subaru impreza wrx sti - strana 2
Počet nalezených inzerátů SUBARU IMPREZA WRX STI: 1000 - strana 2
Dobrý den,
prodám poměrně vzácné Subaru Legacy GT, tedy Legacy 5. generace s motorem z WRX 265 s výkonem 265 koní. Ostatně je to nesportovnější verze, která se na evropský kontinent s levostranným řízením v této generaci dostala. Ano Subaru nabízelo ještě verzi s 3,6L šestiválcem, ale ta byla přes podobným výkon spíše dálničním křižníkem (vyšší hmotnost, uhlazenější projev).
Toto auto je vybaveno automatickou převodovkou 5EAT, která má systém pohonu všech kol VTD, což je asi nejpokročilejší systém, který kdy Subaru vyrobilo, má elektronický mezinápravový diferenciál, podobně jako WRX STi.
Další výhodou oproti standardním verzím je systém Si Drive, (známe z novějších modelů nebo STi), který mění projev vozidla tím, že mění mapování průběhu jak převodovky tak motoru.
Auto má najeto cca 100km a je ve velmi zachovalém stavu. Byl to garážovaný kousek a opečovávaný kusek, nikoliv vozidlo na denní ježdění (k tomu jsou 2 jiná Subaru). Motor jde parádně a nevyžaduje žádné investice, stejně jako zbytek auta, vč. převodovky. Źádné pazvuky ani za studena ani za tepla.
Poměrně bohatá je také komfortní výbava, která byla v té době vrcholem nabídky Subaru, audiosystém McIntosh s DVD a zesílenou akustickou izolací, bezklíčový vstup a startování, dvouzónová klimatizace, výhřívaní sedadel, elektrické nastavení sedadel s pamětí, dešťový senzor, parkovací kamera a podobné jsou samozřejmě přítomny.
Auto je v originálním stavu a nebylo nikdy vážněji bouráno, má antikorozní nástřik podvozku a i kosmetika je velmi hezká, tu kazí pouze zadní nárazník, který má občas škrábanec (viz foto).
Že se jedná o raritní kousek se lze dozvědět i z inzercí. Na jsou momentálně nabízená dvě tyto vozidla, na nula, stejně jako na .
Pro jakékoliv dotazy mne neváhejte kontaktovat.
Auto v kostce:
Subaru Legacy GT (STi chcete-li)
Motor: Přeplňovaný 2.5L boxer s výkonem 195kw, původ v modelech WRX a WRX STi
Převodovka: Automatická 5EAT, systém VTD
Rok výroby: 2011
Najeto: 172 000 Km
Nadstandardní výbava
Tažné zařízení (byť tedy nevyužíváno)
Servisní kniha, známá historie, dva klíče
Prodej nových polomotorů pro vozy Subaru přímo od výrobce. Jedná se o nový zabalený polomotor. Záruka a garance nejnižší ceny v ČR.
Diesel 2.0 2008-2010 10103AC200 122500 Kč
Diesel 2.0 2010-2012 10103AC270 122500 Kč
Diesel 2.0 2012+ 10103AC280 122500 Kč
Diesel 2.0 2014+ 10103AC550 122500 Kč
Impreza STI 2.0 EJ207 2001-2005 10103AB470 79800 Kč
Impreza STI 2.5 EJ257 2018-2021 RA 10103AD020 74200 Kč
Impreza WRX/STI 2.5 EJ257 2008-2014 10103AC050/10103AC890 71400 Kč
Impreza STI 2.0 EJ207 VAB 2014-2019 10103AC510 75800 Kč
BRZ FA20 2011-2016 10103AC260 73800 Kč
Subaru Boxer Diesel Impreza WRX STI Forester BRZ Outback EE20 EJ207 EJ257 Polomotor Motor Blok motoru
Dobrý den, pracujeme na stavbě repliky STi 22B, a potkaly se nám shodou okolností dvě americké kupé pro tento účel vhodné. Rok a půl jsme je nerezavé sháněli v USA, dlouho nebylo nikde nic za rozumné peníze, a najednou se urodily dvě pěkné kupé... :-) Jedno je tedy volné. Jedná se o US LHD kupé s motorem 2.2 jednovačka, 4WD, akční model Brighton, nějaká koroze tam je, ale nic tragického. K autu je možné obstarat a dodat i EU doklady na toto třídveřové Subaru v ceně cca 800 Euro. Cena je včetně proclení atd. Lze zprostředkovat i sadu dílů z JDM WRX nebo JDM STi RA v3, v4 nebo v5 nebo v6 na zástavbu a doporučit kvalitní bodykit 22B. Případně díly má asi i Tom Douda, možná Boxer auto, Subatech a možná i někdo další...
Máme jedno STi RA v6 s DCCD se špatnou kastlí.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited 22B replika kupé Type R coupé DCCD
Prodám Subaru wrx STi 1998 GC8 pravá JDM verze , tedy z Japonska = lepší polokovaný motor , převodovka atd.. Nová STK do 1/25
Převodovka krátká STi JDM .
STi ramena
STi chladič
Karbonová STi rozpěra
STi sedačky atd…
Kovové těsnění STi
Atd….
Kola kované (stav nic moc ale cenu mají !) - při prodeji už můžou být nové ?!
Celkové kosmetika na místech nic super, ale to se dá čekat od starého sportovního auta
Budíky na Turbo , olej…
Motor šlape jako hodinky !
Najeto: 199 300km
Výkon: 280Hp
Motor : 2.0 Boxer
Vady :
SLEVA na výměnu synchronů 3,4
Výfuk dobrý , ale na první části je prasklina (možná bude opraveno)
Obecně kosmetika (není důvod dávat extra nízkou cenu,kosmetika vždy jde udělat)
Lamela spojky chce vymenit (casem se udela u nas)
Zadní origo světla nové :)
Nové ložisko,kloub,světla,baterie,pneu,filtry (i palivový) ,Olej CFS NT+ ..!
Cena na pravé STI z Japonska velmi nízká ..
přestavba a registrace v CZ byla 150.000+ Kč
Prodej nespěchá , nepotřebuji se ho zbavit .
Důvod je teoretická koupě závodního vozu!!
Výměna možná jen s doplatkem ?!?
Radarový detektor Beltronics STi Magnum je skutečně nedetekovatelný radarový detektor! Většině radarových detektorů „uniká“ signál, který mohou zachytit zařízení jako VG2,
Spectre nebo Stalcar MK 3. Policie tato zařízení používá k identifikaci vozidel s radarovými detektory. Beltronics STi Magnum je postaven z hořčíku a „nepropouští“ vůbec žádný signál.
To znamená, že nemůže být detekován žádným současným ani budoucím „detektorem radarového detektoru“!
Beltronics STi Magnum neposkytuje pouze úplnou nedetekovatelnost. Nabízí také dosah lepší nebo stejný jako Beltronics RX65. Jeho dvojitý nízkošumový zesilovač (LNA) mikrovlnný přijímač
poskytuje nejdelší možné varování na všech pásmech policejních radarů, včetně režimu „POP“.
Beltronics STi Magnum je vybaven displejem Multiple Threat Display, který vám dá vědět, zda je detekováno více radarových signálů najednou, a jejich relativní síla signálu. Funkce
AutoScan STi Magnum eliminuje potřebu přepínat mezi městským a dálničním režimem a prakticky eliminuje falešné poplachy. STi Magnum také obsahuje software Beltronics Traffic Sensor
Rejection (TSR) pro filtrování falešných výstrah. Tento model také podporuje detekci radaru v režimu ""POP"".
Beltronics STi Magnum také poskytuje sofistikovaný textový displej s vysokým rozlišením a jasné digitální hlasové zprávy pro snadné rozpoznání výstrah. Podporovány jsou čtyři úrovně
jasu, včetně automatického ztmavení a režimu plné tmy. Lze také aktivovat technický displej, který vám ukáže přesnou frekvenci detekovaného radarového signálu.
To jsou jen některé z mnoha funkcí výkonného radarového detektoru Bel STi Magnum. Pokud jste profesionální řidič a hledáte seriózní výkon, toto je model pro vás.
Beltronics STi Magnum je navržen pro integraci s Cincinnati Microwave ZR4 Laser Defense System.
Beltronics STi Magnum je také kompatibilní s Escort Live! pro ještě větší ochranu.
Vlastnosti Bel STi Magnum
X, K, Ka a super širokopásmová detekce Ka
360° ochrana proti všem typům laseru
Detekce okamžitého zapnutí (pulsu).
Detekuje režim POP
Výstraha bezpečnostního výstražného systému (SWS™).
TotalShield Technology - Kompletní ""RDD"" Nedetekovatelnost
VG-2 Nedetekovatelný
Specter Nedetekovatelné
Jasná digitální hlasová upozornění
Podrobné upozornění SWS™
Zobrazení textu ve vysokém rozlišení
Sloupcový graf Indikátor síly signálu se 3 režimy
Zobrazení více hrozeb
Režim AutoScan™
Filtr TSR
Volitelná pásma
2 městské režimy a režim dálnice
Sluchátkový konektor
Režim pouze zvukové výstrahy
Režim pouze vizuální výstrahy
Automatické a manuální ztlumení
Nastavení displeje Auto/Jasný/Střední/Minimální/Tmavý
Nastavení automatického ztmavení displeje
Upozornění na nízké napětí
Monitor napětí vozidla
Automatické uchovávání paměti
Software lze upgradovat
Technický displej
Plně nastavitelné úrovně zvuku
Autotest
Napájecí kab
Prodám nové Brzdové bubny Textar na vozy:
SUBARU Legacy II Sedan (BD) (Rok výroby 01.1994 - 03.1999, 103 - 167 HP, Benzín)
SUBARU Legacy I Combi (BC, BJF) (Rok výroby 01.1989 - 08.1994, 95 - 200 HP, Benzín)
SUBARU Legacy I Sedan (BC) (Rok výroby 01.1989 - 08.1994, 95 - 200 HP, Benzín)
SUBARU Impreza I Sedan (GC) (Rok výroby 08.1992 - 12.2000, 90 - 280 HP, Benzín)
SUBARU Impreza I Kupé (GFC) (Rok výroby 01.1993 - 12.2000, 90 - 280 HP, Benzín)
SUBARU Forester I (SF) (Rok výroby 03.1997 - 09.2002, 122 - 250 HP, Benzín)
SUBARU Impreza I Combi (GF) (Rok výroby 08.1992 - 12.2000, 90 - 241 HP, Benzín)
SUBARU Legacy II Combi (BG) (Rok výroby 02.1994 - 12.1999, 116 - 167 HP, Benzín)
SUBARU Impreza II Sedan (GD) (Rok výroby 10.2000 - 06.2009, 95 - 320 HP, Benzín)
SUBARU Impreza II Combi (GG) (Rok výroby 10.2000 - ..., 95 - 300 HP, Benzín)
Subaru Impreza, Legacy brzdové destičky pro přední nápravu.
Subaru číslo dílu: 26296FA041.
Kompletní sada, viz foto.
Určeno pro:
SUBARU Legacy II Sedan (BD) ( 09.1994 - 03.1999 , 128 HP)
SUBARU Legacy I Combi (BC, BJF) ( 05.1992 - 07.1994 , 200 HP)
SUBARU Legacy I Sedan (BC) ( 08.1991 - 07.1994 , 116 - 200 HP)
SUBARU Impreza I Sedan (GC) ( 03.1994 - 12.2000 , 103 - 211 HP)
SUBARU Impreza I Kupé (GFC) ( 11.1995 - 12.2000 , 95 - 116 HP)
SUBARU Forester I (SF) ( 08.1997 - 09.2002 , 122 - 170 HP)
SUBARU Impreza I Combi (GF) ( 03.1994 - 12.2000 , 103 - 211 HP)
SUBARU Legacy II Combi (BG) ( 02.1994 - 12.1998 , 128 HP)
SUBARU Forester II (SG) ( 06.2002 - 05.2005 , 125 - 177 HP)
Osobní odběr, nebo:
Pošlu poštou na dobírku 160Kč
Zásilkovna na dobírku 110kč
Platí do smazání.
tel: volat,sms,WhatsApp lze kdykoliv.
email: mhct@
Určeno pro Subaru EJ20 EJ25 IMPREZA GC8 / GDA / GDB / GRB / GRF single-scroll turbo.
(včetně 2002-2007 WRX / 2004+ STI).
- Bolt on náhrada bez větších úprav pro všechny WRX / STI td04l, IHI RHF55 RHF5HB VF22, VF23, VF24, VF28, VF29, VF30, VF34, VF35…, and MHI TD05/TD06 turba s fabrickým průměrem 2.4" Intake turbo.
- 2004-2016 Subaru WRX STI vehicles
- 2004-2007 Subaru Forester
CHRA Size
- T06H 60-1
Wheels Spec
- Compressor wheel: 52 / 68 mm
- Turbine wheel: 67.5 / 58.8 mm
Compressor Housing
- Compressor inlet/outlet: 2.4"/2.0" AR60 with actuator bracket position rotation holes
Turbine Housing Hi-Ni Thermal Resistant
- AR.49 / 7cm, AR.57 / 8cm, AR.73 10cm
Bearing Type
- Journal Bearing Systems with 360-degree thrust bearing kit
Cooling Type
- Water and Oil Cooling System
Actuator Pressure
- 1.0 bar is a default setup
- Available to 0.3bar, 0.5bar, 0.8bar, 1.2bar, 1.5bar, 1.7bar, and 2.0bar, Please add a comment to your order if you must change it.
Boost / HP
- výkon: 400~450hp
- The Max boost level is limited: 2.8bar
Turbo bylo repasováno ve firmě Turbosport z dílů Kinugawa, FA k dispozici. Cena nového je kolem 30.000Kč.
Prodáme jako celek nebo na díly Subaru Impreza WRX (STi) model GC8 rok 1996/1997. Auto bez koroze.
Motor předchozí majitel dělal, je kovaný, ale neudělali kliku, takže jim to opět zaklepalo, na klice. V rámci toho udělali i rozvody, pumpu, svíčky, olej atd. Převodovka je STi 1994 JDM, má to velké turbo, laditelnou jednotku Efi Euro 1, stavitelný podvozek, 17 kola, větší brzdy, vepředu 4 pístky, hliníkový ramena, nějakej slušnej výfuk, 17 kola Tora. Turbo timer, tři přídavné budíky, kožené sportovní sedačky STi, volant Nardi Torino, FMIC - tedy mezichladič vzduchu vepředu, rozpěru a spoustu dalších úprav. Můžeme pomoci s přihlášením na české SPZ... k dispozici je karosérie STi s platnými doklady v ceně 35 000Kč.
Subaru Impreza GH STI 221kW Stříbrná meta manuál
Prodám Subaru Impreza Originál STI 221kw r.v 2012 najeto 130 00km
Sportovní filtr box, auto je plně funkční, v super stavu, hezké letní pneumatiky, vyhřívané sedačky, elektrické okna, klimatizace, multifunkční volant, je v hezkéj modrej barvě, dovoz na přihlášenív ČR, Auto je Pisano na mne v Polsku, sem prvni majtel v EU, dovezene s Kanady
Cena za auto je 455 000kč
Subaru Impreza GH STI 221kW Stříbrná meta manuál
Auto k videni v 550 01 Broumov a nebo v 57-420 Radków
Prodám výfuk Tomei Expreme Titanium Catback pro Subaru Impreza WRX STI 2008-2014 Subaru WRX Sedan / 2015-20 STi Sedan.
Jetý cca 10tis. km
Dohoda o ceně jistá.
Preferuji osobní předání
Pro vážné zájemce mohu poslat video…
Dobrý den,
nabízím k prodeji své Subaru WRX STi. Stručné info níže. Vážní zájemci se stejně na vůz přijedou podívat, projet, vyzkoušet - prosím ale pouze lidé, kteří mají na vůz peníze, ne Ti co se chtějí projet.
Důvod prodeje : čas se posunout trochu dál.
Subaru Impreza WRX STi
rv.2012
naj. 155 000km
výbava nad rámec standardu : kessy, výhřev, bt, zatmavená okna.
k vozu pouze zimní pneu, jindy jsem s vozem nejezdil
Upgrade:
Mishimoto chladič, arp štefty, invidia výfuk, bypass proti nerovnoměrnému zahřívání bloku, hydraulická ruční brzda + ap racing válec, soft a check Hajsel Motorsport.
Fotky z léta ještě bez hydrauliky a fólii.
Ponukam na predaj zberatelske modely. V pripade zaujmu poprosim spravu, pripadne ma kontaktujte telefonicky. Na SMS nebudem reagovat. Mozete taktiez pozriet vsetky moje inzeraty, kde je toho dost. Dakujem pekne.
1. Subaru Impreza WRC '99 R. Burns/R. Reid #5 (AA, V-Rally France) - 420 Eur
2. Subaru Impreza WRC '99 R. Burns/R. Reid #5 (AA, Monte Carlo) - 350 Eur
3. Subaru Impreza WRC 2000 A. Kremer/K. Wicha #4 (AA, Germany) - 450 Eur
4. Subaru Impreza WRC 2001 R. Burns/R. Reid #5 (AA, Monte Carlo) - 350 Eur
5. Subaru Impreza WRC 2002 Makinen/Lindstrom #10 (AA, Monte Carlo) - 350 Eur
6. Subaru Impreza WRC 2004 P. Solberg/P. Mills #1 (AA, Winner of Rally Japan) - 390 Eur
Výfuky pro Subaru.
Jde o plnohodnotnou náhradu originálních dílů výfuku. Zvuk tichý jako originál. Ve vysokých otáčkách mírně sportovní nádech.
V případě zájmu napište typ, rok a kw a odpovím s přesnou cenou, nebo volejte na uvedené tel.č.
Ceny se pohybují 4000-6000 za jeden díl výfuku (polovina až třetina ceny originálu).
Více foto na:
Výfuky jsou z nerez oceli 1.4512 / X6CrTi12, solidní konstrukce, hmotnost jednoho dílu se pohybuje mezi 5-9kg.
Všechny výfuky jsou homologované. STK bez problémů.
Na Slovensko posíláme za 15 eur. Osobní odběr možný - Morava.
Jakékoliv dotazy jsou vítány. Po individuální dohodě vyrobíme i katalyzátory.
Outback 2.5 2000-2003, 115kw
Outback 2.5 2003-2009, 121kw
Outback 2.5 2008-2009, 127kw
Outback 2.5 2009-2014, 123kw
Outback 3.0 2000-2003, 154kw
Outback 3.0 2003-2009, 180kw
Outback 3.6 2009-2014, 191kw
Outback 2.0D 2008-2013, 110kw
Outback 2.2 1996-1998 101kw
Outback 2.4 1996-1998 123kw
Legacy 2.0 1991-1998 85kw
Legacy 2.0 1998-2003 92kw
Legacy 2.0 2003-2005 101kw
Legacy 2.0 2005-2010 110kw
Legacy 2.0 2005-2010 121kw
Legacy 2.2 1994-1996 94kw
Legacy 2.5 1998-2000 110kw
Legacy 2.5 1998-2003 115kw
Legacy 2.5 2003-2009 121kw
Legacy 2.5 2008-2009 127kw
Legacy 2.5 2009-2014, 123kw
Legacy 3.0 2003-2009 180kw
Legacy 2.0D 2008-2013, 110/108kw
Legacy 3.0 SpecB 180kw
Forester 2.0 1997-2002, 90kw
Forester 2.0 1997-2002, 92kw
Forester 2.0 1998-2002, turbo, 125kw
Forester 2.0 1998-2002, turbo, 130kw
Forester 2.0 2002-2008, 92kw
Forester 2.0 2002-2008, 116kw
Forester 2.0 2002-2008, 129kw
Forester 2.5 2003-2008, 155kw
Forester 2.5 XT 2005-2010,169kw
Forester 2.5 2008-2013, 126kw
Forester 2.0 2008-2013, 110kw
Forester 2.0D 2008-2013, 108kw
Impreza 2.0 1995-2000 85kw
Impreza 2.0 1996-2000 155kw
Impreza 2.0 GT 160kw
Impreza 2.0 2000-2005 92kw
Impreza 2.0R2005-2009 118kw
Impreza 2.0 2008-2011 110kw hatchback
Impreza 1.8 1993-2000 66kw
Impreza 1.6 1993-2000 66kw
Impreza 1.5 2008-2011 79kw/77kw
Tribeca 3.0 180kw
Tribeca 3,6 191kw
Dobrý den,
Rozhodla jsem se prodat svoje Subaru Impreza.
Důvod: Stěhování a potřebuji peníze.
R.v. 2006
Motor: Atmo 1.5 77kw.
Auto jsem kompletně předělala na wrx vzhled, je vyvoskovaná, ošetřena. Zdravá kastle. U Subara cenné.
Wrx přední brzdice, nové kotouče zadek i předek, olej dělaný v dubnu minulého roku. Zadní brzdiče po repasu. Do auta dávám olej liqui moly. Rozvody dělané před rokem. S autem jsem najela jen 15k km za dva roky. Nájezd 167xxx km. Nové prachovky, čepy.
Stk do 04/24
Auto je v garáži.
Až na dveře, kufr a zadní nárazník je celá po laku. Interiér taktéž předělaný na wrx, sedačky, manžeta řadící páky, original Subaru rádio atd. Původně nic z toho v tom autě nebylo. Sháněla jsem veškeré díly přes rok. Mám fotky před a po kdyby byl zájem.
Originální wrx kola 17’. Nechala jsem je zapsat do TP.
Mohu přihodit starý (zimní naraznik) a starou kapotu. Plus origo volant do Hawka. Stačí ho jen namontovat, ja na to už bohužel nemám čas.
Cena je pevná.Na odpovědi dam 90 a odvezu nereaguji. Trvám na společném přepisu.
Lipo je urvané, nezvládlo diru u benzinky. Svítí airbag, ale to kvůli sedačkám, měla obyčejné a jsou tam z wrx, takže je odpojené čidlo. Jak jsem psala nemám čas cokoliv řešit už.
Více info po telefonu, ráda řeknu vše co vím, auto má ke svému věku zdravou káru.
Bazary nevolat!
Subaru Impreza WRX STI, 2011, 183tkm, teď po investici za 150 000,-.
Nabízím výše zmíněný vůz. Drobné úpravy:
Bypas 4. Válce pro lepší chlazení, mishimoto komplet chlazení, větší olejový chladič, blow off ventil, cobb přímé sání, komplet nerezový výfuk invidia, lepší muzika, 2din rádio přímo pro Subaru.
Vůz je technicky v perfektním stavu, vše co bylo třeba jsem udělal, je na nových zimních pneu, předek je ve folii proti kamínkům. V podstatě bez koroze (foto podvozku mohu zaslat). Vizuálně na 2 metry perfektní, ale přední nárazník má jiný odstín a není perfektně slícovaný, mřížky v něm jsou taky horší, jinak vizuálně auto v pořádku. Na přední nárazník a mřížky čekám na místo v lakovně, třeba stihnu přelakovat. Bylo bourané (asi jako každé STI) jedna oprava za 200 000,- (předek, nosníky ok, lze dohledat) druhá oprava zadek 100 000,- z toho byl 60 000,- vyfuk (fotky po nehodě mám). Nefunguje dálka na klíčku, to jsem neřešil. Koupil jsem , dal jsem nové rádio, novou muziku, nové zimní pneu a odvezl na servis za 110 000,- (fakturu mám, rád zašlu, dělalo se toho hodně), tak aby byl vůz ve 100% stavu, připraven na zimu (od servisu najeto 30 km). Chtěl jsem jej pro sebe na zábavu, ale svezl jsem se v kamarádově EVU a chci EVO, proto nabízím, je to taky jediné auto za které bych ho případně vyměnil.
Motor je tichý, běží perfektně, spotřebu oleje má adekvátní. Když jsem se rozhodl auto prodat, mělo jet teprve na velký servis, který jsem mohl zrušit, ale nepřišlo mi to fér a raději prodám auto ve 100% stavu s klidem, než zmiňovat neduhy a pak se stejně dohadovat. Takhle je ve stavu sednout a užívat.
Mechanik při prohlídce vítán, do servisu v Praze nebo do 30 km od Prahy Vám to klidně přivezu, když mi to nezabere celý den. Zkušební jízda možná, po složení 30% z ceny.
Prosím pouze volat. Díky.
Jde o plnohodnotnou náhradu originálních dílů výfuku. Zvuk tichý jako originál. Ve vysokých otáčkách mírně sportovní nádech.
V případě zájmu napište typ, rok a kw a odpovím s přesnou cenou, nebo volejte na uvedené tel.č.
Ceny se pohybují 4000-6000 za jeden díl výfuku (polovina až třetina ceny originálu).
Více foto na:
Výfuky jsou z nerez oceli 1.4512 / X6CrTi12, solidní konstrukce, hmotnost jednoho dílu se pohybuje mezi 5-9kg.
Všechny výfuky jsou homologované. STK bez problémů.
Na Slovensko posíláme za 15 eur. Osobní odběr možný - Morava.
Jakékoliv dotazy jsou vítány. Po individuální dohodě vyrobíme i katalyzátory.
Outback 2.5 2000-2003, 115kw
Outback 2.5 2003-2009, 121kw
Outback 2.5 2008-2009, 127kw
Outback 2.5 2009-2014, 123kw
Outback 3.0 2000-2003, 154kw
Outback 3.0 2003-2009, 180kw
Outback 3.6 2009-2014, 191kw
Outback 2.0D 2008-2013, 110kw
Outback 2.2 1996-1998 101kw
Outback 2.4 1996-1998 123kw
Legacy 2.0 1991-1998 85kw
Legacy 2.0 1998-2003 92kw
Legacy 2.0 2003-2005 101kw
Legacy 2.0 2005-2010 110kw
Legacy 2.0 2005-2010 121kw
Legacy 2.2 1994-1996 94kw
Legacy 2.5 1998-2000 110kw
Legacy 2.5 1998-2003 115kw
Legacy 2.5 2003-2009 121kw
Legacy 2.5 2008-2009 127kw
Legacy 2.5 2009-2014, 123kw
Legacy 3.0 2003-2009 180kw
Legacy 2.0D 2008-2013, 110/108kw
Legacy 3.0 SpecB 180kw
Forester 2.0 1997-2002, 90kw
Forester 2.0 1997-2002, 92kw
Forester 2.0 1998-2002, turbo, 125kw
Forester 2.0 1998-2002, turbo, 130kw
Forester 2.0 2002-2008, 92kw
Forester 2.0 2002-2008, 116kw
Forester 2.0 2002-2008, 129kw
Forester 2.5 2003-2008, 155kw
Forester 2.5 XT 2005-2010,169kw
Forester 2.5 2008-2013, 126kw
Forester 2.0 2008-2013, 110kw
Forester 2.0D 2008-2013, 108kw
Impreza 2.0 1995-2000 85kw
Impreza 2.0 1996-2000 155kw
Impreza 2.0 GT 160kw
Impreza 2.0 2000-2005 92kw
Impreza 2.0R2005-2009 118kw
Impreza 2.0 2008-2011 110kw hatchback
Impreza 1.8 1993-2000 66kw
Impreza 1.6 1993-2000 66kw
Impreza 1.5 2008-2011 79kw/77kw
Tribeca 3.0 180kw
Tribeca 3,6 191kw
Prodám Subaru Impreza 2.0 92 kW, 2005, 159 000 km. Vozidlo je bez zásahu tunera nebo domácího kutila. Z viditelné koroze se zatím lehce klube pouze levý lem viz fotografie. Prahy a další náchylné části karoserie jsou zdravé. Motoricky je vozidlo zcela bez problému: Motor za 10000 km spotřebuje méně než litr oleje. Katalyzátor není vykotlaný, lambda sonda je na svém místě, nikdo se nepokoušel přidávat kW závodním volantem z Globusu a ani ložiska v kolech nepamatují skoky a drifty na polních cestách ještě z dob, kdy Rumunsko vstupovalo do EU. Proto, ač mnoho hlubokých znalců motorismu tvrdí, že je to u Subaru normální, nesvítí kontrolka emisí, ABS, ani airbagu. STK do 9/2024.
Výbava je standardní: Automatická jednozónová klimatizace, všechny okna v elektrice, centrální zamykání na DO, pětistupňová manuální převodovka s redukcí, permanentní pohon všech kol, autorádio s CD a kazetovou mechanikou (vše funkční a displej nevysvícený). Dané provedení nemá přední mlhová světla.
Plusy:
• Na podzim nová přední ramena, čepy a ošetřena přední nápravnice. Před rokem měněny náplně v převodovce a obou diferenciálech.
• K vozidlu jsou letní i zimní pneu ve velmi dobré kondici spolu se dvěma sadami originálních hliníkových kol.
• Na podvozku instalovány nerezové kryty motoru a zadního diferenciálu.
• Vozidlo má krásný sportovní interiér - nevím, zdali je předchozími majiteli přehozený z WRX, nebo jde o originální limitovanou edici, ale vzorek prošívání předních sedadel, zadních sedadel i dveří se shoduje a jedná se o originální Subaru díly.
• Vozidlo má před několika lety měněny tlumiče, test na podzim vyšel na 100%, výborné jízdní vlastnosti.
Známé mínusy:
• Netěsnost systému klimatizace – nezjišťoval jsem, zdali je vadný chladič, nebo je to jen nějaká prkotina. Nutno dořešit.
• Na začátku zimy jsem měl s vozidlem čelní nehodu. Koupil jsem kapotu a nárazník „v barvě“, ale je to jiný odstín. Nechám na novém majiteli, zdali to nebude řešit, vyřeší karbonovou fólií, anebo třeba stejně pro design sežene kapotu s nasávačem. Rozbitý původní nárazník ve stylu WRX STI mám schovaný a mohu dát k vozu. Šikovný kutil jej může ještě opravit.
Důvod prodeje:
Auto jsem koupil před rokem pro přítelkyni. Během zimy dostala nový služebák. Jako hlavní auto máme Levorga, a tak Impreza už měsíc v podstatě jen zabírá parkovací místo a počítá šrámy na sídlišti. V aktuální životní situaci je pro nás třetí auto nesmysl a v plánované budoucnosti přítelkyně uvítá spíše něco nudnějšího, ale zánovního.
Závěrem bych rád ještě zdůraznil, že vozidlo prodávám. Vozidlo tedy přenechávám na základě přepisu a kupní smlouvy za peníze v hotovosti, nebo okamžitým převodem. Nemám zájem o komisní prodej autobazaru a nejsem poskytovatel úvěru. Uvítám, pokud naše komunikace může začít frází jako "Dobrý den, mám zájem o Vaše vozidlo. Máte jej ještě k dispozici?", nikoliv "Auto mas jeste? Chci moc ale ted mam 20". Děkuji.
Subaru Impreza WRX, r. v. 2002 – Náhradní díly
Příslušenství motoru, turbo, nápravy, diferenciál, kardan, poloosy, těhlice 4x, zadní náprava, sahary, palubka, budíky, startér, práhovka, nádrž s čerpadlem, řídicí jednotka.
Čerpadlo WRX i STI.
Motor s převodovkou a karosářské díly nemám !
K dispozici jsou díly dle fotek.