inzerce, prodej, prodám, bazar

subaru impreza wrx sti - strana 36

Počet nalezených inzerátů SUBARU IMPREZA WRX STI: 1000 - strana 36

lancer evo 6 TME voltex
prodám Lancer Evo VI TME původně Evo 4 gsr, přestavěno do vzhledu TME rok výroby 1996 najeto 67000km dovoz na přihlášení varis/voltex widebody originální TME díly nárazník sedačky budiky Evo 9 Turbo zadní AYC diferenciál kola rota 18x9 ralliart trubky sani HKS filtr výfuk bez katalyzátoru větší Intercooler hezky stav, kastle bez koroze po výměně oleje a svíček v motoru cena 780 000 ralliart, Evo, evolution, WRX STi, Jdm, rally, mitsubishi
FIAT 500 Abarth Esseesse 118kw ZIMNÁ CENA
Predám Abarth 500 s továrenským kitom Esseesse (podvozok Koni FSD, vŕtané kotúče vpredu a vzadu, výfuk Record Monza, vložka filtra BMC, optimalizovaná riadiaca jednotka), 1,4 T-jet, 118kw, 1035kg, M5, 2013, 157000km, Airbag 7x, Isofix 2x, elektrické okná, elektrické zrkadlá, manuálna klimatizácia, parkovacie senzory vzadu, interiér v koži, rádio CD/MP3 Bluetooth s ovládaním na volante, 4-miestne, 2x kľúč, STK/EK 05/2024, servisná kniha aj manuály. Auto v zachovalom stave, bez úprav, tankovaný 100oktán. Garážované, jazdené ako víkendovka, preto prosím obhliadky iba za pekného počasia. Auto je v 91105 Trečín, 15km od hranic. Najazdené km: 157000 QV GTA VTS HGT GT SPORTING 100HP ST TYPE R MPS CZT RALLIART EVO GSI OPC RC S16 GTI SPORT CUPRA TS VR6 R32 AMG ABARTH STI WRX NISMO GR HF GTR GTS R.S. JCW
enkei TME kola 17x7,5
prodam nová kola na TME 5 kusů 17x7,5 ET38 5x114,3 cena 155 000kč ralliart, tommi makinen, evolution, Evo 6, Evo 5, lancer, mitsubishi, rally, Wrx STi, enkei, BBS, evo corse, braid, speedline
Horské kolo Ghost SE 1300
Prodám horské kolo Ghost SE 1300. Pouze osobní odběr. Specifikace Značka Ghost Typ MTB XC HT Modelový rok 2011 Průměr kol 26" Rám SE 7005 PG Vidlice RST Gila ML 80 mm Tlumič -- Zdvih přední 80 mm Zdvih zadní - Řazení Shimano Acera STI Přesmykač Shimano Acera Přehazovačka Shimano Acera Kazeta Shimano 11-30 Kliky Shimano FCM 171 42-34-24 incl. BBUN-26 Pedály GHOST light Hlavové složení Ritchey Představec GHOST light AS-007 31.8 mm Řidítka GHOST Low Rizer light 620 mm 31.8 mm Brzda přední Tektro V-Brake Brzda zadní Tektro V-Brake Brzdové páky Shimano Acera STI Sedlovka GHOST light SP 600 31.6 mm Sedlo GHOST VL 1376 Nába přední Shimano Nába zadní Shimano Ráfky Alex ACE 17 Dráty DT Swiss 1.8 Pláště Schwalbe Smart Sam 2.1 Hmotnost 12.60 kg
Středové pokličky /samolepky alu ST-F1-Mugan-Abarth-RS-STI
Nabízím 4ks/sada středových pokliček (samolepky). Podklad hliník, montáž nalepením(oboustranná lepenka). Vypouklé. Cena za sadu. Provedení - velikost - cena za sadu: logo ST - červené 56 mm 200 Kč sada logo ST - modré 56 mm 200 Kč sada F1 RACING - černé 56 mm 200 Kč sada F1 RACING - stříbrné 56 mm 200 Kč sada Mugan POWER 56 mm 200 Kč sada Abarth + štír v erbu 56 mm 200 Kč sada Abarth štír - červený 56 mm 300 Kč sada logo RS - modré 56 mm 200 Kč sada logo STI červené 56 mm 250 Kč sada hvězda SPEED - červená 56 mm 200 Kč sada hvězda SPEED - střbrná 56 mm 200 Kč sada Napiste o jaký model máte zájem. pošlu fotky, vše se mi sem nevejde.
STI hlavice řadící páky
titanová hlavice řadící páky příplatek pro STI cena 3500kč
Lyže K2 disruption sti 165cm
K2 Disruption STi jsou sjezdové lyže s lehkým a tuhým dřevěným jádrem vyztuženým sklolaminátem a titanalem. Díky tuhé výztuze z Titanalu a tlumení DMD si zachovávají stabilitu v každé zatáčce a v různých sněhových podmínkách. Lyže 3 hod na svahu, jako předváděcí. Stav nových.
Řazení Shimano XT M091 STI SLR
řazení funguje, polepy STI ve špatném stavu, 3x7
Prodám stan JRC STI 2 Man 10000
Prodám stan na ryby JRC STI 2 Man 10000, viz foto.
Gravel STEVENS PRESTIGE 2022 vel. 58 182-192cm
Nabízím nové kolo gravel STEVENS PRESTIGE 2022 v černé barvě ve velikosti 58 pro postavu 182 - 192cm. Výbava: Kliky Shimano GRX 600 46-30 T BB type: BSA 68 mm / 2-Piece Přesmykač Shimano GRX 810 FD-RX810-F 2-speed Přehazovačka Shimano GRX 810 RD-RX810-D 11-speed Direct Mount Total capacity: 40 T Řetěz Shimano CN-HG601 Kazeta Shimano CS-HG700 11-speed převody: 11-13-15-17-19-21-23-25-27-30-34 T Zapletená kola Fulcrum Rapid Red 900 DB Axle: QR12x100/142 mm Tubeless ready Pláště Schwalbe G-One Bite RaceGuard Tire size: 40-622 Řidítka Oxygen Scorpo Aero Gravel Sedlo Oxygen Triton Sedlovka Oxygen Scorpo Levá řadící/brzdová páka Shimano GRX 600 STI ST-RX600-L 2-speed Pravá řadící/brzdová páka Shimano GRX 600 STI ST-RX600-R 11-speed Hmotnost 10.3 kg Maximální zatížení 130 kg Barva Petrol Blue | Phantom Black Doklad i záruka od data prodeje včetně garanční prohlídky. Preferuji osobní předání Olomouc a okolí do 40km. Pro více informací mne můžete kontaktovat.
Masážní válec foam roller - STI Rumble Roller velký tvrdý
Masážní válec STI Rumble Roller o rozměrech 77,5 × 15 cm, černá barva. Původně zakoupen na Alze. V případě zájmu mě prosím kontaktujte na e-mail.
Trek Bontrager Discovery
Koupeno v Cyklo Švec Písek. PC 24 0000,-. Kolo má lehké odřeninky, ale celkově je málo jeté a skvěle zachovalé. Dobrý vstupní model do světa silniček. K vidění na Praze 8. Trek Bontrager Discovery - 21.7. - 11:56 Prodám Trek Bontrager 1000 Discovery Channel Rám Alpha SL Aluminum Vidlice Bontrager Approved, carbon Velikost 58 Kola Alexrims AT450 + pláště Schwalbe/Bontrager 700x25c Přehazovačka Shimano Sora STI, 8 rchlostí, přední Shimano 2203, zadní Shimano Tiagra Kazeta SRAM 850 12-26, 8 speed Sedlo Bontrager Race Basic Lux, karbonová trubice Brzdy Alloy dual pivot / Shimano Sora STI
rohové cihly STI 44R broušené
Prodám 6 ks rohových cihel Heluz 44 STI R. 44x18x25cm Cena za vše 500 Kč. Pouze osobní odběr.
HELUZ STI 44 broušená
Prodám 170 ks broušených cihel Heluz STI 44. Rozměry d 247 x š 440 x v 249 mm. Cena 90,-Kč/ks. Osobní odběr Podbořany.
Prodám Toyota Celica STi
Prodám Toyota Celica STi r.v. 1991, 245 km, 105 ps , dovoz de, orig. stav, zachovalá, info
Samosvor OS Giken pro Bmw 130i / 330i a jiné značky
Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way na Bmw 130i a 330i E9x. Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka. Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky). Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.) Mohu nabídnout špéru i na jiné Bmw motorizace (obecně na všechny benzínové/dieslové R4, R6-320, 325, 330, E46,E9x,F3x, E8x E39, E60, E61 Z4 E85/E86/E89, Z3 atd.) a jiné značky (Audi A3 RS TT Gt86, Brz, Clio 197 / 200, Honda S2000, Civic type r, integra, Peugeot 106, 205, 306, Golf 5, Mazda MX5 rx7 rx8, focus rs st st170, lexus is200, Opel Astra, Corsa, Alfa Romeo Mito, 145, 155, 159, Gt, Gtv Mini Cooper S, Fiesta ST 170, Focus ST Fiat 500 Abarth, corvette, camaro, lexus IS Nissan 350z 370z skyline gtr gt-r 200sx silvia s13 s14 s15 seat leon skoda octavia vw golf r gti lancer evo impreza sti toyota supra Porsche 911 Boxster Cayman). Více o samosvorných diferenciálech v příloze v odkazu. špéra lsd drifting drift kaaz mfactory cusco quaife drexler performance mperformance
Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Impreza 01-07
Dobrý den, koupím "kufrové" dveře na imprezu sedan 01-07 STi v pěkném stavu bez koroze , bez křídla . Děkuji za nabídky
Evo Corse 5x114,3mm 8x18” - 3kusy
Prodam 3 kusy rally disku Evo Corse 8x18” ET 23mm primárně na Lancer Evo, Impreza STi. Obute starší pneu 225/45 v ceně.