repas turba - strana 43
Počet nalezených inzerátů REPAS TURBA: 1000 - strana 43

MAZDA CX9. R.V. 2015, NAJETO 139TIS.KM. OBSAH 3 , 204KW, LPG NOVÉ 11/2022, SPOTŘEBA LPG 12-15L/100KM. LEVNÉ PROVOZNÍ NÁKLADY. JEDNODUCHÉ, DOBŘE OVLADATELNÉ, SPOLEHLIVÉ, PLNĚ VYBAVENÉ AUTO. PRVNÍ MAJITEL DO 9/2021. KOMPLETNÍ HISTORIE VOZIDLA.
BEZLKÍČOVÉ OVLÁDÁNÍ, EL. KUFR, STŘEŠNÍ OKNO, HLÍDÁNÍ JÍZDNÍCH PRUHŮ A MRTVÉHO ÚHLU. PARKOVACÍ KAMERA A SENZORY. ZÁNOVNÍ ZIMNÍ PNEU, KOLA 20. ODNÍMATELNÉ TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ. DPH NENÍ. CENA PEVNÁ. PLZEŇ.
--- Bez turba, systému start-stop, částicového filtru apod. Prodáno nové v České republice, servisní historie Mazda.---

Prodám Motor Iveco typ 8060,45 ,
5230-628927 , plně pojízdný najeto 350000km.
tak jak je na foto (bez Turba)

Prodam seat exeo ST 2.0tdi 125kw . Rok výroby 2010 . Výbava sklepení zrcátek,multifunkční volant,maxidot,digiklima,manuál 6ti q . Najeto 270tis . Nyní je auto po výměně turba a spojky , nové ramena na nápravě a cepy, +brzdy, Proběhla kontrola vstřikovacu, nové rozvody . Stk do roku 2024 . Na autě sportovní stravitelny podvozek . Auto je obutí na origo seat elektronech r17 se zanovnim zimním obutim

Prodav nějaké věci na auto co mám navíc , denní svícení , autorádia , subwoofer jbl zesilovač magnat kapacitor Hollywood , zpětné zrcátko s kamerou , výškáče gladen , repro ovály focal , pružiny BMW X5 e53 originál sport paket , DVD do navigace BMW MK4 , kryty ostřikovaču , vstriky TDI rotačka 66kw, budíky na tlak turba , pojišťovací šrouby na koncernové auta , dění svícení s funkcí blinkrů

Prodám svého Leona. Za mého vlastnictví na autě hodně děláno aby bylo naprosto v pořádku. Vždy jsem se o něj staral a pravidelně měnil olej a filtry, proběhlo i několik dalších servisů.
Leona jsem koupil při 253 000km a aktuálně má najeto 273 xxxkm. Je stále v provozu.
- Druhý majitel v ČR
- motor -> 2.0tdi 103kw PD BMM
- rok 2006
- stav interiéru velmi zachovalý
- stav celkově velmi pěkný,nekvete
- nové letní gumy Nexen 205/55 r 16 jeté cca 18000km, nové zimní gumy Polaris 5 205/55 r16 rok výroby 2022.
- pouze jedny alu, které jsou na autě.
- Běžné oděrky z provozu.
- auto po nekuřákovi
- bez chipu!
Něco o Leonovi ->
Co se za mého vlastnictví dělalo
-> na předku kompetl čepy, silenbloky, konzole, levá poloosa přední destičky (v kolika km zašlu při zájmu)
Od začátku "pískalo turbo" - důvod prasklá hadice od turba -> výměna za novou. Turbo naprosto zdravé. Výměna Hydronapínáku a volnoběžky alternátoru. Důvod? Dříve zřejmě použité špatné díly. Byl radši vyměněn i řemen.
V převodovce jsem pro dobro nechal vyměnit olej a přidána Aditiva pro lepší chod. Také nová brzdová kapalina. Stářím praskla hadice od chladící kapaliny-> výměna + nová chlad.kapalina. při těchto oprav a výměn proběhla 2x výměna oleje a vzduchového, olejového, palivového, kabinového filtru.
Mírně rozlestěná střecha od škrábanců a vzorně navoskovaná od TS detailing ČB. Auto jsem nechal servisovat po čase u Family car servis v ČB. Od Servisů můžu předložit doklady.
Minulý majitel dělal rozvody a vyměnil vačkovou hřídel ve 250 000km + přetěsnění. Lze doložit.
Co se týče interiéru - Originální Cupra sedačky, dotykové android rádio s menší diagnostikou auta, volant potažený alcantarou, vnitřní LED podsvícení "nohou" ve předu i v zádu.
Motorově naprosto v pořádku a celkově s autem žádné problémy. Spotřeba 6-7l/100km na dálku, po městě je to 7-7,5l.
S autem jsem spokojený a nerad ho prodávám ale je potřeba něco většího. Cena k jednání na místě.

Model Advance A1. Made in Japan (originální balení).
Při zapnutí se nejprve automaticky kalibruje a přivítá Vás efektní otevírací ceremonií (ručička za zvedne na maximum a následně klesne na naměřenou hodnotu) + probliknou kontrolky.
Nastavitelná nejvyšší přípustna hodnota (PEAK). Při dosažení se rozsvítí varovná LED kontrolka a zazní zvukový signál. Automatické ztmavení jasu, 7 možných barev (bílá, červená, žlutá, zelená, fialová, modrá, růžová).
Všechny budíky této série mají přímý výstup na externí warového kontrolku (PK-WL).
Průměr 60 mm, hloubka 55 mm, hliníkový rámeček. Minerální sklo minimalizující odrazy. Rozsah stupnice -1,0 až 3,0 bar. Včetně příslušenství na fotce (kabeláž, kaplička, stojánek, návodu, atd.).
Nově nás můžete sledovat i na IG/FB, kde budou všechny novinky: @Kortys_CZ

Prodám hybridní turbodmychadla BMW N54 TD04
Potencionální výkon 550+ hp
Velký billet kompresor 6+6
Velká vyfuková hridel 9blade
Upgrade 360 ložiska
CNC frézované obaly

Prodám Mercedes S 320 CDi W221 v prodloužené verzi Long, výkon 173kw (žádné dodatečné úpravy ke zvýšení výkonu), denně v provozu, dálniční známka do 2/2024, původně zakoupeno jako nové v autorizovaném dealerství Mercedes-Benz Praha (jasný původ a historie), k vozidlu: 3x klíč a originální 19" příplatkové disky Mercedes-Benz, kompletní dokumentace v češtině (návody k vozu/rádiu, servisní kniha Mercedes), lékárnička, orig. nářadí Mercedes v kufru včetně plnohodnotné rezervy a dvě sady orig. velurových koberečků, vůz je po výměně: rozvodů včetně vod. pumpy, motorového oleje, vzduch./olej. filtru, oleje v převodovce včetně hydroměniče a řídící jednotky, vstřikovačů, obou hadic k turbu, všech žhavicích svíček, tepelného čidla motoru, destiček včetně kotoučů a autobaterie, vůz je také po kompletním přetěsnění motoru, kalibraci měchů včetně výměny zcela nového kompresu na pneumatický podvozek, vyčištění DPF filtru, tyčky na regulaci výšky na zadní nápravě, předního měchu, xenonu, servomotoru turba, napínací kladky včetně napínáku řemene a vodního chladiče
Autobazary nevolat!!
Nadstandardní výbava:
automatická převodovka 6G-Tronic s řazením pod volantem a možností více jízdních režimů, střešní okno, světle béžový celokožený interiér včetně prošité palubní desky, elektricky polohovatelná zadní sedadla (shodné s vyšším modelem Maybach), elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka, automatická dvou-zonová klimatizace, vzduchový podvozek airmatic s možností nastavení tuhosti a výšky podvozku, ESP, xenony s funkcí coming home, automatické denní svícení, LED zadní světla, DVD přehrávač, přední a zadní parkovací senzory, ovládání hlasem, multifunkční celokožený volant, tempomat, speed-limit, osvětlení nástupu zespoda předních zrcátek, el. ovládaná roletka v zadním okně a el. ovládané sedadlo spolujezdce ze zadního sedadla, aut. stavitelný volant při nástupu, aut. zatmavovací zrcátka, tonované okna (včetně atestu pro STK), příplatková metalická modrá barva, indikace tlaku v pneumatikách
Nedostatky:
odřený levý bok (blatník, LP dveře)
vozidlo není bezchybné (kosmetické vady)
nefunkční otevírání střešního okna

Na prodej krásná Audi A3 8P (3 dveřová varianta) v šedé metalíze, vozidlo je nebourané!!!
r.v. 7/2007, uvedení do provozu 10/2007
Motor: 1.6 mpi 75kW (benzinové provedení, bez turba = nesmrtelný motor!)
Převodovka manuální 5ti rychlostní (dráha řazení ve 100% kondici)
Počet najetých km: 164 xxx km.
Výbava: originál audio s CD, dvouzonová klimatizace, ABS, ESP, zadní parkovací senzory, elektrická okna, el. zrcátka, zadní stěrač, palubní počítač, centrální zamykání. 2 x originál klíč, odnímatelné tažné zařízení, sada na opravu pneu.
Jsem prvním majitelem v ČR. Auto dovezeno z D v roce 8/2021. V Německu mělo auto od začátku pouze jednoho majitele.
Historie vozidla podložena Cebii a kompletně vedenou servisní knihou.
Ihned po koupi ve 130 tis.km udělán servis:
Rozvody, motorový olej + filtr, chladící kapalina, brzdové kotouče přední / zadní + komplet destičky, brzdová kapalina, svíčky. Kontrola podvozku (čepy, tlumiče, pružiny, tyče řízení, silentbloky, vše OK)
Po tomto servisu se mi zdálo, že má vozidlo „na můj vkus“ větší spotřebu oleje (prý u tohoto motoru běžné). Nenechal jsem se odbýt a po důkladné kontrole zjištěno, že je motor zakarbonovaný a tak trochu připečený.
Následoval velký servis a kompletně celá rozborka motoru, která byla udělána velmi pečlivě. Dekarbonizace motoru, výměna pístních kroužků, nové těsnění pod hlavu, seřízení ventilů, přetěsnění olejové a vodní pumpy, atd, atd.
Nyní je vše tak jak má být. Motor spokojeně přede, olej neubývá a je měněn každých 12tis. km. Chladící kapalina nemizí. Spotřeba paliva při svižné jízdě +-8L/100km, a na pohodičku se dá jet za 5,5 -7L/100km
Letní kola na krásných originálních alu discích - pneu nové 2 sezóny, zbývá jim tak 50%, rozměry 225/45/R17
Zimní kola ocelová s originál poklicemi – pneu nově kupované v prosinci 2022, zbývá 95%, rozměry 205/55/R16
Co se týče laku, tak je bez jediné vady, bez škrábance! Jediná nedokonalost je na předním nárazníku vpravo dole (ani si nevšimnete). Interiér je také v bezvadném stavu !
Cena: 143 tis., při rychlém jednání a rozumné debatě, sleva možná.

Originální nový vyvážený střed CHRA 786825-0001 turbodmychadla výrobce Garrett-Honeywell 781504, 853215, 860156 atd, motor 1.4T 88/103/110kw, Opel Astra J, Adam, Corsa, Insignia, Chevrolet Cruze atd, motor A14NET.

Prodám Ford Fusion 1,4 16 V, 59 kW, výbava Black Magic, r.v.11/2009, palivo benzín, lak Panther Black metalic, designový paket - spoiler, lišty, lemy blatníků, najeto 124 tis. km, 4 x airbag, ABS, posilovač řízení, dálkový centrál, polokožená sedadla, radio s CD, el. přední okna, mlhovky, vyhřívané čelní sklo, vyhřívaná přední sedadla, zatmavená zadní skla, 16 palcová černá kola, klimatizace. STK 10/2023. Bezproblémový motor bez turba, výhodou vyšší posed i podvozek, ve 120 tis. měněný olej a filtry, celkově velmi dobrý stav bez investic.

Rok vyroby 2006
Na budíkach 290xxx km (neručím)
Nova STK do 3/2025
Po servise:
Rozvody úplně nové (fakturu mám)
Regulace turba
Olej a filtry
Přední ramena na obou stranach
Stabilizatory ve predu i v zadu
Prední měchy na obou stranách
Kompresor naprosto v pořádku.
Závady:
Auto má kosmetiku a mistami povrchova koroze.
Dveře spolujezdce asi na výměnu - ze spoda zkorodované
Horší první start buď startér nebo baterie ale vždy chytne a motor běží hezky.
Auto je plně pojízdné, nežere olej ani nekouří.
Cena je PEVNÁ!!!!
Nenábízejte míň ani nic na výměnu!!!!
Vyměním pouze za dodávku: L2H2 Ducato, Boxer, Jumper od rv 2008 v dobrém stavu s doplatkem. Na výměnu cena 150 000,-
Bez přepisu auto neodjede. Evidenčka hotová.
Volejte 7️⃣0️⃣4️⃣0️⃣5️⃣0️⃣9️⃣0️⃣5️⃣

Nabizim k prodeji náši “Babysupru” sypač/začátečnický tracktool Toyota Corolla e10 compact. Měli jsme to na trackdays a na naučení. Nízka spotřeba 7l/100km (na okruhu 9-10l) Díky skvělému podvozku a nízké hmotnosti řidičsky velmi zajímavé auto.
KASTLE:
Vizuálně hrůza. Předchozí majitel se s partičkou nabumbal a v záplavu adrenalinu je nenapadlo nic lepšího, než to pošlapat, ale šlo by to ještě opravit, jen my jsme to neřešili. Kastle má najeto cca 100tis km, takže neshnilá. Jediná dvě místa, co byly špatné (konce prahů) jsem před zimou vyvařil. Za zimu vylezl ještě jeden puchýřek, možná ještě stihnu udělat.
Přední blatníky bída. K auto přidám dřevotřískový bitelný splitter s uchycením přímo do kastle (můžete si na něj vklidu stoupnout) - funguje dobře. Auto má přední tažné oko.
MOTOR:
V autě je již druhý motor.
4E-FE 65kw (silnější verze), nájezd cca. 220k, mírně žere olej, jako asi všechny tyhle motory.
Na autě byl diy turbokit, než padlo turbo najezdil cca 2500km ostré jízdy. Foukalo to 0.7bar, cca 130-150hp, jelo to velmi svižně, 0-100 zhruba 7.5s
Aktuálně je auto N/A.
TURBOKIT (kromě turba) VČETNĚ ELEKTRIKY PŘIDÁM K AUTU. Vše ukážu, vysvětlím atd.
PODVOZEK + BRZDY:
Podvozek má povrchovou korozi. Siláče ok. Chtělo by to vyměnit tlumiče. Stavítka začínají na 8tis., chtěli jsme kupovat, ale změnili se priority a přestali jsem s tím jezdit. Brzdy jsou sériově, ale dostačují sportovní jízdě. Vpředu desky se sportovní směsí.
INTERIÉR:
Vykuchaný kufr, zadní tapce, koberec, rádio, zadní sedačky jsme vyndavali vždy až na místě. Odpojené airbagy. Ve voze jsou namontovány sportovní pásy, závodní odpojovač, budík tlaku.
PŘEVODOVKA + SPOJKA:
Spojka bere až dole, ale myslím, že je chyba jen v odvzdušnění, ale funguje vpořádku. Převodovka má (spíš už nemá haha) synchron na 3ku, ale neřešili jsme to a jezdili jsme s tim celou dobu. Zařadí to vpohodě, jen to škrtne. Za příplatek 2000 mohu přidat další převodovku v dobrém stavu i s původním motorem, chladičem atd.
KOLA:
Na voze Alu Intra 5spoke v hezkém stavu.
2x obutá sada plechů
Tažné na 1250kg
AUTO NEMÁ KAT ANI STK
VŠECHNY DÍLY NA VRÁCENÍ DO SÉRIOVÉHO STAVU DÁM K AUTU!
Auto je vhodné buď jako projekt na budoucí daily (pár dní práce), víkendovka na zábavu nebo na závody typu Gumbalkan 6h apod. Ideální pro mladého nadšence jako první auto/projekt.
Cena v inzerátu na plechách, bez kol.
CENA DOHODOU, bude se odvíjet od toho, kolik si toho vezmete.
První kontakt prosím přes SMS

Dobrý den prodávám svého Fozyho 2.0 WRX.Rok 1998. Technická do roku 2024 .Co se týče Auta je po mnoho investicích. Bývalý majitel Lojza co o autu nevěděl vůbec nic.Komplet podvozek od ramen po všechny čepy a uložení tlumičů pér,zkrátka kompletka.Alukola nové R19 s novými gumami 225/30 Thomason sport.Zimáky nové ALU R16 Advan racing obouchané ale nehazí také nové gumy.Co se týče turba je tam dané teď z STI TDO4 aby to frčeko.Bloff off hks.Spojka Exedy clutch kit .Všechny oleje jak do serva,převodovky a diferenciálu,jen kvalitní oleje od Miler oills nano 5w50.Nové zapalovací kabely,podtlakové hadičky,hadice,odvětrávaní klikovky nové.Brzdy brembo 2píst.Teď co se týče motoru je tam motor z WRX první generace 2.O turbo 152000.km najeto,ještě nebyl na brzdě.Momentálně auto je na vyváření zadních lemů bude k mání do 3 neděl. Zdravé prahy,přední podběhy zdravé.Dále sběrač vzduchu STI na kapotě nový lakovaný od profíka a následně nalepený.Rozvody dělané při 152000.km než se tam vložil motor.Kupodivu skoro vůbec nežere olej.Sedačky WRX,řadička sparco.Čistý a zachovaly interier vše funguje.Auto fachá jak má kosmetika něco se najde.Faktůry k dílům a práci doložím .O ceně se bavím pouze u auta.Pokusy 70tis a jiné nesmysly nevolat.

Prodám Mini Cooper S R56 v úpravě JCW. 1.6 Turbo 192 koní
R.V. 2007, najeto 107tis km, John Cooper Works KIT : úprava řídící jednotky, velké sání, celonerezový výfuk, výztuha karoserie, samosvor LSD, 18” OZ UltraLagerra 7x18 s Pirelli pneu, vyhřívané čelní sklo, vyhřívané celokožené sedadla, bi-xenon, panoramatická střecha, navigace, tempomat, palubní počítač. Nový spojkový set Sachs, silentbloky nápravy, geometrie, mazání turba, výměna oleje motorového a převodového, 2x klíč, světelný a dešťový senzor, certifikát JCW pravosti

Zdravim, predam oem zvody turba z M57TU 160kw, auto rocnik 8/2004, najazd overenych 330tkm
Su neposkodene, plne funkcne, no daval som repasovat turbo, tak som preventivne kupil aj nove zvody so vsetkymi tesneniami a srobmi (stare mozem pridat ku zvodom). Pozor na lacne cinske zvody, ktore nemusia sediet, pripadne do 1-2r zvyknu prasknut
Pevna cena 70e, inzerat plati do vymazania, idealne osobny odber v Bratislave, postou len po uhradeni 10e postovneho vopred, dakujem
Fotku pridam buduci tyzden
Oem cislo 11627788422 (sedi aj na 11622248166, 11622247582, 11622247585), pasuje na kazdy diesel m57, m57n (m57tu):
Rad 3 (E46)
330 d 135 KW
330 d 150 KW
330 xd 135 KW
330 xd 150 KW
330 Cd 150 KW
Rad 5 (E39)
525 d 120 KW
530 d 135 KW
530 d 142 KW
Rad 5 (E60 E61)
525 d 130 KW
530 d 160 KW
Rad 7 (E38)
730 d 135 KW
730 d 142 KW
Rad 7 (E65)
730 d 160 KW
X3 (E83)
3.0 d 150 KW
3.0 d 160 KW
xDrive 30 d 160 KW
X5 (E53)
3.0 d 135 KW
3.0 d 160 KW

rv 2011, 180 kW, kožené potahy,klimatizace, najeto 276 000, automatická převodovka, 4x4, al kola, parkovací kamera, , panorama, elektrický šíbr, 7 míst, tažné na 3500 kg,vzduchový podvozek, zimní a letní pneu k vozu nové, alu kola,
Vše plně funkční, vůz bez investic
Po velkém servisu, komplet nové rozvody, nové turba, nové hydroštely, nové vstřiky, po výměně všech olejů a filtru,top stav, sednout a jezdit
Při rychlém jednání dohoda

Prodám plnohodnotnou a praktický využitelnou 2.generace Plug-in Hybridu Toyota Prius,v nejvyšší výbavě Execute s paketem Tech obsahující např. komplet LED osvětlení, přední matrixové světlomety, špičkové audio JBL, navigaci, adaptivní tempomat, předkolizní systém, asistent jízdních pruhů, kvalitní kožené vyhřívané sedačky, tepelné čerpadlo, head up display a spousta dalších vychytávek. Auto je v TOP stavu, s pravidelným servisem pouze v Toyota viz. výpis z el. servisní knihy. Najeto 69xxx km, bez poškození, nehavarované, nelakované. Koupeno jako nové v 06/2019 u dealera Toyota v ČR, 1.majitel. V ceně vozu sada letních kol.
Reálný dojezd čistě na EV je cca 48 km bez omezování se na vyhřívání nebo klimatizaci, při mrazech v zimě cca 40 km. Při plném nabití ukazuje možnost dojezdu až 55 km. Platí v případě jízdy po městě a ekonomickém nastavení vytápění|/chlazení. Moje dlouhodobá spotřeba je 2,5 l/100 km (kombinace 5x v týdnu jízdy čistě na EV cca 45 km a min 1-2x týdně dlouhá trasa v HV režimu). Naprosto bezproblémové, tiché a spolehlivé auto. Nikdy se nebudou řešit rozvody, nějaké drahé opravy automatické převodovky, výměny dvouhmotnostních setrvačníků a spojky, filtrů DPF, turba, ventilu EGR apod. Motor je plnohodnotný atmosférický benzínových 4-válec o objemu 1.8 litru v kombinaci s dvěma elektromotory spojené přes planetovou převodovku přímo na kola. Zní to složitě, ale je to úžasně jednoduché, bezúdržbové a u Toyoty ověřeno léty vývoje (od 1997). Navíc i po vybití PHEV baterie, auto dál jede jako full hybrid se stále nízkou spotřebou, což evropské PHEV neumí. Jízdní vlastnosti v porovnání s předchozí 3.generací Prius jsou významně lepší, nižší posez, rozložení hmotnosti jako u sportovních aut 50:50, v zatáčkách drží jako přibité, nižší CX odpor karoserie, vyladěnější management motoru s ještě nižší spotřebou, fungující infotainment, který nikdy nespadne a nezamrzá.
Výhoda EL značek - parkování v Praze na modrých a fialových zónách zdarma, dálníční známka je zdarma, pro podnikatele nulová silniční daň.
Takové auto je pro toho, kdo ví co chce. Chce jezdit a servis bude znát jen z důvodů pravidelné výměny oleje a jinak nic neřešit. Brzdy díky rekuperaci vydrží několikrát více než u běžných aut. Není to auto pro toho, kdo potřebuje 5 míst a denně stěhuje půl domácnosti. Nechce plně elektrické auto a jak trubka sedět na veřejných nabíječkách a čekat 20-40 minut, aby mohl jet dál.
Cena pevná, prodat nepotřebuji.