tlumič výfuku - strana 43
Počet nalezených inzerátů TLUMIČ VÝFUKU: 1000 - strana 43

Jde o plnohodnotnou náhradu originálních dílů výfuku. Zvuk tichý jako originál. Ve vysokých otáčkách mírně sportovní nádech.
V případě zájmu napište typ, rok a kw a odpovím s přesnou cenou, nebo volejte na uvedené tel.č.
Ceny se pohybují 4000-6000 za jeden díl výfuku (polovina až třetina ceny originálu).
Více foto na:
Výfuky jsou z nerez oceli 1.4512 / X6CrTi12, solidní konstrukce, hmotnost jednoho dílu se pohybuje mezi 5-9kg.
Všechny výfuky jsou homologované. STK bez problémů.
Na Slovensko posíláme za 15 eur. Osobní odběr možný - Morava.
Jakékoliv dotazy jsou vítány. Po individuální dohodě vyrobíme i katalyzátory.
Outback 2.5 2000-2003, 115kw
Outback 2.5 2003-2009, 121kw
Outback 2.5 2008-2009, 127kw
Outback 2.5 2009-2014, 123kw
Outback 3.0 2000-2003, 154kw
Outback 3.0 2003-2009, 180kw
Outback 3.6 2009-2014, 191kw
Outback 2.0D 2008-2013, 110kw
Outback 2.2 1996-1998 101kw
Outback 2.4 1996-1998 123kw
Legacy 2.0 1991-1998 85kw
Legacy 2.0 1998-2003 92kw
Legacy 2.0 2003-2005 101kw
Legacy 2.0 2005-2010 110kw
Legacy 2.0 2005-2010 121kw
Legacy 2.2 1994-1996 94kw
Legacy 2.5 1998-2000 110kw
Legacy 2.5 1998-2003 115kw
Legacy 2.5 2003-2009 121kw
Legacy 2.5 2008-2009 127kw
Legacy 2.5 2009-2014, 123kw
Legacy 3.0 2003-2009 180kw
Legacy 2.0D 2008-2013, 110/108kw
Legacy 3.0 SpecB 180kw
Forester 2.0 1997-2002, 90kw
Forester 2.0 1997-2002, 92kw
Forester 2.0 1998-2002, turbo, 125kw
Forester 2.0 1998-2002, turbo, 130kw
Forester 2.0 2002-2008, 92kw
Forester 2.0 2002-2008, 116kw
Forester 2.0 2002-2008, 129kw
Forester 2.5 2003-2008, 155kw
Forester 2.5 XT 2005-2010,169kw
Forester 2.5 2008-2013, 126kw
Forester 2.0 2008-2013, 110kw
Forester 2.0D 2008-2013, 108kw
Impreza 2.0 1995-2000 85kw
Impreza 2.0 1996-2000 155kw
Impreza 2.0 GT 160kw
Impreza 2.0 2000-2005 92kw
Impreza 2.0R2005-2009 118kw
Impreza 2.0 2008-2011 110kw hatchback
Impreza 1.8 1993-2000 66kw
Impreza 1.6 1993-2000 66kw
Impreza 1.5 2008-2011 79kw/77kw
Tribeca 3.0 180kw
Tribeca 3,6 191kw

Prodám nový nepoužítý výfuk BOSAL na HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK)
1.8 (FN1, FK2), 103 kW / 140 HP, 09.2005 -
1.8i -16V; 1798 cc
R18A1 ,R18A2
BOSAL 290-011 - Střední díl výfuku
18220SMGE01
18220SMGE01

Prodám L. koncovku výfuku pro Porsche Cayenne E3. Je použitá a v pěkném stavu. Cena nové koncovky je okolo 9.500Kč. Číslo dílu - 9Y0253823 , 9Y0 253 823 , 9Y0.253.823 . V případě zájmu napište prosím na e-mail. Osobní předání v Praze nebo mohu zaslat.

Prodám koncovky výfuku pro Porsche Cayenne E3. Jsou použité a v pěkném stavu. Cena nových koncovek je okolo 20.000Kč. Číslo dílu - 9Y0044201C , 9Y0 044 201 C , 9Y0.044.201.C . V případě zájmu napište prosím na e-mail. Osobní předání v Praze nebo mohu zaslat.

Motor alebo polomotor: sanie,čidla množstva a teploty vduchu ,vstrekovacia jednotka,riadiaca jednotka,zapalovacia lišta,hlava valcou, blok motora,štarter,alternator,kompresor klimy,olejova vana,olej čerpadlo,vačkovy hriadel,pružina ventilu,ventil sania ,ventil vyfuku,piesti,ojnica,klukovy hriadel,kryt ventilov ,EGR ventil,vyfukove zvody,snimač klukoveho hriadela ,snimač vačkoveho hriadela,snimač teploty chladiacej kvapaliny,termospinač ventilatora,zavesenie motora,uloženie prevodovky ,palivove čerpadlo ,plavak nadrže,hadice palivoveho systemu, Volnoběžný regulační ventil,poloos kratky-dlhy, HOMOKINETICKÉ KĹBY ,prevodovka F23 5 kvalt,zotrvačnik,pritlačny tanier,spojkove ložisko,spojkova lamela,hlavny spojkovy valec,spinač spiatočky,lambda sondy 2ks, stredny diel vyfuku ,koncovy vyfuk sport ,Snímač tlaku sacího potrubí,olejovy tlakovy spinač, Snímač klepání EPS,expanzna nadoba ,čidlo množka chladiacej kvapaliny,kompresor klimy,hadice klimy,chladič klimy,vysučaš klimy, Tlakový vypínač klimatizace,ventilator klimy,chladič a ventilator chladiacej kvapaliny,hadice vody,vzduchove hadice,

Část výfuku Hyundai. Už bohužel nevím typ!!! Je to nové nepoužité!
Kdo přijede první, toho to je. Cena dohodou, nic velkého (kafe Jacobs Velvet)

Prodám málo jetý zadní díl výfuku na vůz Opel Corsa B motorizace 1.7D
Vůz byl chvíli po koupi lehce bouran na předek. Již se nevyplatila oprava.

Prodám velmi pohodlnou cestovní motorku BMW R 1250 RT. Prodávám ji proto, že na ni bohužel nemám čas. Motorka je jako nová, ještě 3,5 roku bude v záruce (zakoupena 5 letá záruka). Má servisní knížku – veškerý servis proběhl dle předpisu v servisu BMW.
- 6/2021
- v záruce
- najeto 8.500 km
- výkon 100 kW
- čtyřtaktní dvouválec
VÝBAVA (PLNÁ):
- Centrální zamykání,
- ABS Pro
- DCC (tempomat s funkcí brzdění)
- 10,25 palcové TFT s kombinací nástrojů s funkcí Connectivity a integrovanou navigací
- Full LED světlomety se světelnou ikonou
- Čtyři tlačítka „Oblíbených“
- 3 jízdní režimy (ECO, RAIN a ROAD)
- Přídavný světlomet LED
- Horní kufr
- 2 boční
- Adaptivní světlomety
- LED světlo pro denní svícení
- ACC (adaptivní tempomat s radarovým senzorem)
- Audiosystém (např. s DAB+ a zvukovými profily)
- Přihrádka pro nabíjení (indukční nabíjení a USB)
- Dynamic ESA (elektronicky nastavitelný podvozek s kompenzací zatížení)
- Keyless Ride
- Vyhřívání sedadla
- RDC (kontrola tlaku v pneumatikách)
- Jízdní režimy Pro (jízdní režim Dynamik a HSC Pro, řízení točivého momentu motoru MSR, funkce dynamického brzdění DBC)
- Sportovní tlumič výfuku
+ Středový topcase
+ Originální nabíječka baterie
+ Padací rámy motoru
Motorka je skutečně jako nová a kdybych na ni měl čas, nikdy bych ji neprodával.
Na vyžádání pošlu další fotky a dám další doplňující informace. Původní cena vč. dovýbavy cca 715.000 Kč.
Info k motorce:
cestovní motocykl, cestovní motorka

Kladka malého řetězu - plastové kolečko, pro napnutí řetězu 20 Kč
Brzdový štít předního nebo zadního kola 250 Kč
Brzdový štít s převodem pro tachometr 1 100 Kč
Stojan 150 až 450 Kč
Přední kolo - podle stavu - 600 až 1 300 Kč
Zadní kolo, podle stavu 1 000 až 2 000 Kč
Karburátor (bez plastového krytu sání a kolínka) 600 Kč
Plastový kryt sání karburátoru 500 Kč
Výfuk (tlumič výfuku) i s kolenem 700 Kč
Hliníkové těleso sání 30 Kč
Plastový vrchní kryt nad motor originál - prasklý 350 Kč
Tyristor 200 Kč
Indukční cívka 150 Kč
Hřídel šlapadel 100 Kč
Řidítka s platličkou holá 250 Kč Osazená 450 Kč
Řidítka "vlaštovky" osazené 2 200 Kč
Zadní tlumiče 400 Kč/pár
Sedlo 300 až 1 000 Kč
Rám - 700 až 1 000 Kč
Přední vidlice pro řidítka s platličkou 500 - 1 000 Kč
Přední vidlice pro řidítka "vlaštovky" 1 000 Kč až 1 200 Kč
Napínáky řetězu 50 Kč/pár
Zadní blatník 350 Kč
Přední blatník 450 Kč
Šlapadla, včetně klik šlapadel 500 Kč/pár
Misky ložisek řízení 2 ks do rámu a 2 ks na nosník - 100 Kč/sada
Zadní světlo kompletní i s držákem 300 Kč
Mechanický chcípák (Páčka dekompresoru) 300 Kč
Výrobní štítek dvounýtkový Cena 350 Kč
Výrobní štítek čtyřnýtkový Cena 400 Kč
Plechové bříško pod nádrž 1 500 Kč
Plechové boční kryty řetězu 3 000 Kč
Nádrž 500 až 1 800 Kč
Přední světlo 600 Kč
Přední světlo s tachometrem 1 400 Kč
Samotný tachometr pro montáž do předního světla 1 000 až 1 400 Kč
Zvonek 130 Kč
Převodový domeček tachometru - nepoužitý 2 000 Kč
Benzínový kohoutek 260 Kč
Motor - už pouze po jednotlivých dílech - naleznete v mém jiném inzerátu.
Podívejte se na všechny mé inzeráty.

zdravim, prodam fiat punto 2 (188) rv 2001 1.2 8v 44kw, najezd 175333, stk do srpna, motorove je auto v poradku, kosmetika je horsi, zadni casti prahu jsou zrezle, zadni lemy jsou take chycene ale neni to nic hroznyho ( viz foto) nejde zatahnout rucni brzda ( nezkoumal sem proc ), rekl bych ze cep rizeni by chtell vymenit, v 169xxx meneny vsechny filtry+ novy zadni tlumic vyfuku
duvod prodeje koupene nove auto
pozaduji prepis
rozumne dohode o cene se nebranim

Prodám Fiat Stilo 1.6 76kW r.v. 2004, stav km: 197 446 (dne 14.9. 2021 byla provedena výměna budíků, stav před výmenou 191 105km, stav po 117 746km aktuální 124 087km - vše zaznamenáno v protokolu o technické prohlídce). STK do 10/23.
K vozu sada letních pneumatik viz foto. Při 180 500km výměna rozvodů, při 190 000km výměna všech tlumičů a pružin, přední ramena, přední světlomety, tlumič výfuku, při 194 000km výměna termostatu a zadních brzdičů.
Vady laku, mírná koroze prahů (ošetřeno).

Rozhodl jsem se prodat svého Passat B6 Variant, jelikož už nepotřebuji rodinné auto.
Ročník výroby 2008 po facelift.
Motorizace 2.0 TDI CBAB s chipem na 125 KW – dlouhodobá spotřeba 6l/100km.
Najeto 334 000km, auto stále v provozu.
Čerstvě dělána technická – dle protokolu tmavé místa ve světlometu v parkovacích světlech, měl jsem zasazené LED žárovky, ale již byly vysvícené – vyměněny za klasické T10 W5W.
Výbava:
DSG, vyhřívané čelní okno, vyhřívané přední sedačky, odnímatelné tažné zařízení, xenon, zatmavovací zpětné zrcátko, AUX kabel, od výroby tónovaná zadní skla, automat na světla a stěrače, dále je k dispozici sundavací tažné zařízení.
Co bylo děláno:
Olej měněn každých 7-8 000 kilometrů, společně s ním vždy měněny všechny filtry, naposledy měněn v 330 000km
Rozvody dělány v 315 000km
Olej v automatické převodovce 334 000km
Autobaterie
Výbojky v xenonech
Vysokotlaké čerpadlo zn. Bosch
Regulátor tlaku paliva na railu
Všechny 4 vstřiky zn. Bosch
Snímač tlaku v railu
Brzdové kotouče včetně brzdových destiček, přední kotouče vrtané - vše zn. Zimmermann
Stabilizační tyčky
Zadní tlumič výfuku včetně středové části
Přikládám foto z oprav.
Co se týče motorové stránky, tak je auto v naprostém pořádku – co potřebovalo, to dostalo. V tuto chvíli je auto ve stavu sednout a jet.
Auto se bude prodávat na zimních pneumatikách continental, s pěkným vzorkem. V případě zájmu můžu přidat za příplatek 5000,- letní sadu pneumatik na ráfkách zn. Dezent na kterých je vzorek také v pořádku.
Jediná vada tohoto auta je kosmetika – přikládám foto kde je to lépe vidět.
V tuto chvíli bych auto rád prodal a nebo vyměnil za něco zajímavého (benzín a malé auto).

Citroën C-Crosser. Kdo z vás neví, co to je, tak vězte, že je to klon Mitsubishi Outlander, vyráběný na stejné lince v Japonsku, s japonským motorem, převodovkou, prostě 1:1 japonec jak vyšitý. Akorát že se jich vyrobilo mnohem míň, protože v rámci holportu automobilek Peugeot-Citroën s Mitsubishi je francouzské automobilky nabízely coby vrchol svojí modelové řady - a kromě toho, design přední části od Citroënu je nejhezčí z celé trojice. Takže i naše auto má vyhřívané sedačky, couvací kameru, automatickou klimatizaci (tu bude třeba naplnit). Kromě toho taky všechny ty úžasné vymoženosti outlanderu: dělené a posuvné zadní sedačky, které výrazně zvětší kufr, jehož páté dveře jsou dělené, takže na spodní část se dají usadit děti, když si obouvají lyžáky. To nejdůležitější na autě je samozřejmě motor - tenhle japonský čtyřválec o objemu 2,4 litru má výkon 125 kW, což zajišťuje suverénní odpich a svižnou jízdu, poměrně návykovou. Ve spojení s bezstupňovým automatem je navíc pohodová, což si manželka nemohla vynachválit. Tento typ automatu je, na rozdíl od hospodských keců těch, kteří ho nikdy neměli, bytelný a spolehlivý, stejně jako nesmrtelný atmosférický benzinový motor (s rozvodovým řetězem, který se nemění).
Jo, abych nezapomněl, je sedmimístné! Do podlahy kufru je složené dvojsedadlo, které zabírá minimum prostoru, a dvě dětičky na sedačkách se tam vejdou, mnohokrát vyzkoušeno.
Outlander/C-Crosser má také pohon všech kol, oproti většině jiných SUV uživatelsky ovládaný - můžete tedy sami vybrat, jestli pojedete pouze s předním náhonem 4x2, v automatickém režimu, nebo při vjezdu třeba na zasněženou či rozbahněnou polní cestu 4x4 "zamknete" (do rychlosti 50 km/h).
Auto jsme vlastnili přesně rok, prodáváme jenom proto, že jsme se pro nadcházející éru ojetin připravili tím, že jsme se plácli přes kapsu a pořídili téměř nového outlandera.
Za tu dobu bylo vyměněno prasklé čelní sklo, dány nové brzdové kotouče a desky (01/2022), zadní tlumič výfuku (07/2022), všechny náplně a filtry, olej v automatické převodovce (05/2022).
Auto není zvenčí ošklivé, ale taky to není žádná leštěnka, má docela dost odřenin a kosmetických vad. Vycházeli jsme z toho, že na ty auto nejezdí :-). Kdo takový stroj chce, ocení spíše, že dobře funguje. Kosmetika je už zohledněna v ceně, ta je tedy pevná.
A autu je z loňského jara, když jsme ho kupovali, certifikát carVertical (mezinárodní obdoba Cebie) a protokol o kontrolní servisní prohlídce systému carTrax.
r. v. 08/2009
najeto 181 000 km
STK: 22. 11. 2023

Prodám Toyotu Land-cruiser 120
3.0 d4d 126kw, automat, stalý pohon všech kol, mezináp.uzáverka,zadni uzávěrka, redukce. Auto je těsně po technické (02/23) v dobrém tech.stavu po servisů-výměna oleje, vzduch.filtru,pal.filtru,komplet brzdy-kot.+desky predni+zadní, přední ložiska, čepy řízení,stabiliz. Před 15tis.km udělané rozvody, výměna oleje v převodovce =filtr+výplach a olej v diferakach+tlumič výfuku. K autu je druhá sada kol s let.pneu (viz foto) +další sada letních pneu.