sekačky s motorem honda - strana 20
Počet nalezených inzerátů SEKAČKY S MOTOREM HONDA: 1000 - strana 20

Novy, Poštovné při platbě předem 150kc, dobírka 250kc Gril na dřevěné uhlí s robustní konstrukcí BARBECUE s motorem pro otáčení pokrmů.
Konstrukce z oceli 82 x 65 x 34 cm je opatřena odolnou barvou. Pro samotnou tepelnou přípravu Vašich pochutin je gril opatřen dvoudílným ocelovým roštem s kompletními rozměry 56 x 30 cm. Ve spodní části je gril opatřen masivními bočními otvory na proudění vzduchu. Kovové nohy pak zajišťují vysokou stabilitu celku.
Gril je doplněn výkonným motorem s napájením na 230V pro otáčení pokrmů, otáčení je levo i pravo točivé, při každém vypnutí a následném zapnutí motoru se směr změní. Na vidlice - motor je možné naložit až 8 kg pokrmů. Při rychlosti otáčení (zhruba 2 otáčky za minutu) je zajištěné jen to nejrovnoměrnější propečení.
rozměry grilu: 82 x 65 x 34 cm
grilovací rošt: dvoudílný ocelový
grilovací plocha: 56 x 30 cm
napájení motoru: 230V /

10.3.2023 - Nový model pitbike ve velkém rámu s kvalitním motorem a poutavým designem - takto lze shrnout přednosti této motorky v jedné větě. Motorka s velice výkoným motorem YX140 s ostrou vačkou, který je namontován do rámu typu CRF110. S tímto motorem si na nedostatek výkonu nebudete určitě stěžovat v žádném terénu. Motor má díky závodní vačce krásný zátah od spodu, kde se svým zrychlením vyrovná i větším motorlm. Použitý rám je momentálně největším dostupným rámem na trhu. Doplněn byl většími koly 17" vpředu a 14" vzadu.
Záruka 2 roky.
Dále byl pitbike vybaven:
plasty CRF s kvalitními polepy
závodní karburátor
masivní upside-down vidlice
kvalitní zadní centrální tlumič
prodloužená kyvka
sportovní výfuk s dvojitou koncovkou, oválný tvar
měkké gripy
propracované protiskluzové sedlo
olejový chladič pro lepší chlazení motoru
závodní řazení N-1-2-3-4
agresivní motokrosové pneumatiky
Na sms neodpovídám!!!

RZR Trail S je vybaven výkonným dvouválcovým motorem ProStar o objemu 999 cm³ s rozvodem DOHC a váží pouhých 651 kilogramů. Tento vynikající poměr výkonu a hmotnosti doplňuje všestrannost v terénu, kterou stroji dává úzký 60palcový rozchod kol. Novinka je rovněž vybavena systémem brzdění motorem (EBS) a výkonným pohonem všech čtyř kol True On-Demand AWD. Ten výrazně pomůže v případě potřeby lepší trakce.
S šířkou 60 palců (152,4 cm) je RZR Trail S 1000 nejužším modelem a má nejkratší rozvor kol v celé modelové řadě RZR, takže se s ním snadno manévruje na úzkých cestách. Jeho terénní schopnosti jsou tak prakticky neomezené. Spolu s malým poloměrem otáčení, rychlým připojováním pohonu všech kol a prvotřídní světlou výškou 31,8 centimetrů dodá nový Polaris RZR sebedůvěru každému jezdci i v tom nejnáročnějším terénu.
Výška zdvihu tlumičů 31,1 centimetru u předního a 33,5 centimetru u zadního společně s nastavitelnými tlumiči Walker Evans Needle Shocks snadno pohltí i ty největší terénní nerovnosti. Pro jízdní komfort je tu pak nastavitelná poloha volantu, více prostoru pro nohy, nastavitelná poloha sedadla a vylepšené prošívané potahy sedadel, které vylepšují posez jezdce.
- Motor: ProStar HO 999
- Typ motoru: Čtyřtaktní DOHC dvouválec
- Výkon: 74 kW (100hp)
- Objem motoru: 999 cm3
- Typy jízdních režimů: High Performance On-Demand True AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode
- Přední náprava: Dvojitá A-ramena se stabilizátorem
- Zdvih předního odpružení: 31.1 cm
- Zadní náprava: Dvojitá A-ramena se stabilizátorem
- Zdvih zadního odpružení: 33.5 cm
- Přední / zadní brzdyhy: draulické, kotoučové s dvoupístkovými třmeny / hydraulické, kotoučové s dvoupístkovými třmeny
- Přední pneumatiky: 27 x 9-12
- Zadní pneumatiky: 27 x 11-12
- Ráfky: 12" z lehké slitiny
- Celkové rozměry (DxŠxV): 274,3 x 152,4 x 182,12 cm
- Světlá výška: 31.8 cm
- Rozvor kol: 200.7 cm
- Suchá hmotnost: 561 kg
- Celková nosnost včetně řidiče: 335.7 kg
- Nosnost předního / zadního nosiče nebo úložiště: 0 kg / 136kg
- Tažná kapacita: 680.4 kg
- Počet míst: 2
- Objem palivové nádrže: 35.9 l
- Posilovač řízení (EPS): Ano
- Systém brzdění motorem (EBS): Ano
- Světla: Přední a zadní LED s akcentními světly
DOPRAVA DLE VZÁJEMNÉ DOHODY PO CELÉ ČR SE ZAŠKOLENÍM!
MOŽNÁ VÝMĚNA S DOPLATKEM DLE VZÁJEMNÉ DOHODY MOTO/ATV.

Profesionální robustní FORMÁTOVACÍ PILA AYZA MIZRAK TITAN 400 pro rozřezávání velkoplošných materiálů a masivního dřeva. Mechanika stroje je zavěšena na masivním litinovém stole pomocí segmentů (půlměsíců) zajišťujících neměnnou polohu pilových kotoučů v rovině stolu při libovolném náklonu.
Pila již v základním provedení disponuje samostatným motorem předřezu o výkonu 0,75 Kw a hlavního kotouče o výkonu 5,5 Kw (7,5 Kw) s možností měnitelných otáček. Pojezdový formátovací vozík na vodících kalených tyčích. Pila je osazena kvalitní pilovou mechanikou a formátovacím vozíkem, který se používá u vyšších řad pil Gold, tato konstrukce se vyznačuje přesným vedením stolu s dlouhou životností.
Pila je vybavena manuálním nastavením výšky z boční strany stroje a náklonu pilového kotouče z čelní strany stroje, kde je pro náklon pilové jednotky ukazatel úhlu.
Pila dovoluje uchycení kotouče o průměru až 400 mm, možnost volení otáček ve dvou stupních umožní optimální nastavení řezné rychlosti 3500/5000 ot/min..
Pravítka je možné osadit digitálními odečty pro pohodlnější a rychlejší práci.
Aretace formátovacího stolu je možná dle segmentu s pravidelnými rozestupy po celé délce formátovacího stolu.
Standardní výbava:
základní stůl s robustním litinovým košem pilové mechaniky 1050 x 660 mm
předřez se samostatným motorem 0,75 kW a mechanickým nastavením
hlavní kotouč se samostatným motorem 5,5 kW s mechanickým nastavením zvedání a naklápění
kotouče
měnitelné otáčky hlavního motoru 3500/5000 ot./min.
krátké úhlovací pravítko
délka řezu 3200 mm, délka stolu 3200 mm, šíře AL stolu 400 mm
formátovací stůl uložený v bočních kalených tyčích
prodloužení stolu
šíře řezu 1300 mm
podélné pravítko AL profil G
ovládací panel a jeho funkce (nouzový vypínač, zapnutí a vypnutí stroje, ukazatel pro zobrazení
úhlu náklonu kotouče)
ovládání naklopení hl.kotouče – mechanicky z čelní strany stroje
ovládání výšky hl. Kotouče – mechanicky z boční strany stroje
ovládání nastavení výšky a boční doladění předřezového kotouče – mechanicky z boční strany
stroje
ochranný kryt pilového kotouče s napojením na odsávací hadici průměru 80 mm
odsávání od řezné jednotky průměru 100 mm
rozvírací klín
váleček podpěrného rámu
CE norma
Poskytujeme záruční i pozáruční servis.
Rádi vám zpracujeme a zašleme cenovou nabídku.
Neváhejte nás kontaktovat.
Nový stroj se zárukou.
Více info také na

Formátovací pila AYZA MIZRAK GOLD 3200 je určena k profesionálnímu použití do malých, středních i větších provozů, kdy rozhoduje jednoduchost, robustnost a snadná údržba bez přemíry elektronických komponentů.
Mechanika stroje je zavěšena na masivním litinovém stole pomocí segmentů (půlměsíců) zajišťujících neměnnou polohu pilových kotoučů v rovině stolu při libovolném náklonu.
Pila již v základním provedení disponuje samostatným motorem předřezu o výkonu 0,75 kW a hlavního kotouče o výkonu 5,5 kW s možností měnitelných otáček.
Pojezdový formátovací vozík na vodících kalených tyčích. Pila je osazena kvalitní pilovou
mechanikou a formátovacím vozíkem, který se používá u vyšších řad pil Gold, tato konstrukce se
vyznačuje přesným vedením stolu s dlouhou životností.
Pila je vybavena manuálním nastavením výšky a náklonu pilového kotouče z čelní strany stroje.
Pila dovoluje uchycení kotouče o průměru až 300 mm, možnost volení otáček ve dvou stupních umožní optimální nastavení řezné rychlosti.
Pravítka je možné osadit digitálními odečty pro pohodlnější a rychlejší práci – viz. obr.níže.
Aretace formátovacího stolu je možná dle segmentu s pravidelnými rozestupy po celé délce
formátovacího stolu.
Standardní výbava:
základní stůl s robustním litinovým košem pilové mechaniky 950 x 600 mm
předřez se samostatným motorem 0,75 kW a mechanickým nastavením
součástí stroje je zásuvka 400 V (16 A, 5-ti pol) pro přímé připojení odsávače max.2,2 kW
hlavní kotouč se samostatným motorem 5,5 kW s mechanickým nastavením zvedání a naklápění kotouče
měnitelné otáčky hlavního motoru 3 700/5 100 ot./min.
krátké úhlovací pravítko
délka řezu 3200 mm, délka stolu 3200mm, šíře AL stolu 385 mm
formátovací stůl b boční kalených tyčích
prodloužení stolu
šíře řezu 1300 mm
podélné pravítko AL profil G
ovládací panel a jeho funkce (nouzový vypínač, zapnutí a vypnutí stroje, ukazatel pro zobrazení úhlu náklonu kotouče)
ovládání výšky hl.kotouče – mechanicky z čelní strany stroje,
ovládání nastavení výšky a boční doladění předřezového kotouče – mechanicky z boční strany stroje
ochranný kryt pilového kotouče s napojením na odsávací hadici průměru 80 mm
rozvírací klín
váleček podpěrného rámu
CE norma
formátovací pily AYZA MIZRAK jsou v základu vybaveny excentrickou úpinku
Nový stroj se zárukou 12 m. Zajištujeme prodej, servis a veškeré ND.
!!! ZAVÁDĚCÍ CENA PRO PRVNÍCH 5 KS FORMÁTOVACÍCH PIL AYZA MIZRAK !!!

!! záruka 5 LET !! skladem na prodejně čtyřkolky Bavorov.
Cestovní Enduro motorka od CF MOTO která nezná překážky. Motorka poháněna 4- taktním řadovým 2válcovým motorem s výkonem 67kw s kroutícím momentem 75Nm/8000ot./min. Velice příjemná motorka na dlouhé trasy s lehkým terénem, která se pyšní motorem z KTM 790, upraveným pro emisní normy Euro 5. Plně stavitelné přední i zadní tlumiče japonské značky KYB, které zajistí to nejlepší pohodlí.
- Obousměrné rychlořazení pro intenzivní zážitky. (Obousměrný QuickShifter )
- Vyhřívané sedlo a gripy s možností nastavení přes Barevný TFT displej s úhlopříčkou 7? pro zobrazení všech jízdních údajů
- Černé, nebo stříbrné hliníkové boxy s těsněním pro ochranu zavazadel před prachem a vlhkostí a vnitřní výstelkou.
- Pro bezpečnost a pohodlí při jízdě se postará tlumič řízení.
- Palivová nádrž s objemem 19l v kombinaci s výkonným a úsporným motorem zajistí dojezd až 400 km..
- Délka: 2234 mm
- Šířka: 853 mm
- Výška: 1475 mm
- Výška sedla: 825 mm
- Rozvor: 1531 mm
- Elektronické vstřikování
- Palivo: Bezolovnatý benzín 95 Oktanů
- Převodovka: Manuální, 6ti rychlostní, antihoppingová spojka
- Pneumatiky: maxxis Maxxventure MA1
přední - 110/80 R19 zadní - 150/70 R17
- Náklonový ABS Systém
- 2 osoby / ŘP sk. A
- možnost svezení NA předvádĺcím stroji -

Je to malá revoluce v štípání dřeva... Štípání probíhá v obou směrech. Štípačka rozděluje dřevo dopředu a dozadu. Pracuje dvakrát rychleji! Má 20 tun tlakových štěpných sil (17 t zpět) a výkonný elektromotor o výkonu 2,2 kW. Tlak odpovídá skutečnému udržovacímu lisovacímu tlaku dosaženému v praxi. Hydraulický systém je velmi rychlý. Rychlost válce pouze 7 sekund. Barevný design je šedá / černá. Délka mezery může být až 62 cm. Díky tichému elektromotoru jej lze bez problémů použít v hustě obydlených oblastech. Šířka klínu je 20 cm, výška je 15 cm.
Specifikace:
Elektromotor 400 V, 2,2 kW ..... výrobce vyrábí také se spalovacím motorem
Hmotnost: cca 209 kg bez kapaliny
Délka prostoru: 62 cm
Rychlost válce: cca 7 s
Výtlak: 20/17 tun (naměřená hodnota)
Barva: černá / šedá
Štípací klín, délka cca 20 cm (součástí balení)
Množství hydraulického oleje: cca 10 l, není součástí dodávky (možnost dodání)
Hydraulický tlak: 240 bar
Pneumatiky: 10 palců
Rozměry: 228x102x100 cm (š x š x v)
Štípačky nabízíme v různých provedeních - štípačky na štípání dřeva na traktoru (traktorová hydraulika), štípačky s benzínovým motorem, štípačky s vlastním podvozkem (s kulovou hlavou), elektrické štípačky a štípačky s kombinovanými pohony, např. pohon traktoru a elektromotoru. Štěpná síla je různá 12 t, 14 t, 18 t, 20 t, 22 t, 25 t. Benzínové pohony štípání dřeva mají tu výhodu, že mohou pracovat zcela nezávisle na traktoru nebo napájení. Elektrické štípače jsou mnohem tišší než benzín. V případě potřeby sestavíme štípačky dle Vašeho přání. Mnoho našich štípaček je poháněno benzínovým motorem Kohler. Naše štípače používají zákazníci v soukromých i profesních prostorách.
Aktuální cena pro ČR 1 510,83 EUR bez DPH, CZK platby možné v aktuálním kurzu přibližně 38 510Kč BEZ DPH. -eurem ušetříte hodně S dopravou si nemusíte dělat starosti. Zboží vám dovezeme.
Samozřejmostí jsou také náhradní díly a servis
☎ Pokud potřebujete poradit - PIŠTE, VOLEJTE !!! JSME TU PRO VÁS
777-807-406
✅ V inzerci většinou Zákaznické fotografie nebo při předání, jedná se o nový stroj
❗️ Všechny stroje najdete na naší stránce, kterou pošlu, videa, katalogy, fota...
Doporučuji klik na VŠECHNY MÉ INZERÁTY NEBO HLEDEJTE INFORMACE A VÝSLEDKY NA GOOGLE - /ZADÁNÍM TEXTU/ - DCSK profi tech - nebo -
Cenu domluvíme, napište
Prezentace strojů doporučuji ověřit tel.

Nabízíme málo používaný stroj WASTE BIO KL-D. Mobilní kompostovací lis na plnění vaků. Tažený jednoosý kolový podvozek s tažnou ojí. Opěrné stabilizační kolo vpředu. Pohon vlastním dieselovým motorem / hydraulikou tahače /vývodovou hřídelí PTO. Dálkové ovládání pro obsluhu stroje. Posuvná tlačná deska s hydraulickým pístem. 3 sekční dvojčinný hydraulický válec pro posuv tlačné desky. Držák na provzdušňovací hadici. Ochranná střecha nad motorem a držákem provzdušňovací hadicí. Řetězová hrazda pro uchycení kompostovacího vaku. Hydraulické brždění stroje pro práci – každá strana zvlášť. Homologace pro provoz na pozemních komunikacích s vlastním dieselovým motorem, pracovní komora 1, 2-1, 5 metru. Vše původní a bez závad. Cema bez DPH

Prodam nebo vymenim vw jetta mk2 s motorem 2.8i VR6 128kw(v tp 1.8i),rok 1990,ladene svody,sportovni podvozek,sportovni vyfuk,sportovni sedacky,volant HELLA,alu kola BORBET 9j se zanovnimi pneu,elektricke okna,central,servo,sibr.Stylove auto urcene pro nadsence osazene motorem V6 s cca 200ps,dovoz na prihlaseni.Vymena zapsanym motorem vr6 a prihlasene na CR dokladech cena 200.000kc

Čus bus
Dneska mě zaklepalo v motoru ???? takže už neshanim jen dvoulitrovou převodovku ale i motor (motorem nepohrdnou ani 1,7 a 1,8 )
Koupím i celé auto na renovaci s motorem tip4.
Děkuji za nabídky.

Prodám Hondu Civic 9G s motorem 2,2i-dtec 110kW s velice bohatou výbavou-10xairbag, palubní PC,audiosystém,ovládání rádia a tel. na volantu,tempomat,parkovací kamera duální klimatizace,vypinatelný airbag spolujezdce atd.Rok výroby 2012, najeto 146000km.Krásný a úsporný vůz v perfektním stavu.Spotřeba 5,5l/100KM. Nové 4x pneu+nové komplet brzdy.Rodinný vůz s nesmrtelným motorem,nehavarovaný po nekuřákovi.

Mohu případně zapůjčit vysokotlaký stroj Nilfisk s motorem Honda o maximálním tlaku 300bar . Nutno složit vratnou zálohu při pronájmu a podepsat nájemní smlouvu .
Při delším pronájmu se částka 2500Kč za den lze ponížit dle vzájemné domluvy.

Prodám zahradní traktůrky Stiga a Iseki:
Travní traktor Stiga Estate Special je vybaven dvouválcovým spalovacím motorem Honda GCV 530 o objemu 530 ccm o výkonu 9,40 kW při 2600 ot./min.
Cena: 89 990 Kč
ISEKI CM 7006H,motor Briggs & Stratton, pracovní záběr 660mm,1nůž,Funkce -3 v 1 - boční výhoz, zadní výhoz se sběrným košem na trávu, mulčování
- objem velkého koše 150 l
- výborná manévrovatelnost, díky které si snadno poradí s úzkými příjezdovými cestami a mezi keři a stromy
- má elektrický startér
Cena:49 990 Kč
ISEKI CM 7014H PRO, Koš 240Litru,Šíře sečení 840mm dva nože,motor Briggs & Stratton 13HP
Cena:69 990 Kč
Zahradní traktor STIGA Estate 384 M je vybavena benzínovým motorem ST 350 Powered by STIGA s čistým výkonem 5.8 kW při 2 400 ot/min. Stroj je vybaven mechanickou převodovkou s 5 rychlostmi v před a 1 vzad. Žací ústrojí o šířce 84 cm má dva nože a 7 poloh nastavení výšky střihu od 25 do 80 mm
Cena: 59 990 Kč

Maximus Caesar 125 EFI se vstřikováním americké společnosti Delphi.Nový výkonější motor o výkonu 8,4 koní při 7150 otáčkách za minutu vycházející s koncepce Honda plnící normu Euro 5.Nový se zárukou 2 roky možno i na splátky.Nově sportovní variátor oproti konkurenčním podobným modelům nejlépe akceleruje.Přijďte vyzkoušet nazávaznou jí vstřikováním paliva do motoru od americké firmy Delphi dává konečně skútru ten pravý výkon,který si maxiskútry zaslouží.Díky vstříkování výborná akcelerace i kroutící moment který Vás pohodlně s pasažérem vyveze i do toho nejstrmějšího kopce. Skútr je vybaven 14 ti /13 ti palcových kolech. I přes velké rozměry stroje, které budí respekt je skútr velmi dobře vyvážen a v důsledku toho se na komunikaci chová velice spolehlivě a sebejistě.Rubusně působící skútr i svým zvukem připomíná silnější kubatůru než jen 125ccm. Na skútr postačí řidičské oprávnění sk.B tedy na auto.Motor je chlazený vzduchem 4 taktní s variátorem.Brzdy jsou kotoučové s duálním systémem. Nízká spotřeba cca 2,5l/100km .Můžeme také zajistit výhodné splátky bez akontace až na 72 měsíců.
-Typ motoru 4-taktní jednoválec
-Chlazení vzduchem
-Objem válce 124,6 cm3
-Maximální výkon 8,4 / 7150 Ps/ot.min
-Maximální rychlost dle TP 85 km/h reálně až 100km/hod
-Startování elektrické
-Brzdy přední/kotouč, zadní/kotouč (duální + CBS´systém)
-Pneu přední/zadní 120/80–14 / 130/60-13
-Vstříkování EFI
-Objem palivové nádrže 13 l.

Skútr Offensive Maximus 125i nový motor s vyšším výkonem 8,4 koní při 8150otáček za minutu GY7 koncepce Honda plnící EURO 5 se vstřikováním paliva do motoru od americké firmy Delphi dává konečně skútru ten pravý výkon,který si maxiskútry zaslouží.Nově sportovní variátor oproti konkurenčním podobným modelům nejlépe akceleruje.Přijďte vyzkoušet nazávaznou jízdu.Navíc tento měsíc opěrka pro spolujezdce zdarma!Díky vstříkování výborná akcelerace i kroutící moment který Vás pohodlně s pasažérem vyveze i do toho nejstrmějšího kopce. Skútr je vybaven 14 ti /13 ti palcových kolech. Přední ochranné plexisklo zpříjemňuje jízdní vlastnosti ,zamezuje přímému náporu vzduchu do obličeje řidiče. I přes velké rozměry stroje, které budí respekt je skútr velmi dobře vyvážen a v důsledku toho se na komunikaci chová velice spolehlivě a sebejistě.Rubusně působící skútr i svým zvukem připomíná silnější kubatůru než jen 125ccm. Na skútr postačí řidičské oprávnění sk.B tedy na auto. Skútr je osazen čtyřtaktním motorem o obsahu 125 ccm. Uplatní se však i ve větším městě, kde je potřeba rychle a bezpečně manévrovat a hlavní výhodou je jeho snadné parkování. Přední i zadní kolo jsou osazeny kotoučovou brzdou,navíc je skútr osazen i bubnovou parkovací brzdou. Další výhodou skútru Offensive Maximus 125i jsou nízké provozní náklady.Spotřeba dle stylu jízdy.Za ideálních podmínek lze docílit 2,5l/100km.Další výhodou oproti karburátorovým skútrum jsou bezproblémové starty i při velmi nízkých teplotách.
Garantujeme velmi dobrou kvalitu našich skútrů osazenými bezproblémovými motory GY6 a GY7 ,které koncepčně vycházejí z motorů Honda Monkey . A právě proto ,aby jsme našim zákazníkům dokázali ,že to nejsou pouze laciné reklamní fráze nabízíme od letošního roku nadstandartní prodlouženou záruku na motor v délce 3 roky za symbolickou částku 990kč.

Honda CRF 1000L Africa Twin rok 2019 najeto 47500km… Motocykl ve výborném stavu bez investic… Po prvním majiteli, servisní knížka, uživatelský manuál, 2xklíč, COC list, nová STK…
Bohatá výbava: 2xkufr, hlavní stojan, padáky, kryt řetězu, držák SPZ, chránič světla, blastry, kryt pod motorem…
Možný protiůčet za váš motocykl...
Více info po tel…

V provozu od: 10/2014
Najeto: 174 500 km (garance ujetých kilometrů)
STK: do 10/2024
Stav: 1.majitel, velice zachovalý, nebouráno, koupeno v ČR
Objem: 1597 ccm
Výkon: 88 kW / 4000 (120 PS)
Barva: šedá metalíza
VIN: SHHFK3EU503843
CEBIA REPORT mám k dispozici
Cena: 219 000 Kč bez náhradních kol a bez kitů Thule. Cena za komplet 230 tis. Kč.
Tel.:
E-mail: tom.kukuczka@
Pravidelný servis v HONDA FOMI ve Vendryni a servisní knížka. Nepotřebuje AdBlue. Pravidelný provoz na dlouhé trase s papírovou spotřebou 4,2 l/100km, reálně cca 4,8 až 5,5 l/100km. Záruka najetých kilometrů. Zimní a letní pneumatiky na vlastních discích. Kit pro střešní nosiče Thule.
Ideální spolehlivé rodinné auto s velkým kufrem a velice variabilním úložným prostorem. Nízká spotřeba, výborný výkon, pohodlné. Vozidlo je prověřeno v rámci CEBIA reportu: kontrola najetých kilometrů, záznamy o servisech, kontrola o neodcizení a nezadlužení.
Vůz je po kompletním autorizovaném servisu (doložím fakturou): motorový olej, pylový, olejový a palivový filtr, zadní brzdové desky, hadice sání vzduchu, chladící kapalina, vyčištění brzd, dezinfekce sání A/C ionizátorem, diagnostika filtru pevných částic DPF v pořádku.
Možnost předvést na trase Třinec - Frýdek Místek – Ostrava – Havířov – Karviná – Český Těšín
BONUS
kožený volant
zadní kamera
zimní a letní pneu na vlastních discích
ZABEZPEČENÍ
pískování skel OCIS (zabezpečení proti krádeži)
6x airbag + deaktivace předního airbagu
ESP, ABS, ASR
senzor tlaku v pneumatikách
ISOFIX
centrál dálkové zamykání dveří
OKNA
elektrická okna
senzor stěračů
zadní stěrač
vyhřívané zadní okno
zatmavěná zadní skla
vyhřívaná zrcátka
POHON
6 rychlostních stupňů manuál
tempomat
SEDADLA
vyhřívaná sedadla
dělená zadní sedadla
výškově nastavitelná sedadla
OSTATNÍ
automatická klimatizace dvouzónová
CD, AUX, USB
denní svícení
mlhovky
multifunkční volant
nastavitelný volant
posilovač řízení
palubní počítač
venkovní teploměr
Recenze z : Jeho hlavní výhodou je úspornost, což Vám při vyšším nájezdu určitě přijde vhod. Vyjma patrné lenosti v nízkých otáčkách, je jeho pružnost a dynamika více než slušná. Na diesel je navíc motor nad očekávání tichý a dobře si rozumí také s mechanickou převodovkou. V praxi budete s tímto motorem jezdit do 5,5 litrů na 100 km. Výhodou jsou i příjemné jízdní vlastnosti, motor je totiž mnohem lehčí než silnější 2,2 i-DTEC. Také případné servisní náklady při vyšších nájezdech budou nižší než u většího motoru.

Zcela nova Lučina 2-Speed s profi motorem Honda GCV 190-6.5 koně r.v 10/22 Slevněno o Marži z 32tis. na 18.tis Další fungl nove stroje Stiga slevněny o Marži k viděni a převzeti v Rožnově p/Radh. Možne taktež použite traktory vykoupene protiučtem od zakazniku ktere prošly komplet servisem v cenach cca 45 tis. kč. Prosim pouze o zavolani- nepsat SMS, Děkuji za pochopeni. Dalši info a recenze na tel.