skříňový icí stroj - strana 31
Počet nalezených inzerátů SKŘÍŇOVÝ ICÍ STROJ: 1000 - strana 31
![Mini kamión Mercedes Sprinter 518 cdi](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Predam mini kamion Sprinter 518 CDI r.v. 2007 naj. 516 000 km tahac do 3,5 tony
naves odtahovy 5000 kg
10,5m dlhy idealny na velke dodavky alebo napriklad dve vacsie osobne vozidla
suprava 8750 kg jazda bez myta iba na 2 dialnicne znamky v dobrom stave a vybave, klima, tempomat, vysielacka...
Na tahači sú výmene všetky 4 dvere za nedhrdzave
na navese namontovany navijak dragonwinch
bez moznosti odpoctu DPH nakolko je suprava pisana na sukromnu osobu
ak by bol zaujem za priplatok mam dalsie 2 navesy, skrinovy 8,2m s hydraulickym celom alebo prepravnik strojov
So serioznym zaujemcom ktory vie aku hodnotu ma takyto kamion sa urcite dohodnem
Auto sa nachádza v Bratislave volať +421911 525
![Přívěs Hapert K 2000](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám skříňový přívěs Hapert K 2000-01, rok výroby 2007.
Rozměry viz foto, nájezdová brzda, rezerva, nová elektroinstalace, nosnost 1550kg.
Bližší informace po telefonu, možnost odpočtu DPH.
![HH 3500 PŘÍVĚS SKŘÍŃOVÝ](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
VLASTNÍ STAVBA OD FIRMY -HULVÁT-HOLOMEK S.R.O JIRKOV CZ//
PROVOZNÍ HMOTNOST 880KG.
CELKOVÁ 3500KG.
ROZMĚRY CELKOVÁ DÉLKA 5000//Š.2380//VÝŠKA2400
CENA 36.000+DPH
![Obytný Mercedes-Benz Vario 614D](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Dobrý den. Nabízím k prodeji nákladní skříňový automobil Mercedes-Benz Vario 614D, který je kompletně přestavěný na obytný automobil
!!!Vozidlo zvláštního určení SA obytný automobil M1. STK sproštěno na dvouletou platnost!!!
Motor o objemu: 4,2l, 100kw. 2 200ot./min.
NAJETO 370 ***km
Rozměry 7.9m délka, výška 3.03, šířka 2.28
Max. Hmotnost 5 990kg provozní 3 920kg
V dobrém technickém stavu, pojízdné s platnou STK. Před 15t nová spojka, pravidelně servisováno. 5 míst, solární panel a další... NUTNO VIDĚT!
Cena k jendání, více informací po telefonu.
![Všechny dveře červená barva LY3D VW Caddy 2K 2006](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám všechny dveře z vozu VW Caddy 2K skříňový vůz r.v. 2006 červená barva kód barvy LY3D
- pravé boční dveře - šoupačky: 2K0843108R 3.990,-Kč
- náhrada: 2K5843108B
Vhodné pro vozy:
VW Caddy r.v. 2004 - 2015
- páté dveře křídlové s oknem pravá strana - 2K0827092G 3.990,-Kč
- páté dveře křídlové s oknem levá strana -2K0827091J 3.990,-Kč
Vhodné pro vozy:
VW Caddy r.v. 2004 - 2020
Uvedené ceny jsou bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T19536 S5VX3T19535 S5VX3T19534
![Volkswagen Crafter 2.0 TDI 120kW - DPH](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Nabízím k prodeji skříňový Volkswagen Crafter v provedení L4H3.
■ ZÁKLADNÍ INFORMACE
▶Rok výroby 2016
▶Motor 2.0 TDI 120 kW
▶Převodovka manuál 6 st.
▶Najeto 250 000 Km
▶Nehavarované
▶Bez potřeby nutných investic
■ ÚDRŽBA VOZU
▶02/2023 výměna oleje a filtrů
▶Na pracovní vůz velmi dobrý stav
■ VÝBAVA, VE ZKRATCE
▶Vyhřívané sedadlo řidiče
▶Zástavba pro nářadí, lze demontovat
▶Nákladový prostor pro 6 palet
▶Originální autorádio s bluetooth
▶Funkční a naplněná klimatizace
■ DODATEČNÉ INFORMACE
▶Z ceny vozu je možné odečíst DPH (379 999,- Kč bez DPH)
▶Prohlídka vozu možná 7 dní v týdnu
▶Jsem soukromý prodejce, ne autobazar
▶Další vozy na mém profilu níže
![Skříňový trezor - Tresorag - Firesafe](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám trezor třídy EN1143-1. Váha 550kg. Mechanické zámky (číselný a klíč). Trezor je po servisu. Rozměry dodám při případném zájmu. Nutný vlastní odvoz.
![PRAGA RN RND](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Kúpim Pragu Benzín alebo diesel. Zháňam skrinovy automobil alebo dvojkabinovu verziu Praga RN-RND.
Prípadne iný zaujímavú verziu Praga údržbárske,trolejové,cisternovu,
rebrík.
![Turbo 076145701S CECB 2.5TDI 120KW VW Crafter 2011](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám turbo z vozu VW Crafter 2E L3H2 skříňový vůz r.v. 2011
MARKET123
Original číslo dílu: 076145701S
Kód motoru: CECB
Naftový motor 2.5TDI 120KW commonrail s DPF
Určeno pro vozy: VW Crafter r.v. 2006 - 2016
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T17180
![Scania P230 Skříň 18 palet, čelo EURO4 18t najeto jen 600tkm](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Na prodej velice pěkný, udržovaný skříňový vůz Scania P230 4x2 s čelem DHOLLANDIA, od prvního majitele z Belgie.
Nyní druhým rokem u nás ve firmě, každý týden najede cca 300km.
Auto je technicky ve výborném stavu, vše funkční.
Najeto poctivých 632.000km, Pravidelný servis ve Scanii, kilometry doloženy CarPassem a výpisy z STK.
Nové komplet brzdy.
Nová technická prohlídka.
Nový tachograf.
Rok 2008
Euro 4
169kW / 230 koní
8.900ccm
Poloautomatická 7rychlostní převodovka
Nákladový prostor:
délka: 7.400mm
Výška: 2.250mm
Šířka: 2.450mm
Nostnost: 8.000kg
Možnost dopravy po celé ČR i SR, k vidění kdykoliv v Jablonci nebo v Liberci více foto, případně video rád pošlu na whatsapp nebo email.
Cena je bez DPH
man daf mercedes volvo
![Návesy skriňové](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Predáme v zachovalom s pravidelne realizovanou údržbou 4x náves skriňový/KRONE, rok výroby 2014. Cena celkom: po 19 000 bez DPH/KS
![Pravé boční dveře bílá barva L902 VW Crafter 2E L3H2 2011](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám pravé boční šoupačky - dveře z vozu VW Crafter 2E L3H2 skříňový vůz r.v. 2011 bílá barva kód barvy L902
Original číslo dílu:
- pravé boční šoupačky 2E1843108AP 3.990,-Kč
Vhodné pro vozy:
VW Crafter 2E r.v. 2006-2016
Uvedené ceny jsou bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T14366
![Kyslíkový koncentrátor Invacare Perfecto II - záruka](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Kyslíkový koncentrátor - Oxygenerátor Invacare Perfecto II O2 průtok 5l/min REPASOVANÝ PŘÍSTROJ - ZÁRUKA 6 MĚSÍCŮ. KYSLÍKOVÝ KONCENTRÁTOR BYL V PROVOZU cca 100 - 300 hodin - STAV NOVÉHO PŘÍSTROJE
K přístroji dodáváme automaticky zvlhčovač kyslíku - 2x nosní kanyla - 2x obličejová maska
oncentrátor kyslíku je stacionární zdroj kyslíku pro lékařské použití. Je určen k dlouhodobé domácí oxygenoterapii.
K přístroji dodáváme automaticky zvlhčovač kyslíku - 2x nosní kanyla - 2x obličejová maska
Hlavní předností nového koncentrátoru kyslíku Perfecto II je jeho energetická úspornost.
Kyslíkový koncentrátor Invacare Perfecto 2 je přístroj, který Vám pomůže zlepšit kvalitu dýchání. Umožňuje vytváření vyšší koncentrace kyslíku z okolního prostředí, nepotřebuje tedy žádnou zásobu kyslíku v podobě tlakových lahví. Oproti ostatním koncentrátorům kyslíku se odlišuje zejména svou energetickou úsporností. Je vybaven čtyřmi pojezdovými kolečky a rukojetí, díky které budete moct oxygenerátor používat snadno i v pohodlí domova. Součástí koncentrátoru jsou kyslíkové brýle a zvlhčovač. Je ale nutno dokoupit mineralizovanou (destilovanou) vodu, která je pro správný chod koncentrátoru nezbytností. V případě použití běžné vody z kohoutku totiž hrozí nevratné poškození přístroje.
Koncentrace kyslíku 93 % / hladina intenzity zvuku 40 dB / výstupní tlak 5 PSI / průtok 0,5 - 5 l /min / napájení 280 W / filtr Hepa (skříňový) / hmotnost 20 kg / výška 59 cm / šířka 30 cm / hloubka 33 cm
Výhody:
Energeticky úsporné provedení.
Koncentrace kyslíku z okolního prostředí bez nutnosti kyslíkových lahví.
Výhody:
• plynulá regulace průtoku až do 5 l/min.
• vysoká koncentrace kyslíku v celém rozsahu průtoku
• jednoduchá obsluha a moderní design
• nízké provozní náklady a tichý chod
Jak přístroj funguje:
Přístroj získává kyslík z okolního vzduchu. Okolní vzduch obsahuje asi 21 % kyslíku a 78 % dusíku. Vzduch je nasáván kompresorem a filtrován přes prachový a bakteriologický filtr. Pak je převáděn na speciální filtr ze syntetického zeolitu, který funguje jako molekulární síto (zachycuje dusík a propouští kyslík). Pro zajištění plynulé dodávky kyslíku se v činnosti střídají dva filtry. Kyslík se shromažďuje v zásobníku a přes plynule nastavitelný regulátor průtoku vychází z přístroje k pacientovi.
Další výhody přístroje:
• produkce kyslíku na principu molekulární filtrace okolního vzduchu přes syntetický zeolit s koncentrací vyšší než 90 %
• OSD* pro průběžnou kontrolu koncentrace kyslíku
• optická a zvuková signalizace poklesu koncentrace kyslíku, poruchy napájení poklesu výstupního tlaku a nutnosti servisního zásahu
• automatické zapnutí po výpadku napájení
• počítadlo provozních hodin
• bakteriologický filtr s prodlouženou životností 1 rok
• probublávací zvlhčo
![Po komplet generálce Octavia 2, 1.9 TDI 2005 jen 198.500 km](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Specifikace a vybavení:
Druhý majitel v rodině
Rok výroby prosinec 2005
Zelená metalíza
Najeto 198.500 km
1.9 TDI 77 kW
2 x airbag
El. okna vepředu
Zámek páky Construct
ABS/ASR
Klimatizace
Centrální zamykání
Alarm
Isofix úchyty
Zimní i letní kola
Dálkové centrální zamykání
Imobilizér
Deaktivace airbagu spolujezdce
Posilovač řízení
Venkovní teploměr
Nastavitelný volant
Zadní loketní opěrka
Palubní počítač
Dělená zadní sedadla
Mlhovky
Střešní nosič
Tónovaná skla
Zadní stěrač
Vyhřívaná zrcátka
Autorádio Panasonic s CD přehrávačem
STK do 31.5.2024
Servisní knížka
Nechipováno ani jiné podobné úpravy
Začnu tím, že auto bylo od začátku v rodině a znám a jezdím s ním tedy od jeho "narození". 100% na rovinu - auto parkovalo 15 let na velkém pražském sídlišti, dnes je na vesnici. Z těch 15 let si odneslo svůj "sídlištní mech". Oděrky, škrábance, tu a tam malá promáčklina atd. Pokud hledáte auto na koukání, můžete přestat číst. Co se ale týče věcí schovaných pod plechy, není na něm špatně ABSOLUTNĚ NIC! Auto je po kompletní generální opravě viz. přiložené paragony, kde si prosím přečtěte, co vše se na autě dělalo. DĚLALO SE NA NĚM VŠE, CO BYLO TŘEBA. Takže, máte-li zájem o pracanta, na kterého kromě pravidelných výměn kapalin a filtrů nebudete muset klidně 10 let sáhnout, dovolím si tvrdit, že jste ho našli.
Nedávno dělané věci, co nejsou na paragonech (méně než před rokem):
Leštění světlometů vč. výměny všech halogenů za top Osram žárovky
Nový akumulátor Varta
DPF filtr netuším, jestli má, ale STK vždy prošlo. Nechám i s autokamerou. Auto nebylo nikdy havarované (jednou najelo asi v rychlosti 60 km/h pravým předním kolem na obrubník, odnesl to tlumič a kolo, jinak nikdy nic). V průběhu let bylo standardně servisované (vše je v servisní knížce). V TP je auto vedeno jako nákladní automobil skříňový do 3,5 tuny (za zadními sedadly má dělicí mříž), kvůli odpočtu DPH, když se kupovalo jako nové (dřív se to tak dělalo). Důvod prodeje = kupuji nové.
Prosím pouze vážní zájemci, bazary prosím nevolejte ani nepište (stejně to budete ignorovat). Na žádost můžu poslat videa startu za studena (video je dostupné na sauto) a akcelerace. Díky za pozornost.