trubkový výměník - strana 21
Počet nalezených inzerátů TRUBKOVÝ VÝMĚNÍK: 965 - strana 21
VÍTEJTE, NABÍZÍME:
SYNTETICKÉ LANO V POLSKÉM 12mm 28M + HÁK + NÁPRSTEK
Průměr lana: 12mm
Délka lana: 28m
Vypínací síla: 12900 kg
Typ vlákna: Ultra - vysokomolekulární polyetylén
Povrchová úprava: Trubkový náprstek, Háček (červený/žlutý - dle dostupnosti), Upevnění na buben
Kryt lana: Ano první a poslední 2 m lana
SYNTETICKÉ SPLETOVANÉ LANO 12MM x 28M HÁK
Univerzální syntetické lano o délce 28 metrů a průměru 12 mm, vhodné pro jakýkoli naviják. Po mnoho let se v elektrických navijácích místo ocelového lana používá syntetické lano. Konec lana je zakončen náprstkem a hákem a na druhé straně je očko pro uchycení na buben navijáku. Syntetické lano se vyznačuje extrémně vysokým poměrem pevnosti vlákna k hmotnosti, vysokou odolností proti oděru a nízkou absorpcí vlhkosti. Lano je měkké, takže se snadno navíjí.
Lano je vyrobeno z ultra - vysokomolekulárního polyetylenového vlákna. Začátek lana je opatřen uchycením hrotu na buben, na druhém konci je zakončen trubkovým náprstkem a háčkem. První a poslední 2 m lana jsou chráněny plastovým opletem.
Výhody syntetického lana:
Mnohonásobně lehčí než ocelový ekvivalent
Jednodušší manipulace s lanem
Bezpečnost v případě přetržení lana
Odolný vůči povětrnostním vlivům
Odolné vůči UV záření a oleji
Odolné proti ohybu
Snadné připojení
Nekroutí se
Není poškozen špatným navinutím na buben
Nelámou se, nepoškozují a nebolí ruce
SYNTETICKÉ SPLETOVANÉ LANO 12MM x 28M HÁK Výrobce Titanový naviják
MÁME TAKÉ LANO 10MM X28M
Zveme Vás na naše další aukce, máme mnoho dílů na vozy 4x4
Poskytujeme asistenci a poradenství při nákupu vhodných dílů pro vaše vozy.
- Díly na prodej jsou v našich skladech. Objednávka je realizována ještě tentýž den, 99% zboží dorazí k zákazníkovi do 24 hodin.
- Pečlivě vybíráme firmy, jejichž zboží prodáváme, díky čemuž v naší nabídce nenajdete nekvalitní zboží.
- Díly prodáváme legálně, ke každému zakoupenému produktu přidáváme potvrzení o koupi.
kontakt: bajcar4x4@
telefon +48883777464
osobní odběr v blízkosti hraničního přechodu Lubawka/Trutnov nebo zaslání kurýrem po předchozí domluvě
Dobrý den, Prodám BMW e46 Turbo
Postaveno tak aby auto fungovalo jezdilo
Auto papírově 2.8 rok99 na stk nemusí na obd !! auto má SPZ !! není problém jezdit po ulici .
jsem ochoten po dohodě udělat STK před prodejem.
K autu dám : komplet interiér, 2 motory, m3 zadní nárazník origo, pár sad kol a hromadu dalších dílů
momentálně bez grafu odhadovaný výkon +-400hp před prodejem bude i graf z brzdy
Auto bez ALS,Popbangs Launch controlu a jiných bordel věcí (lze naladit)
Na prodej absolutně nespěchám ,takže nabídka typu 250max a přijedu neexistuje !
Než někdo napíše že je to drahé podívej te se na cenu dílu a jste tam za 500+ bez práce
Motor+El : tlak 0.8b
M54B25- série
ECU master black- (datalog + bluetooth)
Turbo Garret gtx-3076R- (nový vnitřek jelo asi 3 závody)
EL. boostcontrol
Fmic pro sání, 90 klapka
Fmic pro svody T3
Blow off- Tial (fake,Přeskládaný aby fungoval)
El. Sahara na Závodech nešla teplota nad 82C
Chladič oleje
Olejový domek s termostatem M3 + čidla teplota-tlak
Wastegate- Externí Turbosmart
Chladič origo okruh předělaný na expanzní nádobku
Výfuk-Nerez 3″ komplet omotaný,3 dílný(V-band)
Podvozek :
Maxpeedingrods (výška,tuhost,odklon)
Nastavitelná zadní ramena- odklon
Trubkový lockkit- (all4drift)
Nové ložiska+brzdy
Polyuretanové silentbloky- Všude
Vyvařený + body nápravy + nastříkaná ochrana
Do budoucna doporučuji udělat prahy nejsou špatný ale lepší dřív než pozdě
Interiér :
Přidám sériový
Volant- Sabelt
Sedačky- Mirco RTS FIA (2023)
Pásy- Races Fia
Budíky origo + Tablet
Shortshift
Ručka- Speedpro
Exteriér
Bashbary- předek zadek+zvedací bod
Zadní blatníky origo m3
Přední nárazník m3(fake)
CENA : 375.000,- při rozumném a rychlém jednání jsem ochotný se o ceně pobavit
VÍTEJTE, NABÍZÍME:
SYNTETICKÉ LANO DYNEEMA 10mm 28M + HÁK 3,15T + NÁPRSTEN, BEZ Opletu
NEONOVĚ ZELENÁ
Průměr lana: 10mm
Délka lana: 28m
Vypínací síla: 10500 kg
Typ vlákna: Dyneema SK-75
Nástavec na buben
Kryt lana: Ano, prvních 1,5 m lana
Koncovka: Trubkový náprstek, Háček
Materiál: UHMWPE
máme barvu: červená / zelená / žlutá
kontakt: bajcar4x4@
telefon +48883777464
osobní odběr v blízkosti hraničního přechodu Lubawka/Trutnov nebo zaslání kurýrem po předchozí domluvě
Po dlouhém váhání prodám BMW f10 530d
Rok výroby 2010
Najeto 232tis.
180kw + chip na 220kw
Výbava- parkovací senzory, interiér komplet v elektrice, el. kufr, vyhřívaná sedadla, automatická 8.stupňová převodovka, navigace, denní svícení, multifunkční volant. 2x klíč
Alu r17, zimní + alu r20 letní
Servis- Kryt hlavy válce, filtered air, sací trubkový modul Metzger, výměna výhřivých klapek motoru, výměna baterie, silembloky motoru, zavěšení motoru, hlavní řemenice, nové brzdy včetně kotoučů, olej v převodovce, EGR ventil originál
nové čelní sklo (prasklé od kamínku)
a mnoho dalšího
VŠECHNO DOLOŽENO FAKTURAMI
STK- 07/2024
WIN-
DŮVOD PRODEJE - NOVÉ VOZIDLO
po domluvě mohu zaslat video vozidla
Prodám úplně NOVÉ kvalitní dřevěné podlážky 135x50 cm na HAKI lešení (120cm příčník), možno i na trubkové lešení, typ Z, z úplně nových výběrových prken o síle 25mm!! VYSOKÁ ÚNOSNOST!
Podlážka 135cm = 270 Kč / kus
Máme i Žebřík dřevěný prkený o délce 3m = 700 Kč / kus
Ceny jsou včetně daňového dokladu!! (Neplátce DPH)
Vyrobeny dle normy ČSN 73 8101, z kvalitního řeziva, sbíjeno strojně s hřebíky otočenými zpět do dřeva.
Zdarma naložíme ještěrkou, nebo po dohodě mohu někam odvézt na velkém vleku, či domluvit odvoz velkým autem s rukou až k Vám...
Více info po tel.
(Podlahy, podlaha, podlážka, žebříky na lešení, deska, desky, lešení z trubek, trubkový, rámové, doplňek layher)
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
Nová, nepoužitá, původní cena 1966,-
CENA DOHODOU
Fitness trampolína procvičuje břišní, hýžďové a zádově svaly. Zlepšuje rovnováhu, koordinaci a zároveň stimuluje lymfatický systém. Díky výškově nastavitelné rukojeti s pěnovým povrchem je tato trampolína ideální pro dospělé i děti. Naše mini trampolína má skákací plochu o průměru 75 cm, přičemž celkový průměr je 101 cm a může na něm cvičit osoba o maximální hmotnosti 120 kg. Tato trampolína je vybaveny gumovými lany namísto klasických železných pružin, což minimalizuje riziko zranění během tréninku. Nohy trampolíny jsou opatřeny protiskluzovými koncovkami, pro bezpečné cvičení doma.
Tato fitness trampolína je neuvěřitelně kompaktní a velice snadno se přepravuje, sestavuje a skládá, takže můžete cvičit na jakémkoli Vašem oblíbeném místě.
Technické údaje:
průměr trampolíny: cca 101 cm
průměr skákací plochy: cca 75 cm
výška nastavitelné rukojeti: cca 105-125 cm (3 stupně)
skákací plocha po opěrku rukou: cca 81 - 101 cm
výška trampolíny: cca 24 cm
hmotnost: cca 7,85 kg
maximální zatížení: 120 kg
materiál: trubkový ocelový rám, ocelová opěrka rukou (potažená pěnovými rukojeťmi), polypropylenová skákací plocha, gumové lanka, gumové koncovky nohou
barevná kombinace: červená - černá
Prodáme nesený radličkový podmítač, kypřič, Farmet GX 300N(nyní značen Farmet Duolent), záběr 3metry,pružinové nonstop jištění, mnoho variant osazení ostří včetně možnosti osazení šípovou radličkou(křídlem),trubkový válec(pěch) osazen novými ložisky, možné i hlubší zpracování půdy. První majitel, stroj již nevyužíván, nahrazen Vaderstad Cultus. Horažďovicko. Cena 62 000 Kč + DPH. Osobní jednání, :. M.Kropáček
Dobrý den, prodám rozdělanou a nedokončenou "autokros" buggy, motokára, bugina. Koupil jsem jako rozdělaný projekt a ani já ho nedokončil tak prodávam dál. Buggy má poměrně pěkný a masivní trubkový rám, nové zadní tlumiče, nové řízení, roztahaná elektrika , kompetní brzdové vedení, repasované všechny brzdiče,, nové všechny kotouče a destičky, skořepinová sedačka. Nutno dodělat zadní zavěšení a různé další věci. Motor asi škoda 120, otočený diferák. K bugině přidam komplet originalní nové lamináty z opravdové zavodní buginy, dále přidám ještě motor škoda favorit i s převodovkou bude li zájem. Buggy nikdy nejela, takže jistě bude mít řadu vývojových a jiných vad, ale myslím že slušný základ to určitě je.
1,5 kW nebo 2 kW nebo 3 kW
Průměr zpracovávané trubky : 20-200 mm, jekl 20x20 – 140x140
Možnost zpracování profilů C, H, T, I
1,5kw může řezat 14 mm uhlíkovou ocel, 6 mm nerezovou ocel, 4 mm hliník;
2kw může řezat 16 mm uhlíkovou ocel, 7 mm nerezovou ocel, 6 mm hliník;
3kw může řezat 20 mm uhlíkovou ocel, 10 mm nerezovou ocel, 10 mm hliník;
Nový nebo použitý stroj
S poloautomatickým nebo plně automatickým nakládáním trubek a profilů
Stroj se zárukou
MAN TGL 12.180 4x2 BL ( nový model – EURO 6 ) + hákový nosič kontejnerů TECHNOCAR TNH 7/35 + hydraulický nakládací jeřáb HYVA CRANE
Technická specifikace
R.v. vozidla 2015
motor 132 kW/180 PS EURO 6
celková hmotnost 11 990 kg
manuální převodovka
digitální tachograf
kabina nízká krátká 2 místa k sezení
motorová brzda
pohon 4x2
rádio
ABS
uzávěrka diferenciálu
pneu 17,5
klimatizace
Odpružení zadní nápravy na vzduchu
el. okna
el. zrcátka
vzduchové sedadlo řidiče
nová STK a ME, evid. Kontrola
český TP
nová povinná výbava
kompletní vyčištění interiéru vozidla
předprodejní servis, výměna oleje filtrů a náplní, patrony vysoušeče atd.
Reflexní polepy
přestavba na hákový nosič kontejnerů
nový hákový nosič kontejnerů TECHNOCAR TNH 7/35 teleskop
hydraulický nakládací jeřáb HYVA CRANE H
PTO – pohon hydraulického čerpadla
Nové reflexní tabule
Reflexní polepy
Hliníkové kryty zadních světlometů
Zadní okno
Pracovní osvětlení nástavby 2 ks
Nové zadní blatníky
Nové hliníkové boční odklopné zábrany proti podjetí
Zakládací klín
Zadní trubkový nárazník
Plastová skříňka na nářadí – uzamykatelná
Diskový podmítač s agro hákem pro secí stroj značky BOMET o záběru 3 m (možnost také 2,5 m, 2,7 m a 4 m), disk 510 mm (možnost i 560 mm), crosskill válec (možnost i trubkový, strunový nebo packer válec).
FARMET FANTOM FX 300 N, eXtra STEEL line
Prodám radličkový třířadý kypřič o záběru 3m.
Nonstop odpružení vynutou slupicí (35 x 35mm).
Dláta lze vyměnit za radličky. K podmítači nová sada radliček.
Za radličkama urovnávací silné pruty.
Pěch je trubkový válec.
Při rychlém jednání dohoda možná.
Tříkolka Velorex 16/350, která vznikla jako jednoduchý a dostupný dopravní prostředek kombinující výhody motocyklu a automobilu, se stala doslova kultem. Hold jí vzdává sedmnáctá stříbrná mince České mincovny z cyklu Na kolech.
Ve 40. letech 20. století začali bratři František a Mojmír Stránští pracovat na projektu jednoduchého vozítka, které by na rozdíl od motocyklu chránilo posádku před rozmary počasí. Prototyp motorové tříkolky s krytou kabinou vznikal například ze součástek jízdních kol, která František opravoval ve své živnosti. Plechová karoserie dělala velký hluk, což se konstruktérům nelíbilo, a tak přišli s neotřelým řešením – trubkový rám potáhli koženkou z PVC. V nelehkých poválečných letech se nedařilo získat povolení pro výrobu, ale celý projekt zachránila myšlenka označit vozítko jako dopravní prostředek pro invalidy. Tříkolka dostala jméno Oskar, které bylo přesmyčkou zkratky „kára na ose“, a v roce 1951 s velkým úspěchem vstoupila do sériové výroby. Název Velorex – latinsky „král kol“ – se objevil až v roce 1954. Přelomovým se pak stal rok 1963, který přinesl zásadní modernizaci v podobě nového motoru. Od té doby vznikalo ročně přes tisíc kusů modelu Velorex 16/350. Vozítko bylo živé – konstrukční rychlost dosahovala 85 km/h –, ale nepohodlné a nepatřilo k nejbezpečnějším. Do zatáček museli řidiči jezdit velmi citlivě. Dvoumístný interiér byl stísněný, vyplněný hlukem motoru a zimou. Zájemce však za tříkolku zaplatil pouhou čtvrtinu toho, co by dal za klasický automobil. Navíc k řízení Velorexu stačilo mít jen řidičský průkaz na motocykl. Po dvaceti letech koncepce zastarala a v roce 1971 byla produkce definitivně ukončena. Ikonické vozítko, které se stalo terčem vtipů, si vysloužilo řadu nelichotivých přezdívek – hadrák, splašené trubky či prchající stan. Avšak zatímco v minulosti si ho většina řidičů pořizovala z existenčních důvodů, dnes je pro své šťastné majitele milovaným a neocenitelným symbolem osobitého životního stylu.
Reverzní straně mince, která je dílem medailéra MgA. Martina Daška, vévodí vyobrazení Velorexu 16/350 ze tříčtvrtečního pohledu. Doplňkovým motivem reliéfu jsou stopy tří pneumatik. Protože mince České mincovny vycházejí v licenci zahraničního vydavatele, kterým je ostrov Niue, nese averzní strana jeho nezbytné náležitosti – státní znak, nominální hodnotu 1 DOLLAR (NZD) a rok emise 2023. V návaznosti na název sběratelského cyklu je obvod averzu tvořen výsečemi kol různých dopravních prostředků.
Nedílnou součástí mince je výpravné balení v podobě leporela, které obsahuje doprovodný text a dobové fotografie.
prodám starší poctivý trubkový není tak těžký ve 4 jsme nosili bez problémů plně funkční pouze drobné opravy namazat válečky,řetěz,napínací šrouby atd delší dobu leží vyzvednutí u Slaného
Prodám víceméně na ND, nebo pracanta na doježdění. Cena 30.000, najeto 375.000km, 1998 U2 4.0, STK do 12/2023, LPG funkční - nové vstřiky, jednotka Elpigaz staršího typu. Auto používám denně na práci, ale už spolklo mnoho investic a jelikož je to celkově velmi unavený kus a nyní by byla na pořadu dne převodovka, nemá bohužel valnou perspektivu. Ale mnoho dílů je OK. Motor tak 10tis po rozvodech u Maistrmotor Plzeň, nové.... přední náboje, větrání topení, chladič, plastový domeček chladícího obvodu s čidly, parkovací táhla brzdy, silenbloky stabilizátorů, čepy řízení a spodních ramen, horní ramena (15.000km), zadní tyčky stabilizátoru, ventil volnoběhu. Sedačky pěkné, interiér unavený... Koroze... rám OK, nárazníky koroze, prahy nejsou, kastle bodově koroze nic hrozného. Všechny dveře vyměněny, různé barvy a pak celostřik plastidipem (předchozí majitel). Převodovka řadí, ale cca 1x za 300km při jízdě na D jakoby tam padl neutrál, pak zase řadí normálně. Plechové disky hezké, pneu ALL trainy vpředu KO, vzadu 40%... Světelná rampa... přidám trubkový nárazník nerez bez homologace, kapotu pěknou, několik dveří bez koroze s rozbitými plasty...dohoda jistá.