tesneni pod dvere - strana 11
Počet nalezených inzerátů TESNENI POD DVERE: 1000 - strana 11
Vyměním za 1.8T/2.0TFSi , 1.9/2.0TDi
Pište SMS/ e-mail
Audi S6 C5 Quattro
2001
4.2 V8 250kW
Týden po nové STK
255tis na budíkách
5st. Automat Tiptronic 5HP24A
Motor:
Momentálně v autě namontovaný o generaci novější motor z A8 D3! Kód BFM (Nájezd 160tis). Oproti motorům z S6 (ANK, AQJ) je tento z A8 nesmrtelný..
Cívky již alá “R8”
Vstřiky též jíž z D3
Při montáži se dbalo na to, aby se to nemuselo za rok kuchat znova, takže:
Nové přední rozvody včetně vodní pumpy a termostatu, Nové zadní řetězy vaček včetně napínáků, Nové gufera kliky včetně domečku u převodovky, těsnění výměníku včetně plastového válečku (Bolest V8 po 200tis km) nové gumičky vody, těsnění ventildeklů, sání, výfuku apod.. Nové podávací čerpadlo v nádrži..
Převodovka:
Nové komplet olejové čerpadlo, repasovaný hydroměnič, přetěsněná převodovka, Nový origo ZF olej včetně filtru a těsnění vany, nové oleje v diferáku a rozvodovce Liqui Moly GL-5.
Auto stojí na štelováku od ST již od bývalého majitele.. Chtělo by to vyčistit závity a sladit výšku.. zdá se mi prdel více sedlá, než čumák..
Ještě tam je práce co se týče kosmetiky (př. Nárazník, levý blatník - lak, dveře za spolujezdcem a zadní lem chytá lišku)
A jemné dodělávky, o kterých klidně pokecáme.. taky nečekám Topku. Ale potřebuju úspornější vůz..
Z výbavy zmíním snad:
Hudba Bose, šíbr, Bixenon, Vyhřívanou černou kůži vepředu i vzadu, Automatickou klimu aspol..
Představa v aktuál stavu 130tis..Nebo si kupte vyjetou za kilčo třeba, a uvidíte co stojí údržba motoru :-)
Koupeno po prvním majiteli, nainvestováno přes 130.000,-
r.v.2007, km
+komplet brzdy včetně čidel a plíšků po brdové destičky
+ruční brzda komplet
+všechny filtry včetně palivového
+oleje v motoru a převodovce včetně filtrů a těsnění
+přetěsněný zadní differenciál + olej a atomium
+olej automat, filtr těsnění gufera do zadního diff, těsnění mezi motorem a převodovkou
+ložiska přední kola
+čep řízení, stabilizátor a přelisovaný spodní čep ramene
+rozleštěné přední světlomety
+přečalouněný volant + přečalouněné sedačky z jiného Jeepa
+kola chemické odlakování, tryskání, modelace, odmaštění, umytí a lak ve 3 vrstvách
-nefungující parkovací senzory (svítí vypnutí na předním panelu, takže elektronika)
-5.dveře na dvou místech kvetou - zadní nárazník poškrábaný viz foto
Predám kompletnú sadu tesnení motora D-65 /JUMZ/-Sada obsahuje 20 druhov tesnení, vrátane tesnenia pod hlavu.
Cena za komplet sadu je 28 €. MA osobne, prípadne pošlem. Zasielam aj do ČR.
Predám sadu tesnení motora pre pásak DT-75 /motor A 41/, sada obsahuje 28 druhov tesnení, včetne tesnenia pod hlavu.
Cena za komplet sadu je 30 €. MA - okolie
osobne, prípadne pošlem. Zasielam aj do Českej republiky.
Predám kompletnú sadu tesnení motora,
motor je používaný pre stroje ako je KIROVEC /K700/ a pre ťažké vozidlá "MAZ","KrAZ","Ural".Sada obsahuje 31 druhov tesnení včetne 2xtesnenia pod hlavu - viď foto. Cena za komplet sadu je 45 €.
MA-Osobne, prípadne pošlem. Zasielam aj do ČR.
Plně funkční vakuová komora. Nepoužitá, pouze dobře odskoušená.
Komora je ve výborném technickém stavu, těsnost je v absolutním pořádku.
Vana je z nerezu a víko z průhledného akrylového skla o síle 19 mm!!!
Oboustrané silikonové těsnění s životností až 10 000 použití. Odolné proti organickým rozpouštědlům.
Přídavné těsnění na hraně komory pro delší životnost hlavního těsnění.
Kvalitní zabalení v případě odeslání a daňový doklad je samozřejmostí.
V ceně příslušenství : ocelí vystužená připojovací hadice pro vakuovou pumpu, vstupní a výstupní kulový ventil, glycerinem naplněný vakuometr, vzduchový filtr, podložka pod komoru, spojovací šroubení s vakuovou pumpou typu RS.
Tato vysoce výkonná vakuová komora je ideální pro odplynění uretanu, silikonu, sádry, a podobně. Není vhodná pro stabilizaci dřeva a jiné agresivní pryskyřice.
Výška vany: 305 mm
Průměr vany: 275 mm
Objem: 18,1 litru
Maximální dovolená teplota: 72°C
Prodám N126E,3 osobový,nejmenší z polských celolaminátových karavanů,nebrzděný,rok výroby 1987,provozní hmotnost 350 Kg,celková hmotnost 400Kg,lze tedy tahat i za slabšími vozy,veterány,či trike.Model s celopozinkovaným rámem.Náprava v pořádku,v silentblocích nevyskákaná,nové ložiska kol a dorazové gumy.Přední,zadní okno+střecha polohovatelně otevírací,všechny okna ve velice pěkném stavu bez prasklin.Celolaminátová skořepina bez děr,či prasklin,letos nový venkovní dvousložkový polyesterový lak,není úplně profi jak z lakovny,ale pěkný.Nové všechny venkovní plastové díly(rukojeti,odrazky,plastové krytky,těsnění,dveří,kaslíku,atd.),nové pryžové těsnění ve všech venkovních hliníkových lištách,nový přípojný 7 pinový elektro kabel se zástrčkou + zapojení komplet elektrorozvodu,nová žehlička,mlhovka,poklice kol.Všechna venkovní origo světla ve skvělém stavu včetně gumových těsnění.Ve vnitřní části nová OSB podlaha,nové lino,tapecírunk na stěnách,2 x 12V vnitřní původní osvětlení s LED žárovkami,1 x zásuvka 220V.Smaltovaný vařič s dřezem jako nové,tekoucí voda(nové 12V čerpadlo),kanystr na vodu,dvouplotýnkový vařič na PB,(nová hadice,redukční ventil a regulátor tlaku,PB láhev(bomba) není součástí karavanu,ale vařič lze samozřejmě odzkoušet).Veškeré 12 V napájení je řešeno z 55 ampérové baterie(součástí karavanu).Rozkládací prostorné dvoulůžko(letiště) + rozkládací jednolůžko,matrace původní nevyležené.Skříň + mnoho úložného prostoru pod lůžky,nábytek je původní ve velmi pěkném stavu,všechny nové plastové úchyty.12 palcová kola,alternativa v T.P i 13 kola.Nové pneu.Součástí karavanu je rezerva a klika na stojny.Konstrukční rychlost oproti většině jiných těchto poláků(70km/h) bude v T.P. 80km/h,tedy se může provozovat i na dálnici.Karavan není samozřejmě úplně nový,ale celkově vzhled zánovního jak kdysi vyjel z továrny,co se dalo,se vyměnilo,je plně funkční,čistý,nezatéká a čeká na svůj první výlet po rekonstrukci.Důkladná prohlídka a odzkoušení není problém.Karavan je na české SPZ,STK na 4 roky,Možno ihned odjet po vlastní ose.Ke karavanu je možno dodat plně funkční starší absorbční lednici jak na 220V,tak i na 12V(příkon 85W),nebo odprodat od známého originál zachovalý celouzaviratelný předstan,který nevyužívá(5000 Kč).Po dřívějších špatných zkušenostech nerezervuji,na prodej nespěchám,o ceně nesmlouvám.
Polský karavan,polák,niewiadow,n126
Predám kompletnú sadu tesnení motora pre stroj T-150 /motor SMD 60/, sada obsahuje 25 druhov tesnení vrátane /tesnenia pod hlavu 2ks..../viď foto. Cena za komplet sadu je 33 €. MA - okolie osobne, prípadne pošlem. Zasielam aj do ČR.
Elektrický konvektomat s bojlerem, s automatickým mytím ConvoClean, ovládáním EasyTouch, servisován, vyčištěn, plně funkční, provedeno odvápnění bojleru, vyměněné těsnění dveří, těsnění komory bojleru, těsnění pod topné spirály, nová žárovka, výměna odkapničky , přehrán software, dodán sprinkler. Kapacita 11 GN 1/1, vícebodová teplotní sonda, ruční tlaková sprcha. Možno dokoupit nerezový podstavec se zásuvy na GN. Cena netto.
ROzměr š932 x hl805 x 1120v mm, napětí: 3N ~400V 50 / 60Hz, příkon:19,9 kW, hmotnost: 175 kg.
Predám kompletnú sadu tesnení motora pre pásak DT 75
/motor SMD 14,18.22/, sada obsahuje 29 druhov tesnení
vrátane tesnenia pod hlavu. Cena za komplet sadu je 25 €.
MA - okolie osobne, prípadne pošlem. Zasielam aj do ČR.
Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
Predám kompletnú sadu tesnení motora
SMD-31, motor používaný napr. pre
kombajn DON /6-valec/, sada obsahuje 30 ks tesnení
vrátane tesnenia pod hlavu, viď foto. Cena za komplet sadu je 30 €.MA - okolie osobne, prípadne pošlem. Zasielam aj do Českej republiky.
Prodám Audi S4 B8 v úpravě MTM na 316kw/430hp (zapsaná v TP)
Čerstvě po výměně dvouhmotového setrvačníku a auto je obuté na úplně nových zimních pneu Hankook evo3.
-Motor 3.0 TFSI V6, kompresor, původní výkon 245kw
-Dovezeno z Německa, jsem 1. majitel v ČR
-Auto je nebourané s jasnou a dohledatelnou servisní historií, jezdilo pouze do značkového servisu (mám kompletně všechny faktury a papíry od roku 2010)
-Najeto originálních 210 000 km (za to ručím)!
-Automatická převodovka DSG S-Tronic 7st.
-4x4 Pohon všech kol Quattro
Vůz je po velkém servisu, vždy myto pouze ručně, tankován pouze 100 oktan (auto vyžaduje minimálně 98), krásný a zachovalý lak
Servis: (ke všemu mám faktury a fotodokumentaci)
-Repasovaná PŘEVODOVKA! Udělaná mechatronika, DVOUSPOJKA se silnějšími lamelami z kevlaru, výměna řídící jednotky, senzor jízdního stupně, elektromagnetický ventil N472, výměna oleje a filtrů, těsnění vany, průchodky 0B5 (100 000,- Kč)
-Kompletně repasovaná přední světla (nové plexi, nové paraboly, nové výbojky D3S Osram), na světlech je kvalitní PPF ochranná fólie (světla jsou jako nová a v noci svítí luxusně)
-Výměna komfortní řídící jednotky
-Nové přední kotouče ATE a destičky ATE Ceramic
-Výměna všech filtrů (palivový, kabinový, vzduchový od K&N)
-Výměna řemenů, včetně kladek, ramene a napínáků INA
-Přetěsněná ventilová víka
-Nové uložení motoru MEYLE
-Výměna snímače natočení G85
-Udělaná geometrie
-Výměna předních ramen
-Nový hřeben řízení
-Nové zapalovací svíčky NGK
-Nová vzpěra kapoty
-Výměna originálního oleje v kompresu + nové těsnění
-Výměna originálního oleje v diferenciálu
-Nový zadní difuzor + nová lišta difuzoru
-Výměna PCV, včetně všech těsnění, výměna Fridexu
-Přetěsněné vstřikovače
-Čištění klimatizace ozonem
-Nyní po výměně motorového oleje od Millers CFS 5W40 NT+ a olejového filtru
Výbava:
- Odnímatelné tažné zapsané v TP
- Bixenony s natáčením do zatáček
- Adaptivní tempomat
- Adaptivní podvozek s nastavením tuhosti
- Bezklíčové otevírání a startování KEYLESS
- Volba jízdních režimů
přední a zadní senzory, přední sedačky v elektrice, vyhřívané přední sedačky, el. sklopná zrcátka, parkovací kamera, pádla pod volantem, multifunkční volant, tlačítka na ovládání vrat, natáčení světel do zatáčky, samozatmavovací zpětná zrcátka, LED zadní světla, přísvit do zatáček, 3x klíč (2x na DO a 1x klasický), podsvícení nohou, atd.
-Upravený výfuk (pěkný zvuk V6, nutno slyšet), X-pipe od Magnaflow, koncovky Ulter Sport 65 mm, katalyzátory jsou původní, k autu přidám originální výfuk
-Exteriér je předělaný na LED (couvačky, mlhovky)
-Černá “RS” maska a černé doplňky
-Zatmavení oken od B sloupku s atestem a protisluneční pruh na čelním skle, zatmavená zadní světla (fólie)
-Kulatá řadička
Při rychlém a solidním jednání se na ceně dá domluvit.
Prodám Subaru XV
Cena vč. DPH 224.000,- Kč
Motor: 2.0 Boxer Diesel
Výkon: 106kW/147PS
Palivo: Nafta
Převodovka: 6ti stupňová manuální
Pohon: 4x4
Datum první registrace: 2012
Stav tachometru: km
Počet majitelů: 3
Karoserie: Liftback
Počet míst: 5
Barva: Oranžová metalíza
Platnost STK: 10/2024
VÝBAVA:
el. ovládání oken a zrcátek, el. vyhřívaná, sklopná zrcátka, multifunkční volant, automatická dvouzónová klimatizace, klimatizovaná přihrádka, loketní opěrka, osvětlení interiéru, přední vyhřívaná sedadla, zadní parkovací kamera, 360° zobrazení, tempomat, originální 18“ litá kola, 8x airbag, palubní PC, integrované mlhovky, digitální autorádio ECLIPSE s dotykovým displejem a navigací, připojení mobilního telefonu pomocí bluetooth, zabudované handsfree, USB, AUX, ABS, ESP, ISOFIX, posilovač řízení, centrální zamykání na dálkové ovládání, tónovaná skla atd.
SERVIS:
Vozidlo po celou dobu pravidelně servisováno v autorizovaném servisu SUBARU. Možno doložit servisní knížkou. Vozidlo je v perfektním technickém i optickém stavu. Příští servisní prohlídka až za 10.600km nebo v 10/2023. Za poslední rok nainvestováno do auta celkem 126.000,-Kč - nový DPF filtr BOSAL, EGR ventil, těsnění pod hlavou válců, nové vstřiky, nový řídící kloub, brzdy, těsnění turba, nový olej, filtry, žhaviče, vodící a napínací kladka, těsnění motoru, válců, vyčištěné hlavy válců atd. Prakticky je auto nyní po velké generálce a stačí jen sednout a jezdit bez nutných investic.
S vozidlem možno ihned odjet.
ZDARMA druhá sada pneu!
Při rychlém a korektním jednání sleva!
Bazary nevolat prosím!
Prodám motor N54 twinturbo pro BMW řady 1, 3, 5 a další.
Je z vozu 335i automat Auto bylo havarované, ale motor je plně funkční - případně mužu poslat video v chodu. Auto mělo malý nájezd, cca 160 km, možno doložit výpisem z historie STK kontrol.
nové těsnění pod novou.
nové těsnění víka
nové těsnění vany
nové šalky
novéj startér
e90
e92
n54b30a
Uvedená cena je za kompletni motor !
100 000,-Kč
Turbodmychadla 7593015, 7593017
Vysokotlaké čerpadlo 7616170
Vstřiky 8616079
Vysokotlaké potrubí paliva 7535879
Cívka zapalování 8653
Škrtící klapka 7556119
Filtrbox 7556547 + vedení vzduchu k filtrboxu
Vedení vzduchu sání 7556549, 7556550
Vedení vzduchu, hadice přeplňování 7556552, 7590305, 7556556, 7556555, 7590304
Řídící jednotka motoru VDO Siemens 7574534, 5WK93626
Alternátor 7558220
Startér 2354701
Kompresor klimatizace 6956719
Uložení motoru, silentblok motoru L+P, 6760330, 6773744
Dobrý den, prodám BMW E90 325i manuál se spolehlivým motorem N52B25A.
Jsem první majitel v ČR, dovoz z Německa.
První registrace: 5.2005
Motor: 2497ccm/160kW
Převodovka: Manuální 6q
Stav KM: 216.XXXkm Servis BMW DE do 132tkm
STK do: 11.7.2024
Výbava:
Multifunkční volant
Vyhřívání sedadel pro řidiče a spolujezdce
Park Distance Control (PDC), zadní
Automatická dvouzónová klimatizace
Hifi systém Professional
Tažné na bajonet 745Kg/1600Kg
Velká navi s iDrive
Asistent rozjezdu do kopce
Original AUX interface
Do auta jsem nainvestoval nemalé peníze za servis a údržbu, celkově je vůz v dobré kondici po měření tlaků na válcích (vše kolem 180 PSI), co se týče stavu auta tak jako každé má svoje mouchy ale nic s čím by nebylo provozuschopné, z motoru nikde nic neteče.
Ze servisu:
- Kotouče a desky vpředu, vzadu desky
- Komplet ramena a stabilizátory vpředu
- Obě DISA
- Olej v převodovce
- Vyčištěné a přetěsněné sání
- Těsnění pod ventilovým víkem
- Těsnění Valvetronicu
- Těsnění olejového domku
- Čidlo ABS
- Řemenice klikového hřídele
- Preventivně udělána dekarbonizace
- Momentálně nový olej v 216tkm 5W40
- Nové filtry
- Nové zimní i letní pneu jeté jednu sezonu
- Nové ALU DOTZ, žádný bazar
O auto jsem se vždy staral a dostalo vše co potřebuje.
Na autě byla pojistná událost kdy do mě pán nacouval ale nic velkého, jen ohnutý roh blatníku což už je opravené jinak klasicky drobná kosmetika na karoserii. (Mám koupený nový blatník, mohu dát k vozu)
V případě zájmu mne neváhejte kontaktovat, vše mohu doložit fotem klidně přes WhatsApp, o ceně jsem schopný jednat u auta podle serioznosti a rychlosti jednání, požaduji přepis.
Důvod prodeje je přechod na E60.
BAZARY A PŘEKUPNÍCI NEPSAT A NEVOLAT.
Přemýšlím o prodeji svého bawora. Jako soubor na Náhradní díly.
Cena DOHODOU/NABÍDNĚTE
E46 318i 87kw
Rok výroby: 1998
187 000 km
STK 5/23
• Vybava: ASC, ABS, tempomat,všechna okna v elektrice a i zrcatka, automatická klimatizace, central
• Auto je na snizenem podvozku (EIBACH pružiny), na zimních elektronech
• Koncovka výfuku RVM
•Kat univerzalni, pridam originalni
Na autě dělané:
•komplet zadni brzdy (kotouce, desticky, štíty, celisti)
• Nová baterka
• Predni brzd. Hadice
• Novy starter
• Novy chladic
• Novy Pravy brzdový trmen
• Ted k vadam:
•Foukle tesneni pod hlavou( spaluje vodu a voda se micha s olejem )
• výstřeleny 2 airbagy a to ze dveri spolujezdce a sloupku spolujezdce ( šťastně se podařilo na kruhaci trefit senzor na narazniku, na narazniku to ani nejde skoro videt) ,
•při studenem startu v zime obcas padaj otáčky do chcipnuti (těžko rict čím to muže byt, muže to souviset s hlavou to Netusim)
•V plnem rejdu na parkovisti se sekne v rejdu volant staci trochu zabrat a pusti, to hadam ze se ztratí při geometrii,
•motor je od oleje diky tesneni od prsou(tesneni dodám k autu) ale olej se ztraci minimalne, dolival jsem mozna tak 0.5 L co 6 mesicu..
• jedina koroze je ta co je na fotkach
a poslední vec, pri studenem startu piska sekundární vzduch( asi někde praskla hadice) - •Proto všemu bych to prodal jako soubor na dily ! Auto nemůže odjet po vlastní ose jelikož hrozí zadreni motoru kvůli foukle hlave!