united office - strana 29
Počet nalezených inzerátů UNITED OFFICE: 1000 - strana 29
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře.
Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Microsoft 365 pro jednotlivce 1 rok - elektronicky
Krabice s licencí pro elektronické stažení (bez instalačního média). Z tohoto hlediska je možné zaslat samotný klíč elektronicky bez nutnosti osobního předání nebo zasílání.
Důvod prodeje: nevhodný dárek.
Osobní převzetí možné po dohodě v Praze 3 – Olšanská ul., u zastávky tram Olšanská, nebo na Praze 10 – Kounická ul, u zastávky tram Limuzská, nebo Zásilkovnou na výdejní pobočku za 75 po úhradě předem.
V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat.
Přes den většinou školím, proto preferuji SMS a zavolám zpátky.
+420
PDF Expert Premium Plná verze 2022 s doživotní licencí
- Okamžité doručení email
- Trvalá licence, jednorázový nákup
- Doživotní aktivace, všechny originální
- Platba přes PayPal nebo bankovní účet (QR kód)
- Pro Mac OS (M1, Ventura, Monterey, Big Sur, Catalina, Mojave, High Siera...)
- Rychlé dodání, software vám zašlu ihned i s návodem.
** Kontaktujte mě prosím e-mailem, telefonicky nejsem k zastižení.**
✅ nevadigitalstorema@ ✅
Pokud potřebujete jiný software: Aplikace Adobe (Acrobat Pro, Photoshop, Illustrator, Lightroom, Premiere pro, InDesign...), software pro grafický a video design (CorelDRAW Graphic/Technical Suite, Xara Designer Pro, Topaz, Luminar, DxO, Affinity, DaVinci studio...), software Autodesk (AutoCAD - AutoCAD LT - Architecture - Autocad Mechanical - Autocad Electrical - REVIT - CIVIL 3D - Inventor Pro - Infraworks - Naviswork Manage, Maya...), inženýrský software (Solidworks - CATIA - Archicad - Rhinoceros 7 - VectorWorks - SketchUp Pro - V-Ray - Lumion Pro - ProgeCAD - PlanSwift Pro - TurboCAD - CorelCAD - Vectric Aspire Pro - Chief Architect - MATLAB - ANSYS - FlexSim - Tekla ... ), Audio a hudební software (PreSonus - Virtual DJ - Band in a box - FL Studio - Avid Sibelius - iZotope RX Advanced - Steinberg Cubase Pro ...), Apple software ( Final Cut X - Logic Pro X - Apple Motion - CleanMyMac X - ...), Microsoft (Office, Windows, Visio, Project ...), Ostatní software (NordVPN - Foxit PDF - WinZip Pro ...), neváhejte nás kontaktovat.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka.
Náplň práce:
• komplexní vedení personální agendy
• komunikace se zaměstnanci
• tvorba pracovněprávních dokumentů
• komunikace s orgány státní správy
• starost o datové schránky
Požadujeme:
• zkušenosti s personální agendou
• znalost zákoníku práce a služebního zákona
• znalost práce na PC - MS Office – word, excel
• schopnost pracovat samostatně
• čistý RT
Nabízíme:
• nástup ihned nejpozději do konce března
• 5 dnů sickdays
• platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc
• kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením.
Požadujeme:
• SPŠ nebo SŠ – technického zaměření
• schopnost vedení teamu
• komunikativnost
• administrativní úkony
• znalost MS Excel, Word, Office
• časovou flexibilitu
• organizační schopnosti,
• řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
• perspektivní práci a zázemí
prosperující firmy
• mzda 35 000,- Kč (nástup) až 40 000,-Kč
• individuální odměny
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• práci na HPP
• možný nástup ihned
Dobrý den, touto cestou sháním zaměstnání jako administrátor e-shopu, správa sociálních sítí a podobné. Ale také zaměstnání jako švadlena vyučená v oboru.
Má praxe je v nejmenovaném e-shopu kde jsem produkty fotografovala, následně upravovala fotografie a vkládala je na e-shop. Dále mám zkušenosti s natáčením a střihem videí pro sociální sítě, zároveň je to i můj koníček. Stále se mám co učit, ale ráda bych našla zaměstnání v tomto oboru. Ráda se učím nové věci, jsem časově flexibilní, vlastním řidičský průkaz skupiny B, jsem velice aktivní řidička. Zaměstnání hledám v Ústí n/L okolí nebo i dálkově na home office.
Za nabídky budu velmi ráda, v případě zájmu mohu zaslat životopis a svou tvorbu videí nebo fotografií.
Prosím neposílejte mi nabídky typu: prodej kosmetiky, sladkostí....
PLATNÉ DO SMAZÁNÍ!
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar.
Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP
Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské
Rozsah: 15-20h/týden
Firma: Spentra s.r.o.
Minimální ukončené vzdělání: základní
Co od Vás očekáváme
- řidičský průkaz skupiny B
- schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty
- dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office)
- aktivní znalost AJ/DE výhodou
- dobrá znalost českého pravopisu
- samostatnost, pečlivost, odpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- flexibilní pracovní doba
- pracovní telefon
- mladistvý kolektiv
- přátelské prostředí
- parkoviště
- pravidelné brunche
- kvalitní káva na pracovišti
Náplň práce:
- obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty
- zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.)
- správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů
- zpracování podkladů pro účetní
- správa pokladny
- převozy automobilů na evidence/STK
- tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele
společnosti
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
Psaní obchodních dopisů
Kopírovací a skenovací práce,
Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)
Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.
práce z domova
Požadujeme:
znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti");
vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
Tel-
Zdravím,
jsem maminka na rodičovské dovolené a touto cestou hledám smysluplnou práci/přivýdělek plně vykonávanou z domova. Mám zkušenosti s administrativou, obchodní korespondencí, ovládám strojopis, a dále práci s PC (MS Office, Daktela, SAP) Již mám zkušenosti s prací z domova při rodičovské dovolené jako telefonní operátorka a administrátor webových stránek.
Jsem pečlivá, zodpovědná a svou práci odevzdávám včas.
Nabídky MLM, TianDe, Oriflame, Global3000 apod. prosím nenabízet.
Za nabídky předem děkuji a těším se na případnou spolupráci.
Dobrý den, sháním práci z domova v oblasti administrativy, zadávání dat do PC, komunikace se zákazníky, správa eshopu atd.
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned
Hledám nenáročnou práci- administrativa, obchod - brigádu, částečný úvazek, home office - invalidní důchodce
Hledám práci v administrativě na HPP na 6. hod/denně v Praze. Práce např. back office, jako je zadávání dat do PC, skenování, tisk a doplňování dat klientů do databáze. Dále i jiné možné administrativní práce. Případně nabídněte další možnosti.
Požadované vzdělání: středoškolské (technické nebo ekonomické zaměření)
Nástup: ihned
Místo výkonu práce: Tovární 897/1d, Brno – Chrlice, 643 00
Požadované dovednosti: znalost MS office, řidičský průkaz sk. B,
Forma úvazku: hlavní pracovní poměr
Nástupní mzda: 30.000,-Kč
Kontaktní email: fakturace@
Náplň práce: objednávky, fakturace, zásobování, expedice, komunikace se zákazníky, administrativa, asistence řediteli, správa budovy
Nabízíme volné pracovní místo na pozici vedoucí kanceláře v tradiční firmě vyrábějící nerezové komponenty pro gastronomické provozy. Pracovní doba pondělí až čtvrtek 7:00 – 16:00 pátek 7:00 – 14:00.
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením.
Požadujeme:
• SPŠ nebo SŠ – technického zaměření
• schopnost vedení teamu
• komunikativnost
• administrativní úkony
• znalost MS Excel, Word, Office
• časovou flexibilitu
• organizační schopnosti,
• řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
• perspektivní práci a zázemí
prosperující firmy
• mzda 40 000,- Kč
• individuální odměny
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• práci na HPP
• možný nástup ihned
Do firmy Rostislav Rubeš přijmeme administrativní pracovníky
Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost.
Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní komunikace s našimi klienty, prostřednictvím mailu a telefonu
komunikace s řidiči
zadávání nových objednávek do systému
Pracování s Microsoft Office (Word, Excel)
Evidence objednávek.
Požadujeme:
Komunikativní znalost slovem i písmem anglického jazyka
Zodpovědnost
Pečlivost
Odolnost vůči stresu
Ochota učit se novým věcem
Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy středních škol.
Můžeme Vám nabídnout plat 25.000,- - 30.000,-
Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu -> info@
Kancelář: PO-PÁ 8-16.00h -
Vyberte si raději ještě více knih - minimálně 5 - pěkně prosím, je třeba mít ohled na cenu celé transakce, aby vůbec dávalo smysl jít na poštu...děkuji - stav knih většinou téměř nové, většinu jsem historicky akorát přečetl.....můžete též nabídnout cenu za celý balík :-) Mrkněte do vedleší inzerce - další knihy :-) minimální výše objednávky 150Kč+poštovné - cena knížek od 10Kč do 150Kč (zde knihy od Computer Press)
Java Script - Kapesní přehled
PHP - Kapesní přehled
Bios a Setup - Kapesní přehled
HTML - Kapesní přehled - Computer Press
Microsoft Office 2000 a XP - Městecký a kolektiv
Mandriva Linux - 4DVD - Intalační a uživatelská příručka
Drupal - podrobný průvodce tvorbou a správou webů - Polzer
CSS - Hotová řešení - Staníček a kolektiv
Ajax - Hotová řešení - Lacko
Slax Linux do kapsy - MiniCD a uživatelská příručka
Gimp - praktická uživatelská příručka - Vybíral
Profesionální WebDesign - techniky a vzorová řešení - Eccher
PHP a MySQL - průvodce webového programátora - Kofler, Oeggl
Příkazový řádek Windows - Mueller
Volná pozice obchodní zástupce pro Pardubickou kancelář.
Náplň práce
• profesionální správa finančních a realitních portfolí klientů
• servis a péče o stávající i nové klienty
• Spolupráce s obchodními partnery
• Práce v kanceláři i mimo ní
Co můžeme nabídnout?
• smysluplnou a zodpovědnou práci v přátelském kolektivu
• kompletní zaškolení a předání know-how v rámci společnosti
• předání klientů, o které chceme více pečovat
• kariérní růst + možnost ovlivnit výši svého výdělku
• po zapracování flexibilní pracovní doba/možnost částečného home office
• operativní leasing, tvoření pasivního příjmu, soutěže o zájezdy
Požadujeme:
• min. SŠ vzdělání s maturitou
• ochotu se vzdělávat
• zodpovědnost, spolehlivost
• komunikativní dovednosti
• proklientský přístup
Datum pohovoru bude upřesněn telefonicky po zaslání CV.
Jste komunikativní? Pracujete na sobě a chcete se rozvíjet? Máte smysl pro detail a jste zodpovědný?
Rozšiřujeme náš tým spolupracovníků. Klientský kmen pro Vás máme od začátku.
Zázemí a know-how největší finanční skupiny v České republice. Kompletní zaškolení, organizace svého času, možnost pracovat částečně na home-office a i z kanceláře. Nadstandartní platové ohodnocení závislé na Vaší ochotě a kvalitě práce. Za prvních 5 měsíců možnost bonusu 80tis./kč.
Oblast Havlíčkův Brod, Ledeč n/S., Zruč n/S.