inzerce, prodej, prodám, bazar

united office - strana 29

Počet nalezených inzerátů UNITED OFFICE: 1000 - strana 29

Hledám práci
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře. Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Microsoft 365 (Office 365) pro jednotlivce na 1 rok
Microsoft 365 pro jednotlivce 1 rok - elektronicky Krabice s licencí pro elektronické stažení (bez instalačního média). Z tohoto hlediska je možné zaslat samotný klíč elektronicky bez nutnosti osobního předání nebo zasílání. Důvod prodeje: nevhodný dárek. Osobní převzetí možné po dohodě v Praze 3 – Olšanská ul., u zastávky tram Olšanská, nebo na Praze 10 – Kounická ul, u zastávky tram Limuzská, nebo Zásilkovnou na výdejní pobočku za 75 po úhradě předem. V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat. Přes den většinou školím, proto preferuji SMS a zavolám zpátky. +420
PDF Expert Premium
PDF Expert Premium Plná verze 2022 s doživotní licencí - Okamžité doručení email - Trvalá licence, jednorázový nákup - Doživotní aktivace, všechny originální - Platba přes PayPal nebo bankovní účet (QR kód) - Pro Mac OS (M1, Ventura, Monterey, Big Sur, Catalina, Mojave, High Siera...) - Rychlé dodání, software vám zašlu ihned i s návodem. ** Kontaktujte mě prosím e-mailem, telefonicky nejsem k zastižení.** ✅ nevadigitalstorema@ ✅ Pokud potřebujete jiný software: Aplikace Adobe (Acrobat Pro, Photoshop, Illustrator, Lightroom, Premiere pro, InDesign...), software pro grafický a video design (CorelDRAW Graphic/Technical Suite, Xara Designer Pro, Topaz, Luminar, DxO, Affinity, DaVinci studio...), software Autodesk (AutoCAD - AutoCAD LT - Architecture - Autocad Mechanical - Autocad Electrical - REVIT - CIVIL 3D - Inventor Pro - Infraworks - Naviswork Manage, Maya...), inženýrský software (Solidworks - CATIA - Archicad - Rhinoceros 7 - VectorWorks - SketchUp Pro - V-Ray - Lumion Pro - ProgeCAD - PlanSwift Pro - TurboCAD - CorelCAD - Vectric Aspire Pro - Chief Architect - MATLAB - ANSYS - FlexSim - Tekla ... ), Audio a hudební software (PreSonus - Virtual DJ - Band in a box - FL Studio - Avid Sibelius - iZotope RX Advanced - Steinberg Cubase Pro ...), Apple software ( Final Cut X - Logic Pro X - Apple Motion - CleanMyMac X - ...), Microsoft (Office, Windows, Visio, Project ...), Ostatní software (NordVPN - Foxit PDF - WinZip Pro ...), neváhejte nás kontaktovat.
Personalistka/personalista
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka. Náplň práce: • komplexní vedení personální agendy • komunikace se zaměstnanci • tvorba pracovněprávních dokumentů • komunikace s orgány státní správy • starost o datové schránky Požadujeme: • zkušenosti s personální agendou • znalost zákoníku práce a služebního zákona • znalost práce na PC - MS Office – word, excel • schopnost pracovat samostatně • čistý RT Nabízíme: • nástup ihned nejpozději do konce března • 5 dnů sickdays • platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc • kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda 35 000,- Kč (nástup) až 40 000,-Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
správa socialních sítí, administrátor e-shopu, šička, švadle
Dobrý den, touto cestou sháním zaměstnání jako administrátor e-shopu, správa sociálních sítí a podobné. Ale také zaměstnání jako švadlena vyučená v oboru. Má praxe je v nejmenovaném e-shopu kde jsem produkty fotografovala, následně upravovala fotografie a vkládala je na e-shop. Dále mám zkušenosti s natáčením a střihem videí pro sociální sítě, zároveň je to i můj koníček. Stále se mám co učit, ale ráda bych našla zaměstnání v tomto oboru. Ráda se učím nové věci, jsem časově flexibilní, vlastním řidičský průkaz skupiny B, jsem velice aktivní řidička. Zaměstnání hledám v Ústí n/L okolí nebo i dálkově na home office. Za nabídky budu velmi ráda, v případě zájmu mohu zaslat životopis a svou tvorbu videí nebo fotografií. Prosím neposílejte mi nabídky typu: prodej kosmetiky, sladkostí.... PLATNÉ DO SMAZÁNÍ!
Administrativní pracovník
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar. Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské Rozsah: 15-20h/týden Firma: Spentra s.r.o. Minimální ukončené vzdělání: základní Co od Vás očekáváme - řidičský průkaz skupiny B - schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty - dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office) - aktivní znalost AJ/DE výhodou - dobrá znalost českého pravopisu - samostatnost, pečlivost, odpovědnost Co Vám můžeme nabídnout: - flexibilní pracovní doba - pracovní telefon - mladistvý kolektiv - přátelské prostředí - parkoviště - pravidelné brunche - kvalitní káva na pracovišti Náplň práce: - obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty - zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.) - správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů - zpracování podkladů pro účetní - správa pokladny - převozy automobilů na evidence/STK - tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Administrativní pracovník
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele společnosti Nástup možný IHNED. Náplň práce:  Psaní obchodních dopisů  Kopírovací a skenovací práce,  Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)  Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.  práce z domova Požadujeme: znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti"); vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Tel-
Práce z domova
Zdravím, jsem maminka na rodičovské dovolené a touto cestou hledám smysluplnou práci/přivýdělek plně vykonávanou z domova. Mám zkušenosti s administrativou, obchodní korespondencí, ovládám strojopis, a dále práci s PC (MS Office, Daktela, SAP) Již mám zkušenosti s prací z domova při rodičovské dovolené jako telefonní operátorka a administrátor webových stránek. Jsem pečlivá, zodpovědná a svou práci odevzdávám včas. Nabídky MLM, TianDe, Oriflame, Global3000 apod. prosím nenabízet. Za nabídky předem děkuji a těším se na případnou spolupráci.
Práce z domu - home office
Dobrý den, sháním práci z domova v oblasti administrativy, zadávání dat do PC, komunikace se zákazníky, správa eshopu atd.
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Hledám  práci
Hledám nenáročnou práci- administrativa, obchod - brigádu, částečný úvazek, home office - invalidní důchodce
poptávka
Hledám práci v administrativě na HPP na 6. hod/denně v Praze. Práce např. back office, jako je zadávání dat do PC, skenování, tisk a doplňování dat klientů do databáze. Dále i jiné možné administrativní práce. Případně nabídněte další možnosti.
Vedoucí kanceláře výrobní společnosti
Požadované vzdělání: středoškolské (technické nebo ekonomické zaměření) Nástup: ihned Místo výkonu práce: Tovární 897/1d, Brno – Chrlice, 643 00 Požadované dovednosti: znalost MS office, řidičský průkaz sk. B, Forma úvazku: hlavní pracovní poměr Nástupní mzda: 30.000,-Kč Kontaktní email: fakturace@ Náplň práce: objednávky, fakturace, zásobování, expedice, komunikace se zákazníky, administrativa, asistence řediteli, správa budovy Nabízíme volné pracovní místo na pozici vedoucí kanceláře v tradiční firmě vyrábějící nerezové komponenty pro gastronomické provozy. Pracovní doba pondělí až čtvrtek 7:00 – 16:00 pátek 7:00 – 14:00.
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda 40 000,- Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
Administrativní pracovník/pracovnice
Do firmy Rostislav Rubeš přijmeme administrativní pracovníky Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost. Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní komunikace s našimi klienty, prostřednictvím mailu a telefonu komunikace s řidiči zadávání nových objednávek do systému Pracování s Microsoft Office (Word, Excel) Evidence objednávek. Požadujeme: Komunikativní znalost slovem i písmem anglického jazyka Zodpovědnost Pečlivost Odolnost vůči stresu Ochota učit se novým věcem Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy středních škol. Můžeme Vám nabídnout plat 25.000,- - 30.000,- Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu -> info@ Kancelář: PO-PÁ 8-16.00h -
Windows, Office, Adobe, Ostatní2
Osobní odběr Moravské Budějovice, Znojmo, nebo zásilkovna
Prodám následující knihy - levně - aspoň 5 kusů
Vyberte si raději ještě více knih - minimálně 5 - pěkně prosím, je třeba mít ohled na cenu celé transakce, aby vůbec dávalo smysl jít na poštu...děkuji - stav knih většinou téměř nové, většinu jsem historicky akorát přečetl.....můžete též nabídnout cenu za celý balík :-) Mrkněte do vedleší inzerce - další knihy :-) minimální výše objednávky 150Kč+poštovné - cena knížek od 10Kč do 150Kč (zde knihy od Computer Press) Java Script - Kapesní přehled PHP - Kapesní přehled Bios a Setup - Kapesní přehled HTML - Kapesní přehled - Computer Press Microsoft Office 2000 a XP - Městecký a kolektiv Mandriva Linux - 4DVD - Intalační a uživatelská příručka Drupal - podrobný průvodce tvorbou a správou webů - Polzer CSS - Hotová řešení - Staníček a kolektiv Ajax - Hotová řešení - Lacko Slax Linux do kapsy - MiniCD a uživatelská příručka Gimp - praktická uživatelská příručka - Vybíral Profesionální WebDesign - techniky a vzorová řešení - Eccher PHP a MySQL - průvodce webového programátora - Kofler, Oeggl Příkazový řádek Windows - Mueller
Obchodní zástupce
Volná pozice obchodní zástupce pro Pardubickou kancelář. Náplň práce • profesionální správa finančních a realitních portfolí klientů • servis a péče o stávající i nové klienty • Spolupráce s obchodními partnery • Práce v kanceláři i mimo ní Co můžeme nabídnout? • smysluplnou a zodpovědnou práci v přátelském kolektivu • kompletní zaškolení a předání know-how v rámci společnosti • předání klientů, o které chceme více pečovat • kariérní růst + možnost ovlivnit výši svého výdělku • po zapracování flexibilní pracovní doba/možnost částečného home office • operativní leasing, tvoření pasivního příjmu, soutěže o zájezdy Požadujeme: • min. SŠ vzdělání s maturitou • ochotu se vzdělávat • zodpovědnost, spolehlivost • komunikativní dovednosti • proklientský přístup Datum pohovoru bude upřesněn telefonicky po zaslání CV.
Jste komunikativní? Pracujete na sobě a chcete se rozvíjet?
Jste komunikativní? Pracujete na sobě a chcete se rozvíjet? Máte smysl pro detail a jste zodpovědný? Rozšiřujeme náš tým spolupracovníků. Klientský kmen pro Vás máme od začátku. Zázemí a know-how největší finanční skupiny v České republice. Kompletní zaškolení, organizace svého času, možnost pracovat částečně na home-office a i z kanceláře. Nadstandartní platové ohodnocení závislé na Vaší ochotě a kvalitě práce. Za prvních 5 měsíců možnost bonusu 80tis./kč. Oblast Havlíčkův Brod, Ledeč n/S., Zruč n/S.