united office - strana 38
Počet nalezených inzerátů UNITED OFFICE: 1000 - strana 38
DELL Vostro 3500 je notebook s důrazem na vysokou spolehlivost a adekvátní výkon vzhledem k rozměrům a příznivé ceně. Barevné provedení aberdeenská stříbrná mu dává velmi stylový vzhled. Je postaven na nové generaci mobilních procesorů firmy Intel, v tomto případě Core i3-370M.
Parametry:
Procesor: Intel Core i3-370M
Displej: 15,6" LED display (1366 x 768) mat
Operační paměť: RAM 4 GB DDR3
Grafika: integrovaná Intel HD Graphics
Pevný disk: 320 GB
Výbava: DVD mechanika, webkamera
Rozhraní: WiFi, BT, čtečka karet, HDMI, VGA, 3 x USB 2.0
Výdrž baterie: cca 2 hod. dle zátěže a nastavení
Hmotnost: 2,4 Kg
Operační Systém: Windows 10 Pro 64 bit
Kvalita: A- (zachovalý kousek s velkým displayem, pro nenáročného uživatele, office, cestování, multimédia. Rok. výr.: cca 2012).
Opravy - licence Win 10 Pro, Čistá instalace O.S. + všechny ovladače, vyčištěno chlazení + pasta CPU.
žádejte originál foto, foto zde jen ilustrativní!
Inzerát je platný do smazání.
Posílám na dobírku, nebo osobní odběr v Ostravě - Mar. Horách v kamenné prodejně. Pro poslání preferuji nebo DPD.
ZÁRUKA 12 měs.
CENA uvedená je bez DPH (jsem plátce DPH), vystavuji fakturu.
Dobrý den, nabízím k prodeji dvě originální inkoustové náplně pro tiskárny EPSON - řady Stylus, Stylus Office a Work Force. Jedná se o náplň T1292 Cyan a T1294 Yellow. Obě jsou zcela nové, zabalené.
Cena za obě dohromady je 300,- Kč včetně poštovného. Možnost osobního odběru v Brně, jinak zaslání poštou jako Balík na poštu. Balíček odešlu po připsání peněz na účet, na dobírku NEzasilam.
V případě zájmu prosím o zprávu na email nebo SMS, děkuji.
Prodám moderní kancelářskou židli Autronic. Židle je v pěkném stavu, před prodejem byla vyčištěná tepovačem.
Židle má výškově nastavitelný sedák a synchronní mechanismus s možností houpání.
K vyzvednutí na Praze 7. Po domluvě možnost dopravy po Praze.
Židle, kancelářská židle, pracovní židle, chair, office chair
Prodám pomocníka pro komunikaci přes MS Teams.
Koupil jsem před rokem za cca. 9.000 Kč, ale nakonec nepoužil, proto prodávám.
ThinkSmart View je chytré zařízení pro spolupráci, které řeší administrativní úkoly, abyste jimi nemuseli zatěžovat svůj počítač. Zařízení spolupracuje s počítačem, takže můžete současně používat svůj počítač k produktivitě a ThinkSmart View pro administrativní úkoly. Je to váš osobní asistent pro zvýšení produktivity na pracovišti.
Prodám kancelářskou židli LD Seating Sunrise. Židle je v pěkném stavu a před prodejem byla vyčištěná tepovačem.
Židle je celočalouněná a stojí na kříži z leštěného hliníku s kolečky. Výška sedu se jednoduše ovládá páčkou pod sedákem.
Pořizovací cena židle byla 7 tis. Kč.
K vyzvednutí na Praze 7 nebo mohu dovézt po Praze za 300 Kč.
Židle, kancelářská židle, Kancelářské křeslo, chair, office chair, LD Seating
Do zaběhlé stavební firmy zabývající se výstavbou rodinných a bytových domů, komerčních objektů hledáme zodpovědného stavbyvedoucího s praxí.
Pracovní náplň:
• komplexní řízení stavebních zakázek (plánování, koordinace a kontrola průběhu stavebních prací)
• koordinace podřízených zaměstnanců
• komunikace s investory a projektanty
• zodpovědnost za tvorbu a dodržovaní harmonogramu výstavby a kvality práce
• zodpovědnost za dodržování technologických postupů, bezpečnostních předpisů a všech příslušných norem
• zajišťování subdodávek prací a dodávky materiálů
• kontrola nákladů dle stanovených rozpočtů
• zpracování podkladů pro fakturaci
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělaní stavebního směru nebo minimálně 5 let praxi v realizaci staveb ve stavební firmě
• zkušenost s řízením lidí
• flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a aktivní přístup
• uživatelskou znalost MS Office, RTS a orientaci v AutoCadu
• řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
• stabilní zaměstnaní na dobu neurčitou v zaběhlé stavební firmě
• platové ohodnocení odpovídající zkušenosti a výkonům stavbyvedoucího
• služební vozidlo, mobilní telefon, notebook
• přátelskou atmosféru a kolektiv
V případě zájmu prosím volejte na uvedené telefonní číslo.
Místo výkonu práce: Brno a okolí
Hledáme asistentku pro podnikatele pro práci v kanceláři a případně doprovodu na různé akce.
Znalost AJ, MS Office a základy účetnictví.
Kontakt na e-mail: hostess.group@
Hledáme elektromechaniky s vyhláškou 50 do České Třebové. Nástup ihned. Mzda 200-230 Kč/hod na HPP.
Náplň práce:
Zajištění plynulého chodu výroby, opravy poruch.
Repase, čištění elektromotorů a zapájení rozváděčů.
Požadavky:
- Praxe v oboru minimálně 3 roky,
- Platné osvědčení dle vyhlášky č. 50/1978 Sb. min. §5.,
- Orientace v technické dokumentaci a výkresech,
- Základní znalost MS Office na uživatelské úrovni.
Nabízíme:
- Stabilní a dlouholetou spolupráci,
- Pracovní poměr na HPP,
- Možnost 12-ti hod. pracovní směny,
- Možnost záloh.
Rádi Vám zodpovíme na veškeré Vaše dotazy na tel. čísle +420 .
Náplň práce:
-vystavování a vyhodnocování cenových poptávek
-komunikace s dodavateli
-tvorba a zasílání poptávek
-zpracování reportů a statistik pro vedení firmy
-zpracovávání podkladů ke změnovým řízením
a další.
Požadujeme:
-vzdělání technického nebo ekonomického směru
-praxe na obdobné pozici 2 roky
-znalost AJ, řidičský průkaz sk. B
-znalost MS Office
Nabízíme:
-38.000 - 40.000,-Kč + 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, bonusy + služební mobil a notebook
-práci v Plzni na jednu směnu
-tvůrčí práce s možností seberealizace
-dobrá dopravní dostupnost, možnost parkování
Hledáme na dlouhodobou spolupráci CNC operátory, svářeče, zámečníky, soustružníky, lakýrníky, horizontkáře, elektromontéry, řidiče/řidičky VZV,….
Náplň Vaší práce se odvíjí od konkrétní profese, kterou s Vámi rádi při Vašem zájmu prodiskutujeme a navrhneme ty nejlepší možné varianty spolupráce. Místo výkonu práce - Olomoucký kraj.
Co od Vás očekáváme?
• Vyučen v oboru
• Zodpovědnost, spolehlivost
• Manuální zručnost
• Ochota pracovat 12xhod.směny
Co Vám můžeme nabídnout?
• Velmi dobré finanční ohodnocení stupňující se v návaznosti na délku Vaší získané praxe, odborné specializaci, či Vaší ochotě k možné seberealizaci a kariérního růstu (až 300,-Kč/hod).
• Dlouhodobou spolupráci formou HPP, DPČ, (IČ)
• Nástup dle domluvy, možnost práce přesčas
• Zajištěné ubytování
• Motivační bonusy, odměna za doporučení kolegy
• Možnost vyplácení záloh pro loajální zaměstnance
• U konkrétních pozic náborový příspěvek až 20.000,- Kč.
Co je pro Vás velkou výhodou?
• Certifikát svářeče, osvědčení
• Vazačský, jeřábnický nebo VZV průkaz
V případě Vašeho zájmu prosíme o zaslání Vašeho životopisu na office@, Rádi Vám též zodpovíme veškeré Vaše dotazy na telefonním čísle : +420 . Reagujeme i na zaslané sms, nebo na sms žádosti o zpětné zavolání. Naše firma si svých zaměstnanců váží, proto se nebojte nám ozvat a rádi Vám pomůžeme najít zaměstnání podle Vašich představ.
Dobrý den,
poptávám brigádu s možností práce z domova. Mám zkušenosti s administrativou, správou e-shopu řešeným open source Prestashop, prací v programu SAP týkající se především objednávek, oběhu a fakturace zboží.
Jsem pracovitá, spolehlivá a pečlivá.
V případě nabídky budu ráda za informace na email.
Hledáme obsluhu CNC (obraběče) - HORIZONTKA HEIDENHEIN - Hradec Králové
Náplň práce:
Obsluha CNC stroje – dle výkresové dokumentace pro horizontální obráběcí centrum, řídící systém Heidenhain
Co očekáváme:
Vyučen v oboru
Zkušenosti s řídícím systémem HEIDENHAIN.
Znalost čtení výkresové dokumentace a práce s měřidly.
Samostatnost, pečlivost
Co Vám můžeme nabídnout?
Finanční ohodnocení stupňující se v návaznosti na délku Vaší získané praxe a odborné specializaci (až 280,-Kč/hod).
Dlouhodobou spolupráci formou HPP, DPČ, (IČ)
Nástup dle domluvy, možnost práce přesčas.
Zajištěné ubytování
Motivační prémie
Možnost vyplácení záloh
Odměna za doporučení zaměstnance
V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis na office@, Rádi Vám zodpovíme veškeré Vaše dotazy na telefonním čísle : +420 .
Pracovní náplň: řízení výrobní linky, dodržování kvality výroby dle nastavených norem, udržba výrobní linky a techniky v řádném technickém stavu, vedení řádné evidence dokumentů a směnových výkazů, odpovědnost za hotovou výrobu, plánování výrobní linky s ohledem na požadavky, vedení malého týmu do 5 lidí.
Předpoklady: SOU,případně s Maturitou, technického zaměření, základní zkušenosti s vedením kolektivu, schopnosti řídit malý tým, schopnost provádět drobné opravy na zařízení, manuální zručnost, spolehlivost, samostatnost, loajalita ke společnosti, schopnost komunikace a týmové práce.
Důslednost při plnění zadaných úkolů a přesná specifikace problémů,schopnost samostatného řešení problémů.
Uživatelská znalost PC, MS office (word, excel )
Řidičský průkaz B (T, C nebo strojnický průkaz výhodou - není podmínkou).
Nástupní mzda 32000,- Kč s možností růstu.
Své životopisy zasílejte na adresu: monika.klouzkova@
❗️HLEDÁTE PRÁCI❗️
Nabízíme Vám práci na pozici administrátor/skladník
POŽADUJEME
- požadujeme znalost práci na počítači
- znalost programů MS OFFICE
- 3 směnný provoz
- velkou výhodou znalost programu SAP
NABÍZÍME
- levné ubytování
- příspěvek na bydlení
- týdenní zálohy
- smlouva na dobu neurčitou
- svozy do zaměstnání
Při jakémkoliv dotazu neváhejte kontaktovat, nebo zanechte číslo a ozveme se Vám sami.
Dobrý den,
naše společnost Robotech Engineering, s.r.o. hledá konstruktéra.
Naše požadavky:
- VŠ technického směru
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Počítačové znalosti: MS Office, 3D konstrukční programy (SolidWorks, Autodesk Inventor, CATIA)
- Znalost tvorby technické výkresové dokumentace
- Dobré technické myšlení
- Řidičský průkaz
Nabízíme:
- Skvělý kolektiv pozitivních a na cíl zaměřených lidí
- Dobré zázemí perspektivní firmy
- Být součástí intenzivně rostoucí společnosti
- Vzdělávací kurzy, školení
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Firemní akce, firemní kultura
Pracovní náplň:
- kusová práce na soustružnických nebo frézařských konvenčních strojích
Co od Vás očekáváme:
- znalost čtení výkresové dokumentace
- vzdělání technického směru
- technické myšlení
- spolehlivý přístup, zodpovědnost,
samostatnost, flexibilita
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zajímavé finanční ohodnocení (až 200,-Kč/hod).
- zajištěné a hrazené ubytování
možnost záloh, a práce přesčasy
V případě Vašeho zájmu prosíme o zaslání Vašeho životopisu na office@, Rádi Vám též zodpovíme veškeré Vaše dotazy na telefonním čísle : +420 .
Náplň práce: Zpracování výkresové dokumentace (výroba ocelových odpadních kontejnerů), výrobní dokumentace.
Požadujeme: Minimálně úplné středoškolské vzdělání (v oboru strojírenství výhodou). Nutná předchozí praxe v oboru a zkušenost se Solidworks v délce min 1 roku. Nutná základní orientace ve strojírenských technologiích, zodpovědnost, přesnost, nutná vyšší uživatelská znalost MS Office.
Blíže viz
Pracovní smlouva, jednosměnný provoz - 7:00 - 15:30 hod.
Zájemci se hlásí telefonicky p. Janíčkovi .
Ev.č. 08229211
Nabízíme vám k pronájmu kanceláře o rozloze 244 m2 na ulici Panská 6 v centru města Brna. Kanceláře se nacházejí ve 2.podlaží nad pasáží Rozkvět. Budova je po kompletní rekonstrukci. Prostory kanceláří se skládají z velkého open office opticky rozděleného do tří částí. Sociální zařízení je zvlášť pro dámy a pány na chodbě. Za tímto prostorem je i kuchyně s prostorem pro jídelní stoly. Prostor má další 3 velké kanceláře a z jedné z nich je i vstup na soukromý balkón. Součástí vybavení jsou klimatizace.
K nájmu se platí služby 11 000 Kč (vodné a stočné, odpady, výtah, security, úklidy a el. spol. prostor), elektřina a plyn se přepisuje na nájemce.
Podmínky pronájmu se dají individuálně zhodnotit.
Provize pro RK je jeden nájem+ služby +DPH.
Parkování je možné v blízkých parkovacích domech (Domini, Hotel Internacionál, Kopečná, Velký Špalíček). Na ulici Panskou lze dojet mezi 17:00-9:00 bez omezení a přes den s vjezdovou povolenkou magistrátu města Brna.
V pasáži Rozkvět je mnoho obchodů jako je supermarket Albert, restaurace Zlatá Muška, Vietnamská restaurace, pekárna, kadeřnictví, hodinářství, tabák, Assante, a mnoho dalších.
Kanceláře jsou volné ihned.
Pro více informací kontaktujte makléře Petra Vyskočila
En. náročnost b.: D - Méně úsporná (30 kWh/m2 za rok)
Cena: + služby (11 000 Kč) + přepis el. energie, + provize RK.
Klávesnice Logitech K270 - perfektní stav, používaná minimálně při home office. PC 1049,-. + Zásilkovna nebo osobní předání.
Ev.č. 08239017
Nabízíme vám pronájem vybavených kancelářských prostor na ul. Dukelská třída 69.
Prostory jsou k dispozici od 03/2023.
Možnost rozdělení prostoru příčkami na více samostatných kanceláří.
Rozloha je 72 m2. Kanceláře se pronajímají bez vybavení nábytkem, 4.NP bez výtahu, klimatizace. Náklady na elektřinu jsou vyúčtovány dle skutečnosti (cca el. 1 600 Kč/ měsíc). Služby za teplo, úklid, vodu, el. společných prostor a odpady jsou v ceně nájmu. Jistota (kauce) jsou dva měsíční nájmy včetně služeb bez DPH. Provize je jeden nájem vč.služeb + DPH.
Dispozice:
1. open office - možnost rozdělení příčkou/ami
2. kuchyňka
4. 2x toaleta, chodba s umyvadlem
Možnost až dvou vyhrazených parkovacích stání 1 200 Kč/ měsíc/1 stání + DPH.
Pro více informací a prohlídku volejte makléři Petru Vyskočilovi.
En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Cena: vč. služeb + elektřina, bez DPH, + provize RK.