suspension - strana 4
Počet nalezených inzerátů SUSPENSION: 179 - strana 4
Prodám Audi Q7 facelift S-line 4.2 TDI nová STK
Motor diesel 4.2 TDI 250 kW - bezporuchový motor (340 PS)
Převodovka automatická 6 rychlostí
Do provozu 2010, facelift model
Vozidlo bylo od nového v jedné rodině. Žádná stočenina. Dvě sady gum 20".
Kosmetické vady a nedostatky úměrné stáří a ceně avsak plně pojízdné a provozuschopné.
5 sedadel
Výbava:
- vzduchové pérování Adaptive air suspension
- digitální klimatizace Climatronic
- tempomat
- výhřev sedadel
- navigace + MMI
- přední + zadní parkovací senzory
- couvací kamera
- bi-xenony + natáčení a přisvěcování mlhovkou do zatáčky
- kožená sedadla + el. nastavení
- multifunkční S-line volat
- příprava na telefon s bluetooth
- el. otvíratelné 5. dveře + manuální roletka
- posuvná sedadla ve 2. řadě
- Audi music interface
- zpětná zrcátke el. nastavitelná, vyhřívaná a sklopná
- paket S-line Plus
- dvojité sluneční clony
- asistent dálkových světel
- asistent mrtvého úhlu
- skivak
- sound systém BOSE
- zadní okna, orig. zatmavená
- dvojitá boční skla
Tažné na 3.5 tuny
Vhodné na tahání, odtah, X5, X6, Offroad, výměna, protiúčet
Mercedes benz/chevrolet/corvette/harley davidson/ferrari/lamborghini/porsche/panamera/cayenne/ml/cls/cla/c/e/s/cadillac/escalade/dodge/durango/ford/flex/camaro/mustang/challenger/911/targa/scuderia/bmw/tuning/obytný/van/v/camping/v8/v6/turbo/manual/chrysler/audi/rs/4x4/multivan/ 350z/370z/nissan/subaru/impreza//evolution/wrx/sti/4x4/offroad/hummer/h1/h2/h3/humvee/s2000/honda/ss/rs/kompresor/supercharger/journey/dodge/hemi/nitro/plymouth/c3/c7/g500/amg/brabus/m3/m4/m5/q7/x5/ml/gl/g/bmw/mercedes/audi/viper/f430/scuderia/gallardo/shelby/obytný/suv/cdi/mpacket/fiat/alfaromeo/obytnak/výměna/vyměním/chevy/maserati/ghibli/quattroporte/4.2/5.2/v6/v8/v10/gtr/sline/gti/vr6/r32/nismo/rs/s8/s6/s3/s4/s5/s7/renault/sport/tuning/závodní/vrchy/zavodydovrchu/alu/veterán/escalade/kemping/vestavba
Prodám Audi A6 Avant Sport 50 TDI S-line
Motor 3.0 diesel 210 kW (286 PS)
Převodovka Tiptronic - automatická 8 rychlostí, F1 pádla na volantu
Pohon 4x4 Quattro
Model 2020, do provozu 11/2019
Vzduchový podvozek - Audi air suspension
Najeto original 38.000 km, kompletní dokumentace, výpis z digitální servisní knížky, 2x klíč
Poslední servis u dealera Audi ve 30.000 km, další za 26.000 km nebo ve 10/2023
Výbava:
- digitální 4-zónová klimatizace
- 2x S-line paket - venkovní + vnitřní
- Interiér S-line - sedadla kombinace kůže + alcantara včetně vyhřívaní, obě přední sedadla el. nastavitelná včetně el. bederní opěrky + paměť sedadel
- multifunkční volant S-line včetně výhřevu
- adaptivní tempomat včetně funkcí Audi pre sesne front a Audi pre sense rear a basic
- asistenční paket Tour + město
- hlídání jízdy v pruhu + asistent změny jízdního pruhu + rozpoznávání dopravních značek
- asistent dálkových světel
- orig. navigace MMI Plus
- Audi smartphone interface
- sound systém Bang + Olufsen s 3D zvukem
- parkovací systém - senzory vpředu + vzadu, 360 stupňů kamery kolem vozu
- head-up displej
- Bi-xenony + LED denní svícení + LED zadní světla
- Audi phone box + LTE podpora
- digitální příjem rádia DAB
- Audi virtual cockpit plus
- alu kola 19"
- el. otvíratelné 5. dveře
- černá optika - přední maska, rámování oken
- zadní okna orig. tónovaná
Celkově v perfektním stavu, nikdy nehavarované, nelakované ani žádné jiné poškození. Koupeno u dealera Audi v Německu 12/2021, faktura k dispozici.
Prodáváme jen protože potřebujeme větší
Dalších 40 fotek mailem
K vidění kdykoliv po tel. domluvě v Mariánských Lázních
Možný odpočet DPH - cena bez DPH 1.029.000 Kč
Dobrý den,
prodám podlahovou soustavu Bowers&Wilkins 603 v kombinaci bílé barvy a přírodního světlého dřeva.
Ve velmi pěkném stavu, membrány i závěsy bez poškození.
Včetně krycích mřížek a podstavce.
Možnost osobního převzetí s vyzkoušením v Olomouci, případně se lze domluvit a mohu dovézt či poslat kurýrem.
Product highlights:
3-way design
1" Decoupled Double Dome aluminum tweeter
6" Continuum™ cone FST (Fixed Suspension Transducer) midrange
dual 6-1/2" paper cone woofers
bass-reflex cabinet with rear-firing Flowport™
frequency response: 48-28,000 Hz (±3 dB)
sensitivity: 88.5 dB
impedance: 8 ohms
recommended amplifier power: 30-200 watts
dual binding post speaker terminals allow bi-amping or bi-wiring
included plinth and carpet spikes provide added stability
includes a 2-piece foam port plug for adjusting the speaker's low-frequency performance
acoustically transparent, removable magnetic grille
pro více informací pište, nebo volejte.
Prodám Audi Q7 S-line 4.2 TDI
Motor diesel 4.2 TDI 250 kW (340 PS)
Převodovka automatická 8 rychlostí
Do provozu 3/2011, facelift model
Najeto original 187.000 km
7 sedadel
Výbava:
- vzduchové pérování Adaptive air suspension
- digitální klimatizace Climatronic
- tempomat
- výhřev sedadel
- navigace + MMI
- přední + zadní parkovací senzory
- couvací kamera
- bi-xenony + natáčení a přisvěcování mlhovkou do zatáčky
- kožená sedadla + el. nastavení
- multifunkční S-line volat
- příprava na telefon s bluetooth
- el. otvíratelné 5. dveře + manuální roletka
- posuvná sedadla ve 2. řadě
- Audi music interface
- zpětná zrcátke el. nastavitelná, vyhřívaná a sklopná
- paket S-line Plus
- dvojité sluneční clony
- asistent dálkových světel
- asistent mrtvého úhlu
- skivak
- sound systém BOSE
- zadní okna, orig. zatmavená
- dvojitá boční skla
- zimní kola orig. Audi 19"
- letní kola orig. Audi S-line 21"
- DVD přehrávač s monitorem ve 2. řadě + přehrávání v displeji navigace
STK do 7/2023
Poslední servis u dealera Audi 176.000 km
Auto jsme si dovezli v roce 2019 od 1.majitele z Lucemburska, prodáváme jen protože kupujeme nový model
K vidění kdykoliv po tel. domluvě v Mariánských Lázních
Další fotky mailem
Prodáme
Celoodpružené dětské horské kolo MTB : FREJUS FM 624
Bicycle FRJ Bike - MTB Suspension - Fre s Jus
vhodné pro děti od 8 let - 15 let
Kolo je zánovní - téměř nejeté viz. foto
Přední a zadní odpružená vidlice
3 x 6 ( 18 ) převodů
Osobně předám v Ostravě
KTM 990 Adventure R 2012
Rakouské kladivo ve verzi R, které ovládlo Dakar – kdo sledoval první dekádu 21. století ví o čem je řeč. Vrchol evoluce velkých endur, které lze legálně provozovat na silnici. Rodinné štěstí…surová zábava bez elektronických „vymožeností“ …verze R- větší výkon, vyšší zdvihy, 150% zábava. Ideální stroj do naší říše polňaček (rozuměj silnice 2. a 3. třídy).
Najeto cca 32 000 km
Původ ČR, jsem druhý majitel- tzn jasně doložitelné km
(
Co všechno na/k moto je:
Druhý větrák chladiče(spíná sám nebo manuálně)
Hliníkový klín pod motor (originál k moto)
Oberon spojková pumpa
Originální kufry (+ plotny)
Držák na telefon
Voltmetr
Blastry (jedny nové + jedny starší)
Nerezové vymezováky kol (originální hliníkové se vydírají)
Sklápěcí zrcátka (originální k moto)
Sada pneu na silnici 80% + zadní C pneu pro 120% radost z jízdy
Zadní stupačky k moto(demontovány)
Chrániče vidlí
Kryty rámu
Polepy
Přidám hromadu náhradních dílů:
Zadní kotouč, ložiska kol komplet, další blastry, náhradní plexi, druhá řídítka, zbytky polepů na blatník, TPS senzory, Druhé čerpadlo, atd
Servis:
Před dovolenou v Řecku jsem dělal servis za cca 45 tis v KTM Shiva moto (fakturu mám)
2021: Nové čerpadlo, samozřejmě s novými filtry (16,5 tis) TPS senzory (7 tis)
2021: zadní tlumič repas u Faryn suspension , přední jsem si dělal sám, komplet ložiska kol
2022: velký servis, výměny těsnění pod hlavou (začínalo rosit, jeden z problémů 990 -done), ložiska kyvky
Tzn. víceméně vše co šlo jsem na moto vychytal: čerpadlo,TPS senzory,Oberon spojková pumpa, těsnění pod hlavou, vymezováky kol… na letošní sezonu přichystaná (obligátní sednout jezdit).
Jezdil jsem s tím enduro, jako prase…jestli spadla? Jooo hodně krát, ale vždycky jsem dojeli domů, není leštěnka (ač na foto to tak možná vypadá). Je to pro někoho kdo chce jezdit enduro…kdo chce jezdit po silnici ať si koupí teplej sport.
Důvod prodeje (jelikož se na to každý ptá): 2x operovaná meziobratlová ploténka řekla enduru ne a já chci ještě chvíli chodit.
Je to člen rodiny, takže žádnýmu negrovi to neprodám…Drobné a rozumné dohodě se nebráním. BAZARY nevolat/nepsat. Pro více info ideálně volat.
PS: NECHCI to vyměnit za iphone ani za Vaši octávku!! Kdo má chechtáky na účtu nebo v ruce, může se ucházet o tuhle nevěstu.
Rozhodli sme sa predať náš firemný Tesla Model S 100D ešte s plnou zárukou na akékoľvek závady a nájazdom 85 000km. Má spravený upgrade na MCU2, CCS nabíjanie, Enhanced Autopilot a je po veľkom servise v Tesla Praha v rámci záruky (vymenené tlmiče, ramená, komplet predné svetlá…) Tip-top stav bez ďalších investícií.
V lete bol robený detailing s korekciou laku a aplikáciou tvrdého vosku. Kupovaná bola v Nemecku a väčšinu času jazdená po nemeckých alebo rakúskych cestách jedným majiteľom.
Technické informácie:
- stav km: 85 000km
- Dojazd (WLTP) 632km
- Zrýchlenie 0-100km/h za 4,3 sekundy
- Plná Tesla záruka na akékoľvek závady do 8/2023 alebo 98 000km + záruka na motory a batériu do 5/2026 s neobmedzeným počtom kilometrov)
- Pohon 4x4 (Dual Motor)
- 100kWh batéria nabíjaná väčšinou na AC
- CCS upgrade, ktorý umožňuje nabíjanie na CCS nabíjačkach po celej EU
- MCU2 upgrade, rýchlejší palubný počítač a plná podpora nových updateov
- EU verzia s plnou podporou od Tesly.
Doplnková výbava v cene auta:
- nastaviteľný vzduchový podvozok ‘’Smart air suspension’’
- Sklenená strecha
- Ultra high fidelity sound
- HEPA filter
- príplatková farba Deep Blue Metallic
- Cold weather packet
- Prémiový interiér v tmavej koži, Alcantara + drevený obklad
- facelift interiér s doplnkami v grafitovej farbe
- 19-palcové Slipstream disky Tesla
- príplatkový Enhanced Autopilot balík, ktorý zvláda autonómnu jazdu po dialnici (EAP) - 3800 EUR
- Sada nových letných pneu Michelin Pilot Sport 5 - 700EUR
- CCS redukcia - 300 EUR
CENA: 65 400 EUR s DPH (možný odpočet DPH - 54 500 EUR bez dph). Cena nového Modelu S 100D v tejto výbave okolo 95 000 EUR. Pri serióznom jednaní dohoda na cene možná. Pri predaji na CZ firmu zo Slovenska bude vystavená faktúra už bez dph takže nie je potrebné čakať na vratku DPH.
Tesla je v perfektnom technickom aj optickom stave, treba vidieť. Ak máte akékoľvek otázky neváhajte ma kontaktovať. Na Teslách mám najazdených viac ako 200 000km takže vám určite budem vedieť poradiť :)
Dobrý den, prodám minimálně použitý Propel Endeavor S. Mám víc longobardů a tento nevyužiji. Longboard je dělaný na terén a špatně udržované silnice. Má na board obrovské 8 palcové kola a nezávislé odpružení. Na longboardu jsou nainstalované měknčí bílé 80A bushingy. Na ovladači se mi rozbil konektor baterie při pádu a celou batereii jsem vyměnil z 300mah na 800mah, takže ovladač má 2,6x lepší výdrž baterie a dá přes 10h jízdy. Vše funguje jak má, v případě zájmu můžu natočit videa a samožřejmě zkušební jízda při předání.
Výkon: 2x 3000W z 6374 motorů
Baterie: 650wh 12S3P
Maximální rychlost: 48kph
Bushingy: 80A bílé (Mám i originální tvrdší 90A černé)
Kola: 8inch pneu
Trucks: Propel´s suspension trucks
Nabíječka: 5A
Najeto: +-300km
K longboardu přídávám i balení nových řemenů, černé bushingy 90A a anténu navíc.
Cena za nový je 1200USD + 100USD doprava + clo
483kč za řemeny
28USD za bushingy + 30USD doprava + 350kč clo
Celkem to vyjde lehce nad 32 000kč. Prodávám za 25 000kč. Cena není finální, možná se dohodneme na něčem jiném.
V případě zájmu nebo jakékoli otázky se na mě obraťe buď SMS na nebo na email lukas.hnilicka@
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Dětské kolo MERIDA MATTS J CHAMPION Glossy Cyan(Blue) 13.5"
Zprostředkováváme Vám juniorské kolo po synovi našeho zákazníka, který na kole v podstatě ani nevyjel. Kolo je ve stavu nového stroje, pouze miniaturní přepravní oděrky.
Kolo je plně funkční - jako nové, naprosto bez potřeby dalších investic. Velikost kola je ideální pro chlapce/dívku o tělesné výšce cca 130-155cm, ideální je kolo vyzkoušet.
Model 2019, zakoupeno 03/2019
Klíčové vlastnosti:
Rám: MATTS J CHAMPION
Velikosti: XS(13.5")
Vidlice: Suntour XCM HLO, Coil, 100mm suspension travel, Lockout
Přesmykač: Shimano FD-M310
Přehazovačka: Shimano RD-M370
Řazení: Shimano ST-M370
Brzdové páky: Shimano ST-M370
Brzdy: Jack JAK-8 mechanical 160
Kliky: FSA Alpha Drive, 32-22 teeth
Řetěz: KMC M99
Náboj přední: Joytech D041DSE, 100x9mm width, 24 spoke holes, 6 bolt
Náboj zadní: Joytech D142TSE, 135x9mm width, 24 spoke holes, 6 bolt
Ráfky: MERIDA JR
Kazeta: Sunrace CSM969, 11-32 teeth, 9 speed
Plášť přední: MERIDA K1047, 26x1.95", wire
Plášť zadní: MERIDA K1047, 26x1.95", wire
Paprsky: Black steel
Představec: MERIDA CC, 31.8mm diameter, 6° stem angle
Řídítka: MERIDA CC, 620mm width, 25mm rise
Hlavové složení: MERIDA M2346 Neck15
Sedlovka: MERIDA CC, 27.2mm diameter, 15mm setback
Sedlo: MERIDA Junior comfort
Pedály: VP, VPE-891
Hmotnost: 13.95 kg
Osobní odběr možný Chomutov a Most Možnost zajistit bezplatnou dopravu, nebo osobní odběr od Teplic po Kadaň.
prodám Yamaha YZ450F
Rok: 2013
MTH 105
motorka je v dobrém stavu žádná vražda
vidle a zadní tlumič od MIRO racing suspension nastavené na 100kg
slušné obutí,
výměna: píst a ventily
olej každých 5-7MTH
motorka jetá pouze hobby
nemá El.. startér pouze nakopávačku (startuje krásně jak za tepla tak za studena) možná domluva na ceně u motorky.
možná výměna za ENDURO. EXC 450
možná bych i zkusil KTM SXF 450 s EL.startérem, zkuste něco nabídnout a já to promyslím. (prosím nenabízet žádné vraždy, také vám nabízím velice slušnou motorku která udělá hodně parády)
nabídky formou
e-mail, whatsapp
s fotkama a stručním popisem
Motorka je čistej cross takže žádné papíry nemá
Děkuji.
Prodám Buell x1 lightning 1200 rok výroby 2000 najeto 57.384km výfuk Supertrupp,kola PM ,zadní seřiditelný tlumič TFX Suspension. Klika po GO nové náplně, frézovaný kryt přední řemenice R&R CUSTOMIZING,nové přední led světlo, nové kabely ke svíčkám Taylor, nové svíčky, sání K&N. Cena 155000,-
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Důvod prodeje: bohužel na ní nemám čas. Od nové motorky odjezdeno pouze 2 závody. +- 15mth odjete.
Motor: 160 GPX se závodní hlavou TB, TB dekompresor závodní hlavy V2.
Výfuk : Pro circuit 4T.
16,5 hp ISO 9000 ot./min
Karburátor: Mikuni.
CDI zapalování a velké kolo moteu Vstup vzduchovou skříní a filtrační pěnou
Převodovka N1234
Nová dvojitá 'Central A', S 3-
bodovým uložením motoru.
Upevnění kyvné vidlice z vnější strany
Rear Suspension CNC pomocí tyče namontované na kuličkových
ložiskách utěsněná
přední vidlice GPX s nastavitelnou kompresí a relaxací, zdvih 185mm
zadní tlumič MSX s dvojím nastavením pomalý relax a rychlý
dojezd ke kolu 200mm
Nouzové zadní odpružení třemi pružnými klapkami
Kolo 12"14", náboje SPX 7061 CNC hliník, zesílený hliníkový ráfek 7075 Stupačka ocelové široké profily SPX
Přední brzdový třmen se dvěma velkými plovoucími písty. Kotouče 190 a 220mm
Brzdový pedál přecházející přes stupačku lišty
Dvojitý chladič oleje se vzduchovým deflektorem
Sekundární převodovka: řetěz ne na
KMC 420
Brzdová a spojková páka CNC skládací Pitster Pro
řídítka 28,6 mm průměr hliník 7061-
no-bar
Rozvor: 1200 mm -> maximální stabilita
Výška sedadla: 800 mm -> > lepší ovládání
Světlá výška: 254 mm
Úhel vidlice: 25° -> ovladatelnost a stabilita
POZOR: 7 míst, verze Performance = P90D, Facelift, MCU2 + dechrom.
Free Supercharging (FUSC = doživotní nabíjení zdarma na vozidlo - SC01).
Možnost financování - úrok = 6,26% RPSN.
Dohoda ohledně ceny možná.
ZÁRUKA 4 roky. Žádné skryté vady, žádné chyby.
Vůz plně zkontrolován v autorizovaném servisu TESLA (02/2023).
VÝSLEDEK: Velmi dobrý stav.
Tovární záruka na baterie a motory do 01/2024 - bez omezení kilometrů.
Subzero / Cold Weather Package (Vyhřívání kamer, vyhřívaná přední + zadní sedadla, vyhřívaný volant, vyhřívané trysky ostřikovačů, vyhřívaná boční zrcátka, vyhřívané čelní sklo a stěrače čelního skla),
Všechny sedačky jsou vyhřívané.
Autopilot Computer (Hardware): AP1.
Nová generace Infotainmentu (rychlejší procesor Intel Atom) = MCU2 - nově čeština.
Vzduchový podvozek (Air Suspension),
LTE připojení se Spotify + Netflix zdarma,
Automatické otevírání kufru, CCS adaptér,
Audio System: Premium (kvalitnější basy).
21" originální TESLA kola + 19" originální TESLA kola.
Degradace baterie = jen 7%.
Dálnice zdarma, parkování zdarma.
Premium Connectivity (doživotní připojení na internet zdarma).
Součástí je:
originální 3-fázová nabíječka TESLA + orig. nabíjecí kabel s 220V adaptérem, orig. MENNEKES kabel.
Vůz má české značky - možno vidět v Praze, např. na Vestec Supercharger.
Jedná se samozřejmě o EU verzi s plnou podporou v Tesla Česká republika (Praha).
Servisováno v oficiálních TESLA servisech (upgrade na LTE + svolávací akce provedeny).
Bez nehody => Ověření stavu vozu a jeho historie je možno provést v oficiálním servisu TESLA Praha - Průhonice.
Dohoda ohledně ceny je možná.
Na vyžádání zákazníka mohu nechat provést např.: dechrom vozidla, lakování disků + brzdičů, případně i aplikaci ochranné či barevné fólie (celopolep).
Dále mohu zařídit evidenční kontrolu a přepis vlastnictví vozidla na nového majitele - vše v ceně.
V případě dotazů mi, prosím, volejte nebo pište na email.
Preferuji seriózní jednání — a to samé i nabízím.
Děkuji.
=== DETAILY ===
Celý název: Tesla Model S 90D Performance - Ludicrous Plus Mode = P90D / P90DL.
1. registrace: 01/2016.
Tachometr: ~126 500 km.
STK: 03/2025.
Výkon: 576 kW (772 PS).
Kapacita baterie: 90 kWh.
Dojezd: 505 km (NEDC).
Velikost rámu L, kola 27.5”.
TOP model značky Giant pro sezónu 2017.
Krásný stav, pouze drobné oděrky.
Najeto 441km!
Kolo je po kompletní přípravě na sezónu v našem servise.
Zakoupeno na naší prodejně 02/2019. Kompletní doklady.
Vykoupeno od našeho zákazníka formou protiúčtu pří nákupu nového kola.
Původní cena v této konfiguraci 117 990,-
Rám: ALUXX SL Aluminium, SmartLink Suspension System, 130mm
Vidlice: FOX 34 Float Performance, FIT4, 140mm
Tlumič: FOX Float Performance DPS
Motor: Giant SyncDrive C powered by YAMAHA, 80Nm torque, 250W
Baterie: Giant EnergyPak 500 Wh
Displej: Giant RideControl LCD
Přehazovačka: Shimano Deore XT Shadow Plus
Řazení: Shimano Deore, 1x10-speed
Kliky: Custom forged crankset by FSA
Brzdy: Shimano M506
Kazeta: Sram
Zapletená kola: Giant S-XC2 Wheelset
Sedlovka: Giant Contact Switch, teleskopická
Představec: Giant Connect
Řídítka: Giant Connect TR, 31.8 x 730 mm
Sedlo: Giant Contact Upright
Pláště: Schwalbe Nobby Nic 2.35 Evo
!! INZERÁT PLATÍ A JE AKTUÁLNÍ AŽ DO SMAZÁNÍ !!
Prodám Ghost Nirvana Essential 2021. Kolo má najeto cca 2500km, nějaká ta oděrka laku se najde, ale nic zásadního. Oproti základu jsem kolo vybavil teleskopkou X-Fusion Manic 150Mm 34,9 a je tam i jiná vidlice (RockShox Judy Gold RL Remote Solo Air Suspension Fork - 29" | 120mm | 51mm Offset | Tapered - Maxle Stealth - 15x110mm Boost). Na předním kole nový brzdový kotouč + destičky, na zadním kole nové destičky. Nový řetěz Shimano SLX CN-M7100, a na zadním kole nová pneu Conti CrossKing-(najeto asi 70km) specifikace kola zde: Preferuji osobní předání v Jablonci n/N.
Prodám úplně nové zadní příčné rameno pro Ford Mustang 6. generace S550 (2.3 , 3.7 V6, 5.0 V8) 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023.
Důvod prodeje: chybné objednání, mám stavitelné BMR suspension tyče
Pokud se vám ozývá klepání ze zadní nápravy, nebo nesedí geometrie zadních kol, na vině může být opotřebené zadní příčné rameno (Vzpěra), na které se pomocí excentrického šroubu nastavuje odklon kola.
vlečené rameno RODRUNNER pro FORD MUSTANG OE: FR3Z5K898B (TC-FO-)
Délka [mm]: 278
2 kusy (levá + pravá)
uvedená cena je za 1 kus
Třípásmové regálovky uzavřené konstrukce.
Ve velmi kompaktním provedení je umístěn 20 cm basový měnič, středová a výšková kalota.
Právě tyhle nejmenší modely posluchači přináší největší překvapení, co se zvuku a dynamiky týče.
Pokud nepořádáte doma taneční párty, do běžného pokoje Vám budou stačit a se slušnějším zesilovačem strádat nebudete. Zvukově v podobné cenové kategorii s přehledem excelují.
Je to předchůdce modelu Quinto 510.
Připojení pérové svorky, snímatelná plechová síta.
hifiengine:
Type: 3 way, 3 driver loudspeaker system
Frequency Response: 36Hz to 30kHz
Power Handling: 50W
Recommended Amplifier: 20 to 60W
Crossover Frequency: 800, 2200Hz
Impedance: 8Ω
Sensitivity: 86dB
Bass: 1 x 200mm long throw cone
Midrange: 1 x 30mm dome
Tweeter: 1 x 20mm dome
Enclosure: acoustic suspension
Dimensions: 320 x 220 x 180mm
Weight: 6.25kg
Modelový rok 1978
Optický stav 8/10
Typ ozvučnice uzavřená
Povrchová úprava dřevěná dýha
Bi-amp / bi-wire ne
Velikost prostor na ozvučení do 15 m², 15 - 25 m²
Kvalita premium
Technický stav Plně funkční - původní stav
- pokud vás cokoliv zajímá, volejte - pište
- nabízené zboží je vždy skladem
- u nabízeného zboží jsou vždy a pouze autentické fotografie daného kusu
- preferuji osobní odběr s vyzkoušením
- nebráním se porovnání a zapojení například s vaším zařízením
- před nákupem velmi rád poradím a zodpovím všechny Vaše dotazy
- pokud se v hifi neorientujete, rád poradím
- na každé zboží dávám záruku na funkčnost 3 měsíce
- záruka se vztahuje i na přepravu
- na zakoupené zboží poskytuji trvalou servisní podporu
- nabízím velmi rychlé a spolehlivé doručení až k Vám, a to i na Slovensko
- prodávám pouze zachovalou, funkční a prověřenou hifi techniku se zárukou, která Vám bude dělat radost
Prodám kolo s nájezdem 1200Km jeté ženou ve velikosti M (168-178cm postav) velice zachovalé,výměna řetězu a brzd destiček,Baterie shimano ok 98%,je vhodné pro náročné ježdění po horách, oblíbené traily poblíž domova i víkendové vyjížďky s přáteli. Hliníkový rám disponuje 27,5 palcovými kol a vzduchovým odpružením se zdvihy 150/150 mm a celý bike pohání středový motor Shimano Steps DU-8000 a baterie o kapacitě 500 Wh.Středový motor Shimano Steps DU-8000 disponuje velice slušným výkonem 500WH. Při jízdě můžete volit ze 3 režimů asistence - ECO, TRAIL a BOOST
Značka motoru:
Shimano
Kapacita baterie:
500 Wh
Rám:
Aluminium SuperLite
Materiál:
hliník
Vidlice:
RockShox Yari RC Solo Air (zdvih 150mm, tapered, QR15)
Zdvih přední:
150 mm
Tlumič:
RockShox Deluxe Select R (DebonAir, 210x50mm)
Zdvih zadní:
150 mm
Hlavové složení:
FP-H856B2 (1-1/8"-1.5")
Přesmykač:
Shimano Deore XT RD-M8000
Řazení:
Shimano Deore SLX SL-M7000 (11)
Počet rychlostí:
1x11
Kazeta:
Shimano Deore SLX CS-M7000 (11-46T)
Řetěz:
Shimano CN-HG701-11
Kliky:
FSA CK-751 (38T)
Brzda přední:
Shimano ZEE BR-M640 (4-pístková brzda)
Brzda zadní:
Shimano ZEE BR-M640 (4-pístková brzda)
Brzdové páky:
Shimano ZEE BL-M640 (hydraulické)
Přední náboj:
Shimano Deore HB-M6010-B (15x110mm, Boost)
Zadní náboj:
Shimano Deore FH-M6010-B (12x148mm, Boost)
Ráfky:
WTB ST i40 (27.5", 40mm, tubeless ready)
Pláště:
WTB Trail Boss G2 (27.5x2.6")
Sedlovka:
KS Suspension LEV Integra (S/M - 390x125mm, L/XL - 440x150mm, 30.9mm)
Sedlo:
WTB Volt Comp
Představec:
Kross Racing Components (aluminium, ahead, délka 55mm, 35mm)
Řídítka:
Kross Racing Components (aluminium, 780mm, 35mm)
Gripy:
Kross Stable
Extra:
Motor Shimano Steps DU-8000, 250w, 70Nm. Integrovaná baterie 500 Wh, display Shimano Steps SC-8000
Velikost kol:
27,5
Hmotnost kg:
22,6 kg