inzerce, prodej, prodám, bazar

ucetni praha - strana 7

Počet nalezených inzerátů UCETNI PRAHA: 1000 - strana 7

Účetnictví pro SVJ/družstva
Služby v oblasti vedení účetnictví a administrativní správy SVJ/družstva. Nabízím Vám: - zpracování účetnictví, vedení zákonem stanovených účetních knih - sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“ - sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát - pokud je potřeba, sestavení přiznání k dani z příjmů právnických osob - poradenství v oblasti účetnictví - vedení evidence vlastníků bytů - evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese. Tel: , 796 961 E-mail: ucetnictvi.jesenik@
Externí účetní
Externí vedení účetnictví pro fyzické a právnické osoby. Nabízím externí služby v oblasti účetnictví v programu Pohoda. - podvojné účetnictví - daňová evidence - příprava DPH, KH, SH - kompletní zpracování mezd - komunikace s úřady - správa datové schránky e-mail: p.daniela@
Daňové přiznání a přehledy SZP
Nabídka zpracování daní pro fyzické osoby a podnikatele (přiznání k dani z příjmů fyzických osob, přehledy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovnu) již od 1.500 Kč. Dále možnost vedení daňové evidence podnikatelů, účetnictví firem, zpracování účetní závěrky a podkladů pro daňové přiznání. V případě zájmu mě prosím kontaktujte zde: Tel.: +420 email: ucetnictvíap@
Vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd
Naše účetní kancelář v současné době přijímá nové klienty. Zabýváme se vedením účetnictví, daňové evidence a věcmi s nimi souvisejícími. Naše služby rozšiřujeme také o zpracování mezd. Služby nabízíme online po celé České republice. Investujte svůj čas do svého podnikání a účetnictví nechejte na nás. Navštivte naše webové stránky , kde uvidíte komplet služeb, které nabízíme a v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat mailem ucetnictvi-framala@ nebo telefonicky 70 22 45. Budeme se těšit na spolupráci.
Daně, účetnictví, mzdy, DPH, přiznání za FO a PO, dotace
Nabízím kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. i nepodnikatelé - konzultace, pomoc se založením firmy - daňová evidence - jednoduché účetnictví - podvojné účetnictví - registrace k daním, registrace na OSSZ - zpracování přiznání k silniční dani, daň z nemovitosti - přiznání k DPH měsíční/čtvrtletní, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení - přiznání k OSS, včetně registrace - správa datové schránky - mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP) doklady je možné posílat poštou. kontakt: marcelamukova@, tel:
Vedení účetnictví a daňová evidence
Nabízíme běžné účetní práce, daňové poradenství, finanční controlling-kalkulace a administrativní práce - úřady, zdravotní pojišťovny, imigrační atd. Pracujeme také s elektronickými dokumenty, komunikace i online. Vše můžeme zajistit v českém, ruském a anglickém jazyce.
Vedení účetnictví Vodňany
Jsem zkušená účetní a nabízím touto cestou vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd a agendy.
Vedení účetnictví/ daňové evidence
Mám volnou kapacitu pro vedení účetnictví/daňové evidence a proto bych Vám ráda touto cestou nabídla své služby. Zpracovávám: => daňové evidence/ účetnictví =>Identifikované osoby k DPH( Uber, Bolt, Olnyfans, Booking, Airbnb apod.), =>Dph, KH, SH, =>registrace u OSSZ, ZP, =>DPFO,DPPO, silniční daň =>mzdy a další… Pracuji v programu Pohoda. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu: ucetni.kp@
Účetnictví, daň.evidence, podklady pro daňové přiznání
Nabízím kompletní účetní služby - daňová evidence - podvojné účetnictví - registrace k dani - podklady pro DPPO, DPFO - měsíční/čtvrtletní DPH - identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans) - mzdy, přehledy - konzultace V rámci kraje Vysočina možno osobně. Možnost spolupráce online po celé ČR. Účetnictví Prošková +420 ucetnictviproskova@
Nabídka účetních služeb
Nabízím kompletní zpracování daňové evidence, účetnictví,mezd,DPH,KH,přehledů na SP a ZP,daňových přiznání a poradenství v účetní oblasti.Docházení do firmy,zastupování na úřadech.Možnost online zpracování dokladů.Kontakty: popř. na e-mail monikanovaci@
Externí vedení účetnictví pro OSVČ
•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení) •Komunikace s úřady •Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody •Cena dle rozsahu
Kompletní účetní služby
Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt. Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH. V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Hledám práci
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře. Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Administrativní pracovník/ce
Do malého kolektivu a samostatné kanceláře v Praze 4 (u OC Chodov) hledám pracovníka administrativy (zástup za mateřskou). Vaším úkolem bude zápis faktur do interního systému, skenování dokladů, pravidelné vystavování faktur, příprava podkladů pro účetní, aj. Pracovní doba po-pá 8-16:30, 4 týdny dovolené, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům. Případné benefity po zkušební době. Ideálně na HPP (možno i zkrácený úvazek), první rok na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce. Nástupní plat 25.000Kč hrubého. Prosím, posílejte životopisy.
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Administrativní pracovník
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar. Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské Rozsah: 15-20h/týden Firma: Spentra s.r.o. Minimální ukončené vzdělání: základní Co od Vás očekáváme - řidičský průkaz skupiny B - schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty - dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office) - aktivní znalost AJ/DE výhodou - dobrá znalost českého pravopisu - samostatnost, pečlivost, odpovědnost Co Vám můžeme nabídnout: - flexibilní pracovní doba - pracovní telefon - mladistvý kolektiv - přátelské prostředí - parkoviště - pravidelné brunche - kvalitní káva na pracovišti Náplň práce: - obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty - zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.) - správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů - zpracování podkladů pro účetní - správa pokladny - převozy automobilů na evidence/STK - tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Administrativa
Do našeho kolektivu male dopravni firmy hledame asistentku. Jedna se o fakturaci,telefonicka a emailova komunikace se zakazniky,pošta,příprava podkladu pro účetní. znalost anglického jazyka 35000 Kč [GJGU@] Sidlo firmi : PŘÁTELSTVÍ 986/19 ,104 00 Uhříněvěs nastup hned
Učebnice účetnictví pro SŠ (P. ŠTOHL)
Prodám učebnici účetnictví pro střední školy, 2019 - 1. díl, autor Pavel ŠTOHL. Je použitá, s odrbanými rohy, uvnitř ale v top stavu a téměř (možná vůbec) žádnými vpisky. K tomu přidám i účetní rozvrh, ten je celkem zachovalý, důležité účty vyznačeny zvýrazňovačem. Předání ČB, poštou posílám jen s platbou předem (cena+poštovné). Pokud máte dotaz ohledně zboží, chcete více fotek atd., pište prosím zprávu.