ucetni brno - strana 7
Počet nalezených inzerátů UCETNI BRNO: 1000 - strana 7
Dobrý den, nabízím kompletní vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd pro malé a střední podniky a podnikatele, zastupování na úřadech. Poskytováním služeb v oblasti účetnictví se zabývám více než 20 let.
Nabízím vedení účetnictví, sestavení daňových přiznání a další účetní služby pro menší společnosti, OSVČ nebo jen Identifikované osoby k DPH.
V případě zájmu Vám zpracuji cenovou nabídku podle počtu dokladů a Vašich požadavků.
Nabízím externí vedení účetnictví, daňové evidence a mzdového účetnictví včetně personalistiky. Mám praxi jako finanční a mzdová účetní.
Plzeň, Plzeň-sever, Rakovnicko, Rokycany, a okolí.
- vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ)
- vedení účetnictví pro malé a střední právnické osoby (s.r.o.)
- vedení mzdové agendy včetně personalistiky
- zpracování daňových přiznání - DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení, daň z příjmu fyz. osob, daň z příjmu práv. osob, silniční daň, zálohová a srážková daň a jejích vyúčtování
- obsluha datových schránek
Cena je určena individuálně dle rozsahu agendy. Pracuji v účetním programgu DUEL.
Možnost spolupráce na dálku (sdílení dokladů) nebo vyzvednutí u klienta.
Nabízím kompletní vedení a optimalizaci účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd pro nové klienty. Praxe více než 20 let. Spolehlivost, diskrétnost, příznivá cena. České Budějovice a okolí. Tel. - zavolám zpět.
Služby v oblasti administrativní správy SVJ/družstva.
Nabízím Vám:
- sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“
- sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát
- vedení evidence vlastníků bytů
- evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování
Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese.
Služby v oblasti vedení účetnictví a administrativní správy SVJ/družstva.
Nabízím Vám:
- zpracování účetnictví, vedení zákonem stanovených účetních knih
- sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“
- sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát
- pokud je potřeba, sestavení přiznání k dani z příjmů právnických osob
- poradenství v oblasti účetnictví
- vedení evidence vlastníků bytů
- evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování
Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese.
Tel: , 796 961
E-mail: ucetnictvi.jesenik@
Externí vedení účetnictví pro fyzické a právnické osoby. Nabízím externí služby v oblasti účetnictví v programu Pohoda.
- podvojné účetnictví
- daňová evidence
- příprava DPH, KH, SH
- kompletní zpracování mezd
- komunikace s úřady
- správa datové schránky
e-mail: p.daniela@
Nabídka zpracování daní pro fyzické osoby a podnikatele (přiznání k dani z příjmů fyzických osob, přehledy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovnu) již od 1.500 Kč.
Dále možnost vedení daňové evidence podnikatelů, účetnictví firem, zpracování účetní závěrky a podkladů pro daňové přiznání.
V případě zájmu mě prosím kontaktujte zde:
Tel.: +420
email: ucetnictvíap@
Naše účetní kancelář v současné době přijímá nové klienty. Zabýváme se vedením účetnictví, daňové evidence a věcmi s nimi souvisejícími.
Naše služby rozšiřujeme také o zpracování mezd. Služby nabízíme online po celé České republice.
Investujte svůj čas do svého podnikání a účetnictví nechejte na nás.
Navštivte naše webové stránky , kde uvidíte komplet služeb, které nabízíme a v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat mailem ucetnictvi-framala@ nebo telefonicky 70 22 45. Budeme se těšit na spolupráci.
Nabízím kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. i nepodnikatelé
- konzultace, pomoc se založením firmy
- daňová evidence - jednoduché účetnictví
- podvojné účetnictví
- registrace k daním, registrace na OSSZ
- zpracování přiznání k silniční dani, daň z nemovitosti
- přiznání k DPH měsíční/čtvrtletní, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení
- přiznání k OSS, včetně registrace
- správa datové schránky
- mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP)
doklady je možné posílat poštou.
kontakt: marcelamukova@, tel:
Nabízíme běžné účetní práce, daňové poradenství, finanční controlling-kalkulace a administrativní práce - úřady, zdravotní pojišťovny, imigrační atd. Pracujeme také s elektronickými dokumenty, komunikace i online. Vše můžeme zajistit v českém, ruském a anglickém jazyce.
Jsem zkušená účetní a nabízím touto cestou vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd a agendy.
Mám volnou kapacitu pro vedení účetnictví/daňové evidence a proto bych Vám ráda touto cestou nabídla své služby. Zpracovávám:
=> daňové evidence/ účetnictví
=>Identifikované osoby k DPH( Uber, Bolt, Olnyfans, Booking, Airbnb apod.),
=>Dph, KH, SH,
=>registrace u OSSZ, ZP,
=>DPFO,DPPO, silniční daň
=>mzdy a další…
Pracuji v programu Pohoda. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu: ucetni.kp@
Nabízím kompletní účetní služby
- daňová evidence
- podvojné účetnictví
- registrace k dani
- podklady pro DPPO, DPFO
- měsíční/čtvrtletní DPH
- identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans)
- mzdy, přehledy
- konzultace
V rámci kraje Vysočina možno osobně. Možnost spolupráce online po celé ČR.
Účetnictví Prošková
+420
ucetnictviproskova@
Nabízím kompletní zpracování daňové evidence, účetnictví,mezd,DPH,KH,přehledů na SP a ZP,daňových přiznání a poradenství v účetní oblasti.Docházení do firmy,zastupování na úřadech.Možnost online zpracování dokladů.Kontakty: popř. na e-mail monikanovaci@
•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení)
•Komunikace s úřady
•Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody
•Cena dle rozsahu
Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt.
Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH.
V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře.
Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Do malého kolektivu a samostatné kanceláře v Praze 4 (u OC Chodov) hledám pracovníka administrativy (zástup za mateřskou).
Vaším úkolem bude zápis faktur do interního systému, skenování dokladů, pravidelné vystavování faktur, příprava podkladů pro účetní, aj.
Pracovní doba po-pá 8-16:30, 4 týdny dovolené, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům.
Případné benefity po zkušební době. Ideálně na HPP (možno i zkrácený úvazek), první rok na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce.
Nástupní plat 25.000Kč hrubého.
Prosím, posílejte životopisy.