uhlíky do motoru - strana 6
Počet nalezených inzerátů UHLÍKY DO MOTORU: 1000 - strana 6
Prodám původní vazby časopisů.
1) Svět motorů 1957
2) Svět motorů 1958
3) Svět motorů 1959
4) Svět motorů 1959
5) Svět motorů 1968
6) Svět motorů 1969
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.
Prodám řídící jednotky motoru na Ford Transit, Fiat Ducáto, Iveco Daily, Renalt Master, Peugeot Boxe.
---------------------------------------------
PC15-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AN 9DDM
PC16- Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-CN 4CFN
PC17-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AP 4DDN
PC18- Řídící jednotka Ford Transit 2,2 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AG 9DCF
PC19- Řídící jednotka motoru Peugeot Boxer 2,2 Bosch 1329214080 0281010484 D22
PC20- Řídící jednotka motoru Ford Transit 2,0 r.v 2000-2006 1C1A-12A650-LE Cena 2000kč.
PC21- Řídící jednotka motoru Fiat Ducato 2,3JTD 0 281 010 489 FM Cena 2000kč.
PC22- Řídící jednotka motoru Ford Transit AC11-12A650-BA Cena 5000kč
PC23- Řídící jednotka motoru Ford Transit 1C1A-12A650-NE Cena 2000kč.
Osobní odběr- možnost přepravní společností.
Prodám nafukovací člun Intex Mariner 3
Skládací pevná podlaha, celkově skladný, vejde se do jedné tašky.
Set s držákem na motor a elektro motorem turbo, vesla, taška, 2x držák prutu,
Na člunu jsme jezdili i 3 dospělí a 1 dítě, Dojezd s auto baterií 70Ah jsme měli na moři ve vlnách tři dospělí 15km, S kvalitní trakční baterií budete mít podstatně větší dojezd.
Člun i motor naprosto v pořádku.
Důvod prodeje: pořídili jsme si vodní skútr.
Cena za komplet: 9500,- (původní cena 14.500,- komplet)
MOTOR:
Zico elektromotor ET 50 TURBO
Jedny z nejspolehlivějších závěsných motorů na našem trhu. Výtlak 1650kg, voltmetr.
Tato nová řada motorů TURBO šetří Vaši baterii (menší spotřeba), navíc Vám ukazuje stav napětí (V) vašeho připojeného akumulátoru.
Počet rychlostí vpřed: 5
Počet rychlostí vzad: 2
Maximální výtlak váha lodi: 1650kg nosnost
Výška tyče: 1,05m
Délka bateriových kabelů: 2m
Hmotnost motoru: 9,5 kg.
Elektrické lodní motory vytvářejí na vrtuli rozdílný tah, který se obvykle udává v librách (1lbs odpovídá 0,48kg). Označení motorů TURBO obsahují vou hodnotu, která udává tah právě v librách, například TURBO ET50 má tah na vrtuli 56lbs. Předpokladem maximálního využití tohoto tahu a tím docílení i největší rychlosti je ideální umístění a
nastavení motoru na vašem člunu. To znamená aby se vrtule eotvl a hladinu a pokud možno osa otáčení vrtule byla rovnoběžná s pohybem lodi. Kromě výkonu elektrického motoru je dalším velmi důležitým faktorem jeho spotřeba. Na pohon nám v tomto případě stačí jedna 12V baterie.
ČLUN
Je určený pro 3 dospělé osoby.Nová technologie SUPER-TOUGH konstrukce z vysokomolekulárního PVC, které je zcela odolné vůči benzínu, oleji, slunci a slané vodě. Dvě vnější vrstvy materiálu tvoří vysokomolekulární PVC a vnitřní zpevňující vrstvou je velmi pevná laminovaná polyesterová síť pro co největší pevnost stěn a životnost člunu. Umožňuje maximální nafouknutí dvou bočních komor člunu, což zvyšuje jeho pevnost. Spodek člunu je tvořen plastovým zpevňujícím nástřikem, které ochraňují spodní část člunu a zajišťují větší celkovou stabilitu člunu.
Člun Mariner 3 Set má 3 vzduchové komory a 2 nafukovací sedáky. Člun má extra silné 0,75 mm stěny. Ve člunu na boční vnitřní straně je vak na nářadí. Uvnitř člunu za zadním sedákem je pouzdro na baterii.
Člun je vybaven praktickými dvěma držáky pro snadné uchopení a přenášení (jedním držákem na přídí a jedním držákem na zádi). Člun Mariner 3 Set má dva držáky rybářských prutů. Člun má přivařené zámky vesel s kloubem.
Technický popis:
- rozměry: 297 x 127 x 46 cm
- ventil pro rychlé nafouknutí a vyfouknutí
- doporučené maximální obsazení: tři dospělí
- nosnost 400 kg
- rotační oko na pádla
- držáky pádel na každé straně
- dva držáky rybářských prutů
- dvě rukojeti pro snadný přenos člunu po obvodu
- pásky proti odření člunu
- úchyty pro připevnění motoru (motor není součástí balení)
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm
Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva.
Technické údaje:
Průměr pilových kotoučů - 500 mm
Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm
Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm
Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm
Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm
Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru
Průměrná díra na kotouči - 60 mm
Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw
Otáčky motorů - 1 450 obr./min.
Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw
Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0-20 m / min.
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon stroje - do 10m³\h
Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA]
Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA]
Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm
Váha stroje - 1 200 kg
Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej
Prodám opravnou sadu na vylomený držák (závitu) bloku motoru ze strany rozvodů. Levnější varianta než pořizovat nový blok. K poškození většinou dochází při velkém předním nárazu, nebo stržením závitu při montáži držáku motoru (např. při dělání rozvodů).
Držák lze využít na veškeré motorizace od koncernu VW u motorů 1.9 či 2.0 TDI ( vyráběných od roku 1997 - 2017) například u Škody - Octavia první generace s motorem vybaveným rotačním čerpadlem až do konce Octavií druhé generace s palivovým systém PumpeDiesel.
Tudíž lze namontovat na veškeré motory s tímto typem bloku motoru. (Tento držák např. jezdí i ve VW Touran s typem motoru BLS s vodním chladičem výfukových spalin, Octavia II - BXE...
Jsou k dispozici 3 varianty - záleží na počtu poničených závitů.
Po domluvě jak přes telefon tak emailem dořešíme, který držák pošleme či přivezeme. Součástí balení je i návod na montáž s utahovacími momenty a sadou potřebných šroubů.
Po domluvě není problém osobní montáž samozřejmě za příplatek.
Blok motoru BXE, Volkswagen, Škoda, 1.9TDI, 2.0TDI, BJB, BLS, ALH, AGR,AXR, ASZ
Prodám veškeré náhradní díly z vozu Škoda Superb 2 kombi r.v. 2012 seda metalíza kód barvy naftový motor commonrail 2.0TDI 125KW 16V s DPF kód motoru CFG CFGB šestistupňová automaticka převodovka kód převodovky MFM najeto 180tis km
Motor,blok motoru,olejova vana,gufero,hlava motoru,viko hlavy valcu,chladic vodni, vodni cerpadlo,kryt motoru,pisty,setrvacnik,klikovy hridel,remenice,ojnice,tandemove cerpadlo,turbodmychadlo,intercooler,tlakova hadice,ulozeni motoru a převodovky,zpetne vedeni zplodin,AGR,EGR,vstřiky,cerpadlo,nadrz,plovak paliva,vstrikovaci tryska,rozdelovac paliva, ventil N75,N80,N18,N239 , spojka,pritlacny talir,setrvacnik,spojkova lamela,spojkova sada,spojkovy valec,převodovka,diferencial,predni naprava,napravnice,poloosy a klouby,pruziny perovani,rameno,stabilizator,tycka stabilizatoru,tehlice,tlumice perovani,horni ulozeni zadniho tlumice,drzak ulozeni lozisek,hlavni brzdovy valec,lanovod rucni brzy,nádobka brzdove kapaliny,podtlakove cerpadlo,posilovac brzd,brzdovy kotouc 312mm,288mm, drzak trmenu,trmen kotoucove brzdy,brzdove desticky,katalyzator, filtr pevnych castic DPF, drzak vyfuku,svody parohy vyfuku,brzdovy plnyvovy spojkovy pedal,paka rucky, DPF filter, EGR ventil, Elektrika, Filtrbox, Intercooler, Kapota, Kastlík, Katalyzátor, Klimakompresor, Koberec, Kožené sedačky, Komfortní jednotka, Kryt motoru, Kufr, Motor, Maska, Mlhovka
- original navigace
- original odnímatelné tažné zařízení
- elektrický kufr
- plně elektrické paměťové sedačky černá kůže v kombinaci s alcantarou airbagy výhřev + roletky
- SOUND SYSTEM
- FULL zrcátka
Motor
- vstřiky 03L130277Q
- vysokotlaké čerpadlo 03L130755D
- vstřikovací lišta 03L130089P
- chladič zpětného vedení spalin 03L131512CF
- podtlakové čerpadlo 03L145100J
- turbo 03L253010F
- DPF filtr pevných částic 1K0254706F
- klimakompresor 1K0820859Q
- ABS 1K0614517DE
- alternátor 03G903023 021903026L
Spojka
- dvouhmotnostní setrvačník 03L105266DM
- lamela + přítlačák 03L141016N
Přední náprava
- řízení 1K1423055M
Elektrika
- multifunčkní volant 3T0419091K
- čerpadlo v nádrži 1K0919050AC
- řídící jednotka parkovacích senzorů 1Z0919475E
- řídící jednotka palubní sítě 1K0937087AB
- gateway 7N0907530H
- MF volantový kroužek 5K0953569H
- řídící jednotka motoru 03L906018CK
Mám 2ks. Mám na chalupě, možno k vyzvednutí kousek od Vlašimi, nebo dovezu do Prahy, os.odběr Hovorčovice(Praha-východ). Poštovné 89,-, zásilkovna 69,-. Našla jsem na půdě, po tátovi, třeba se bude někomu hodit, cenu nabídněte.. Modul slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla. Elektronické obvody modulu zajišťují kontrolu pohybu okna a při dosažení krajní (uzavřené) polohy automaticky odpojí pohon, takže nedochází ke zbytečnému zatěžování motorů. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky vdráze okna. Pokud je zapnuto zapalování, je funkce modulu deaktivována.Modul je určen pro nejběžnější typ elektrických oken s uzemněnými motory ovládanými kladným napětím.Ovládání modulu se provádí zápornými nebo kladnými impulsy. Popis vodičů:šedý – kladnývýstup při zavíráníze spínače k 1. motoru hnědý– kladný silový impuls pro zavření k1. motorumodrý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 2. motoru zelený –kladný silový impuls pro zavření k2. motoružlutý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 3. motoru žlutočerný–kladný silový impuls pro zavření k3. motoru fialový –kladný silový impuls pro zavření k4. motoručervený–napájecí napětí +12Včerný– zem růžový- kladnývýstup při zavírání ze spínače k 4. motoru oranžový - +12V zapalování bílý – negativní aktivace automatického dovírání bíločerný – pozitivní aktivace automatického dovíráníUpozornění: pokud jsou elektrická okna ve vozidle již vybavena přídavnými elektronickými moduly je nezbytné připojovat modul SE 075 vždy přímo před elektromotor a nikdy ne mezi ovládací spínače a elektronické moduly. Modul je vybaven potenciometrem pro nastavení max. proudu elektronické ochrany motorů. Pokud se okna nedovírají úplně, pootočte potenciometr jemně proti směru chodu hodinových ručiček. Pokud je zavírací čas moc dlouhý, pootočte potenciometr na opačnou stranu.Technické parametry:napájecí napětí: 12 VSSspotřeba vklidovém stavu: 0 mAproudová zátěž výstupů: max. 10 A zavírací čas: max. 10s
Yamaha Fzs 600 fazer,r.v. 1999-2003.Motor na dily(špatná převodovka) Plasty,přední kolo,nádrž,světlo,budiky,vidlice,řiditka PRODANÉ!!!!!!!!!!!!
Kastlik boční
klakson
Brzdič P/L
Pumpa přední brzdy
Pumpa zadní brzdy
Stupačka predni P/L
Páka nožní brzdy
Řadicí paka
Stupačky spolujezdce L/P
Vrchní brýle
Pal.kohout
Klika
Rotor
Spodek motoru
Hlava motoru
Blok motoru
Vačky
Písty
Spojka kompletní
Plovák
Osy kol
Kryt řetezu +držak spoj. Lanka
Spoj.lanko
Brzdič zadní
Olejova pumpa
Snímač kliky
Napínak retezu rozvodu
Viko rozvodu
Vodní pumpa
Víko motoru pravé
Start.rele
El.svazek
Drzak stupacek ridice
Brzd.trubky predni
olejova vana Název dílu
Kastlik boční
klakson
Brzdič P/L
Pumpa přední brzdy
Pumpa zadní brzdy
Stupačka predni P/L
Páka nožní brzdy
Řadicí paka
Stupačky spolujezdce L/P
Vrchní brýle
Pal.kohout
Klika
Rotor
Spodek motoru
Hlava motoru
Blok motoru
Vačky
Písty
Spojka kompletní
Plovák
Osy kol
Kryt řetezu +držak spoj. Lanka
Spoj.lanko
Brzdič zadní
A PLNO DALŠICH DÍLU
Prodám motor Volkswagen Crafter 2.0 TDI Common Rail najeto 0KM
Písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů
Kód motoru CKT
Kód motoru CKTA
Kód motoru CKTB
Kód motoru CSLB
Kód motoru CSN.
Plně repasovaný motor 2.0 Tdi Volkswagen Crafter Re-con s kódy motoru vw: CKTA,CKTB,CKTC.
Motor máme skladem, doprava v rámci ČR .
Motor je kompletně repasovaný písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů.
Typ vozidla: Osobní vůz, dodávkový vůz, autobusy
Typ motoru: Diesel
Číslo dílu: 2.0 TDI CKT CKU CSH CNE CSL ČSN
Čísla náhradních dílů: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL
Číslo originálního dílu: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL CSN
Prodám veškeré díly z tohoto motoru.
Motorizace 1.6TDI 66/77KW
Kody motoru: CLHCLHAB,CXXA,DDYB,CRKA
Škoda,Volkswagen,Seat atd.......
04L 103 603- OLEJOVÁ VANA
04L 145 208 T- OLEJOVÉ ČERPADLO
03N 115 388 K- DRŽÁK OLEJOVÉHO FILTRU
04L 103 292 F- MODUL ROZVODOVÉ HŘÍDELE(VAČKY)
04L 103 373 E- HLAVA MOTORU
04L 130 755 D- VYSOKOTLAKÉ RAILOVÉ ČERPADLO
04L 089 B- RAIL LIŠTA
04L 906 054- ČÍDLO TLAKU PALIVA
057 130 764 AB- VENTIL REGULATORU TLAKU PALIVA
04L 130 277 G- VSTŘIKOVAČE,VSTŘIKY
04L 130 277 AJ- VSTŘIKOVAČE, VSTŘIKY
5G0 253 691 N- VÝFUKOVÁ KLAPKA
5G0 971 230 BA- EKETRIKA MOTORU
04L 972 627 R- MOTOROVÁ ELEKTRIKA
03L 103 469 S- VENTILOVÉ VÍKO
04L 128 063 P- ŠKRTÍCÍ KLAPKA MOTORU
04L 131 512 D- CHLADIČ ZPĚTNÉHO VEDENÍ VÝFUKOVÝCH PLYNÚ S KLAPLKOU
04L 131 501 C- EGR VENTIL
04L 199 207- DRŽÁK MOTORU
5G0 127 389 AK/5G0 127 400 E- OBAL PALIVOVÉHO FILTRU
04L 109 107 E-KRYT ROZVODŮ
04L 109 147 E- KRYT ROZVODŮ
04L 131 M- DPF FILTR
04L 906 262 A- LAMBDA SONDA
04L 906 088 B- ČIDLO TEPLOTY SPALIN
Veškerých dílu mohu zaslat více foto..........
Účinné, šetrné a ekologické čištění motorů osobních a lehkých užitkových automobilů, motocyklů, zejména odstraněním uhlíkových usazenin ve spalovacím prostoru na základě HHO-technologie.
HHO-technologie čištění motorů (do spalovacích prostorů motorů se přes sání vzduchu sacími ventily vhání oxyhydrogen / HHO směs plynů vodíku a kyslíku získaná elektrolýzou molekul vody v přístroji, tato směs se ve spalovacím prostoru smíchá se vzduchem a palivem, když se tato směs zapálí, HHO shoří při mnohem vyšší teplotě než konvenční palivová směs, uhlíkové usazeniny ve spalovacím prostoru se takto atomizují do plynné formy a jsou odvedeny do výfukového systému.
Revoluční HHO-technologie čištění je mnohem účinnější, šetrnější a ekologičtější než tradiční chemické metody čištění.
Krátká doba čištění, většina motorů do 1 hodiny, netřeba nic demontovat, pouze přístup do sání (vzduchový filtr).
Vyčištěním motoru se sníží jeho spotřeba paliva, výkon se vrací na původní hodnotu a sníží se škodlivé emise, pozitivní efekt se projeví rovněž u EGR/AGR ventilů, turbodmychadla a filtru pevných částic (DPF, FAP), vyčištěním dojde k redukci opotřebení motoru, který pracuje klidněji, s menšími vibracemi a s menší hlučností.
do 1500ccm 1490
do 2000ccm 1990
do 3000ccm 2490
do 4000ccm 2990
Blansko, ale přijedeme i za Vámi.
VOLAT
Prodám díly z motoru Škoda Octavia III 2.0 TDI kód: CRM rok výroby 2016, také Audi, Seat, VW 2,0 TDI CR CRM. Najeto pouze 65 000 km.
Vysokotlaké čerpadlo vstřikovací čerpadlo 0445010537 , 0 445 010 537 , 04L130755D , 04L 130 755 D
Turbo, turbodmychadlo 04L253010B / V350 , 04L 253 010 B
04L130277AE / 0445110471 , 04L 130 277 AE / 0 445 110 471 - vstřiky
uložení vaček a vačky už nemám (04L103308F V306 , 04L 103 308 F)
hlavu motoru už nemám (04L103373E, 04L 103 373 E)
04L130277AC / 0445110469 B008 – 4x vstřik
vstřikovací čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo 2,0 TDI
Další kódy motoru: CXX / CXXA / CXXB / CLH / CLHA / CRV CRK / CUP / CRM / CRL / CRG .
04L128063T V100 – škrtící klapka sání 04l128063 t / 04L 128 063 T náhrada 04L128059T / 04L128 059 T. Číslo dílu hrdla klapky 04L128687E / 04L 128 687 E – záruka 1 měsíc.
04L1231501S V102 – EGR ventil 04L131501S / 04L 131 501 S , záruka 1 měsíc.
03N115389A - Filtrbox olej, obal , držák olejového filtru a chladiče
03N117021 – chladič oleje na držáku olejového filtru.
04L199207 - držák motoru alu
04L131425A – držák na motoru litina
DPF filtr pevných částic a katalysátor:
04L131CT , DOC: 5Q0166AF , DPF: 5Q0181 EC , 04L131669E , 04L131733D
04L131512 – chladič pro zpětné vedení spalin
04L131501C / V070 – EGR ventil
Kabelový svazek motoru CRM - 2.0 TDI
Prodám velmi kvalitní profi pilu na beton - Husqarnu. Výkon 2700w, na kotouč 355mm. Pila není vůbec olítaná, uhlíky na motoru původní samoodpojovací sjeté max . o 1mm, ale spíš méně. Lze připojit chlazení vodou. Kotouč je dost opotřebovaný. Pila má plynulý rozběh bez škubnutí a náporu na síť, dále elektronika zabraňuje přetížení a spálení motoru. Předvedu v chodu, běží zcela bez problému a celkem tiše. Je to stroj na dlouhodobé užívání. Nová se prodává za cca 24 000 Kč.
Prodam následující díly:
- Jawa 250 / 353 pulbuben, valec motoru po kompletní renovaci, 1 vybrus, nová česká pistni sada almet, otriskano a použita kvalitni zaruvzdorna barva. Pístní čep 15mm, Žebrování a závity bez poškození. Značeno FJ. 4.000
- kompletní zapalovani, Bakelitove Indukční civky jawa 2ks ,Uhliky jsou ok. nové Šrouby statoru - cena za sadu 2.500 Kč
- Viko zapalování 250/353, leštěné 1.000
Nová vložka air boxu, panelka, originální díl 200
- Spínací skříňky 150 kus
- Přední trubky stupacek, Nový komaxit, délky viz foto, origo díl, pár 500
- Zadni stupacky pár 500
- Matice krytu karburatoru jawa 250 panelka, 300 kus
- Zadni tlumiče pulbuben, opiskovano, na renovaci. Pár 600
- Spodní brýle řízení PRODÁNO
- Relé 6v 75w, kus 200
- Středový díl pro podsedlove Plechy tkz. Chobot, jawa 350/354. Rozměry dle foto. 1.200
- Nový kryt predni vidlice, kaki, 300
Typ neznám
- Karburator jikov 2926M11, 1.200 za kus
Kompletní a pěkné.
- Přepínač Světel pal, jako nový, 800
Možno i na manet 90 aj.
Zrcátka:
z leva - obdélníkové lichoběžnik 300
Kyvacka nebo perak do Řidítka, plechové, na go 200
Zrcátko velorex, jako nové 300
poslední s nápisem simson, pěkné, 200
- hlavy po chemickém čištění panelka 350/360, 361 sport velorex
- valce motoru po kompletní renovaci, na velorex 350. Mají specifická žebra pro velorex, kde nejsou vertikální příčky kvůli lepšímu chlazení. Druhý výbrus. Čep 16.
Více dílů sleva nebo poštovné zdarma
Jinak vše dle foto, info telefon, whatsapp
Prodám naftový motor 2.0TDI 125KW 16V commonrail s DPF kód motoru CEG CEGA z vozu Škoda Octavia 2 RS facelift kombi r.v. 2012 najeto 98tis
Vhodné pro vozy:
Škoda Octavia 2 r.v. 2008 - 2013
Škoda Yeti r.v. 2010
VW Jetta r.v. 2009 - 2010
Seat Leon r.v. 2009 - 2013
Seat Altea r.v. 2009 - 2011
Seat Toledo r.v. 2009
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru
03L103011AS klikova skrin
03G103603AD vana motoru
03L103351J hlava bloku valcu
03L103063K hlava valce s ventily a vackovymi hrideli, bez
vstrikovacich trysek
03L103469 viko hlavy valcu
03L103925AQ kryt motoru
038105021AE hridel klikovy
03L105266BN setrvacnik
03L109021D 03L109022D hridel vackovy
038115105C cerpadlo olejove
1K0121251DM chladic chladici kapaliny
1K0121205AD dvojity venec ventilatoru
3C0129607AS vzduchovy filtr
03G906461C váha vzduchu
03L129711AG saci potrubi
03L130755 cerpadlo vysokotlakove ventil magneticky
03L130089 rozdelovac paliva
03L130277 jednotka vstrikovaci
03L131501G ventil zpetneho vedeni zplodin
03L128063E jednotka ridici skrtici klapky
03L131512B chladic pro zpetne vedeni spalin s regulacni klapkou
03G141016C lamela spojky s pritlacnym talirem
03L145100F podtlakove cerpadlo
03L253056C vyfukove potrubi s turbodmychadlem
1K0145803AF chladic nasavaneho vzduchu
1K0254706EX vyfukova roura s katalyzatorem a filtrem castic
5N0820803G kompresor klimatizace
1K0614517AT agregat ABS s ridici jednotkou
06F903023F Alternator
03L906022RE ridici jednotka vznetov.motoru
02M911024A spoustec motoru
- najeto 151tis km cena 19.990,-Kč
- najeto 98tis km cena 24.990,-Kč
Uvedená cena je bez DPH. MOžnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka na montáž a nájezd km samozřejmostí.
Prodám naftový motor 2.0TDI 125KW commonrail s DPF kód motoru CGL CGLB z vozu Audi Q5 8R r.v. 2011 najeto 82tis km
Skladem máme také motor:
CGLA 2.0TDI 120KW
CGLC 2.0TDI 130KW
CGLD 2.0TDI 120KW
CGLE 2.0TDI 100KW
Vhodné pro vozy:
Audi Q5 r.v. 2011 - 2012
Seat Exeo r.v. 2012 - 2013
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
03L103011AP klikova skrin
03L103603K vana motoru
03L103265D hlava valce s ventily a vackovymi hrideli, bez vstrikovacich trysek
03L103469M viko hlavy valcu
03L103925AB kryt motoru
03L105021C hridel klikovy
03G105323R kotouc unasece
0B1105266AG setrvacnik
03L109021E 03L109022D hridel vackovy
03L103295G modul vyrovnavaci hridele s olejovym cerpadlem
8K0133837BF vzduchovy filtr
03L129711AF saci potrubi
03L130755AC cerpadlo vysokotlakove
03L130089Q rozdelovac paliva
03L130277J jednotka vstrikovaci
03L906051 cidlo tlaku
03L131512BQ chladic pro zpetne vedeni spalin
03L128063R jednotka ridici skrtici klapky
0B1141031L lamela spojky
0B2141117A viko spojky uplne
03L145100F podtlakove cerpadlo
8R0145155S cerpadlo lopatkove
03L145701E turbodmychadlo
8K0254750N vyfukova roura s katalyzatorem a filtrem castic
8K0260805L kompresor klimatizace
8R0614517T jednotka ABS
03G903016G Alternator
03L906018ML ridici jednotka vznetov.motoru
03L911021E spoustec motoru
- cena za holý motor 34.990,-Kč
- cena za kompletní motor 59.990,-Kč
Uvedené ceny jsou bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad písemná záruka samozřejmostí.
Číst (prasklá pružina náhonu dolní část,jinak supr stav)RPLT 2642 - vyžínač s benzinovým motorem
Elegantní vzhled, lehká konstrukce
• robustní vodící tyč náhonu
• ideální délka a poloměr zakřivení vodící tyče – bezchybná ergonomie
• antivibrační rukojeť s možností dvojího úchopu pro maximální pohodlí při práci
• Tip-Automatik strunová hlava pro automatické nastavení struny při práci lehkým úhozem o zem
Motor
• silný 26 cm3 motor s technologiíí „Full Crank“ jako u profesionálních strojů (kliková hřídel je uložena ve dvou ložiscích – výrazně delší životnost motoru)
• antivibrační uložení motoru u vyžínače RIWALL pro vysoký komfort při práci
• pouze dvě polohy karburátoru pro intuitivní a snadný start
• chromová úprava válce motoru pro zaručení dlouhé životnosti vyžínače RIWALL
Nechcete-li vyžínač s benzinovým motorem vyžínač RELT 5529 má motor elektrický.
Parametry
• Objem motoru: 25.4 cmm
• Typ motoru: 2-taktní
• Výkon motoru - pracovní : 0,75 / 1 kW/HP
• Otáčky: 9200 ot/min
• Záběr struny: 42 cm
• Struna: 2x2,4 mm
• Typ strunové hlavy: Tip-Automatik
• Objem palivové nádrže: 0.65 l (prasklá pružina náhonu dolní část,jinak supr stav)
Nabízíme široký sortiment náhradních dílů na užitkové vozy FORD Transit 2000-2021:
Motory: 2.0TDDi/TDCi, 2.4 TDDi/TDCi, 2.2 TDCi EURO 4/5/6, nove modely 2.0 TDCI ECOBLUE, převodovky na všechny modely Ford Transit použité i repasované. Veškeré agregáty jako je - alternátor, startér, servočerpadlo, klimakompresor, turbo, vstřikovací čerpadlo, vstřikovač, EGR ventil, hlava motoru, spodek motoru, vana motoru, píst, ojnice, kliková hřídel, blok motoru, převodovka, poloosa, kardan, chladič, sahara, blatník, světlo, maska, nárazník, kapota, výztuha, čelo, intercooler, dveře, zámky, interiér, airbag, pás, volant, rádio, tachometr, sedačka, řazení, dále díly náprav a řízení, diferenciál, brzdy atd..
specializujeme se na generální opravy motorů a převodovek Ford Transit od rv 2000 do 2021 (včetně nejnovějších modely EURO 6)
možnost montáže dílů v našem servisu se zárukou na díly i práci.
volejte co potřebujete - rozumné ceny, dohoda.
- autodíly Ford Transit
- specializovaný autoservis Ford Transit
- diagnostika BOSCH ESI Tronic a tovární Ford IDS diagnostika, Ford FDRS
- servis klimatizací
- strojní čištění DPF filtrů