učebnice účetnictví - strana 17
Počet nalezených inzerátů UČEBNICE ÚČETNICTVÍ: 1000 - strana 17
Nabízím KOMPLEXNÍ zpracování účetnictví pro OSVČ i firmy. DPH, Mzdy (vč.Personální agendy), Silniční daně, zpracování přiznání pro podání DPFO i DPPO. Zastupování na úřadech státní správy a samosprávy. Osobní přístup ke každému klientovi. Praxe 30.letá. , Tel.: 167092.
Nabízím KOMPLEXNÍ zpracování účetnictví pro OSVČ i firmy. DPH, Mzdy (vč.Personální agendy), Silniční daně, zpracování přiznání pro podání DPFO i DPPO. Zastupování na úřadech státní správy a samosprávy. Osobní přístup ke každému klientovi. Praxe 30.letá. , Tel.: 167092.
Externě zpracuji účetnictví, daňovou evidenci, mzdové účetnictví pro PO, FO vč. daňových přiznání a zastupování na úřadech. Pracuji s programem Pohoda, mám dlouholetou praxi, nad 20 let. Region Vyškov-Brno, Sídlím ve Vyškově. Jsem samostatná účetní, ne účetní firma. Děkuji za nabídky.
Dobrý den,
Nabízím zpracování daňového přiznání, vedení účetnictví nebo danove evidence. Vše je možné i externě on-line. Mám vystudovanou VŠ v tomto oboru a praxi!
V rámci spolupráce jsem také schopna za Vás komunikovat s úřady. I pro plátce DPH.
Cena od 500 Kč
Nabídka práce: Hlavní účetní ‼️
Firma Agro Boskovštejn přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na pozici všeobecná hlavní účetní. Účetnictví v programu Pohoda. Základní znalost MS Office, ekonomická činnost, sklady, popř. mzdy. Zpracování účetních závěrek, přiznání DPH včetně kontrolního hlášení, příprava pokladů pro přiznání k dani z příjmu.
Praxe v oboru podmínkou.
Požadujeme:
SŠ vzdělání ekonomického směru. Praxe v oblasti účetnictví a DPH podmínkou. Samostatnost, přesnost, spolehlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu.
Nabízíme:
- flexibilní pracovní doba
- vzdělávací kurzy a školení
- nástup možný ihned
- firemní benefity (služební telefon, stravné,…)
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností
Plat: 120 - 170 Kč/hod
Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP
Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme.
Pracovní náplň:
administrativní úkony související s chodem společnosti
fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv
zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví
komunikace s klienty, správa pošty a poptávek
podpora vedení společnosti
Odbornost:
vzdělání min. maturitní
dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet
povědomí o administrativě a učetnictví
organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost
zájem o vykonanou práci a odpovědnost
komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění
Nabízíme:
realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst
dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti
klidné prostředí, férový přístup a odměny
zázemí stabilní firmy
příspěvek na stravování
alternativní rozvržení pracovní doby
firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Prodám sbírku příkladů k učebnici účetnictví 1.díl 2020 Pavel Štohl, nové!
Možné předání po Pardubicích zdarma!
Do našeho týmu hledáme mzdovou účetní s dobrými znalostmi účetnictví, především pak programu Helios Orange, na zkrácený úvazek. Jste to právě Vy? Pošlete nám svůj životopis. Nástup je možný IHNED.
Náplň práce:
- evidence faktur přijatých, vydaných, banka
- DPH, silniční daň
- vedení mzdové evidence zaměstnanců
- výpočet mezd zaměstnanců
- komunikace s orgány státní správy (OSSZ, ZP, FÚ)
- práce v systému Helios Orange- dobrá znalost podmínkou
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- praxi ve mzdovém účetnictví
- znalost systému Helios Orange
- znalost mzdových předpisů a zákoníku práce výhodou
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost
- MS Office (Word, Excel)
- práci na zkrácený úvazek, DPP nebo DPČ
Nabízíme:
- pracovní dobu bez víkendů a svátků, možnost upravit dle Vašich požadavků
- možnost home office
- 3 sick days
- prémie, bonusy
- služební telefon i k soukromému používání
- firemní akce
- pracoviště v centru Českých Budějovic
V případě zájmu nám prosím zašlete životopis na office@,
volat můžete na .
Dobrý den, hledám brigádu - přivýdělek v oblasti účetnictví. Zadávání prvotních dokladů atd. Mám praxi v oboru 27 let. Nyní pracuji na HPP jako účetní, prosím o nabídky na e-mail : lapesca@, děkuji
Nabízím externí vedení daňové evidence a účetnictví OSVČ malých a středně malých firem, plátců i neplátců DPH:
Zpracování účetních dokladů-
banky, pokladny, majetek, faktury přijaté, faktury vydané...
Zpracování DPH, kontrolního hlášení, souhrnné hlášení, silniční daň,
dan z příjmu, odpisy majetku, účetní závěrky.
Pro doklady si mohu přijet osobně, nebo je lze zasílat elektronicky či poštou.
Simona Loubalová
IČ: 14370221
Prodám přehledné kvalitní podklady k maturitě v deskách z roku 2021, tak jak jsou na fotce. Původně pro nástavbu gastronomie, využitelné ale krom části s hotelnictvím i na obchodních školách. Po úspěšném předání jsem ochoten poslat všechny otázky i elektronicky ve wordu! Sám jsem je dal dohromady a sám jsem se podle nich učil (na jedničky). DOST TO UŠETŘÍ STUDENTOVI PRÁCI, věřte mi, ta pětistovka za to je pakatel, dalo mi to hromadu práce. Pětistovku to stálo jen vytisknout v tiskcentru.
Desky obsahují podklady k: ekonomie, účetnictví, marketing a management, hotelnictví, vybrané knihy (seznam knih mohu poslat do zpráv) a něco málo k literatuře.
Předání ČB, poštou posílám jen s platbou předem (cena+poštovné).
Pokud máte dotaz ohledně zboží, chcete více fotek atd., pište prosím zprávu.
HLEDÁME ÚČETNÍ PRO EKONOMICKO-PRÁVNÍ KANCELÁŘ NA HPP, ZNALOST PODVOJNÉHO ÚČETNICTVÍ, DAŇOVÁ EVIDENCE, MZDY, UZÁVĚRKY, ORIENTACI V DPH, PŘÍPRAVA PODKLADŮ PRO DAŇOVÁ PŘIZNÁNÍ PRÁVNICKÝCH A FYZICKÝCH OSOB. PRÁCE S MS EXCEL. UPŘEDNOSTŇUJEME ÚČETNICTVÍ V MONEY S3 - NENÍ PODMÍNKOU,
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
MKS ADVISORS Ltd. - organizační složka
Praha 2
info@
vedení účetnictví podvojné i přehled pro firmy, družstva i SVJ - kompletní nabízí firma působící od roku 1992 Tereza s.r.o. Lačnovská 20, Praha 5 zpracování DPH, KH, všechna daňová přiznání, spolupráce s úřady tel.
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence, přiznání k dani z příjmu právnických a fyzických osob, k DPH, silniční dani a ostatním daním. Pracuji na IČO.
Pracuji v programu Money S3.
email: ucto.vesela@
mob.: ,
Nabízím kompletní zpracování účetnictví, daňové evidence, DPH + kontrolní hlášení, mezd, příprava podkladů daňových přiznání a účetních závěrek. Nabídka služeb je určena jak pro právnické, tak pro fyzické osoby. Cena dohodou, v případě zájmu se na mě neváhejte obrátit: lh.ucto@, tel.: .
Nabízím malým a středním firmám a živnostníkům kompletní vedení podvojného účetnictví - mzdy, DPH, kontrolní hlášení, skladová agenda a vůbec vše, co s papírováním souvisí. Mám 15 let praxe ve stavební firmě a jsem zvyklá na samostatnou a zodpovědnou práci. Těším se na setkání s Vámi a případnou spolupráci.
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence od 1.1.2023 vč. podkladů pro daňová přiznání k daním z příjmů, DPH, vyúčtování daní z mezd, vedení personální agendy (vč. exekučních srážek), zpracování mezd, příprava pracovněprávních dokumentů, smluv, obsluha datové schránky a další služby dle přání klienta. Cena za služby se fakturuje měsíčním paušálem a odvíjí se od počtu jednotlivých dokladů a náročnosti agend. Náměšť nad Oslavou, Třebíč a okolí, online celá ČR. Kontakt email: syslova@
Nabízím vedení účetnictví (daňovou evidenci) pro fyzické osoby podnikající nebo právnické osoby. Nabízím vyplnění daňového přiznání FO (OSVČ, zaměstnanci, studenti) do 24h od odeslání všech potřebných dokumentů. Vše online bez nutnosti předání dokumentů. Dále vyplnění daňového přiznání právnických osob, DPH, silniční daň. Tyto služby mohu vykonávat po celé ČR. Dokumenty možné zaslat na: admi-info@ První kontakt prosím email nebo SMS.