inzerce, prodej, prodám, bazar

ucetni brno - strana 7

Počet nalezených inzerátů UCETNI BRNO: 1000 - strana 7

Externí účetní
Dobrý den, nabízím kompletní vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd pro malé a střední podniky a podnikatele, zastupování na úřadech. Poskytováním služeb v oblasti účetnictví se zabývám více než 20 let.
Vedení účetnictví
Nabízím vedení účetnictví, sestavení daňových přiznání a další účetní služby pro menší společnosti, OSVČ nebo jen Identifikované osoby k DPH. V případě zájmu Vám zpracuji cenovou nabídku podle počtu dokladů a Vašich požadavků.
Zpracování účetnictví pro fyzické osoby i firmy
Nabízím externí vedení účetnictví, daňové evidence a mzdového účetnictví včetně personalistiky. Mám praxi jako finanční a mzdová účetní. Plzeň, Plzeň-sever, Rakovnicko, Rokycany, a okolí. - vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ) - vedení účetnictví pro malé a střední právnické osoby (s.r.o.) - vedení mzdové agendy včetně personalistiky - zpracování daňových přiznání - DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení, daň z příjmu fyz. osob, daň z příjmu práv. osob, silniční daň, zálohová a srážková daň a jejích vyúčtování - obsluha datových schránek Cena je určena individuálně dle rozsahu agendy. Pracuji v účetním programgu DUEL. Možnost spolupráce na dálku (sdílení dokladů) nebo vyzvednutí u klienta.
Účetní
Nabízím kompletní vedení a optimalizaci účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd pro nové klienty. Praxe více než 20 let. Spolehlivost, diskrétnost, příznivá cena. České Budějovice a okolí. Tel. - zavolám zpět.
Vyúčtování služeb pro SVJ / družstva
Služby v oblasti administrativní správy SVJ/družstva. Nabízím Vám: - sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“ - sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát - vedení evidence vlastníků bytů - evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese.
Účetnictví pro SVJ/družstva
Služby v oblasti vedení účetnictví a administrativní správy SVJ/družstva. Nabízím Vám: - zpracování účetnictví, vedení zákonem stanovených účetních knih - sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“ - sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát - pokud je potřeba, sestavení přiznání k dani z příjmů právnických osob - poradenství v oblasti účetnictví - vedení evidence vlastníků bytů - evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese. Tel: , 796 961 E-mail: ucetnictvi.jesenik@
Externí účetní
Externí vedení účetnictví pro fyzické a právnické osoby. Nabízím externí služby v oblasti účetnictví v programu Pohoda. - podvojné účetnictví - daňová evidence - příprava DPH, KH, SH - kompletní zpracování mezd - komunikace s úřady - správa datové schránky e-mail: p.daniela@
Daňové přiznání a přehledy SZP
Nabídka zpracování daní pro fyzické osoby a podnikatele (přiznání k dani z příjmů fyzických osob, přehledy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovnu) již od 1.500 Kč. Dále možnost vedení daňové evidence podnikatelů, účetnictví firem, zpracování účetní závěrky a podkladů pro daňové přiznání. V případě zájmu mě prosím kontaktujte zde: Tel.: +420 email: ucetnictvíap@
Vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd
Naše účetní kancelář v současné době přijímá nové klienty. Zabýváme se vedením účetnictví, daňové evidence a věcmi s nimi souvisejícími. Naše služby rozšiřujeme také o zpracování mezd. Služby nabízíme online po celé České republice. Investujte svůj čas do svého podnikání a účetnictví nechejte na nás. Navštivte naše webové stránky , kde uvidíte komplet služeb, které nabízíme a v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat mailem ucetnictvi-framala@ nebo telefonicky 70 22 45. Budeme se těšit na spolupráci.
Daně, účetnictví, mzdy, DPH, přiznání za FO a PO, dotace
Nabízím kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. i nepodnikatelé - konzultace, pomoc se založením firmy - daňová evidence - jednoduché účetnictví - podvojné účetnictví - registrace k daním, registrace na OSSZ - zpracování přiznání k silniční dani, daň z nemovitosti - přiznání k DPH měsíční/čtvrtletní, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení - přiznání k OSS, včetně registrace - správa datové schránky - mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP) doklady je možné posílat poštou. kontakt: marcelamukova@, tel:
Vedení účetnictví a daňová evidence
Nabízíme běžné účetní práce, daňové poradenství, finanční controlling-kalkulace a administrativní práce - úřady, zdravotní pojišťovny, imigrační atd. Pracujeme také s elektronickými dokumenty, komunikace i online. Vše můžeme zajistit v českém, ruském a anglickém jazyce.
Vedení účetnictví Vodňany
Jsem zkušená účetní a nabízím touto cestou vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd a agendy.
Vedení účetnictví/ daňové evidence
Mám volnou kapacitu pro vedení účetnictví/daňové evidence a proto bych Vám ráda touto cestou nabídla své služby. Zpracovávám: => daňové evidence/ účetnictví =>Identifikované osoby k DPH( Uber, Bolt, Olnyfans, Booking, Airbnb apod.), =>Dph, KH, SH, =>registrace u OSSZ, ZP, =>DPFO,DPPO, silniční daň =>mzdy a další… Pracuji v programu Pohoda. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu: ucetni.kp@
Účetnictví, daň.evidence, podklady pro daňové přiznání
Nabízím kompletní účetní služby - daňová evidence - podvojné účetnictví - registrace k dani - podklady pro DPPO, DPFO - měsíční/čtvrtletní DPH - identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans) - mzdy, přehledy - konzultace V rámci kraje Vysočina možno osobně. Možnost spolupráce online po celé ČR. Účetnictví Prošková +420 ucetnictviproskova@
Nabídka účetních služeb
Nabízím kompletní zpracování daňové evidence, účetnictví,mezd,DPH,KH,přehledů na SP a ZP,daňových přiznání a poradenství v účetní oblasti.Docházení do firmy,zastupování na úřadech.Možnost online zpracování dokladů.Kontakty: popř. na e-mail monikanovaci@
Externí vedení účetnictví pro OSVČ
•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení) •Komunikace s úřady •Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody •Cena dle rozsahu
Kompletní účetní služby
Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt. Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH. V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.
Hledám práci
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře. Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Administrativní pracovník/ce
Do malého kolektivu a samostatné kanceláře v Praze 4 (u OC Chodov) hledám pracovníka administrativy (zástup za mateřskou). Vaším úkolem bude zápis faktur do interního systému, skenování dokladů, pravidelné vystavování faktur, příprava podkladů pro účetní, aj. Pracovní doba po-pá 8-16:30, 4 týdny dovolené, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům. Případné benefity po zkušební době. Ideálně na HPP (možno i zkrácený úvazek), první rok na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce. Nástupní plat 25.000Kč hrubého. Prosím, posílejte životopisy.
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek