inzerce, prodej, prodám, bazar

supra cena

Počet nalezených inzerátů SUPRA CENA: 1000

Automatická prevodovka Toyota Supra mk4 A340E /30-40LE Aisin
Predám funkčnú automatickú prevodovku Aisin-Warner A340E (30-40LE) na Toyota Supra mk4. Bez hydromeniča, tak ako je na fotkách. Teoreticky pasuje aj na iné autá, avšak nezaručujem to na tento konkrétny kus (iná príruba, uchytenie kardanu atď): 1986–1993 Toyota Supra (MA70) 1986–1992 Toyota Supra (GA70) 1990–1993 Toyota Supra (JZA70) 1993–1996 Toyota Supra (2JZ-GE) (JZA80) 1990–2000 Toyota Chaser/Mark II/Cresta 2.5 (1JZ-GE) 1995–2013 Toyota Tacoma 2.7L I4 (2WD), 3.4L V6 1993–1995 Toyota T100 3.0L V6 1993–1998 Toyota Previa 2.4L w/supercharger 1991–1997 Toyota Aristo (2JZ-GE) 1992–2000 Lexus SC 300 1992–1997 Lexus SC 400 2008–2018 Toyota Comfort (TSS11) (TSS13) 2008–2018 Toyota Crown Comfort (TSS10) 1990–1995 Toyota Crown Majesta 3.0L I6 1999–2003 Toyota Crown Athlete V (1JZ-GTE) 1991–2000 Toyota Soarer (JZZ30) 1990–1994 Lexus LS 400 1989–2003 Toyota 4Runner (4x2) (30-40LE) 2001–2004 Toyota Sequoia (4x2) 2000–2004 Toyota Tundra (4x2) 2005–2007 Toyota Commuter 2.5L 1985–1995 Toyota Pick-Up 3.0L 1990–1994 Volvo 960 3.0L 2004–2009 Isuzu D-Max (4x2)3.5L V6 2004 Isuzu Rodeo 3.2L V6 2008 Isuzu d tec 3.0l 4x4
Napájecí kabely Supra
Prodám velmi dobré zahořené napájecí kabely Supra. Možno koupit i jednotlivě (ceny níže). * napájecí kabel SUPRA LoRad 2.5 CS-EU Silver Anniversary (C13) 1m: 1700 Kč * napájecí kabel SUPRA LoRad 2.5 CS-EU Silver Anniversary (C13) 1,5m: 2000 Kč 3600 při nákupu obou.
Nové vstřikovače Toyota Supra 440cc a 295cc
Prodám 4ks a 4ks vstrikovacu na Toyota Supra 23250-46100 a 23250-16140. cena za komplet. jsou nove, nepouzite. 440CC DENSO FUEL INJECTOR 23250-46100 FOR TOYOTA SUPRA ARISTO SOARER 1JZ 2JZGTE FUEL INJECTOR 23250-16140 FOR TOYOTA CAMRY TURBO COROLLA LEVIN 4AGE 4A-GE AE86
motor 2JZ 3.0i GTE Supra mk4 (mk3)
Prodam komplet motor 2JZ-GE 3.0i bez turbo nie je VVTI = no vvti, original pre auta Toyota Supra 3,0i mk4 (1993-2001) prip pre Supru mk3 (da sa dopasovat bez problemov), Lexus GS IS Mazda RX8 do BMW atd. Original je mozne upravit vymenou len piestov na 650 koni ! Potencial 650 koni !!! Kto chce upravit mozeme urobit aj na zakazku : Original klikovy hridel, nove original ojnice Toyota Supra (max. 700k), nove kovane piesty, samozrejme nove capy, krouzky, loziska, tesneni, srouby, rozvody, remen, odlahcene kola rozvodu, hlava komplet GO, v cene nove turbo, po dohode zotrvacnik, komplet spojka, redukce na manualni prevodovku BMW 530d, prevodovka z bmw530d, moznost zamontovani do vaseho vozu po dohode a konzultaci (za priplatek), zaruka. Pre projekty, na drift car, pre Supru mk4 pripadne v pohode do Supry mk3 (nahrada za motor 7M-GTE 7M-GE 7MGTE 7MGE 1JZ 2JZ GE Toyota Lexus GS300), vhodne do driftovacich sportovnich ci rally vozu BMW 3xx 5xx RX7 RX8 RX-7 RX-8 ci ine projekty Lexus GS300 IS300 jine Lexusy, Toyoty ... Cena podla kompletnosti, prac atd cca 85.000 Kc = cca 3.300 EUR za POVODNY STAV ATMOSFERA - prosim len vazny zaujem ludi s financiami. Motor je kompletny, moznost transportu k vam. Volat prosim jenom PRACOVNE DNI v case 9.00 do 17.00 hod. Idealne SMS na tel.c. 00421907069996, zavolam. Na maily neodpovedam, prosim len SMS, nic ine. Dakujem
Scania P 320 - 4x2 - Carrier Supra 850 – EURO 6
Scania P 320 - 4x2 - Carrier Supra 850 – EURO 6 !!! ABS, ESP, 124.550 km, 235 kW(320 HP), Euro 6, automat, 1.registrace 07/2020, celk. hmot.18.000 kg, kabina na vzduchu !!! – luxusní vyhřívaná sedačka, nezávislé topení, klimatizace, sluneční clona, el. zrcátka s vyhříváním, asistent jizdy v pruhu, zadek na vzduchu, kotoučové brzdy, multifunkční volant, uzávěrka diferenciálu, el. okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, imobilizér, LED denní svícení, skříň: d 7,25m x š 2,47m x v 2,5m, značkové hydraulické čelo Palfinger 1.500 kg, 2,25 m, značkový chladící agregát Carrier Supra 850, diesel/el + zapisovač teploty !!! Úplná servisní historie vozidla - servisní sešit vedený – TOP stav !!!
Scania R 500 - 6x2 - Lamberet  Carrier Supra 950U – EURO 6
Scania R 500 - 6x2 - Lamberet Carrier Supra 950U – EURO 6 !!! ABS, ESP, ASR, 269.500km, 368kW(500 HP), Euro 6, automat, 1.registrace 05/2018, celková hmotnost 28.000 kg, kabina – luxusní vyhřívaná sedačka, nezávislé topení, klimatizace, tempomat, uzávěrka diferenciálu, el. okna, el. zrcátka, intarder !!! kamerový systém, autorádio/USB, sluneční clona, centrální zamykání, pérování vzduch, zvedací náprava, hydraulické čelo Dhollandia skládací 2.000kg, pneu cca 35/50%, značková skříň Lamberet: lož. prost. d 9,6m x š 2,47m x v 2,7m, značkový agregát Carier Supra 950U + diesel/el !!!
Kamera Meopta A8G1 Supra
Kamera Meopta A8G1 Supra Kamera Meopta A8G1 Supra Funkčnost neznámá. Lze zaslat. Balíkovna či Zásilkovna dle aktuálního ceníku.
HDMI-HDMI SUPRA   UHD 4K  10m
Prodám SUPRA HDMI kabel s podporou 4K Kroucený, třikrát stíněný kabel se 100% odolností vůči EMI a RFI rušení. SUPRA HDMI-HDMI je vysoce kvalitní HDMI kabel, pro digitální video a audio. High Speed - HDMI kabel (v2.0) Šířka pásma signálu: 1100 MHz TMDS pásmo: 18,0 Gbit / s Barevná hloubka: 48 bit / px. Dolby TrueHD, DT-HD Master Audio. Možný prodej i jednotlivě. Koupeno u oficiálního dovozce v ČR. INZERÁT PLATÍ DO SMAZÁNÍ.
MAN TGX 26.440 - 6x2 – Mrazák-Supra 1150 Nordic Silent – EUR
MAN TGX 26.440 - 6x2 – Mrazák-Supra 1150 Nordic Silent – EURO 6 !!! ABS, EPS, 424.550 km, 324 kW(441 HP), Euro 6, automat, 1.registrace 03/2015, kabina – lůžko, nezávislé topení, klimatizace, autorádio, tempomat, lednička, kotoučové brzdy, pérování vzduch, pneu cca 90 – 20%, značková nástavba Chereau Inogram, lož. prost. d 9,4m x š 2,49m x v 2,6m, hydraulické čelo Zepro ZHD 3.000-150 MA - skládací 3.000kg !!! značkový agregát Supra 1150 Nordic Silent, diwsel/el !!! 3.300 motohod. Diesel, udržované a servisované vozidlo !!!
Toyota Supra 2.5 Twin Turbo R 1990 1:18 OttoMobile
Prodám sběratelský model v originálním balení. Toyota Supra 2.5 Twin Turbo R - rok výroby vozu: 1990 - výrobce modelu: OttO Mobile - měřítko: 1:18 - materiál: resin (žádné otevíratelné díly) - barva: černá (Black) - limitovaná edice: 1500ks - vydání modelu: únor 2017 - číslo produktu: OT222 Třetí generace Supry se poprvé objevila v roce 1986 s cílem konkurovat tehdejším evropským sportovním vozům. Extrémnější verze – 2.5 GT Twin Turbo R, byla uvedena na trh v roce 1990. S motorem o výkonu 280 koní (což byl v minulosti zákonný limit pro všechny japonské značky) mohla tato Supra dosáhnout rychlosti až 260 km/h.
Toyota Supra MA60 82-86 náhradní a performance díly
Prodám různé díly na Toyota Supra MA60 MA61 5MGE 1982-1986. Nové díly : Sada urethanových silentbloků na podvozek Superpro/Whiteline/Raptor Racing/Energy Suspension. Uložení ramen, stabilizátorů, převodky řízení. Cena za vše tj. 13ks balení 8000,- Ocelové brdové hadice sada 3000,- Benzinová pumpa Walbro GSL392 za 2000,- Výfukové svody OBX Racing cena 8000,- Sada zapalovacích kabelů Magnecor Racing za 3000,- Víčko a palec rozdělovače cena 1000,- Vzpěry přední kapoty Monroe cena 2000,- Přední brzd. destičky MINTEX Racing MDB1226M1155 za 3500,- Ještě mám někde nové přední a zadní kotouče + zadni desky, musím dohledat... Použité díly: Diferenciál s origo lamelovým samosvorem a poměrem 4.10 za 15000,- Přestavbová sada širších zadních světel na malou značku v pěkném stavu za 20000,- Na SMS ani emaily neodpovídám. Inzerát platí do smazání.
DAF FAR CF 75.310 6x2 Carrier Supra 850, ev.č. 22011
První registrace: 06/2009 Najeto: 1.235.000 km Emisní třída: Euro 5 Objem: 9.186 cm3 Výkon: 228 kW Servisní knížka: Ano Celk. hm./Nosnost: 26.000 kg/14.050 kg Barva: Červená Země původu: CZ VIN: XLRAS75PC0E860 Výbava: Manuální převodovka, Uzávěrka diferenciálu, Dvě nádrže, Pérování ocel/vzduch, 2 lůžka, El. okna, Motorová brzda, Plní EURO V, Počet náprav 2, Pohon 6x2, Euro 5, Pneu: 40% - 295/80 R 22,5, agregat Carrier Supra 850, rozměry ložné plochy: 8,365m x 2,465m x 2,55, dělící příčka, uvedená cena je bez dph. - Možnost financování, např.: na 12 měsíců s akontací 60.000,-Kč Splátka 23.200,-Kč bez POV, HAV, silniční daně. Zůstatková cena 30.000,-
ROHM Samosvorné vrtací sklíčidlo Supra 10/16
Prodám 3ks samosvorných vrtacích sklíčidel ROHM supra 10/16.Uvedená cena za jeden kus,běžná cena bez DPH viz.poslední foto.
ROHM Samosvorné vrtací sklíčidlo Supra s PUS 10/12
Prodám 5ks samosvorných vrtacích sklíčidel ROHM supra 10/12.Uvedená cena za jeden kus,běžná cena bez DPH viz.poslední foto.
Toyota Supra MK3 - Motor -  1JZ, Nově Rychlá cena
Prodam Toyota Supra MK3 - Motor 1JZ 550koni,do vozu je vlozena obrovska investice,brzdy,diferencial,motor,moznost na ethanol,kola,podvozek,programovatelna lednotka na vykon vozu,vyfuk,targa,mnoho veci poslano s Japonska v cetne motoru.Kdo se nesvezl nevi co kupuje....,brutus Proinvestovano cca 1500.000,-
Rychloupínací vrtací sklíčidla Röhm Supra SK.
Prodám dvě použitá rychloupínací vrtací sklíčidla: Röhm Supra SK 1-13S, 1/2-20, 1/32-1/2. Cena celkem 2000 Kč.
RC drift Toyota Supra.
Prodám RC drift Toyota supra na dálkové ovládání 1/10 Rychlé a zběsilé. Auto je originál zabalené .Máme dvě stejné. Cena 1800 Kč.
Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
SUPRA Kabely LoRAd anniversary 2.5 silver
prodam napajeci kabel SUPRA LoRad 1,0mt, cena Kc 1.500