středový motor bafang - strana 7
Počet nalezených inzerátů STŘEDOVÝ MOTOR BAFANG: 1000 - strana 7
Prodám krásný nový laděný středový tlumič pro Hondu CM400T, CB400N, CB250, CB450N a CB450SC.
Častý problém u motocyklů Honda CM400T, CB400N, CB250,CB450N a CB450SC bývá prorezlý středový tlumič, zejména pak část pod objímkami, která drží výfuky a svody, nebo přímo ve spodní části, jelikož jej Honda z nějakého důvodu vyrobila pouze z 0.8mm tlustého plechu.
Funkce sériového středového tlumiče je lehce ztlumit hluk před tím, než se ke slovu dostanou 2 hlavní tlumiče.
Montáží zde nabízeného středového tlumiče získá vaše motorka lehce hlubší krásný ton a jelikož spaliny skrz něj proudí přímo a netočí se jako v sériovém, přidá vaší motorce také něco málo na výkonu.
Tlumič je vyroben z 2mm tlustého plechu, takže proreznutí zde opravdu nehrozí a je o 600g lehčí nežli sériový.
Rozměry jsou naprosto totožné se sériovým tlumičem, takže je jeho výměna maximálně jednoduchá a tlumič na motorku padne jako ulitý.
Jen to co je vypsané!!!
malý bc - 600kč/kus
středový panel pro 4 el. okna - 1000kč
středový panel pro 2 el. okna - 800kč
tlačítka oken (4el. okna) - 500kč
tlačítka oken (2el. okna) - 300kč
tlačítko asc včetně přihrádky - 300kč
ovládání klimy a topení - 500kč/kus
přihrádka s hodinami - 300kč/kus
hlavní výdech topení - 500kč/kus
manžeta řadicí páky (neponičená) - 400kč
mám i manžetu ruční brzdy
lze zaslat poštou
Prodám přístrojovou desku a středový panel s vypínači na Škoda Favorit Solitaire, Silver line, Sport line, Black line. Přístrojovka 1000 Kč, středový panel 500 Kč.
Prodám nový středový panel.
Číslo dílu: 1Z1863242
Použití: - OCTAVIA 1Z od roku výroby 2004 do 2013
- YETI 5L od roku výroby 2010 do 2013
Informace: - středový panel
- levostranné řízení
- bez loketní podpěry
Prodám použitý středový panel v dobrém stavu
Číslo dílu: 1Z1863242
Použití: - OCTAVIA 1Z od roku výroby 2004 do 2013
- YETI 5L od roku výroby 2010 do 2013
Informace: - středový panel
- levostranné řízení
- bez loketní podpěry
Barva: 47H onyx
Prodám nový originální středový dekor pro Škodu Enyaq.
Středový dekor mám v černé a stříbrné verzi.
Číslo dílu ze Škoda Katalogu:
5LB 820 951 (5LB820951)
5LC 820 951 (5LC820951)
Cena 1800 Kč za kus (Původní cena 8920 Kč)
Možnost osobního předání Praha - Kladno.
Po dohodě možnost zaslání
Nové el. kolo.
Běžná cena kolo 42 990,- Kč
Sleva 10 % - 4 299,- Kč
Cena po slěvě 38 691,- Kč
Dámy zpozorněte! E-bike Crussis e-Fionna 5.7 jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.
Dámské horské elektrokolo e-Fionna 5.7 je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od své kolegyně e-Guera 5.7 se liší velikostí kol – dodávaný je na 29“ kolech.
Hliníkový rám je díky pohodlné geometrii plně přizpůsoben dámským potřebám. Geometrie rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 17“ a 19“. O řazení se stará 8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera nebo SRAM X4 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200 nebo SRAM Level, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 29" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat.
Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete? Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Fionna 5.7 je připraveno vyrazit s vámi!
E-bike Crussis e-Fionna 7.7 jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.
Dámské horské elektrokolo e-Fionna 7.7 je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od své kolegyně e-Guera 7.7 se liší velikostí kol – dodávaný je na 29“ kolech.
Hliníkový rám je díky pohodlné geometrii plně přizpůsoben dámským potřebám. Geometrie rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články Samsung 36V / 522 Wh (14,5 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 130 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“
Prodám CRUSSIS E-LARGO 5.6: Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 29" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno. Kolo je rok v záruce jako nové najeto cca 500km možnost s bat. 17ah.
Prodám pánské elektrokolo Crussis modelový rok 2021, najeto 1210km spíše po cyklostezkách, kondice baterie 98%, teď po servise, nové brzdové obložení, řetěz, seštelování tlumičů, promazání všech komponentů. Výborná stav. Pro více informací tel. Domluva o ceně možná
Pánské horské elektrokolo ONE-Largo 7.6-S je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Largo 7.6-S se liší designem – nabízí decentní barevnou kombinaci.
Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost. Možnost zvolení CZ menu, které vám zdarma a rádi nastavíme.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Alivio a ízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200, odpružená vidlice Suntour XCM HLO DS 29" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.
Prodám pánské elektrokolo Crussis.
Kolo bylo koupené na vánoce 2022. Najeto 1300 km.
Velikost 18" -> 165-180 cm
Baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah).
Středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm.
Dojezd e-kola až 115 km.
Prodám kolo s nájezdem 1200Km jeté ženou ve velikosti M (168-178cm postav) velice zachovalé,výměna řetězu a brzd destiček,Baterie shimano ok 98%,je vhodné pro náročné ježdění po horách, oblíbené traily poblíž domova i víkendové vyjížďky s přáteli. Hliníkový rám disponuje 27,5 palcovými kol a vzduchovým odpružením se zdvihy 150/150 mm a celý bike pohání středový motor Shimano Steps DU-8000 a baterie o kapacitě 500 Wh.Středový motor Shimano Steps DU-8000 disponuje velice slušným výkonem 500WH. Při jízdě můžete volit ze 3 režimů asistence - ECO, TRAIL a BOOST
Značka motoru:
Shimano
Kapacita baterie:
500 Wh
Rám:
Aluminium SuperLite
Materiál:
hliník
Vidlice:
RockShox Yari RC Solo Air (zdvih 150mm, tapered, QR15)
Zdvih přední:
150 mm
Tlumič:
RockShox Deluxe Select R (DebonAir, 210x50mm)
Zdvih zadní:
150 mm
Hlavové složení:
FP-H856B2 (1-1/8"-1.5")
Přesmykač:
Shimano Deore XT RD-M8000
Řazení:
Shimano Deore SLX SL-M7000 (11)
Počet rychlostí:
1x11
Kazeta:
Shimano Deore SLX CS-M7000 (11-46T)
Řetěz:
Shimano CN-HG701-11
Kliky:
FSA CK-751 (38T)
Brzda přední:
Shimano ZEE BR-M640 (4-pístková brzda)
Brzda zadní:
Shimano ZEE BR-M640 (4-pístková brzda)
Brzdové páky:
Shimano ZEE BL-M640 (hydraulické)
Přední náboj:
Shimano Deore HB-M6010-B (15x110mm, Boost)
Zadní náboj:
Shimano Deore FH-M6010-B (12x148mm, Boost)
Ráfky:
WTB ST i40 (27.5", 40mm, tubeless ready)
Pláště:
WTB Trail Boss G2 (27.5x2.6")
Sedlovka:
KS Suspension LEV Integra (S/M - 390x125mm, L/XL - 440x150mm, 30.9mm)
Sedlo:
WTB Volt Comp
Představec:
Kross Racing Components (aluminium, ahead, délka 55mm, 35mm)
Řídítka:
Kross Racing Components (aluminium, 780mm, 35mm)
Gripy:
Kross Stable
Extra:
Motor Shimano Steps DU-8000, 250w, 70Nm. Integrovaná baterie 500 Wh, display Shimano Steps SC-8000
Velikost kol:
27,5
Hmotnost kg:
22,6 kg
Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. Individuální konzultaci doporučujeme u karbonových rámů a u kol s vlisovanými ložisky tzv. press fit.
Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z pěti displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 36 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz.
OBSAH BALENÍ:
Středový motor 36 V, 250 W
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU:
Elektrokola.
Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 36V 13Ah na rámu s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 250 W při 36V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68 - 72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol.
Baterie EVBIKE 13 Ah (468 Wh) je dodávána s látkovou brašnou, kterou je možné umístit do rámu, do batohu, nebo podle vašich potřeb a možnosti využití. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Samotná baterie je v plastovém boxu s vyvedeným nabíjecím a vybíjecím konektorem.
SADA OBSAHUJE:
Motor 36 V, 250 W
Rámová baterie 36 V, 13 Ah
Nabíječka 5 A
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
K sadě je třeba dokoupit displej
Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní spojovací hřídel z vozu AUDI A6 4F Facelift AVANT S-Line r.v. 2010 najeto 138tis km
Original číslo dílu: 4F0521101F
Kód motoru: BKH BDW BDX AUK BAT BMK BNG BVJ BPP BSG ASB CDYA
Naftový motor 2.4TDI 130KW V6
Naftový motor 2.7TDI 120KW V6
Naftový motor 2.7TDI 132KW V6
Naftový motor 2.8TDI 154KW V6
Naftový motor 3.0TDI 155KW V6
Naftový motor 3.0TDI 165KW V6
Naftový motor 3.0TDI 171KW V6
Naftový motor 3.0TDI 176KW V6
Naftový motor 3.2TDI 188KW V6
Naftový motor 4.2TDI 246KW V8
Naftový motor 4.2TDI 257KW V8
Určeno pro vozy: Audi A6 r.v. 2005 - 2011
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T16312 S5VX3T16313 S5VX3T16333 S5VX3T20396 S5VX3T20 S5VX3T21652 S5VX3T22996
Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. Individuální konzultaci doporučujeme u karbonových rámů a u kol s vlisovanými ložisky tzv. press fit.
Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z pěti displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 48 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz.
OBSAH BALENÍ:
Středový motor 48 V, 1000 W
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Prodám pánské trekingové elektrokolo KELLYS NEOS (přestavba 2015, na elektrokole najeto 1150km)
- vhodné pro výšku +- 180cm
- středový motor 8FUN (je potřeba servis, náhodně jednou za čas se zasekne a nejede)
- baterie plochá vyjímatelná, uložení pod zadním nosičem (jako nová měla kapacitu 10Ah, nyní cca na 50%)
- digitální displej na řídítkách
- uzamykatelná odpružená vidlice
-přehazovačka SHIMANO DEORE
-včetně přenosné nabíječky baterie
Původní cena kola: 14.500Kč
Cena přestavby na elektrokolo: 24.500 Kč