inzerce, prodej, prodám, bazar

subaru evo

Počet nalezených inzerátů SUBARU EVO: 1000

Whiteline zadní ramena sbíhavosti Subaru Impreza, BRZ, GT86
Prodám nové, nepoužité Whiteline zadní ramena sbíhavosti, vhodné pro snížené auta. KTA147B SUBARU BRZ ZC6 2012-2021 SUBARU FORESTER SH 2008-2013 SUBARU FORESTER SJ 2013-2018 SUBARU IMPREZA GE, GH 2007-2011 SUBARU IMPREZA GJ, GP 2011-2016 SUBARU IMPREZA WRX GE, GH 2007-2011 SUBARU IMPREZA WRX GV, GR 2011-2014 SUBARU IMPREZA WRX STI GE, GH 2007-2011 SUBARU IMPREZA WRX STI GV, GR 2011-2014 SUBARU IMPREZA WRX STI VA 2014-2021 SUBARU IMPREZA WRX VA 2014-2021 SUBARU LEVORG VM 2016-2020 SUBARU LIBERTY BN 2015-2020 SUBARU OUTBACK BS 2015-2020 SUBARU XV GP7 2011-2017 TOYOTA 86 ZN6 2012-2021
5x100 R17 originál - alu disky Subaru Forester - ET 55
Prodám originální disky Subaru Forester 5x100 R17 7Jx17 ET 55 Středová díra : 56.1mm drobné kosmetické vady laku, lakováno na černo vhodné pro Subaru Forester (97-02), Subaru Forester (03-08), Subaru Forester (08-13), Subaru Forester (13-), Subaru Impreza (93-00), Subaru Impreza (01-07), Subaru Impreza (07-11), Subaru Impreza (11-), Subaru Impreza WRX STi (00-05), Subaru Legacy (89-03), Subaru Legacy (03-09), Subaru Legacy (09-), Subaru Outback (98+… ) a mnoho dalších .. osobní odběr kdykoliv ve Studenci 512 33 ( 9km od Nové Paky a Vrchlabí ) po tel. dohodě mohu vzít s sebou ( jednou týdně ) na trase Jičín, Turnov, Mladá Boleslav nebo Sobotka i dobírka cca 560,- cena za kompletní sadu je 6.900,-
Subaru Forester STi 2005 JDM už LHD,cca 500 koní,bez koroze
FOR SALE genuine non stock Subaru Forester JDM STi 2006 MR, heavily modified, full service history, professionally LHD converted, full service, EU registration available. Facelift. App 500 PS. Very rare car, only app 2 500 produced totally. Už facelift 2005 model. Cca 500 koní. Výbava JDM verze Forester STi: MOTOR JDM STi s "Big port" hlavami LHD ŘÍZENÍ 13:1 FRONT DIFF A.P.HELICAL CENTER DIFF - VISCOUS COUPLING SLIP LIMITER, 6Q GEAR with DCCD REAR DIFF R180 - SURETRAC Hliníková ramena, přední lízátko STi, velké černé BREMBO brzdy (větší než klasická STi Bremba, samosvorný diferenciály, DCCD, šestikvalt shodný s JDM Imprezou STi, ale je robustnější, přídavné budíky STi Genome s kontrolérem, dva klíče, alarm, STi bodykit, zadní křídlo, sedačky STi atd. Kompletní servisní historie. Forester STi je ještě z Japonska extrémně upraven - seznam úprav přikládám. Aktuálně dokončujeme přestavbu na LHD a ladění jednotky u profesionálů. Případně je možné postavit tento Forester STi zpět do série, pak by byla cena 580 000 Kč. Lze přihlásit na české nebo na EU doklady, není v ceně. Fotky z přestavby pošlu případně přes Úschovnu nebo část z nich najdete zde: Modelu Subaru Forester STi vyrobili japonci pouze cca 2 500 kusů celkově. Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Subaru Impreza, Legacy brzdové destičky 26296FA041
Subaru Impreza, Legacy brzdové destičky pro přední nápravu. Subaru číslo dílu: 26296FA041. Kompletní sada, viz foto. Určeno pro: SUBARU Legacy II Sedan (BD) ( 09.1994 - 03.1999 , 128 HP) SUBARU Legacy I Combi (BC, BJF) ( 05.1992 - 07.1994 , 200 HP) SUBARU Legacy I Sedan (BC) ( 08.1991 - 07.1994 , 116 - 200 HP) SUBARU Impreza I Sedan (GC) ( 03.1994 - 12.2000 , 103 - 211 HP) SUBARU Impreza I Kupé (GFC) ( 11.1995 - 12.2000 , 95 - 116 HP) SUBARU Forester I (SF) ( 08.1997 - 09.2002 , 122 - 170 HP) SUBARU Impreza I Combi (GF) ( 03.1994 - 12.2000 , 103 - 211 HP) SUBARU Legacy II Combi (BG) ( 02.1994 - 12.1998 , 128 HP) SUBARU Forester II (SG) ( 06.2002 - 05.2005 , 125 - 177 HP) Osobní odběr, nebo: Pošlu poštou na dobírku 160Kč Zásilkovna na dobírku 110kč Platí do smazání. tel: volat,sms,WhatsApp lze kdykoliv. email: mhct@
Subaru Impreza STi JDM 2003 bílá RHD v ČR, bez koroze DCCD
V ČR skladem už je moc pěkná bílá Impreza STi JDM GDB s DCCD. Rok 2003. Ve srovnání s evropskou verzí jsou japonské JDM verze podstatně lepší, lehčí, ostřejší a prakticky nebývají rezavé. Nulová koroze je i zde. Kompletní servisní historie včetně palubní literatury, auto ještě v Japonsku dostalo velký servis při 143 000km (olej, filtry a svíčky měněny, a geometrie), rozvody japonci udělali ve 104 000km. Lze doložit. V únoru 2023 byly už v ČR vyměněny čepy řízení, tyčky stabilizátoru, snímač rychlosti, přední desky, udělána geometrie, ECU naladěna a optimalizována na evropský benzín 100 oktanů, a provedena celková kontrola auta. Dva klíče, lepší JDM audio, kotouče nerezavé OK, desky ještě OK taky. Auto krásné i zespodu. Absolutně bez lišky. Moc pěkný neponičený interiér. Původní neopravovaný lak bez zásadních oděrek, jen tři čtyři drobnosti a škrábance, koroze nula. Nikdy bourané, žádný díl nebyl lakovaný, doložím, klidně přijeďte se zkoušečkou laku. Lze přihlásit v ČR, není v ceně. Lze domluvit přestavbu na LHD, přestavbová sada k dispozici. Děkuji Turbotimer, xenony, funkční klima, mlhovky, ostřik IC z místa řidiče, sériové zánovní červené JDM tlumiče z modelu Spec C RA a S203, krátká JDM převodovka šestikvalt s DCCD, vzadu LSD, vepředu LSD Suretrac, původní nářadí Subaru, původní rezerva. Více fotek je zde: Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited 22B replika kupé Type R coupé DCCD TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Nové Brzdové Bubny Subaru legacy/Forester/Impreza
Prodám nové Brzdové bubny Textar na vozy: SUBARU Legacy II Sedan (BD) (Rok výroby 01.1994 - 03.1999, 103 - 167 HP, Benzín) SUBARU Legacy I Combi (BC, BJF) (Rok výroby 01.1989 - 08.1994, 95 - 200 HP, Benzín) SUBARU Legacy I Sedan (BC) (Rok výroby 01.1989 - 08.1994, 95 - 200 HP, Benzín) SUBARU Impreza I Sedan (GC) (Rok výroby 08.1992 - 12.2000, 90 - 280 HP, Benzín) SUBARU Impreza I Kupé (GFC) (Rok výroby 01.1993 - 12.2000, 90 - 280 HP, Benzín) SUBARU Forester I (SF) (Rok výroby 03.1997 - 09.2002, 122 - 250 HP, Benzín) SUBARU Impreza I Combi (GF) (Rok výroby 08.1992 - 12.2000, 90 - 241 HP, Benzín) SUBARU Legacy II Combi (BG) (Rok výroby 02.1994 - 12.1999, 116 - 167 HP, Benzín) SUBARU Impreza II Sedan (GD) (Rok výroby 10.2000 - 06.2009, 95 - 320 HP, Benzín) SUBARU Impreza II Combi (GG) (Rok výroby 10.2000 - ..., 95 - 300 HP, Benzín)
KAROSERIE MITSUBISHI LANCER EVO 8 MR LHD/2005/HLINÍK.STŘECHA
Prodám Karoserii Lancer EVO 8 MR 2005 , Karoserii Lancer Evolution 8 MR 2005 , Karoserii Lancer EVO VIII MR 2005 , Karoserii Lancer Evolution VIII MR 2005 BODYSHELL LANCER EVO 8 VIII 2005 MR ORIGINAL LHD CHASSIS LANCER EVO 8 VIII 2005 MR ORIGINAL LHD Rok výroby: 2005 Veze: MR Barva: Štřábrná metalíza Original LHD - levostranná Originální hliníková střecha Auto původem z USA Co je vše v této nabídce: ► Karoserie Lancer EVO ► Přední pravé a levé dveře ► Zadní pravé a levé dveře ► Kompletní palubovka s airbagama ► Karbonová ruční brzda ► Čelní sklo ► Zadní sklo ► Zadní kovová výztuha nárazníku ► Panty pátých dveří ► Žluté originální tlumiče Bilstein ► Nádrž ► Pojistková skřínka a část elektriky ► Pravé a levé zrcátko ► Posilovač brzd ► Chladič serva ► Klima chladič ► kompletní brzdový rozvod ► Zadní Evo 8 sedačky ► Zadní Evo 8 USA lampy ► 4x vnitřní tapec dveří ► Olejový chladič i s hadicema ► Podvolantový kroužek i s páčkama ► a spoustu dalších věcí plastů v interiéru Možnost dokoupení: ► Originální USA doklady i se všemi štítky, VIN čísly na plechu. Doklady patřily přímo k této karoserii - cena dokladů 35.000,- kč kdo by chtěl doklady i s karoseríji 25.000,- Kč STAV: Jedná se o EVO 8 MR a je to limitovaná Edice 1000 kusů, protože Evo 8 nemá hliníkovou střechu. Auto je na mnoha místech napadeno korozí. Boční nosníky ve předu, něktérá místna na prazích a podlaze. Je nutno to vidět. Ideální pro človeka, který zbytek toho co na autě je rozebere, kompletní opískuje a vyvaří a postaví to prakticky do nova. Na karoserii je stále mnoho věcí. Je potřeba si uvědomi, že se nejedná o holou karoserii. Je možné zaslat více detailnějších fotek karoserie na email. Volat a psát kdykoliv
Prodám Mitsu Lancer Evo 5 JDM už LHD 1998 105 t km v ČR
NA PRODEJ prakticky originální japonské JDM Mitsubishi Lancer Evolution 5. Dovoz z Japonska. Nádherný nevybydlený interiér, asiat nekuřák. Nyní přestavěno na LHD profíky z Lancer Evo komunity. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně. Detailní fotky přikládám. SPZ na autě jsou jen pracovní, nepatří k autu. Auto jede super, vše funguje, jak má. Statistiky říkají, že bylo vyrobeno jen kolem 7000 kusů Mitsubishi Lancer Evo 5 GSR a jen cca 500ks v černé barvě. Nedávno udělaný velký servis včetně rozvodů, olejů, filtrů, svíček atd. Vše vidět na fotkách a lze doložit. Auto již v ČR a po přestavbě na LHD včetně digitální klimy a dálkově ovládaného centrálu. FOR SALE ALMOST GENUINE LANCER EVOLUTION 5, DIRECT IMPORT FROM JAPAN LAST YEAR. CLEAN TITLE. VERY LOW MILEAGE, 104 800 km only. Currently converted to LHD by professional Lancer Evo shop. Mileage confirmed by japanese service book etc. Ready for test drive in Prague, Czech Republic. App 7 000 pcs of Evo 5 GRS were produced, and app 500pcs in black color only. Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 Evo 8MR 8 mr rs
Dovoz aut z japonských certifikovaných aukcí - od roku 2006
Zdravíme všechny milovníky japonských aut a také youngtimerů a veteránů. Od roku 2006 se zabýváme dovozem aut z Japonska zejména z japonských certifikovaných aukcí. Ve spolupráci s japonskými partnery nabízíme naše služby související s vyhledáním zajímavých aut podle přání klienta, překladem výsledků technické inspekce z aukčního sheetu, lustrací, vydražení na základě pokynů klienta, prověření stavu, nájezdu až po dopravu do ČR a veškerého papírování. Jsme připraveni také poradit s investicí do aut, u kterých už cena klesat nebude a je pravděpodobný i růst ceny. V Japonsku se dají sehnat staré ameriky v moc pěkném stavu, pěkná, nerezavá a výkonná Subaru STi i Mitsubishi Lancer Evo, Hondy, Nissany, Toyoty (vše pravostranné), osmdesátkové a devadesátkové Mercedesy a BMW (levostranné evropské verze), také italské krásky z osmdesátek a devadesátek, například Alfa Romeo, Lancia a Abarth. Občas se objeví nějaké to zajímavé Ferrari nebo Maserati. Znalci ocení pěkná AMG nebo BMW Alpiny, případně Lancie Integrale, včetně verze Evo. Zajímavě se dají v Japonsku sehnat i evropské verze ostřejších aut jako třeba Abarth 500, Audi RS, Renault Mégane RS, Clio RS, Clio V6. Objevují se tam také pěkné Saaby a Volva ze sedmdesátých a osmdesátých let. Lze tam najít také velké rarity jako Renault Alpine, Renault 5 Turbo, Peugeot 205 GTi S16, Gordini a další Již jsme dovezli dlouhou řadu vozů Porsche, ať již ikonické 911, tak i méně populární, ale velmi zajímavé Porsche 968, Porsche 928 a Porsche 944. Bohužel doby, kdy auta v Japonsku byla výrazně, ale opravdu výrazně levnější než v Evropě, už jsou delší dobu pryč. Ale při troše trpělivosti se dá lecjaké pěkné auto v Japonsku vydražit za velmi rozumné peníze, levněji než v Evropě, a v krásném stavu, zcela původní a se servisní historií. Seznam referencí a již dovezených aut rádi zašleme v případě vážnějšího zájmu. Máme spokojené klienty jak v Čechách, na Moravě, ve Slezsku tak i na Slovensku, v Maďarsku, Německu, Rakousku a ve Francii. Děkujeme. Epoxy Youngtimer Japonsko, Dovoz, Kontejner, Mercedes AMG, Brabus, Lorinser, Audi S2, RS2, S4, RS4, RS6, R8, Porsche 911 964, 993, 996, 997, turbo, GT2, GT3 RS, Maserati, Ferrari, MG, Rover, Triumph, Lotus Omega, BMW M5, M3, M6, 635Csi, US cars, Lincoln, Cadillac, Pontiac, Corvette, Mustang, Camaro, GTO nebo JDM Honda NSX, Vtec, Subaru Impreza STI, Mitsubishi Lancer Evolution, Evo 7, Evo 8, Evo 9, Evo 6, Evo 5, Petter Solberg, Tommi Makinen, Tommi Kaira, Mitsubishi Eclipse, Nissan Skyline, Sylvia, Abarth, Clio, V6, RS, Saab, Volvo, Alpine, Alpina, Lancia, Integrale, NSX, GT4, Toyota, JDM, RHD. Mercedes AMG, Brabus, Audi S2, RS2, S4, RS4 R8, Porsche 911 964, 993, 996, 997, turbo, GT2, GT3 RS, Maserati, Ferrari, MG, Rover, Triumph, Lotus Omega, BMW M5, M3, M6, 635Csi, US cars, Lincoln, Cadillac, Pontiac, Corvette, Mustang, Camaro, GTO nebo JDM Honda NSX, Vtec, Subaru Impreza STI, Mitsubishi lancer Evolution, Mitsubishi Eclipse, Nissan Skyline, Sylvia apo
Subaru Impreza WRX/STi JDM v5 1998 Kosei RHD 310 koní
Prodáme docela pěkné japonské JDM WRX/STi s řadou funkčních úprav. Auto prakticky bez koroze, před pár lety udělaný celolak na tuto zajímavou barvu z BRZ. Někomu se to líbí více, někomu méně. Auto startuje, nekouří, motor neklepe, nevaří. Auto jede moc pěkně, brzdí to, turbo fouká docela dost, motor byl vloni dělanej, plus nový rozvody a vodní pumpa atd. Tlumiče pěkně tluměj a netečou. Chce to nový gumy. Na rovinu, není to žádný krasavec na výstavku, je to poctivý japonský rychlý a obratný bitevník, pravé JDM (Japanese Domestic Market). Na zimu bych doporučil udělat nástřik spodku, protože zatím to není rezavý vůbec a bylo by škoda, kdyby to začalo rezivět. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně. Více fotek je zde: JDM Kola Kosei 17 palců, Made in Japan, přídavné budíky, startování na tlačítko, sportovní stavitelný podvozek (ale není pekelně tvrdý), brzdy vepředu čtyřpístky, sportovní výfuk se sportovním katem. Naladěná jednotka na cca 310 koní. Výměna možná pouze za fakt hezké auto s rozumným nájezdem, nebo za veterána, ale nerezavého. Díky Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Subaru Impreza  WRX kastle STi Prodrive JDM úprava  krásné
Subaru Impreza STI Prodrive Edition Limited 2001 Engine & Gearbox - JDM WRX swap, modified lot Suspension - Cusco Vacanza, full setup HKS Blow Off TE37RT 9J 25 OFF + New RiKen Tires Frontal Intercooler FMIC ClutchMax Stage 1 Clutch new brand new DW65C Fuel Pump STI Injectors Short Shifter Original Sparco Steering Wheel Original Blitz Boost Gauge 260 km/h Speedometer STi Alcantara Ceiling Voltmeter Turbotimer Spec C roof vent Pioneer Monitor 4x2 Brakes *VF37 Turbo Kit - může být přidán k autu za 17 000Kč Prodám velmi zajímavě upravenou a designově jedinečnou JDM Imprezu. Kastle a interiér je STi Prodrive 2001, nulová koroze, nebouraná, interiér velmi pěkný a čistý, černá stropnice atd. Motor a převodovka je JDM WRX, oboje funguje bez problémů, neklepe, nekouří. Auto je k vidění ve Středočeském kraji. Je stále garážováno a v zimě nejeté. Pokud by mělo jezdit v zimě na sněhu a soli, doporučuji důkladný nástřik spodku. V prosinci 2022 auto dostalo nový přední chladič, nové brzdy, byla udělána geometrie atd. Faktura je k dispozici. Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Subaru Impreza Legacy Spec B GT 2.0 WR Limited by STI RHD 20
Už je v ČR na prodej tento nádherný a rychlý rodinný kombík o výkonu cca 300 koní. Kombík je na cestě z Japonska. Je to limitovaná verze Subaru Legacy GT Spec B WR Limited by STi. Vyrobilo se jich pouze 315 kusů, je to velká rarita. Auto je absolutně bez koroze. Nebylo havarováno. Více fotek je zde: - Twin scroll STi velké turbo - motor 2.0 STi jako je v JDM STi Impreze - podvozek Bilstein - robustní JDM manuální převodovka - STi sání a výfuky STi Genome - STi bodykit a spojlery - specifický interiér v kombinaci kůže/alcantara - 18 palcová zlatá kola - Xenony - symetrický pohon 4x4 - sériově 280 koní papírově, reálně kolem 300 koní - audio McIntosh - mlhovky - automatická klimatizace - vše v elektrice - airbagy, ISOFIX atd Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Kotouče + destičky SUBARU IMPREZA - BREMBO SPORT
Brzdové kotouče + destičky SUBARU IMPREZA - BREMBO SPORT - LINE -Nabízím nové (DĚROVANÉ) přední brzdové kotouče + desky Original Brembo Xtra - line (Itálie) na Subaru Impreza Rozměr: průměr 294 mm, tloušťka 24mm, (vysoce nauhličeno + nátěr) Rozteč: 5x100 mm, destičky: délka 119 výška 70,2 tloušťka 14mm. Možno zaslat na dobírku (+230Kč).! Cena je za sadu (2ks kotoučů + 4 ks destiček)! Pokud potřebujete info, volejte - pište na e-mail, rád odpovím! SUBARU IMPREZA kombi (GF), 2.0 Turbo GT AWD [160kW, 1994ccm] SUBARU IMPREZA kombi (GG), 2.0 WRX Turbo AWD [165kW, 1994ccm] SUBARU IMPREZA kombi (GG), 2.5 WRX AWD [169kW, 2457ccm] SUBARU IMPREZA limuzína (GC), 2.0 Turbo GT AWD [160kW, 1994ccm] SUBARU IMPREZA limuzína (GD), 2.0 WRX Turbo SUBARU IMPREZA limuzína (GD), 2.5 WRX STi AWD [206kW, 2457ccm] SUBARU IMPREZA Sikma zadni cast, 2.5 WRX AWD [169kW, 2457ccm]
VÝPRODEJ SPECIALIZED Epic EVO Karbon 2022 NOVÝ- ZÁRUKA
VÝPRODEJ kol SPECIALIZED Epic EVO Karbon 2022 (NOVE nepouzite) se zárukou Velikost L (174-188cm) Velikost XL (184-198cm) CENA s DPH: 81.990kč CENA bez DPH: 67.760kč (pro plátce DPH) Osobní odběr PRAHA Popis: Vzpomínáte si na dobu, kdy se při XC ještě nepoužívala startovní pistole? My také. A přestože Epic EVO nikdy neodmítne startovní číslo, je dobře obeznámen s tím, že další hřebenovka je také perfektní cílová rovinka, a nabízí neuvěřitelnou kombinaci efektivity šlapání a působivých schopností krotit traily, abyste se tam dostali rychleji. Ačkoli je u modelu Epic EVO zdánlivě skromný nárůst zdvihu odpružení o 20 milimetrů vpředu oproti jeho stájovému kolegovi Epic a jen o 10 milimetrů vzadu, pracovali jsme přesčas, abychom se zajistili, že byl implementován způsobem, který vás donutí říct "Ty jo!", jakmile se dostanete na první úsek singletracku. Model Epic EVO se nyní může pochlubit nejschopnější iterací naší progresivní XC geometrie, která kdy byla použita u modelů Epic. Je také všestrannější než kdykoli předtím díky nové zadní stavbě vybavené přehazovačkou, která jezdcům umožňuje nastavit úhel hlavové trubky a výšku středového složení a snadno tak přizpůsobit jízdní vlastnosti modelu Epic EVO. Lehký karbonový rám Epic EVO FACT 11m je vybaven výkonnými komponenty SRAM a odpružením RockShox, což je sestava šitá na míru tomu, aby kilometry mizely rychleji než kdykoli předtím. Flip It To Rip It: Vylaďte jízdu karbonového rámu FACT 11m Epic EVO tak, aby odpovídal vašim preferovaným jízdním vlastnostem, s jednoduchostí překlopení čipu, který umožňuje jezdcům zvýšit úhel hlavové trubky EVO o půl stupně a zároveň zvýšit výšku středového složení o 10 milimetrů . RÁM FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 110mm of travel TLUMIČ RockShox Deluxe Select+, Rx XC Tune, Two Position, Rebound Adjust, 190x40mm VIDLICE RockShox Reba RL, Motion Control damper, Solo Air, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 120mm of travel BRZDY SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper PŘEHAZOVAČKA / ŘAZENÍ SRAM NX Eagle, 12-speed KAZETA SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t STŘEDOVÉ SLOŽENÍ SRAM X1000 Eagle, DUB, 175mm 32T NÁBOJE Alloy, sealed cartridge bearings, přední 15x110mm thru-axle, zadní 12x148mm thru-axle PLÁŠŤĚ Specialized Ground Control, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35 SEDLO Body Geometry Power Sport SEDLOVKA TranzX Dropper, 30.9mm, L-XL: 150mm
Nabijecka na elektrokolo
IMPULSE EVO / XION nabijecka 4A - 36 VOLT AKU - DERBY CYCLE Derby Cycle Ladegerät für die Xion und Impulse 3.0 EVO Elektrofahrrad Akkus auf Basis 36 Volt. Das Xion-Antriebssystem ist ein Elektrofahrrad-Heckmotor-System. Das Impulse 3.0 EVO Mittelmotor-Antriebssystem wird in den Kalkhoff Integrale und Kalkhoff Include ab dem Modelljahr 2015 verbaut. Das Ladegerät ist somit kompatibel zu den folgenden Elektrofahrradtypen / Herstellern: Kalkhoff Integrale Elektrofahrrad Serie mit Impulse 3.0 EVO Antrieb Kalkhoff Include Elektrofahrrad Serie mit Impulse 3.0 EVO Antrieb Kalkhoff Räder mit Xion Antriebssystem Focus Bikes mit gedrehtem Impulse 2.0 Antrieb Unterrohrakku Focus E-Bikes mit Impulse 3.0 / EVO Antrieb TECHNISCHE DATEN: Antriebssystem: Impulse Antrieb, Xion Antrieb Hersteller: Impulse Impulse / Xion System: Impulse Evo, Impulse Evo Next, Impulse Evo RS, Xion HR Motor Lieferumfang: Ladegerät und Anschlusskabel Hersteller: Derby-Cycle, BMZ Farbe: schwarz Technische Daten: Eingang 240V, Wechselspannung 50Hz, max. 2,0A. Ausgang 42,0V, Gleichstrom, 4,0A
Akumulační topení EVO
Na prodej 2ks akumulačních radiatorů značky EVO. Stále namontované a plně funkční. Mají 30 let záruku, výkon 2500W a 1500 W. Nutno vlastní odvoz. Původní cena 35 tis. Teplo domova s akumulačním topením EVO® Vytápění je úsporné, komfortní, rychlé a spolehlivé, akumulační Záruční doba na topení EVO® je 30 let Vytápění vykazuje vysoké úspory v sazbě D45d a v nové sazbě D57d Životnost topení je až několik generací- neztrácí na výkonu Náklady na údržbu jsou nulové po celou dobu provozu vytápění Radiátory EVO topí bez hluku, nepraskají, nevíří a nepřipalují prach - čisté vytápění vhodné pro alergiky a malé děti Široký výběr topení v rozměrech a příkonech Vytápění EVO je šetrné k životnímu prostředí Radiátory EVO využívají energii efektivně a beze ztrát, akumulují ji Topení lze díky kvalitní regulaci jednoduše obsluhovat a to v každé místnosti zvlášť S radiátory EVO nikdy nevyhoříte! Mají patent AESA - certifikace 100% bezpečnosti Certifikáty TUV, VDE, GS, CE, EMV, +S, ÖVE, NF, DEKRA ISO 9001:2008 Úsporné topení EVO je dále certifikováno EZU dle ČSN EN Radiátory lze umístit do koupelen, vlhkých a mokrých prostorů, mají krytí IPX4 - ochrana před stříkající vodou ze všech směrů a vlhkosti Montáž topení je nenákladná, jednoduchá a rychlá
Subaru Impreza Forester STi JDM RHD 04 bez koroze vČR pravák
FOR SALE VERY RARE GENUINE JDM RHD SUBARU FORESTER STi 2004. ONLY 3500 pcs produced totally. 18 palcové lehké kované disky originál STI, 18×7.5JJ ET48, 225/45R18 Made in Japan by Subaru. Body kit originál STi - nepodřený, nelakovaný. Xenony. Velké Brembo brzdy STi. Motor japonská verze STi. Podvozek STi série (tedy sportovněji laděný, o 30 mm snížený), hliníková ramena, samosvorný diferenciál vepředu i vzadu (Suretrac LSD), velmi robustní šestikvalt STi, výfuk STi Genome, turbotimer, takže motor netrpí. Sportovní ABS. MOTOR JDM STi s "Big port" hlavami FRONT DIFF A.P.HELICAL CENTER DIFF - VISCOUS COUPLING SLIP LIMITER, lze zastavět DCCD REAR DIFF R180 - SURETRAC Přímo z Japonska přijel originál JDM RHD Subaru Forester STi 2004 v modré barvě, s nulovou korozí. Jen cca 3 500 vyrobených kusů celkově. Absolutně bez koroze, nikdy bourané. Cca 300 koní. Motor bez pazvuků zatepla ani zastudena, převodovka OK, diffy OK, vše funguje jak má, včetně klimy. Kompletní servisní historie. K autu může být dodána kompletní přestavbová sada včetně ostrého řízení a můžeme zorganizovat i přestavbu samotnou. Lze přihlásit na české SPZ. Výměna případně možná jen za opravdu hezké a atraktivní auto, děkuji za pochopení. Více fotek je zde: Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 WRX pravák přestavba 22B
Evo 4-9 RS brzdy
prodam set RS brzd pro Evo 4-9 cena 8500kč lancer, evolution, ralliart, Evo 4, Evo 5, Evo 6, Evo 7, Evo 8, Evo 9, CP9a, CT9a, rally, RS, GSR, MR, TME, RS2
Nove skialp viazko Hagan PinUp 10 EVO (ATK) so zarukou
Predam nove viazanie Hagan PinUP 10 EVO s brzdami. Sirky brzd: 97mm DOKLAD, ZARUKA Popis: Skialpinistické vázání Hagan Pinup 10 Evo s automatickým zatahováním brzdy, přičemž vázání je identické jako ATK RT Evo. Zatímco systém tlačných kolíků je efektivní a docela snadno ovladatelný, automatické brzdy jsou jednodušší. Nové brzdy mají ještě jednu výhodu – a to velkou a důležitou. Při sjezdu nelze zapomenout odbrzdit. Přepnutím do režimu sjezdu se brzdy automaticky přepnou do režimu „připraven“. Revoluční vázání Pin Up 10 Evo překonává standardní vázání s technologií U-Spring pro lepší lyžování, efektivnější a bezproblémové backcountry. Pin Up 10 Evo kombinuje několik důmyslných výkonnostních inovací: extrémně pevné spojení boty/lyžárky, žádný torzní pohyb, nastavení délky 20 mm, systém elastické odezvy, přesné uvolnění a skvělý pocit sjezdu. Pin Up 10 o hmotnosti 305 gramů – včetně nastavení délky, brzd a úchytů na kočky – je velmi lehký a váží méně než polovinu oproti alternativám. Patentovaný CAM systém paty se přizpůsobuje silám nárazu a poskytuje mnohem lepší kontrolu, přesnost a uvolnění lyžování než jednoduché U vidlice. Systém elastické odezvy v patě zajišťuje dokonalou flexi lyže při stlačení a vynikající lyžařský výkon. Patkový díl lze otočit do libovolného směru. Vstoupit je velmi jednoduché. Pin Up 10 má tři stoupací polohy. Lehký vstup do špičky a rychlé a bezpečné upínání je lepší než standardní technické vázání. Špička je navržena pro mnohem jednodušší nastupování i do starších a opotřebovaných bot. Brzda je vybavena ELASTIC SLIDE na destičce v kontaktu s botou, která udržuje hodnotu bočního uvolnění vázání pevnou. Brzdová ramena jsou extra dlouhá se širokými háčky pro rychlé zastavení lyží. Odpovídající kočky se v případě potřeby snadno zasunou do háčků na kočky. Veškeré úpravy na vázání lze provést pomocí běžného křížového šroubováku. V patní části je integrována 20 mm ADJUSTMENT PLATE pro zajištění rychlého nastavení v případě výměny bot (až 2 plné velikosti). Pin Up 10 Evo je zjednodušená, lehčí a levnější verze Core 12 Evo. Dokonale ztělesňuje hlavní hodnoty Hagan: odolnost, výkon, jednoduchost použití a hodnotu. Hmotnost: 280 g (půl pár) Materiál: Alu 7075, Stainless Steel, POM Délkové nastavení: 20 mm DIN vypínací síla: 5-10 DIN
Prodáno: Mitsubishi Lancer Evo 4 JDM  128 tkm RHD
Prodáno: Digitální klima, alu disky, mlhovky, sportovní výfuk atd, prostě všechno, co má správné Evo mít. Na cestě do ČR je prakticky sériové a moc pěkně zachovalé Evo 4 - pravostranná japonská verze JDM. Evo 4 lze přihlásit na české SPZ. Případně můžeme zajistit přestavbu na LHD. Prakticky bez koroze. Nikdy zásadněji havarované. Dá se říci, že se jedná o pěkný sběratelský kousek. Sedačky jsou moc pěkné, neprosezené, neponičené. Nekuřák. Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 WRX pravák přestavba 22B