inzerce, prodej, prodám, bazar

realitní kancelář šumperk - strana 46

Počet nalezených inzerátů REALITNÍ KANCELÁŘ šUMPERK: 1000 - strana 46

NABÍDKA SLUŽEB ÚČETNICTVÍ
Dobrý den, jsme účetní kancelář v Olomouci s dlouholetou praxí (přes 20 let). Nabízíme firmám i soukromým osobám zpracování účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd. Jedná se o externí spolupráci s komplexní nabídkou zpracování veškerých daní, tzn. DPH + KH, silniční daně, majetkových daní, přiznání k dani z přijmu pro fyzické osoby i právnické osoby, včetně přehledů na ZP a OSSZ. Dále se postaráme o vaše zaměstnance od A-Z, zpracujeme mzdy, nemocenské dávky, cestovní příkazy, vyúčtování daní zaměstnancům apod, zastoupíme vás při kontrolách na příslušných úřadech. Pracujeme v účetním programu POHODA. Nebudete se muset starat o sledování nové legislativy, vše můžete nechat na nás a my vás budeme informovat o aktuálních změnách v zákonech a novinkách v daňové a mzdové oblasti. Nyní se blížší každoroční období, kdy FO a PO musí podávat daňová přiznání v případě zájmu nabízíme pomoc. Pro bližší informace a dotazy náš můžete kontaktovat na tel. 995 745 nebo 349 404.
Pronájem skladu 280m2
Nabízíme k pronájmu skladovou halu umístěnou na Slezském předměstí, o celkové ploše 280m2. Připojeno na el. a vodu. Součástí haly je kancelář 15m2. Cena pronájmu 18.000Kč +DPH + energie.
Účetnictví, daň.evidence, mzdy, daňové přiznání
Nabízím služby – vedení účetnictví, daňové evidence a mzdy – kancelář na Křenová 409/52, dveře 104, Brno možnost parkování ve dvoře. Zpracování daňového přiznání, Silniční daně, zastupování na úřadech, ostatní cena dle Těším se na případnou spolupráci a hodně úspěchů a zdraví v roce 2023.
levné vedení účetnictví
Nejste spokojeni s vaší účetní nebo Vám nevyhovuje velká účetní kancelář? My jsme malá účetní firma, která se věnuje všem klientům. Nabízíme vedení účetnictví, daňové evidence, daňové optimalizace. Pracujeme v programu Pohoda, ale není problém i jiný program.
Vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd
Naše účetní kancelář v současné době přijímá nové klienty. Zabýváme se vedením účetnictví, daňové evidence a věcmi s nimi souvisejícími. Naše služby rozšiřujeme také o zpracování mezd. Služby nabízíme online po celé České republice. Investujte svůj čas do svého podnikání a účetnictví nechejte na nás. Navštivte naše webové stránky , kde uvidíte komplet služeb, které nabízíme a v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat mailem ucetnictvi-framala@ nebo telefonicky 70 22 45. Budeme se těšit na spolupráci.
Pronájem skladu na pozemku Zelená Děčín 3
Pronajmu venkovní sklad- betonem zpevněný a oplocený pozemek v objektu Zelená 422 Děčín 3, s možným pronájmem 3x kancelář vč zázemí a vl. elektřinou. Možné jen části. Cena dle pronajaté plochy dohodou. Tel.
VHS Spiklenci / Whoopi Goldberg
VHS Super stav Přestože je Laurel Ayresová výtečná finanční analytička u prestižní makléřské firmy na Wall Street, je přehlížena vedením i kolegy. Marně se snaží dosáhnout zaslouženého povýšení. Nakonec se odhodlá k radikálnímu řešení a se svou věrnou asistentkou Sally se rozhodne založit vlastní firmu. Záhy však zjistí, že muži ve světě velkého podnikání neradi vidí ženy, natož pak ženy černé pleti. Vymyslí si proto finančního poradce, staršího bělocha Roberta S. Cuttyho, jehož rady v zastoupení předává klientům. Rázem je její firma úspěšná. S rostoucími úspěchy však sílí tlak klientů setkat se osobně s báječným Cuttym. Zpočátku není obtížné vysvětlit, že pan Cutty je zrovna mimo kancelář. Jenže spokojených klientů, kteří se s Cuttym chtějí setkat osobně, přibývá. Laurel musí vymýšlet stále složitější kličky, jak utajit jeho neexistenci. A tak nakonec přijde den, kdy bude muset klientům Cuttyho ukázat. Jenže jak, když žádný Cutty neexistuje?
Odvlhčovač/ čistič vzduchu
Prodám dva roky starou, plně funkční čističku vzduchu, ideální pro menší místnosti nebo kancelář. Cena je velmi příznivá a nová stojí stále kolem 15.000,-
Saeco lirika
Profesionální automatický kávovar. Jednoduché ovládání, mechanické nastavení mlýnku, tryska na páru, hmotnost 8kg. Kávovar pro domácnost i kancelář.
Vedoucí automechanik a mechanik nového autoservisu
Přijmeme do nově otevřeného autoservisu zaměstnance na pozici VEDOUCÍ AUTOMECHANIK a pozici automechanik v Liberci. Nástup možný od 4/2023 Autoservis přijímá pouze rychle zakázky (olejový servis, pneuservis, klimatizace, diagnostika ...) Nabízíme: - Nadstandardní finanční ohodnocení + možnost vyšších výdělků při plnění obchodních plánů. - Práci v novém autoservisu s novým vybavením. - Plánování pracovní doby - Možnost zapůjčení osobního automobilu - Profesionální podpora od partnerů a zajištění pravidelného odborného školení - Možnost kariérního růstu (podílení se na chodu společnosti - provozujeme více poboček/servisů) Náplň práce: - Činnost v autoservisu/pneuservisu - Osobní, telefonicky i písemný kontakt se zákazníky - Organizace zakázek - Plánování směn Pracovní doba: Volitelné směny s týmovým kolegou v autoservisu Podmínky pro uchazeče: - Zkušenosti v činnosti autoservisu - příjemné, komunikativní a reprezentativní vystupování - čistý rejstřík trestů - zodpovědnost a preciznost - řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - časová flexibilita v případě nutnosti - organizační schopnosti - Schopnost práce s PC (Obsluha diag., zadávání zakázek do firemního softwaru..) Váš životopis nám prosím zašlete na mailovou adresu kancelar@ nebo se pro dotazy ozvěte na níže uvedený telefon. Děkujeme, budeme se těšit na případnou spolupráci
Vedoucí automechanik a mechanik nového autoservisu
Přijmeme do nově otevřeného autoservisu zaměstnance na pozici VEDOUCÍ AUTOMECHANIK a pozici automechanik v Pardubicích. Nástup možný od 3/2023 Autoservis přijímá pouze rychle zakázky (olejový servis, pneuservis, klimatizace, diagnostika ...) Nabízíme: - Nadstandardní finanční ohodnocení + možnost vyšších výdělků při plnění obchodních plánů. - Práci v novém autoservisu s novým vybavením. - Plánování pracovní doby - Možnost zapůjčení osobního automobilu - Profesionální podpora od partnerů a zajištění pravidelného odborného školení - Možnost kariérního růstu (podílení se na chodu společnosti - provozujeme více poboček/servisů) Náplň práce: - Činnost v autoservisu/pneuservisu - Osobní, telefonicky i písemný kontakt se zákazníky - Organizace zakázek - Plánování směn Pracovní doba: Volitelné směny s týmovým kolegou v autoservisu Podmínky pro uchazeče: - Zkušenosti v činnosti autoservisu - příjemné, komunikativní a reprezentativní vystupování - čistý rejstřík trestů - zodpovědnost a preciznost - řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - časová flexibilita v případě nutnosti - organizační schopnosti - Schopnost práce s PC (Obsluha diag., zadávání zakázek do firemního softwaru..) Váš životopis nám prosím zašlete na mailovou adresu kancelar@ nebo se pro dotazy ozvěte na níže uvedený telefon. Děkujeme, budeme se těšit na případnou spolupráci
Aktivní volání firemních kontaktů
Hledáme spolupracovníka na aktivní linku. Průzkum zájmu o nové technologie a dotace. HO nebi kancelář v Pardubicích s perfektním zázemím. Odměna za kontakt 200,- + bonus z úspěšného obchodu.
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu. Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme. Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat. Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce . Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku. Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
 +  +  +  +
Domény na prodej Pět atraktivních domén za jednu cenu. Výstižné, krátké. Vhodné pro sázkovou kancelář, affil sázkové weby atp. Ihned po přijetí platby proběhne on-line převod domén a změna majitele na vás, vaši firmu. Převod domén je snadný a jsme vám po celou dobu nápomocni. Pokud něčemu nerozumíte, nebo se chcete před nákupem na něco zeptat, můžete nás kontaktovat Omrkněte i nase další zajímavé domény na Třeba si vyberete na svůj nový projekt, eshop nebo na vaše nové služby.
Účetní
Jsme zavedená stavební společnost INSTASTAV HELÁN,s.r.o. - právnická osoba, naše hlavní činnost je technické zařízení budov (zdravotechnika vytápění, chlazení) Hledáme samostatnou účetní, kolegyni/kolegu co zná podvojné účetnictví (výhoda program Money) Náplň práce: chystání podkladů k účetní uzávěrce, inventury účtů, čištění účtů, stavy banky, nedokončené akce, účtování příjemek a výdejek. Znalost agendy ISO výhodou... Budete mít takové podmínky, jaké si domluvíme. Kancelář, notebook, mobil a dobré zacházení je samozřejmostí. Pracovní doba dle vzájemné dohody. Domluvit se dá vždy na všem...
Administrativní pracovník
Do naší pobočky v Praze hledáme do našeho týmu nového kolegu/kyni na pozici administrativní pracovník. Jedná se o práci v personální agentuře - nábory, příprava smluv, lékařských prohlídek, týdenní reporting. Požadujeme: znalost práce s PC (Word, Excel) praxe v personalistice výhodou Nabízíme: Stála pracovní doba od 8 do 17 Mzda 25-30.000,- Email. kancelar.netmarks@
Práce v administrativě
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám. Co požadujeme: - Pečlivost - Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol) - Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici - Excel, Word (umět pracovat s tabulkami) - Řidičský průkaz sk.B - Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2) Jak by vypadal Váš běžný pracovní den: Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům. Co nabízíme: Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého Neomezený přísun kávy Atmosféru rodinné firmy Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@ Hezký den přeji Petr Baar
Administrativní pracovník/pracovnice
Do firmy Rostislav Rubeš přijmeme administrativní pracovníky Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost. Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní komunikace s našimi klienty, prostřednictvím mailu a telefonu komunikace s řidiči zadávání nových objednávek do systému Pracování s Microsoft Office (Word, Excel) Evidence objednávek. Požadujeme: Komunikativní znalost slovem i písmem anglického jazyka Zodpovědnost Pečlivost Odolnost vůči stresu Ochota učit se novým věcem Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy středních škol. Můžeme Vám nabídnout plat 25.000,- - 30.000,- Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu -> info@ Kancelář: PO-PÁ 8-16.00h -
Pronájem kanceláře 22m2, Praha 3 - Žižkov
Kancelář P3 Žižkov, Domažlická ul., pronájem kanceláře 22m2 v 1. patře administrativní cihlové budovy s výtahem, celková rekonstrukce domu proběhla v letech 1993-1994, společná kuchyňka a příslušenství na patře, centrální plynové vytápění, dostatek telefonních linek, Internet, alarm, bezbariérový přístup, možnost nájmu dalších kancelářských prostor, cena bez DPH: 6.380 Kč/měs. + služby 2. Kč/měs., kauce 2měs.
Pronájem, komerční prostor, 23 m2, Vítkov, ul. náměstí Jana
+ energie + služby + zálohy na vodu + vratná kauce + provize RK, Velmi ráda Vám zprostředkuji pronájem komerčních prostor na náměstí Jana Zajíce ve Vítkově. Jedná se o prostor v centru města, vhodné využití například jako kancelář, sídlo firmy atd. Prostor se nachází v 1. NP objektu. V budově je k dispozici společné sociální zařízení. Tento komerční prostor je rozdělen na dvě části, každá z nich má užitnou plochu 11,5 m². Měsíční nájemné činí 4.600,- Kč + služby (dle účelu podnikání) + 500,- Kč/os. voda + 2.500,- zálohy na plyn + energie (dle účelu podnikání). Vratná kauce je ve výši 2 měsíčních nájmů, provize za zprostředkování činí 1 měsíční nájem. V budově se nachází i dalších 5 komerčních prostorů k pronájmu od 4,5 do 50 m². Pro více informací neváhejte kontaktovat makléřku! Ev. číslo: 642735. Energetický štítek: G