středový motor - strana 2
Počet nalezených inzerátů STŘEDOVÝ MOTOR: 1000 - strana 2
Prodám kolo s nájezdem 1200Km jeté ženou ve velikosti M (168-178cm postav) velice zachovalé,výměna řetězu a brzd destiček,Baterie shimano ok 98%,je vhodné pro náročné ježdění po horách, oblíbené traily poblíž domova i víkendové vyjížďky s přáteli. Hliníkový rám disponuje 27,5 palcovými kol a vzduchovým odpružením se zdvihy 150/150 mm a celý bike pohání středový motor Shimano Steps DU-8000 a baterie o kapacitě 500 Wh.Středový motor Shimano Steps DU-8000 disponuje velice slušným výkonem 500WH. Při jízdě můžete volit ze 3 režimů asistence - ECO, TRAIL a BOOST
Značka motoru:
Shimano
Kapacita baterie:
500 Wh
Rám:
Aluminium SuperLite
Materiál:
hliník
Vidlice:
RockShox Yari RC Solo Air (zdvih 150mm, tapered, QR15)
Zdvih přední:
150 mm
Tlumič:
RockShox Deluxe Select R (DebonAir, 210x50mm)
Zdvih zadní:
150 mm
Hlavové složení:
FP-H856B2 (1-1/8"-1.5")
Přesmykač:
Shimano Deore XT RD-M8000
Řazení:
Shimano Deore SLX SL-M7000 (11)
Počet rychlostí:
1x11
Kazeta:
Shimano Deore SLX CS-M7000 (11-46T)
Řetěz:
Shimano CN-HG701-11
Kliky:
FSA CK-751 (38T)
Brzda přední:
Shimano ZEE BR-M640 (4-pístková brzda)
Brzda zadní:
Shimano ZEE BR-M640 (4-pístková brzda)
Brzdové páky:
Shimano ZEE BL-M640 (hydraulické)
Přední náboj:
Shimano Deore HB-M6010-B (15x110mm, Boost)
Zadní náboj:
Shimano Deore FH-M6010-B (12x148mm, Boost)
Ráfky:
WTB ST i40 (27.5", 40mm, tubeless ready)
Pláště:
WTB Trail Boss G2 (27.5x2.6")
Sedlovka:
KS Suspension LEV Integra (S/M - 390x125mm, L/XL - 440x150mm, 30.9mm)
Sedlo:
WTB Volt Comp
Představec:
Kross Racing Components (aluminium, ahead, délka 55mm, 35mm)
Řídítka:
Kross Racing Components (aluminium, 780mm, 35mm)
Gripy:
Kross Stable
Extra:
Motor Shimano Steps DU-8000, 250w, 70Nm. Integrovaná baterie 500 Wh, display Shimano Steps SC-8000
Velikost kol:
27,5
Hmotnost kg:
22,6 kg
Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. Individuální konzultaci doporučujeme u karbonových rámů a u kol s vlisovanými ložisky tzv. press fit.
Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z pěti displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 36 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz.
OBSAH BALENÍ:
Středový motor 36 V, 250 W
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU:
Elektrokola.
Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 36V 13Ah na rámu s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 250 W při 36V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68 - 72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol.
Baterie EVBIKE 13 Ah (468 Wh) je dodávána s látkovou brašnou, kterou je možné umístit do rámu, do batohu, nebo podle vašich potřeb a možnosti využití. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Samotná baterie je v plastovém boxu s vyvedeným nabíjecím a vybíjecím konektorem.
SADA OBSAHUJE:
Motor 36 V, 250 W
Rámová baterie 36 V, 13 Ah
Nabíječka 5 A
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
K sadě je třeba dokoupit displej
Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní spojovací hřídel z vozu AUDI A6 4F Facelift AVANT S-Line r.v. 2010 najeto 138tis km
Original číslo dílu: 4F0521101F
Kód motoru: BKH BDW BDX AUK BAT BMK BNG BVJ BPP BSG ASB CDYA
Naftový motor 2.4TDI 130KW V6
Naftový motor 2.7TDI 120KW V6
Naftový motor 2.7TDI 132KW V6
Naftový motor 2.8TDI 154KW V6
Naftový motor 3.0TDI 155KW V6
Naftový motor 3.0TDI 165KW V6
Naftový motor 3.0TDI 171KW V6
Naftový motor 3.0TDI 176KW V6
Naftový motor 3.2TDI 188KW V6
Naftový motor 4.2TDI 246KW V8
Naftový motor 4.2TDI 257KW V8
Určeno pro vozy: Audi A6 r.v. 2005 - 2011
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T16312 S5VX3T16313 S5VX3T16333 S5VX3T20396 S5VX3T20 S5VX3T21652 S5VX3T22996
Prodám pánské e-cross kolo Leader Fox Hasuda 2018, středový motor Bafang, velikost rámu 19“, najeto 2500 km. Cena 29 400 Kč a dámské e-cross kolo Leader Fox 2018, středový motor Bafang, velikost rámu 16,5“, najeto 2500 km. Cena 29 400 Kč. Kola jsou ve velmi dobrém stavu. Pouze osobní předání ve Štětí. Telefon
Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. Individuální konzultaci doporučujeme u karbonových rámů a u kol s vlisovanými ložisky tzv. press fit.
Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z pěti displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 48 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz.
OBSAH BALENÍ:
Středový motor 48 V, 1000 W
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Prodám pánské trekingové elektrokolo KELLYS NEOS (přestavba 2015, na elektrokole najeto 1150km)
- vhodné pro výšku +- 180cm
- středový motor 8FUN (je potřeba servis, náhodně jednou za čas se zasekne a nejede)
- baterie plochá vyjímatelná, uložení pod zadním nosičem (jako nová měla kapacitu 10Ah, nyní cca na 50%)
- digitální displej na řídítkách
- uzamykatelná odpružená vidlice
-přehazovačka SHIMANO DEORE
-včetně přenosné nabíječky baterie
Původní cena kola: 14.500Kč
Cena přestavby na elektrokolo: 24.500 Kč
Horské elektrokolo. Středový motor. Kolo je v záruce. Zakoupeno v 7.2021. Najeto 400 km. Odpružená přední vidlice. Baterie 540 Wh, Dojezd plně nabité baterie max. až 110 km. Průměrně 70 km. LCD displej. Středový motor Bafang M300 s výkonem 250 W a max. výkonem 350 W. Krouticí moment 80 Nm . Rychlonabíječka s max. proudem 3 A. V ceně stojánek¨, 2. plnobarevný displej.
Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
lodní motor čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp
Nový lodní motor - 4-taktní (plní emisní předpisy oproti 2-taktním motorům a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 11,5 kg, objem 54 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní motor CAL CALA z vozu AUDI A4 B8 8K r.v. 2011 benzínový atmosférický šestiválcový motor 3.2FSI V6 195KW najeto 132tis km
MARKET123
Možnost prodeje veškerých náhradních dílů z tohoto motoru:
06E103067AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103068AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103471P 06E103472N viko hlavy valcu
06E103926G kryt
06E103925F kryt pro potrubi saci
8K0133837S vzduchovy filtr
06E133062G hrdlo skrtici klapky
06E127025M cerpadlo paliva
06E130089D 06E130090F rozdělovač paliva
06E906036F vstrikovaci ventil
06H906051A cidlo vysokeho tlaku
06E145100R podtlakove cerpadlo
8K0145156L cerpadlo lopatkove
8K0254200DX katalyzator
8K0260805G kompresor klimatizace
Cena za holý motor.
- motor CALA najeto 171tis km 59.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 69.990,-Kč
Cena za kompletní motor.
- motor CALA najeto 171tis km 79.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 89.990,-Kč
Máme skladem také motor - CALB 3.2FSI 199KW
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Prodám vyobrazené - vypsané náhradní díly na vůz Suzuki Grand Vitara 2005 < .="">
Stahování předních oken 500,-Kč/ks,
skla přední bočních oken 500,-Kč/ks,
motorek zadních stěračů včetně stěrače 400,-Kč,
kliky 200,-Kč/ks,
spínače (výstražné, stmívač, dveřní,…) 100,-Kč/ks
sedadlo spolujezdce 2000,-Kč,
Stropní panel - světlo, úložný box 400,-Kč
centrální ovladač oken řidič 400,-Kč
ovladač okna spolujezdec 200,-Kč
kryt středového tunelu - vyhřívání sedaček, zásuvky 100,-kč
Světelný kroužek zapalování 100,-kč
Sdružený ovladač světel 250,-kč
Páčka levá světla 250,-kč
Plast pod volant a zapalování 300kč
Otevírací přihrádka středový tunel 500,-kč
Stříbrné lišty středový tunel L+P 300,-kč/ks
Kryt malé repro okno 100,- kč/ks
Hadice ostřikovače 100,-kč
Klakson 100,-kč
Pojistková skříň motor 1000,-
Plast mřížka kapoty L+P 300,-
Motorek předních stěračů 500,-
Klika 200,-kč/ks
Reproduktor poslední 1ks 250,-
Štít 100,-
Platnost do smazání.
Jezdí na 3S i 4S baterie Li-Pol, max. rychlost 80 km/h. Hmotnost 3 kg, rozměry d 500 * š 315 * v 220 mm.
Regulátor Hobbywing 100A 4S, střídavý motor brushless Hobbywing 4268A 2100 kV.
2,4 GB vysílač Carson REFLEX PRO III 3ch s přijímačem, fail safe, nastavitelná max. rychlost.
3mm hliníhové plato podvozku, hliníkové tlumiče. Přední, zadní i středový diferenciál s kovovými koly a silikonovým olejem. Vč. 2 baterií 2S Li-pol 3000 mAH 7,4V Carson.
PC byla 12.000 Kč. Přidáno: lepší digitální servo SRT DL3017 (kovové převody 17 kg-0,15s/60°, PC 500 Kč), vysoce výkonná světla pro jízdu večer (PC 1000 Kč) a lepší nárazník (500 Kč). Nový středový diferenciál Corally (PC 1200 Kč), nový přední diferenciál (PC 800 Kč) a unašeče Corally ze švýcarské oceli (PC 800 Kč).
Ježděno většinou na silnici, přidám i 4 zánovní kola se vzorky do terénu. Mohu prodat i nabíječku.
Preferuji osobní odběr v Pardubicích - rád předvedu. Nebo mohu poslat poštou nebo na Zásilkovnu. Inzerát platí do smazání.
Nabízím svou přestavbu horského kola Scott velikost M pro postavy do 170cm. Vhodné pro děti, aby stíhaly rodičům. Navíc sedlo je odpružené nejkvalitnější sedlovkou SR Suntour SP 17 NCX. Vzdálenost sedla od země v rozpětí 75-90 cm. Od středu sedla k řidítkům 55-60 cm. Kola 26", brzdy hydraulické,řazení Deore 9 kolečko.
Přestavbová sada středový motor Apache BAFANG 250W 36V baterie 36V 14Ah 3roky použitá/doložím protokol o stavu baterie. Kolo je velmi zachovalé, najeto kolem 400 km.
Univerzální LCD displej pro středové pohony 250 W, 750 W a 1000 W se umisťuje na střed řídítek. Součástí displeje jsou ovládací tlačítka, kterými ovládáte celý středový pohon. Díky vysokému kontrastu displeje je možné číst informace z displeje bez obtíží i na přímém slunci. Robustní a odolná konstrukce zaručuje snadnou ovladatelnost. Displej je odolný proti prachu a stříkající vodě - IP65. Pomocí velkých tlačítek můžete snadno ovládat systém i při jízdě v terénu.
Tlačítky ovládáte základní funkce systému a přepínáte informace na displeji. Další funkcí ovládácích tlačítek je možnost nastavovat a programovat displej a systém. Ovládací tlačítka umožňují širokou škálu nastavení bez nutnosti programování řídící jednotky.
OVLÁDACÍ TLAČÍTKA UMOŽŇUJÍ:
Zapnout/vypnout systém
Zobrazení aktuálního času a stavu baterie
Přepínat zobrazení mezi:
- ujetou vzdáleností
- celkově ujetou vzdáleností
Zobrazení aktuální rychlosti
Vypnout/zapnout trvalé podsvícení displeje
Vstoupit do menu pro nastavení systému
Stupně asistence: 0-3, 0-5, 0-9
OBSAH BALENÍ:
Displej s ovládacími tlačítky
Držák na displej s objímkou na řidítka
Podložky na vypodlžení držáku
Instalační a spojovací materiál