tuning motoru - strana 26
Počet nalezených inzerátů TUNING MOTORU: 1000 - strana 26
Zapalování má horší kvalitu zpracování, jedna lamela magnetu je vychýlená a opravované lepení cívek (kvůli vydrolení původního lepidla) Zapalování je nové! Bezkontaktní zapalování z KTM je upravené pro pionýra. Zapalování nemá světelné cívky, díky čemuž klade menší odpor například oproti Vape. Světelné cívky NENÍ možné přidat. Zapalování pasuje do motoru bez jakýchkoli úprav.Montáž je jednoduchá, přidám montážní návod.
Jawa 50, bezkontaktní zapalování, tuning, úpravy pionýra, Pionýr, závodní zapalování, zapalování KTM
BMW M4 F82
Rok 2015
Motor 3.0 twin turbo
Najeto: 60 000
Sériový výkon 421km, aktuálně 500km 610nm a ovladač MHD nahraný pod VIN, mapa motoru , převodovka a diferenciál od GTS, CrankHub 4Pin, CTS Tuning sání vzduchu, a svody
Olej Millers 5w40 vyměněn každých 5-6 tis.
Svíčky NGK
Barva A96 bílá perleť
Head Up Display, harman kardon, vyhřívaná sedadla, asistent jízdního pruhu, couvací kamera, asistent mrtvého úhlu, tachometr v KM.
2 klíče
Dovoz usa
Komplet historie k doložení
Bez investic
Cena na cz spz
Cena pevná
Odpočet dph ne
Prodám nové bezkontaktní zapalování KTM upravené pro pionýra. Zapalování nemá světelné cívky, díky čemuž klade menší odpor například oproti Vape. Světelné cívky NENÍ možné přidat. Pionýr NEBUDE SVÍTIT! Rozdíl váhy rotoru oproti vape je přibližně 1/3 je vidět z fotek. Další výhodou je statická hodnota předstihu, čili bez progrese předstihu. Rotor zapalování má upravený kužel tak, aby pasoval na kliku z pionýra a pod stator je vytočena duralová podložka. Pro upnutí je použito originálních upínek. Zapalování pasuje do motoru bez jakýchkoli úprav.Montáž je jednoduchá, přidám montážní návod, podle kterého to nastaví i má přítelkyně.
Jawa 50, bezkontaktní zapalování, tuning, úpravy pionýra, Pionýr, závodní zapalování, zapalování KTM
BMW 335i 225KW/CZ/Sportpaket/kůže
Specifikace vozu:
- 1.reg 17.1.2007
- benzin
- automatická převodovka
- 225kw
- 2979ccm
- stk 1.3.2025
Výbava vozu:
ABS
Airbag 8x
Alarm
Autorádio
CD přehrávač
Dálkové centrální zamykání
DVD přehrávač
El. ovládání zrcátek
El. přední okna
El. seřiditelná sedadla
El. sklopná zrcátka
Imobilizér
Klimatizace aut.
Kožená sedadla
Kožené čalounění
Litá kola
Mlhovky
Multifunkční volant
Nastavitelná sedadla
Nastavitelný volant
Originální autorádio
Ostřikovače světlometů
Pádla řazení na volantu
Palubní počítač
Pamět nastavení sedadla řidiče
Parkovací senzory
Parkovací senzory přední
Parkovací senzory zadní
Posilovač řízení
Satelitní navigace
Senzor stěračů
Sportovní sedadla
Střešní okno
Tempomat
Venkovní teploměr
Vyhřívaná sedadla
Xenony
Po velkém servisu(oleje+filtry+tlumiče, brzdy) a větší servis na motoru/ namotován větší intercoler/k vozu software jednotka skrze aplikaci The mobile app for BMW tuning()
Prodám nový karburátor s difuzorem 21mm. Vhodný na tuning Jawa 50, mustang, pionýr, stadion, Simson a jiné. Velmi blízký karburátoru DellOrto. Základní trysky jsou 45 volnoběžná, 90 hlavní. Průměr příruby k motoru je 25,5mm a průměr hrdla na filtr 38mm. Mohu přidat sadu volnoběžných trysek, vzduchový filtr, nebo manuální sytič (bez lanka).
Mé další inzeráty naleznete níže.
Prodám nový karburátor s difuzorem 19mm. Vhodný na tuning Jawa 50, mustang, pionýr, stadion, Simson a jiné. Originální italské DellOrto! Průměr příruby k motoru je 25,5mm, průměr hrdla na filtr 38mm. Mohu přidat sadu hlavních či volnoběžných trysek, vzduchový filtr, nebo manuální sytič (bez lanka).
Mé další inzeráty naleznete níže.
Prodám nový karburátor s difuzorem 21mm. Vhodný na tuning Jawa 50, mustang, pionýr, stadion, Simson a jiné. Originál italské DellOrto! Základní trysky jsou 50 volnoběžná a 92 hlavní. Průměr příruby k motoru je 25,5mm, průměr hrdla na filtr 38mm. Mohu přidat sadu hlavních či volnoběžných trysek, vzduchový filtr, nebo manuální sytič (bez lanka).
Mé další inzeráty naleznete níže.
Zdravim, nabizim k prodeji mého Golfa 5. řady výbavy Comfort.
Najeto 240 000. Poslední servis mnou dělaný : Svíčky, cívky motoru, teď vyměněn olej, brzdy.
Dělán výfuk do stylu R32, krásný zvuk, kdyby bylo pro vás hlučné, mohu dát i original k autu.
Dělané komplet přední světla, kupovány na webu tuning-shop. Krásné angel eyes, dalkove LED od Libora Kulkuse, svíti dost. Teď nárazník od značky JOM úplně nový, nebyl na autě, stylu GTI na laku, dám k autu. Auto je můj mazel, nerad se ho zbavuju, ale kupuju si vysněné auto, tak musí dále do světa. Jsem ochotný se na ceně domluvit.
Nove turbo GARRETT 742807-0003 , Phaeton 5.0 TDI, Tuareg V10
Nove original turbo GARRETT 742807-0003.
Nejde o repas. Nikdy nejete. Stav viz foto. REA. Vhodne i na tuning VW/Skoda/Seat/Audi
Aplikace: VW Phaeton 5.0 TDI, VW Touareg V10 TDI - prava strana.
Garrett model: GT1852V(S2)
Alternativni katalogova cisla:
742807-3, 742807-5003S . identifikator motoru: 07Z145702K , 07Z145702KV620
Blow off, jednoduchá montáž, na dva šroubky.
Koupil jsem špatný tak posílám dál, potřebuji na 3šroubky.Přikládám video -
Pro 1.4 TSi VW/Audi/Seat/Skoda Turbo Blow Off Valve adaptér
Popis výrobku
Další skvělý produkt pro VAG Tuning Market.
S představením Pro motor VAG 1,4 l TSi Turbo / přeplňovaný motor jsme vyvinuli adaptér Atmospheric Blow-Off speciálně navržený pro tuto aplikaci. Tento produkt je jednoduchý v provedení, přesto nabízí požadovaný zvuk atmosférického vyfukovacího ventilu a byl navržen tak, aby byl plně kompatibilní se složitostmi tohoto motoru.
Položka obsahuje:
1 x Blow Off ventil adaptér
2 x M6x35 nástrčné šrouby
Aplikace :
POUZE pro motory Volkswagen Scirocco TSi 1.4L Turbo
POUZE pro motory Volkswagen Polo GTi 1.4L Turbo
POUZE pro Volkswagen Golf MK5 1.4L Turbo motory
POUZE pro Volkswagen Golf MK6 1,4L Turbo motory
POUZE pro motory Seat Leon TSi 1.4L Turbo
POUZE pro motory Seat Ibiza TSi 1.4L Turbo
POUZE pro motory Audi A3 TSi 1.4L Turbo
POUZE pro motory Audi A1 TSi 1.4L Turbo
POUZE pro motory Škoda Octavia TSi 1.4L Turbo
Opravy motorů sněžných skútrů . náhradní díly na tyto stroje, GO opravy těchto strojů , Go motorů ROTAX , motorů sněžných skútrů Buran RMZ 640 , Tajga RMZ 500 ,Tajga RMZ 550 .Přestavby motorů Buran na bezkontaktní zapalování , montáž úsporných karburátorů Mikuni.
Zvonky 130 Kč/ks
Tachometr 400 Kč až 1 200 Kč
Řadicí buben 550 Kč
Rozběhový buben 600 Kč
Unašeč lehkých čelistí PRODÁN
Unašeč těžkých čelistí PRODÁN
Startovací buben 500 Kč
Hnací kolo (z motoru) 120 Kč
Hřídel výstupní (z motoru) 150 Kč
Ochranný kryt řadicích čelistí 30 Kč
Ozubené kolo hnané (z motoru) 150 Kč
Předlohová hřídel - volnoběžka (z motoru) 550 Kč
Ozubený řemen 200 Kč
Válec s pístem a kroužky - Babetta 210 - 1 200 Kč
Hlava válce 700 Kč
Válec na jednorychlostní Babettu 900 Kč
Hlava válce na jednorychlostní Babettu 800 Kč
Řadicí čelisti lehké PRODÁNY
Řadicí čelisti těžké PRODÁNY
Brzdové čelisti 80 Kč/pár
Startovací čelisti 180 Kč/pár
Karburátor (bez plastového krytu sání a kolínka) 600 Kč
Kartery TYP 210 sada 1 000 Kč až 1 200 Kč
Kliková hřídel 900 Kč až 1 300 Kč
Rotor - magneto 500 Kč
Řidítka holá s platličkou pro uchycení 300 Kč
Řidítka holá, pro uchycení k vidlici s vnějšími pružinami 500 Kč
Rychlopal včetně hliníkových koncovek 250 Kč
Třmeny pro uchycení řidítek 200 Kč/sada
Brzdový štít zadního kola 250 Kč
Brzdový štít předního kola s převodem pro tachometr 1 100 Kč
Brzdový štít předního kola bez převodu pro tachometr 250 Kč
Zpětné zrcátko 280 Kč/ks
Hliníkové těleso sání 30 Kč
Kryt řetězu levý 70 Kč/ks
Kryt řetězu pravý 250 Kč
Plastové kryty schránky nářadí 200 Kč/pár
Plastové kryty rámu 300 Kč/pár
Krytka pumpičky 80 Kč
Indukční cívka 150 Kč
Tyristor 200 Kč
GYT zapalování 300 Kč
Hřídel šlapadel 100 Kč
Sedlo prodloužené PRODÁNO
Sedlo klasické - více kusů cena 400 Kč až 1 200 Kč
Stojan 150 až 300 Kč
Nádrž na dvourychlostní Babettu, bez kohoutku, bez víčka - mám více kusů - cena 500 až 1 400 Kč
Palivový kohoutek 260 Kč
Nosič chromový, 250 až 500 Kč
Přední vidlice s prachovkami 1 000 Kč
Přední vidlice s vnějšími pružinami PRODÁNA
Rám 700 Kč
Přední světlo 900 Kč
Zadní světlo 300 Kč
Výrobní štítek typ 210 - 250 Kč až 400 Kč
Záchyt reakce zadního kola 50 Kč
Napínáky řetězu 15 Kč/ks
Zadní blatník 200 Kč až 400 Kč
Přední blatník 300 až 450 Kč/ks
Držák pro uchycení sedla 20 Kč
Držák nádrže 15 Kč
Výfuk - 300 Kč až 900 Kč
Kladka malého řetězu pro napnutí řetězu 20 Kč
Šlapadla, včetně nových klik šlapadel 500 Kč/pár
Přední kolo 600 až 1 200 Kč
Zadní kolo 1 000 až 2 000 Kč
Tlačítko - chcípák 400 Kč
Tlačítko - klakson 500 Kč
Podívejte se na všechny mé inzeráty
PRODÁM zahradní traktor Husqvarna, sekačka je v perfektním stavu.
Počet moto hodin: 137
Do května stále v záruce.
Dokoupené příslušenství: mulčovací deflektor
Náhradní klíč a záruční list s návodem je samozřejmostí.
Mohu zaslat více fotografií.
Husqvarna TC 242TX je výkonný traktor navržený pro použití v zahradách střední až velké velikosti. Je vybaven integrovaným 320 l sběrným košem, pedálovým ovládáním, hydrostatickou převodovkou a pohonem s nízkými vibracemi, luxusním sedadlem s šířkou 38 cm, měkkým věncem volantu a LED světly. Mulčovací ucpávka BioClip® je k dispozici jako příslušenství.
Specifikace motoru
Zdroj energie Benzín
Výrobce motoru Kawasaki
Počet válců 2
Zdvihový objem válce см³
Generátor 15 A
Typ mazání motoru Plně tlakové s olejovým filtrem
Chlazení motoru Vzduchem
Olejový filtr Ano
Objem palivové nádrže 13,3 l
Emise výfukových plynů (CO2 EU V) 792,00 g/kWh
Systém pohonu
Model převodovky K46
Pojezd Ovládaný pedálem
Žací ústrojí
Metoda(y) sečení Sběr/Mulčování
Typ žacího ústrojí Lisované, vyztužené
Šířka záběru, cm 108 cm
Nastavení výšky sečení Centrální, s pomocnou pružinou
Ovladač pro nastavení výšky sečení Umístěno na blatníku
Zapínání žacích nožů Elektrická spojka
Polohy pro nastavení výšky sečení 6
Počet žacích nožů 2 ks
Typ nože High Performance
Neposečený kruh, cm 152 cm
Přední válec Ne
Sada BioClip® BioClip® from seat
Antiskalpovací kolečka 4
Materiál skeletu Ocel
Povrchová úprava žacího ústrojí práškováním Ano
Výška sečení, min-max 38-102 mm
Vybavení
Typ volantu Deluxe, potažený měkkým protiskluzovým materiálem
Typ sedadla Komfortní vysoké opěradlo
Výška opěradla sedadla 15" vysoké opěradlo
Materiál sedadla Vinyl
Sběrný koš Součást dodávky
Počitadlo provozních hodin Digitální s předprogramovanými servisními intervaly
Přední ochrana Trubkový nárazník
Přípojka vodovodní hadice Ano
Reflektory Ano
Držák na pohárek Ano
Umístění palivové nádrže Přední
Převodovka
Převod / náhon Hydrostatický
Výrobce Tuff Torg
Hmotnost / Rozměry
Základní stroj šířka, cm 110 cm
Základní stroj, výška cm 127 cm
Základní stroj,délka cm 240 cm
Rozměry pneumatiky, přední 15 x 6-6
Rozměry pneumatiky, zadní 18x9,5-8
Rozvor, cm 122 cm
Velmi pěkný stav .
Využíván jako rotavátor .
Malotraktor PONY IIA je multifunkční systém pro hobby použití. Je k němu možné připojení rotačního kypřiče (místo pojezdových kol), zametacího kartáče, shrnovací radlice, návěsu a pasivního nářadí na půdní práce. Kroutící moment motoru je do převodové skříně přenášen pomocí klínového řemene a napínací kladky, která je ovládána pákou z rukojeti stroje. V převodové skříni je šnekový převod pracující v olejové lázni. Výška vodících rukojetí je nastavitelná pomocí kloubu na rukojetích, které se také dají vyklápět stranově. Pojezdová kola mají traktorový desén a mají v ráfku zabudované volnoběžky pro jednouduchou manipulaci při práci (např. otáčení, couvání ). Tyto volnoběžky lze i odaretovat pro snadný transport stroje bez běžícího motoru. Změna pojezdové rychlosti se provádí manuálně přehozením klínového řemene na jiné řemenice .
Nastavené otáčky motoru 3200
Typ motoru HONDA GCV 160
Zdvihový objem 160 cm3
Osobní odběr : Louny , možno i zaslat . Možnost doručení až domů : Louny , Teplice , Bílina . Most.(Ostatní města dohodou).Volejte či pište 239 678 Platí do smazání
Prodám nový spolehlivý jednofázový 2-taktní generátor, ideální pro napájení ruznych druhů zařízení.
Vhodné pro napájení v dílně, domácnosti, kanceláři, kempování, staveništi, lodi atd.
Na rozdíl od tradičních generátorů, které běží s pevnou rychlostí/ot/min, je tento generátor vybaven mikroprocesorem řízenou technologií Smart Throttle, která upravuje otáčky motoru přesně podle zatížení.
Pokud generátor nenapájí mnoho zařízení, běží pomaleji. Tímto způsobem generátor snižuje spotřebu paliva, prodlužuje životnost motoru a prodlužuje intervaly mezi plněním palivové nádrže.
Jak se zatížení zvyšuje, generátor automaticky zvýší rychlost a otáčky, aby odpovídaly poptávce po energii.
Funkce proměnných otáček použitá v generátoru poskytuje mnoho výhod:
- zvyšuje životnost zařízení snížením opotřebení motoru
- efektivně hospodaří s palivem a je hospodárný v provozu
- je šetrný k životnímu prostředí
Technické parametry:
- Výkon : 1,5kva max - 800w
- Napětí : 230v
- Otáčky : 3600 ot./min
- Počet fází : jedna
- Napětí : 230v
- Zásuvka : 1
- Hlučnost : 68 db(a)
- Výkon motoru : 2HP
- Typ paliva : 50:1 benzín směs olej pro 2takty
- Chlazení : vzduch
- Startování : mechanické
Pošlu i kurýrem na dobírku s platbou při přebírání balíku. Cena doručení je 299,-
Kontakt: 00421940075902 (nebo +421940075902).
Prodám hlavu motoru Cummins 4BT. Je možné dodat podávací hlavu motoru i na motory Cummins 6BT 5.9, 6CT 8.3, ISC, ISL, QSC, QSL, 6L, B3.3, ISB 4.5, QSB 4.5, QSB6.7, ISB 6.7 a další. Dále je možné dodat hlavu motoru: Caterpillar, Perkins, JCB, Yanmar, Kubota, Deutz, Isuzu, Volvo, Komatsu.
Prodám blok motoru Cummins 4BT 3.9. Je možné dodat blok motoru Cummins 6BT 5.9, 6CT 8.3, ISC, ISL, QSC, QSL, 6L, B3.3, ISB 4.5, QSB 4.5, QSB6.7, ISB 6.7 a další. Dále je možné dodat blok motoru: Caterpillar, Perkins, JCB, Yanmar, Kubota, Deutz, Isuzu, Volvo, Komatsu.
Prodám kompresor vzduchu motoru pro motory Cummins ISB 6.7, QSB 6.6. Je možné dodat kompresor vzduchu motoru i na motory Cummins 6BT 5.9, 6CT 8.3, ISC, ISL, QSC, QSL, 6L, B3.3, ISB 4.5, QSB 4.5 a další. Dále je možné dodat kompresor vzduchu motoru na motory: Caterpillar, Perkins, JCB, Yanmar, Kubota, Deutz, Isuzu, Volvo, Komatsu.
Přenosná 1-fázová benzinová elektrocentrála - generátor KraftDele KD136.
Generátory KRAFTDELE splňují všechny přísné normy kvality a environmentální bezpečnosti,
Certifikáty: CE + prohlášení o shodě (TUV, CE, GS).
+ 2 kusy ZDARMA MOTOROVÝ OLEJ ORIGINÁL BRIGGS 0,6L
4-taktní benzínový motor: 7 HP / 3000 – 3600 ot./min.
Stálý výkon: Max. zatížení: 2,8kW / 3,5kVA pokud se použije pouze jedna zásuvka,
ale v případě použití obou zásuvek se výkon 2,8kW dělí na polovinu: 1,4kW + 1,4kW pro odběr z každé zásuvky.
Zásuvka na 12V/8,3A plní funkci i jako nabíječka akumulátorů.
Max. provozní / špičkový výkon: 3kW / 3,8kVA.
Napětí: 1x 12V, 2x 220-230V / 50-60Hz.
Kvalitní generátor - 100% měděné vinutí.
Systém přepěťové ochrany.
Vestavěný voltmetr.
Objem nádrže: 15L - vystačí na cca 12 hodin nepřetržitého provozu.
Spotřeba: 1,2 L/hod.
Druh paliva – 95 bezolovnatý benzin.
Motor je dodáván bez oleje, před spuštěním je třeba nalít motorový olej 10W-30, kapacita olejové nádrže – 0,6L.
Rozměry: 44 x 62 x 46 cm, váha: 40 kg.
Mechanické – ruční startování.
Hlučnost: pouze 66 dB – vybaven tlumičem, díky čemuž je velmi tichý chod!
Generátor má zabudovaný AVR systém - stabilizátor napětí, vhodný pro jemnou elektroniku.
Vhodný jako záložní zdroj při výpadku elektřiny pro domácnost - obchod - kancelář nebo pro karavan, kemp, chatu, zahrádku, rybáře a pod.
Není vhodný pro svářečky, generátor dává málo Ampérů!
Tento generátor je vybaven mikroprocesorem s řízenou technologií Smart Throttle, která přizpůsobuje otáčky motoru přesně podle zatížení. Pokud generátor nenapájí mnoho zařízení, běží při nižší rychlosti.
Regulátor AVR - vhodný i pro jemnou elektroniku - TV, PC mobil, kotel a pod.
POZOR - Přetížení generátoru nepodléhá záruce!
POZOR!
Motor generátoru je dodáván bez oleje. Proto před prvním spuštěním je třeba nalít do motoru motorový olej 10W-30, kapacita olejové nádrže - cca 0,6 L. První výměna oleje se musí uskutečnit po 8 hodinách provozu. Každá další výměna oleje po 50 hodinách provozu. Před každým nastartováním motoru je třeba dodržet správnou hladinu oleje!
Bez oleje nebo při poklesu hladiny oleje motor se vypne, nedá se ani nastartovat, svíčka nedává jiskru - zabudovaná ochrana před zničením motoru!
Nový s dokladem.
Uvedená cena je konečná včetně poštovního.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.
Špičková velmi silná elektrocentrála po servise,má elektrický start nebo ruční a digitální AVR.Byla koupená jako záloha do zahradního domku,ten se prodal proto se prodává i generátor.Osobně si můžete převzít na místě vyzkoušet nebo můžu za poplatek předem přivést.
VIDEO V BĚHU MÁM NAHRANÉ NA JINÉM INTERNETOVÉM PORTÁLE KDE JI TAKÉ NABÍZÍM ZÁJEMCI POŠLU ODKAZ NEBO NA WHATSAP
ÚVOD
Všechny modely EG4000CX, EG5000CX, EG6500CX a EG6500CXS mají velkokapacitní palivové nádrže pro delší provozní dobu a také pohodlí palivoměrů.
V souladu s pověstí Hondy pro hladký a tichý provoz je řada EG vybavena antivibračními uloženími motoru a velkými tlumiči hluku.
Stabilní dodávka energie je poskytována s laskavým svolením vysoce pokročilého D-AVR (Digital Auto Voltage Regulator) společnosti Honda, který využívá mikropočítač k přesné kontrole výstupního napětí a poskytuje vysoce kvalitní stabilní elektřinu.
D-AVR nabízí vyšší úroveň stability než běžné typy AVR, což má za následek snížení zatížení zařízení poháněných generátorem, zvýšení jejich životnosti a usnadnění 100% výkonu.
Řada EG je vybavena celoocelovým rámem, který zajišťuje ochranu motoru a usnadňuje přepravu, a je k dispozici také s volitelnou sadou čtyřkolového podvozku
Všechny generátory Honda jsou vybaveny technologií snadného startování Honda pro bezproblémové startování i po dlouhé době skladování a pracují na standardní bezolovnaté palivo.
GENERÁTORY
Ať už je potřeba přenosné napájení pro zemědělství, průmyslové práce, těžbu, kempování, pohotovostní služby nebo domácí použití, nehledejte nic jiného než rozsáhlou řadu kvalitních přenosných generátorů Honda.
Generátory Honda byly navrženy a vyrobeny s ohledem na pohodlí uživatele a dopad na životní prostředí a jsou vybaveny pokročilými čtyřdobými motory pro vysoký výkon a nižší emise.
Čtyřtaktní motory Honda eliminují potřebu mísit palivo a olej, což šetří čas a peníze. Poskytují také vynikající palivovou účinnost a produkují výrazně méně uhlíku a hluku než většina jejich dvoutaktních protějšků
Všechny generátory Honda jsou vybaveny známým systémem „snadného startu“ společnosti Honda
TECHNIKA
8,3 A/12 V DC, maximálně 5500 W AC
Vysoký výstupní výkon a úspora paliva díky revolučnímu motoru Honda GX390
Vysoce pokročilý systém D-AVR (Digital Auto Voltage Regulator) poskytuje stabilitu napětí, která není možná u tradičních jednotek AVR
Snížená hlučnost a úrovně vibrací díky velkému „tichému“ tlumiči a antivibračním držákům motoru
VÝKON / POUŽITELNOST
Snadné a spolehlivé startování pomocí mechanického dekompresního systému a elektrického startování (k dispozici pouze u EP5500CXS)
Lehký 87 kg a pohodlný celorám ideální pro snadnou přepravu a motor
Snadno použitelný ovládací