inzerce, prodej, prodám, bazar

rozvor - strana 26

Počet nalezených inzerátů ROZVOR: 665 - strana 26

Zaslaw D-651A,2x zvedačka,10 k
Návěs-pro přepravu dřeva, Zaslaw D-651A, Provoz 7/2017, 10 klanic, 2x zvedací náprava, nápravy BPW, rozvor 1410 mm, 9-ti tunové nápravy, výška klanic 2500 mm, kotoučové brzdy, ABS, pneu 385/65 R22,5 stav: 1 osa 8 mm, 2 osa 8 mm, 3 osa 5 mm, rezerva,celková hmotnost 38000/38000 kg.;
YCF Bigy 125, nepoužitá, záruka
Nepoužitá pitbike od YCF se zárukou. Možnost odpočtu DPH Lehký pitbike / dirtbike BIGY 125 MX je terénní motorka, která skvěle padne do rukou všem zkušeným jezdcům a závodníkům, kteří chtějí zlepšovat svoje výsledky. Dostatečný výkon motoru o objemu 125 cc, čtyřstupňová převodovka a nízká váha zajišťují skvělou ergonomii a snadnou ovladatelnost motorky. Ať už při tréninku nebo během závodů na trati. Vysokou kvalitu zpracování motorky doplňují nový brzdový pedál a nová a kratší řadicí páka. Technické údaje: Hmotnost: 80 kg Motor: jednoválec čtyřtakt 125 ccm, čtyřstupňová převodovka (N1234) Vidlice: USD 785 mm Zadní tlumič: nastavitelný 355 mm Kola: 70/100-17 - 90/100-14 Rozvor: 1300 mm Délka: 1875 mm Šířka: 740 mm Výška: 880 mm
UM DSR Adventure TT 125-Skladem, ihned k odběru
Nový motocykl skladem-ihned k odběru.Po dohodě možný dovoz po ČR. MOTOR Emisní norma Euro V Chlazení Kapalinou Zdvihový objem 124,2 cm3 Zapalování CDI Způsob startování Nožní/elektrické Vrtání a zdvih 58 x 47 mm Kompresní poměr 12,8:01 Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min Palivový systém MARELLI EFI Převodovka 6-stupňová se spojkou Pohon zadního kola Řetěz ZAVĚŠENÍ KOL Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm BRZDY Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm Kombinovaný brzdový systém Ano KOLA A PNEUMATIKY Přední pneumatika 90/90-21 Zadní pneumatika 130/80-17 ROZMĚRY Délka 2195 mm Šířka 793 mm Světlá výška 200 mm Rozvor kol 1451 mm Výška sedla 850 mm Hmotnost bez náplní 117 kg Kapacita palivové nádrže 11,2 l Detailní test na webu Jednoustopou.
John Deere 3038E / Planýrovací zařízení Platz–Max–NLFF 2.2m
Dobrý den Prodám John Deere 3038 E s Planýrovací zařízení Platz–Max–NLFF -R.v.2019 -Mth.194 -perfektny stav Motor Vznětový kapalinou chlazený přeplňovaný tříválec Yanmar, automatické odvzdušnění, žhavící svíčky, horizontální výfuk, dvojitý vzduchový filtr, ruční plyn Výkon při otáčkách 27,4 kW / 36,7 HP při 2600 min Objem motoru 1600 cm3 Objem nádrže 28,5 l Výkon na vývodové hřídeli 22 kW / 30 HP k Převodovka Hydrostatická – 2 rozsahy; ovládání dvěma pedály Twin Touch; plynulé nastavení rychlosti; tempomat; Pohon 4 x 4; uzávěrka diferenciálu zadní nápravy Tempomat ANO Rychlost vpřed/vzad 23 km/h Hydraulika Otevřená hydraulická soustava 35,2 l/min, (20,2 l/min pracovní;15 l/min řízení); vnější hydraulické okruhy na přání; Řízení Hydraulické řízení Brzdy kotoučové brzdy v olejové lázni Objem palivové nadrže 28,5 l Vývodový hřídel Nezávislý; elektricky zapínaná mokrá spojka; standardně zadní 540 ot/min; na přání přední vývodový hřídel 1000 ot/min – prodloužený zadní VH Zadní tříbodový závěs Kat. I; max. nosnost 946 kg; nosnost 610 mm za koncem ramen 615 kg Výbava Standardní sedačka; držák nápojů; odkládací schránka; Spodní pravítko se závěsem pro přívěs – kolík 30 mm Volitelná výbava přední tříbodový závěs; čelní nakladač; … Homologace Schváleno k provozu na pozemních komunikacích: homologováno jako Traktor kolový T2. Sedadlo Nastavitelná sedačka vysoká 53cm, odpružená s opěrkami Pneumatiky Přední 13x6,5-6, Zadní 23x10,5-12 Rozměry výška s rámene x délka x šířka 2422 x 2945 x 1446 mm Rozvor 1595 mm Hmotnost 1053 kg Nejvyšší hmotnost přípojného vozidla: brzděného přípustná/povolená 2500/ Planýrovací zařízení Platz–Max–NLFF/Made in Germany Planýrovací zařízení ve vlečeném provedení je modifikací typu NL pro práci s tzv. FarmFlex válcem o Ø310 mm. Jde o težký, až 140 kg těžký válec složený z jednotlivých segmentů – gumových kol. Efektem válce je vysoké zhutnění povrchu po provedení údržby.
Sklápěč s hydraulickou rukou Scania P380 4x2
Sklápěč S1 r.v.2007,390tkm,380ps,automat,provozní hmotnost 12630 kg,celková 18000/22000 kg,délka 8500 mm,rozvor 5100 mm,ložná plocha 4800 mm,ruka Hiab 144E-4 HIPRO,pneu 80%,servis Scania,euro 4,uvěr.
MAN TGM 13.240 BL - 4x4 – Pojízdná dílna – EURO 4
MAN TGM 13.240 BL - 4x4 – Pojízdná dílna – EURO 4 !!! ZÁLOŽNÍ A MÁLO POUŽÍVANÉ VOZIDLO !!! 1.registrace 25/10/2007 18.750 km 6.871 cm3 240 PS Manuál EURO 4 (bez močoviny) !!! 13.000 kg ABS ASR Tempomat Klimatizace Nezávislé topení Motorová brzda 7 míst k sezení !!! Uzávěrky Redukce Majáky Péra/vzduch Terénní pneu !!! Tažné zařízení Skříň 3,52 x 2,44 x 2 m Rozvor 3,05 m Celková délka 6,5 m
7323 - Mercedes-Benz 3342 - 6x6 - Sklápěč S2 + Bordmatik
ZÁLOŽNÍ A MÁLO POUŽÍVANÉ VOZIDLO !!! ABS EPS 1.registrace 2017 71.998 km 12.809 cm3 420 PS Euro 6 Automat 26.000 kg Rozvor 3,6 m Plná výbava Značková korba KH Kipper + rol. plachta !!! Tažné zařízení !!! Cena: 2.848.900,Kč.
7334 - Scania S500 - 4x2 – Tahač – EURO 6
1.registrace 18/10/2018 474.998 km 12.742 cm3 500 PS Euro 6 Automat ABS ASR ESP Tempomat adaptivní Asistent jízdního pruhu Hill Hold Eco-roll Klimatizace Chladnička Nezávislé topení Uzávěrka diferenciálu Lůžko 2x Rádio Vysílačka Navigace Retardér !!! Péra/vzduch Vzadu 4 měchy !!! Rozvor 3,75 m Nádrže 320+700 l Pneu 385/65 a 315/70 Cena: 2.148.900,Kč.
Mercedes-Benz Arocs 1836 4X2 sklápěč S2
Prodám Mercedes-Benz Arocs 1836 4X2 Uvedení do provozu Erstzulassung 11/2017 84.600 km Diesel 265 kW (360 PS) Euro 6 Automat Hydraulická ruka : Palfinger/Epsilon Typ: M120L s drapákem + rádio Sklápěč S2 Rozvor: 3.900 mm M-kabina Klimatizace Zesílena motorová brzda Hlidání jízdních pruhů Tempomat Radio CD , navigaci a Bluetooth Zadní náprava vzduchové pérování 2xel. Okno El.. Zrcátka ASR ABS Uzávěrka diferenciálu Nosnost : 5.430 Kg Prázdna váha : 12.570 Kg Cena bez DPH 103000€
JAWA RVM 500 Adventure
Nový mtc, cestovní enduro v plné výbavě kromě kufrů. Možnost dopravy stroje, 5Kč/km. Motor čtyřdobý - chlazený kapalinou Počet válců 2 Vrtání x zdvih (mm)67 x 66,8Zdvihovýobjem(cm3) 471 Kompresní poměr 10,7:1 Maximální výkon (kW/ot. x min-1)32,5 / 8500 Maximální kroutící moment (Nm/ot x min-1)40,5 / 6500 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6 rychlostí Rozvor (mm)1479Výška sedla (mm)820 Objem nádrže (l)20Rezerva (l)2 Kola přední (“)2,50x19“Kola zadní (“)4,25x17“ Pneu přední (“)110/80-19“  Pneu zadní (“)150/70-17“  Odpružení přední (mm)195 Odpružení zadní (mm)85Brzda přední (mm)2x 298 Brzda zadní (mm)240 Pohotovostní hmotnost (kg)206 Maximální rychlost (km/h)150
Renault Midlum nákladní automobil
RENAULT MIDLUM s HR - První registrace 28.11.2011 - VIN : - Typ motoru : DX10EUVTR40 - Karoserie vozidla : N3 - Nákladní automobil - Stav počítače ujeté Km : 266 483 ( 16.11.2022) - Celková délka 11 250 mm - Šířka 2550 mm - Výška 3400 mm - Rozměr ložné plochy 8100 mm x 2480 mm - Provozní hmotnost 9800 Kg - Rozvor 6800 mm - Nejvyšší přípustná hmotnost 18 000 Kg - Hydraulický nakládací jeřáb Fassi F150A.22, v.č. 1404- 9 CENA : 650.000 Kč bez DPH
Zaslaw D-651A, 2 zvedačky, 9t
Návěs-pro přepravu dřeva, Zaslaw D-651A, Provoz 2/2021, nápravy SAF, 1 a 3 náprava zvedací, rozvor náprav 1410 mm, 9t nápravy, klanice Zaslaw ZH-5, 6 kusů klanic, výška klanic 2500 mm, komplet pozinkovaný, kotoučové brzdy, ABS, pneu 385/65 R22,5 stav: 1 osa 11 mm, 2 osa 8 mm, 3 osa 7 mm, rezerva, provozní hmotnost 5.500 kg, celková hmotnost 38.000 kg.;
Triumph Speed Triple 1050
Rok výroby 2007, najeto 42650 km, pneu 90%, velice udržovaný s pravidelným servisem, ve vybornem stavu. Model Triumph Speed Triple Rok 2007 Kategorie Naháč MOTOR A PŘEVODOVKA Zdvihový objem 1050 ccm Typ motoru Řadový tříválec, čtyřtaktní Výkon 132 k (96,4 kW) při 9250 ot/min Kompresní poměr 12,0:1 Vrtání x zdvih 79,0 x 71,4 mm Řízení paliva / rozvod DOHC Chlazení Kapalina Převodovka 6-rychlostní Primární převod, sekundární převod Řetěz Palivový systém Vstřikování. Vícebodové sekvenční vstřikování Spojka Mokrá. Vícelamelová Zapalování Digitální - indukční typ - prostřednictvím elektronického systému řízení motoru Točivý moment 105 Nm při 7550 ot/min PODVOZEK, PÉROVÁNÍ A KOLA Přední pneu 120/70-ZR17 Zadní pneu 180/55-ZR17 Přední brzdy Dvoukotoučové Zadní brzdy Jednokotoučová Rám Tubular. vyrobeny z hliníkové slitiny obvod Zadní pérování Teleskopický tlumič s nastavitelným předpětím. komprese a odskoku tlumení Úhel předních vidlí 23,5° Přední pérování 43mm USD vidlice s dvěma pružin a nastavitelným předpětím. odskoku a komprese tlumení Průměr předních brzd 320 mm Průměr zadních brzd 220 mm MÍRY A OBJEMY Objem nádrže 17,78 l Suchá hmotnost 188,7 kg Poměr hmotnosti/výkonu 0,6996 k/kg Celková výška 1 250 mm Celková délka 2 115 mm Celková šířka 780 mm Rozvor 1 429 mm Výška sedla 815 mm
Royal Enfield Continental GT 650 Mr. Clean ( odpočet DPH )
Royal Enfield Continental GT 650 Mr. Clean ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 2 km Objem: 650 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 202 990 Kč (možnost odpočtu DPH) Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu. Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera. Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím. Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT. Klasická estetika 18 "kola s leštěným lemem, pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou. Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění. Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. MOTOR Typ: 2 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený Zdvihový objem: 648 cc Maximální výkon: 47 koní při 0rpm Maximální točivý moment52 Nm při 5250 rpm Zapalování: Systém digitálního elektronického zapalování Spojka: Mokrá, vícelamelová Převodovka: 6 stupňová Rozvor: 1398 mm Výška: 1024mm Světlá výška: 174 mm Délka: 2122 mm Šířka: 744mm Výška sedla: 790mm Hmotnost: 198 Kg Objem nádrže: 12.5l Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně
Royal Enfield Continental GT 650 Twin ROCKER RED
Royal Enfield Continental GT 650 Twin ROCKER RED ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 650 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 192 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru !!! Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu. Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera. Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím. Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT. Klasická estetika 18 "kola Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou. Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění. Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin - prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. Převodovka je doplněna o spojku, která má asistovanou funkci pro lehký stisk páky. Typ: 2 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený Zdvihový objem: 648 cc Maximální výkon: 47 koní při 0rpm Maximální točivý moment52 Nm při 5250 rpm Zapalování: Systém digitálního elektronického zapalování Spojka: Mokrá, vícelamelová Převodovka: 6 stupňová Rozvor: 1398 mm Výška: 1024mm Světlá výška: 174 mm Délka: 2122 mm Šířka: 744mm Výška sedla: 790mm Hmotnost: 198 Kg Objem nádrže: 12.5l Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně
Royal Enfield Continental GT 650 DUX DELUX ( odpočet DPH )
Royal Enfield Continental GT 650 DUX DELUX ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 650 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 199 990 Kč (možnost odpočtu DPH) !!! model DUX DELUX skladem k okamžitému odběru!!! Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu. Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera. Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím. Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT. Klasická estetika 18 "kola s leštěným lemem, pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou. Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění. Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. MOTOR Typ: 2 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený Zdvihový objem: 648 cc Maximální výkon: 47 koní při 0rpm Maximální točivý moment52 Nm při 5250 rpm Zapalování: Systém digitálního elektronického zapalování Spojka: Mokrá, vícelamelová Převodovka: 6 stupňová Rozvor: 1398 mm Výška: 1024mm Světlá výška: 174 mm Délka: 2122 mm Šířka: 744mm Výška sedla: 790mm Hmotnost: 198 Kg Objem nádrže: 12.5l Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně, rok členství v klubu Royal Enfield skladem k okamžit
0 - Volvo FH 500 - 6x4 - Nosič kontejnerů – EURO 5
1.registrace 2012 658.974 km 12.777 cm3 500 PS Euro 5 Manuál 26.000 kg nosnost 15.000kg ABS EPS Tempomat Klimatizace Lůžko Autorádio Sluneční clona Uzávěrky Zesílená motorová brzda VOLVO+ Péra/vzduch Rozvor 460/138 cm Pneu 315/80R22,5 Cena: 1.468.900,Kč.
CL-X 700 Heritage - nová cena
CFMOTO 700CL-X Heritage Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z) Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedáku: 800 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X Heritage Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
CL-X 700 Sport - nová cena
CFMOTO 700CL-X sport Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 Délka: 2096 mm Šířka: 790 mm Výška: 1130 mm Výška sedáku: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X SPORT Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“. Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu. Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
Volvo C303 4x4 laplander camper portalove napravy offroad
Prodám Volvo C303 C304 delší rozvor. Dieselový motor, karavanový zadní box s veškerým potřebným příslušenstvím uvnitř. Mám novou přední kabinu a všechny díly, aby to bylo levostranné řízení Místo Krakov Polsko