tuning motoru - strana 33
Počet nalezených inzerátů TUNING MOTORU: 1000 - strana 33
Prodám Loď WOR 5.20m
Prodám loď, viz. fotografie... loď má skládací a sundavací bivak, loď se dá celá komplet uzavřít.... dále sklopný volant, na spaní dá se do strany a na loď se vejdou 2 lehátka...4 stojany a držáky prutů také sundavací... celá loď je obšita nerezem.... dále na hrazdě 2 světlomety a čerpadlo na vodu, když prší nebo zateče do lodi.... dvě komory na baterie k příďovému motoru, které mají spínač buď na jednu nebo druhou baterii..... dále je zde držák na příďový motor a velký kaslík na věci.... dále je zde hlavní vypínač baterie k motoru elektrika rozvedená různě po lodi... možná jsem něco vynechal, prostě je tam toho hodně a spousta práce udělaná... loď prodávám bez hlavního motoru a bez příďového motoru....pokud má někdo zájem o podvalník k lodi, tak po domluvě +30 tisíc za podvalník
Loď se dá osadit až 50hp motorem
Loď má číslo a novou technickou na 5 let.
Cena za loď 140 tis.
Profesionální křovinořez s vysokým výkonem, jedinečnou ergonomií a manévrovatelností. Motor X-Torq® zaručuje silný výkon a vynikající spotřebu paliva. Optimalizovaná délka hřídele a úhlový převod s úhlem 35°. Dodáván s popruhy Balance X™.
Motor X-Torq® konstrukce motoru X-Torq® snižuje až o 75% škodlivé výfukové plyny a zvyšuje výhřevnost paliva až o 20%.
Kuželový převod s vysokým kroutícím momentem a vyžínací nástroj rovnoběžně se zemí pro nejlepší sekací výkon.
Nastavitelná řídítka seřiditelné a ergonomicky navržené rukojeti pro maximální komfort.
Balance X™ ergonomické popruhy s širokou opěrou na zádech, ramenními popruhy a bederním pásem rozloží zátěž na větší plochu těla.
Smart Start® motor a startovací zařízení byly navrženy tak, aby motor startoval rychle a s minimální námahou. Odpor startovací šňůry je snížen až o 40%.
Specifikace motoru
Zdvihový objem válce, cmł 45,7 cmł
Vrtání válce 42 mm
Zdvih válce 33 mm
Výstupní výkon, kW 2,1 kW
Maximální otáčky motoru při zatížení 9000 ot./min.
Maximální doporučené otáčky motoru 12500 ot./min.
Karburátor Walbro
Objem palivové nádrže 0,9 l
Spotřeba paliva 450 g/kWh
Systém zapalování SEM
Zapalovací svíčka NGK CMR6H
Mezera mezi elektrodami 0,5 mm
Převodový poměr 1:1,4
Převodový poměr/úhel náhonu převodového soukolí 35 °
Vybavení OEM Strunová hlava T45X M12
OEM Trávní kotouč Multi 300-3
OEM Pilový kotouč --
OEM Nosný popruh Balance X™
Délka trubky, cm 1483 mm
Průměr trubky 32 mm
Materiálové složení Materiálové složení, silikonová guma 0,001 kg
Materiálové složení, přírodní guma 0,018 kg
Materiálové složení, nitrilkaučuk 0,04 kg
Materiálové složení, hydrogenovaný nitrilkaučuk 0,001 kg
Materiálové složení, silikonová guma (fluor) 0,022 kg
Emise, vibrace a údaje o hluku
Ekvivalentní hladina vibrací (ahv , eq) levá / pravá rukojeť 2,9/2,4 m/s˛
Hladina akustického tlaku u ucha obsluhy, db(A) 101 dB(A)
Garantovaná hladina akustického výkonu (LWA) 115 dB(A)
Emise výfukových plynů (průměrný obsah CO - oxid uhelnatý) 380 g/kWh
Emise výfukových plynů (průměrný obsah HC - uhlovodíku) 47 g/kWh
Emise výfukových plynů ( průměrný obsah NOx - oxidy dusíku) 1 g/kWh
Hmotnost
(bez řezacího zařízení) 8,7 kg
Běžná cena 27999,- nyní akce 24999,-
ROZMÍTACÍ PILA D-200/240/M prořez pily je 200 mm .K dosažení větší výšky řezu (200mm) ve stroji jsou použity dvě hřídele umístěné jedna nad druhou přesunuté proti (vůči) sobě v linii kolmě (svisle) k ose válců. Obě hřídele jsou upnuté na suportech, které umožňují polohování válců ve svislé linii.Díky tomu můžeme využít různých průměrů pil (200/315mm) v závislosti od tloušťky řezaného materiálu. Mechanizmus posuvu se skládá z 3 pevných (stálých) dolních válců a také ze 2 horních přenášejících válců - všechny mají pohon od převodového motoru za pomoci mechanizmu skládajícího se jak z řetězových převodů tak i zubových převodů.Regulace těsnění horních válců probíhá za pomoci mechanizmu zvedání (přenášení) těsnění. Pila neobsahuje v základu pilové kotouče , pilové kotouče možnost dokoupit samostatně .
Průměr kotoučů 200 - 315 mm
Max. Výška prizmy 200mm
Min. sila prizmy 20 mm
Max. šíře prizmy základ do 460 mm *za příplatek do 540 mm
Max. Kotoučů na hřídeli - Hřídel dole 10 kusů + Hřídel nahoře 10 kusů
Průměr hřídele 60mm
Motory základ. 2 x 11,kW
Otáčky motoru 3500 obr./min
Výkon motoru na posuv 1.5 kW
Otáčky motoru na posuv, 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0 ÷ 15 m/min
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon Rozmítací pily do 10m³/h
Hlučnost 82 [dBA]
Rozměry pili 1400 x 1150 x 1540 mm
Váha stroje 2 030 kg
Za příplatek:
Motory: 2 x 15,kW, 2 x 18,5,kW, 2 x 22,kW, 2 x 30,kW. Podávací válečkové stoly délka dle přání zákazníka,vymezovací kroužky mezi pilové kotouče,
Velikost řezného pásu 2680 x 27 x 0,9 mm
Horizontální pásová pila na kovy s otočným ramenem umožňuje řezání v rovině kolmé k ose řezaného materiálu a pod libovolným úhlem v rozsahu od -45° do 60°. Řezaný materiál lze podávat ručně nebo pomocí libovolného mechanického zařízení, přičemž posuv nástroje je automatický. Pásková vedení jsou vybavena speciálními karbidovými destičkami a ložisky. To má obrovský vliv na vedení pásu, jeho životnost, přímost, přesnost a kvalitu řezu. Karbidové vedení výrazně snižuje opotřebení stroje a pilového kotouče. Stroj je vybaven účinným chladicím čerpadlem s uzavřeným okruhem chladicí kapaliny.
Rameno je vybaveno automatickým snímačem napětí pilového kotouče, je nakloněno o 25 stupňů, což zvyšuje životnost pilového kotouče. Pro dokonalou čistotu a funkčnost pilového kotouče je na spodní straně ramene připevněn čisticí kartáček. Stroj je poháněn šnekovým převodem. Stroj má třífázový motor se dvěma rychlostmi řezání a tepelnou ochranou motoru. Řezačka je vybavena KLIKOVÝM TENSOMETREM - snímačem napětí pásu a automatickým spínačem pro případ přetržení řezného pásu.
Konstrukce horní části základny slouží jako jímka pro odvod chladicí kapaliny a zachycení třísek vznikajících při řezání materiálu. K základně je připojen litinový pracovní stůl s otočným ramenem a ovládacím panelem na samostatném rameni. Při řezání je hlavním řezným pohybem pohyb řezného pásu a pohyb spodního ramene. Rychlost poklesu ramene (řezná rychlost) je regulována hydraulickým pohonem.
Rychlost posuvu se reguluje na ovládacím panelu řezacího stroje. Můžeme volit mezi dvěma rychlostmi řezného pásu: 37,5 a 75 m/min. Ve spodní poloze ramene (po rozřezání materiálu) se pohon pilového pásu automaticky vypne. Bezpečnost zajistí kryty řezného pásu a mikrospínače zastavující chod motoru po ukončení řezného cyklu nebo otevření některého z krytů, další ochrana spočívá v automatickém vypnutí řezačky v případě přetržení řezného pásu.
Mechanické (ruční) napínání pásu
Rychlost pásu 37,5,75 m / min
Plynulé nastavení poklesu ramene - hydraulický válec
Výška základny svěráku 950 mm
Průměr pilového kotouče 300 mm
Napájení 3fázové, 400 V
Výkon hlavního motoru 1,5 / 1,1 kW
Výkon motoru chladicího čerpadla 40 W
Rozměry se základnou 2000 x 860 x 1500 (1900) mm
Hmotnost 246 kg
Dobrý den, prodám díly co mi zbyli po výmněně motoru.Dá se prodat po částech nebo jednotlivě.
Blok motoru+písty 4000,-
1xhlava srovnaná 3500,-
1x bez vaček druhá s vačkama (bez hydro a vahadel)2500,-
1x olej čerpadlo z vany motoru 4500,-
1x olej čerpadlo z vany motoru 2500,- starší
1xodlučovač oleje 250,-
1xventil dekl 600,-
ozubená kola na rozvody 450,-
rozvody+vodící lišty 200,-
různé šrouby cca. 50,- ks
1xřemenice atd. 1000,-
1x olej vana ta je na třeba e39 530D 1500,-
motor 306D1 135kw 3D
mám jěště zadní světla do pátých dveří 200,-
vysokotlaké čerpadlo 2000,-
podávací naftové čerpadlo 1500,-
víčka na expazní nádržku 200,-
silenbloky na př.stabik. nové 350,- pár
spodní.čepy př.náprava MOG nové 1000,-
mezinápravová rozvodovka 5000,-
zrcátko levé 500,-
panel klimatizace 500,-
vodní ventil 1500,-
krytky na zadní PCD
sada pojistných šroubů na kola+oříšek
napínák rozvod.řetězu nový 600,-
o ceně se dá mluvit.vše bez záruky viz,foto
vyzvednutí pouze osobně
tel. Lukáš
Děkuji
Rok výroby 2015
Délka stolu 3000 mm
Pracovní šířka 1200 mm
Maximální výška 200 mm
Průměr bavlněných válečků 350 mm
Výkon motoru válečku 7,5 kW
Výkon motoru výškového nastavení 0,37 kW
Výkon motoru pro výkyvný pohyb 0,37 kW
Výkon motoru pro posuv stolu 0,75 kW
Napájecí napětí 380 V
Rozměry stroje L x Š x V 4900 x 2400 x 1850 mm
Hmotnost stroje cca 2500 kg
Stroj je vybaven ampérmetrem pro kontrolu tlaku válečku na dílce, potenciometrem pro změnu rychlosti vozíku a počítadlem průchodů: počet průchodů musí být naprogramován na panelu. Po dosažení nastaveného počtu se stroj automaticky zastaví.
Nastavitelná pracovní délka podle aktuálního dílce.
Nabízíme prodej originalnch použitých náhradních dílů na vozy Renault Mascott od rv. 2004, Řídící jednotky motoru,ECU Renault Mascott 0281013806 8200689519, , kabina, zamky, kryty předních kola, zpetne zrcadla manualni, v elektrice, nove pouzdro kliče, Kliče, cely interer, original Autoradio CD MP3, Autoradio CD MP3 s displejem, Display Radia Renault, Tachografy, Sedačky, sedačka ridiče, svetla, svetla blinkru, mlhovky. Napravy prední, zadní, s uzávěrkou diferenciálu, motor 110kW, 150PS, Motor 115kw, 160PS, Hlava motoru, blok motoru, vstryky, startery, veškere dyly s motoru. Vičko nadraže, pal. nádrž včetně čerpadla, převodovka typ: 6S 380, 6 rychlostí manuální, Skříňe na baterií Renault Mascott 3.0 Nová kompletní provedeni zelezo 3mm hlinikovy kryt, železo pozinkovana 3mm, celo nerezová bateriová základna s vnějším krytem po roce 2000-2012. Více po telefonu.kaslik na bateríe, listové pera, tažne zarizení, prední narazník, zadni narazník,spojlery, disky včetne celoroční pneu, a další díly, 25977-DB000 Snímač polohy klikového hřídele, Ventil omezení tlaku Common-Rail-Systém, Snímač, tlak paliva, viz. fotek. Vice info na telefonu.
Prodám části motoru z Opel Astra G 2.2 16v Z22se ceny dohodou..
- klika na přebrus
-ventil víko
- ojnice v pořádku
-písty 3x ok
- rj motoru
- nějaký držák z motoru
- olejová vana
- setrvak ok
-sání včetně sací klapky
- a další drobnosti
Nemám:
Blok, hlavu, vačky, vstřiky, váhu vzduchu
Prodám veškeré náhradní díly z vozu Mercedes-benz C270 cdi, w203, 125kw, rv. 2003, najeto 180 tis. km, klima, el. okna, vyhřívané sedačky, kůže, multifunkční volant.
Barva : 359
Převodovka: automatická 5 st.
Kod motoru: OM612
VOLEJTE: PO-PÁ 9:00-18:00
SMS, EMAIL,: 24/7 ODPOVÍM JAK BUDU MOCT
DOHODA, MNOŽSTEVNÍ SLEVY, PRO VÍCE INFO VOLEJTE:
! Možnost osobního převzetí nebo zaslání dílů na dobírku po celé České republice i celém Slovensku !
Tel:
MOTOR, PŘÍSLUŠENSTVÍ:
motor holý - kod motoru: OM612
RJ motoru, řídící jednotka motoru
vstřikovače, vstřiky, vstřik
palivové čerpadlo vysokotlaké
palivová lišta, senzor tlaku paliva, regulátor tlaku paliva
turbo, turbodmychadlo, regulace podtlaku
DPF filtr pevných částic
servo čerpadlo, pumpa
alternátor, startér
kompresor klimatizace, klima kompresor
jednotka ABS / ESP
převodovka (měnič / hydroměnič) (spojka, dvouhmotý setrvačník, dvouhmota, setrvák)
věnec na startér
čelo, chladičová stěna
ventilátor chladičů, sahara, vrtule
chladič vody, chladič klima, intercooler
váha vzduchu, MAF senzor
AGR / EGR ventil
sání s klapkami, vířívé klapky
nádobky, nádobka ostřikovače, voda, chladící kapaliny, servo, brzdová kapalina
hlavní brzdový válec
EXTERIÉR / KAROSAŘINA:
přední nárazník
zadní nárazník
výztuha nárazníku, přední, zadní
maska
kapota
zrcátko, pravé, levé
blatník, pravý, levý
dveře přední levé, pravé
dveře zadní levé, pravé
kufr, páté dveře, víko kufru
přední světlo pravé, levé (xenony / měnič napětí)
zadní světlo pravé, levé
skla dveří
tažné zařízení
DÍLY INTERIÉRU, ELEKTRO:
volant, airbag, airbagy, řidič, spolujezdec, stropní, jednotka airbagu
el. stahovačka oken s motorkem přední, zadní, levá, pravá (LP,PP,LZ,PZ)
zámky, zámek dveří přední, zadní, levý, pravý (LP,PP,LZ,PZ)
páčka pod volant, levá, pravá, tempomat, kroužek pod volant
přepínač světel
panel ovládání klimatizace, panel stahování oken
spínací skříňka s klíčkem, start stop tlačítko
motorek stěračů přední, zadní
ventilátor topení
pojistková skříň
zpětné zrcátko interiérové
roleta do kufru
sedačky, přední, zadní
bezpečnostní pásy přední, zadní, levý, pravý (LP,PP,LZ,PZ)
DÍLY PODVOZKU:
diferenciál
nerezový výfuk, katalyzátor
poloosa, poloosy
brzdič, brzdiče, brzdový třmen
těhlice
tlumič, tlumiče
pružina, pružiny
přední nápravnice, saně
kardan
VOLEJTE: PO-PÁ 9:00-18:00
SMS, EMAIL,: 24/7 ODPOVÍM JAK BUDU MOCT
DOHODA, MNOŽSTEVNÍ SLEVY, PRO VÍCE INFO VOLEJTE:
! Možnost osobního převzetí nebo zaslání dílů na dobírku po celé České republice i celém Slovensku !
Tel:
Prodám nové letecké kombo: Regulátor E-flite EFLA1040U 40A a motor E-flite EFLM108018. Vyndáno z E-flite Opterra 2.0 m. Na regulátoru nastavena z výroby brzda motoru (lze deaktivovat podle manuálu)
Kombo lze osadit do výkonnostně podobných modelů jako E-flite Opterra 2m, E-flite Timber, E-Flite Ultimate 2, E-flite Cirrus SR-22T
Rozměry motoru:
Průměr motoru 35mm, Celková délka s hřídelí 65mm, Délka těla motoru 46mm, Délka použitelné části hřídele 11mm, Průměr hřídele 5mm
Osobní odběr nebo zaslání ideálně Zásilkovnou. Na dobírku lze zaslat po uhrazení nákladů za dopravu předem na účet.
Originál Audi TTs
Rok výroby 2008/8
Stav tachometru 222500 km
Pohon všech kol - Quattro
Automatická převodovka DSG - 6 stupňů
Výkon motoru 206kw (+Profi chip na 231kw)
Dobrý den,
Prodám audi TTS v originálním a velmi dobrém stavu s plnou servisní historií. Auto jezdí perfektně, bez jediného problému. Pravidelná servisní údržba po 10000 Km. Do roku 2020 pouze autorizovaný servis Audi, pozdější údržba je též psaná v servisní knize.
Nedávno měněné vrtané brzdy Zimmermann a keramické destičky.
Rozvody motoru, rozvod vačkových hřídelí a kontrola vyvažování klikové hřídele. Měněný olej v motoru, převodovce rovněž seřízení převodovky, olej v diferenciálech, nové zpalovací cívky a všechny filtry. Podvozek v pořádku, nic netluče ani neklepe. Nová technická kontrola.
Na autě je udělána úprava řídící jednotky a výkon zvýšen z 206 kw na 231 kw (314ps).
Jedná se o vozidlo v originálním stavu bez jakýchkoliv dalších úprav kromě zmíněného výkonu motoru.
Automobil prodávám z důvodu koupě většího. Věřím, že se dostane do stejně dobrých rukou jako byla v mých.
Auto stojí na originálních zimních alu kolech se zánovními pneumatikami. K vozu jsou samozřejmě i letní kola a to zcela nové kované ráfky s novými pneumatikami, též originál Audi. Obě sady kol v rozměru 255/35 ZR19.
Autobazary a lidé kteří stojí pouze o svezení prosím nevolat, děkuji za pochopení.
Rozumná dohoda na ceně možná.
Nabízíme k prodeji repasovaný motor pro vozy Ford Transit, Peugeot Boxer, Citroen Jumper a Fiat Ducato, který splňuje normu EURO 5 a má výkon 85-155 koní. Jedná se o motor o objemu 2198cm3, vhodný pro ročník 2011 a novější.
Náš repasovaný motor Ford Transit je v perfektním stavu a prošel kompletní generální opravou. Nabízíme k dispozici všechny kódy, včetně motoru Ford Transit Euro 5 a repasovaného motoru na Ford Transit 2,2 Euro 5, jako jsou například 4HH, 4HJ, 4HU, 4HV, 4HG, 4HM, P22DTE, P8FA, P8FB, PGFA, PGFB, PHFA, PHFC, SRFA, SRFB, SRFC, SRFD, SRFE, H9FD, JXFA, JXFC, UHFA, UHFB, UHFC, CYFA, CYRA, CVRA, CVRB, CVRC, CYRB a CYRC.
Po profesionální renovaci motoru nabízíme holý motor bez příslušenství. Pokud máte zájem o tento repasovaný motor Ford Transit 2,2 Euro 5, rádi Vám poskytneme více informací. Kontaktujte nás prosím e-mailem nebo telefonicky.
Na motor dáváme písemnou záruku.
více na motory-repas
motor 2,5 TDI DJ5TED r.v.99 auto po šetrné demontáži - koroze karoserie ,
díly na prodej - blok motoru , písty , KIT spojky , olejové čerpadlo , hlava motoru , klika motoru , poloosy - dobré ale manžety na výměnu , altík a starrér , kladky , držáky , silentbloky , vše za rozumné ceny se zárukou
nabízím díly na peugeot Boxer 2,5TDI r.v.99 ,
např vačka , blok , hlava, písty , sání , silentbloky a držáky motoru , a mnoho dalších dílů
předání Jilemnice
poslání dopravou možné po dohodě a platbě předem
dohoda na
prodám BMW f31 318d, Automat, rok 2015,105 KW. Před týdnem/100km. Výměna oleje, všech filtrů, nove přední a zadní kotouče + desky, včetně ruční brzdy vše ATE! Nájezd 318 000 Km V ničem nevadí! Před 13 měsíci kompletní GO motoru při 300 000 Km. Motor rozebrán do šroubku. Kontrola hlavy, bloku, nové ložiska klika, ložiska ojnice. Všechna nová těsnění. Kontrola vstřiku a čerpadla v tlakovně. Nové váhadla, hydroštely, rozvodové řetězy. Prostě vše. Vloženo do motoru 150 000 Kč. Motor naprosto suchý a vady na motoru n47 vyřešeny. V roce 2x výměna oleje. Vše supr. Důvod prodeje koupil jsem náhle větší auto a nemá už kde parkovat. Info na telefonu stačí zavolat. BAZARY NE ! díky
S423 Floor Mats Velours
S428 Warning Triangle And First Aid Kit
S431 Interior Mirror With Automatic-Dip
S465 Through-Loading System
S481 Sports Seat
S488 Lumbar Support, Driver And Passenger
S493 Storage Compartment Package
S494 Seat Heating Driver/Passenger
S4AE Armrest Front, Retractable
S4CG Interior Trim Strips "Satin-Silber" Matt
S606 Navigation System Business
S698 Area-Code 2 For DVD
S6AC Intelligent Emergency Call
S6AE Teleservices
S6NH Hands-Free System With USB Interface
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog Lights
S521 Rain Sensor
S534 Automatic Air Conditioning
S548 Kilometre Speedo
S563 Light Package
S575 Additional 12V Sockets
S5DA Passenger Airbag Deactivation
S5DC Rear-Seat Headrests, Folding
S205 Automatic Transmission
S216 Hydro Steering-Servotronic
S230 Extra Package, EU-Speciifc
S249 Multifunction F Steering Wheel
S255 Sports Leather Steering Wheel
S2VB Tyre Pressure Display
S801 National Version Germany
S851 Language Version German
S879 On-Board Literature, German
S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km
S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles
S1CB CO2 Equipment
S9AA Outer Skin Protection
S9BD Business Package
SA090 90 Ah AGM Battery
SPOLS Cloth Cushion
Prodám motor Velorex 350 se statorem dynamostartéru , motor je originál typ 572 - mechanika (výrobní číslo na motoru je samozřejmě originál původní z výroby). bloky Motoru jsou velice zachovalé bez nějakých ulomených žeber záseků a podobně, válce a hlavy taky nemají nikde ulomená žebra, motor má originál původní karburátor, kliková hřídel má nepoškozené závity a nepoškozené (nevyběhané) drážky na koncích hřídelí vše viz foto. Víko motoru originál Velorex typ 572 s vyztužením ložiska hřídele viz foto. Kompletnost motoru viz foto. Motor jsem měl jako náhradní ale nebudu ho potřebovat. Pouze osobní převzetí, mohu přivézt případně i do Brna. CENA JE PEVNÁ , ŽÁDNÉ ZÁLOHY NEBERU , INZERÁT JE PLATNÝ DO SMAZÁNÍ
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.
Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.
Technické parametry:
Verze: BBS-02
Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A
PAS snímání pedálový senzor: integrovaný
Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)
Součástí balení:
Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů)
Propojovací kabeláž 1-4
Senzor rychloměru s magnetem
Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
Držák motoru
L+P klika 175mm
spojovací materiál
český manuál
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Záruka: 24 měsíců
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.
Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU:
Elektrokola.
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
Prodam dily z motoru N47D20A(C). Starsi typ do cca 2010.
Domek s vackama - 5000kc
Hlava motoru - 4000kc
Blok motoru rovny, nepraskly a nevydreny - 7000kc
Pist s ojnici 3ks - 1000kc/ks
Viko ventilu - 1000kc
Prodám veškeré náhradní díly z vozu AUDI A8 4E D3 facelift r.v. 2006 šedá metalíza kód barvy LZ7R naftový motor 3.0TDI V6 171KW s DPF kód motoru ASB automatická šestistupňová převodovka pro pohon všech kol 4x4 QUATTRO kód převodovky JAY zadní diferenciál HNM najeto 162tis km
- xenony
- parkovací senzory
- střešní okno
- zadní LED světla
- original ALU kola AUDI 17", letní pneu 235/55/R17
- BOSE soundsystem
- elektrický pojezd pásu
- plně elektrické paměťové sedačky béžová kůže vyhřívané přední i zadní včetně airbagů roletky v zadních dveřích + LED TV v opěrkách
- elektrická roletka pro zadní okno
Motor:
059103011AR klikova skrin
059103063CQ 059103064CK hlava valcu
059103603AN vana motoru
059105101AH hridel klikovy
059130103G setrvacnik
059109022BE 059109009BL 059109021EE 059109009BK hridel vackovy
059115105AG cerpadlo olejove
4E0121251 chladic chladici kapaliny
4E0121207C venec ventilatoru
059133837AG vzduchovy filtr
059129711CK 059129712BQ trubka saci
059130755S cerpadlo vysokotlakove
059130089AB 059130090AG rozdelovac paliva
059130277BD jednotka vstrikovaci
059130758E cidlo tlaku
059131511 chladic pro zpetne vedeni spalin
057145100AE podtlakove cerpadlo
059145715F turbodmychadlo
4E0145805J 4E0145806F chladic nasavaneho vzduchu
059145950R skrtici klapka
4E0145156B cerpadlo lopatkove
4E0254201N katalyzator
4F0254800F Filtr dieslovy casticovy
4E0253409P trubka vyfukova
4E0260805BA kompresor klimatizace
Přední náprava:
4E0401P 4E0402P polosa
4E0419512G sloupek rizeni
4E1422052C Prevodovka rizeni s kloubem tyce rizeni vnitrnim
Zadní náprava:
3D0611021 valec brzdy hlavni tandemovy
4E1612107B posilovac podtlakovy
4E0614517CH E0614517CH jednotka ABS
Elektrika:
059903015R Alternator
4E0990990C ridici jednotka vznetov.motoru
059911024A spoustec motoru
4L0907468B Gateway
4E0920901X sdruzeny pristroj na pal.desce
f4E0910279S 4E0900A ridici jednotka palubni site
4E0945093G 4E0945094G zadní světla
4E0953541B krouzek vypinaci se sbernym krouzkem a cidlo uhlu rizeni
4E0953549A modul elektronicky pro prepinac volantove tyce
4E1955119B motorek steracu
4E0910289D centralni ridici jednotka pro system komfort
4E0959455F ventilator chladice s ridici jednotkou
Sklad: S5VX3T13467