tlumič výfuku na motorku - strana 22
Počet nalezených inzerátů TLUMIČ VÝFUKU NA MOTORKU: 1000 - strana 22
Suzuki Jimny - výfuky - katalyzátory, trubky. Pro roky výroby 1998-2000 - katalyzátor bez lambda sondy 4700 Kč, trubka 800, tlumič 1400 Kč. Pro roky 2000 - 2018 - katalyzátor s lambda sondou, cena 4700,. trubka 800, tlumič 1500 Kč. Těsnící kroužek 80 Kč, silentblok / gumový držák 80 Kč. možno daňový doklad a odpočet DPH.
Prodám zánovní levý přední tlumič, horní uložení, ložisko, prachová ochrana a doraz z vozu Ford Focus mk2 1,6TDCi
Pasuje i na obsah 1,4 1,6 1,8 2,0 benzín i diesel.
Jde o kvalitní značku Sachs, má najeto jen cca 10tis km.
Pravá strana byla bohužel bouraná, ale pravý tlumič té samé značky do páru umím sehnat za 1500,-
Po dohodě mohu namontovat.
Prodám nový tlumič řízení na Suzuki Samurai.Vhodný pro všechny modely 1.0,1.3,1,9D.Tlumič omezuje kmitání přední nápravy.Mohu poslat i na dobírku.
Sada NOVÝCH zadních DCC tlumičů (elektricky regulovatelná tuhost podvozku, režim Comfort/Normal/Sport) pro vozy VW a SEAT.
Použití: VW Passat 3C/B6/B7, VW Passat R36, VW Passat CC, VW Sharan, VW Touran, atp.
Tlumič pérování zadní PRAVÝ :
OEM čísla (originální čísla automobilky):
SEAT
7N0513046
VW
3C0513046D, 3C0513046E, 7N0513046
Tlumič pérování zadní LEVÝ :
OEM čísla (originální čísla automobilky)
SEAT
7N0513045
VW
3C0513045D, 3C0513045E, 7N0513045
Země původu: Německo - MONROE = Originální výrobce VW AG.
Technické informace: 5 year limited warranty for RideSense Electronic Suspension parts.
Konstrukce tlumiče pérování: Rameno
Tlumič pérování - systém elektronicky Stavitelná síla tlumení
Druh provozu: elektronický
Prodám originální přední tlumič pérování (vzduchová měch/pružící jednotka), použitý díl, pro RANGE ROVER SPORT L494 RH r.v. 2013-2016, orig. č. dílu: CJ3VA (viz. Foto). Osobní předání ve Strakonicích, nebo vám tlumič můžeme zaslat za 160 Kč poštou při zaplacení poštovného předem. Inzerát je aktuální do vymazání. / pol. č. 120 /
Prodám veškeré náhradní díly z vozu VW Touareg 7L r.v. 2005 černá metalíza kód barvy LC9Z benzínový šestiválcový motor 3.2 177KW V6 kód motru BMV automatická převodovka pro pohon všech kol 4x4 4MOTION kód převodovky HAM najeto 148tis kilometrů zadní diferenciál GLR HLV JAT
- original VW ALU kola 17" CANYON
- odnímatelné a uzamykatelné tažné zařízení
- elektrická vyhřívaná vnější zrcátka
- vyhřívané přední i zadní sedačky
- levý xenon
- multifunkční kožený volant
Motor
022103351D hlava bloku valcu
022103429L viko hlavy valcu
022103925K zakryti pro prostor motoru
7L0129607C vzduchovy filtr
07D906461 meric hmotnosti vzduchu
06A959253E sekundarni vzduchove cerpadlo
022133062AD hrdlo skrtici klapky
022133317J rozdelovac paliva
022906031J vstrikovaci ventil
7L6422154E lopatkové čerpadlo
3B0820803C kompresor klimatizace
7L0614111H agregat ABS s ridici jednotkou
Predni a zadni naprava
7L0401F hridel kloubovy se synchronnimi klouby
0AA409508K prevodovka predni napravy
7L6616039D 7L6616040D L+P vzduchovy tlumic s elektricky seriditelnou regulaci tlumeni
3D0419091T volant (kuze-vyhrivany)
7L0419501CD sloupek rizeni
7L6422063C Prevodovka rizeni
7L0501201B kloubovy hridel
7L6616019A 7L6616020A L+P zadní vzduchový tlumic
7L0521101D hridel spojovaci vpředu
7L0521102N hridel spojovaci
0AB525015N prevodovka zadni napravy
7L6601025B diskove kolo hlinik - CANYON 5 -
Elektrika
059903018 alternator
022906032GA ridici jednotka benzin. motor
7L0907553H ridici jednotka pro nastaveni svetle vysky
7L0616571D cidlo urovne s tycov.ustroj. vzduchovy tlumic
3D0909137FX ridici jednotka pro pristupa pro opravneni ke startu
7L6919087G 7L6919087G P+L cerpaci jednotka
09D927750BN ridici jednotka pro6-stupnovou autom. prevod.
7L6937049N ridici jednotka palubni site
7L6941017BG svetlomet pro plynovou vybojkou
7L6907040AD klimatronik
8E0907383C ridici jednotka pro rozpoznani privesu
8E0953541E krouzek vypinaci se sbernym krouzkem a cidlo uhlu rizeni
7L0955119K motorek steracu s ridici jedno
012911023F spoustec motoru
Sklad: S5VX3T7903
123456m
Nissan Maxima QX V (A33) - prodám pravý tlumič pérování Japanparts MM-10032. Pro motor s výkonem 103 kW, 154 kW a 147 kW. Původní cena cca 1.300,- Kč. Nyní prodám za 700,- Kč.
Levý tlumič jsem již prodal. Měl označení Japanparts MM-10030. Cestuji služebně po velké části ČR a do větších měst mohu doručit osobně. Cena dohodou je možná.
Prodám
Tlumič pérování TRW JGT580T
Montovací strana zadní náprava
Počet na nápravu [ks] 1
Typ tlumiče pérování plynový
Konstrukce tlumiče pérování Teleskopický tlumič
OEM KÓD:
AUDI2K0 51V3 0292K0 513 029 A
ŠKODA2K0 513 0292K0 513 029 A
SEAT2K0 513 0292K0 513 029 A
VAG2K0 513 029 F2K0 513 029 H2K0 513 029 B2K0 513 029 A2K0 513 0292K0 513 02
2 ks
Stav dílu: Nový
Výprodej skladu až 50% sleva
Cena za ks
e.č.60
Prodám originální plně funkční přední tlumič s měchem pro vůz Jeep Grand Cherokee IV WK2, tlumič je v bezvadném stavu, závada byla v jiném dílu, tedy vyměněno zbytečně. Demontováno z vozu vyrobeného v roce 2014 s nájezdem 130 TKM
Originální výrobní kódy: 68080195AB, 68080195AA, 68080195AC, 68029903AF, 68029903AE, 68029903AD, 68029903AC
Arnott AS-3324
Prodám přední tlumič na Fiat Punto 1. generace. Tlumič je nový nepoužitý (zbytek balení). V Mnichově Hradišti.
Prodám novou, originální levou koncovku výfuku na vozidlo Honda Civic 8G.
Číslo dílu: 18320-SMG-E02
Původní cena 2.300,-
Prodám karburátory na sněžný skútr Yamaha RS Venture, RS VIKING, Nytro, VK10 a další a pružný díl výfuku. Vše nové nepoužité
Nabízím k prodeji sportovní koncovku ULTER SPORT - celonerezovou matnou černou. Koncovka je NOVÁ nikdy nemontovaná.
Průměr: 90 mm
Délka: 190 mm
Vstup: 50,55,60,65mm
Cena za kus: 1190,-Kč
Elektrocentrála 8,2kW
je určena k používání ve stavebnictví a při montážních pracích, ale také jako záložní zdroj elektrické energie pro mobilní servisní střediska a rekreační účely. Stroj je vybaven jednotkou AVR, která vyrovnává výstupní napětí. Proto je možné použít je k napájení jemných elektronických přístrojů, za předpokladu dodržení správného postupu používání. Sklopitelné madlo a pevná gumová kola, která jsou součástí dodávky, umožňují snadný převoz elektrocentrály na místo potřeby podobným způsobem jako cestovní zavazadlo s madlem a kolečky. Centrála je vybavena třemi 16A a jednou 32A zásuvkou s 230V, které umožňují připojit jak běžné spotřebiče, tak spotřebiče s vysokým odběrem (až 7,5kW) jako jsou např. svařovací invertory, stolní pily, velké kompresory... Dále je vybavena 12V/8,3A zásuvkou se stejnosměrným proudem a součástí příslušenství jsou rovněž nabíjecí kabely, díky nimž lze elektrocentrálou dobíjet 12V autobaterie. Díky elektrickému startu nastartujete a vypnete centrálu stiskem tlačítka jedním prstem. Tento start je zajišťován AGM bezúdržbovou baterií s dlouhou životností dobíjenou chodem elektrocentrály. Pro příjemnější práci blízko elektrocentrály jsme ji vybavili novým typem výfuku s nižší hlučností a příjemnějším zvukem.
sklopitelné madlo a pevná gumová kola pro snadnou manipulaci
tři 16A a jedna 32A zásuvka pro připojení 230V spotřebičů s příkonem až 7,5kW
digitální multifunkční měřič
regulace výstupního napětí systémem AVR chrání vaše elektrospotřebiče před poškozením
nižší hlučnost díky novému typu výfuku
elektrický start elektrocentrály zajišťuje AGM bezúdržbová baterie
počet fází: 1f
výkon maximální: 8,2kW
výkon provozní: 7,5kW
max. odběr z 230V zásuvky:
napětí/frekvence: 230V/50Hz
účiník: 1
obsah válce: 460ccm
max. výkon motoru: 12,6kW (17HP)/4000min-1
startování: ruční, elektrické
spotřeba: min. 0,5l/kWh
objem nádrže: 28l
typ generátoru: synchronní
AC jmenovitý proud: 32,6A/230V
DC jmenovitý proud: 8,3A/12V
krytí: IP23
příslušenství: kabel + svěrky k 12V zásuvce, klíč na svíčku
rozměry (všh): 60x71x61cm
rozměry s podvoz. (všh): 69x86x62cm
hmotnost s el.startem: 97kg
Dobrý den, rád bych nabídl k prodeji či výměně svého Bullitta v originální US verzi dovezenou v roce 2019 z USA. Verze US se liší od verze EU prosím nezaměňovat. Můj Bullitt je verze bez Recaro sedaček byla to moje podmínka protože se do nich bohužel nevlezu a nejsou pro mě pohodlné.
Vozidlo je samozřejmě homologováno pro provoz v EU. Jsem první majitel, kompletní servisní historie včetně faktur a záznamů. Servis byl prováděn v autorizovaném servisu Ford pod mým osobním dohledem.
Něco o autě...
Bullitt s číslem K4745
Motor 5.0L V8 s výkonem 480 koní, Manuální 6-ti stupňová převodovka.
Alu kola Concaver R20 v bronzové barvě s pneu Pirelli P-Zero jak disky tak pneu zapsané v TP (Originální disky Bullitt R19 přidám k vozu i s originálními pneu Michelin).
Výfukový systém Remus se skvělým zvukem a klapkami pro přepínání režimů, podle výrobce výfuku by měl být výkon okolo 500-505 koní, Výfuk je zaměnitelný bez jakékoliv úpravy za originál takže lze vrátit originální výfuk který taktéž přidám.
Bullitt má úpravy pouze estetické tak aby kdykoliv šel vrátit do původního stavu a byla zachována originalita.
Stav tachometru je nyní 31 xxx Km, STK na cca 1,5 roku.
Výbava - Analogové přídavné budíky, jízdní režimy, režimy výfuků, navigace, multifunkční volant, digitální budíky, parkovací kamera, senzory, vanička kufru, tempomat, vyhřívané sedačky, větrané sedačky atd.
Důvod prodeje ? Rád bych změnu a zkusím něco jiného... Bullitt jednoznačně je investiční vozidlo a cena v budoucnu poroste ale bohužel nejsem někdo kdo by se chodil do garáže na auto pouze dívat a přemýšlet nad každým kilometrem abych neměl zbytečně velký nájezd.
Cena je 1.400.000,- Kč (bez DPH) tudíž možnost odpočtu
Výměna pouze za tyto vozy s oboustranným doplatkem jiné prosím nenabízet děkuji za pochopení...
Toyota Chaser JZX 100 MARK II
Mercedes C63 AMG 2018-
Mercedes G
Porsche 911 Carrera 2019-
Bmw M850i 2019-
Bmw G20 340ix 2018-
Bmw G30 540ix 2018-
Jeep Trailhawk
Dodger Ram
GMC Sierra
Ford F150
Ford F250
Ford f350
Ford F450
Dobrý den,nabízím k prodeji tento hezký hothatch značky Ford Fiesta MK7 ve verzi hatchback a 3 dveřovou karoserií.Svižný a úsporný atmosferický benzínový motor o obsahu 1.6TI-VCT s výkonem originálních 88KW.Rok výroby 4/2009.Plní emisní normu Euro 4-tedy bez ekopolatku.Najeto 155xxxkm(servisní kniha do 7/2020-137xxxkm+poslední 2 protokoly z Nemeckých TUV.Nový TUV v Německu(4/2022) a olej při 151123km,nové zapalovací svíčky a kabely.Jedná se o čerstvý dovoz z Německa od soukromého majitele..Aktuálně bez investic.Motor,převodovka,spojka,podvozek tuhý,vše naprosto v pořádku.Na voze snížené pružiny,koncovky výfuků,lipy a nastavce prahu,17(letní pneu) alu kola Brock atd-vše schválené.Originál pružiny+koncovka výfuku k vozu.Vůz bez koroze.Nyní bude na voze provedena nová dovozová STK+Emise..S vozem po dohodě lze ihned odjet,převozní značku vystavim.K vidění v Kolíně.BAZARY NEVOLAT ANI NEPSAT!
Kontakt:
tel.: 476175
email: vehicle.company@
Instagram: sport_specific_cars
Prodám AdBlue emulátory pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
ČESKÝ NÁVOD !!!
Emulator je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla:
► DAF LF, CF, XF
► Iveco Stralis, Eurocargo, Trakker
► Scania R, G, P
► Man TGX, TGS, TGA, TGL, TGM
► Mercedes Actros, Axor, Atego
► Volvo FE, FL, FM, FMX, FH (ne FH4)
► Renault Magnum, Premium, Midlum, Kerax
► TATRA Phoenix
► AVIA
Autobusy IVECO Irisbus, SOR, Scania, Man, Mercedes, SETRA, BOVA a další... Pro více informací nás kontaktujte.
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla IVECO:
► EuroCargo
► Stralis
► Trakker
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@