synchronizace karburátorů - strana 34
Počet nalezených inzerátů SYNCHRONIZACE KARBURÁTORŮ: 987 - strana 34
Prodám zxr400l . Prodávám na ND nebo na opravu. Nelze zařadit druhý rychlostní stupeň, je nutná repase karburátorů. Přední maska je upravena na světlo s čočkou ale lze uvést do původního stavu - origo světlo mám. Jinak pěkná a zachovalá motorka. Doklady Německe na přihlášení
Prodám bubnovou sekačku Perla BDR 580 SP od firmy Moutfield. NUTNÁ OPRAVA KARBURÁTORU.
V zimě se dávala nová ložiska na bubnu, nové nože a matky.
Vhodná na opravu nebo na náhradní díly.
Prodám 3x přídavný motor na kolo,jsou upravené na 5.5 k...bez výfuku a karburátoru. Cena 3OOO.- Kč za jeden. V případě zájmu volejte prosím na číslo:7O4467856.
Dobrý den, prodám mého motarda Betu RK6, 2t
Uděláno: komplet motor: ložiska, gufera, ojnice, těsnění, nikasil, pístní sada, vycentrování kliky + oprava ploch na kuželech, nový stator, nová cdi jednotka. Komplet předělaná elektrika (udělána na baterku pod sedadlem, dobíjená motorkou, pomocí regulátoru, nová světla (H4 v předu, led parkovačka, led flow blinkry, led kontrolky na budíku, led v zadu ( brzda, spz, obrys), přídavná led dálková světla), ukazatel napětí dobíjení, upravená přední brzda, takže brzdové svetlo ukazuje i při brzdění přední brzdou. Nový rychlopal (domino 90°), nové gripy, nové ovladače, nová zadní pneu, nova kompletní řetězová sada AFAM. Nové brzdové destičky v zadu (přední nebylo potreba měnit. Nové na předek přidám k moto). Větší karburátor Mikuni, nový vzduchový filtr, nová příruba karburátoru. Motorové díly byly dělaný u pana Oulehly (válec posílal na Nikasil do Holandska). Motor je 2t, vodou chlazený, licencovaný KTM z modelu SX65 s obsahem 50ccm. K moto spousta náhradních dílů.
Možno řídit s ŘP. Sk. B, AM
Cenová představa 45000,- . Dohoda možná na místě.
Důvod prodeje - přechod na vyšší obsah.
KTM EXC, KTM SX, Beta RR, SM, Supermoto, 2t, 50ccm
Nabízím na prodej motor na Vari systém staršího provedení, ještě je tam plechová nádrž,viz foto, právě po opravě Karburátoru v hodnotě 4000 Kč, můžu doložit doklad
Prodám Yamahu TT600r. Rok výroby 1998.
Motorka je v sériovém a nezničeném stavu. K motorce je dokonce originální nářadí Yamaha pod zadním blatníkem. Motor je po "kompletní" GO (Výbrus, pístní sada, ojnice, všechny ložiska atd). Nové příruby karburátoru. Přední tlumiče po repasi. Nová řetězová sada, nové pneu. STK na 3,5 roku. Filtry, kapaliny vše vyměněno. Prostě vymazlená a udržovaná motorka bez investic. Jen sednout a jezdit. Na tachometru je 50tis. km.
Přikládám video motocyklu:
Možná výměna za minibagr nebo sklopku do 3,5t.
Podobné jako Yamaha XT600, Honda XR400, Honda XR600, Suzuki DR650.
Prodám svého Horneta r. v. 01/2004, najeto 55739 km, výkon 71 kW, TK platna 5/2025, mám ji od 11 měsíce 2019 a na motorce byly vyměněny obě pneu, komplet řetězovka, vzduchový filtr, přední destičky a pravidelná výměna oleje včetně filtru. Na jaře repase předních vydlí, seřízení karburátorů a výměna svíček. K motorce je i zadní tlumič s nástavcem pro její zvýšení. Jsou tam nově diodové blinkry včetně relé, zrcátka M-Style, přední páčky racing M-Style, stupačky v černé barvě M-Style a padací protektory Rutan. Ma i nějaké šrámy ale nic zásadního. Více info po telefonu.
Válec s hlavou, sada Q4T/139QM, průměr 47mm. Najeto jen pár km, pak demontováno z důvodu, karburatoru s původními tryskami, který neměl výkon.
Byl zakoupen, na kentoya zoom 4T.
Motocykl technicky v bezvadném stavu, bez investic na sezonu 2023.
Kosmetika odpovídá stáří 21 let.
Pneu: přední 90% / Zadní 85%
Brzdové destičky: Přední 70% / Zadní 75%
V 11/2020 nová hrdla karburátorů včetně O-kroužků, vyčištěné a seřízené karburátory, seřízené ventily, nové zapalovací svíčky, nová brzdová kapalina vpředu i vzadu, kompletní sada pancéřových hadic přední brzdy. Od servisu najeto cca 400 km.
V 5/2022 nový gelový akumulátor, nová řetězová sada D. I.D. s pevnějším zlatým řetězem a kalenou zadní rozetou, nový olej a filtr. Od výměny najeto cca 150 km.
Čerstvá STK na další 4 roky.
K motu je zámek na brzdový kotouč, 2x klíč a uživatelská příručka
Kopuli jsem ji jako "druhou" k enduru, ale nenašel jsem pro ni využití.
Cena k jednání.
Zdravím, prodám přebytečné náhradní díly převážně pro Jawa pionýr. Jsou tam i z jiných modelů viz tachometr nebo zadní světlo. V případě zájmu volejte nebo pište o co máte zájem na tel: nebo na e-mail. Na ceně se určitě nějak dohodneme.
Prodáno:
Hliníková krytka zapalování
3x válec
4x hlava válce
Červené zadní světlo
Pár karburátorů
Kawasaki ZZ-R 1200 (výrobce: Kawasaki – JPN!)
- první registrace – 27.9.2002 (SRN)
- do 16.4.2008 1. a jediný majitel v SRN
-1 6.4.2008 – 6.10.2014 – 1. majitel ČR (lékař), vzorná údržba i servis
- 6.10.2014 – dosud – 2. majitel (lékař), špičkový profesionální servis a údržba!!!
RZ: 3 T 6 6 0 7 stříbrná metalíza
Čtyřdobý, vodou chlazený , řadový 4-válec, 4 karburátory, hlavní stojan i výklopná nožka.
objem válců - 1165 ccm, výkon - 112 kW (150 koní), provozní hmotnost s nápněmi 271 kg,
maximální povolená hmotnost 451 kg, max. rychlost (dle TP) - 275 km/h (!!!),
Najeto aktuálně: 48 439
Při stavu km: 46 208 proveden „generální“ profesionální servis:
kompletní výměna hadic a těsnění, chladící kapaliny, oleje , filtrů, UZ vyčistění a seřízení
karburátorů, výměna rozvodů + seřízení ventilů, výměna svíček, výměna spojkové lamely,
výměna primární i sekundární řetězové sady, výměna brzdového obložení, nové 5-ti směsové
špičkové pneu Metzeller- Touranza, výměna žárovek předních hlavních světlometů,
+ instalovány doplňky:
- vyhřívané rukojeti řídítek
- navigace + držák
- zvětšené, zatmavené a profilované plexi přední kapotáže
- kabel + vodotěsný konektor k pulsní nabíječce baterie + nabíječka
- nově přešité sedlo
- USB zásuvka
- držáky + 3 ks plastových kufrů GiVi o celk. objemu 140 litrů (!) + zahrádka (nosič)
na víku zadního kufru
Nabízíme Lancia Beta 1600 HPE, 1,6 benzín 75 kW, r.v. 1978, nájezd 118000 km, dovoz Itálie.
Vůz byl po mnoho let odstaven v garáži, znovu v provozu od roku 2012.
Vůz nebyl restaurován, v roce 2013 přelakován a byly měněny díly, jako jsou tlumiče, uložení motoru, vodní a palivové čerpadlo, termostatický ventil, startér a různé další náhradní díly včetně kompletně repasovaného karburátoru. Od roku 2013 až do současnosti byl vůz využíván pouze k účasti na srazech historických vozidel v blízkém okolí původního majitele jen za slunečných dní.
Chromované díly, jako jsou nárazníky a rámy oken, jsou stále původní a v dobrém stavu.
Auto je po servisu, připravené k okamžitému použití.
Interiér s původními sedadly v oranžové látce Lancia. V průběhu let o něj bylo vždy pečováno, palubní deska bez prasklin a zdravý a neporušený strop. Osvětlení přístrojové desky a odkládací schránka jsou v perfektním stavu.
Podvozek je neporušený a robustní.
Dobová mlhová světla Carello.
Nový koncový tlumič výfuku.
Prodám skútr Yamaha Majesty 250
-rok výroby 2003
-15 kw
-předchozí majitel 10 let
-STK 4/26
-2x klíč
-palubní PC (trip,V,teplota)
-velký úložny prostor pod sedlem
-přídavný plexi štít originál YAMAHA
-SERVIS:
nová spojka
nová volnoběžka startéru
nové ozubené plastové kola mazání
nové válečky ve variátoru
nová baterie- záruka 2 roky
kompletní vyčištění a seřízení karburátoru
seřízení ventilů
nový sytič, svíčka
LED žárovky
výměna všech náplní, olej, brzdová kapalina, chladící kapalina
GO přední vidlice
motor přetěsněn, žádné úniky kapalin
Skútr připravený na sezónu bez jakýchkoliv investic, stačí sednout a jezdit, ideální prostředek do práce, velmi nízká spotřeba
BEZ PŘEPISU NEODJÍŽDÍ, popřípadě plná moc, evidenční kontrola připravena
Prodám tyto díly.
Objímka pro upevnění karburátoru průměr 35mm za 100kč-fotku pošlu na vyžádání
trubka do řízení 50kč
Start páka 400kč
mezikus k brzdové páce 150kč
Stojan 400kč
Odrazka do blatníku 400kč
brzd.pakny po 50kč/ks
Zapalování nepoškozeno 900kč
Prodam Yamahu xj600s diversion.
Rok vyroby 1992,45kw. Najeto 55tisic. Drobne oderky,je k tomu kufr+padaky. Prodavam z duvodu nevyuziti,stoji 3 roly v garazi,bez STK(po dohode zaridim). Asi 4roky zpet delany predni šavle,membrany karburatoru. Bude chtit vycistit a seridit,dlouho stoji. Vice info po telefonu.
Prodám svoji společnici-Afričanku. Něco jsme spolu zažili a vždy jsem se s ní vrátil v pořádku. Rok 1997. Do ČR dovezena 2004, tuším, že jsem třetí majitel. V létě jsme projeli Rakousko, Itálii a všechny horské překážky zvládla bez zaváhání. Holka vždy dostala co potřebovala a na servisu se nešetřilo, oděrky jsou, hold komu občas nespadne enduro jako by nejezdil, ale vše jen v nulové rychlosti. Základní neřesti Afrik řešeny: regulátor dobíjení Elesys, nová cívka na ben. čerpadle a elekt. tlakovač benzínu. Holka jezdí jak má.
klady:
- boano dakar kit(plasty, světla, mřížky)
- polepy,blinkry, voltmetr, vyhřívané hefty, zásuvka,přídavná světla, různé kryty od touratech, zrcátka, padáky, jiný olej v tlumičích, centrální stojan, řetězovka v pohodě, kufry, nové destičky TRW, olej ani vodu nežere,
- Dynojet sada do karburátoru, KN filter, cobra výfuk homol., takže tam kde afrika nejvíc strádala a to ve středních otáčkách jí to velice oživilo a pár koníků přidalo.
- nové iridiové svíčky
- všechny originál díly jsou samozřejmostí + dvě gumy zadek mitas 08, předek metzeler cca 60 %.
- dalších tisíc věcí na které jsem zapomněl.
zápory:
- už má něco za sebou, takže to není leštěnka
- po dlouhé době jí startování trvá déle, ale to je problém všech afrik, neboť karburátory se rychlé vypařují, až někdo dokáže tento problém vyřešit, dostane nobelovu cenu:D
Důvod prodeje je prostě bohužel přechod na silnější enduro. Kolem komína jezdím na Z1000, ale nechce se mi po Evropě trápit ve vysokých rychlostech tuhle holku. Takže možná výměna za ( tiger 800 xc, ktm 1090,1050,1190, gs800, africa 1000) plus můj doplatek. Cena je vyšší než u konkurence, ale do motorky bylo investována dosti tisíc, na místě jsem ale ochoten o ceně jednat.
Afrikám Zdar!