toyota celica rally
Počet nalezených inzerátů TOYOTA CELICA RALLY: 1000
Stav
Nové
montovací strana: vnitřní
vyska ( v mm ): 91 mm
Materiál: NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Vnitřní průměr 1 [mm]: 25 mm
Vnitřní průměr 2 [mm]: 82 mm
OE/OEM compatible and cross reference numbered spare parts:
FORD 1455949;FORD 3853671;FORD 3M35-3A331-AA;FORD 4524449;FORD 4575807;FORD XM34-3A331-BA;FORD XM34-3A331-CA;FORD 1328094;FORD 1339667;FORD 1447140;FORD 1447178;HYUNDAI/KIA 49506-2EA40;MAZDA FF05-22-540;MAZDA FF05-22-540A;MAZDA G002-22-540;MAZDA MD19-22-540A;MAZDA PP01-22-540;MAZDA MD24-25-50X;MAZDA MD24-25-60X;MAZDA PP04-25-50XA;MAZDA PP04-25-60X;MITSUBISHI 3817A311;MITSUBISHI MB160658;MITSUBISHI MB297563;MITSUBISHI MB526401;MITSUBISHI MB620061;MITSUBISHI MB620062;MITSUBISHI MB620330;MITSUBISHI MB886676;MITSUBISHI MB936895;MITSUBISHI MME61440;MITSUBISHI MR350589;MITSUBISHI MR528709;MITSUBISHI 3817A318;TOYOTA 04437-14010;TOYOTA 04437-14011;TOYOTA 04437-17050;TOYOTA 04437-17060;TOYOTA 04437-22010;TOYOTA 04437-22011;TOYOTA 04437-22020;TOYOTA 04437-30021;TOYOTA 04438-20010;TOYOTA 04438-20080;TOYOTA 04438-20081;TOYOTA 04438-20090;TOYOTA 04438-20160;TOYOTA 04438-20190;TOYOTA 04438-20200;TOYOTA 04438-20210;TOYOTA 04438-32040;TOYOTA 04438-32050;TOYOTA 04438-32150;TOYOTA 04438-YZZA8
Compatible car models:
FORD ENDEAVOUR EV 2003-2006
FORD EVEREST EV 2003-2006
FORD EVEREST EU 2006-2009
FORD RANGER ER 1998-2003
FORD RANGER EQ 2002-2007
FORD RANGER ES 2009-2012
FORD RANGER ET 2006-2011
MAZDA B2200 1996-2006
MAZDA B2500 UF 1996-2006
MAZDA B2500 2002-2006
MAZDA B2600 UF 1996-2006
MAZDA BT-50 UN 2006-2011
MAZDA MPV LW 1999-2006
MITSUBISHI DELICA PD4W 1994-2004
MITSUBISHI DELICA PD6W 1994-2004
MITSUBISHI DELICA PD8W 1994-2004
MITSUBISHI L200 K6# 1996-2007
MITSUBISHI L200 KB4T 4WD 2005-2015
MITSUBISHI L200 K7# 1996-2007
MITSUBISHI L300 P45V 1986-2013
MITSUBISHI L300 L03# 1986-2013
MITSUBISHI L300 P2# 1986-2013
MITSUBISHI L300 P0# 1986-2013
MITSUBISHI L300 P1# 1986-2013
MITSUBISHI MONTERO SPORT CHALLENGER KH# 2008
MITSUBISHI MONTERO SPORT CHALLENGER K94W 1996-2009
MITSUBISHI MONTERO SPORT CHALLENGER K99W 1996-2009
MITSUBISHI NATIVA K86W 1997-2011
MITSUBISHI NATIVA K9#W 1997-2011
MITSUBISHI NATIVA KH8W 2008
MITSUBISHI PAJERO II V14W-V55W 1991-2004
MITSUBISHI PAJERO SPORT CHALLENGER K99W 1996-2009
MITSUBISHI PAJERO SPORT CHALLENGER KH# 2008
MITSUBISHI PAJERO SPORT CHALLENGER K94W 1996-2009
MITSUBISHI TRITON KB9T 2006-2015
TOYOTA CAMRY VZV21 1988-1991
TOYOTA CAMRY CV20 1988-1991
TOYOTA CAMRY SXV10 1991-1996
TOYOTA CAMRY VCV10 1991-1996
TOYOTA CAMRY MCV10 1991-1996
TOYOTA CAMRY SV2# 1988-1991
TOYOTA CAMRY GRACIA SXV20 1996-2001
TOYOTA CAMRY GRACIA MCV21 1996-2001
TOYOTA CARINA 2 AT17# 1988-1992
TOYOTA CARINA 2 CT171 1988-1992
TOYOTA CARINA 2 ST171 1988-1992
TOYOTA CARINA E CT190 1992-1997
TOYOTA CARINA E ST191 1992-1997
TOYOTA CARINA E AT19# 1992-1997
TOYOTA CARINA
Predám modely, platba len vopred na účet, mám czk fio účet, platba v czk bez poplatkov. Zasielam packetou + 100kč alebo poštou na adresu + 250kč. Pri odbere 3 a viac kusov platím packetu ja, na doručenie na adresu dám zľavu po dohode.
MINI WRC Rallye Monte Carlo 2012 Sordo 500czk
Toyota Celica Turbo 4WD Rallye Monte Carlo 1993 Auriol 600czk
Toyota Celica GT FOUR Rallye Monte Carlo 1995 Kankkunen predané
Toyota Celica Turbo 4WD Rally Finland 1993 Kankkunen 650czk
Toyota Celica GT FOUR Calais 2010 Tanghe 750czk
Toyota Celica GT FOUR Rouergue 2008 Rouillard predané
Toyota Celica Turbo 4WD Catalunya Rally 1992 750czk
Ford Sierra RS Cosworth Rally Tour de Corse 1988 Auriol 550czk
Audi S1 Quattro E2 Sanremo Rallye 1985 Rohrl predané
Lanko ruční brzdy TOYOTA COROLLA E9
Obecné informace od výrobce:
Výrobce: TRIDON
montovací strana pravá zadní
délka (v mm): 1571
druh brzd: bubnová brzda
Skladové číslo: 11.00013
Číslo výrobce: 8140 13117
OE kód:
TOYOTA 46430-12240
TOYOTA 46430-12250
Náhradní díl pasuje na modely níže uvedené:
Značka Model Typ od - do KW HP Kód motoru Karoserie Tonáž Náprava
TOYOTA COROLLA Compact (_E9_) 1.3 (EE90) 08-1987 - 12-1989 55 75 2E Sikma zadni cast
TOYOTA COROLLA Compact (_E9_) 1.3 i (EE90) 06-1989 - 04-1992 55 75 2E-E Sikma zadni cast
TOYOTA COROLLA Compact (_E9_) 1.6 (AE92) 08-1987 - 04-1992 66 90 4A-F Sikma zadni cast
TOYOTA COROLLA Compact (_E9_) 1.6 i (AE92) 08-1989 - 04-1992 77 105 4A-FE Sikma zadni cast
TOYOTA COROLLA (_E9_) 1.3 i (EE90) 08-1987 - 12-1992 55 75 2E, 2E-E limuzína
TOYOTA COROLLA (_E9_) 1.6 (AE92) 08-1987 - 12-1989 66 90 4A-F limuzína
TOYOTA COROLLA (_E9_) 1.6 i 11-1989 - 06-1993 77 105 4A-FE limuzína
TOYOTA COROLLA (_E9_) 1.8 D 11-1989 - 06-1993 49 67 1C limuzína
TOYOTA COROLLA (_E9_) 1.8 D 07-1987 - 06-1993 47 64 1C limuzína
TOYOTA COROLLA FX Compact (E8B) 1.8 D 01-1985 - 05-1988 43 58 1C Sikma zadni cast
TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.3 i (EE90) 08-1987 - 04-1992 55 75 2E, 2E-E Sikma zadni cast
TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.6 08-1987 - 04-1992 70 95 4A-F Sikma zadni cast
TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.6 (AE92) 08-1989 - 04-1992 77 105 4A-FE Sikma zadni cast
TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.6 (AE92) 08-1987 - 04-1992 66 90 4A-F Sikma zadni cast
TOYOTA COROLLA Station Wagon (_E9_) 1.3 (EE90) 12-1987 - 12-1989 55 75 2E kombík
TOYOTA COROLLA Station Wagon (_E9_) 1.3 i (EE90) 06-1989 - 06-1992 55 75 2E-E kombík
TOYOTA COROLLA Station Wagon (_E9_) 1.6 (AE92) 12-1987 - 04-1992 70 95 4A-F kombík
TOYOTA COROLLA Station Wagon (_E9_) 1.6 (AE92) 02-1988 - 05-1992 66 90 4A-F kombík
TOYOTA COROLLA Station Wagon (_E9_) 1.6 XLI 11-1989 - 06-1992 77 105 4A-FE kombík
TOYOTA COROLLA Station Wagon (_E9_) 1.8 D (CE90) 12-1987 - 06-1992 47 64 1C kombík
TOYOTA COROLLA Station Wagon (_E9_) 1.8 D (CE90) 08-1989 - 06-1992 49 67 1C kombík
Prodám Rally modely 1:43 od různých výrobců. Modely plexi nikdy neopustily, maximálně na některých je jen odstraněna fólie.
Nissan Pulsar GTI-R - Safari rally 1991 - S. Blomqvist - Norev resinový model, kompletní balení, hodně vzácný model - 2000,-
Ford Sierra RS Cosworth - Tour de Corse 1989 - F. Cunico - Spark, model nový zabalený - 1500,-
VW Polo WRC - ADAC Rally Deutschland 2014 - S. Ogier - Bburago - prodáno
Škoda 130 RS - Rally Acropolis 1979 - V. Bahna - Abrex - prodáno
Lancia 037 - Haspengouw rally 1986 - P. Snijers - Ixo RAC341LQ - prodáno
Lada 2105 VFTS - rallye Valašská zima 1986 - V. Blahna - Ixo RAC379B - 900,-
VW Polo GTI R5 - rallye Monte Carlo 2020 - O. Solberg - Ixo RAM751 - 950,-
Škoda Fabia R5 Evo - rally Monte Carlo 2020 - A. Gino - RAM750 - 850,-
Škoda Fabia Rally2 Evo - rally Ypres 2021 - G. De Mevius - Ixo RAM809LQ - 900,-
Hyundai i20 WRC - rally Monte Carlo 2021 noční provedení - T. Neuville - Ixo Ram783 - 850,-
Hyundai i20 WRC - rally Chile 2019 - S. Loeb - Ixo RAM713 - 500,-
Hyundai i20 R5 - rally Monte Carlo 2018 - S. Sarrazin - Ixo RAM669 - 1000,-
Toyota Yaris WRC - rally Sweden 2019 - O. Tanak - Ixo RAM704 - 500,-
Fiat Abarth 124 RGT - Monte Carlo 2018 noční provedení - A. Nucita - Ixo RAM681 - 900,-
Predám funkčnú automatickú prevodovku Aisin-Warner A340E (30-40LE) na Toyota Supra mk4.
Bez hydromeniča, tak ako je na fotkách.
Teoreticky pasuje aj na iné autá, avšak nezaručujem to na tento konkrétny kus (iná príruba, uchytenie kardanu atď):
1986–1993 Toyota Supra (MA70)
1986–1992 Toyota Supra (GA70)
1990–1993 Toyota Supra (JZA70)
1993–1996 Toyota Supra (2JZ-GE) (JZA80)
1990–2000 Toyota Chaser/Mark II/Cresta 2.5 (1JZ-GE)
1995–2013 Toyota Tacoma 2.7L I4 (2WD), 3.4L V6
1993–1995 Toyota T100 3.0L V6
1993–1998 Toyota Previa 2.4L w/supercharger
1991–1997 Toyota Aristo (2JZ-GE)
1992–2000 Lexus SC 300
1992–1997 Lexus SC 400
2008–2018 Toyota Comfort (TSS11) (TSS13)
2008–2018 Toyota Crown Comfort (TSS10)
1990–1995 Toyota Crown Majesta 3.0L I6
1999–2003 Toyota Crown Athlete V (1JZ-GTE)
1991–2000 Toyota Soarer (JZZ30)
1990–1994 Lexus LS 400
1989–2003 Toyota 4Runner (4x2) (30-40LE)
2001–2004 Toyota Sequoia (4x2)
2000–2004 Toyota Tundra (4x2)
2005–2007 Toyota Commuter 2.5L
1985–1995 Toyota Pick-Up 3.0L
1990–1994 Volvo 960 3.0L
2004–2009 Isuzu D-Max (4x2)3.5L V6
2004 Isuzu Rodeo 3.2L V6
2008 Isuzu d tec 3.0l 4x4
ŠKODA FABIA predam zberatelske rally modely v mierke 1:43. Modely su nove!!! Vyrobca IXO Models.
Balenie: original, model je na podstavci vo vitrine s papierovym prebalom.
Škoda Fabia Rally2 EVO, No.30, WRC, Rally Monte Carlo 2022, F.Loix/P.Tsjoen
Škoda Fabia Rally 2 Evo č.34 Rally Croatia 2021 Lindholm /Korhonen
Škoda Fabia Rally2 EVO, No.22, WRC, Rally Monte Carlo 2022, N.Gryazin/K.Aleksandrov
Škoda Fabia Rally2 EVO, No.20, WRC, Rally Monte Carlo 2022, A.Mikkelsen/E.Torstein
Škoda Fabia Rally 2 EVO, No.39,, Rallye WM, Rally Ypres P.J.M.Cracco/J.Vermeulen.
Cena za kus 750,- Kč
Pre blizsie info mi bud zavolajte alebo napiste spravu.
Na vyziadanie viem zaslat viacej fotodokumentacie.
Moznost dorucenie aj cez Zasielkovnu / Packeta.
Dobrý den
prodám novou sadu předních brzdových kotoučů ALPHA
rozměry :
Vnější průměr [mm] 275
síla brzdového kotouče v mm 25
minimální tloušťka (v mm) 23
Výška ( v mm ) 49,1
Kruhový vyvrt ? 2 [mm] 100
typ brzdového kotouče větráno
Centrovací průměr [mm] 55
Počet děr 4
Použití:
TOYOTA
COROLLA (_E12_) Šikmá zadní část
1.8 VVTL-i TS (ZZE123) 141kW/192hp
[11.2001-02.2007]
TOYOTA
COROLLA (_E12_) Šikmá zadní část
1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) 160kW/218hp
[10.2005-12.2006]
TOYOTA
COROLLA (_E12_) Šikmá zadní část
1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) 165kW/224hp
[02.2005-02.2007]
TOYOTA
COROLLA (_E12_) Šikmá zadní část
1.4 D (NDE120_) 66kW/90hp
[07.2004-02.2007]
TOYOTA
COROLLA (_E12_) Šikmá zadní část
2.0 D-4D (CDE120_) 66kW/90hp
[01.2002-12.2006]
TOYOTA
COROLLA (_E12_) Šikmá zadní část
2.0 D-4D (CDE120R_, CDE120L_) 81kW/110hp
[01.2002-12.2006]
TOYOTA
COROLLA (_E12_) Šikmá zadní část
2.0 D-4D (CDE120R_, CDE120L_) 85kW/116hp
[05.2003-02.2007]
TOYOTA
COROLLA limuzína (_E12_) limuzína
1.4 D-4D (NDE120_) 66kW/90hp
[06.2004-10.2006]
TOYOTA
COROLLA limuzína (_E12_) limuzína
2.0 D-4D (CDE120_) 66kW/90hp
[01.2002-12.2006]
TOYOTA
COROLLA limuzína (_E12_) limuzína
2.0 D-4D (CDE120_) 85kW/116hp
[06.2004-07.2007]
TOYOTA
COROLLA kombi (_E12_) kombi
1.4 D4-D (NDE120_) 66kW/90hp
[06.2004-10.2007]
TOYOTA
COROLLA kombi (_E12_) kombi
2.0 D-4D (CDE120_) 66kW/90hp
[01.2002-02.2007]
TOYOTA
COROLLA kombi (_E12_) kombi
2.0 D-4D (CDE120_) 85kW/116hp
[04.2004-02.2007]
TOYOTA
COROLLA Verso (_E12_) velkoprostorová limuzína
1.8 VVT-i (ZZE122_) 99kW/135hp
[12.2001-05.2004]
TOYOTA
COROLLA Verso (_E12_) velkoprostorová limuzína
2.0 D-4D (CDE120_) 66kW/90hp
[01.2002-05.2004]
Lze poslat na dobírku slušbou DPD +130,-
Cena za PÁR!!!
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Ponukam na predaj doplnky TRD na 6 generáciu Toyota Celica
Celica difúzor čierny -štruktúra , na st202 , at200 (možnosť aj bez laku) - podľa dohody
predné pod nárazníky 60€
zadné pod nárazníky 60€
prahy 140€
roof visor 75€
risery vysoké pod gt spoiler 85€
risery nízke pod gt spoiler 85€
trd Kridlo replika 240€
všetko je vyrobené z pevného laminátu vo veľmi dobrej kvalite
st202 at200 t20 st204 st205 celica Toyota Kridlo spojler spoiler lip lipy lizatka lizatko podnarazniky podnraznik Prahy doplnky trd 6g 6 gen laminat laminaty
Nová levá poloosa Toyota Corolla Verso 1.6, 1.8 VVT-i. Tato poloosa už nepraskne. Je zesílená a nemá problematické gumové závaží.
počet zubů ABS 48
vnější ozubení - strana u kola 26
vnitřní ozubení, strana u převodovky 20
délka [mm] 650
TOYOTA
AVENSIS (T25_) 1.8
TOYOTA
AVENSIS (_T25_) 1.8 (ZZT251_) 1794 2003.04 - 2008.11
TOYOTA
AVENSIS kombi (_T25_) 1.8 (ZZT251_) 1794 2003.04 - 2008.11
TOYOTA
AVENSIS sedan (_T25_) 1.8 (ZZT251_) 1794 2003.04 - 2008.11
TOYOTA
COROLLA Verso (ZER_, ZZE12_, R1_) 1.6 (ZNR10_) 1598 2004.04 - 2009.03
TOYOTA
COROLLA Verso (ZER_, ZZE12_, R1_) 1.8 (ZNR11_) 1794 2004.04 - 2009.03
CELICA 1.8 99-05
¨
SHAFTEC TO161L
SHAFTEC TO179L
TOYOTA 43420-05240
TOYOTA 43420-05241
TOYOTA 43420-0F010
TOYOTA 43420-0F011
Prodáme docela pěkné japonské JDM WRX/STi s řadou funkčních úprav. Auto prakticky bez koroze, před pár lety udělaný celolak na tuto zajímavou barvu z BRZ. Někomu se to líbí více, někomu méně. Auto startuje, nekouří, motor neklepe, nevaří. Auto jede moc pěkně, brzdí to, turbo fouká docela dost, motor byl vloni dělanej, plus nový rozvody a vodní pumpa atd. Tlumiče pěkně tluměj a netečou. Chce to nový gumy. Na rovinu, není to žádný krasavec na výstavku, je to poctivý japonský rychlý a obratný bitevník, pravé JDM (Japanese Domestic Market). Na zimu bych doporučil udělat nástřik spodku, protože zatím to není rezavý vůbec a bylo by škoda, kdyby to začalo rezivět. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně.
Více fotek je zde:
JDM Kola Kosei 17 palců, Made in Japan, přídavné budíky, startování na tlačítko, sportovní stavitelný podvozek (ale není pekelně tvrdý), brzdy vepředu čtyřpístky, sportovní výfuk se sportovním katem. Naladěná jednotka na cca 310 koní. Výměna možná pouze za fakt hezké auto s rozumným nájezdem, nebo za veterána, ale nerezavého. Díky
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4
TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Subaru Impreza STI Prodrive Edition Limited 2001
Engine & Gearbox - JDM WRX swap, modified lot Suspension - Cusco Vacanza, full setup
HKS Blow Off
TE37RT 9J 25 OFF + New RiKen Tires
Frontal Intercooler FMIC
ClutchMax Stage 1 Clutch new
brand new DW65C Fuel Pump
STI Injectors
Short Shifter
Original Sparco Steering Wheel
Original Blitz Boost Gauge
260 km/h Speedometer STi
Alcantara Ceiling
Voltmeter
Turbotimer
Spec C roof vent
Pioneer Monitor
4x2 Brakes
*VF37 Turbo Kit - může být přidán k autu za 17 000Kč
Prodám velmi zajímavě upravenou a designově jedinečnou JDM Imprezu. Kastle a interiér je STi Prodrive 2001, nulová koroze, nebouraná, interiér velmi pěkný a čistý, černá stropnice atd. Motor a převodovka je JDM WRX, oboje funguje bez problémů, neklepe, nekouří. Auto je k vidění ve Středočeském kraji. Je stále garážováno a v zimě nejeté. Pokud by mělo jezdit v zimě na sněhu a soli, doporučuji důkladný nástřik spodku. V prosinci 2022 auto dostalo nový přední chladič, nové brzdy, byla udělána geometrie atd. Faktura je k dispozici.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4
TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
FOR SALE genuine non stock Subaru Forester JDM STi 2006 MR, heavily modified, full service history, professionally LHD converted, full service, EU registration available. Facelift. App 500 PS. Very rare car, only app 2 500 produced totally. Už facelift 2005 model. Cca 500 koní.
Výbava JDM verze Forester STi:
MOTOR JDM STi s "Big port" hlavami
LHD ŘÍZENÍ 13:1
FRONT DIFF A.P.HELICAL
CENTER DIFF - VISCOUS COUPLING SLIP LIMITER,
6Q GEAR with DCCD
REAR DIFF R180 - SURETRAC
Hliníková ramena, přední lízátko STi, velké černé BREMBO brzdy (větší než klasická STi Bremba, samosvorný diferenciály, DCCD, šestikvalt shodný s JDM Imprezou STi, ale je robustnější, přídavné budíky STi Genome s kontrolérem, dva klíče, alarm, STi bodykit, zadní křídlo, sedačky STi atd. Kompletní servisní historie. Forester STi je ještě z Japonska extrémně upraven - seznam úprav přikládám. Aktuálně dokončujeme přestavbu na LHD a ladění jednotky u profesionálů. Případně je možné postavit tento Forester STi zpět do série, pak by byla cena 580 000 Kč. Lze přihlásit na české nebo na EU doklady, není v ceně. Fotky z přestavby pošlu případně přes Úschovnu nebo část z nich najdete zde:
Modelu Subaru Forester STi vyrobili japonci pouze cca 2 500 kusů celkově.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4
TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Už je v ČR na prodej tento nádherný a rychlý rodinný kombík o výkonu cca 300 koní. Kombík je na cestě z Japonska. Je to limitovaná verze Subaru Legacy GT Spec B WR Limited by STi. Vyrobilo se jich pouze 315 kusů, je to velká rarita. Auto je absolutně bez koroze. Nebylo havarováno. Více fotek je zde:
- Twin scroll STi velké turbo
- motor 2.0 STi jako je v JDM STi Impreze
- podvozek Bilstein
- robustní JDM manuální převodovka
- STi sání a výfuky STi Genome
- STi bodykit a spojlery
- specifický interiér v kombinaci kůže/alcantara
- 18 palcová zlatá kola
- Xenony
- symetrický pohon 4x4
- sériově 280 koní papírově, reálně kolem 300 koní
- audio McIntosh
- mlhovky
- automatická klimatizace
- vše v elektrice
- airbagy, ISOFIX atd
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4
TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Ponukam na predaj zberatelske modely. V pripade zaujmu poprosim spravu, pripadne ma kontaktujte telefonicky. Na SMS nebudem reagovat. Mozete taktiez pozriet vsetky moje inzeraty, kde je toho dost. Dakujem pekne.
1. Toyota Corolla WRC '98 C. Sainz/ L. Moya #5 (AA, Rally de Portugal) - 250 Eur
2. Toyota Corolla WRC '98 C. Sainz/L. Moya #5 (AA, Finland) - 300
3. Toyota Corolla WRC '98 D. Auriol/D. Giraudet #6 (AA, Australia) - 250 Eur
4. Toyota Corolla WRC '98 D. Auriol/D. Giraudet #6 (AA, Great Britain) - 280 Eur
5. Toyota Corolla WRC '98 Fujimoto/Sircombe #16 (AA, Australia) - 280 Eur
6. Toyota Corolla WRC '99 C. Sainz/L. Moya #3 (AA, Safari Rally Kenya) - 300 Eur
7. Toyota Corolla WRC '99 D. Auriol/D. Giraudet #4 (AA, Safari Rally Kenya) - 300 Eur
Levá poloosa Toyota Corolla 1.4 1.6 VVT-i. Tato poloosa už nepraskne. Je zesílená a nemá problematické gumové závaží.
TOYOTA COROLLA (ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.4 VVT-i 01.2002 ->12.2006 97 PS 71 KW 1398 ccm
TOYOTA COROLLA (ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.6 VVT-i 01.2002 ->12.2006 110 PS 81 KW 1598 ccm
TOYOTA COROLLA kombi (_E12J_, _E12T_) 1.4 VVT-i 01.2002 ->02.2007 97 PS 71 KW 1398 ccm
TOYOTA COROLLA kombi (_E12J_, _E12T_) 1.6 VVT-i 01.2002 ->02.2007 110 PS 81 KW 1598 ccm
TOYOTA COROLLA sedan (_E12J_, _E12T_) 1.4 VVT-i 08.2002 ->07.2007 97 PS 71 KW 1398 ccm
TOYOTA COROLLA sedan (_E12J_, _E12T_) 1.6 VVT-i 08.2002 ->07.2007 110 PS 81 KW 1598 ccm
Kod OE
AMK DS22909
BGA DS7610L
CEVAM 7397Z
DA SILVA 99341AT
INTERPARTS TO-8-09-124A
SHAFTEC TO174L
SHAFTEC TO175L
TOYOTA 43420-02270
TOYOTA 43420-02271
TOYOTA 43420-12580
TOYOTA 43420-13050
TOYOTA 43420-13051
Dobírka doklad.
počet zubů ABS 48
vnější ozubení - strana u kola 26
vnitřní ozubení, strana u převodovky 23
délka [mm] 638
Mám i pravou poloosu.
Ford Escort RS 1600 Mk.I #16 T.Mäkinen/H.Liddon - Safari Rally 1973,
Ford Escort RS 1600 MkI #1 R.Clark/J.Porter - Winner Welsh Rally 1972,
Ford Sierra RS Cosworth #6 S.Soper/P.Dieudonne/P.Streiff - 24h Spa 1987,
Ford Sierra RS Cosworth #21 J.McRae/R.Arthur - Lombard RAC Rally 1989,
Ford Sierra RS Cosworth #27 C.McRae/D.Ringer - Lombard RAC Rally 1989,
Opel Manta 400 #14 J.McRae/I.Grindrod - RAC Rally 1985,
Audi Quattro #3 H.Mikkola/A.Hertz - Winner Rally 1000 Lakes 1982,
Fiat 131 Abarth #5 Röhrl - Rally Portugal 1980,
nový, nevystavovaný model, včetně originál krabičky, možnost osobního vyzvednutí na Praze 9 a 10 nebo kolem D11 do Poděbrad, případně dle dohody. Prodávám i další modely 1:12, 1:18, 1:24 a 1:43. V případě zájmu mě kontaktujte prosím mailem na avalas@
COMMON RAIL PRESSURE SENSOR 89458-60010
8945860010 FOR TOYOTA D-CAT d4d
2.0l
2.2l
2.5l
3.0l
6- pinovy
Original diel
OEM :
499000-6080, 499000-6081
KOMPATIBILITA S OSOBNÝMI AUTAMI:
TOYOTA Auris Hatchback (E15) (Rok výroby 03.2007 - 09.2012, 126 PS, nafta)
TOYOTA Avensis III Sedan (T27) (Rok výroby 11.2008 - 10.2018, 126 - 177 PS, nafta) TOYOTA Corolla Verso (AR10) (Rok výroby 04.2004 - 03.2009, 116 - 177 PS, nafta)
TOYOTA Hilux VII Pickup (Rok výroby 10.2005 - 05.2015, 102 - 120 PS, nafta)
TOYOTA RAV4 III SUV (XA30) (Rok výroby 03.2006 - 12.2013, 136 - 177 PS, nafta)
Avensis 2.0 D4D 2003/04-2008/11
Avensis 2.0 D4D 2006/03-2008/11 1adftv
For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FHV 2003-2009
For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FTV 2003-2009
For Toyota RAV4 / Corolla 2.5 D4D 2003/04-2008/11
For Toyota Hilux / Hiace / Prado 3.0 D4D 2003-2010
RAV 4 2.2 D4D (2005-ON)
LEXUS IS200D/220D (2005-2013) 2ADFHV
Posledná foto je reálna foto
Možnosť dobierky +300kč
Diel skladom odosielam okamžite
Hybridní Toyota Prius IV. Red Executive, s koženým interiérem, nejvyšší výbavou a nevídanou, speciální příplatkovou úpravou sedadel navíc - Originál Toyota.
**** new Pneu letní 10.000,-
` R.V. 2016
` 116.000km
` STK 7/2023
` Motor benzín 1.8, rozvody ocelové, bezporuchové
` Převodovka Automatická, bezporuchová
` Hybridní systém využívá spolupráci elektromotoru/rekuperace/trakční akumulátory a benzínový motor.
**** Příplatkový2 kožený interiér Toyota. Sedadla jsou odlišná, od std. kožených sedadel v Priusu IV. // "Luxusní kožený interiér" je v Priusu IV. vždy příplatkový. Tato konkrétní sedadla, jsou extra příplatkovou výbavou, dostupná pouze ve vybraných zemích... vyladěná o prokládanou kůži v zádech, a celkově preciznější prošívání.
` Xenonová světla, automatické naklápění, hladina světla
` Automatické svícení
` Multifunkční volant s hlasovým ovládáním
` Radarový tempomat
` Antikolizní systém (při tempomatu auto kopíruje vzdálenost i rychlost auta před sebou, umí slabě i prudce brzdit, varovat a téměř zastavit, pokud auto před Vámi prudce brzdí).
` Senzory vzdálenosti, přední, zadní i boční zobrazení, při přiblížení dveří k předmětům, bráně, auto, cyklista, chodci...
` Kamera zadní s parkováním
` JBL Sound premium
` Navigace
` Bluetooth
` Autotelefon H-F, sms i tel. seznam
` Beziklíčový vstup
` 2x klíč
` Litá kola dvě sady letní/zimní, vč. TMPS senzorů tlaku
` Čtení dopravních značek
` Automatické parkování
Interiér nepoškozený, originál Toyota gumové koberce + Toyota gumová podložka v kufru.
Dvě sady kol
` 17" Toyota originálni letní lita kola s aerodynamickými kryty + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol
` 16" Toyota originální litá kola 90% zimní pneu Dunlop Winter Sport + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol
` Tažné zařízení originál Toyota (používá se pouze jako držák kol, nelze tahat žádný přívěs)
` Nový vodoodpudivý "olejovazelínový" nástřik podvozku (postřikové materiály 4000). Kdo nechce chránit podvozek, lze odstranit setřením, či čističem na brzdy.
` V Autě je spousta dokumentace, servisní knížka Toyota pro čtenáře, v kožených deskách
-------------------------------------
SERVIS 108.000km/dle štítku Toyota
` new Oil Motor
SERVIS 112.000km PREVENCE
` new P Kotouče Brembo
` new P Destičky Brembo
` new Z Kotouče Brembo
` new Z destičky Brembo
` new Konzervace Brzd, vše co se hýbat má, je preventivně promazané, pohyblivé... třmeny, brzdiče
SERVIS 113.000km 1/2022
` new Oil motor
` new Air Filter
` new Pylovy/Cabin Filter
` new Konzervace olejem/prevence
Jezdí a funguje skvěle
PHM a dálniční známka Extra k ceně
Proklik...
Cena pevná, prodat nepotřebuji, auto nahodile využívám