stojan na lodní motor - strana 4
Počet nalezených inzerátů STOJAN NA LODNÍ MOTOR: 1000 - strana 4
LODNI MOTOR 4 TAKT Nový lodní motor- 4-taktní vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 7,5 kg, objem 40 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lo
Pro vozy:
BMW 1 (E81)
120 d (2006.09 - 2012.09); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: N47 D20 A; N47 D20 C; M47 D20 (204D4)
BMW 1 (E87)
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 122.00 PS/90.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 136.00 PS/100.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 143.00 PS/105.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
120 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
120 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 177.00 PS/130.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
BMW 3 (E46)
320 d (2001.09 - 2005.02); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 d (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
330 xd (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
318 d (2003.03 - 2005.02); 1995.00 ccm - 116.00 PS/85.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 (E90)
320 d (2005.01 - 2011.12); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: N47 D20 C; M47 D20 (204D4)
318 d (2005.09 - 2011.12); 1995.00 ccm - 122.00 PS/90.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 d (2005.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
330 xd (2005.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
320 d (2005.09 - 2011.12); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
325 d (2006.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 197.00 PS/145.00 kW; Motor: M57 D30 (306D3)
330 d (2009.01 - 2011.12); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
BMW 3 Compact (E46)
320 td (2001.09 - 2005.02); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
318 td (2003.03 - 2005.02); 1995.00 ccm - 115.00 PS/85.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 coupe (E46)
330 Cd (2003.03 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
320 Cd (2003.11 - ???); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 coupe (E92)
330 d (2006.09 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
330 xd (2006.09 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
325 d (2007.03 - ???); 2993.00 ccm - 197.00 PS/145.00 kW; Motor: M57 D30 (306D3)
330 d (2009.01 - ???); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
330 xd (2009.01 - ???); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
325 d (2010.04 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
BMW 3 kabriolet (E46)
320 Cd (2005.02 - ???); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 Cd (2005.08 - ???); 2993.00 ccm - 20
lodní motor - 2-taktní 5,0HP
Cena: 4 400 Kč
MOTOR LODNÍ Demon SPECIAL 5,0 KONĚ ZÁVĚSNÝ LODNÍ MOTOR 5,0 KONĚ úprava walbro Lodní motor .
Nabízíme Vám nový 2-taktní závěsný motor s výkonem 5,5 HP. Chlazení vzduchem odstraní problémy s oběžným kolem vodního čerpadla a přehřátí. Výkon je předáván jednoduchým způsobem odstředivou spojkou a zpětného tahu je dosaženo tím, že obtočíte motoru o 180 stupňů. Mnoho let zkušeností má za následek perfektní kombinaci nízké ceny a vysokou kvalitou splňující veškeré evropské standardy. Motor nevyžaduje žádnou velkou údržbu v autorizovaných dílnách. Specifikace: - Hmotnost: cca 9,5 kg - Maximální výkon: 5,5 HP - Typ motoru: 2-taktní
Způsob startu: mechanické
- Směs olej + natural 95: poměr 1:50 - Obsah nádrže: 1,2 l - Poměr převodů: 2.08 - Odstředivá spojka - Průměr vrtule: cca 180 mm - Celková výška: 900 mm - Výška bez motoru:
lodní motor čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp
Nový lodní motor - 4-taktní (plní emisní předpisy oproti 2-taktním motorům a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 11,5 kg, objem 54 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
lodní motor ORTIN - 4-taktní (HONDA)
Nový lodní motor ORTIN - 4-taktní (plní emisní předpisy a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 9,5 kg, objem 40 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. Krásný motor jako dárek možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Nový originální díl Garett
Určeno pro vozy:
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok: leden 1996 až prosinec 2003 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok: ledna 1997 do června 2001 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok : leden 2000 až prosinec 2003 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Ford Galaxy 1.9 TDI
Rok výroby: 04 2000 -srpen 2006 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Alhambra 1.9 TDI
Rok výroby: od ledna 2000 Motor: AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Cordoba 1.9 TDI
Rok výroby: od června 2000 Motor: AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2004 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2005 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : červen 2000 až leden 2005 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Toledo II 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2003 Motor: ALH
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Seat Toledo II 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2004 Motor : AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 1997 až leden 2007 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 1997 až leden 2007 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 2000 až leden 2007 Motor : ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 2000 až leden 2007 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Volkswagen Beetle 1.9 TDI
Rok : leden 1998 až červen 2004 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: 08 1997 až červen 2005 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: 08 1997 až červen 2005 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 74 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: srpen 1997 až červenec 2001 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok: května 2000 do května 2005 Motor: ATD / ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 74 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok: května 2000 do května 2005 Motor: ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok výroby: srpen 1997 až prosinec 2003 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok: říjen 1997 -prosinec 2002 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok výroby: 11 1999 až prosinec 2003 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
LODNÍ MOTOR 4 TAKT Nový lodní motor- 4-taktní vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 7,5 kg, objem 40 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Lodní kontejnery 20" (6m) a 40" (12m) (i zvýšené 40"HC). Ve stavu cargo worthy: pro lodní přepravu, zachovalé, těsné, dobře zavíratelné. Možno využít jako skladový kontejner.
Dodáme po celé ČR, doprava velmi levně.
Skladem:
20" lodní kontejner - 43 900 Kč bez DPH
40" lodní kontejner - 63 900 Kč bez DPH
40"HC lodní kontejnery - 68 900 Kč bez DPH
Skladem také mobilní skladovací kontejnery od 32 900 Kč bez DPH
Pro více informací nás kontaktujte telefonicky.
Nabízíme úplně nové zastřešení mezi dva lodní kontejnery vel. 20', 20'HC, 40', 40'HC atd.
Tento univerzální výrobek lze použít skoro ke všem typům kontejnerů.
Možnost uchycení na vrchní hranu kontejneru od 50-80mm.
Rozměry:
šířka: 6,00 m
délka: 6,05 m
výška: první výška 1,80 m, okapová výška 0,60 m
barva: bílá, zelená
plachta: PVC 610 gr/m2
rám: železo S235, pozinkováno, hlavní rám ∅40x2mm
sněhové zatížení: maximální sněhové zatížení 0,68kN/m2 ( sněhové zatížení zóny 2 do výšky 285 m), může být použit i v zóně 3, můsí být ovšem zajištěno, že nebude přístřešek zatížen více jak 68kg/m2.
větrné zatížení: maximální větrné zatížení 0,5kN/m2 (větrná zóna 3). V případě bouře je zapotřebí vertikální stěny uzavřít, nebo nechat kompletně otevřené
Váha zásilky cca 340kg + 80kg za každou boční stěnu
Cena:
Přístřešek na lodní kontejner délky 6 m činí 55.500,- Kč
1x boční stěna na lodní kontejner činí 18.900,- Kč
Přístřešek na lodní kontejner délky 12 m činí 135.500,- Kč
1x zadní stěna na lodní kontejner činí 39.900,- Kč
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Tento inzerát není návrhem na uzavření smlouvy.
Stojan crossový – nový, našlapovací, zvedání přes ložisko, dolní poloha 30cm horní poloha 42 cm, krásná komaxitová barva (7 barev), masivní konstrukce, profi zpracování +A, Stojan který splňuje požadavky závodního nasazení a vzhledově udělá radost.
Poctivá česká práce, prověřená pevná konstrukce - bezkonkurenční cena.
Léty osvědčená konstrukce překoná svojí stabilitou rozdíl v porovnání s tzv. "jednonožci"
Vhodný na motocykly motokros, enduro, pitbike.
Rychlé dodání - osobně, nebo poštou
Předání možné i o víkendu, nebo na závodech. 24.března je možné předat na terase Žďár nad Sázavou - Znojmo, nebo o víkendu na závodech CAMS
stojan enduro, stojan motokros, stojan pod motorku, servis moto, našlapovací stojan, zvedací stojan
Nabízím toto gastro vybavení:
Stojan LUKR 4x kohout BAROKO 35 000,-
Stojan LUKR 2x kohout BAROKO 27 000,-
Stojan LUKR 1x kohout BAROKO 23 000,-
Stojan CELLI COBRA 2x kohout 4 000,-
Stojan CELLI COBRA 3x kohout 5 000,-
Stojan CELLI T 3x kohout 5 000,-
Stojan CELLI BAROKO KERAMIKA 4x kohout 5 000,-
Stojan PLZEŇ T 4x kohout 6 000,-
Chlazení DELTON H 120 6x okruh ø10 mm 15 000,-
Chlazení Budvar 110 4 x okruh ø7 mm 13 000,-
Chlazení 300L/h 6 x okruh ø7 mm 4x okruh ø10 mm 18 000,-
Přenosné chlazení LINDR PYGMY 20/K 1x okruh 10 000,- Nové
Mrazák ARO truhlový 3 000,-
Vinotéka 3 000,-
Elektrický dvougril 2 500,-
Kávovar 1 000,-
V případě mé montáže sleva !!!
Lodní motor HIDEA HDEF 60 FEL-T, přívěsný lodní motor, - 24.8. - 06:28
Lodní motor HIDEA HDEF 60 FEL-T s krátkou nohou a el. starter
Obsah balení:
Motor
Volant, ovládání řízení
Nádrž 24 l
Palivová hadice s balónkem
Sada nářadí
Náhradní impeler
Popis motoru:
Typ motoru - Čtyřtaktní řadový čtyřválec
Výkon: 44.10 kW
Hmotnost balení (model 60hp )- 120 kg
Objem palivové nádrže 30 litrů - je součástí balení
Systém zapalování - CDI/počítačem
Systém startování - El. start vč. dobíjení baterie
Trimování - el.
Rozměr s krátkou nohou L
Řazení (od motoru) - Zpět-neutrál-vpřed
Vylepšená ochrana proti korozi
Ochrana proti startování (přes rychlost) zabrání náhodnému startu při zařazené rychlosti
Nízká spotřeba paliva
Vysoký výkon 60hp
cena 129900,-bez Dph
Zpět na výpis
Prodám Motor FORD EcoBoost 1.0 komplet repas 0km
Předchozí obrázekNásledující obrázek
6 fotografií
Cena: Dohodou
Prodám Motor EcoBoost 1.0 na FORD Oprava, Repas, Generálka motoru
Motor po kompletní generálce najeto 0KM písemná záruka 6 měsíců
Kód motoru
SFJA SFJB SFJA SFJB M1DA M2DA M1DA M2DA M1JC SFJA SFJB SFJA SFJB M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA S2DA SFCA SFCB SFCC SFCD SFCA SFCB SFCC SFCD SFCA SFCB SFCC SFCD M1DD M1JJ M2DC
Motor na FORD B-MAX (JK)
Motor na FORD B-MAX Van
Motor na FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
Motor na FORD C-MAX II Van
Motor na FORD ECOSPORT
Motor na FORD FIESTA VI
Motor na FORD FIESTA VI Van
Motor na FORD FOCUS III
Motor na FORD FOCUS III Cassone / coda spiovente
Motor na FORD FOCUS III Cassone / Furgonato / Promiscuo
Motor na FORD FOCUS III Tre volumi
Motor na FORD FOCUS III Turnier
Motor na FORD GRAND C-MAX
Motor na FORD GRAND C-MAX Van
Motor na FORD TOURNEO COURIER Kombi
Motor na FORD TRANSIT COURIER Furgonato
Motor na FORD TRANSIT COURIER Kombi
Benzínový lodní motor závěsný 4-takt 4,9 kW KD178 KRAFT&DELE. 6,5 HP. NOVÝ. Benzínový lodní motor závěsný 4-takt 4,9 kW KD178 disponuje jednoduchým designem a ponechává pouze nezbytné součásti, což má pozitivní vliv na provozuschopnost a bezproblémovost. Motor KD178 je ideální pro rybaření a jiné hobby aktivity.Značka: KRAFT & DELE
Model: KD178
Typ zařízení: spalovací motor
Objem motoru: 196 cm
Rychlost otáčení: 7000 ot / min
Objem palivové nádrže: 1,3 l
Palivo: benzín 95
Výkon: 4,9 KW / 6,5 HP
Typ zapalování: zážehové zapalování
Délka: 114 cm
Šířka: 54 cm
Výška: 42 cm
Hmotnost: 22,5 kg
Motor je zcela nový a nikdy nepoužitý. Motor jsem zakoupil v rámci protiúčtu při jiné obchodní transakci. k motoru je originál faktura z roku 2021. V současné době motor stojí 12990,-Kč u oficiálního prodejce. Motor mi překáží ve skladu a proto prodávám za inzerovanou cenu.
Prodám čtyřtaktní lodní motor s přímým vstřikem (velmi tichý chod) a výkonem 25 HP, rok výroby dle vč 2016, provozován od 2018, krátká noha. Jedná se o nejnovější generaci 25HP motorů Yamaha. Vynikající spolehlivý motor, nejlepší ve své třídě, nikdy s ním nebyl žádný problém. Používaný 4 roky, po sezoně vždy servisovaný. Má najeto odhadem pouze cca 50-60 motohodin, používán hlavně při rybolovu, na moři pouze jednou. V ceně 25L originální nádrž a hadice. K tomu ještě přidáváme bytelný STOJAN NA MOTOR ZDARMA V HODNOTĚ 5 TIS!!! Stojan má PU kolečka - není třeba dofukovat. Motoricky jako nový, nicméně na poslední fotce je vyfoceno několik drobných vad na kráse - spodek skegu (vertikální křídlo na spodu motoru) je mírně ošoupaný (vzniklo při přepravě na přívěsném vozíku). Dále je prasklé jedno plastové očko na zámek motoru. Důvod prodeje - pořizujeme Yamahu 150HP a větší loď. K vyzvednutí v Brně.
Prodám nový nepoužitý stojan na el. ruční vrtačku pr. dříku 43 nebo s red. 41 nebo 36 nebo 26mm. Stojan je zn. Marpol nebo Geko. Stojan má základnu 15x15cm, výška stojanu je 40cm a umožňuje vrtání do hloubky 60mm. Stojan je skládací s org. krabicí. Imbus. klíč a šrouby jsou součástí prodeje. Stojan cena 490Kč.
Na stojan možno namontovat strojní svěrák 60 nebo 100mm. Svěrák 60mm stojí 350Kč, 100mm stojí 499Kč.
Osobně Brno nebo zašlu na dobírku. Napište adresu a telefon.
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Prodám nový nepoužitý stojan na el. ruční vrtačku pr. dříku 43 nebo s red. 41 nebo 36 nebo 26mm. Stojan je zn. Marpol nebo Geko. Stojan má základnu 15x15cm, výška stojanu je 40cm a umožňuje vrtání do hloubky 60mm. Stojan je skládací s org. krabicí. Imbus. klíč a šrouby jsou součástí prodeje. Stojan cena 499Kč.
Na stojan možno namontovat strojní svěrák 60 nebo 100mm. Svěrák 60mm stojí 350Kč, 100mm stojí 499Kč.
Osobně Brno nebo zašlu na dobírku. Napište adresu a telefon.
Nový lodní motor ORTIN - 4-taktní (plní emisní předpisy a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 9,5 kg, objem 40 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. Krásný motor jako dárek možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Nový lodní motor ORTIN - 4-taktní (plní emisní předpisy a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 7,5 kg, objem 40 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. Krásný motor jako dárek možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!