stadion s11 motor - strana 18
Počet nalezených inzerátů STADION S11 MOTOR: 1000 - strana 18
![zadní světlo stadion s11](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Původní světlo, stav viz foty. Kryt barven základovou barvou (jde dolu acetonem). Na spodní straně krytu prasklina.
![Návod k obsluze Stadion S11](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám tento návod. Stav viz foto. Možná výměna za četnické šavle z první republiky, RU medaile či vyznamenání nebo zlaté mince. Případný doplatek z mé strany není problém
![Nové poziční světlo](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Krásné skleněné červené nepoužité retro světlo úloženka na veterána nebo polohové světlo letadla. Cenu nabídněte nebo vyměním za díly na Stadion S11: Přední vidlice (nejlépe hnědá/šedá),žárovka s objímkou předního světla, nízká řídítka, potah gumového sedla, kartery s výrobním číslem do 20 xxx, jehla a plovák do karburátoru vajíčka, stojan, držák výfuku, zadní horní držák předního blatníku, blatníky celé-šedé, nosič s krytem, táhlo zadní brzdy, řetěz.
![Táhlo ruční brzdy](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Ruční brzda pro veterán. Cenu nabídněte. Nebo vyměním za díly Stadion S11 (Přední vidlice (nejlépe hnědá/šedá), zadní světlo, žárovka s objímkou předního světla, nízká řídítka, potah gumového sedla, kartery s výrobním číslem do 20 xxx, jehla a plovák do karburátoru vajíčka, stojan, držák výfuku, zadní horní držák předního blatníku, blatníky celé-šedé, nosič s krytem, táhlo zadní brzdy, řetěz).
![Původní servisní knížka VAZ](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Originální serviska Mototechna VAZ/Žiguli 2101 (mám i nové zástěrky). Cenu nabídněte nebo vyměním za díly na Stadion S11: Přední vidlice (nejlépe hnědá/šedá), zadní světlo, žárovka s objímkou předního světla, nízká řídítka, potah gumového sedla, kartery s výrobním číslem do 20 xxx, jehla a plovák do karburátoru vajíčka, stojan, držák výfuku, zadní horní držák předního blatníku, blatníky celé-šedé, nosič s krytem, táhlo zadní brzdy, řetěz.
![MOTOR MERCEDES 2.2CDI SPRINTER-VITO kod 651 repasovaný motor](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus
![Dieselovy motor 16hp, doprava do CR 90 eur](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
![Kardan 4F0521101F AUDI A6 4F Facelift AVANT r.v. 2010](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám kompletní spojovací hřídel z vozu AUDI A6 4F Facelift AVANT S-Line r.v. 2010 najeto 138tis km
Original číslo dílu: 4F0521101F
Kód motoru: BKH BDW BDX AUK BAT BMK BNG BVJ BPP BSG ASB CDYA
Naftový motor 2.4TDI 130KW V6
Naftový motor 2.7TDI 120KW V6
Naftový motor 2.7TDI 132KW V6
Naftový motor 2.8TDI 154KW V6
Naftový motor 3.0TDI 155KW V6
Naftový motor 3.0TDI 165KW V6
Naftový motor 3.0TDI 171KW V6
Naftový motor 3.0TDI 176KW V6
Naftový motor 3.2TDI 188KW V6
Naftový motor 4.2TDI 246KW V8
Naftový motor 4.2TDI 257KW V8
Určeno pro vozy: Audi A6 r.v. 2005 - 2011
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T16312 S5VX3T16313 S5VX3T16333 S5VX3T20396 S5VX3T20 S5VX3T21652 S5VX3T22996
![Prodám moped Stadion S22 po celkové renovaci](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám moped Stadion S 22 po celkové, poctivé renovaci. Motor po výbrusu, kvalitní vypalovaný lak, nová kola, ráfky, světlo nový chrom, nové tlumiče,lanka, brzdy, ručně šité kožené sedlo, apod. Po renovaci vše vyzkoušeno a poté uskladněno, tedy žádné opotřebení, oděrky. Včetně návodu k obsluze.
![Stadion S22](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám moped Stadion S22, nálezový stav. Motor jde protočit blafe, ale nejde tam benzín, nutno vyčistit. Možná dohoda o ceně.
![Stadion S22](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Do detailu zrenovovany Stadion S22. Motor po GO, chemicky vycisten. Nove pochromovane dily, hlinikove dily vylesteny, vse nalakovano v profi lakovne. Puvodni kryty karburatoru. Nove rafky, nove vypletene, nove pneumatiky. Bez naplni - mozno vystavit v interieru.
![Stadion S22](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Predam Stadion S22, pôvodný patinový stav, cez 30 rokov nejazdeny a odložený v pivnici. Motor po GO pred rokom, ešte neštartovaný. Cena 1850,-€
![Prodám moped puch MS 50 ze začátku 50 let v původním](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám moped puch MS 50 ze začátku 50 let v původním nálezovém stavu, stav je přesně jako na fotkách, vypadá kompletní, je potřeba si opravit zadní blatník, jinak vypadá v pořádku, motor má velmi silnou kompresi po vyčištění karburatoru a nalití benzínu bude plně pojízdný , má všechny komponenty originál značené typické pro daný model, cena tohoto mopedu je po renovaci až někde kolem 6 tis eur, technicky něco podobného jako náš stadion jen ještě povýšeno na jiný level, číslo rámu, motoru a štítku shodné, cena za moped je 1200 eur, cca 28000 kč a cena je pevná, možná výměna za stadion s 11 nebo s 22 kompletní v původním stavu nebo vyměním za pěknou kostru na Jawa Pérak se štítkem, bydlím cca 30 km od Starého Hrozenkova, okres Trenčín, pro více info mě kontaktujte prostřednictvím meilu nebo telefonicky na uvedeném čísle. Případně se můžete podívat na moje další inzeráty.
![Stadion S22](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám stadion S22, nálezový stav, nepojízdný, motor jde protočit, kartery u osy šlapátek opravované. Originální štítek souhlasí s číslem motoru. Elektřina a lanka nezapojený,
![Opel Meriva B 1.7cdti 81kW A17DTS motor najeto 111tis. km](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod
![Naftovy motor 20 koni, doprava po celej SR a CR](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.