ucetni - strana 4
Počet nalezených inzerátů UCETNI: 213 - strana 4
HLEDÁME ÚČETNÍ PRO EKONOMICKO-PRÁVNÍ KANCELÁŘ NA HPP, ZNALOST PODVOJNÉHO ÚČETNICTVÍ, DAŇOVÁ EVIDENCE, MZDY, UZÁVĚRKY, ORIENTACI V DPH, PŘÍPRAVA PODKLADŮ PRO DAŇOVÁ PŘIZNÁNÍ PRÁVNICKÝCH A FYZICKÝCH OSOB. PRÁCE S MS EXCEL. UPŘEDNOSTŇUJEME ÚČETNICTVÍ V MONEY S3 - NENÍ PODMÍNKOU,
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
MKS ADVISORS Ltd. - organizační složka
Praha 2
info@
Nabízím účetní služby pro OSVČ a malé firmy:
-zpracování online (nikam nevozíte doklady)
-konzultace 24/7
-zpracování přiznání k dani z příjmu pro PO nebo FO
-zajištění daňového poradce a odkladu přiznání
-přiznání DPH, souhrnné hlášení, kontrolní hlášení
-registrace zaměstnanců, mzdy a personalistika
-daňová evidence
-fakturace
-registrace identifikované osoby (Facebook/Instagram reklama, rozvoz pro Bolt/Uber, Airbnb,..)
WhatsApp - 757315
Instagram - @ucetni_kr
E-mail: kristyna.rezlerova@
*Externí Účetní služby pro firmy a OSVČ
*vše rychle, spolehlive a online
*Ušetřím Vám čas který můžete věnovat svému podnikání
* měsíční přiznání k DPH a kontrolní hlášení
*měsíční zpracování mezd
*DPFO/DPPO
*identifikovana osoba k DPH(Facebook,Uber,Bolt aj.)
*konzultace
*příprava smluv
*správa datové schránky
*zástup na úřadech aj.
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty, ale v dosavadní firmě si vůbec nikdo nevšímá Vašeho přínosu? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme LAGAS, rodinná dopravní firma s 30letou tradicí, vlastním servisem a moderním kancelářským zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 30 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat, řidičům spočítat a vyplatit mzdy, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem DUEL a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět, vás naučíme.
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na kancelar@ nebo zavolejte a domluvte si s námi rovnou pohovor.
Tomáš a Milan Lagovi, tel. 736 613 902
Nabízím mnou pečlivě vypracované maturitní otázky na ústní zkoušku z účetnictví. Vše popsáno jednoduše a přehledně, tak aby to bylo lehce pochopitelné a snadno naučitelné.
Materiály zašlu v elektronické podobě (PDF/docx).
Témata:
1. Právní úprava účetnictví
2. Účetní dokumentace
3. Individuální podnikatel
4. Dlouhodobý majetek – pořízení, oceňování
5. Dlouhodobý majetek – odpisy, vyřazení
6. Zásoby – charakteristika, oceňování, účtování
7. Zásoby – zboží v obchodním podniku
8. Finanční účty I.
9. Finanční účty II.
10. Aktiva a pasiva podniku
11. Zúčtovací vztahy z obchodního styku
12. Zúčtování se zaměstnanci
13. Účtování daní a dotací
14. Náklady a výnosy
15. Kapitálové účty
16. Výsledek hospodaření a jeho použití
17. Inventarizace
18. Účetní závěrka
19. Vybrané problémy účtování v různých právních formách
20. Manažerské účetnictví
Cena za všechny otázky je 150 Kč, je možné zaslat i jednotlivě za 20. V případě zájmu můžu klidně i případné problémy vysvětlit a pomoct s pochopením textu :)
Když budete chtít zakoupit více materiálů najednou (např. ještě maturitní otázky do ekonomiky,...), tak se určitě dohodneme na slevě.
Prosím o kontakt pouze na email
kniha Abeceda mzdové účetní 2023
Jako nová
Osobní předání Olomouc Povel nebo zaslání poštou či Zásilkovnou
Dobrý den,
účetní s dlouholetou praxí u společností v Praze nabízí komplexní a kvalitní vedení účetnictví, daňové evidence, mezd a poradenství. V tomto oboru mám bohatou praxi jako finanční účetní a daňový specialista.
V současné době ještě přijímám nové klienty za smluvní ceny stanovené oboustrannou dohodou.
Nabízím zejména:
► Vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ)
► Vedení daňové evidence pro nadace a spolky
► Vedení účetnictví pro s.r.o., a.s.
► Mzdové účetnictví a personalistika (vedení zaměstnanců, prac. smlouvy, podávání přehledů atd.)
► Přiznání k DPH, KH, SH
► Přiznání k silniční dani
► Přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob
► Sestavení výkazů
► Reporting
► Rekonstrukce účetnictví
► Obsluha datové schránky
► Digitální účetnictví a archivace
► Zastupování na úřadech
► Vystavování faktur (email, telefon, funguji i přes Whatsapp či Messenger)
►► Pracuji s účetním programem Pohoda, po dohodě i jiné
Místo výkonu: Šumperk + Praha
Možnost svozu dokladů po Šumperku a Praze a, jinak elektronicky po celé ČR.
Cena vždy stanovena dle množství a obsáhlosti na základě oboustranné dohody.
Kontakt:
Tel:
E-mail: pmikulenkova@
Dvacet otázek z ekonomie na maturitu. Lze koupit jako celek za 150 Kč nebo po jedné otázce 10 Kč/ks. Všechny posílám v dokumentovém nebo v pdf souboru.
1) Ekonomie, ekonomika, základní makroekonomické ukazatele
2) Hospodářské politiky státu
3) Tržní systém rozdělení trhu - poptávka + nabídka
4) Podnik, podnikání, právní úprava podnikání, organizační formy podniku
5) Podstata a význam účetnictví, právní úprava účetnictví, účetní doklady
6)Rozvaha – aktiva, pasiva
7) Základy marketingu
8) Pořízení dlouhodobé majetku, užívání dlouhodobého
9) Vyřazení dlouhodobého majetku
10) Základní účtování zásob
11) Daňový systém ČR
12) Kontrolní prvky v účetnictví – pohledávky a závazky
13) Pokladní operace, ceniny, peníze na cestě
14) Finanční analýza, účetní závěrka a cash flow
15) Účtování mezd a srážek z mezd
16) Personální a mzdová problematika
17) Náklady, výnosy a výsledek hospodaření
18) Bankovní systém v ČR
19) Faktor rizika a času ve finančním řízení a rozhodování
20) Daňová evidence
kniha Abeceda mzdové účetní 2022
Jako nová
Osobní předání Olomouc Povel nebo zaslání poštou či Zásilkovnou
Firma s DPH rok vzniku 2014, základní kapitál 10.000,- . Doloženo bezdlužností s kompletním účetnictvím i kontaktem na účetní, která vede účetnictví této s.r.o. již od jejího založení, pani účetní je oprávněným daňovým poradcem. Firma je kompletně zrevidovaná bez závazků a pohledávek, bez majetku a zaměstnanců. Firma teď 2 roky nevykonávala žádnou činnost, nicméně je kvartální plátce DPH, ke všemu získáte veškeré podklady, které dokazují bezdlužnost. Je možnost podepsat smlouvu, že za minulost a čistotu firmy přebíráme veškerou zodpovědnost. Veškeré další info k s.r.o. na tel. čísle +420 511 139 nebo
Případně mail mayer.greenland@
Ev.č. 00113
Nabízíme k koupi exluzivně pozemky a budovy v centru malebné vesničky v Ves Touškov. Nemovitosti se prodávají jako 100% podíl a majetek s.r.o. společnosti, která se zabývá po dobu 15 let činností : ekologické zpracování odpadů, prodej a nákup zboží, a další. Součástí pozemků o celkové výměře 5 707 m2 je budova s vstupem z návsi o dvou nadzemních podlažích, která byla v minulosti využívána na prodejnu potravin, výrobní prostory, sklad a bydlení. Součástí další celkové zastavěné plochy o výměře 1446 m2, jsou jednopodlažní budovy, využívané jako sklady, dílny a kanceláře.
Všechny pozemky jsou v územním plánu vedené jako zastavitelná plocha. Objekty jsou napojeni na 50 A jistič, vodu, dešťovou kanalizaci, obecní kanalizace je na hranici pozemku. Průkaz energetické náročnosti není momentálně k dispozici, proto uvádíme stupeň G, bude vyroben.
Veškeré účetní podklady a další informace jsou v RK. Nezastavěná plocha pozemků bude do tří měsíců vyčištěna.
Možnosti hypotéky nebo firemního úvěru zjistí renomovaní finančníci do 24 hodin. Neváhejte si zavolat o prohlídku.
En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Cena: včetně odměny RK, advokátních smluv a bankovní úschovy peněz., bez DPH, včetně právního servisu.
Strana zelených vypisuje výběrové řízení na pozici „Hlavní manažer/ka“.
Náplň činnosti:
- Vedení administrativní agendy strany (pošta, datová schránka, smlouvy, archiv, spolupráce s účetní)
- Vedení kalendáře akcí
- Správa členské databáze a komunikace s členskou základnou
- Organizace jednání, sjezdů a dalších akcí
- Příležitostná komunikace s úřady
- Nárazově volební agenda – administrativní a organizační podpora voleb
- Řízení dobrovolnických týmů (nábor, práce s členy a členskou databází, organizace akcí)
- Práce na projektech rozvoje strany, na centrální úrovni i v regionech
Co požadujeme:
- Organizační schopnosti, pečlivost, vstřícné vystupování a komunikaci
- Samostatnost, schopnost řešit problémy
- Schopnost práce s dobrovolníky a dobrovolnicemi
- Znalost práce v nástrojích Google (tabulky, texty) či podobných online službách
Výhodou bude:
- Orientace v oblastech politického programu Strany zelených a české i evropské politiky, zájem o politiku
- Zkušenost s prací v neziskovém či na dobrovolnictví založeném prostředí
Nabízíme:
- Práci na HPP s odměnou 35 000 Kč měsíčně za čtyřdenní pracovní týden.
- Kombinace práce v kanceláři strany (Praha 4, nám. Hrdinů) a práci z domova (poměr dle dohody).
- Spolupráci se zajímavými lidmi v dynamickém prostředí politiky.
- Začátek spolupráce dle dohody, preferujeme co nejdřív, nejpozději v dubnu 2023.
Motivační dopis a strukturovaný životopis včetně referenčního kontaktu zasílejte na adresu hr@ do 13. března 2023, 18:00.
Případné dotazy zodpovíme na tel. nebo michal.berg@
Po vyhodnocení nabídek proběhne u vybraných osob pohovor formou videohovoru či osobního pohovoru.
Nabízím kompletní vedení účetnictví a daňové evidence pro s.r.o. a OSVČ, včetně mzdové agendy a administrativy, přihlášky na správu sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovnu, přihlášky k daním, a další.
Agendy vedu ve vlastním programu Money S3, nebo přes vzdálenou plochu v programu klienta.
Vyzvednutí dokladů po domluvě kdekoli v Olomouckém kraji.
Více informací vám ráda povím, kontakt:
ucetni.lenkar@
Zpracuji daňové přiznání, přehledy OSVČ, nabízím zpracování a vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd, účetní poradenství, DPH,KH
dlouholetá praxe, jihočeský kraj, online celá ČR
Nabízím vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd pro fyzické i právnické osoby, včetně zpracování daňových přiznání.
Praxe 23 let, účtuji v programu POHODA. Možnost spolupráce online po celé ČR.
Těším se na případnou spolupráci.
Vedení ÚČETNICTVÍ, daň. evidence, MEZD v účetním programu POHODA. Zpracování DAŇOVÝCH PŘIZNÁNÍ (daně z příjmů, DPH, silniční daň, majetkové daně). Hlášení INTRASTAT. Pečlivost je samozřejmostí, komunikace s úřady, 23 let praxe v oboru. Cena se určuje dle rozsahu a časové náročnosti až po vzájemné domluvě.
Jste malá firma a nevyplatí se Vám zaměstnávat účetní na mzdy, jejíž práce je nárazová? V tom případě Vám nabízím externí vedení mzdového účetnictví se vším, co k tomu patří-přihlášky, odhlášky, komunikace s úřady, výpočet mezd, sepisování prac.smluv, hlášení úřadům apod.
Cena paušál dle domluvy. Umím vedení celého účetnictví včetně daňových přiznání a reportů, poradím, jak uspořit náklady.
Společnost TECH-VOLT, s.r.o. hledá administrativní pracovnici na plný nebo částečný úvazek.
Pracovní náplň: zpracování dokladů členěných na zakázky, podkladů pro mzdy, pokladních dokladů, pracovní smlouvy, podklady pro účetní, podkladů pro administrativu menší firmy dle potřeby. Životopisy zasílejte na e-mail: info@
Rozmanitá práce v jednom z největších specializovaných autobazarů v ČR, který funguje už od roku 1996. Rádi vás ve všem zaškolíme.
Naše požadavky:
- znalost AJ na dobré komunikační úrovni (slovem i písmem)
- dobré komunikační dovednosti - komunikace se zákazníky je základem
- výborná znalost práce na PC (MS Word, Outlook, Excel...)
- ochota učit se nové věci, budete muset ovládat firemní software, ve kterém vás zaučíme
- znalost základů účetnictví, budete vystavovat faktury a spolupracovat s hlavní účetní
- výborná schopnost organizace práce (smluv, faktur, dokladů...) a dobrý time management
Nabízíme:
- mzdu: 30.000,- Kč čistého! (možnost kariérního růstu a tedy i růstu mzdy)
- 20 dní dovolené + 2 sick days
- nástup od 1.5.2023 (HPP na dobu neurčitou)