skf ložiska - strana 20
Počet nalezených inzerátů SKF LOŽISKA: 1000 - strana 20
![Dodge Nitro 4.0 R/T 191kw](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám Dodge Nitro 4.0
první registrace 2009, stav tachometru 117000mil, 4.0 V6 191kw, automat, 4x4
vyhřívané sedačky, multifukční volant, střešní okno, stropní televize, parkovací senzory, tažné zařízení 3.5t, LPG, fólie na oknech
Motor po GO (hlavy, ventily, ojniční a kliková ložiska, přetěsněn), ová servopumpa včetně hadic, nové čepy a spojovacky, nová přední ložiska, náplně (všechny - motor, automat, diferaky, voda, brzdovka) atd.
2 měsíce staré pneu Cooper Discoverer A/T3
dovoz z USA 2021, české doklady - všechny vyjimky zapsány
možná dohoda nebo výměna
![Starý ruční lis děrovačka](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám tyto staré lisy děrovačky kované JURID
Plně funkční
Viz foto
Cena :
Černý 2600 Kč
Modrý 3700 Kč
Oba cena 5500 Kč dohoda
Pouze osobní odběr
NE SMS POUZE VOLAT DĚKUJI
JAWA ČZ LIS HYDRAULICKÝ RUČNÍ VŘETENOVÝ LOŽISKA FUTRA KLUZNÉ LOŽISKA PIONÝR MOPED STADION TESLA NAREX BRUSKY FRÉZY VRTAČKY TONA NA OVOCE KŮŽE BRAŠNY PŘEVODOVKA SIMERING
![Čerpadlo oběhové Grundfos Magna 32-100 180](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám Profesionální oběhové čerpadlo od Světoznámého výrobce čerpadel Grundfos, málo použité sloužilo jako rezerva, záloha. Původní cena čerpadla 18000kč Možnost poslání na Vaši adresu i do zahraničí, nemám s tím problém.
Standardní přípojka : R 1¼ (5/4")
Energetická třída : A
Napětí : 1 x 230V, 50 Hz
Oběhové čerpadlo Grundfos Magna s obtékaným rotorem.
čerpadlo a motor tvoří integrální jednotku bez ucpávky hřídele, pouze s dvěma plochými těsněními pro utěsnění. Čerpaná kapalina maže ložiska.
Oběhové čerpadlo bez nutnosti údržby a s mimořádně nízkými náklady na dobu životnosti.
Čerpadlo Grundfos Magna - charakteristické znaky:
* Elektronicky komutovaný motor (ECM) s rotorem s permanentním magnetem
* Vestavěný regulátor čerpadla
* Keramická radiální ložiska
* Uhlíkové axiální ložisko
* Těsnicí membrána rotoru, podložka a plášť rotoru z korozivzdorné oceli
* Těleso statoru ze slitiny hliníku
* Těleso čerpadla Litina
* Ochrana proti přetížení
Oběhové čerpadlo Grundfos Magna je jednofázové. Motor nevyžaduje vnější ochranu motoru.
Grundfos MAGNA - oběhová čerpadla Grundfos patřící do Série 2000 - automatická regulace diferenčního tlaku úpravou výkonu čerpadla podle aktuálních potřeb tepla bez nutnosti připojování vnějších součástí.
Jsou k dispozici čtyři způsoby regulace:
1 - AUTOADAPT (samoregulace z "jedné proporcionální tlakové křivky do druhé"), sloužící k optimalizaci snadnosti používání a snížení spotřeby energie na minimum
2 - Proporcionální tlak
3 - Konstantní tlak
4 - Konstantní křivka (k dispozici pouze přes vnější ovládání)
Vlastnosti a výhody oběhových čerpadel Magna
Všechna oběhová čerpadla Grundfos MAGNA pro otopné soustavy mají štítek A dokazující energetickou účinnost. Díky tomuto čerpadlu Grundfos Magna budete šetřit životní prostředí a zároveň snížíte své účty za elektřinu. Čerpadlo MAGNA mělo jako první patentovanou funkci AUTOADAPT umožňující snadnou instalaci a dokonalé vyvážení komfortu a energetické účinnosti. A to vše po pouhém stisknutí tlačítka.Elektronické oběhové čerpadlo GRUNDFOS Magna 32-100, 180 mm
Použití:
systémy s kolísavým průtokem média
podpora vytápění
kotlové systémy
teplovodní systémy
jedno a dvoutrubkové systémy
podlahové vytápění
Vlastnosti a výhody :
široká škála aplikací
komplexní ochrana proti korozi
kompaktní čerpadlo bez skříně
bezúdržbový provoz
elektronicky komutovaný motor s rotorem s permanentní magnet
vestavěná řídicí jednotka čerpadla
nízká hladina hluku
nízká spotřeba energie
ochrana proti přetížení
není nutná externí ochrana motoru
jednoduchá. instalace
funkce regulace Autodapt
regulace na konstantní a proporcionální tlak
automatická regulace podle aktuální potřeby
4 regulační stupně
paralelní připojení s řídicí jednotkou. Řízení MPC
digitální vstup
analogový vstup
komunikace se sběrnicí
![Simson Enduro](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám simson enduro s51. R.V 1985. Motorku vlastním 10 let a přes sezonu jsem na ní denně jezdil do práce,ale je čas na něco silnějšího:)
Mnoho věcí měněných. Základová deska před 2 lety,rotor před 3 lety. Loni v zimě dělané G.O motoru. To zn veškerá ložiska a gufera,klika je v super stavu,koupený nový píst a pístní kroužky. Válec má originál výbrus ještě z NDR, nebylo třeba dělat výbrus,kompresi má dobrou. Na podzim měněný celý vnitřek karburátoru,trysky jehla a vše okolo.V zimě dělaná G.O přední vidlice. Tzn přetěsnění 3 břitými gufery,nový olej,pružiny byly v pořádku( měněny 4 roky zpět).Dále nové říditka,páčky a zrcátka s uchyty. Nová zadní osa+ výměna ložiska v rozetě.K moto sposta dílů Opravárenská příručka,stahovák na rotor,spojkové lamely,brzdové čelisti,tyristor,nějaké gufera a těsnění,spínačka,kolo+ ráfek navíc a další věci. Simson vždy dostal co potřeboval,aby mi jezdil...Nikde mě nenechal,ani v dešti!!!! Není to žádný šrot vytažený ze stodoly,ale funkční motorka. Najeto 25900... Stk do 5/23,při slušném jednání a opravdovém zájmu udělám novou. Volejte ,né sms. Děkuji.Cena pevná.
![Husqvarna te 570 s TPa STK rok 2003](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Husqvarna te 570 s TPa STK rok 2003
Husqvarna te 570 rok 2003.motorka má doklady a je rodám husgvarnačerstvě po STK psaná na mě. Zadní pneu 40% přední pneu 80% kotouče nemají známky opotřebení jako nové brzdové destičky 60- 50% přední tlumiče netečou ložiska v kolech bez vůle Špice taky bez vůle přední ráfek není nějak poškozený, zadní kolo Špice bez vůle taky ráfek bez poškození ložiska bez vůle přepákování žádná vůle zadní tlumič neteče. Řetězová sada ok není vytahaná. Minulý rok dělané rozvody málo se najelo na ní, letos výměna oleje v motoru. Co se týče plastu plasty byly přelakován nejsou nové zadní blatník je prasklý ale motorce dám druhy více info na tel 314 522 cena 48.000 Kč popřípadě výměna
![Beta RR 250 2T 2017](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
GO motoru , píst , ojnice , válec , veškeré ložiska , gufera , spojka. Motor dělali v RP MOTOMAX CZ
zaměřené víceméně jen na Betu
faktura přes 20 tisíc
doplňky a podvozek dalších 15 tisíc
9.2022
dělané přední tlumiče 15 mth
Nové zadní i přední brzdy
nový ventilátor se spínačem, nová chladicí kapalina Motorex M5.0 , nové chrániče výfuku , nová baterie, veškeré náplně . ložiska v přední i zadním kole , nová podsedlovka , nový potah na sedlo , nove gripy
vepředu Mousse , vzadu tubliss
nové přední pneu, i zadní pneu
3 druhy plastu !
motorka má teď aktuálně 40mth
před go 288mth
bez závad připravená na sezónu !!.
Více info po telefonu.
Moto je přihlášená a má platné STK do 2025
Prosím o žádnou výměnu nestojím !!
Na motorce jsem nešetřil vždy dostala plný servis a co bylo špatně se hned vyměnilo ,takže nesmyslné nabídky si také odpusťte.
Rozhodnul jsem na letošní sezónu koupit novou motorku .
![Rostoucí celoroční brusle Worker 2v1, 29-32](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Nabízím skvělé rostoucí brusle velikosti XS 29-32. Brusle byly kupované nové a jsou stále ve velmi pěkném, používaném stavu.
Lední brusle nošeny primárně na povinnou školní výuku, kolečkové používané pouze na na povrchu určeném pro in-line brusle.
Jsou tedy ve velmi pěkném stavu, syn jen lehký, ložiska jsou v pořádku. Použití znát pouze na tkaničkách.
Manipulace výměny nožů je snadná, stejně tak úprava velikosti.
Technický popis:
- univerzální brusle s možností záměny in-line koleček za nože na led
- rychlý systém změny velikosti pomocí jednoho tlačítka
- polstrovaná bota
- snadné nazouvání i šněrování
- jedna oboustranná přezka Microlock
- odnímatelná brzda na jednom z in-line nástavců
- brusle využitelné ve všech ročních obdobích
- nože na led vhodné i pro dívky
- rám bruslí - hliník
- nůž bruslí - nerez ocel se zoubky
- ložiska: ABEC 5
- velikost koleček: XS = 64 mm, S = 64 mm, M = 72 mm, L= 76 mm
- materiál koleček: PU guma
- tvrdost: 82 A
- maximální zatížení: 100 kg
![Tuning Shimano Ultegra XTE/XSE/XTD](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Ponukam suciastky na vylepsenie novych ultegier xte/xse (samozrejme aj ine ult xtd,power aero,aero technium...)
-carbonove podlozky (skrati brzdu na pol otacky) 10€/cievka
-vylepseny rapkac (cvrcek) 10€/cievka
-luxusne madlo 35€/kus
-rolnicka (sada s loziskom miesto valceka) 13€
-loziska do madla miesto plastov 10€ za dve loziska=1 x madlo
-tesnenie pod rotor (eliminuje vniknutiu vlhka,spiny)8€
Vymena je jednoducha,zvladne ju kazdy doma sam,nemusi navijaky nikam nosit,posielat
V pripade zaujmu volat,sms,e-mail
Posta:
Slovensko 3,50€
Česko 5€
![Prodám ložiska a gufera](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám ložiska
ZKL 6309 TPX 45x100x25 ČSN 02 4630
ZKL 6305 TPX 25x62x17 ČSN 02 4630
ZKL 6304 TPX 20x52x15 ČSN 02 4630 13 ks
ZKL 6205 TPX 25x52x15 ČSN 02 4630 5 ks
Gufero 20x38x10
Gufero 12x30x10
Gufero HC6 315-666
![Dodge ram 5.7 hemi 2wd lpg](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám svoji ramku.. je to rok 2003
(Je to 20 let staré auto takže má nedokonalosti)
Každopádně ja dělal koplet generálku zadní nápravy (ložiska gufera.. cely diff včetně samosvoru)
Vyměněny obě přední ložiska.. bohužel dementi poslali bez díry na čidlo abs takže je momentálně nefunkční abs
Oprava lpg nádrž pod autem.. nove hadice vstřiky filtr a repas reduktoru (chtělo by nechat seřídit přes diagnostiku nemám na to vůbec čas)
Svíčky cívky přetěsněné celé sání (kontrola ventilů)
Výfuk od katalyzátoru až dozadu nový
Oprava elektriky na celem autě bylo to dost zajímavé..
Auto má novou masku světla a pozičky na střeše (světla jsou Alpharex za 24tis,,, takže žádná Čína)
A původní masku i světla mám
A nakonec jsou chycené zadni lemy.. zasloužily by udělat
Dohoda je možná pokud bude člověk normální( nemám moc času na vymýšlení, práci mám na druhé straně republiky)
Možná výměna za něco zajímavého
![NTN Ložiska diferenciálu b16/b18](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám 2 nové ložiska diferenciálu na b16/b18 oem Honda. Značka NTN
Rozměry 80x40x18
Cena za komplet 1700 Kč (poštovné v ceně)
![NOVE Oběhové čerpadlo ke kotli IBO OHI 25-40 180 mm](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Oběhové čerpadlo pro topné systémy IBO OHI 25/40–180
Čerpadla IBO Ohi jsou vybaveny přepínačem 3 rychlostí mechanického otáčení rotoru motoru, čímž se zaberpečuje optimální spotřeba elektrické energie v závislosti na specifických podmínkách vytápění v domě.
Hlavní výhody čerpadel z modelové řady OHI:
úspora elektrické energie a paliva v kotli
standardní rozměry
jednoduchost použití a instalace
dlouhý bezporuchový provoz
materiály a díly jsou odolné vůči agresivnímu vodnímu prostředí a nevyžadují dodatečné náklady na údržbu
konstrukce umožňuje oddělit řídící jednotku od čerpadla v případě poruchy nebo údržby
tichý provoz i při vyšších rychlostech díky použitému materiálu ložiska
Technické parametry:
materiál: litina, vrchní vrstva antikorozní smalt
materiál ložiska: sklokeramika
napájení: 220–230V / 50Hz
jmenovitý proud: 0,41 A
výkon na základě rychlosti (1/2/3): 38W / 53W / 72W
maximální průtok na základě rychlosti (1/2/3): 18L / min / 36L / min / 48L / min
teplota média: 2–110 ° C
maximální tlak v potrubí: 10 bar
ochrana: IP44
výtlak: 4 m
montážní délka: 180 mm
potrubí: 1 "
připojovací závit: 1 1/2" (6/4")
![Prodám](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Nabízím Babetu 210, dvourychlostní,motor po G.O., ložiska,gufera, nová ojnice, jehlová ložiska,výbrus, nově udělané spojky,tyristor, palivový kohout, perfektně řadí, čistý chod motoru, nový lak, plně funkční,jediný nedostatek je nefunkční tachometr, špatné šnekové ústrojí.Jinak velmi pěkný stav.
![Yamaha XJ 600S Diversion](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Rok výroby 1992, výkon 45 kw, najeto cca 33400km. Stk do 2024, není problém před prodejem udělat novou.
Předchozí majitel byl ročník 1950 a za 10 let najel 11k km (na motorce jsou původní kotouče, vše v původním stavu, nepadená, k moto i protokoly z technických a faktury za servis za posledních 10 let). Ložiska v kolech a řetězovka ok, pneumatiky jsou již staršího data (přední 2012, zadní 2019). Minulý rok jsem vyměnil ložiska v řízení, gufera a olej ve vidlici + vyšší podložky pod pružiny, brzdovou kapalinu, olej, filtry a baterku.
K motorce je tankvak Shad SL12, nosiče bočních kufrů a plastové kufry Yamaha.
Mám i druhý motor, spojku a pod.
Prodávám, protože jsem za rok a půl najel asi 1000 km a vracím se na enduro.
![Sulov Skládací alu koloběžka SULOV RELIGIO, 145mm](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
atraktivní skládací koloběžka SULOV RELIGIO
odlehčený rám z 100% hliníkový
kolečka 145 mm PU 80A
ložiska ABEC 7
nastavitelná výška řídítek (min 82 / max 92 cm)
pěnové rukojeti
nášlapná plocha 47 × 10,5 cm s protiskluzovou úpravou
maximální hmotnost uživatele 100 kg
splňuje normu EN 14619
Stav viz foto, nutno vyměnit zadní ložiska !!!
#sulov #kolobezkasulov NEVOLAT,JEN SMS NEBO EMAIL!!!
![Inline brusle K2 sodo 2020 použité velikost UK 9,5](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodam 3 roky stare pouzivane inline brusle model K2 SODO. cena nových 6000,- Pro zkusene rychle bruslare. Mozna to tak na fotkach nevypada, ale jsou docela zachovale.
Základní parametry
při průměru koleček 100 mm zapomeňte na hlemýždí závody, pojedete jako utržený vagón
tvrdší kolečka s tvrdostí 90A si pohrají s rovným terénem ulic a umožní jízdu ve velmi vysoké rychlosti
ILQ 7 jsou kvalitní ložiska, která naplní potřeby streetových bruslařů toužících po rychlostních rekordech
klasické šněrování na tkaničky je jednoduchým a účinným systémem upevnění
Brusle jsou pouzivane, par oderek, ojeta kolecka, ale nic pro ostudu. Jsou k dalsimu pouzivani, rozhodne ne k vyhozeni. Jsou tezsi a bytelnejsi, pro tvrdsi zachazeni a tezsi pokrocile bruslare, jsou i do mesta, na kostky k prejizdeni chodniku, i na dlouhe rovne trasy. Jsou hodne rychle. Neni vyslovene nutne, ale muzou se vymenit kolecka, loziska jsou na tom dobre, staci je rozebrat, vycistit a dat novou vazelinu. Ja tak delaval, nechrasti. Nove staly pres 6000, ja prodavam za 1200,- . Brusle nepachnou, ja na zapach od nohou vubec netrpim, vzdy jsem nosil kvalitni ponozky a po kazde jizde daval vysouseci vlozku. Po Ceskych budejovicich zavezu zdarma domu. Pred predanim je umyju.
![KTM EXC 450 R Supermoto i Enduro](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Ročník: 2010
Objem: 449 ccm
Počet majitelů: 2
Původ: ČR
STK do 04/2024
Celkem: 273 mth
Jsem druhý majitel a jsem nucen prodat kvůli zdravotnímu stavu. Přes minulou zimu 2021/2022 byl dělaný velký servis, motorka byla rozebraná do šroubku, servis tlumičů, vyměněny všechny ložiska a motor odvezen na GO. Po 10 mth od go kontrola ventilů a rozvoďáku v Shiva moto Uhříněves. Nyní od GO 25 mth. Generálku mohu doložit foto, fakturou, starými díly a aktuálním stavem motorky.
baterie kupovaná 05/2020 pravidelně dobíjená
Tubliss systém v zadním kole, vepředu duše.
převatovaný výfuk
Polepy Six Days
Přešité sedlo s gel. polštářkem
CNC doplňky
GO motoru:
Titanové ventily sací/výfuk
Honování válce
Píst (druhý)
Rozvod. řetěz včetně vodítek
Ložisko v ojnici - lisování a vyvážení
ložiska v převodovce a motoru
všechna těsnění a gufera
sada spojky
svíčka
mnoho dalšího... mám k tomu štos faktur
Motorku jsem si chtěl nechat do smrti tak jsem na tom nešetřil. I když je to stará vrána tak jede nádherně.
O běžnou údržbu se starám sám, pravidelně měním olej (Motorex) a filtry do 5 ti mth nebo po okruhovém ježdění či náročném enduro dní. Bzrdovka pravidelně měněna. Všechno na motorce funkční. Aktuálně vyměněn olej po zimě.
Motorka je 2v1. Jsou tam silnější pružiny a přeskládané manžety a díky nastavitelným tlumičům a velkému přednímu kotouči se dá motorka použít na plnohodnotný motard.
K motorce mám milion náhradních dílů, další dvoje plasty, různé krytky, páčky, padáky, asi 5 ks olej filtrů, dva vzduchové, 3 litry oleje.
![Seat Leon 1M 2005 1.9TDI 96KW](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Měl bych tu na prodej nebo na výměnu Seat Leon 1M 1.9TDI 96KW s chipem na 120KW, nájezdem 286tkm a STK do 03/2024.
Není to auto bez investic, vady na kráse má, chtělo by to pár věcí udělat. Auto jsem bohužel pořídil s pár skrytýma vadama. Postupně některé dávám do kupy protože s prodejí/výměnou nějak nespěchám, ale nemám na to zrovna moc času a hlavně na svoje krátké trasy potřebuju spíš benzín.
Plusy:
-Topsport nárazníky, prahy a kola 17” (stav zrovna Top není)
-Elektrické sedačky kůže a alcantara
-Loketní opěrka
-Okna v elektrice
-El. sklápěcí zrcátka
-Climatronic
-Příprava na subwoofer
-Plnohodnotná rezerva
-Zadní okna ve folii
-1DIN radio s vyjíždějícím displejem
-Cupra podvozek
-Dálniční známka do ledna 2024.
Auto jede parádně, reakce na plyn téměř okamžitá (žádný turbolag), spotřeba záleží na stylu jízdy (osobně jsem s tím jezdil za 5.9/100 ale i za 7.8/100). S autem jsem najel cca 6600km a nikde mě nenechalo.
A teď mínusy:
-Chtělo by to udělat spojku, při plném plynu na vyšší kvalty semtam klouzne. (Slečna předešlá majitelka nechala auto nachipovat a to že to sériová spojka asi neutáhne neřešila)
-Místama povrchová koroze, kosmetika.
-Místama kosmetika v interieru.
-Na přední nápravě by to chtělo udělat ramena, ložiska a tyčky řízení
-Nefunkční přední repro
-Nefunkční zadní stahovačky (motorky běží, okna nestahujou)
-Klasická bolístka, trošku teče olej z EGRu, toho že by ubýval jsem si ale nevšiml.
-Chtělo by to přetěsnit ventilové víko
-Plovák je při malém množství nafty v nádrži občasně zmatený a ručka lítá sem a tam.
-Pravé zadní dveře nejdou otevřít, asi spadlé lanko kliky.
-Na kapotě byla vylepená nálepka nějakého Havířovského autoservisu, postupně se jí snažím zbavit.
Je možné že se tam skrývají i nějaká další překvapení, jak říkám, prodejce (otec předešlé majitelky) semnou celkem vyjebal, věděl jsem jenom o vadách kterých jsem si sám všiml, sám mi neřekl nic. Za tu dobu co auto mám jsem si každopádně ničeho dalšího nevšiml.
Co na autě údajně dělala předešlá majitelka:
-240xxx km rozvody
-200xxx km nové turbo
Co já:
V prosinci se dělal olej, filtry, komplet zadní brzdy a ložiska, lanka ručky a kupovaly se nové zimní gumy.
Závady jsou zohledněny v ceně, normálnímu ježdění nebrání a postupně je řeším, teď mám v plánu udělat tu spojku, přední nápravu a nějaké ty menší prkotiny.
Na výměnu hledám něco v benzínu. Hatchback, sedan, coupe, bawor, koncern, je mi to jedno. S doplatkem z mé strany nemám problém, rozumné dohodě se nebráním.