seřízení ventilů - strana 18
Počet nalezených inzerátů SEŘÍZENÍ VENTILŮ: 1000 - strana 18

Prodám přebroušenou hlavu na Peugeot 106 nebo Citroen jednobodovy vstřik. Hlava je přebroušená, zabroušená sedla ventilů a nová gufera ventilů a vačky.

Prodám motor po kompletní GO vč. kovaných ojnic
Rozpis:
Blok vrtání 81,50 nalakovaný rovnany z obou stran
Klika AGU
Šály klika ojnice Kolben vč axiálních ložisek
Kované ojnice Bartek s arp2000 šrouby
Nové olejové čerpadlo řetěz napínák pierburg
Gufera klika 2x váčky 2x
Nové písty NURAL 81,50 9.5:1
Těsnění pod hlavou
Šrouby hlavy
20ks hydroštely INA
Rozvody INA vč. vodní pumpy
Nový šroub na klice
Hlava small port- rovnání, tlakování, nové vodítka gufera, zapastování ventilů
Nastavovač váček oem vč, nových lišt(lze nakonfigurovat hydraulicky nebo el.)
Těsnění víka ventilů
Motor je nově poskládaný nikdy nebyl v autě možnost prodeje nebo výměny ve Vašem voze přímo u nás v servisu, možnost osazení turbem K03/K04 motor vhodný jak do 110/132kw verze tak samo do 154/165kw verze vozu.
Faktura samozřejmostí.
Cena motoru 58000 Kč
Odběr nebo montáž v Ostravě
Škoda Audi Volkswagen Seat

Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.

Prodám benzínový motor PEUGEOT 106 1CCDZE včetně vyměněné spojky a původní převodovky,r.v.1997,dále provedena výměna těsnění pod hlavou,hlavových šroubů,gufera vačky,gufer ventilů,těsnění víka ventilu,zátky chladiče,vodní pumpy.Cena 3900,-Kč.

Na prodej značkové tepelné čerpadlo DAIKIN Altherma se zárukou!
Za příplatek 29000,- přidám i fungl nový kompresor, který je určený pro tuto jednotku a normálně stojí mezi 35000-60000,-.
Bez toho kompresoru ale jednotku samotnou bohužel neprodám, protože bych ho jinak pravděpodobně již neudal.
Jinak stávající kompresor v jednotce je naprosto v pořádku a spolu s náhradním by tak mělo bez problému zajistit životnost jednotky na 12-15 let.
k dispozici 2 ks (k září 2020 zbývá 1 ks)
Oba kusy vyrobené 04/2014 a v provozu do r. 2019 zapojené společně v jednom objektu
Monoblok ALL-IN-ONE vč. velkého množství hydraulických komponentů jako:
* oběhového čerpadla
* 10l expanzní nádoby
* 6 kW záložního/přídavného topení (lze jednoduše snížit na 2 kW)
* pojistného ventilu
* odvzdušňovacího ventilu
* vodního filtru
* uzavíracích kohoutů
* Vypouštěcí a plnicí ventil
* tlakoměr
* tepelných ochran záložního topení
- model EDHQ014BB6V3
- topení bez přídavného ohřevu do cca -15 až -20°C
- invertorový kompresor typu Scroll
- 1fázový model (kompresor se ale může zapojit na 1 fázi a přídavný/záložní el. ohřev 6 kW lze zapojit na 2. fázi)
- COP 4,25 při max. výkonu a při A7/W35 dle aktuální normy EN14511 (při částečném zatížení bude COP vyšší)
- výstupní teplota vody 15 - 55°C
- max. topný výkon dle EN14511 (zohleněno i rozmrazování): viz tabulka ve fotkách
Cena nové jednotky cca 200.000,-
Záruka za tuto cenu je 6 měsíců (lze prodloužit za příplatek)
Podrobnější informace lze nalézt na internetu nebo pošlu emailem

Plně funkční pneumatický ventil. V bezvadném stavu. Indikace sepnutí LED diodou.
Vhodný pro dvojčinné pneumatické válce. 5-portů, 2-polohy. Kvalitní japonská výroba.
Typ ventilu: KOGANEI 010-4E1
Minimální tlak: 150 kPa
Maximální tlak: 700 kPa
Maximální průtok ventilu: 26 l / min.
Napájení: DC 12 V
Hadičníky pro hadičky s průměrem: 4 mm vnější / 2,5 mm vnitřní
Datasheet: k dispozici

Plně funkční vakuový ventil. V bezvadném stavu. Indikace sepnutí LED diodou.
Vhodný pro vakuové i tlakové aplikace. 3-porty, 2-polohy. Kvalitní japonská výroba.
Typ ventilu: KOGANEI GV010E1-11
Maximální vakuum: -100 kPa
Maximální tlak: 500 kPa
Maximální průtok ventilu: 26 l / min.
Napájení: DC 12 V
Hadičníky pro hadičky s průměrem: 4 mm vnější / 2,5 mm vnitřní
Datasheet: k dispozici

Elektromagnetický ventil MP116 - 1/2" 230V AC
- Je schopen pracovat s nulovým tlakem
- Velká spolehlivost, dlouhá životnost
- Pracovní médium : Vzduch/voda/olej
- Pracovní tlak : Vzduch 0-10 Bar , Voda , olej : 0-7 Bar
- Maximální tlak : 10 Bar (1 Mpa)
- Teplota okolí : -5 až 80 °C
- Materiál těla : Mosaz (
- Těsnění : VITON
- Viskozita tekutiny < 20="">
- Normálně zavřený
- Přímo řízený
- Tolerance napětí +- 10%
- Dají se použít i místo zónových ventilů.
- Dodávají se jak s funkcí NC tak NO a pro napětí 12V (AC; DC); 24V (AD;DC); 230V (AC) pozor tam je ale jiná cena !;
Materiál mosaz nebo nerez ( nerez je vhodný i pro pitnou vodu. certifikát z České zkušebny je k dispozici ).
Skladem rovněž jiné typy těchto a podobných ventilů.
Jedná se ale o jiné výrobky s jiným označením a rovněž jinou cenou!
Technické parametry:
Elektromagnetický ventil MP116 - 1/2" 230V AC
Bez proudu zavřený ( NC ).
Teplota média: až 95 st. C
Tlak- Kapaliny 0 - 7 bar, plynná média - 0- 10 bar

Prodám Subaru Impreza GT v méně obvyklém provedení kombi. Jedná se o r.v. 1999 (160Kw – 220k) s nájezdem 297 000 km. Auto bylo kompletně odstrojeno a vyvařeno (prahy, lemy, zadní podběh atd.) , tzn. je bez koroze, pojízdné a plně funkční s platnou STK do konce 2024. Po dobu mého vlastnictví strávilo většinu času v garáži, kdy na ježdění nebyl čas nebo probíhaly opravy. Auto je pěkné a to jak karoserie, interiér, podvozek i motor. Motor má seřízené vůle ventilů, přetěsněné víka ventilů, nové svíčky, rozvody, olej, filtry, chladič atd – za studena ani za tepla neklepe, má krásný tichý chod (kromě zvuku výfuku) a výkon odpovídá papírovým 160Kw – bez úniku a ztrát kapalin. Co se úprav auta týká, tak je tam pouze blow off ventil, zadní tlumič výfuku Magnaflow a originál karbonová rozpěra motoru STI. Interiér je zachovalý, nevybydlený, čistý a vše je plně funkční (okna, šíbr atd.), pouze je z motoru komplet odstrojena klimatizace, sedačky jsou originál a nepotrhané (kromě lehce opravené bočnice u řidiče). Volant je sportovní semišový, originální je k vozu. Převodovka + samotné řazení jde lehce a přesně, stejně tak řízení. Auto je původem z Německa, součástí jsou originální návody v Němčině, včetně servisní knížky cca do 265tis. km, 2x origo klíč – centrál bez DO. Podvozek je tuhý, bez pazvuků a kompletně ošetřen proti korozi – tuto zimu jsem to ani nevytáhnul z garáže. Auto bylo začátkem roku 2021 mnou havarováno v nižší rychlosti na sněhu na předek, ale vše bylo zodpovědně a kvalitně opraveno – disponuji fotodokumentací ze všech oprav auta. Přední světla i mlhovky jsou origo Subaru a bez poškození. Blatníky jsou nové. Auto má originál tažné, což se k provedení kombi zvláště hodí a zvyšuje to praktičnost vozu. Vzhledem k historii oprav je auto částečně lakováno – předek (blatníky, kapota, nárazník), 5. dveře a zadní blatníky. Střecha, sloupky a všechny dveře mají původní lak. Střecha má bohužel důlky od krup, ale bylo mi nějak líto to nechat kytovat a stříkat, raději jsem to nechal tak, aby šlo vidět, že to není převalené přes střechu nebo rozbité z boku. V případě zájmu mohu zvednout na zvedáku. Kromě sbírky náhradních dílů jsou k vozu originál kola 16“ s novými letními pneu značky Barum a zimní sada R15 Audi se sice málo jetými ale staršími pneu Vraník. Plastové prahy, které byly na GT jsou rovněž k dispozici, ale mě se nelíbí a taky jsem nechtěl vrtat a zasahovat do nových prahů. Prodávám z důvodů nedostatku prostoru, času a nových životních výzev.

Prodám ze zrušeného projektu nový regulátor pro kotle a tepelná čerpadla.
EVD Evolution je ovladač pro ovládání elektronických expanzních ventilů s bipolárními krokovými motory. Ve spojení s elektronickými expanzními ventily ExV má Carel kompletní řešení téměř pro každou aplikaci v oblasti chlazení a klimatizace. Díky rychlé a velmi přesné regulaci přehřívání chladiva ve výparníku a ve spojení s kompatibilitou se všemi běžnými chladivy optimalizuje kombinace elektronického expanzního ventilu EVD Evolution a Carel ExV účinnost celého chladicího okruhu příslušné aplikace a tím výrazně šetří energii.2 - aplikace).
-regulace přehřátí s ochranou proti vysokému tlaku, nízkému tlaku
-Postup asistovaného spuštění (výběr pouze 4 parametrů)
-schéma zapojení zobrazené na displeji
-odnímatelný grafický LCD, vícejazyčné -rozhraní s online nápovědou pro parametry a SI měrné jednotky
-Správa uživatelů s heslem pro přístup k různým úrovním konfigurace
-kopírování hodnot parametrů z displeje do různých zařízení EVD
-LED diody pro sledování hlavních parametrů
-použití nízkovýkonových poměrových tlakových převodníků s výstupem 4 až 20 mA (tyto mohou být sdíleny mezi několika měniči)
-druhý digitální vstup pro odmrazování
-možnost použití záložních sond
Původní cena za jeden byla 4000kč nyní nechám 1000kč za kus.
Není problém zaslat poštou za 75kč, nebo zásilkovnou za 79kč, vše bez dobírky.

Prodám fungl novou nerozbalenou ochranu senzoru škrtícího ventilu v materiálu Carbon. Tato náhrada původního plastového krytu je výborné vylepšení ochrany vašeho endura.
Vhodné pro modely:
KTM TPI a Husqvarna TEi, 250 - 300, 2018 a vyšší

Dekarbonizace pro benzinové motory.
Profesionální a nejsilnější servis benzínových motorů.
Pro zvýšené nároky nejmodernějších vstřikovacích systémů zážehových motorů, které jsou vystavovány vysokému zatížení a zvýšené tvorbě karbonových úsad byl ve spolupráci s výrobci motoru vyvinut revoluční přípravek, který velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru.
Zaručuje zvýšenou efektivitu využití paliva, snižuje spotřebu paliva, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému, lambda sondy a katalyzátoru. Preventivním použitím přípravku BG 44K® udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám. Absolutně bezpečné pro všechny typy zážehových motorů.
- bezkonkurenčně nejsilnější servis benzínového palivového systému
- odstraňuje karbonové úsady ze vstřikovačů paliva a ventilů
- odstraňuje karbonové úsady ze spalovacího prostoru
- čistí lamda sody a katalyzátory
- snižuje spotřebu pohonných hmot
- výrazně snižuje emise
- navrací výkon motoru
Pouze jedno balení BG 44K® každých 10 000–15 000 km na jednu palivovou nádrž. Po celou dobu ujetí 15 000 km nemusíte používat žádné další přípravky.

Prodám Hondu CB 750 SC Nighthawk S 1984
Nájezd před renovací 96000km
Jedná se o blízkou příbuznou Hondy CBX ze stejných let, určenou pouze pro USA - CB 700/ Kanadu - CB 750. Čili tohle je Kanaďanka.
Motor RC17E - vzduchem a olejem chlazený čtyřválec 16V DOHC
747ccm
51kW, 56Nm
náhon kardanem
Motorka prošla v roce 2019 rozsáhlou renovací.
Rám a veškeré díly okolo něj - opískováno, nový nástřik, nádrž odbarvena, nově nalakována, vše opatřeno kvalitními kanadskými replikami nálepek.
Motor - Nový rozvodový řetěz, nové pístní kroužky, veškerá těsnění, gufera, (netekl předtím, nezůstane pod ním kapka oleje ani teď), výměna ojetých vačkových hřídelí, výměna sacích i výfukových ventilů, vodítek sacích ventilů, ojetých ventilových vahadel, opotřebovaných hydroštelů, vybroušené sací i výfukové kanály, hlava válců přebroušená, veškeré tolerance a vůle přeměřeny. Nové spojkové lamely, těsnění spojkového válce, olejového čerpadla,..
Karburátory - kompletně rozebrány, vyčištěny, přetěsněny, sladěna synchronizace klapek.
Přední vidlice - repasovány tlumiče, brzdové třmeny vyčištěny, přetěsněny, brzdové kotouče v toleranci, přetěsněny nádržky hydrauliky pro spojku a přední brzdu, ovladače na řidítkách vyměněny za hezčí, polámané ručičky na přístrojovce nahrazené za 3D tisk. Nová originální zpětná zrcátka.
Zadní vidlice - nová ložiska a gufera, nový olej v diferenciálu.
Sedlo - přečalouněno, doplněno nápisem Honda dle originálu.
Plasty - většina zlámaných vyměněna vše nově nalakované, repliky nálepek.
Elektroinstalace plně funkční.
Atd., atd..
K motorce nechám novou nepoužitou zadní pneu. Přední je také nová, už na motorce, obě pneu jsou přesný typ, jenž na motorce má být.
Víc info u motorky a veškeré fotky z průběhu renovace také rád ukážu.
Prodávám, neboť na moto nemám kvůli rodině, práci a dalším zálibám čas a nemám jí trvale ani kde parkovat. Po renovaci má najeto pár set kilometrů.

NABÍZÍM BRUSKU VENTILŮ. PLNĚ FUNKČNÍ, TOVÁRNÍ VÝROBA. VIZ. FOTO. VELMI ZACHOVALÁ.IDEÁLNÍ PRO RENOVAČNÍ DÍLNU.

Prodávám svoje auto, u kterého zaručuju, že jsem se mu věnoval jak jen jsem mohl, o tom také vypovídá moje psaná servisní kniha níže.
Je zde upravená olejová vana, která byla u tohoto motoru kámen úrazu, tudíž při normálních výměnách vydrží motor věčně.
Motorizace: 1.6 HDI 80 kW
Do provozu uvedeno: 2006
Nájezd: 163xxx a stále v provozu
STK do: 5/2024
ABSOLUTNĚ BEZ KOROZE
Platná dálniční známka na SPZ do 23.5.2023
Do nafty vždy přidávána aditiva
Spotřeba okolo: 4.5l/100km
V poslední době udělán velmi velký servis:
Květen 2022 (155000km) - výměna kabinového filtru, repas zadní nápravy
Červen 2022 (156000km) - geometrie, vyvážení kol
2.6.2022 (156000km) - výměna vzduch. filtru, těsnění pod víkem ventilů
8.6.2022 (156000km) - Výměna oleje + olejového filtru 5W-40 Q8 3,8L, Výměna palivového filtru, zadní brzdové destičky
9.6.2022 (156000km) - H7 LED, H1 Xenon + parkovací LED, Trubka sání turba + větší těsnění do PCV víka ventilů, zpětné zrcátko, stínítka
15.6.2022 - Doplnění klimatizace + nové ventilky
16.6.2022 (156000km) - Přetěsnění vstřikovačů
21.6.2022 (157000km) - Výměna žhavičů
27.6.2022 - Výměna dálkových žárovek za H1 LED
18.7.2022 - Výměna levého zámku dveří
12.9.2022 (162000km)- Vyčištěni FAP, výměna oleje + filtru, chladící kapaliny, výměna termostatu, čidla teploty chladící kapaliny, vedení oleje pro chlazení turba, vyklepání vany do žlábku ven, výměna trubky sání oleje z vany, relé na spínání ventilátoru, podtlaková regulace
16.9.2022 (162000km) - výměna přední tlumiče, přední péra, vrchní uložení tlumičů s ložiskem, tyčky stabilizátorů, pravé rameno s čepem a silentbloky
27.11.2022 - výměna řadící páky za novou
Výbava:
Světlomety s LED žárovkami (svítí velmi jasně), automatická klimatizace, Palubní PC, vyhřívaná zrcátka, vyhřívané zadní sklo, ESP, originální litá kola, originální autorádio, posilovač řízení
K autu přidám originální oba nárazníky a zadní světla
Pokud mi autobazar dá 70k tak klidně volejte ale s bazary nesmlouvám a nikam nejedu :)