st2
Počet nalezených inzerátů ST2: 20
Ducati ST2 944 ccm, r.v. 1997, pravidelný servis. Zánovní řetězová sada, nové gumy, nový lak, zánovní baterka. Snížené kvalitnější sedlo. Homologované výfuky Acrapovic s tlumivkama. Topcase Givi. Technická nová do 2026
Motocykl v provozu od roku 2022 a bez registrace. Kupující bude figurovat jako první majitel. V TP zapsán výkon 55kW, TK do roku 2028. Momentální stav tachometru 120km. K motocyklu lze dokoupit zadní sedlo pro spolujezdce v ceně 1833Kč. Technické informace: Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka: manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Přední brzdy: Třmen Brembo Stylema, 300mm dvoukotoučové kotouče Zadní brzdy: Třmen Brembo Stylema, 300 mm ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: Přední: MT 3,5 x 17MT a Zadní: MT 5,5 x 17MT Pneumatiky: 120/70 ZR17, MAXXIS MA-ST2 a 180/55 ZR17, MAXXIS MA-ST2 Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedla řidiče: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
Guyatone Compression Sustainer ST2 (Micro Effects Series)
Osobni odber v Brne a okoli (obcas taky v Praze, na dohode). Mohu je zaslat na dobírku.
---------------------------------------------
Controls
Level - controls the output level
Sustain - controls the amount of sustain
Direct On/Off - blends the output signal with the direct input signal
Typically thought of as a "second string" pedal, a Compressor's creative capabilities are often overlooked due to pedalboard space constraints or the subtlety of the effect. The Guyatone ST-2 Compressor/Sustainer puts all these arguments to rest, offering extreme amounts of compression in an incredibly compact stompbox format.
The ST-2's variable Level and Sustain controls allow you to dramatically "squash" the input signal, yielding smooth, clean bell-like notes that last for days. In addition, the ST-2 features a direct on/off switch. When engaged, the direct switch blends in a dry input signal at equal volume with the compressed signal, eliminating the attack-altering characteristics common to other compressors.
By manipulating these three controls, the ST-2 can be used for a wide variety of applications. With the Sustain control set at maximum, the ultimate "chicken pickin" Guitar tone can be attained. With Sustain at minimum and the Level control above 12 o'clock the ST-2 can be used as a clean booster, perfect for overdriving the front end of an amp. Varying the Sustain and Level controls further will yield everything from subtle compression to signal limiting to note attack-altering effects similar to the SV-2! The ST-2's full-frequency response makes it ideal for use with any instrument including Guitar, Bass and Keyboards.
When big compressors don't offer enough, try the ST-2 on for size!
Top lyže na skialp, včetně hybridních pásů. Jeté, ale v dobrém stavu. Vázání výroční série Dynafit ST2. Zbytek najdete na internetu. Skvělá volba jak do kopce tak na freeride. Vázání navrtáno na 330 mm. Nejlépe osobní předání Jilemnice, Špindl, Rokytnice.
prodám velmi pohodlný a spolehlivý cestovní sporťák BMW R1100RS v původním zachovalém
a nikdy nebouraném stavu s vyhřívanými hefty a cestovním stavitelným štítem
(umožňuje vzpřímenou jízdu při maximální rychlosti do výšky postavy 200cm).
Poctivé kilometry: 79tis.km
RV: 1995
Nyní po servisní prohlídce, nová STK, nová baterie, nové pneu, nové těsnění pod válci.
Spotřeba: 4,5 litru Naturalu 95 na 100 km.
+ alarm s imobilizérem, náklonovým čidlem a GPS lokalizací – odesílání výstrahy a polohy na mobilní telefon přes SMS
(nutná SIM karta – není nutný datový tarif).
BEZ dalších INVESTIC
cena včetně příslušenství:
+ 2x originální boční kufry BMW
+ 1x topcase GIVI (kapacita na 2 silniční přilby)
+ 1x cestovní brašna na sedlo/nádrž s popruhy na záda/rameno
INZERÁT PLATÍ DO SMAZÁNÍ
F750GS F850GS R850 R1100 R1100RT R1100GS R1250RT R1150GS K1200 LT K1200S K1600GTL R1200 HP2 R1250GS R1250R R1250RS R1250RT Yamaha Fazer FJR Tracer Honda Gold Wing ST1300 Super Blackbird CB NT VFR NC700X Suzuki Bandit Hayabusa GSX V-Strom Kawasaki ZX-12R ZZR1200 1400GTR Versys Ducati Multistrada ST2 ST3 ST4 Triumph Tiger Sprint ST Aprilia Caponord RST1000 Harley-Davidson Road Glide
v provozu od 09/2017
stav perfektní
tachometr 179 000 km
STK 06/2023
Motor
objem 1969
výkon 173 kW
palivo nafta
POSKYTUJEME 100% GARANCI PŮVODU A NAJETÝCH KILOMETRŮ-Doloženo servisní knihou.
VIN-
Výbava
pohon 4x4
aut. převodovka
8 rychlostních stupňů
8x airbag
airbag řidiče
aktivní kapota
ABS
brzdový asistent
stabilizace podvozku (ESP)
regulace rychlosti při jízdě ze svahu
asistent rozjezdu do kopce (HSA)
ukazatel rychlostního limitu (SLIF)
hlídání jízdního pruhu
asistent jízdy v koloně
asistent změny jízdního pruhu
asistent jízdy v jízdním pruhu
sledování únavy řidiče
aut. zabrzdění v kopci
tažné zařízení
posilovač řízení
čtyřzónová klimatizace
aut. klimatizace
nezávislé topení
nezávislé topení s čas. předehřívačem
adaptivní tempomat
tempomat
LED adaptivní světlomety
LED matrixové světlomety
natáčecí světlomety
denní svícení
LED denní svícení
automatické přepínání dálkových světel
alu kola
palubní počítač
dotykové ovládání palubního počítače
volba jízdního režimu
elektronická ruční brzda
satelitní navigace
hlídání provozu při couvání (RCTA)
parkovací senzory přední
parkovací senzory zadní
parkovací asistent
parkovací kamera
automatické parkování
bezklíčové startování
senzor světel
senzor stěračů
nastavitelný volant
multifunkční volant
vyhřívaný volant
deaktivace airbagu spolujezdce
hands free
Android Auto
Apple CarPlay
bezdrátová nabíječka mobilních telefonů
bluetooth
el. víko zavazadlového prostoru
el. okna
střešní šíbr el.
panoramatická střecha
střešní nosič
el. sklopná zrcátka
el. zrcátka
samostmívací zrcátka
startování tlačítkem
zaslepení zámků
imobilizér
alarm
centrál dálkový
potahy kůže
isofix
kožené čalounění
ambientní osvětlení interiéru
vyhřívaná sedadla
el. seřiditelná sedadla
výškově nastavitelná sedadla
paměť nastavení sedadla řidiče
senzor tlaku v pneumatikách
senzor opotřebení brzdových destiček
zadní světla LED
aut. aktivace výstražných světlometů
ostřikovače světlometů
mlhovky
start-stop systém
USB
AUX
paměťová karta
autorádio
digitální příjem rádia (DAB)
venkovní teploměr
vyhřívaná zrcátka
vyhřívané přední sklo
vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla
klimatizovaná přihrádka
dělená zadní sedadla
zadní loketní opěrka
vnitřní teploměr
zadní stěrač
tónovaná skla
zatmavená zadní skla
měnič 220V
závěsné zařízení
Poznámka
NOVÝ SERVIS OLEJ+FILTRY. - OPTIMALIZACE VÝKONU ST2 + EGR OFF (203-kW Power, 520-Nm Torqu) D5T5
SERVIS JEN VOLVO SVENCAR
VIDEO PREZENTACI K TOMUTO VOZU SI MŮŽETE PROHLÉDNOUT NA NAŠICH WEBOVÝCH STRANKÁCH.
Bonusová výbava:
Sportovní sedlo jezdce CFMOTO
Sportovní stupačky L + P CFMOTO
Sportovní zrcátka
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
Bonusová výbava:
Sedlo spolujezdce cfmoto
Padací protektory RDMoto
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
Originální nádherný stav. Plná výbava. Kufry ducati. Klíče všechny dvakrát. Jeden majitel . Top zběratelský nebo cestovatelský kousek. Nářadí. Zámek kola orig. Ducati pod sedlem . Je krásná.
na prodej Defender Td5, s najezdem 285tis km, anatomicke sedacky, OME zdvojene tlumice, navijak, pevnostni naraznik ARB, predni i zadni uzaverka ovladana vzduchem z kabiny. Repasovane vstriky, hlava, turbodmychadlo, prevodka rizeni, cip st2, velky cooler Allisport, nový chladič vody, šnorchl, vysílačka, nezavislé topeni, hi-lift, bez koroze,
Kód-cena PŘI ODBERU NAD 5 KUSU JE MOŽNA SLEVA
F147-ST82-valentino-sede_38x1200x4100-cena 2999kč
F147-ST82-valentino-sede_38x600x4100-2200 kč
F148-ST82-valentino-hnede_38x920x4100-2999kč
F166-ST9-aurora-bianco_38x1200x4100-2999kč
F166-ST9-aurora-bianco_38x600x4100-2200kč
H148-ST10-borovice_frontera_bezova_38x1200x4100-2999kč
H148-ST10-borovice_frontera_bezova_38x600x4100-2200kč
H148-ST10-borovice_frontera_bezova_38x920x4100-2999 kč
H2572-ST9-spalek-tmavy_38x920x4100-2200kč
6217-piskovec_38x900x4100-2200kč
6217-piskovec_38x1200x4100-2999kč
W980-ST2-Premium-bila_38x920x4100-2599kč
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
Pohodlné přesky, které již nevyužiji. S lyžemi co nabízím ve slevě.
- Počet přesek: 4
- Posuvné vrchní přezky
- Flexe: N/A
- Pohodlná vnitřní botička
- Vrchní Strap na suchý zip
Prodám originální relé regulátor dobíjení napětí Ducati 54040111C - SH579B-11.
Použitý díl, ale ve výborném stavu, plně funkční.
Sundané z Ducati Monster 620 (2006).
Motorky: Hypermotard / Hyperstrada, Monster, Multistrada, Scrambler, SportTouring, Superbike, SuperSport.
748, 748 S, 748R, 750 Sport, 750SS, 800SS, 900SS, 916SPS, 996, 996R, 996S, 998, 998 R, 998 S, Cafe Racer, Desert Sled, Flat Track Pro, Full Throttle, GT 1000, Hypermotard 1100, Hypermotard 1100 Evo, Hypermotard 1100 Evo SP, Hypermotard 1100 S, Hypermotard 796, Icon, MH900, MH900e, Monster 1100, Monster 1100 Evo, Monster 1100S, Monster 795, Monster 796, Monster 797, Monster 797+, Monster M1000, Monster M1000ie, Monster M1000S, Monster M400, Monster M600, Monster M600 Dark, Monster M620 Dark, Monster M620ie, Monster M696, Monster M696 Plus, Monster M750, Monster M750ie, Monster M900, Monster M900ie, Monster S2R 1000, Monster S4, Monster S4R Testastretta, Multistrada 1100, Multistrada 1100S, ST2, ST3, ST4.
1