způsobem generátor snižuje spotřebu paliva, prodlužuje životnost motoru a prodlužuje intervaly mezi plněním palivové nádrže.
Jak se zatížení zvyšuje, generátor automaticky zvýší rychlost a otáčky, aby odpovídaly poptávce po energii.
Funkce proměnných otáček použitá v generátoru poskytuje mnoho výhod:
- zvyšuje životnost zařízení snížením opotřebení motoru
- efektivně hospodaří s palivem a je hospodárný v provozu
- je šetrný k životnímu prostředí
Technické parametry:
- Výkon : 1,5kva max - 800w
- Napětí : 230v
- Otáčky : 3600 ot./min
- Počet fází : jedna
- Napětí : 230v
- Zásuvka : 1
- Hlučnost : 68 db(a)
- Výkon motoru : 2HP
- Typ paliva : 50:1 benzín směs olej pro 2takty
- Chlazení : vzduch
- Startování : mechanické
Pošlu i kurýrem na dobírku s platbou při přebírání balíku. Cena doručení je 299,-
Kontakt: 00421940075902 (nebo +421940075902).
Prodám hlavu motoru Cummins 4BT. Je možné dodat podávací hlavu motoru i na motory Cummins 6BT 5.9, 6CT 8.3, ISC, ISL, QSC, QSL, 6L, B3.3, ISB 4.5, QSB 4.5, QSB6.7, ISB 6.7 a další. Dále je možné dodat hlavu motoru: Caterpillar, Perkins, JCB, Yanmar, Kubota, Deutz, Isuzu, Volvo, Komatsu.
Prodám blok motoru Cummins 4BT 3.9. Je možné dodat blok motoru Cummins 6BT 5.9, 6CT 8.3, ISC, ISL, QSC, QSL, 6L, B3.3, ISB 4.5, QSB 4.5, QSB6.7, ISB 6.7 a další. Dále je možné dodat blok motoru: Caterpillar, Perkins, JCB, Yanmar, Kubota, Deutz, Isuzu, Volvo, Komatsu.
Prodám kompresor vzduchu motoru pro motory Cummins ISB 6.7, QSB 6.6. Je možné dodat kompresor vzduchu motoru i na motory Cummins 6BT 5.9, 6CT 8.3, ISC, ISL, QSC, QSL, 6L, B3.3, ISB 4.5, QSB 4.5 a další. Dále je možné dodat kompresor vzduchu motoru na motory: Caterpillar, Perkins, JCB, Yanmar, Kubota, Deutz, Isuzu, Volvo, Komatsu.