triumph motorky - strana 26
Počet nalezených inzerátů TRIUMPH MOTORKY: 1000 - strana 26
Obsah 1200 ccm, výkon 74 kW, rok výroby 2021, najeto 2585 km, 2 klíče, ABS, manuál, servisní knížka, palubní počítač, vyhřívané hefty, volba jízdních režimů, čtyřpístkové radiální brzdiče Brembo, stav nové motorky, možný odpočet DPH, cena bez DPH 243 801,- Kč, pneu 90%. Dovoz, motocykl po dovozové TK, při prodeji vystavíme převozní značku, při registraci zaplatíte 500 Kč za Technický Průkaz a registrační značku. Nemáme pevnou otevírací dobu a v případě zájmu o prohlídku motocyklu vždy předem volejte a domluvte si termín.!!!
ahoj nabízím zde svého tygra který byl skvělým společníkem na dovolených i na srazech. bohužel srdce mě táhne k spíšek k chopperum. takže jsem si pořídil harley-davidson. tedy již tuto motorku nedokáže využít a zbytečně zabíra místo v garáži. o motorku jsem se pečlivě staral. motorka má nové náplně a filtry, svíčky a úplně novou zadní pneumatiku, USB nabíječku na navigaci a telefon a jednu zásuvku na 12V z boku motorky. úplně nově potažené sedlo s měkkou vystýlkou na delší trasy, nepočítal jsem s prodejem takže jsem si ho nechal udělat na zakázku. tři kufry a povinná výbava samozřejmostí. motorka nikdy nebyla havarovaná, jede výborně. cena k jednání 95.000 Kč. rozumným kupcům kupcům zdálky jsem ochoten přidat na cestu. ???? požaduji přepis.vice info nebo foto Na požádání samozřejmě hned zašlu.
Obsah 1200 ccm, výkon 74 kW, rok výroby 2022, najeto 4 594 km, 2 klíče, ABS, manuál, servisní knížka, palubní počítač, volba jízdních režimů Rain Road Sport, přední vidlice Marzocchi, čtyřpístkové radiální brzdiče Brembo, stav nové motorky, možný odpočet DPH, cena bez DPH 247 107 Kč, pneu 90%. Dovoz, motocykl po dovozové TK, při prodeji vystavíme převozní značku, při registraci zaplatíte 500 Kč za Technický Průkaz a registrační značku. Nemáme pevnou otevírací dobu a v případě zájmu o prohlídku motocyklu vždy předem volejte a domluvte si termín.!!!
Predám Moto Guzzi Stelvio 1200 8V, r.v. 2013, 77kW (105 koní), 113 Nm, ABS+trakčná kontrola (obe jednoducho vypínateľné), 32 litrová nádrž (dojazd cca 500 km), centrálny stojan, výška sedla 82 alebo 84 cm, najazdených poctivých 73.900 km, nebúraná, napadnutá, nepoložená, výborný technický aj optický stav.
Ide o maximálne pohodlnú motorku a hltač kilometrov, ktorá zvládne aj ľahší terén a šotolinu. Bezúdržbová moto, stačí dodržiavať servisné intervaly 10 tis. km a meniť bežné spotrebné veci. Kompletná servisná história doložená faktúrami.
Pri 60.000 km robený veľký servis. Vymenené sviečky, nové brzdové platničky Brembo, vymenená brzdová kvapalina, nastavené ventily a synchronizované valce. Pri 68.000 km menený olej v motore, kardane a prevodovke, oba filtre. V lete zhltla 3.300 km na ceste k moru do Bulharska cez Transalpinu a Transfagarasan ako nič bez jediného zaváhania a poruchy. Na jeseň menené gumy Pirelli Scorpion Trail II (nájazd cca 400 km), elektronicky vyvážené. Zazimovaná v garáži, do plna natankovaná so stabilizátorom paliva. Na jar stačí len sadnúť a jazdiť.
Motorke dominuje 1151 cm3 klenot v podobe veľkého vzduchom chladeného pozdĺžne uloženého V-éčkového dvojvalca s charakterom, ktorý GS, Africa alebo Tenerka nikdy nebudú mať. Priaznivci značky Moto Guzzi vedia o čom hovorím.
Doplnky:
koncovka výfuku Exan s vyberateľným DB killerom (pôvodný k moto)
padací rám Hepco Becker
zadný kufor Givi (na dve prilby)
držiaky na bočné kufre + kufre Hepco Becker (v hodnote 1.100 €)
vyhrievané rukoväte zabudované priamo v riadiacej jednotke - 3 stupne
blastre
vyššie plexi Loster
deflektor na plexi MRA
rozšírená pätka bočného stojanu
držiak na mobil s nabíjačkou do 12V zásuvky
možné vidieť v BB
testovacia jazda po zložení plnej sumy
Už teraz viem, že predaj budem ľutovať, pretože takéto motorky sa už nevyrábajú a kvôli eurobuzerácii z Bruselu ani vyrábať nebudú. Je to stroj, ktorých jazdí na cestách strašne málo a nestojí na každej pumpe ako GSo :).
Predaj mi nijako neponáhľa, akurát už nebude čas na cestovanie, tak preto by možno niekomu poslúžila na tento účel lepšie, špekulanti nevolať.
Cena 8.900,- €
# BMW R1200GS, Honda Africa Twin, Suzuki V-Strom, Yamaha Super Tenere, KTM Adventure, Triumph Tiger
Prodám tuhle krásku v perfektním stavu. Málo najeto, komplet vybavená, bez investic. Původ ČR , serviska, najeto viz foto, druhý majitel ( já najeto pouze něco málo přes 2 tis. km), pracně sháněná a nakonec zjištěno, že motorky nejsou můj šálek kávy. Nebudu se vypisovat co vše mašina má nebo nemá to je spíš na pokec po telefonu. Rád vše zodpovím a vysvětlím. Nejlépe pro někoho , kdo po tomto typu snil jako já. Je to nekompromisní univerzál na silnici. Samozřejmě přidám k motorce vše co mám. Tzn.např.komplet 3 kufry Shad carbon a další bonusy jsou již namontovány! Cena je podle mě naprosto adekvátní roku a stavu a výbavě!!!
Fotky nejsou asi úplně top kvalita, ale mohu doplnit případně na whatsapp zájemci anebo nejlíp osobně naživo! MOŽNO i bez kufrů se slevou dle dohody.
Suzuki GSX-S 1000 KATANA rok 2019, najeto 12900km, druhý majitel, dovoz z IT při 6000km, STK do 2025, katalizátor off- upravená palivová mapa PEPOŠ MOTO, doložitelných 125kw, na řetězové sadě najeto 5tis/km (důvod výměny- přepnutí řetězu prvním majitelem) nové filtry a olej
výbava: ABS, TC, rychlořazení,
doplňky: laděný výfuk MIVV, padáky předního + zadního kola RD MOTO, padáky motoru RD MOTO,12V zásuvka, 2x klíč, servisní manuály, držák SPZ PUIG, veškeré origo díly k motorce, doplňky v hodnotě + 30tis ,
Při rozumném jednání dohoda o ceně, stav nové motorky, nebouraná opečovávaná...
jen sednout a jezdit
Suzuki, Honda, Kawasaki, Triumph, Aprilia, BMW, CF moto, MV Augusta, Ducati, Yamaha
Nabízím k prodeji zcela nový nenalétý akumulátor do motocyklu značky banner, 12V, 18Ah, 250A.
Motocykl baterie akumulátor motobaterie moto baterka do motorky honda kawasaki bmw triumph suzuki yamaha motoakumulátor
Prodám originální sedlo na flat track. Cena 1500kč. Honda,Kawasaki, Suzuki,Norton, BSA, Triumph,Yamaha,přestavby na kafe racery, závodní,classics, plochá dráha a jiné motorky. Na SMS NEREAGUJI a volat jen od 8-20h. Děkuji za pochopení.
Více kusů motorů do motorek:
Suzuki GSF 650
Suzuki GSR 600
Suzuki GSF 600
Suzuki SV 650
Honda CB 500 F
Honda CBR 1000 F
Honda Hornet 600
Honda NT 700 V
Honda CBF 500
Honda CBF 600
Honda NC 750 X
Honda CBF 1000
Honda Integra 750
Honda CBR 900 RR SC 33
Honda Silver Wing 400
Yamaha T-Max 500
Yamaha FZS 1000
Yamaha MT-07
Yamaha XJ6
Yamaha XJ 900
Yamaha Cygnus 125
Yamaha Virago 125
Yamaha R1 2003
Yamaha YBR 125
Yamaha Virago 535
Yamaha WR 125
Yamaha Tracer 700
Yamaha XVS 1100
Kawasaki ZZR 600
Kawasaki ZX-6R
Kawasaki ER-5
Kawasaki Z800
Kawasaki Z900
Ducati Monster 695
Cagiva Raptor 650
Aprilia Atlantic 500
Aprilia Beverly 250
Aprilia Caponord
Truimph Tiger 800
Triumph Tiger 900
Hyosung Aquila 125 a 250
BMW K 1600 GT
BMW R 1150 RS
BMW F 800 R
BMW K 1200 RS
BMW F 800 S
BMW F 650 GS
BMW C1 125
a jiné díly na motorky..
kompletní seznam všech dílů a motorů na moto včetně fotek a popisků:
nový brzd.destičky zadní-07BB0235 na motorky aprilia,bmw,beta,ducati,honda,husgvarna,triumph,ktm,yamaha na mnoho tipů,seznam tipů možno shlédnout třeba na-motocyklové-p.c.780,-kč
Prodám nový laděný výfuk COBRA CR2 Hexagon v karbon provedení pro motorky KAWASAKI.
Výfuková sada COBRA CR2 HEXAGON Carbon obsahuje tlumič výfuku s propojovacím potrubím (mezisvod) pro konkrétní typ motorky, montážní materiál a DB Killery.
- ruční výroba Made in Germany
- rychlá a snadná montáž
- plný a hluboký zvuk
- šestiúhelníkový tvar
- karbonová koncovka
- výkon
- prémiová kvalita
- Homologace EU
Výfuky pro modely:
ER5 ER6 Ninja ZX-10R ZX-6R Z1000 a další
Více výfuků na VESTORE CZ
Prodam zvedak na motorky, pridelany predni doraz pr.kola. Zrovna repasovana panenka.
Osobni odber ci doprava po dohode.
Zdravím prodám málo používaný minicross.Elektrická motorka napájená akumulátorem 36 V 8 Ah. Dokonale tichý provoz bez emisí umožní motorku používat i v místech, kde není možné provozovat hlučné a čmoudící spalovací motory. Není proto problém dokonale se vyřádit i v neděli na zahradě, aniž by měl důvod soused jakkoli protestovat. Zároveň je však nutné mít na paměti, že motorka je natolik tichá, že její provoz v místech, kde se pohybují další osoby, může být nebezpečný, blížící se stroj totiž není slyšet.
Základ motorky tvoří kvalitní ocelový rám doplněný o stylové plastové kryty, které dotvářejí vzhled skutečného motocyklu. Přední kolo je uloženo v odpružené vidlici, závěšení zadního kola je řešeno centrálním odpružením, podobně jako skutečné motokrosové stroje. Ráfky z hliníkové slitiny jsou obuty do cross – enduro pneumatik, které zajišťují optimální přilnavost jak na pevném povrchu, tak v trávníku nebo na nezpevněné cestě. Přední i zadní kolo je vybaveno kotoučovými brzdami.
Rychlost motorky lze omezit a uzamknout klíčkem na 7/15/25 km/h. Brzdy jsou ovládány páčkami na řídítkách. Na pravém řidítku je akcelerátor (plyn), jehož pootáčením je určována plynule rychlost jízdy. Vedle plynu je LED panel, který indikuje stav nabití akumulátoru. Široká ratingová řídítka (tzv. hrazdy) zajistí pohodlné ovládání. Pro zvýšení bezpečnosti jsou doplněna ve střední části o měkčený pěnový kryt.
Motor o výkonu 500 W se jmenovitým točivým momentem 1,9 Nm si v mnohém nezadá se spalovacími motory. Motorka je velice svižná, její výkon a dojezd je však samozřejmě ovlivněn terénem a hmotností řidiče. Maximální zatížení je 75 kg, maximální dojezd je až 20 km na jedno nabití. Dodávána je včetně nabíječky, se kterou lze baterii dobít z běžné zásuvky za cca 8 hodin.
Prodám svého Banditu, rok výroby 1997, 57kw.
Nemám co skrývat. Není to žádná voňavka a je vidět, že jednou padla. Ale ne nějak brutálně. Jako začátečník jsem jí kupoval minulý rok v lednu, zaslepený a ohromen krásou motorky. Po koupi a dodělání ŘP jsem zjistil, že karburátor nefunguje jak má. Byl celý zanesený. Nechal jsem ho vyčistit a když už se motorka rozebírala, dělala se i kontrola. Předtím se do toho montoval nějaký chytrolín a některé kabely jsou spojeny elektrikářskou páskou, v předních vidlicích chyběl olej, takže se měnil a doléval tak jak má být. Řetěz byl upravený a tak se vrátil do původního stavu. Jak jsem říkal, karburátor byl vyčištěn a seřízen. Ale pořád tomu chybí nějaká menší úprava, ke které jsem se nedostal. Motorka jezdí pěkně, táhne, zvuk pěkný, ale jediná momentální chybka je, že nechytá na první dobrou. Když už chytne, musí se ladit přes “to kolečko” u motoru, kde se ladí otáčky a přes sitič, než chytnete ty správný otáčky. Potom ale jede jak má. Prodávám z důvodu momentální ekonomické situace a já potřebuji mít peníze jinde, než je dávat do motorky a do celodenních vyjížděk. Prosím jen o vážné zájmy. Nemám moc času na lidi co se přijedou “jen podívat”. Pokud by byl opravdový zájem, nebráním se hovoru a zodpovím jakoukoliv otázku, pokud budu znát odpověď. Přepis hradí kupující.
Prodám malý,nepoužitelný zbytek motorky čz 250/471 smolík z roku 1975.Mám pouze velký t.p. a plnou moc k přepisu.V t.p. je zapsaná stará okresní r.z.,která se nedochovala.Novou jsem vydávat nenechal,aby si nový majitel mohl nechat udělat kopii staré okresní.Doklady nejsou uloženy v čím za bezproblémový přepis.Cena je pevná,nabízím za cenu dokladů na pionýra.
Dobrý den,
Prodávám Kawasaki Kle 500 A3
Rok výroby 1994
Nájezd 48 xxx
Výkon 29 kW
Cena 65 000
Jsem třetí majitel celkově a druhým majitel v ČR. Stačí skupina A2. I přes výšku a váhu motorky s ní dokáže manipulovat i člověk se 167 cm.
Na motorce děláno:
Seřízení ventilů
Normální servis
Motorka se bude prodávat spolu se třemi kufry, brašnami, hlavním stojanem, s druhými výfukovými svody s nehomologovanou koncovkou a s neúplnou hlavou motoru, kde jsou všechny ventily a s náhradními páčkami.
Cena 65 000
Dohoda možná u motorky
Odkaz na specifikace:
Osoby co maximálně chtějí dát 30 000, nevolat.
Nabízím k půjčení přívěsný vozík na dvě motorky. Max hmotnost nákladu 750kg, max konstrukční rychlost 130km/hod. 250kč/den.
Rozměry kufru
kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.
Rozměry horních kufrů jsou:
kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.