tipo cross - strana 40
Počet nalezených inzerátů TIPO CROSS: 1000 - strana 40
Použité funkční radiátory topení včetně ovládacího ventilu
Originál - Behr
Netečou
Použít se dá pro mechanicky i elektromotorem ovládané topení ve vozech:
Fiat Tipo
Fiat Tempra
Alfa Romeo 155, 145, 146
Lancia Delta II a Dedra
Cena za kus
funkční žhavicí relé
FIAT TIPO
TEMPRA
ALFA 145/ 146 / 155
LANCIA DELTA II / DEDRA
diesel - Turbodiesel
sms/e-mail
Nabízím k prodeji následující nepoužité náhradní díly:
Lanko ruční brzdy Fiat Ducato od 2006 Q17H VAN zadní, 1410/1075 mm - 200,-
(Vika) Kloub poloosy vnější Octavia2/Superb/Yeti 2.0TDI/2.0 147kw/4x4 1.9/2.0TDI - 400,-
(Denckerman) Kabinový filtr FORD TRANSIT 06 - 100,-
A.B.S. Brzdový váleček Audi 100/80/A2, Seat Arosa/Cordoba - 100,-
A.B.S. Zadní Brzdové destičky
Opel Antara 2006-
Chevrolet Captiva 2006-
(Ufi) Olejový filtr Fiat-Iveco Daily 3-6 - 100,-
Palivový filtr WK59X - 100,-
Těsnění katalyzátoru Škoda Fabia 1.2i 12V 07/2001-03/2008 kovový - 100,-
(Meyle) Sada na opravy, zavěšení kol
levá přední náprava 014 033 0004
Mercedes Benz - 300,
Hyundai Genuine - Levá vnitřní klika . 200,-
Kamoka - Spojková sada - 800,-
Vhodná pro vozy:
Seat Cordoba 1996-2002
Seat Ibiza 1993-2002
Škoda Felicia 1995-2001
Volkswagen Golf 2/3, 1983-1999
Volkswagen Vento 1994-1998
(Zimmermann) Přední brzdové destičky - 300,-
Vhodné pro vozy:
Citronen Berlingo 1996-
Citroen Xsara 1997-2004
Peugeot 306 1993-2002
Peugeot 306 1994-2003
Peugeot Partner 96-
(Meyle) Palivový filtr 614 323 0004 (100,-)
(Meyle) Ozubený klínový řemen 050 006 2460 (200,-)
(Febi bilstein) Vratná/vodicí kladka, ozubený řemen 14838 (700,-)
Vhodné pro vozy:
FIAT Croma I Hatchback (154) 12.1985-8.1996, 90 - 150 HP
FIAT Tempra Sedan (159)03.1990-12.1998, 90 - 113 HP
FIAT Tempra S.W. (159)03.1990 - 12.1996, 90 - 113 HP
FIAT Tipo Hatchback (160)11.1989 - 04.1995, 90 - 146 HP
FIAT Coupe (175)11.1993 - 08.1996, 139 - 190 HP
LANCIA Kappa Sedan (838) 02.1995 - 10.2001, 205 HP
LANCIA Dedra Sedan (835) 09.1989 - 07.1999, 90 - 177 HP
LANCIA Delta I (831) 11.1986 - 01.1994, 166 - 211 HP
LANCIA Delta II (836) 06.1993 - 08.1999, 90 - 193 HP
LANCIA Thema Sedan (834) 11.1984 - 07.1994, 113 - 201 HP
LANCIA Thema Combi (834) 06.1987 - 07.1994, 141 - 201 HP
LANCIA Kappa Combi (838)07.1996 - 10.2001, 205 HP
LANCIA Kappa Kupé (838) 11.1996 - 03.2001, 205 HP
LANCIA Dedra Combi (835) 07.1994 - 07.1999, 101 - 139 HP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE Centrální vysouvač spojky TCT 07.23.111, 07.23.111 - (50,-)
Tyč / vzpěra, stabilizátor 30615-PCS-MS MASTER-SPORT, levá přední část nápravy (150,-)
HYUNDAI Accent I Hatchback
HYUNDAI Accent I Sedan
HYUNDAI Accent II
HYUNDAI Matrix
HYUNDAI Accent II Sedan
(Goetze) Sada pístních kroužků (4ks) - 250,-/sada
Vrtání - 86 mm
Síla pístních kroužků - 2 x 2 x 2 mm
Pro vozidlo: Ford Transit 2.2.TDCI
(Meyle) Přední Brzdový kotouče - Renault Meyle 16-155210036
Vhodné pro vozy:
DACIA Logan I Sedan (LS) ( 09.2004 - ... , 65 - 105 HP)
DACIA Logan I MCV (KS) ( 02.2007 - ... , 68 - 105 HP)
DACIA Sandero I (SD) ( 06.2008 - ... , 68 - 105 HP)
Renault Clio-Logan
Brzdová hadice MEYLE 1005250002 (100,-)
VW
MULTIVAN V, TRANSPORTER V, TRANSPORTER V
Startér Volkswa
Prodám motor z Lancie Themy 2.0ie 8v pasuje i do fiatu Croma, při výměně vaček lze osadit i do Lancie Delta, Dedra, Fiat tipo, Tempra. motor je demontovaný z funkčního vozu, nebere olej je tichý. najeto 220000km
plne funkcny auto preslo normalne emisnou kontrolou najazdene cca 160 tisic km
Prevodovka interier sedacky klucky zamky dvere
Nabízim kola z vozu Fiat Punto 2005, stav viz foto. Disky 5,5J 14. Pneu jsou už ve špatném stavu, takže prodávám jen za cenu hliníkových kol.
Cena za vše. Nevyužiji.
Měly by pasovat též na Brava, Bravo, Marea, Multipla, Panda, Uno, Tipo atd...
Fiat Tipo 1.4i 70kW, r.v. 2017, najeto: 48282km, dovoz: Německo, EURO 6, STK + EMISE do: 3/2023, NOVÉ PŘEDNÍ BRZDOVÉ KOTOUČE + DESTIČKY
Výbava:
Manuální klimatizace
Ukazatel venkovní teploty
Multifunkční volant
Kožený volant
Nastavitelný volant
Zadní stěrač
Přední el. stahovatelná okna
Centrální zamykání na dálkové ovládání
Centrální zamykání
Pevný displej
Handsfree
Bluetooth
Palubní počítač
AUX
USB
Dotyková obrazovka
Autorádio
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
Vyhřívaná přední sedadla
Dělená zadní sedadla
Sklopná zadní sedadla
Elektricky nastavitelná zpětná zrcátka
Přední mlhová světla
6x airbag
Posilovač řízení
ABS
ESP
Automatická aktivace výstražných světlometů
Imobilizér
Alarm
ISOFIX na zadních sedadlech
*MOŽNOST VÝHODNÉHO FINANCOVÁNÍ už bez nulové akontace*
-Pro nezávaznou kalkulaci nás neváhejte kontaktovat
SPOLUPRACUJEME SE SPOLEČNOSTMI ESSOX A MONETA
Nutno vždy volat předem! prohlídky možné i mimo pracovní dobu.
Mates auto
Prodám disky, MAK EMBLEMA GUN METAL 4KS 7x17 5x98 ET41. Pneu Contipremiumcontact 6 Vzorek 6,5 až 7mm. Pneu vhodné na Fiat Tipo
letní kola 165/70 R14 Fiat Punto 2. Starší pneu na pěkných neorezlých plechových discích. Pneu spíše na dojetí, ale sezónu dají v pohodě 3-4mm…1 pneu uchází - k zalepení.. Osobně Plzeň. 399,- celkem nebo 129,- za 1 ks.
Osobně Plzeň-Horažďovice a po trase.
rozteč 4x98 rozměr 5.5x14 ET43 střed.díra 58mm
Zdarma sada poklic pěkné s karbon dekorem.
originál z Fiat Punto 2
Roztečí šroubů se nechají použít např.na Fiat Idea Linea Stilo Qubo MIRAFIORI RITMO REGATA TIPO TEMPRA FIORINO PUNTO SEICENTO CINQUECENTO PANDA UNO PALIO DOBLO BRAVA Bravo Marea Croma Multipla Alfa Romeo 33 145 146 155 Lancia YPSILON MUSA DELTA DEDRA LYBRA aj.
Prodám pěkná al kola 14. Srovnaná a převrtaná na rozměr 4x98 Ráfky není možné odřít o obrubníky . Na fiatu Tipo vypadaly skvěle. Cena za celou sadu--osobní odběr.
Je to Maserati 3200GT, 3200 GT, tedy auto, co má srdce, řídí se hlavou a řidič musí mít koule. Není to auto pro slabochy. Auto je v super stavu, velmi zachovalé a udržované. Jedná se o dovoz z Japonska, kde nesněží, a není mráz, takže Maserati nikdy nepoznalo sůl nebo posyp. Jedná se o evropskou verzi, auto má globální homologaci a lze ho tedy legálně přihlásit na české SPZ - není v ceně. Hlavní plusy:
+ jedovatá charakteristika motoru, prostě jako Ferrari
+ pocitově i reálně fantastická dynamika
+ vynikající jízdní vlastnosti na suché vozovce, na mokru auto trochu kouše
+ překvapivý komfort odpružení
+ tuhá karosérie
+ kvalitní dílenské zpracování
+ odolný podvozek
+ velmi dobré brzdy
+ elektronická regulace tlumičů.
- elektronicky řízené tlumiče, stejné jako má Ferrari Maranello 550 - protiprokluzový systém z Ferrari Maranello 550 - podvozek je kompletně hliníkový, vpředu ušlechtilé lichoběžníkové zavěšení s vysokou těhlicí – v principu nejdokonalejší druh nápravy. - brzdy Brembo, původně také z Ferrari, a hadice, přivádějící vzduch z náfuků na podvozku přímo k brzdovým kotoučům - spolehlivý německý automat ZF, který vydrží cokoliv - motor byl nastaven a naladěn speciálně pro automatickou převodovku, ale výkon zůstal zachován - výkon 271 kW (370 k), točivý moment 491 N.m, zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,2 s a nejvyšší rychlost 280 km/h - zážehový vidlicový osmiválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel - vyrobeno pouze 4 795 vozů celkem, z toho 2 106 automatů GTA
Maserati Ferrari Maranello 550 Testarossa, 456GT, Quattroporte, Evoluzione, RS6, RS4, Shamal, Biturbo, GT
Maserati 3200 GT (Tipo 338) je čtyřmístný grand tourer vyráběný italskou automobilkou Maserati v letech 1998 až 2002, který nahradil model Shamal jako vlajková loď značky. Luxusní kupé navrhl Italdesign, jehož zakladatel a šéf Giorgetto Giugiaro předtím navrhl mimo jiné modely Ghibli, Bora a Merak. Návrh interiéru byl zadán Enricu Fumiovi a dokončen v roce 1995. Než byl nahrazen modelem Maserati Coupé, bylo vyrobeno 4 795 vozů. Vůz 3200 GT byl ohlášen v červenci 1998 a v září jej Luca Cordero di Montezemolo představil tisku za přítomnosti závodního veterána Maserati sira Stirlinga Mosse a Giorgetta Giugiara. Veřejnou premiéru si vůz odbyl na říjnovém Mondial de l'Automobile v Paříži. Maserati původně chtělo vůz pojmenovat "Mistral", ale poté, co zjistilo, že autorská práva na toto jméno vlastní Volkswagen, rozhodlo se vůz pojmenovat 3200 GT. Jeho jméno bylo poctou modelu 3500 GT, prvnímu sériově vyráběnému grand toureru společnosti. Vůz 3200 GT, prodávaný především v Evropě, byl poháněn dvakrát přeplňovaným 32ventilovým osmiválcem s dvojitým horním vačkovým hřídelem o objemu 3,2 litru, který se objevoval v modelu Quattroporte Evoluzione, měl výkon 370 k (272 kW; 365 k) oproti 335 k (246 kW; 330 k) v modelu Quattroporte a dosahoval výkonu 116 k(85 kW; 114 k) na litr. Zadní světla tvořily LED diody ve tvaru "bumerangu". R