inzerce, prodej, prodám, bazar

prsní úvazek - strana 25

Počet nalezených inzerátů PRSNÍ ÚVAZEK: 698 - strana 25

Účetní
Chráněná dílna přijme na poloviční úvazek ozp účetní. Možnost práce z domova. V případě zájmu: bevotex@ nebo
Obchodní asitentka
Malá firma se sídlem na Zličíně hledá obchodní asistentku na plný nebo poloviční pracovní úvazek.Pracovní náplň je komunikace s markety,Zalistování nových produktů,fakturace cca 7 faktur denně atd. práce v programu Pohoda. Pracovní doba 8 h až 14,30.V pátek do 14 hod. Jedná se o klidnou práci. parkováni na našem parkovišti. telefon :
Automechanik/-čka dodávek
Hledáme novou posilu na pozici AUTOMECHANIK/-ČKA dodávek, jejíž hlavní náplní práce budou převážně opravy dodávek, pravidelné údržby, opravy podvozků, brzd, řízení, motoru atd. Jedná se o pozici na hlavní pracovní poměr, na plný úvazek. Místo výkonu práce: Zachrašťany u Nového Bydžova. Požadované vzdělání: - min. vyučení v oboru - práce je vhodná i pro absolventy Další požadavky: - řidičský průkaz sk. B, sk. C (výhodou) - základní znalost PC - svářečský průkaz (výhodou)
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Administrativní pracovník
nabízíme pozici administrativní pracovnice, asistentky. Na částečný nebo plný úvazek.Středoškolské, vysokoškolské vzdělání. Možno i bez praxe. Ochota se vzdělávat a učit novým věcem. Řidický průkaz skupiny B. Mzda dle aktivity a vykonané práce. Provozovna firmy CZECHEU s.r.o., Krnov, Město Al-ce
KURÝR rozvoz pro WOLT - TEPLICE
PŘIJMEME KURÝRY PRO ROZVOZ WOLT v Teplicích Jezdit můžete: VLASTNÍM autem/ motorkou / Kolem nebo elektro-koloběžkou. Rozvážet se dá od pondělí do neděle většinou od 8:00 do 23:00. Směny si plánujete sami předem tak jak Vám osobně práce vyhovuje a můžete tak ježdění skloubit s Vašimi koníčky, studiem, rodinou a tak dále. Kurýr vždy jezdí podle navigace v aplikaci(waze, google maps apod.), ale znalost daného města je určitě výhodou. Aplikace dává kurýrům také užitečné tipy, např kde zaparkovat nejlépe a nejblíže v okolí místa vyzvednutí/ doručení. Práce je vhodná i pro maminky na mateřské nebo studenty. Spolupráce je možná na plný úvazek nebo částečný či brigádně. Co od Vás očekáváme: Spolehlivost, samostatnost a slušné vystupování. Český jazyk nebo Angličtinu (podmínkou pro cizince je umět alespoň nějaké základy Česky). Vlastní chytrý telefon. Chuť pracovat. Věk 15+ Co Vám můžeme nabídnout: FIREMNÍ SIM S NEOMEZENÝM VOLÁNÍM A DATY ZDARMA Férové jednání a přátelský kolektiv Flexibilní pracovní dobu (je možné přizpůsobit směny podle Vašich potřeb) Dobré finanční ohodnocení - 200 - 350 Kč / hod. VÝPLATA vždy po 14 dnech (tedy 2x měsíčně) Možnost servisu vašeho vozu v našem servisu za náklady. Spolupráci na DPP nebo Živnost. V případě zájmu se můžete rovnou registrovat jako uchazeč o tuto práci zde: V případě dalších dotazů volejte na nebo pište na fairdrivercz@ KURYR WOLT ROZVOZ RIDIC JIDLO BRIGADA PRACE TEPLICE
Administrativní pracovník
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar. Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské Rozsah: 15-20h/týden Firma: Spentra s.r.o. Minimální ukončené vzdělání: základní Co od Vás očekáváme - řidičský průkaz skupiny B - schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty - dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office) - aktivní znalost AJ/DE výhodou - dobrá znalost českého pravopisu - samostatnost, pečlivost, odpovědnost Co Vám můžeme nabídnout: - flexibilní pracovní doba - pracovní telefon - mladistvý kolektiv - přátelské prostředí - parkoviště - pravidelné brunche - kvalitní káva na pracovišti Náplň práce: - obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty - zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.) - správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů - zpracování podkladů pro účetní - správa pokladny - převozy automobilů na evidence/STK - tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Poptávám práci v administrativě, GDPR, Pověřenec
Poptávám práci v administrativě formou brigády, zkráceného úvazku nebo práce z domova.Možno také plný pracovní úvazek.Dlouholetá praxe v řízení společností, zpracovávání dokumentů, komunikace s úřady, odborník ohledně nařízení EU o ochraně osobních údaju(GDPR) a práce na PC.
Hledám  práci
Hledám nenáročnou práci- administrativa, obchod - brigádu, částečný úvazek, home office - invalidní důchodce
Úklidové práce
Přijmeme šikovného brigádníka/brigádnici na pravidelný sobotní úklid v admin. budově v Brně. Prac. úvazek 6 hodin (možné v době mezi 9:00 - 20:00 h) Prac. náplní je strojové čištění koberců, židlí, mytí prosklení. Nabízíme 120 Kč/h. Vhodné na DPP.
Administrativní pracovník/ce junior - pro OZP
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností Plat: 120 - 170 Kč/hod Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: administrativní úkony související s chodem společnosti fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví komunikace s klienty, správa pošty a poptávek podpora vedení společnosti Odbornost: vzdělání min. maturitní dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet povědomí o administrativě a učetnictví organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost zájem o vykonanou práci a odpovědnost komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění Nabízíme: realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti klidné prostředí, férový přístup a odměny zázemí stabilní firmy příspěvek na stravování alternativní rozvržení pracovní doby firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Máte zkušenosti s náborem nových zaměstnanců a hledáte práci
Máte zkušenosti s náborem nových zaměstnanců a hledáte práci? Příjmeme pracovnici na zkrácený úvazek. Náplní práce bude zadávání inzerce a práce na sociálních sítích vedoucí k získání nových zaměstnanců pro naši společnost. Pokud jsme Vás zaujali tak nám prosím zašlete Váš profesní životopis na náš e-mail s kontaktem na Vás k domluvení osobní schůzky.
‼️Hledám práci‼️
‼️ Hledám práci na plný nebo zkrácený úvazek na pozici: - recepční - administrativa - asistentka - obchodní zástupce - osobní řidička sk. B Lokalita: Olomouc a okolí Nabídky prosím do mailu: ⬇️ naty.z@ Děkuji.
SPRÁVCE/ÚDRŽBÁŘ PENZIONU na Kokořínsku
SPRÁVCE/ÚDRŽBÁŘ PENZIONU na Kokořínsku – objekt se třemi apartmány pro 15 hostů ; od uchazečů očekáváme všestrannou manuální zručnost, smysl pro pořádek, základ práce na PC, schopnost jednat s hosty, 100% spolehlivost. Vhodné pro starší manželský pár (pro manželku práce na částečný pracovní úvazek – úklid, administrativa).Odměna a pracovní vztah dle dohody. Nabízíme vybavený byt - ubytování podmínkou. Nástup 1.dubna tr. Nabídky a životopis na v.ondrousek@
Rozpočtářka/Rozpočtář
Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • plat až 50 000,- Kč • telefon • stravenky • 5 týdnů dovolené • možnost ubytování • velmi dobré technické zázemí • možnost seberealizace • nástup možný ihned Náplň práce: • tvorba cenových nabídek v oblasti demolic a zemních prací Požadujeme: • SPŠ stavební nebo VŠ vzdělání stavebního směru • organizační schopnosti • schopnost týmové spolupráce • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost při řešení úkolů • logické myšlení • časovou flexibilitu • možnost bez praxe • ŘP skupiny B • znalost odpadového hospodářství výhodou Typ pracovního poměru: • po zapracování práce na plný úvazek
Nové kanceláře v Plzni, Nepomuku, Přešticích a  Stříbře
Hledáme nové kolegy/kolegyně pro nové kanceláře v Plzni, Nepomuku, Přešticích a Stříbře. Baví vás každodenní komunikace s lidmi, chcete pracovat v přátelském kolektivu a rádi tvoříte a budujete něco nového ve stabilním oboru financí? Pak je to šance pro vás! Co bude náplní práce? Jednání s klienty Dlouhodobý servis a péče o klienty Administrativa Vymýšlení vlastních či týmových projektů Na co se můžete těšit? Pozitivní a růstové prostředí Maximální prostor pro vaši seberealizaci Profesionální zaškolení Práci si přizpůsobíte svým časovým potřebám – jsme flexibilní (možnost začít při studiu, RD či na částečný úvazek) Vydělávat víc, než je průměrný příjem Čím nám uděláte radost? SŠ vzdělání s maturitou a čistý trestní rejstřík jsou podmínkou Být aktivní, pozitivní a zodpovědný Chuť vzdělávat se a pracovat sám na sebe V případě zájmu zašlete stručný životopis na email: tomas.jerabek@ , ozveme se zpět nebo volejte na tel. .
Pracovník/ce pro tvorbu cenových nabídek.
Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • odpovídající platové podmínky • zaměstnanecké výhody • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • velmi dobré technické zázemí • možnost seberealizace • nástup možný ihned Náplň práce: • tvorba cenových nabídek pro strojní demolice budov • mostů, průmyslových a jiných areálů • zemní práce pro výstavbu budov • komunikací a jiných zemních těles • vedení evidence odpadů Požadujeme: • SPŠ stavební nebo VŠ vzdělání stavebního směru • organizační schopnosti • dobrá orientace v zákoně o odpadech výhodou • schopnost týmové spolupráce • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost při řešení úkolů • logické myšlení • časovou flexibilitu • možnost bez praxe • ŘP skupiny B Typ pracovního poměru: • po zapracování práce na plný úvazek
Nové kanceláře v Tachově, Mariánských Lázních a Toužimi
Hledáme nové kolegy/kolegyně pro nové kanceláře v Tachově, Mariánských Lázních a Toužimi. Baví vás každodenní komunikace s lidmi, chcete pracovat v přátelském kolektivu a rádi tvoříte a budujete něco nového ve stabilním oboru financí? Pak je to šance pro vás! Co bude náplní práce? Jednání s klienty Dlouhodobý servis a péče o klienty Administrativa Vymýšlení vlastních či týmových projektů Na co se můžete těšit? Pozitivní a růstové prostředí Maximální prostor pro vaši seberealizaci Profesionální zaškolení Práci si přizpůsobíte svým časovým potřebám – jsme flexibilní (možnost začít při studiu, RD či na částečný úvazek) Vydělávat víc, než je průměrný příjem Čím nám uděláte radost? SŠ vzdělání s maturitou a čistý trestní rejstřík jsou podmínkou Být aktivní, pozitivní a zodpovědný Chuť vzdělávat se a pracovat sám na sebe V případě zájmu zašlete stručný životopis na email: tomas.jerabek@ , ozveme se zpět nebo volejte na tel. .
hledám práci jako údržbář, správce nemovitostí apod.
nejlépe v lokalitách Ostravice, Staré Hamry Bílá, Horní Bečva, Hutisko apod. na dohodu, úvazek apod.
Řidič MKD
Menší rodinná firma Plynová zařízení s.r.o. příjme zkušeného řidiče nebo řidičku sk.C+E na mezinárodní dopravu. Hledáme nového kolegu do naší firmy. Nabízíme slušné chování a přátelský vstřícný přístup! Práce je na plný úvazek, víkendy volné! Řidiči se nestřídají, každý má přidělené svoje auto. Jezdíme podle AETR a 561! Požadujeme: ŘP C+E, profesní průkaz, tach. karta, platné psychotesty Jezdí se: - DE (Export-Import, Kolečko) Tahač: DAF, MAN Pro víc info volejte na: +420 Mzda: 45-52.000,- Prosím jenom spolehliví a seriózní řidiči. Nástup do práce možný ihned nebo po dohodě. Za to ti nabízíme: -výdělek 44-52tis Kč čistého, výplatní termín do 16tého následujícího měsíce -vánoční prémie -1/4 roční prémie -příspěvek na mobilní tarif -příspěvek na dojíždění osobním autem -věrnostní benefity -stabilní přepravy do D, volné víkendy -velký počet přeprav v "kolečkách" -možnost parkování v Mnichově Hradišti, po domluvě i v místě bydliště Máš zájem či dotazy? Neváhej a zavolej nebo pošli email: jan.mewald@