toyota jdm - strana 2
Počet nalezených inzerátů TOYOTA JDM: 1000 - strana 2
Dobrý den, pracujeme na stavbě repliky STi 22B, a potkaly se nám shodou okolností dvě americké kupé pro tento účel vhodné. Rok a půl jsme je nerezavé sháněli v USA, dlouho nebylo nikde nic za rozumné peníze, a najednou se urodily dvě pěkné kupé... :-) Jedno je tedy volné. Jedná se o US LHD kupé s motorem 2.2 jednovačka, 4WD, akční model Brighton, nějaká koroze tam je, ale nic tragického. K autu je možné obstarat a dodat i EU doklady na toto třídveřové Subaru v ceně cca 800 Euro. Cena je včetně proclení atd. Lze zprostředkovat i sadu dílů z JDM WRX nebo JDM STi RA v3, v4 nebo v5 nebo v6 na zástavbu a doporučit kvalitní bodykit 22B. Případně díly má asi i Tom Douda, možná Boxer auto, Subatech a možná i někdo další...
Máme jedno STi RA v6 s DCCD se špatnou kastlí.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited 22B replika kupé Type R coupé DCCD
Prodáno,sold. FOR SALE genuine Subaru Forester STi 2006 MR, full service history, professionally LHD converted, full service, EU registration. Facelift. Už facelift 2005 model. Cca 300 koní.
Výbava:
MOTOR JDM STi s "Big port" hlavami
LHD ŘÍZENÍ 13:1
FRONT DIFF A.P.HELICAL
CENTER DIFF - VISCOUS COUPLING SLIP LIMITER, lze zastavět DCCD
REAR DIFF R180 - SURETRAC
Hliníková ramena, přední lízátko STi, BREMBO brzdy, kola kovaná Work Emotions 17 palců se skoro novými gumami Continental, samosvorný diferenciály, šestikvalt shodný s JDM Imprezou STi, ale je robustnější, přídavné budíky STi Genome s kontrolérem, dva klíče, alarm, STi bodykit, zadní křídlo, vyhřívané sedačky STi atd. Kompletní servisní historie.
Na prodej je unikátní a raritní japonská verze Subaru Forester STi 2005, modelová rok 2006. Vše jako Impreza Sti !!! Už kvalitně přestavěné na LHD, lze legálně přihlásit na CZ doklady, není v ceně, můžeme zajistit na klíč. V rámci profi přestavby byl také proveden velký servis (rozvody, pumpa, oleje, filtry, baterie apod atd) v ceně 26 000 Kč. Aktuálně nové přední brzdy komplet, zkontrolovaná klima, nový chladič, oleje, filtry atd. Evropské lampy. Pěkný stav, prakticky bez koroze. Motor neklepe ani zastudena, ani za tepla, nekouří. Jede skvěle, jak Impreza Sti :-) Vše funguje jak má. Auto nebylo havarováno, má jen lakovaný přední blatník - japonec poškrábal. Jsou k dispozici i fotky z japonské certifikované aukce. V případě zájmu lze dovézt přímo z Japonska podobný Forester STi například v modré nebo černé barvě. Děkuji
Více fotek emailem nebo na serveru zde
JDM Military hodinky Tango JDM-WG008-04 (v dárkové krabičce s kapesním nožem).Celočerné tříručkové analogy s černý číselníkem s výraznými bílými prvky a ocelovým tahem. Speciální dárkové balení s červeným švýcarským nožem.
Sklíčko: safírové, Strojek: quartz
Vodotěsnost: 200m (20 ATM)
Styl: Sportovní.
Záruka 2roky, jednou na ruce, škoda aby leželi doma
Prodávám FOR SALE Subaru BRZ 2013, japonská RHD lepší verze SPORT S. Auto je nově přihlášeno na české SPZ přes Dekra a TUV, zadní mlhovka osazena, EU přední i zadní lampy atd. Případně můžeme domluvit přestavbu, nicméně na RHD řízení se dá rychle a bez problémů zvyknout. Auto bylo lehounce ťuknuté na pravý rok, už je to opravené. Fotky té drobnosti není problém zaslat emailem. Auto vloni absolvovalo velký servis při 50 000km v autorizovaném servisu AWD Praha. Nad rámec prohlídky a kontroly při 50 000km se kontrolovala geometrie, přezouvaly kola, montovaly destičky, čistily brzdy, řešil únik média klimatizace, měnil se olej i v převodovce apod. atd. Celková cena byla kolem 26 000Kč. Od té doby jsem najel jen 500 kilometrů, a to je důvod, proč auto prodávám... auto má jezdit, a ne stát v garáži... :-( Verze JDM Sport S se liší jinou mapou řídící jednotky, tato konkrétní je už upravená na ty duální výfuky HKS. Japonci uváděli výkon kolem 215 - 220 koní. Verze Sport S má i mlhovky, xenony (upřímně nevím, zda má evropské BRZ v sérii i xenony), ale hlavně ostřejší nepřeposilované řízení a nižší váhu o cca 15 kg. K autu mám i modré zadní křídlo BRZ a i LHD řízení, protože jsem kdysi uvažoval o přestavbě na LHD.
Nadstandardní výbava: sportovní sedačky, řidičova sedačka je Recaro FIA, drahá japonská příplatková kola LM sport, příplatkové duální výfuky HKS vedoucí od sání, automatická klimatizace, sportovní pružiny. GT86, Scion FRS, BRZ, JDM, STi, WRX. Subaru.
Více fotek je zde:
Rozumná dohoda o ceně u auta možná. Děkuji. Smolík info@
LISTOVÉ PERO TOYOTA HILUX 6-LISTÉ 482100K100 ZESÍLENÉ
Parametry:
Počet listů: 4+2
Šíře listů: 60 mm
Tlouštka listu: 4x8 mm + 2x12 mm
Délka listu: 610 mm / 695 mm (1305 mm)
Určeno pro vozy:
TOYOTA HILUX VII pick-up (_N1_, _N2_, _N3_) [2004 - 08] [ - ]
TOYOTA HILUX VII pick-up (_N1_, _N2_, _N3_) 2.5 D 4WD (KUN25_) [2005-10-] [ 75 / 102 kW/KM] [2494ccm]
TOYOTA HILUX VII pick-up (_N1_, _N2_, _N3_) 2.5 D-4D 4WD (KUN25_) [2004-11-2005-12] [ 94 / 128 kW/KM]
TOYOTA HILUX VII pick-up (_N1_, _N2_, _N3_) 2.5 D-4D 4WD (KUN25_) [2007-12-] [ 88 / 120 kW/KM] [2494ccm]
TOYOTA HILUX VII pick-up (_N1_, _N2_, _N3_) 3.0 D 4WD (KUN26_) [2005-08-] [ 120 / 163 kW/KM] [2982ccm]
TOYOTA HILUX VII pick-up (_N1_, _N2_, _N3_) 3.0 D-4D 4WD (KUN26) [2007-12-] [ 126 / 171 kW/KM] [2982ccm]
TOYOTA HILUX VII pick-up (_N1_, _N2_, _N3_) 3.0 D-4D 4WD [2008-05-2008-12] [ 145 / 197 kW/KM] [2982ccm]
TOYOTA HILUX 2.5 D4-D (102 K, 120 K, 128 K, 144 K) 3.0 D-4D (171 K)
Zbytocny drahý repas stačí vymeniť špičky!
Denso Nozzle DLLA155P960
Ponúkam dýzy DLLA155P960 (vstrekovacie dýzy)špičky vstrekovača Denso používané v automobiloch
LEXUS IS II, TOYOTA AVENSIS, COROLLA Verso, RAV 4 III, RAV 4 IV.
Ostatné čísla trysiek:
DLLA155P960
ALLA155P960
093400-9600
vhodné pre tieto typy trysiek - vstrekovovacov:
DCRI107690
DCRI107670
095000-668
095000-697
23670-09190
095000-732
095000-733
095000-768
095000-769
23670-09190
23670-09230
23670-09270
23670-0R050
23670-0R130
23670-0R180
OEN 23670-09180 — TOYOTA
OEN 23670-09240 — TOYOTA
OEN 23670-09280 — TOYOTA
OEN 23670-0R030 — TOYOTA
OEN 23670-0R140 — TOYOTA
OEN 23670-0R190 — TOYOTA
Lexus IS200:
2,2 d, 150, 2010-, 2AD-FTV, Euro 5, D5, IS200d
Toyota Avensis:
2,0 d, 126 93kw 2006-2008, 1AD-FTV, D-4D, ZRT27, ADT27
2,2 d, 150 110kw 2008-, 2AD-FTV, D-4D, ZRT27, ADT27
toyota Corolla Verso:
2,2 d, 136, 2005-2009, 2AD-FTV, D-4D,
RAV4
2,0 d, 125, 2012-, 1AD-FTV, D-4D
2,2 d, 136 - 150, 2008-, 2AD-FTV, D-4D
NEPASUJE na 2.2 d-cat 130kw 177ps 2ad-fhv - tam nieje mozny repas piezo vstrekovačov!!!(zatial)
posledné 3 foto su reálne fotky
Su hermeticky uzavreté v olejovej náplni
možnosť dobierky +300kč
cena je za sadu -4ks
MOZNOST PREDAJA AJ PO JEDNOM KUSE SPICKY ZA 1500KC/KS
Diel skladom odosielam okamžite
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Prodám úplně nové celohliníkové chladiče:
Toyota Land Cruiser HDJ80 4.2 - samotný chladič 7000Kč, chladič včetně dvou 34cm elektrických vrtulí 8 000Kč.
Toyota Land Cruiser HDJ78, HDJ79, HZJ78 HZJ79 - samotný chladič 7000Kč, chladič včetně dvou 36cm elektrických vrtulí 8 000Kč.
Toyota Land Cruiser KZJ90 - samotný chladič 7000Kč, chladič včetně jedné 36cm elektrické vrtule 8 000Kč.
Toyota Land Cruiser HJ60 4.0 Diesel manuál - samotný chladič 7000Kč, chladič včetně dvou 36cm elektrických vrtulí 8000Kč.
Toyota Land Cruiser KZJ120 3.0td d4d 1KD-FTV - samotný chladič 7000Kč, chladič včetně jedné 40cm elektrické vrtule 8000Kč.
Toyota 4Runner 3.0 benzín 1988-1995 - samotný chladič 7000Kč, chladič včetně dvou 26cm elektrických vrtulí 8000Kč.
Toyota 4Runner 3.0td 1996-2002 - samotný chladič 7000Kč, chladič včetně dvou 26cm elektrických vrtulí 8000Kč.
Jiné offroad doplňky:
Kulatá LED světla 378W včetně montážní sady Rozměry: 10x8x6 ŠxVxH (cm), vhodná na přední nárazník - 2ks 5400Kč
Sada silikonových hadic pro Nissan Patrol Y60 2.8L RD28T 1994-1997, možnost vybrat si z 3 barev (modré, červené a černé) - 6 900Kč
Sada silikonových hadic pro TOYOTA LAND CRUISER HDJ80 1HD-T 4.2L diesel 1990-1997, možnost vybrat si z 3 barev (modré, červené a černé) - 5 900Kč
Syntetické lano do navijáku 10,8T 10mmx30m - 2600Kč
K prodeji mám i pracovní LED lampy od 20cm do 130cm.
Veškeré chladiče a intercoolery jsou před odesláním otestovány tlakovou zkouškou. Vrtule jsou dodávány včetně montážní sady.
Pro další informace a fotky mě kontaktujte.
Při dopravě na dobírku + 100Kč!
Jinak DOPRAVA PO ČR ZDARMA!!
Chladiče mám i na ostatní auta
Použitý piaty vstrekovač Pátý vstřik -DENSO !
na vozidlá Toyota Avensis, Corolla, RAV4, Verso, Lexus IS 220d s motorom 2,2 D4D D-Cat 130kw 177 PS 2ADFHV 2ad-fhv a 2.0 D4D 93kw 1ad-ftv 1adftv 126PS
pracujuci s piatym vstrekovačom
Najčastejšie závady:
podpúšťa
Zle rozprašuje
Nefunguje správne = otváranie/ zatváranie
Co ma za následok dymivost modrý biely čierny dym
Zvýšená spotreba nafty
Častá regenerácia dpf filtra
Přídavný vstřikovač paliva
23710-26010 23710-26011 23710-26012
Fuel Injector For Toyota Corolla Auris Avensis 1ADFTV 93kw Rav4 2ADFHV 130kw d-cat 2371026010
Toyota AURIS 2ADFHV 2006-
Toyota AURIS (UKP) 2ADFHV 2007
Toyota AVENSIS 2ADFHV 2003-
Toyota COROLLA SED (JPP) 2ADFHV 2006-
Toyota COROLLA VERSO 2ADFHV 2004-
Toyota RAV4 2ADFHV 2005-
LEXUS IS/220D ALE20L-AEFLYW 2.2L DIESEL TURBO MTM 2005-
LEXUS IS220D ALE20R-AEFSYW 2.2L DIESEL TURBO MTM 2005
Označenie vstrekovača: DENSO 2371026010
2371026011
2371026012
Vstrekovač- vstrik je plne funkčný vybratý z funkčného anglického auta
Záruka na odskúšanie!
Mam aj novy orig. OEM vstrekovač nerozbaleny s orig.krabičkou za cenu 6000kč
niekoľko rokov sa venujem problematike D-4D a d-cat motorov
Zasielam aj na dobierku do ČR +300kc
+ asi 100kc platíte postarke pri prevzatí balíka
Diel skladom odosielam okamžite
Vsetky fotky sú reálne foto použiteho vstrekovača
Odpor vstrekovača +- 8 ohmov
novy piaty vstrekovač Pátý vstřik -DENSO !
na vozidlá Toyota Avensis, Corolla, RAV4, Verso, Lexus IS 220d s motorom 2,2 D4D D-Cat 130kw 177 PS 2ADFHV 2ad-fhv a 2.0 D4D 93kw 1ad-ftv 1adftv 126PS
pracujuci s piatym vstrekovačom
Najčastejšie závady:
Zadierajúca / zaseknutá špička
podpúšťa
Zle rozprašuje
Nefunguje správne = otváranie/ zatváranie
Co ma za následok dymivost modrý biely čierny dym
Zvýšená spotreba nafty
Častá regenerácia dpf filtra
Přídavný vstřikovač paliva
23710-26010 23710-26011 23710-26012
Fuel Injector For Toyota Corolla Auris Avensis 1ADFTV 93kw Rav4 2ADFHV 130kw d-cat 2371026010
Toyota AURIS 2ADFHV 2006-
Toyota AURIS (UKP) 2ADFHV 2007
Toyota AVENSIS 2ADFHV 2003-
Toyota COROLLA SED (JPP) 2ADFHV 2006-
Toyota COROLLA VERSO 2ADFHV 2004-
Toyota RAV4 2ADFHV 2005-
LEXUS IS/220D ALE20L-AEFLYW 2.2L DIESEL TURBO MTM 2005-
LEXUS IS220D ALE20R-AEFSYW 2.2L DIESEL TURBO MTM 2005
Označenie vstrekovača: DENSO 2371026010
2371026011
2371026012
Mam aj použitý vstrekovač vymontovany z funkčného auta z anglicka za cenu 3000kc
niekoľko rokov sa venujem problematike D-4D a d-cat motorov
Zasielam aj na dobierku do ČR +300kc
+ asi 100kc platíte postarke pri prevzatí balíka
Diel skladom odosielam okamžite
Vsetky fotky sú reálne foto NOVEHO vstrekovača
Odpor nového vstrekovača +- 8 ohmov
Na nový vstrekovač poskytujem záruku.
Predam na Toyota Toyota Yaris III a IV spojlere do zadneho naraznika
1. Toyota Yaris IV 4 (XP210) 2020-, mensie skrabacne, spojler ma vsetky uchyty
2. Toyota Yaris III facelift 2017-2019, mensie skrabance, spojler ma vsetky uchyty
OEM:
1. Toyota Yaris IV 4 : 52453-K0060/70, 52453K0060/70
2. Toyota Yaris III : 52453-0D090, 524530D090
CENA:
1. Toyota Yaris IV 4 : 1000,-
2. Toyota Yaris III : 500,-
na SMS nereagujem
moznost zaslat na dobierku
L.zadní světlo Peugeot 108 r.v 5/2014- kompletní včetně elektr. výrobce MAGNETI MARELLI 714081321001 Origineel nummers B000865080 B001020680 B001031180 B001031780 [PBF LLL242 L] cena 1096,-kč mám i pravé [PBF LLL241 R] cena 1024,-kč , pravé zpětné zrcátko MECHANICKY OVLÁDANÉ PÁKOU Citroen C1 2014-, Peugeot 108 2014-, Toyota AYGO 2014- org.čísla TOYOTA 879100H050 TOYOTA 879150H030 CITROËN/PEUGEOT B000780880 CITROËN/PEUGEOT B000781080 [TBB6140256R] cena 772,-kč mám i levé [TBB6164256L] 617,-kč , P.ZRCÁTKO pro elektricky nastavení Citroen C1 2014-, Peugeot 108 2014-, Toyota AYGO 2014- org.čísla TOYOTA 879100H081 TOYOTA 879150H030 CITROËN/PEUGEOT B000798180 CITROËN/PEUGEOT B000780980 [TBB6140256R]cena 699,-kč , Chladič vodní 1.2 60KW [370*340*17] VALEO 735633 1.2 60KW Citroen C1 2014-, Peugeot 108 2014-, Toyota AYGO 2014- org.č CITROËN B000622380 PEUGEOT B000622380 TOYOTA 16400-YV030 TOYOTA 16400YV030 [TBB B000622380]cena 653,-kč Zadní sklo - zelené/vyhřívané/ ORIGINÁL AGC [PBF 681050H200] cena 2500,-
Prodám nové nepoužité zadní brzdové čelisti BOSCH 0 986 487 665 určené pro vozy CITROËN, PEUGEOT, OPEL, SUZUKI, TOYOTA:
CITROËN C1 (PM_, PN_) 1.0 (50kW)
CITROËN C1 (PM_, PN_) 1.4 HDi (40kW)
CITROËN C1 II 1.0 VTi 68 (51kW)
CITROËN C1 II 1.0 VTi 72 (53kW)
CITROËN C1 II 1.2 VTi 82 (60kW)
OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 (48kW)
OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 (50kW)
OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 LPG (48kW)
OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 (69kW)
OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 (63kW)
OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 LPG (63kW)
OPEL AGILA (B) (H08) 1.3 CDTI (55kW)
PEUGEOT 107 1.0 (50kW)
PEUGEOT 107 1.4 HDi (40kW)
PEUGEOT 108 1.0 VTi (51kW)
PEUGEOT 108 1.0 VTi 72 (53kW)
PEUGEOT 108 1.2 (60kW)
SUZUKI SPLASH 1.0 (50kW)
SUZUKI SPLASH 1.0 (48kW)
SUZUKI SPLASH 1.2 (63kW)
SUZUKI SPLASH 1.2 VVT (69kW)
SUZUKI SPLASH 1.2 VVT (66kW)
SUZUKI SPLASH 1.3 CDTI (55kW)
SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 (68kW)
SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (51kW)
SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (55kW)
SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.5 (75kW)
TOYOTA AYGO (PAB4_, KGB4_) 1.0 (51kW)
TOYOTA AYGO (PAB4_, KGB4_) 1.0 VVTi (KGB40) (53kW)
TOYOTA AYGO (PAB4_, KGB4_) 1.2 (60kW)
TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.0 (KGB10) (50kW)
TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.4 HDi (WNB10) (40kW)
TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.0 16V (48kW)
TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.3 (64kW)
TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.4 D-4D (55kW)
přehled vozů a další informace např. zde:
Možnost osobního předání Krnov, Opava, po domluvě a platbě předem možno zaslat poštou (poštovné 99,- Kč) - na dobírku nezasílám. Případně možno zaslat přes zásilkovnu na odběrové místo (poštovné 70,- Kč).
Můj e-mail: pozitiv@
telefon:
Zdravíme všechny milovníky japonských aut a také youngtimerů a veteránů. Od roku 2006 se zabýváme dovozem aut z Japonska zejména z japonských certifikovaných aukcí. Ve spolupráci s japonskými partnery nabízíme naše služby související s vyhledáním zajímavých aut podle přání klienta, překladem výsledků technické inspekce z aukčního sheetu, lustrací, vydražení na základě pokynů klienta, prověření stavu, nájezdu až po dopravu do ČR a veškerého papírování. Jsme připraveni také poradit s investicí do aut, u kterých už cena klesat nebude a je pravděpodobný i růst ceny.
V Japonsku se dají sehnat staré ameriky v moc pěkném stavu, pěkná, nerezavá a výkonná Subaru STi i Mitsubishi Lancer Evo, Hondy, Nissany, Toyoty (vše pravostranné), osmdesátkové a devadesátkové Mercedesy a BMW (levostranné evropské verze), také italské krásky z osmdesátek a devadesátek, například Alfa Romeo, Lancia a Abarth. Občas se objeví nějaké to zajímavé Ferrari nebo Maserati. Znalci ocení pěkná AMG nebo BMW Alpiny, případně Lancie Integrale, včetně verze Evo. Zajímavě se dají v Japonsku sehnat i evropské verze ostřejších aut jako třeba Abarth 500, Audi RS, Renault Mégane RS, Clio RS, Clio V6. Objevují se tam také pěkné Saaby a Volva ze sedmdesátých a osmdesátých let. Lze tam najít také velké rarity jako Renault Alpine, Renault 5 Turbo, Peugeot 205 GTi S16, Gordini a další Již jsme dovezli dlouhou řadu vozů Porsche, ať již ikonické 911, tak i méně populární, ale velmi zajímavé Porsche 968, Porsche 928 a Porsche 944. Bohužel doby, kdy auta v Japonsku byla výrazně, ale opravdu výrazně levnější než v Evropě, už jsou delší dobu pryč. Ale při troše trpělivosti se dá lecjaké pěkné auto v Japonsku vydražit za velmi rozumné peníze, levněji než v Evropě, a v krásném stavu, zcela původní a se servisní historií. Seznam referencí a již dovezených aut rádi zašleme v případě vážnějšího zájmu. Máme spokojené klienty jak v Čechách, na Moravě, ve Slezsku tak i na Slovensku, v Maďarsku, Německu, Rakousku a ve Francii. Děkujeme. Epoxy Youngtimer
Japonsko, Dovoz, Kontejner, Mercedes AMG, Brabus, Lorinser, Audi S2, RS2, S4, RS4, RS6, R8, Porsche 911 964, 993, 996, 997, turbo, GT2, GT3 RS, Maserati, Ferrari, MG, Rover, Triumph, Lotus Omega, BMW M5, M3, M6, 635Csi, US cars, Lincoln, Cadillac, Pontiac, Corvette, Mustang, Camaro, GTO nebo JDM Honda NSX, Vtec, Subaru Impreza STI, Mitsubishi Lancer Evolution, Evo 7, Evo 8, Evo 9, Evo 6, Evo 5, Petter Solberg, Tommi Makinen, Tommi Kaira, Mitsubishi Eclipse, Nissan Skyline, Sylvia, Abarth, Clio, V6, RS, Saab, Volvo, Alpine, Alpina, Lancia, Integrale, NSX, GT4, Toyota, JDM, RHD. Mercedes AMG, Brabus, Audi S2, RS2, S4, RS4 R8, Porsche 911 964, 993, 996, 997, turbo, GT2, GT3 RS, Maserati, Ferrari, MG, Rover, Triumph, Lotus Omega, BMW M5, M3, M6, 635Csi, US cars, Lincoln, Cadillac, Pontiac, Corvette, Mustang, Camaro, GTO nebo JDM Honda NSX, Vtec, Subaru Impreza STI, Mitsubishi lancer Evolution, Mitsubishi Eclipse, Nissan Skyline, Sylvia apo
Prodáme STi Type R coupé v6 Limited, rok 2000. Velmi dobře udělaná konverze na LHD.FOR SALE STi Type R Coupé 1999, profesionally converted to LHD now. Alu disky 17 palců originál Subaru STi. Skoro nové pneu 17 palců. Jinak původní sériový stav, včetně originál podvozku STi a výfuku STi.
STi Type R kupé, limitka, rok 1999. Velmi dobře udělaná konverze na LHD bude brzy dokončena. Kupé je prakticky bez koroze, velmi nízký nájezd. Jede super, vše funguje, jak má. Motor neklepe za tepla ani za studena. Převodovka neškrtá, synchrony OK. Nebourané, nelakované. Vyrobeno bylo jen 1 755 kusů po celou dobu výroby kupé, v této modré barvě jen kolem 650 kusů bylo vyrobeno. K autu je možno dodat 16ti palcová sériová kola Subaru ve zlaté barvě, originální pro tento model. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně. V případě vážného zájmu zašlu detailní fotky a video. Děkuji.
Celková cena bude upřesněna po přestavbě, a bude také záležet, jak strmé řízení bude použito atd.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 WRX pravák přestavba 22B
Ponukam na predaj zberatelske modely. V pripade zaujmu poprosim spravu, pripadne ma kontaktujte telefonicky. Na SMS nebudem reagovat. Mozete taktiez pozriet vsetky moje inzeraty, kde je toho dost. Dakujem pekne.
1. Toyota Corolla WRC '98 C. Sainz/ L. Moya #5 (AA, Rally de Portugal) - 250 Eur
2. Toyota Corolla WRC '98 C. Sainz/L. Moya #5 (AA, Finland) - 300
3. Toyota Corolla WRC '98 D. Auriol/D. Giraudet #6 (AA, Australia) - 250 Eur
4. Toyota Corolla WRC '98 D. Auriol/D. Giraudet #6 (AA, Great Britain) - 280 Eur
5. Toyota Corolla WRC '98 Fujimoto/Sircombe #16 (AA, Australia) - 280 Eur
6. Toyota Corolla WRC '99 C. Sainz/L. Moya #3 (AA, Safari Rally Kenya) - 300 Eur
7. Toyota Corolla WRC '99 D. Auriol/D. Giraudet #4 (AA, Safari Rally Kenya) - 300 Eur
Nepoužíté nové náhradní díly:L/P.BLATNÍK s otvory pro plastové lemy Toyota HI-LUX 4WD 1998-2005 cena750,-[THJ1102R][THJ1102L] ,mřížka maska Toyota Hi-lux II 95-01 cena548,-[THJ1402] ,přední nárazník chromovaný Toyota Hi-Lux 4WD 89-8/91 cena823,-[THF1303] ,poziční světlo L s objímkou Toyota HI-LUX 2WD 1992-1997 cena155,-[THF2102L] ,L.přední světlo hlavní světlomet Toyota HI-LUX 4 Runner 92-98 cena422,-[THF3001L] ,P.zadní světlo kompletní včetně elektroinstalace (Toyota Hi-Lux 4WD) Toyota 4-Runner 8/1988-3/1996 cena411,-[THF2105R]
Na prodej Subaru Impreza Wagon GT WRX STI GF8
Na autě se momentálně dělá přestavba motoru, takže bude kompletně po GO s doloženim kompletní fotodokumentace a starými díly k vozu...
Motor:
Nové kované pisty wiseco stejně tak pistní kruhy, hlavové štefty ARP, zavodní šály dále jiné ojnice, klika,novy vybrus válců, nově dělané hlavy stejně tak kontrola vaček, silnější olejove čerpadlo, jina čidla tlaku oleje a mazání, komplet nové těsnění, gufera, rozvody atd., jdm vstřiky dle domluvy buď STI nebo HKS, turbo z limitovane edice 555 TD05 jak na STI, sportovni spojka, silikonové hadice, STI intercooler, HKS blowoff, nový spojovací materiál,
Dále laditelná japonska jednotka, momentálně něco málo přes 300hp
Podvozek a karoserie:
Brzdy závodní 6ti pistky AP RACING, vrtané kotouče, zadní STI 2 pistky, alu O.Z. Racing, pneu semislick, zánovní stavitelny, poliuretanové uložení, podvozek hp racing, JDM celonerezový výfuk, samosvorný diferenciál plus další k vozu, karoserie bez koroze, hezky zachovalý lak, kapota STI,STI prodrive karbonová rozpěra motoru i kufru, možnost závodní převodovky a náhradní plechařiny (kompletní dveře a kufr) k vozu
Interiér:
Interiér originální v hezkém zachovalém stavu, sedačky limited STI, sportovní volant
V případě vážného zájmu a solidního jednání dohoda na ceně. Pro vážného zájemce je samozřejmostí kompletní prohlídka vozu na zvedáku.
#wagon #combi #sti #wrx #gt #subaru #impreza #závodní #apracing #samosvor #prodrive #oz #jdm #hks #greddy,